13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:43 חיסול שי שירזי: מיכאל לוי הורשע בהריגה - וירצה 24 שנות מאסר

11:47 ביהמ"ש קבע: 4 חודשי מאסר למזכ"ל הסתדרות המורים לשעבר יוסי וסרמן

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

09:14 איילת שקד: אין סיכוי שיאושר משפט חוזר ליגאל עמיר - יישאר בכלא >>

08:33 ביום שישי נקבע הדולר היציג בירידה של 0.1% ל-3.51 שקלים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

תכירו את וויליאם שאבאס: "נתניהו זה האיום הגדול ביותר לביטחון של ישראל" (והקהל מתפוצץ מצחוק) - צפו בקטע

שאבאס יחקור את אירועי 'צוק איתן'. הנה קטע שצריך לראות: "מטרת 'עופרת יצוקה' - להעניש את הפלסטינים, כי הם רוצים מדינה"
 |  28
האיש שיחקור
Share
פרופ' וויליאם שאבאס נבחר השבוע ע"י מועצת האו"ם לזכויות אדם לחקור את אירועי "צוק איתן", ובישראל מיהרו להגיב בחריפות על בחירתו של המשפטן הקנדי, בטענה כי מדובר באדם בעלות דעות אנטי ישראליות באופן מובהק. שאבאס עצמו הגיב לטענות ואמר, כי הוא אכן התבטא בעבר, אבל זה לא משנה וכעת הוא מתכוון להיות חסר פניות והוגן.


אבל שיטוט ברשת העלה את הסרטון הבא. סרטון שצריך להטריד מאוד את נתניהו ושאר חברי הממשלה בישראל. בסרטון משנת 2010, שאבאס לוקח חלק בפאנל שעוסק בתחום המשפט המלחמה (Lawfare). שאבאס נשאל ע"י המנחה באשר לשימוש בכלי המשפטי בכל הנוגע לקונפליקט הפלסטיני-ישראלי.

שאבאס בחר להתייחס קודם כל בציניות כלפי נתניהו, כאשר אמר כי "בחומר הפרסומי שלקראת הפאנל, נכתב שלפי נתניהו יש 3 איומים גדולים להישרדות של ישראל. הראשון זה אירן, השני זה רקטות והשלישי גולדסטון. אני חושב שאם הייתי צריך לבחור אדם שהוא האיום הגדול ביותר להישרדותה של ישראל - הייתי כנראה בוחר בנתניהו, ולא בגולדסטון" (ניתן לשמוע את הציטוט בקטע המלא, החל מדקה 38).

לאחר מכן התייחס שאבאס לדו"ח גולדסטון, ולכך שמילא את התפקיד שלו באופן הוגן ביותר. הוא הסביר שהמסקנה הברורה מדו"ח גולדסטון ש"מטרת
מבצע
מבצע
אדם הפועל מטעם חבר בורסה ומשמש כנציגו. המבצע
עופרת יצוקה (Cast Lead) הייתה להעניש את תושבי עזה, וזה מאוד קל להגיע למסקנה הזאת. רק תסתכלו על תושב עזה - דור שלישי או רביעי של שחיים במחנה פליטים - וכל שהם רוצים זו מדינה.".

קטע מקוצר - "מטרת עופרת יצוקה הייתה להעניש את הפלסטינים - כי הם רוצים מדינה"
הקטע המלא - "נתניהו הוא האיום הגדול ביותר להישרדות ישראל" (דקה 38)

