ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

סערה בכנסת: צפו בח"כ סתיו שפיר מפונה מוועדת הכספים

הח"כית ממפלגת העבודה דרשה הסברים להעברת 3.3 מיליארד שקל למשרד הביטחון.
סתיו שפיר (קרדיט: אתר כנס הרצליה), צילום: אתר כנס הרצליה


ועדת הכספים אישרה היום העברת 3.3 מיליארד שקל למשרד הביטחון מבלי לפרט. ח"כ סתיו שפיר ממפלגת העבודה ביקשה הסברים, אך יו"ר הוועדה ח"כ ניסן סלומיאנסקי (מפלגת הבית היהודי) העדיף לקרוא למאבטחת שתוציא את הח"כית הצעירה החוצה.

במהלך הדיון הסוער בוועדת הכספים של הכנסת התברר שהתוספת לביטחון על חשבון תקציבים לתחבורה ציבורית, פיתוח משק המים והיערכות לרעידות אדמה. השינויים בתקציב אושרו ברוב של 8 תומכים מול 5 מתנגדים.

ראשת, מרצ ח"כ זהבה גלאון, אמרה כי "לא ייתכן שחברי ועדת הכספים ישמשו כחותמת גומי להעביר לוועדה המשותפת לתקציב הביטחון סכום עתק של מיליארדי שקלים מבלי שיקבלו הסבר לאן מיועדים הכספים ומדוע לא מנוצלים כספי הרזרבות".
תגובות לכתבה(26):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    בניגוד לרובוטים פה, אני מזהה בברור מהלך פוליטי של שפיר
    היא מודעת לנזק שגרמה 13/08/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחירות באופק ואיך תשמור על משכורתה אם לא בצרחות על "העושק" הלא צודק, שנתיים ישבה בשקט שנתיים של "אושר חברתי" עברו עלינו (?) שפתאום נזכרו שהעם פה הוא ערך משני?! צביעות.
    סגור
  • 16.
    זה האיש אשר הציע וביקש משני אנשים
    שולי 12/08/2014 18:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לספור כמה אזעקות היו בכל יישוב??? הבנתם זאת ??? ככה הוא רוצה למדוד'''............מי ייקבל ומי לא.......... היכן הכסף שלנו ?? לא האיש הזה יעשה ככל העולה על רוחו !!!!
    סגור
  • 15.
    סתיו מיצגת את הוועדים החונקים. (ל"ת)
    ההסתדרות חונקת את המ 12/08/2014 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 14.
    הילדה הזו כ"כ מנותקת שלא שמה לב שהייתה כאן מלחמה! (ל"ת)
    עידו 12/08/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 13.
    חונטת בשבע הרב מלמד מסיתה נגד החרדים משום המליונים שהיא
    s 12/08/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חונטת בשבע הרב מלמד מסיתה נגד החרדים משום המליונים שהיא מקבלת - לחקור את עמותות הנ"ל זה אותו רב שקיבל מליונים על הסכמתו לנסר את הבתים ושינה את דעתו משום הבקשיש שקיבל
    סגור
  • 12.
    כפויית טובה! (ל"ת)
    מילואימניק 12/08/2014 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • מילואימניק כסיל-זה קומבינה 0 מע"מ -מתנחלים (ל"ת)
    היורד מהארץ 12/08/2014 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא מספיק שירדת -אתה מכנה מילואימניק "כסיל"?איחססס (ל"ת)
    אחד 12/08/2014 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 11.
    מה זה 3.3 מיליארד שקלים?
    שמואל ברגר 12/08/2014 15:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק חצי ממדינת ישראל משלמת מס הכנסה. כלומר, 3.5 מיליון משלמי מיסים. אם אתה משלם מיסים - ההעברה הזו גנבה ממך 1000 שקלים. אני בטוח שאם היו גובים את הכספים האלה ישירות, ולא רק שותים אותם מרשויות המיסים, אנשים לא היו לוקחים את זה כל כך בקלות.
    סגור
  • 10.
    צודקת לחלוטין
    שמואל ברגר 12/08/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עד שהעם הזה לא יבין שהפוליטיקאים חייבים לו דין וחשבון, הוא יישאר בצרות, והחקלאים, יצואנים ואנשי הצבא ימשיכו לשתות לו את כל הכסף. איפה הכסף? כאן הכסף.
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    נו....קיבלנו היום אישור שלא סופרים את הקיבוצים בדרום
