ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

רביב דרוקר: "בצוק איתן שוב הוכח שהארץ הוא כמעט העיתון היחיד בארץ", מה הוא אומר על הטור של גדעון לוי?

הפרשן הפוליטי של ערוץ 10. "הביביתון נראה כמו נייר תעמולה, ב'ידיעות' עוד פה ושם היה מאמר ראוי, אבל כמובן הכול עמוק בתוך הקונצנזוס"
 |  187
יוצא להגנתו
Share
קצת אחרי ששלב המלחמה הסתיים וכעת הצדדים מכונסים במו"מ לעבר הסדר כלשהי, רביב דרוקר הפרשן הפוליטי של ערוץ 10 בוחר לצאת להגנתו של העיתון שהיה המושמץ ביותר בתקופת 'צוק איתן'.


וכך כותב דרוקר בעמוד הפייסבוק לו: "בצוק איתן שוב הוכח ש'הארץ' הוא כמעט העיתון היחיד בארץ. הביביתון נראה כמו נייר תעמולה, ב'ידיעות' עוד פה ושם היה מאמר ראוי, אבל כמובן הכול עמוק בתוך הקונצנזוס. אם באמת נשקפת סכנה כלכלית ל'הארץ', חשוב מאוד, אפילו לימניים, לעשות מנוי לעיתון. אגב, לא מזמן פגשתי שני אנשי ש״ס בכירים (לא דרעי), שאמרו לי שרק ב'הארץ' הם הצליחו לקבל מידע רציני על מה שקורה וציטטו שורה של מאמרים שהם קראו שם."

דרוקר מתייחס גם לטור "הרעים לטייס" שעורר סערה וגרם לביטוליי מנויים. "לא הסכמתי עם המאמר של גדעון לוי ובהזדמנות, אני אשמח לנהל איתו ויכוח על זה. בעיניי, ללא ספק זה מאמר שראוי לדפוס, הוא מעניין וחשוב ועובדה שעורר כל כך הרבה מחלוקת. זה בטח לא סיבה לבטל מנוי על עיתון, שאין מאחוריו שלדון אדלסון".

נזכיר כי טורו של גדעון לוי 'הרעים לטייס' עורר סערה גדולה בישראל ולפי הערכות - רבים בחרו לבטל את המנוי להארץ כמחאה על פרסום הטור.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

187 תגובות ב-154 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
154 תמים 20/08/2014 15:40 מאמר מבוסס על הנחות שיקריות הוא לא ראוי
דעה היא ראויה, שקר הוא פסול, תאור הטייסים במאמר הוא שקר וראוי שהנושא ידון בבית משפט.
153 השואל 19/08/2014 15:55 למה מי זה בכלל רביב דרוקר? חתן פרס ישראל?
חולירע שמאלנית
152 עזרא צחור 19/08/2014 13:21 הארץ
הרעים להארץ- אמת ידיעות וישראל היום, מורים את עצמם לדעת ולאג'נדה שלהם, הארץ מלבד הכתיבה בנושאי תרבות ואומנות(גם היא משרתת עילית מסויימת)נמצא בדיוק באתו מקום ריק מתוכן ומכור לאג'נדה
151 אדם מעורר אי נוחות 18/08/2014 23:54 דרוקר הוא באמת יצור לא נחמד (ל"ת)
150 שילה 16/08/2014 14:10 ביביתון
אם הארץ הוא העיתון היחיד שעובד כאן אז שיסגר הוא נזק אדיר לי כאזרח ובראיה כוללת גם למדינה . אני אעדיף את פוקס ניוז ואפילו cnn . ויש עוד הרבה אתרים היום שהמידע הוא זמין. אני לא אבכה ואני בטוחה שהרבה כמוני.
149 קורן 15/08/2014 10:17 כמו שאמר: יש ביביתון יש אנטיביביתון ויש הארץ (ל"ת)
148 רני 13/08/2014 18:34 הארץ הוא פשוט בטאון החמאס ודרוקר דובר החמאס (ל"ת)
147 יעקב 13/08/2014 14:53 מסכים עם דרוקר וחתמתי על "הארץ" (ל"ת)
146 חיפאי 13/08/2014 14:29 כל הכבוד להארץ ששומר על מקצועיות. תמיד כיף לקרוא. (ל"ת)
145 מיקי 13/08/2014 14:24 אני לא קורא הארץ ואני לא שמאלני אבל
הארץ פשוט עיתון מצוין ומקצועי. אני לא קורא בגלל שזה מעייף את העיניים שלי לקרא, וכן, יותר נח לי לקרוא את הכותרות הגדולות של האחרים ו"לגמור מהר". הארץ ברמה אחרת, למי שיש כח...את הדעות שלי על המסקנות של הכותבים שלהם - אני יכול לגבש את העמדה שלי לבד
144 עיתון לשונאי אדם 13/08/2014 14:17 אם הארץ הוכיח משהו במבצע הוא הוכיח ש..
מותר להסית, ושהחוק אינו שווה בפני כולם. זה מה שהארץ הוכיח ואם יורשה לי לצין שהוא עשה זאת בגזענות רבה כמו שרק השמאל יכול לנפק.
143 טל 13/08/2014 13:57 שיחליף שמו למוחמד עוכר ישראל (ל"ת)
142 חיים 13/08/2014 12:16 עוד אחד שגוייס לעזור לחברה...
דרוקר אתה שקוף מאוד .. לא יודע מה הקומבינה שלך עם "הארץ" וגדעון לוי ... דבר אחד בטוח גוייסת לחומרני הארץ ונטשת את רוח העם... מציע לך לקרוא את "משל יותם בן גדעון "שופטים פרק ט' " אולי תחכים.