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

28 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 דור 17/08/2014 10:07 יהודים שונאי עמם כמו שאבאס הם מן הסכנות הגדולות לישראל (ל"ת)
27 אלי 16/08/2014 16:35 בגלל שאבאס החמאס מעודד הרג פלשתינים ע"י ירי מריכוזי
אוכלוסיה, ממסגדים ומבתי חולים, כמה שיותר מתים כך יהיו מסקנות האנטישמי נגד ישראל. יוצא שהשאבאס הזה הוא חוליה בשרשרת הטרור של החמאס.
26 לא 15/08/2014 23:04 היה
צריך להעניש את עזה היה צריך להשמיד אותה עד היסוד !
25 אהוד 15/08/2014 18:25 הוא נשמע כמו האנטיביביתון שלנו (ל"ת)
24 איילת 15/08/2014 18:11 אנחנו מענישים את תושבי עזה?
נראה לי שהוא שאבאס הזה צריך לקחת כדור מציאות ודחוףףףף אנחנו מענישים את תושבי עזה? אולי החמאס שכאילו נלחם מלחמה צודקת משתמש בתושבי עזה כמגן אנושי ואנחנו כמדינה בעלת צבא חזק במיוחד אם היינו רוצים "להעניש את תושבי עזה סביר להניח שהיינו מסיימים את הלחימה הזו תוך שעתיים פשוט הופכים את עזה להיסטוריה בלי הרוג/פצוע/נעדר 1 אני מכירה מדינות שאיום כזה פשוט לא היה מתקבל אצלן על הדעת הוא ותושביו היו נמחקים באחת. אז לפני שקובעים קביעות כאלו ואחרות אולי צריך להסתכל שוב לצדדים לפני הכותרות המפוצצות.... לידיעת פרופסור שאבאס !
23 חנן 15/08/2014 12:54 נרדמתי במשפטי פתיחה
מי ניצח בסוף?
22 זכרוני 15/08/2014 12:28 אל דאגה ...יש אלוהים בשמיים !!!!
השאבס הזה בכל מקרה לא יזכה להוציא מתחת לכף ידו דו"ח פוגע ואנטישמי נגד מדינת ישראל . הסיכוי היותר גדול שיהיו מספיק גורמים אשר יהפכו ב- 180 מעלות את הדו"ח העתידי שלו או שלא ייצא לאויר העולם כלל . תחי מדינת ישראל !!!
21 שמוליק 15/08/2014 12:16 הוא צודק, שנתניהו הוא סיכון לקיומה של ישראל (ל"ת)
20 א 14/08/2014 23:38 הלואי יקבל שיתוק מוחין ! (ל"ת)
19 צדק 14/08/2014 22:39 זה כלב בן כלב זה !!
שקרן ומנוול ! עושה מניפולציה על השומעים ! טיפוס אנטישמי נאצי
18 ל.מ.פ. 14/08/2014 20:23 מצ'אבס מקרקאס עד שאבס הקנדי לא קם כשאבס האנטישמי
להזכירכם, שכבר היה לנו רועץ ושונא יהודים מוונצואלה שהחזיר את נשמתו הארורה לבוראו וכנראה שהגיע עתה גם תורו של הקנדי להצטרף לידידו הוינצואלי......כאמור הוא ילחם לכם ואתם תחרישון...
17 פינקי 14/08/2014 18:44 פינקי תחזור לתחום הצר שבו אולי יש לך ידע כלשהו
עזוב אותנו מתחומים שהידע שלך בהם אפסי שתף את החברים שלך בימי שישי ברכילויות אגב גם בתחומים הכלכליים אתה לא מאור גדול
16 TCVKHO 14/08/2014 17:03 אבהלים מביז' דקה 39 אתם טובים יותר בהראצת מניות ע' טכני (ל"ת)
15 חבל לקלקל עם העובדות 14/08/2014 16:31 הוא כנראה לא מעודכן שגולדסטון חזר בו ממרבית הדוח שלו (ל"ת)
14 פיצול אישיות 14/08/2014 16:13 מסכים לחלוטין עם 2
מספיק עם כותרות צעקניות ותכנים ריקים תחזרי לעסוק בענייני כלכלה - לזה נועדתם ובכלל, שנו את סגנון הכותרות שלכם שמטרתן היחידה היא רייטינג
13 בא 14/08/2014 15:54 עוד שד שמקבל כסף מאויבי ישראל ,אני לא נאיבי . (ל"ת)
12 טוני 14/08/2014 15:51 לשאבס
למה כשעזה היתה בידי מצריםלא הקימו מדינה
11 hhth 14/08/2014 15:25 שאבס טען לאחר "עופרת יצוקה" שהוא היה מעמיד לדין את
