22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה נפלה 4.2% >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה של 9% מהשיא בתחילת שבוע, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של קרן הגידור הגדולה בעולם הגיע השבוע לטריליון דולר >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סרטון הסברה חזק: "האו"ם - פלטפורמה להשמדת המדינה היהודית"

אן בייפסקי, מנהלת מכון טורו לזכויות אדם: "38% מכל החלטות מועצת זכויות האדם של האו"ם מופנות כלפי ישראל בלבד"
 |  35
בודדה במערכה
Share
לא כל יום מוצאים סרטון המותח ביקורת כה חריפה על פעילות האו"ם כלפי ישראל. אן בייפסקי, מנהלת מכון טורו לזכויות אדם, באוניברסיטת פראגר בארצות הברית, מסבירה איך האו"ם שהפך מהארגון שאישר ברוב קולות את הקמתה של מדינת ישראל ב-1948 לארגון שהפך את המדינה למותקפת ביותר במוסדות הארגון.


בייפסקי מסבירה ש-38% מכל ההחלטות של מועצת זכויות האדם של האו"ם מופנות כלפי ישראל בלבד, כאשר בין 2006 ל-2012 פרסמה המועצה 48 דו"חות בגנות ישראל. באותה התקופה פורסמו 9 דו"חות על ההרג ההמוני והעינויים שסוריה מבצעת כלפי אזרחיה. צפו בסרטון:



כתבות מעניינות נוספות:
"לאמריקה נמאס והיא רוצה לעזוב את המזה"ת - יש לה פחות אינטרסים באזור"
"חמאס יתבע מישראל פיצויים על הנזקים בעזה" - איך ישראל צריכה להתנהל?
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

35 תגובות ב-27 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
27 מייק 08/09/2014 20:54 כה אמר ה' ...אל תירא עבדי יעקב- צוללות הגרעין יגנו עליך
לאחרונה קבלנו מגרמיה את הצוללת הרביעית וצפויים לקבל עוד שתיים ובס"ה יהיו בידי חיל הים 6 צוללות מהמתקדמות ביותר בעולם....בצירוף מטוסי החמקן האו"ם יכול להמשיך להתעמר בנו ולאכול את הכובע שלו
26 היכןהביקורת כלפי סין 22/08/2014 14:22 עצוב כמה שזה נכון (ל"ת)
25 גדי ל. 21/08/2014 20:30 ימח שמם של האו"ם!!
ימח שמם של האו"ם!! אנטישמיים שם אחד אחד (חוץ מכמה בודדים!!)
24 מ. 20/08/2014 15:45 זו האמת - אנחנו המדינה היחידה בסכנת קיום.
ושאויבינו מצהירים בהשמדתנו ועוד מדברים אתם.
23 ד.א.י. 19/08/2014 20:06 זו הסיבה בעצם להצהרותיה העמומות של ישראל לגבי הגרעין
זה לא סוד שעוד משחר הקמתה של ישראל ב- 48 רואים, רוב חברות האו"ם, בעיניים כלות את עצמאותה והתפתחותה המדהימה של המדינה היהודית בכל התחומים, כלכלית וביטחונית ובעיקר עוצמתה הצבאית ומכאן כאמור העמימות שישראל משדרת לגבי הגרעין שמחזיקה או לא מחזיקה בידיה
22 זכרוני 18/08/2014 20:20 סרטון מדהים ....אין מילים להוסיף !!!
יישר כח ותודה לגברת המיוחדת והאמיצה הזו . תודה בשם מדינת ישראל !!
21 קורמורן 18/08/2014 16:34 חובה להפיץ (ל"ת)
20 יפה 18/08/2014 13:49 יפה מאוד חברים כנסו
דבר אחד קטן נוסף אני אתן שבעים אחוז הנחה על הספר של וואפא סולטן "אלוהים ששונא" אחד הספרים החזקים שנקראו בישראל בשנים האחרונות. אומרת בדיוק מה דעתה על האיסלאם. ספר שישאיר אתכם בשוק אחרי קריאתו! חדש מהוצאת הספרים מהאריזות-מחיר מומלץ לצרכן 79 ש"ח. אצלי תזכו להנחה חסרת תקדים. תינתן הנחה נוספת למי שירכוש בכמות. היכנסו למייל שלי tomerot01@walla.com
19 אמיל זולא 18/08/2014 13:28 אני מאשים
אני מאשים לא את העולם הצבוע אלא רק את ממשלת ישראל לדורותיהן במחדל ההסברה שהשאיר את עיצוב התדמית של המדינה לשייכים מסריחים מנפט וכסף שכבשו את דעת הקהל בעולם.......בכסף לא נתחרה בהם אבל קצת חוכמה ולהקים סוף כל סוף משרד הסברה(משרד החוץ אימפוטנט) ולגייס את מיטב הכוחות המקצועים בארץ ובעולם- העיתונות הטלויזיה האוניברסיטאות..לא להשאיר ] פינה ולהילחם 24\7..רק ככה העולם קצת יתעורר
18 עזרי 18/08/2014 13:15 אוםשמום
שאלה לשמאל בישראל האם אתם מקבלים את דבריה של הגברת ההזויה הזאת......אכן עובדות מוצקות חסידת אומות העולם....