141 ככ 13/08/2014 11:37 שמעתי פעם ראיון עם משה ארנס- הוא קורא רק הארץ
הוא לא מסכים עם הנטיה של העיתון אבל זה היחיד שהוא באמת עיתון. ידיעות ומעריב וישראל היום הם מגזינים לבידוק. 90% מהכתבה היא תמונה גדולה עם קצת כתוב. כמו קומיקס.
140 יאנוש 13/08/2014 10:41 הארץ עיתון ברמה גבוה (ל"ת)
139 אנונימי 13/08/2014 10:37 הארץ-העיתון החשוב במדינה
כאשר אני רואה את התגובות הנמוכות והמתלהמות אני מבין עוד יותר עד כמה חשוב "הארץ" לשיח הציבורי של החברה הישראלית. חבל שאי אפשר לחלק את הארץ חינם כמו את העיתון אותו קוראים ,כנראה ,חלק גדול מהמגיבים .
א.מ 13/08/2014 13:45 כל תגובה נגד הארץ היא נמוכה?אסיר להתנגד ?אולי הרמה
של גדעון לוי ודומיו היא הנמוכה?
חיים 13/08/2014 12:26 למה אנונימי.... פחדן! (ל"ת)
138 sami 13/08/2014 10:18 דרוקר
עזרתה לי לבחור בן ערוץ 22 לערוץ 10 תתבייש שמאלן עלוב.
137 הדרדרת קשות -עד לפני 13/08/2014 09:39 חצי שנה אהבתי לשמוע אותך -בחודשים האחרונים התחלת להיות
לא אמיתי מה קרה לך? הארץ נותן בחלקו במה לשונאי ישראל גם אתה שונא ישראל?
136 דניאל 13/08/2014 09:26 מעורר סערה
אתה מחפש מאמר שיעורר סערה? חסרים נושאים המעוררים סערה בציבוריות הישראלית?... הלא ידוע שגדעון זה לחם חוקו .. אז שמשהוא אחר יממן את משכורתו.. אני ביטלתי מנוי ואיני מתכוון לחזור איליו.....
135 דור 13/08/2014 09:24 אשמח אם דרוקר יעבור להארץ, כדי שיפוטר כשזה יסגר (ל"ת)
134 עידו 13/08/2014 08:25 הוא לא עורר מחלוקת. הוא עורר גועל בדיוק כמוך.
לך להזדהות עם החמאסניקים שלך. לא נשכח שאת הסימפטיה שלך אתה שומר לאויב. אנחנו סתם "מתקרבנים" מבחינתך.
133 הארץ עיתון מתחסד 13/08/2014 07:39 שהשמאלנים ימשיכו להלל את שופר התעמולה שלהם עד לסגירתו (ל"ת)
ככ 13/08/2014 11:38 בנתיים מי שנסגר זה מעריב (ל"ת)
חיים 13/08/2014 12:28 גם אתה כמו חבירך מתחבא שמות חבר שמות (ל"ת)
132 משה ראשל"צ 13/08/2014 07:39 דרוקר - מת"מ - מחבל תקשורתי מצוי - דרעק גדול
שמנו לב בזמןצוק איתן את הלוזריות שלך כנראה מחפש גוב אצל שוקן שוקן וגדעון לוי - גיס חמישי קויזלינג היה גאה בכם
131 דליה 13/08/2014 07:20 עוברת ערוץ כשדרוקר משדר וחבל!
יש להביע דעה! ויש רדיפה וזה דרוקר ! עדיף שיכתוב בעתון כך לא נצטרך לשמוע ולראות אותו אדם לא נעים לאוזן!!!!
130 KAMPOS 13/08/2014 04:09 החולרות לעיתון הארץ על משקל הטובים לטייח
לא שוכח את אותם זבלים שדיווחו על מקום נקודת הכינוס בצפון ש-13 חיילי מילואים קיפדו את חייהם פשוט נתנו לאנשי הכי זבאללה חומר למחשבה איך לפגוע באופן בטוח יותר וזיבלון לוי הוא הרי זן מיוחד ומיוחס של שוקן
129 חבר בקהילה 12/08/2014 23:47 האם דרוקר התחבר לשוקן??? ברוך בואך לקן החם. (ל"ת)
128 רן לבטל מינוי הארץ 12/08/2014 23:32 מיינויי הארץ שנותרו , אל תשקיעו כסף בתעמולת החמאס! (ל"ת)
127 שלומית 12/08/2014 23:22 לא רואה אותו ממטר
מי הוא בכלל?? מה פתאום ביזפורטל נותנת לו כותרת?כנראה שהלקקן הזה יש לו קשרים בכל מקום..מזמן חשדתי שהוא הומו
126 ד ו ד . 12/08/2014 22:11 כמו כן, מותר לדרוקר כבר לשנות את שמו לדרעקר. (ל"ת)
125 ד ו ד . 12/08/2014 22:09 קשקשת סמלאנית אוםיינית.
"הארץ" הפך מעיתון שפוי לעיתון הזוי. במקרה הטוב ניתן לומר כי הוא הפך לשופרה של המפלגה הקומוניסטית. אין שום קשר בין מה שכתוב שם כפרשנות (לא חדשות) לבין המציאות.
124 שלומי 12/08/2014 20:36 כל ההשמצות הצודקות על דרוקר רק יעזרו לו להתברג בהארץ
כי אל העתון הזה מתקבלים כל עיתונאי הבררה שנפלטים מכלי תקשורת כושלים ומתפרקים...יחד עם זאת, ומאחר ועיתונאי הערוץ הראשון נפלטים החוצה לכן דרוקר ממהר לתפוס בהארץ מקום בעוד מועד...