את רוה"מ נתניהו.מה לעשות שרוה"מ היה אז אולמרט?.או ששאבס,שיטחי ובור,או סקלרוטי,או שונא שינאה עיוורת את נתניהו שעתה הוא רוה"מ ויעשה הכל להרשעת ישראל.התרשמתי שכל האפשרויות נכונות!.שבאס,חבר של המשטר האיראני המבצע פשעים נגד האנושות,טען מלכתחילה שישראל מבצעת פשעי מלחמה בעזה,טוען עתה שהוא אינו אנטי ישראלי ודעתו אינה מוטת.שבאס מזכיר לי את אותו איש קו קלוקס קלן שאמר:אני לא גיזעני ואפילו יש לי צרפתיה,אני פשוט לא סובל שחורים,צהובים ויהודים שהם מיקס של הכל.זה לא הכל.נציבת זכויות האדם של האו"ם,פילאי:"אני מאמינה שישראל מפרה באופן מכוון את החוק הבינלאומי בתקיפותיה בעזה, ושעל מדינות העולם לראות בה אחראית לפשעי מלחמה." אז בשביל מה בכלל צריך וועדה אחרי שמי שמינה אותה כבר כתב עבורה את המסקנה במשפט הסיכום שלה?
10 אבשלום עובד 14/08/2014 15:22 שוואס
חשוב לדעת שבעיית הפליטים קיימת דור שני ושלישי רק אצל הפלשתינים משום שהערבים ושונאי ישראל לא רצו בפתרונה והפתרון היחיד לפליטים זה זכות השיבה שמשמעותה מדינת פלשתין במקום מדינת ישראל, הפלשתינים משמרים את הפליטות כדי להמשיך לחלוב כסף מאונרא ומהעולם שוואס לא קרא את האמנה של חמס שלא רק רוצה מדינה אלא לא מכיר בקיומה של ישראל ומעוניין להשמידה , שוואס גם לא רואה עוולות ועוני בעולם אפריקה , אסיה , דרום אמריה רק בפלשתין ועזה ,, וכדי לפתור את חוסר האיזון בין הרוגים פלשתינים לעומת יהודים וישראלים בא נתרום לו קצת דם שיוכל להרוות את שנאתו ליהודים שלא רוותה בדם יהודי
9 ציון 14/08/2014 15:13 הוא ושכמותו חלאות המין האנושי בגללם ניגרם סבל רב למיסכנ
למיסכנים והחבלנים ממשיכים בטרור ומיתחזקים יותר בסיוע של המלומדים שחושבים עצמם לפטרונים של העולם ימח שמם ושם זיכרם ובגהינו נחלתם כן יהיא רצון
8 ר 14/08/2014 15:06 כלכלב, אבל מה זה קשור לעסקים? (ל"ת)
7 בא 14/08/2014 15:00 אנחנו מצילים את הפלסטינים מעצמם ומאחיהם . (ל"ת)
6 עם ישראל חי 14/08/2014 14:54 אוהב ישראל
A word is worth a thousand words of ignorance and evil "anti-Semite" The day will come all the high-minded Christians will meet most of the Islamists in their country and then shout Hmsssss and Hamas .... מילה אחת שווה אלף מלים של בורות ורוע "אנטישמי" ויבוא יום כל היפי נפש הנוצרים יפגשו ברוב של איסלמיסטים במדינתם ואז יצעקו חמססססס ולא חמאס....
5 בא 14/08/2014 14:51 בקנדה כול אחד יכול להיות פרופסור ,איזו מדינה .
זה גר עם אמא שלו עד גיל שישים , הם פתרו שם את הבעיות מסדר ראשון .
4 חיקייל 14/08/2014 14:47 שאבס אל תדאג לישראל כי אתה המסכן הגדול
וארה"ב תעלם לפני כולם
3 בא 14/08/2014 14:43 אם הם היו מקימים מדינה ,אז היתה כמו עזה רק יותר גדולה .
הם באמת מסכנים בגלל מנטליות של עולם ישן ,תסתכלו על מצרים המצב שם יותר גרוע מעזה ,הפרופסור הזה מנותק . עושים 15 ילדים עד שכול אחד מרוויח דולר בחודש ,ויושבים 50 אנשים סביב טלויזיה כמו בפקיסטן .
2 אסף 14/08/2014 14:39 ליוסי
אני הרבתי להשתמש באתרכם, ונהנהתי ממנו מאד. כמו כן, אני מפרגן לכם על תוצאתכם העסקיות הטובות (בקו מנחה). אבל מאז תחילת המלחמה אתם מתנהגים כמו עמוד פייסבוק של נודניק מעיק במיוחד. אני מעז להעריך שאין לביזפורטל הרבה משתמשים תומכי חמס, אז את מי אתם בדיוק משכנעים? כל יום אני נחשף אצלכם לכותרות צעקניות, ברמה המתאימה לדה מרקר ולא לעיתון כלכלי. בכל אופן, אתן לכם קצת חופש ממני לפחות. בתקווה שתתעשתו בעתיד.
1 בא 14/08/2014 14:37 זה אנטישמי שלקח המון אקסטסי . (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש