ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

זהבה גלאון: "נתניהו הגיש לחמאס חבל הצלה מהבור הכי גדול שהיה בו - והוא מנהל איתו עכשיו מו"מ ישיר בקהיר"

"נתניהו גרר אותנו למלחמת ברירה אווילית, החדיר לחמאס את ההבנה שמשתלם לבנות מנהרות ולצבור רקטות קטלניות יותר"
זהבה גלאון, צילום: בוצ'צ'ו
יו"ר מר"צ, זהבה גלאון, תוקפת היום בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות "צוק איתן": "מבצע כושל שכל מה שעשה הוא לחזק את החמאס ולבצר את מעמדו ברצועה, כל זה במחיר נורא של 64 חיילים הרוגים, 3 אזרחים ישראלים הרוגים, הרס מחריד ומוות של 2000 פלסטינים ברצועה".

מפלגת השמאל לא הביעה במהלך המלחמה התנגדות חריפה, אך הבהירה כל הזמן שחייבים לנהל מו"מ מדיני במקביל לחיסול המנהרות והפסקת ירי הרקטות לעבר ישראל.

כעת מבהירה גלאון שבדיעבד מדובר היה במלחמה מיותרת ולא "מלחמת אין ברירה" כפי שטען ראש הממשלה: "נתניהו גרר אותנו למלחמת ברירה אווילית, הגיש לחמאס חבל הצלה מהבור הכי גדול שהיה בו, החדיר בארגון טוב טוב את ההבנה שמאוד משתלם לו להמשיך לבנות מנהרות עמוקות יותר ולצבור רקטות קטלניות יותר, והוכיח שוב פעם לפלסטינים שישראל מבינה רק כוח".

ישראל מנהלת בקהיר מו"מ עם החמאס באמצעות מתווכים מארגון הפת"ח. זהבה גלאון מבהירה בעניין זה: "בניגוד להבטחות נתניהו, ישראל מנהלת בקהיר מו"מ ישיר עם החמאס, הסכימה לא לדרוש את פירוז הרצועה, ודנה בשורה של צעדים כמו פתיחת מעברים, הכנסת סחורות והגדלת אזורי דיג שירשמו לזכות החמאס ולזכות המצדדים באלימות".
תגובות לכתבה(91):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 66.
    אם
    קורמורן 20/08/2014 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הממשלה היתה מנהלת מו"מ רצוף מול הרשות הפלסטינית ומפסיקה לתקוע אצבע משולשת בעיניים של כולם עם ההכרזות על המשך בניה, אם היינו משחררים יותר אסירי פת"ח ויותר חופש תנועה בגדה אז במקביל היה לנו יותר חופש פעולה בעזה כאשר המטרה צ"ל השבת השליטה של הרשות בעזה ורק בתנאי הזה לאפשר הסרת המצור.
    סגור
  • 65.
    השמאל גרם לכל מה שאנו רואים, והליכוד הוא שמאלני קיצוני.
    ימני מובהק 14/08/2014 07:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האמת התאכזבנו מהליכוד, אני ועוד אלפים, נבחר כימין ומבצע את מדניות השמאל. לדעתי בבחירות הבאות אני אבחר שמאל אולי יבצע את מדיניות הימין, כמובן שהידיים ירעדו לי.. השמאל התפכח והוא מבין את הטעות שעשה בהסכמי אוסלו הארורים. אם רק יצהיר השמאל שאין דבר כזה מדינה פלסתינית. שהרי מעולם לא היה עם פלסתיני ולעולם לא יהיה. ויצהיר ויתחייב, שמספיק לנו מדינה פלסתינית בעזה, אנו נעשה הכל שהם יבחרו.
    סגור
  • 64.
    לא היה צריך להרוס מנהרות ממילא עוטף עזה מצביעי מרצ (ל"ת)
    צבוע ממרצ 13/08/2014 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    חבל על המילים, היא צריכה פסיכיאטר דחוף לניקוי ראש ופה (ל"ת)
    רן 13/08/2014 20:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    ביבי חדל אישים אבל את בושה למדינה לכי לטפל בזונות (ל"ת)
    קוקטריס פותח תריס 13/08/2014 20:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    גם ביבי מבין - אם אין חמאס אין נתניהו.