    YL 12/08/2014 15:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש קשר הדוק תן לי ואתן לך והקיבוצניקים בדרום????מי סופר אותם אומרים להם ***לקיבוצניקים**** אתם מלח הארץ אתם ואתם ואתם והמטומטמים בולעים כל מלה שאן מאחוריה ולא כלום יש רק פתרון אחד הם חייבים לעלות לירושלים לשרוף צמיגים מול ביתו של ראש הממשלה אלימות כן רק אלימות רק כך יקבלו תקציבים שמועברים בקומבינות למתנחלים הגדה
    סגור
  • אז אני אומר לך
    שמואל ברגר 12/08/2014 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבוצים לא מלח הארץ ולא בטיח. אנשי עסקים שמעבדים אדמה. לא טובים יותר מכותבי התוכנה, הבנקאים, המהנדסים והאקדמאים. בקום המדינה היה צורך, אז אמרו מלח הארץ. כל מה שחשוב זה מה המדינה צריכה עכשיו. (וזה לא חקלאות)
    סגור
  • 8.
    הברווז הכתום הזה חוץ מלצעוק לא יודעת לעשות כלום
    ברווז כתום 12/08/2014 15:11
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סידרה לעצמה מושב בכנסת על חשבון המפגינים במאהל וחושבת שכמה שצועקים יותר נשמעים יותר, בכל הצעקות שלה והדיבור המהיר לא מבינים כלום .
    סגור
  • 7.
    מילות הקסם: צבא וביטחון
    עירית 12/08/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תודה לסתו שדרשה לדעת לאן הולכים הכספים של כולנו, המוסדות הדמוקרטים הולכים ומתדרדרים ולא רחוק היום שנמצא עצמנו במדינה טוטליטרית שלא עושה חשבון לאזרח
    סגור
  • 6.
    ברברית ובוטה, יש דרך לדרוש לדעת ללא צרחות על מבוגר ממך! (ל"ת)
    איכס על כל הכנסת 12/08/2014 14:49
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • היא לא מיד צרחה,טפשוני,היא שאלה בנימוס ולא נענתה
    בושה לועדה 12/08/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    3.3 מיליארד התעופפו להם באויר כך סתם. מדהים.
    סגור
  • 5.
    לימין ,מדיניות כלכלית של יד חופשית לשוק ,והשוק יווסת את
    בא 12/08/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עצמו ,ב2008 היה יום הדין של הימין כשהיה משבר וכול הבנקים קרסו בארהב .מה זה לא מספיק כדי להפיק לקחים ,תראו אצלינו את בועת בנדלן ,הורים לא מסוגלים לעזור לילדיהם בדיור .
    סגור
  • 4.
    אסור להעביר 1 שקל בלי לפרט ,אחכ משתמשים בציוד מוויטנם
    בא 12/08/2014 14:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    וכולם יודעים מה התוצאות .
    סגור
  • 3.
    אני לא מסכים עם המדיניות הכלכלית של הימין ,ולכן סתיו
    בא 12/08/2014 14:25
    הגב לתגובה זו
    4 2
    צודקת 100 אחוז .
    סגור
  • וואלה ?
    אין שכל ? 12/08/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואילו הסכמת עם המדיניות הכלכלית של הימין - אז היא טועה ???
    סגור
  • 2.
    העבירו למשרד הבטחון בזמן מלחמה והיפיפיות דורשות הסבר
    2 חכמות 12/08/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    זה לחמאס
    סגור
  • אלוהים,כמה שאתה טפש (ל"ת)
    בושה לועדה 12/08/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    לא להאמין...
    רונן 12/08/2014 14:17
    הגב לתגובה זו
    5 5
    פשוט טיפשי..לא רואה בכותרת מאומה ואין בדבריה מאומה.. הגברת הזאת הייתה עד לפני יומיים זרוקה ברחובות בשאנטי,ותפסה טרמפ על המחאה החברתית,והיום היא עלאק חברת כנסת..נו באמת..שתחזור לרחוב,שם מקומה ודי כבר לכל המוזרים האלה בכנסת.
    סגור
  • זו הבעיה שלך ? היכן היא היתה לפני שנתיים ?
    וואלה ? 12/08/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואם הדורשים לקבל הסבר לסכום הדמיוני הזה היו הח"כים המהוללים דני דנון ו/או מרים רגב - גם אז היית מגיב איך שהגבת או שמא לשני האפסים הללו מותר לדרוש הסבר ?????
    סגור
  • טיפש
    אזרח ותיק. 12/08/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סופר טיפש.
    סגור
  • זה הנושא ? מי היא ומה היא והיכן הייתה אמש ?
    בושה לועדה 12/08/2014 15:15
    הגב לתגובה זו
    3 3
    היא רק ניסתה למלא את תפקידה,טפש !!!
    סגור