123 שרון ב 12/08/2014 20:05 לא לחינם הלך הזרזיר אל העורב
אנטישמי מצא אנטישמי, ושניהם ממומנים על-ידי אירופה האנטישמית. לפני 75 שנים אירופה השמידה יהודים, וכמעט כולם שיתפו פעולה בגלוי או בסתר, והיום אירופה מממנת קבוצות וארגונים ותקשורת אנטישמיים כדי לחסל את מדינת ישראל היהודית-ציונית. אך אני מניח שביזפורטל לא יפרסמו את דבריי, כאילו אין באנטישמים עסקינן.
122 רוני 12/08/2014 20:02 מי אתה בכלל ,יפקק -דעתך שווה לקליפת השום!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
רוני 18/08/2014 03:45 גם דעתך דביל (ל"ת)
121 gigi101 12/08/2014 19:42 מי קורא עתונים?
מי שמקבל אותם בחינם אותי בכלל מעניינת רק הדעה שלי אבל אותי לא מראיינים
120 ב.ב.ד. 12/08/2014 19:14 דרוקר, פרילאנסר עלוב, פרשן שחצן, ועיתונאי חסר יושרה... (ל"ת)
119 עכשיו הדברים במסגרת 12/08/2014 18:13 סוף סוף הבנתי- מי שפוחד להיות מפוטר מערוץ 10 מלקק לשוקן (ל"ת)
118 רביב דרוקר 12/08/2014 18:07 רביב מה נתן לך עיתון הארץ?כמה כסף שלמו לך?תתביש לך (ל"ת)
117 ד.מ. 12/08/2014 17:50 "העארס" מכין הקרקע לקראת סילוקו מערוץ 10 וקליטתו בהארץ?
אם זה נכון אז עוד שרץ מצטרף למעוז השרצים ......
116 בוצו ננוש 12/08/2014 17:33 רביב דרוקר על עתון הארץ וגדעון לוי
הרי כתבתו של גדעון לוי היתה דרק. דרוקר כל כך מתפעל שעוד מעט יאמר שגדעון לוי הוא פטריוט ישראלי. אפנה אותו לנורבגיה במלחמת העולם השניה ובמיוחד לקויזלינג ששרת את הנאצים. מה ההבדל בינו לבין גדעון לוי? מכאן המסקנה שאפשר להשליך לזבל את דעותיו של דרוקר.
115 לרוב העם להישמעע!מו 12/08/2014 16:54 תיקשורת השמאל רק דרכם צריכה להישמע!אפילו בתורכיה מותר (ל"ת)
114 מלואימניק מהנח"ל 12/08/2014 16:46 דרוקר כנראה חתם על עבודה בארץ ערוץ 10 יסגר בעוד חודשיים
דרוקר כנראה חתם בעיתון הארץ. הוא יודע שערוץ 10 ייסגר. כרגיל התחיל ללקק לשוקן אחרי הליקוקים מגיע שלב נוסף , נכון אדון דרוקר.??
113 אפרת שדה 12/08/2014 16:23 רק שמאלנים קיצוניים עדיין חושבים ש"הארץ" הוא עיתון. (ל"ת)
112 סתם אזרח זקן 12/08/2014 16:14 מה אומר ומה אדבר כשחכמים ממני בתמונה
איני מחסידיו של לוי - מאוד נגדו ולגבי דרוקר - יודע ולדעתי מחשיב עצמו - אבל בגילי - 78 - מותר לי להטיל חשד - ויסלח לי ה"חשוד" אם אני טועה - וחשדי הוא שמר דרוקר מכין לו מקום חליפי למקרה שערוץ 10 יקלע לצרות ויסגר - כי כבר ראינו שמר ארדן יודע לסגור ערוצים - ולא משנה הסיבה. ולמען ההגינות לא קראתי את מאמרו של לוי - רק משמועות יודע מה נכתב בו.
111 רעות 12/08/2014 16:08 מי זה דרוקר
סתם קשקשן אבל תראו כמה אנטי הוא מעורר........עוד אחד שחושב שיש לו מונוופול על החוכמה וחושב שהוא יודע יותר טוב ממני ויותר טוב ממך מה טוב בשבילי ומה טוב בשבילך.......רק ברוסיה ובסוריה העיתונאים חושבים במקום ציבור הקוראים
110 דוד 12/08/2014 16:02 רביב דרוקר
נראה לי שאחוז חולה נפש בתקשורת,הרבה יותר גבוה מאשר בכלל האוכלוסיה.
109 דרוקר=דרק 12/08/2014 15:57 דרוקר כל כך מלא מעצמו שתכף הוא מתפוצץ (ל"ת)
108 שאול 12/08/2014 15:35 עשיתי מנוי :-) (ל"ת)
107 נותן בראש 12/08/2014 15:32 שוקן לא חכם
בא שוקן לדרוקר וביקש שיגיד מילה טובה על הארץ ובתמורה יובטח לו כבר מיפלט אם ערוץ 10 יזרוק אותו........אבל זה מראה כמה ששוק לא חכם- כי הוספת תואם גדעון לוי לעיתון זה עוד מסמר בארון המתים שלו
106 חוקר 12/08/2014 15:28 קנו אותו
הארץ שילמו לדרוקר שיגיד איזו מילה טובה כדי לעצור את סחף ביטול המנויים ורמזו לו שאם יעיפו אתו מערוץ 10 מובטח לו מקום לא שדרוקר מציאה גדולה אבל את הרעש שהנפיחה שלו תעשה הרבה ישמעו מה שמוכיח שכסף קטן תמיד עושה רעש וצלצולים אבל לא שוה כלום
105 צבי 12/08/2014 15:22 "לא לחנם הלך זרזיר אצל עורב"..כי הוא בן מינו ! (ל"ת)
104 ציון 12/08/2014 15:20 רביב! באדיבותך-הפסקתי לראות ערוץ 10 !