    אמיר 13/08/2014 18:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תבינו כל פעולה שביבי מבצע או לא מבצע מגובה בסקרים לגבי הפופולריות שלו. רק שרידות פוליטית.
    סגור
  • לא כולם כך? (ל"ת)
    ללא 13/08/2014 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    אפשר לחשוב
    אנונימי 13/08/2014 18:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם עוד ללא כל תגובה נתניהו היה פונה למו"מ ישיר אז חמאס טיפשים ולא מבינים שרק המינהרות והטילים גרמו לכך וכדאי ללכת עליהם ? הצרה שאנשי שלום-חלום תמיד חושבים שגם הצד השני הוא איש שלום כמותם ומשום מה לא קוראים ושומעים את האג'נדה שלהם וחושבים שאלה רק דיבורי סרק ותעמולה. נכניס לראש "עת שלום ועת מלחמה" ואנחנו הדור שלנו ואולי גם הדורות הבאים נמצאים בעת מלחמה עד לעת האמיתית גם מצידם לשלום.
    סגור
  • השמאל נגעלים מהערבים ומלקקים להם - איזה חלאות (ל"ת)
    צבוע ממרצ 13/08/2014 21:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    זהבה גלאון צודקת!
    אדמונטוני 13/08/2014 18:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מאד צודקת וחבל שכך.
    סגור
  • טען עוד
  • 58.
    היא לא מטומטמת!
    אזרח מודאג 13/08/2014 18:20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    היא חולת נפש. זה שני דברים שונים. פשוט תקחי את הכדורים בזמן והכל יהיה בסדר זהבלה.
    סגור
  • 57.
    לכי, לכי תבחרי במאיר שטרית לנשיא
    ריבלין 13/08/2014 17:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שמאל הזוי הכל אצלכם זה להיות אנטי ולהגיד הפוך. והבחירה בשטרית מוכיחה את זה. הריי אם לא היינו מדברים היית אומרת שצריך לדבר עם חאמס . את סתם, תמר זנדברג שמה אותך בכיס הקטן.
    סגור
  • 56.
    היה צריך למנוע את פרוץ ההתנתקות ואז אשקלון הייתה שקטה. (ל"ת)
    זהבה צודקת 13/08/2014 17:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 55.
    מטומטמת היית ומטומטמת תשארי - אבל את גם רשעית
    משה ראשל"צ 13/08/2014 17:27
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סוף סוף נתניהו רוצה למצות מהלך מדיני לפירוז הרצועה ולך יש חוצפה להגיד את השטויות שלך בגללך השמאל נראה דפוק כמו שהוא היום
    סגור
  • "פרוז הרצועה" ? והיא המטומטמת ?
    טמבל שכמותך 13/08/2014 18:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    החמס הולך ומתעצם ואתה מדבר על פרוז ? אתה שיכור ?
    סגור
  • היא מטומטמת כי היא מדברת על מלחמת ברירה
    משה ראשל"צ 13/08/2014 22:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיורים עלינו מטחי טילים יש לנו איזו שהיא ברירה זה הטמטום שלה וגם שלך ואם תרצה להבין ביבי רוצה לנסות דרך מדינית לפני דרך צבאית זה כל המהלך שלו שהיא אפילו לא מבינה
    סגור
  • 54.
    זהבה נגד משא ומתן עם החמס ובעד דרישה לפירוז הרצועה ונגד
    עמך 13/08/2014 17:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זהבה נגד משא ומתן עם החמס ובעד דרישה לפירוז הרצועה ונגד פתיחת המעברים ונגד הגדלת אזור הדייג. כך משתמע מהכתבה! האם זאת באמת דעתה של גב' גלאון?
    סגור
  • אחרי שנלחמנו גם גלאון נגד מו"מ עם חמאס ופירוז הרצועה.
    יוסי בן-משה 13/08/2014 17:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משתמע מהנאמר, כפי שכבר נאמר פה. שגלאון בעד החרמת המו"מ עם חמאס ובעד פירוז הרצועה. זאת נכון, כל עוד הייתה מלחמה, לשיטתה הלחיטמה מיותרת וגרמה אבידות, בלי שהושגו היעדים הרצויים.
    סגור
  • 53.
    חלוקת עבודה בחיסול ישראל הרשפ בדפלומטיה והחמס בטרור
    ציון 13/08/2014 16:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וזעבה גלעון מייצגת אותם בעקיפין ואולאי בתמים אבל הניפגעים הם מדינת ישראל צהל והמורל הלאומי והמישפחות של החיילים שצריכים לחיות בהרגשה כאילו סתם נילחמים ללא הצדקה
    סגור
  • 52.
    מזל שהיא באופוזיציה
    tsmoy 13/08/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ולא במקום שמקבלים החלטות...
    סגור
  • 51.
    מעולם לא הצבעתי לביבי אך הפעם אין טוב ממנו
    ברוך 13/08/2014 16:44
    הגב לתגובה זו
    6 3
    בלעדיו היינו אבודים בממשלה שאת גלאון ושלי יחימוביץ הייתם מנהלים מזמן היינו קבורים ומחפשים מי יגיד על כולם קדיש
    סגור
  • תגובה ל-51 - בזכותי שהצבעתי ביבי הוא ראש ממשלה
    משה ראשל"צ 13/08/2014 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז בבחירות הבאות תנו לו יותר כוח ולא רק 21 מנדטים עלובים שלא יכול לעשות איתם הרבה
    סגור
  • כל עוד לשונו מחוץ לתחת של החרדים הוא בסדר גמור. (ל"ת)
    אנונימי 13/08/2014 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא בטוח שהבנתי
    יאיר 13/08/2014 18:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אילו היו לביביהו 75 מנדטים , המבצע הזה היה מתנהל אחרת ? עזוב......לא תבין את השאלה,הרי הצבעת לליכוד.
    סגור
  • 50.
    טוב, הכל יחסי. את היית נותנת להם עוד טילים
    איינשטיין 13/08/2014 16:37
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ליותר טווח, אז כבר באמת עדיף את הכושל של נתניהו לעומת ה"לא כושל" שלך
    סגור
  • 49.
    תודה שתרמת להרס המדינה וחיסול כושר ההרתעה
    א 13/08/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    פשוט תסתמי
    סגור
  • 48.
    זהבה אתם רק בוכים
    huxh 13/08/2014 16:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה שלא יעשו לא יספק אותכם אנחנו לא ניתן לחמס את המדינה גם אם תאיימו בהתאבדות .
    סגור
  • 47.
    זהבה גלאון במדינה אחרת לא היית מעיזה לפתוח את הפה
    השטן 13/08/2014 16:18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לכי לגור אם החאמס ותלקקי להם חזק עוד נותנת לערבים האהבה מה עשית עבור המדינה חוץ מלהיות קיצונית לדעתי את מהאוכלי חינם בכנסת ישראל בושה שיש לנו אנשים כמוך
    סגור
  • 46.
    לזהבה גלאון, כל הכבוד, סוף סוף
    שלמה 13/08/2014 16:08
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אני שומע אותך מדברת לעניין ולא מגבבת דברים רק לצורך הנגוח. לכל המעריצים של ביבי, אם עד עכשיו לא הבנתם שביבי יודע רק לדבר אבל חוץ מיזה לעשות כלום, אז הגיע הזמן שעכשיו תבינו את זה ותפסיקו להיות שפוטים שלו.
    סגור
  • אני בזה לאנשים זולים ושטחיים כמוך. (ל"ת)
    לשלמה 13/08/2014 17:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • "על ראש הגנבת בוער הכובע" בתקוה שהבנת את הרמז (ל"ת)
    shlomog 13/08/2014 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    זהבה - את תאכלי את הכובע כמו המלחמת לבנון ה 2 (ל"ת)
    אבי 13/08/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 44.
    זהבה הצבועה...הרי זה מה שרצית חודש ימים
    אפסית 13/08/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    2 מנדטים
    סגור
  • 43.
    זהבה גלאון מזמן היתה מאבדת חלק מהמדינה..... (ל"ת)
    חיים 13/08/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 42.
    די נמאס כבר. כל פעם שאני קוראת את הגיגיה של גלאון אני
    נעמי 13/08/2014 15:42
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מרגישה שמדובר בעלבון קשה לאינטליגננציה. זה כבר מעבר לחילוקי דעות. פשוט , לילד בכתה ב' יש יותר הבנה מאשר לאשה הבוגרת הזו, ואני מלמדת שנים בבי"ס ילדים מכתה ד' ומעלה. שחררו אותנו בבקשה מהאיוולת הזאת.