17 אלי קריקון 18/08/2014 13:02 eli1602@gmail.com
במקום להראות בטלוויזיה המטופשת ותכניות מטומטמות כמו האח הגדול היו צרכים להראות את האישה האמיצה הזו בתקווה שלא יחסלו אותה.
16 אלי 18/08/2014 11:32 לנסות לנהל את האו"ם בעולם משוסע ואלים לא דבר פשוט
פועלים עליו כוחות עצומים וכאשר ישראל על הכף לעומת כל מדינות ערב ההחלטה הפוליטית שלו כדי לשמר את מינימום האחדות תהיה נגד ישראל. באן קי מון הוא פוליטיקאי והגיע הזמן שיבחר מזכ"ל האו"ם שיהיה מנהיג שמוסר וצדק ינחו אותו ולא התפתלויות פוליטיות.
15 קליפ 18/08/2014 11:32 הארץ בגיבוי תקשורת שונאת יהודים
פועל להשמדת המיעוט היהודי בארץ ישראל. החתונה של יהודיה עם ערבי קיצוני שבה היהודיה (בעתיד תגורש אם לא תירצח...) זה רק סמל לניסיון בכל דרך לפתרון הסופי לבעיית היהודים
14 רן 18/08/2014 11:16 זה ההסבר..
לאום חברו במהלך השנים מדינות אויבות כלומר כל מדינות ערב. בנוסף חברו לאום מדינות עוינות המגלות סולידריות עם אוייבנו מאחר והאיסלאם בתוכן היא דת הרוב והן רוב מדינות אפריקה וחלק גדול מאסיה. ישנן את המדינות החדשות שקבלו את הקללה בתוכן ואלו הן מדינות אירופה המתאסלמות שחייבות להרגיע את התסיסה בתוכן על ידי חבטות בשעיר לעזאזל. אחרונים חביבים הם אלו שאין להם ענין באיסלאם אבל לבם תמיד יהיה עם הצד החלש ועדיף שכך , שצד החלש לא אנחנו . נשארנו עם חברה יחידה שנקראת USA וגם את זה מחרבנים לנו הפוליטקאים שלנו.
13 יודע מבפנים 18/08/2014 10:52 מי שמכיר את בנקקימון יודע שהוא אנטישמי והאום רוצה בחיסו
בחיסול מדינת ישראל-כל מה שהם מדברים בתקשורת זה הצגה
חנן 22/08/2014 01:23 בנקימון איננו אנטישמי. קוריאנים לא מתעניינים ביהודים.
הוא התחיל להיות אנטי ישראלי אחרי שקטאר התחילה לממן אותו לפני יותר מחודש. היא מממנת לו כעת מטוס פרטי מפואר באישור הא"ם ומלונות יוקרה וכיו"ב הטבות שונות אחרות.
12 בא 18/08/2014 10:49 שאלה לחברה מחלום עכשיו ,התעוררתם ,להביא לכם קפה . (ל"ת)
11 גק 18/08/2014 10:45 L"ONU L'INJUSTE =00
Vid?o D'information Sur La Plate-Forme A La Destruction DU SEUL Etat Juif. סרטון הסברה חזק: "האו"ם - פלטפורמה להשמדת המדינה היהודית היחידה. Video information on the Platform A the Destruction of only one Jewish State.
10 בא 18/08/2014 10:41 במועצת זכויות אדם רוב החברים מקבלים כסף מהערבים ,לכן
עובדים כול כך באינטנסביות נגדינו .אל תהיו נאיביים .אין הסבר אחר .
9 אכן מדוייק 18/08/2014 10:39 אום שמום כלום ככה צריך להתייחס לחבורת האנטישמים
כבר מזמן נאמר וזה מקבל משנה תוקף אום כלום זה הארגון ורמתו 0 אחד גדול
8 ערן 18/08/2014 10:12 האו"ם שינה הגדרת המונח "פליטים" במיוחד בגלל ישראל
http://tchelet.org.il/article.php?id=306
7 ופא סולטן 18/08/2014 10:09 זה סרטון הסברה חזק? זה סרטון הסברה חזק...
youtube.com/watch?v=iGB4tE-Ca2E
6 ישראלי 18/08/2014 10:04 מעציב כמה שהיא צודקת. כל הכבוד על האומץ
מעציב כמה שהיא צודקת. כל הכבוד על האומץ
5 צופה מלמעלה 18/08/2014 10:00 כל העולם כולו...
כל העולם כולו גשר צר מאד. מילים:- רבי נחמן מברסלב .... כל העולם כולו גשר צר מאד והעיקר, והעיקר לא לפחד, לא לפחד כלל
4 dmmltd 18/08/2014 09:54 האום מאחסן טילים עבור חמס. (ל"ת)
3 קובי 18/08/2014 09:33 הייתי מסתפק בכך שלפחות כל הישראלים יבינו את זה.
העולם מוטה נגדנו ונעזרים ככלי בישראלים שמיישרים קו עם "נאורות" העולם מכדי להיות בקבוצה היוקרתית יותר לטעמם.
2 אזרחית 18/08/2014 09:32 47 שנים
47 שנים של הפרת חוק בגין פעולות בשטחים הכבושים הן סיבה כבדת משקל ליחס זה כלפי ישראל. והיא המדינה התלויה כל-כך בהכרה בינלאומית מצפצפת על אומות העולם. לצפות למחיאות כפיים ?
שמוליק-אוהב ישראל 20/08/2014 18:19 תגובה לאזרחית...עדיין !
כמה שהאזרחית ההזויה שונאת אותנו- האחים שלה , ממש מפחיד שהיא קיימת ופועלת בקרבנו, הבוגדת מתוכנו !!!
בא 18/08/2014 10:48 שאלה לאזרחית ,את מחלום עכשיו . (ל"ת)
בא 18/08/2014 10:47 אי אפשר לקיים מדינה ברצועה של 20 קילומטר ,כמו בין הים
לכפר קסם ,ולכן אם תהיה מדינה פלסטינית לא תהיה ישראל ,ודרך אגב כיבוש תמיד הצליח בהיסטוריה .וניתן להכריע אירגוני טרור ,השמאל משקר כי הוא מחפס פיתרון קסם כמו חלום עכשיו .
ל"אזרחית" 18/08/2014 10:35 מוחמד למה אתה ניחבה אחרי השם אזרחית!
לך או לכי ללמוד היסטוריה לפני שאת/ה מגיב/ה. תשובתך מניבה רחמנות על הטיפשות! הבעיה שלנו אינה האויבים, אתם נסתדר, הבעיה האמתית שלנו הנה השמאלנית הקיצונית שמנתבים את הדרך לאום ולשונאים. אבל, אנחנו (עם ישראל) ישרוד לנצח וגם את זה אפשר ללמוד דרך ההיסטוריה. זבשך!!
שמואל 18/08/2014 10:24 לכבוש - מילת גנאי
לאזרחית הטיפשה שפספסה שיעורי היסטוריה!! א. "השטחים הכבושים" אינם כבושים, אלא לכל היותר "שטחי מריבה". ב. אין דבר כזה שטחים כבושים כלל ! הרי כל פיסת קרקע על פני כדור הארץ נכבש בשלב זה או אחר במהלך מלחמות. עמים הושמדו, נטמעו בתוך הכובש וכל אפשרות אחרת. בשיעורי היסטוריה לומדים בעיקר על הכובשים הגדולים ולא על הנכנעים. על כן אין שום דבר פסול בלהיות כובש, כי המצב האפשרי האחר הנו להיות נכבש. ודי היה לנו עם המצב הזה.
נדב 18/08/2014 09:43 כבושים ממי? ירדן ויתרה על השטחים האלה
מעולם לא הייתה מדינה פלסטינית, אז ממי כבשנו את השטחים? מהערבים שניסו להשמיד אותנו במלחמת העצמאות? הם סירבו לקבל את תוכנית החלוקה אז באסה להם
ציוני 18/08/2014 10:13 זה הטיעון ? הפסדת. (ל"ת)