בכל מקום בו אני שומע אותך - אני מחשיך במיידי!
103 אבי 12/08/2014 15:09 דעותיו של דרוקר
דעותיו השמאלניות של דרוקר ידועות זה מכבר והגנתו על עיתון הארץ שבצל קורתו דר גדעון לוי ודומיו הינה מובנת מאליה על כן הגנתו זו כלל לא מפתיעה
102 אהרון 12/08/2014 14:56 דרוקר הלקקן
רביב התחיל לכתוב בעיתון הארץ עם תוכן זהה לדעתו של שוקן . אני כקורה של 42 שנים של הארץ שמח על ביטול המנוי שלי כאשר אני צופה שרביב עומד להיות אחד הכתבים בעיתון אחרי שיפוטר מערוץ 10 . על זה נאמר מקדים תרופה למכה
אחד 12/08/2014 15:18 אילו קראת עיתון כלשהו 42 שנה.....
היית כותב "קורא" ולא "קורה".......עוד נבער שקנה מקלדת
שמוליק 12/08/2014 16:01 תקרא ורק אז תעיר
הכתיב קורה נכון במקום בו הוא כתוב.
101 רן 12/08/2014 14:45 דעה אחידה
גם ב 1939 לא קיבלו את מי שלא היה בקונצנזוס
100 לוי דוד 12/08/2014 14:45 צוק איתן
מר דרוקר היקר בזמן הזה חשוב להתייצב מאחורי הממשלה והחלטותיה. הם הנבחרים ולהם יש יפוי כח לנהל את המדינה. הדעות שלכם יפי הנפש לא מענינות אותנו בזמן הזה. אתם כעיתונאים וכתבים תפקידכם לדווח ואל תנהלו לנו את המדינה. לו רצינו בכם כמנהלים היינו פונים אליכם ולמר גדעון לוי אתה לא שווה את העפר מתחת לרגלי הטייסים. מי אתה שתכנה את הטייסים רוצחים. אם לך מותר בזכות חופש הדבור אז לי מותר להגיד לך שאתה סתם עוד זבל ואתה לא מעניין אותנו עם הדעות שלך. לך ותחיה באחת ממדינות ערב האהובות עליך ושם תביע בחופשיות דעות כאלה. מקומך לא איתנו אתה אזרח לא רצוי
99 אזרח מוטרד ומבין 12/08/2014 14:35 דרוקר-"דרעק"!האם ניסית אתה לשנות דעותיך?שמאלן קיצוני!!! (ל"ת)
מדהים 12/08/2014 16:21 ואתה ? האם ניסית ,פשיסט נבער ?
למה שישנה את דעותיו, כי הן לא דעותיך ???? טפש !
ללא 12/08/2014 23:36 שלא ינסה
אבל למה אתם חושבים שרק דעתכם היא הנכונה וכל האחרים "נבערי" דעת?
98 OFER 12/08/2014 14:26 דרוקר - כנס רגע - יש לי משהו לומר לך
בדרך כלל אני לא מתייחס אל הערותיך כי זה בסגנון של תת רמה - אבל - 1- האם העובדה שרוב מוחלט פה חושב שונה ממך זה עושה לך משהו ? לדעתי לא כמו כול שמאלן ש"העובדות אף פעם לא מבלבלות אותו" 2- העובדה שאני נהנה מישראל היום ואת ידיעות או הארץ אינני מכניס לביתי אלא אם אני צובע את הדירה עושה אותי פחות אינטלקטואל ממך או מחבורתך ? אני משאיר לך את התשובה ואני מניח שאתה בודאי מחשיב אותי לדל תוכן (למרות שאתה כזה ושים לב כמה מעירים לך על כך).
97 g 12/08/2014 14:20 n
דרוקר הייתי שמח אם הייתה עוזב טלוויזיה וגם מפסיק לקרוא את עתון הארץ
96 מיכל 12/08/2014 14:10 ואופורטיוניסט!
איכס..
מ 12/08/2014 14:40 את ממש מאוהבת ברביב. יש סומק בלחיים? (ל"ת)
מיכל 19/08/2014 17:33 הוא דוחה וצבוע ולקקן במקל לא הייתי נוגעת בו
וגם אתה די דוחה למען האמת..
95 יונה 12/08/2014 14:05 אנחנו הוא קהל שבוי של תקשורת ובתי משפט שמלאניים
כל אתון פוצה את פיו, ומתנחמד ומוכר את העם והמדינה שלו בשם איזו שהיא נאורות חלולה לא מציאותית
94 מיכל 12/08/2014 14:03 פוץ
ופלצן
93 אלי כהן צדק 12/08/2014 13:58 אמינות בפרסום
כל דרדק שלא מבין מהי דמוקרטיה משמיץ את עיתון הארץ. ,הארץ זה לא רק גדעון לוי. דרוקר הוא אחד הבודדים בעיתונות שעדיין מיצג עתונות ברמה וביושר מקצועי. דווקא עכשיו ולמרות השטנה התפוצה של הארץ גדלה עשרת מונים
92 דרקר 12/08/2014 13:43 הארץ - עיתון של PLO + אונר"א (ל"ת)
91 אנדרואיד משנות ה 50 12/08/2014 13:35 הרעים לטייס רק התרוץ
עמירה השבחית, גדעון שנפל כאן בגדול על קביעות בהן אינו מבין, והשילוב המשמים של הצלם ליבק עם גדעון לוי בכתבות סמאל לאורך שנים היה כמו בחילה שניתן להמשיך איתה, תוך הנאה מכתבות ריאליות ומוספים "שווים" גם הארץ שלנו והקריקטורת היו מזור לבחילות, אלא שבחילה אחת עלתה כדי הקאה והשאירה חמיצות בגרון המרשם לטיפול הוא הימנעות מגורמי הבחילות עזבתי (גם אני) את הפרינט ואני קורא ברשת -ואז אני העורך ולא איכפת לי גם יד-שניה (מצוטט) ברשת.