    סגור
  • לנעמי. אל תשכחי שזהבה היא תוצר של החינוך בארץ ,
    מירה מורה לשעבר 13/08/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שכל כולו רדידות שטחיות והעדר מבט רחב על המציאות. התוצאה היא שאנחנו מקבלים דעות אינפנטיליות כאלה.
    סגור
  • 41.
    זהבה נשמעת לי יותר כמו בנט ולא כראשת מרצ...מה קרה? (ל"ת)
    אליהו הנביא 13/08/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 40.
    עד שלא יגיעו דאעש ויקחו שכמותה "תחת חסותם" לא תתפקח
    ההייתי חולם? 13/08/2014 15:37
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מהחלום,
    סגור
  • 39.
    נכנע
    נתניהו 13/08/2014 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לתושבים ההזויים של הדרום......אלה בעצם בוחריו !
    סגור
  • 38.
    חבל שיצאנו למלחמה בכל מקרה קיבוצי עוטף עזה
    שפל המדרגה 13/08/2014 15:32
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זה מצביעי מרצ עדיף שישחטו וגלאון תתחנן למלחמה. למה החמודה הזאת לא עוברת לגור עם תומכיה ??? ומעדיפה בדירת יוקרה בתל אביב?
    סגור
  • 37.
    נבואת ברל כצנלסון
    meiryacoby 13/08/2014 15:25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה האויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות? כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל... וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו...ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט". (ברל כצנלסון.)
    סגור
  • 36.
    קל לבקר . מה את היית עושה ???
    דנה 13/08/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    12 2
    מה אם מטחי הטילים והמנהרות ??? לכי קצת לגור בשדרות
    סגור
  • 35.
    תגידו לי. היא חיה בפלנטה אחרת. וואלה מרחפת...
    ישראלי 13/08/2014 15:17
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אני אומר לכם, היא לא על הקרקע. בטוח לקחה "שכטה" אחת או יותר...
    סגור
  • 34.
    זוהבי גלאון, סייג לחכמה-שתיקה, מכיוון שלא התברכת
    עופר 13/08/2014 15:16
    הגב לתגובה זו
    10 4
    בחכמה, עדיף שתבחרי בשתיקה
    סגור
  • 33.
    פשוט מדהימה
    אני 13/08/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    16 3
    במו אוזני שמעתי אותה בזמן המלחמה מאשרת שהחמאס גרר אותנו בירי הרקטות הבלתי פוסק למלחמה ולא הייתה ברירה אלא להגיב. מדבריה דווקא ניתן להסיק שהיה צריך להכות בו יותר!
    סגור
  • 32.
    זהבה כבר אמרו סייג לחוכמה שתיקה איך שאת מדברת יוצא שטות (ל"ת)
    זהבה בלבלה 13/08/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 31.
    גלאון - זה תוצר של מו"מ מדיני עליו המלצת כתחליף למהלומה (ל"ת)
    פינת הקפה הקטנה 13/08/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 30.
    זהבה גלאון לשלטון (ל"ת)
    גדי 13/08/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • 29.
    דייסת כרוב
    mand14 13/08/2014 15:05
    הגב לתגובה זו
    16 0
    תגידי זהבה איזה דייסה יש לך שם בראש במקום מח? את בכלל חיה על כדור הארץ או בחלל החיצון? וממתי את פיגורה שמבינה באסטרטגיה? את בכלל מבחינה בין ימינך לשמאלך?
    סגור
  • 28.
    השמאל הקיצוני רוצה שקט כדי שיתחמשו
    יא עגלה 13/08/2014 15:05
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אוייבנו
    סגור
  • השמאל הקיצוני מרחם אבל שוכח למה אנו במצב שה.
    יוסי בן-משה 13/08/2014 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל הקיצוני לא מבקש לתת לאויבים להתחמש. השמאל כשמאל, לא רוצה פגיעה באנשים (אגב כך, גורם לפגיעה חמורה הרבה יותר), לא ררוצה שיפלו אנשים שלנו ולא יהרגו מאנשיהם. כפועל יוצא מכך, מסרב השמאל לצאת מאיזור הנוחות שלו, את התירוץ הוא הופך לאידיאולוגיה, גורם נזק רב למי , שהוא מתיימר להציל, בדרכו הלא מתאימה למצב.
    סגור
  • 27.
    ומה עם הטילים והמנהרות
    יא עגלה 13/08/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אין פתרון קסם.
    סגור
  • 26.
    גם אסד לא זכה למשא ומתן לשלום כי ישב בשקט (ל"ת)
    אנונימי 13/08/2014 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    לאוייב מכתיבים תנאי כניעה (לא תנאי שלום לפי שיטת זהבה)
    ביבי דן בתנאי הכניעה 13/08/2014 14:57
    הגב לתגובה זו
    9 1
    וביבי מכתיב עכשיו תנאי כניעה לחמאס בשיתוף עם סיסי ממצריים. זהבה גלאון מאז ומתמיד לא הבינה מה קורה סביבה. רחמנות עליה.
    סגור
  • דווקא להיפך, משתמע שלמעשה גלאון חושבת להחמיר, יותר ממו"
    יוסי בן-משה 13/08/2014 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משתמע מהנאמר, כפי שכבר נאמר פה. שגלאון בעד החרמת המו"מ עם חמאס ובעד פירוז הרצועה. זאת נכון, כל עוד הייתה מלחמה, לשיטתה הלחימה מיותרת וגרמה אבידות, בלי שהושגו היעדים הרצויים. מו"מ כפי שעולה, לא משיג זאת.
    סגור
  • 24.
    גימטריה
    חמיצר 13/08/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אפשר לצרף את זהבה (גלאון) לחאנן (זועבי) !! שווים בגימטריה 19 !
    סגור
  • שאפו על ההשוואה !! (ל"ת)
    מבין 13/08/2014 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טעות !!! בגימטריה = שווים לכלום !!!! (ל"ת)
    רק אהבה 13/08/2014 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    סוף סוף זהבה גלאון הבינה שחמאס = דאעש
    הצלף 13/08/2014 14:50
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ובהמשך היא תבין שפלסטינים = חמאס כולם רוצים להשמיד אותנו זהבה גלאון מתחילה להבין מי זה העם הפלסטיני שרוצה בהשמדת ישראל נופל לה האסימון לאט לאט הבעיה שלה שהיא לא יודעת איך היא תצא ממרץ ??? ותעבור לליכוד ותגיד סליחה טעיתי בדרכי הרי פוליטיקאים אף פעם לא טועים או מבקשים סליחה
    סגור
  • במקום שבעלי תשובה עומדים, יוכלו לחסוך פצועים והרוגים
    יוסי בן-משה 13/08/2014 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משתמע מהנאמר, כפי שכבר נאמר פה. שגלאון בעד החרמת המו"מ עם חמאס ובעד פירוז הרצועה. זאת נכון, כל עוד הייתה מלחמה, לשיטתה הלחימה מיותרת וגרמה אבידות, בלי שהושגו היעדים הרצויים. נראה שהתובנה, מתחילה לחלחל, כדאי שתזכור, במקום שבעלי תשובה עומדים....
    סגור
  • 22.
    לא הבנתי זהבה גלאון נגד חמאס ??? נהייתה ימנית ???
    הצלף 13/08/2014 14:47
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שמישהו יסביר לי את זה
    סגור
  • 21.
    מתי נשמע ממך תשובות ולא רק תלונות?
    לבקר בלבד תמיד קל 13/08/2014 14:46
    הגב לתגובה זו
    10 3
    איך להבנתך ישראל צריכה להפסיק את הירי מעזה? ומה אם הירי ימשך גם אחכ? (לא שאלתי מה לא לעשות,לא שאלתי מה היה צריך לעשות,לא שאלתי מה נעשה אז. לא שאלתי מה העולם חושב) מה את זהבה "שכל" גלאון אומרת שצריך לעשות כדי להספיק את הירי? ואם הוא לא יופסק אחכ מה אז? *ביבי נכשל בכל דרך אפשרית והוא ישלם על זה בבחירות הקרובות.
    סגור
  • 20.
    זעבה גלעון החמס והטרור הרים ראש ביגללך ובגלל שכמותך
    ציון 13/08/2014 14:46
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אתם יפה נפש על חשבוננו הוויכוח לא מי רוצה שלום אלה אייזה שלום שבאמת יספק את ביטחוננו ערפד ואבו ממזר מאסלו ועד היום רק עושים לנו תרגילים ומסבכים אותנו בטרור ובדיפלומטיה בינלאומית נגדנו את מרושעת וברברנית הערבים לא רוצים שלום אמיתי ולא מעונינים לסיים את הסיכסוך אפילו אהוד ברק הבין את המגמה הפלסטינית וניכשל בנסיון אמיתי לשלום
    סגור
  • 19.
    לפעמים כדאי לשתוק ולא להפריח סיסמאות!!!!! (ל"ת)
    אמת 13/08/2014 14:45
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 18.
    לתת את השלטון לזהבה גלאון ודומיה
    דוד מירושלים 13/08/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לאורך שנים אני עוקב בין השאר גם אחרי זהבה גלאון. היא יודעת הכל. רואה מיד את הטעויות של האחרים. אני מציע לתת לה ולדומיה את השלטון. מה שחבל שבסופו של דבר היא תטען אחרי שהמדינה תלך, שהיא בסדר רק שאויבינו לא התנהגו לפי התסריט שלה. אם זה לא היה אצלנו זה היה אפילו מצחיק
    סגור
  • 17.
    נתניהו לא מנהיג
    אהרון 13/08/2014 14:42
    הגב לתגובה זו
    3 8
    בכול תקופת היותו ראש ממשלה ביבי נעזר בברק ולפני ברק נעזר בשרון . לא לשכוח ביבי חלש והיועצת שלו היא לא אחרת מאשר שרה . צריך בחירות חדשות ולהעיף את ביבי אף פעם לא היה ממנהיג
    סגור
  • 16.
    לשיטתך הכל בסדר
    מיכה 13/08/2014 14:42
    הגב לתגובה זו
    6 0
    על מה את מציעה לדבר עם ארגון שחרט על דגלו החלפה של הישות הציונית במדינת ישראל במשהו אחר, ארגון שלא מעוניין לדון באפשרות שהישות הציונית תתקיים על אדמה כל שהיא מהים עד........ ארגון שכזה, ניתן לדבר איתו רק על כללי משחק/מלחמה,למה הדבר דומה? לשני מתגוששים שנמצאים בזירה בתקוה שאחד מהם יפול , הם לא שולחים נציגים לצד השני לעשות הסכמי שלום, יש להם כללי משחק , במצב הנוכחי נשאר רק לראות מי ישאר על רגליו בסוף לשיטתך צריך להתיש את החמס (הוא שם פס על האזרחים, נשים גם אנחנו פס על אזרחיו) עד שיפול ארצה, נוסף לזה החמס מוכן להקיז את דמם של אזרחי עזה הגיבורים עד האחרון שבהם כדי לנצח, גם אני מוכן להקיז את דמם של אזרחי עזה הגיבורים ונראה בסוף מי ינצח
    סגור
  • היא לא בעד החמאס-בנימין נתניהו בעד החמאס (ל"ת)
    גג 13/08/2014 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    השמאל, שדרש לצאת מעזה-טוען עכשיו שהמבצע כשל... (ל"ת)
    זה מצחיק שדווקא 13/08/2014 14:39
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 14.
    ביבי חלשלוש. (ל"ת)
    צודקת 13/08/2014 14:37
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 13.
    לפי הבדיחה הידועה, החתול המסורס יועץ לכולם
    דור 13/08/2014 14:32
    הגב לתגובה זו
    15 4
    זהבה גלאון ומרץ לא עשו, לא עושים ולעולם לא יעשו שום דבר מעשי למען המדינה והציבור אבל (ואולי בגלל זה) עצות וביקורת יש להם בשפע
    סגור
  • 90% מהחוקים מחוקקים על ידי מרץ (ל"ת)
    גג 13/08/2014 15:18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • מאיפה הבאת את הנתון ההזוי והשקרי הזה?? (ל"ת)
    תוש 13/08/2014 16:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    מציעה שביו"ש תקום ישות של דע"ש
    ישראלי 13/08/2014 14:30
    הגב לתגובה זו
    11 2
    בגלל שכמותה נתנו את השלטון בעזה לפת"ח שהפך להיות חמס. בגדה ניתן לפתח שיהפוך להיות דע"ש ואז תמשיך לילל שניתן גם את זכות השיבה ובסוף שנלמד לשחות בים התיכון.
    סגור
  • 11.
    הפעם היא צודקת !
    שחר פילי 13/08/2014 14:26
    הגב לתגובה זו
    6 10
    פעם ראשונה שאני מסכים איתה ..... יצאנו ( שוב !!!!!!!!!! ) מטומטמים . ובאיזה מחיר ?????? 64 חללים ועוד אזרחים !!!!!!! כמה סמרטוטים יצאנו מהמלחמה הזאת .... ביבי , אתה מומחה בעל שם עולמי ! להריסת המדינה שלנו .... איפה ההרתעה....? איפה הכוח של צה"ל החזק ....? מוססת את הכל לעפר דק דק !!!!! וחיים הלכו לחינם !!!! הרמת באמת את החמאס מהרצפה . הם יקבלו הרבה . ואנחנו ניתן הרבה . ולא נקבל כלום ! מכסימום סיבוב לחימה נוסף . אשר בוא יבוא !
    סגור
  • גם אם היינו יוצאים עם 1000 חללים לא היינו יוצאים טוב
    ביבי דן בתנאי הכניעה 13/08/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביבי רוצה מדיניות של הםרד ומשול: חמאס מוחלש, אבו מאזן מוחלש , אנו נסתכל איך שניהם מתקוטטים ומחסלים זה את זה.
    סגור
  • 10.
    שלושת הדובים
    משה החדרתי 13/08/2014 14:20
    הגב לתגובה זו
    5 1
    צודקים כל כך 3 + 2 אני בטוח שטוב לא ראית בחייך. פלא היה לו לא הייתה מגיבה כך.
    סגור
  • 9.
    אין פתרון בלי לדבר עם המתונים
    איציק 13/08/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    צודקת לגמרי, מחזקים את החמס, אחרי שבמשך שנתיים מיסמסו את המשא ומתן עם אבו מאזן. למה אנחנו שואפים? להרוס את החמס כדי שארגון יותר קיצוני ישתלט על עזה?
    סגור
  • אים הפלסטינאים היו רוצים שלום באמת ובתמים מזמן היינו שם (ל"ת)
    ציון 13/08/2014 16:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    את מיעוט לא משמעותי עם פרוטקציה באתר הזה (ל"ת)
    montilyo 13/08/2014 14:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 7.
    זהבלה חיה בעולם הפנטזיות (ל"ת)
    כיפה אדומה 13/08/2014 14:13
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 6.
    סיג לחכמה שתיקה
    אבנר 13/08/2014 14:11
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כמצביע נאמן למרץ מבקש להגיד לך, שאת חכמה מאוד. אבל צריך לדעת מה לדבר. בעת הזאת את רק משניאה את עצמך ואת המפלגה דשאת מייצגת. חבל מאוד.
    סגור
  • 5.
    לא נעים אבל היא צודקת. (ל"ת)
    ישראלי 13/08/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    5 12
    סגור
  • מה בדיוק לא נעים לך?!
    מישה 13/08/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הבעיה הגדולה של גלאון היא שאינה רוצה לרדת לשטח ולהיות מנהיגה העוסקת בעשייה. אם היתה מציגה עצמה כמנהיגה מציאותית העוסקת בתכניות מעשיות ובביצוע, ולא רק בביקורת והשאת רעיונות מהטריבונה, היתה זוכה בהרבה יותר קולות.
    סגור
  • 4.
    מה הפתרון שלך להרים דגל לבן (ל"ת)
    ע 13/08/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • ביבי כבר הרים דגל לבן (ל"ת)
    גג 13/08/2014 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 3.
    בכל מצב את מתבכיינת. אף פעם לא שמעתי ממך מילה טובה...
    רן 13/08/2014 14:02
    הגב לתגובה זו
    24 4
    על מישהו או משהו. את רואה רק שחור משחור.
    סגור
  • למה לתקוף אותה אישית ? היא צודקת או לא ? (ל"ת)
    אחד 13/08/2014 14:18
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • 2.
    כולם כבר מכירים את החמאס חוץ ממרץ וזהבה גלאון (ל"ת)
    ע 13/08/2014 13:59
    הגב לתגובה זו
    17 4
    סגור
  • 1.
    לפי זהבה גלאון ישראל צריכה ללכת מכאן (ל"ת)
    ע 13/08/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
    16 5
    סגור
  • זה מה שהבנת טפשוני ? איך הגעת למסקנה הזו ? (ל"ת)
    אחד 13/08/2014 14:17
    הגב לתגובה זו
    7 9
    סגור