90 אמת 12/08/2014 13:31 איזו התנשאות!!!??? קצת צניעות ימנית לא תזיק לך !!! (ל"ת)
89 עלי 12/08/2014 13:27 סרח עודף ובוגדן (ל"ת)
88 שמוליק 12/08/2014 13:14 דרוקר ולוי
אביב דרוקר וגדעון לוי חד המה. שני שמאלנים קיצוניים דוברי האוייב. אני ביטלתי מזמן את המנוי לעיתון הארץ הנבזי מאחר שכבר הספקתי ללמוד היטב את האוייב ....
87 אור לגויים 12/08/2014 13:07 רביב פוץ חסר תקנה, ממציא חדשות וסקופים כדי לבלוט
שמעתי את הפרשנויות הצבאיות שלו במהלך המבצע, פשוט חמור קופץ בראש עם תאוריות מופרכות שאין בינם לבין המציאות כל דימיון, רק כדי לנסות לבלוט מעל ערימת הזבל. כולה חוקר במשטרה הצבאית ויודע לקבוע שצהל הופתע בכל השלבים וצהל לא חזה דבר וממנו מתקבל הרושם שרק במקרה צהל ניצח באופן מוחץ את החמאס. בקיצור, קשקשן בגרוש !!
86 אנונימי 12/08/2014 13:07 טוקבקיסטים
מדי פעם "יורד" לקרוא תגובות כדי להתרשם לאן הרו"ח נושבת . ותמיד מגיע לאותה מסקנה , חבל ש"ירדתי".
במקום לזבל לנו במוח 12/08/2014 18:16 לדעתי אתה יכול להמשיך לרדת לאיזה נער פלסתיני (ל"ת)
85 מחבל תשקורתי 12/08/2014 13:03 במילה אחת - דראקר בשירות אל הרד (ל"ת)
84 meiryacoby 12/08/2014 13:01 אין רופואה לחולי רוח
יש לאשפז אותו דחוף בגהה
83 אלי 12/08/2014 12:58 שיתוף פעולה עם שונאי ישראל...רביב יא מסכן (ל"ת)
82 ציון 12/08/2014 12:55 טיפוס מגעיל...ומנייקי גדול (ל"ת)
81 kaligula 12/08/2014 12:50 DRUKER
sory for you ,you are old BOLSHEVIK AS GIDON.
80 יוסי 12/08/2014 12:46 צוק איתן - המפסיד: התקשורת
בעיניי התקשורת חטפה מכה קשה במבצע שלא לומר נוק-אאוט והכי מדהים זה שהיא נתנה את זה לעצמה. הקונצנזוס בתקשורת הוא שהתמונות עושות את הסיפור ולכן אנו מפסידים ברמת ההסברה וכל העולם מראה את תמונות הזוועה מעזה ונגד זה קשה להילחם. זה אומר שהתקשורת אומרת כי התקשורת בעולם מעוותת את המציאות ולא אומרת את האמת והעולם נגדנו בגלל המראה המעוותת שהתקשורת מראה. אם זה נכון ואני מניח שכן, זה אומר שלא ניתן לסמוך על התקשורת בעולם ואז בעצם זה אומר שכל מה שמעניין את התקשורת זה סיפור שניתן למכור אותו ובעצם כל התקשורת הם סוחרים מניפולטיביים של מידע, המבקשים למכור את מרכולתם והאמת היא אינה חשובה. וזה נכון גם בישראל.
יולדת 13/08/2014 08:53 מה, נולדת היום? (ל"ת)
79 עיתון לאנשים בוגדים 12/08/2014 12:44 "הארץ"=אל ארד - עיתון לאנשים בוגדים
אל ארד במאמר מערכת "להרגיע" מ-14/11/2012: "אחמד ג'עברי, רמטכ"ל החמאס, היה איש צבא שהקדיש את חייו למלחמה נגד ישראל". שימו לב איך הם מכנים את המחבל המתונף ג'עברי - רמטכ"ל ולא מחבל!
78 חופש הביטוי 12/08/2014 12:41 מוסר כפול
רביב דריקר ממליץ לאל גזירה מיוזמתם לתת לך משכורת זה יתווסף ל"ישראל החדשה ". אתה בעל מוסר כפול מי שלא תומך באגנדה שלך כמו שלדון אדלסון הוא מוקצה . וכן אתה סיבה לעביר ערוץ כאשר אתה מלכלך את המסך בערוץ 10 בדיוק כמו שגדעון לוי הוא סיבה לבטל מינוי בהארץ. אתה וחלק מחבריך עושים עליהום על מי שלא תומך בדעתכם בצורה וולגרית ובוטה וכל זה בשם חופש הביטוי .
77 הכתום 12/08/2014 12:37 לך לעזאזל אדם מגעיל
אפילו כבוד לאביך שנפטר לפני שבוע לא נתת בושה מה קרה אתה לא יכול לשמור לפחות חודש של כבוד כך אתה נראה אתם ממורמר ומגעיל
76 אבי קול 12/08/2014 12:35 רביב דרוקר התחרפנתה? הארץ שתף פעולה עם התקשורת העולמית
רביב דרוקר התחרפנתה? הארץ שתף פעולה עם התקשורת העולמית שכולה יצאה נגד ישראל מבלי להזכיר את חמאס...כארגון טרור...רק פלסטינים...ילדים...עיתון הארץ מייצג שמאל קיצוני ואתה בה לתת לו הכשר...מדוע? בכדי שיעזרו לך ויתמכו בך אם תציג דעות נגד ראש הממשלה ביבי...לידיעתך אני מעדיף עיתון חינם...שחי על פרסום...הודעות ואובייקטיבי...גם אם אחריו עומת מיליארדר כמו שלדון אדלסון מאחורי עיתון הארץ עומדת משפחה מעשירות בארץ שמייצגת עיתון שמאל קיצוני שעוזר לשונאי ישראל בעולם ומנותק מהעם לכן, רביב דרוקר לא מתאים לך להתחרפן !!!
75 חיים 12/08/2014 12:31 הארץ לא עיתון איכות כי הארץ הוא בבעלות גרמני (ל"ת)
74 נאמן 12/08/2014 12:28 הארץ-העיתון הערבי היחיד המופיע בעברית (ל"ת)
73 יקי 12/08/2014 12:24 דרוקר
אתה עיתונאי קטן ומסכן זה מראה עד כמה שהתקשורת מעסיקה אך ורק כתבים אשר מצדדים את השמאל בלבד. אם אתה לוקח את גדעון לוי כמודל לחיקוי , אזי אתה עיתונאי מסכן ורדוד.
72 קוקסי 12/08/2014 12:23 אדלסון ? מה עם האוליגרך הרוסי שמממן את "הארץ" ?
דוגמא ל"יושרה" של דרוקר ניתן למצוא אפילו בכתבה הנוכחית . הוא מציין בלעג או לפחות בביקורת את הבעלות של "ישראל היום" בידי שלדון אדלסון אך לא טורח לציין שאוליגרך רוסי נכנס שותף ל"הארץ" והוא מממן אותו . דרוקר לא יודע ? אולי הוא לא אמין ? אולי הוא לא ישר ? אולי דעתו וידיעותיו תמיד כפופות לפוזיציה והאינטרס שהוא רוצה לקדם ? מינימום אתיקה ואינטגריטי היו מחייבים שקיפות מלאה אבל כנראה לא אצל דרוקר .
71 ... 12/08/2014 12:22 ליצן!
כל מילה אחרת מיותרת....
70 חיים 12/08/2014 12:21 דרוקר כמה שילמו לך בעיתון "הארץ" .. יסגר בקרוב! (ל"ת)
69 גיא 12/08/2014 12:17 הארץ... לאנשים שחושבים שהם חושבים (ל"ת)
68 רן 12/08/2014 12:07 אלא מה..." הלך הזרזיר אצל העורב ". (ל"ת)
67 מנוי הארץ גאה 12/08/2014 12:06 מביך שזה החתך של קוראי ביזפורטל.
יש היום יותר אנשים ש"מבטלים" את המינוי להארץ ,מאשר היו להארץ מנויים מעולם. או שהימנים מתרכזים בכתיבת טוקבקים במקום לעבוד, או שמצב החברה בישראל באמת מתדרדר לעומקים חדשים
עידו 13/08/2014 08:35 "מנוי הארץ" ועוד "גאה"?
2 סיבות מעולות לא להתייחס למה שאתה "חושב".
התבלבלת 12/08/2014 12:17 זה לא "או"......שתי האופציות - נכונות. (ל"ת)
66 רביב דרק 12/08/2014 12:06 השינאה מקלקלת את השורה
שנאתך לנתניהו בולטת בפרשנות שלך לכן אל תטיף נגד ישראל היום
65 ירון 12/08/2014 12:06 רביב אתה ללא ספק נמצא בשמאל הקיצוני ועיתון
הארץ הוא כנראה עיתון שמיועד יותר לפלסטינאים ולא לישראלים.
64 רונית 12/08/2014 12:02 סתם פלצן
אני רואה את הפרצןף של הדרוקר הזה וזה כבר עושה לי נאחס לכל היום......המלצה לעמוס שוקן: אל תוסיף חטא על פשע ואל תצרף לגדעון לוי את הדרק הזה.....עוד מעט תישאר בלי עיתון
63 טייס 12/08/2014 12:00 הרעים להארץ
גדעון לוי אמר הרעים לטייס......אז הנה הוא מקבל חיזוק ועוד מעט יצטרף איליו עוד שקמיסט במיל שקיבל צל"ש על "שפעל מעל ומעבר למצופה".....בושה שאלה קוראים לעצמם עיתונאים ישראלים
62 אזרח אוהב מדינתו 12/08/2014 11:59 כל פעם שהוא צץ בערוץ 10 אני מעביר ערוץ! (ל"ת)
מיקי 12/08/2014 14:41 וואלה גם אני לא סובל אותו (ל"ת)
61 שי 12/08/2014 11:59 נו באמת???
אבא שלך היה מתבייש בך רביב המוכתם
60 משהמוישה 12/08/2014 11:58 חרטא
ילד מתחכם ותו לא. "אלארד" הינו עיתון טוב ללא ספק. יש לו בעיה אחת: הוא אנטי כל דבר שנמצא בקונצנזוס בישראל. נאספו שם כותבים שונאי עצמם ועמם. כל מה שנכתב בזמנים רגילים הוא לגיטימי, אך המאמר של לוי בעניין הטייסים הוא גבולי מאד ונוטה לכיוון מסוכן. כל ביקורת היא נכונה בזמנה. חיילים וטייסים לוחמים בפקודת ממשלה לגיטימית שגם אם היא שוגה פוליטית יש לתמוך בה ואם לא לפחות לא לשים לה רגל בזמן הלחימה. את זה, שרבוב הגל, "אלארד" עושה בצורה מחליאה ולוואי והרבה שמאלנים, כמוני,יפסיקו את חתימתם על כתב הפלסתר היום יומי הזה...
59 רודף הצדק 12/08/2014 11:58 דרוקר הוא עוד עיתונאי עם אג'נדה סטנדרטית מהשמאל. לא חדש
כמעט 90% מעיתונאי ישראל הם שמאלנים. הם אינם פורצי דרך ואינם מביעים דעה חדשה ומהפכנית או דעה כנגד הקונצנזוס של המיליה בה הם חברים. הם אינם מחפשים איפה הם טעו (והם טעו, טועים ומטעים לאורך כל הדרך מבחינת תפיסת הסכסוך עם הפלשתינאים), ואינם מכים על חטא וכמובן שלא נותנים דין וחשבון על השטויות שהם כותבים או אומרים, אז מה בדיוק האומץ והחוכמה פה?
58 שמאלה סוף העולם 12/08/2014 11:55 גם את המעט שעוד הקשבתי לך חיסלת. אתה לא פרשן את שופר (ל"ת)
57 עוטף עזה 12/08/2014 11:53 מאז פרוץ ההתנתקות רק סובלים (ל"ת)
56 רביב השמאלן 12/08/2014 11:52 רביב דיי נמאסת הכל בשביל משכורת ייאמעפן
איש מגעיל zoנה של השמאל
55 ko 12/08/2014 11:51 יש ביביתון ויש חדשות 10 = אל ג'זירה
אף אחד לא אובייקטיבי, לא הארץ, לא חדשות 10, ולא ישראל היום. רוצה אובייקטיביות? חפש בפייסבוק ובטוקבקים לא במדיה הישנה (שמעבדת מחשיבותה כל דקה). חשוב שהארץ ישמר ? אם הייתי רוצה לקרוא כאלה דעות הייתי מוסיף כמה חברים פלאסטינים לפייס שלי...
54 אני 12/08/2014 11:49 ולגבי עיתון הארץ נדרש לסגור אותו מהר אנטי ארצנו !! (ל"ת)
53 אזרח 12/08/2014 11:49 סוף סוף עתונאי אמיתי ולא מתקרנף עלוב (ל"ת)
52 יעקב 12/08/2014 11:48 דרוקר נולד אידיוט נפוח מחשיבות עצמית וככה גם יגמור... (ל"ת)
51 אני 12/08/2014 11:48 דרוקר {דרק} כמו שמו אך וברבן גדול (ל"ת)
50 בא 12/08/2014 11:47 מי ישמור עליכם בקפה שאתם שותים בתלאביב אם הטייסים
יסרבו להלחם או החיילים שלנו .וכול זה כדי לתפוס כותרות .
49 tush 12/08/2014 11:43 דרוקר - מה שאתה הוכחת ועוד לפני צוק איתן
נכון אתה רהוט ויודע להתנסח, אך מעבר לכך אתה כל הזמן עסוק בלהיות חכמולוג, לנסות להראות כמה שאתה יותר (השאלה מה?...), אך דבריך פעמים רבות הם בלון נפוח, ומעוררי שאלה באיזו ספירה אתה חי?... אז רד לעם ולמציאות.. הבעיה היא לא בדעותיך שהן דבר לגיטימי, אלא הדרך, ההנמקה זריקת החיצים, שגם אינה מדויקת, זה פשוט לא חשוב בעיניך.
48 בא 12/08/2014 11:43 דרוקר צריך להיות כתב בסוסוני הפוני ,שזו סידרה מצויירת
לילדים ,שם יקבלו אותו ואת דעותיו האוטופיות בשמחה ,הוא לא חייב להיות מצוייר כדי לעבוד שם .
בא 12/08/2014 12:02 עכשיו שתפסת כמה כותרות בטוח תתקבל ,אל תדאג . (ל"ת)
47 מאיר מור 12/08/2014 11:42 עיתון הארץ
מעניין האם בדקת שח"כ חנין זועבי מנויה על עיתון הארץ ? אהיה מוכן לשקול להיות מנוי על חלקים שאבחר מתוך עיתון הארץ.
46 עובדיה26 12/08/2014 11:41 מחלוקות בין מי למי (ל"ת)
45 בא 12/08/2014 11:38 דרוקר ,אחרי שתילחם בעזה ותחזור בריא תהיה לך זכות לכתוב
מאמר כזה ,אפילו לא שניה 1 לפני . אתה מגעיל שתופס כותרות .
שוב חוזר הניגון 12/08/2014 11:57 באמת ?
וכדי לכתוב בעד ביבי,בעד הליכוד ובעד הביביתון - גם צריך להלחם בעזה או שבמקרה הזה יש "פטור" ?. (צורה לכם "פטריוטים" )
44 אל"מ(מיל) מוטי הוד 12/08/2014 11:38 רביב שכנע שאסור להיות מנויים על הארץ
אם חיפשנו סיבה לבטל את מינויי הארץ אז הנה אם החוכמולוג הזה בעד עיתון הארץ וכן הוא בעד לכתוב בעיתון שהרעים לטיס-ועוד תוך כדי לחימה-אזיי אני .ברור שאני לא מנוי ולא אהיה בשום אופן מנוי בעיתון שבזמן לחימה משמיץ את חיילנו
43 יוחנן 12/08/2014 11:37 ומי מממן את רביב דרוקר? מהיכן הוא מקבל "סיוע תקציבי"?
מעניין מי "תומך" ברביב דרוקר
שוב חוזר הניגון 12/08/2014 11:59 אם אתה יודע שהוא מקבל תמיכה....
עם יידע שכזה - קטן עליך לברר מי התומך......לא כך?.....הרי לא יתכן שאדם רציני שכמותך סתם מעליל......
42 בא 12/08/2014 11:35 אז למה כולם מבטלים את המנוי .זה עיתון מדע בדיוני
כאן במזרח הטחון אפשר לחיות ,פיזית ,רק על החרב ,תראו את סוריה ,לבנון ,עירק ,......אבל כאמור במדע בדיוני אפשר להמציא מציאות אחרת ,ואפשר ללכלך על הגיבורים ששומרים אלינו .ובזכותם אנחנו חיים כאן .
41 ללא 12/08/2014 11:34 דרוקר
מקרין הבעת פנים עם חשיבות עצמית מוגזמת. תן עצה לצבא איך להילחם כל שנה וחצי בלי לפגוע באזרחי עזה
40 חוטף עזה 12/08/2014 11:34 שמאלן קיצוני
לישראל היום יש אג'נדה בדיוק כמו שלעיתון הארץ יש אג'נדה
39 להחרים את ערוץ 10 12/08/2014 11:30 דרוקר,שיכנעת אותי!! (ל"ת)
38 דורון 12/08/2014 11:30 לא מיותר ? כתבה על סמולן קיצוני... (ל"ת)
37 המשקיף 12/08/2014 11:28 דרוקר ואמנון לוי חד הם
שני עיתונאים בשירות שונאי ישראל שיש להתעלם מהם את ערוץ 10 והעיתון שהינו שופר השמאל החרמתי כבר מזמן
36 הומו סאפיינס 12/08/2014 11:28 גם ברוסיה היה רק עתון אחד
רביב הבולשביק, מאמין שבידו האמת הצרופה, ולכן הוא חושב ועושה כל מאמץ לבטל כל עיתון אחר למעט הארץ שמשקף את דעותיו. רשאי הקרתן דרוקר להאמין בדעותיו ובוודאי לכתוב אותם בעמוד הפייס שלו, אבל לא ברור לי מה מצא ביזפורטל - אתר מידע כלכלי - לצטט מעמוד הפייסבוק של עיתונאי רביב דרוקר? אין לזה קשר לכלכלה אין כל חדש בהגיג הזה של רביב אין לנאמר ע"י רביב שום חשיבות עתונאית - בבחינת כלב נשך אדם רביב היה רוצה עתונית כמו ברוסיה - ביזפורטל לא צריך להיות השופר
35 מנוי לעיתון 12/08/2014 11:28 הארץ עיתון חשוב
מי שרוצה להתעדכן במה שבאמת קורה גם אם זה לא תמיד נעים לו לשמוע.
בא 12/08/2014 11:50 מה שבאמת קורה זה שמנהיגי המדינות עם הנפט מחליטים כאן
הכול ,איפה זה כתוב בארץ אדון מנוי לארץ אחרת .
tush 12/08/2014 11:44 מה שקורה - איפה? (ל"ת)
בא 12/08/2014 11:41 באמת ,אבל לא במזרח התיכון ,אולי בשוודיה .או במציאות
אחרת דימיונית כמו בסוסוני הפוני אולי שזאת סידרה נחמדה לילדים .
34 דניאל י. בן אבו 12/08/2014 11:28 דרוקר = לוי =שנאה אמיתית למדינת ישראל ואזרחיה
לא בכדי ביטלתי את חתימתי על העיתון שחושב שהוא עיתון לאנשים חושבים אבל לא! הוא עיתון לאנשים דוגמאתיים החושבים שכל החכמה מצוייה בראשם. כמותן אותו אחד מערוץ 10 הקרוי דרקר. הנה נתת לי סיבה שלא להיכנס יותר לערוץ הזה. כתושב אשדוד שלא חושב לעזבה וכאחיין לדודה חסיבה שאמרה לי "שיתפצצו החמאס וכל החברים שלהם" "אני מציעה לכל העיתונים (התכוונה לעיתונאים) לבוא לגור שבוע בשדרות ואז הם יבינו מי זה החמאס ומה צריך לעשות איתו"!
33 אוחז בעט 12/08/2014 11:26 פרשן????
אני מעדיף לכתוב בעילום שם כי כאן כבר שום דבר לא בטוח..אבל את דעתי אשמיע- כי שמורה לי זכות הצעקה(כדברי חיים ברנר) דרוקו קטרא לעצמו עיתונאי ופרשןן??? הרי התוית הפוליטית שלו ידועה..אבל זה מילא.. אני רוצה לצטט את אליהו נאוי ז"ל שאמר "לא כל רוכב על סוס הוא פרש ולא כל אוחז בעט הוא עיתונאי,.......והמבין יבין
בא 12/08/2014 12:01 עזוב ,הוא סתם תופס כותרות ,נו פירסום בחינם . (ל"ת)
32 גועל 12/08/2014 11:24 דרוקר,בלתי נסבל ,מאוס.אחת הסיבות שאסור לצפות בערוץ 10 (ל"ת)
31 ישראלי 12/08/2014 11:22 עוד סיבה לבטל מנוי
עכשיו השתכנעתי סופית לבטל את המנוי לעיתון היחידי בארץ שמשמיץ את המדינה ואת צה"ל ומשרת את חמאס ואל ג"זירה... גדעון לוי הוא הליבה של העיתון שבגללה אני בורח-עמוס שוקן הוא המעטפת שבגללה אני בורח ודרוקר הוא כלב השמירה הנובח שבגללה אני בורח......ואני מציע שישנו את שם העיתון
30 אנונימי 12/08/2014 11:22 דרוקר מכר את נשמתו
לדעתי אביב מכר את נשמתו לארץ. כנראה מחפש עבודה לאחר סגירת ערוץ 10 ב"ה במהרה בימינו.
29 דרוקר - תגלית המלחמה 12/08/2014 11:22 עומד להיזרק מערוץ 10 ? מחפש מקום אצל שוקן
תגלית "צוק איתן" במחנה השמאל הקיצוני ההזוי הוא כבר מזמן דרוקר שיצא בהתקפה על מירי רגב אחרי שסילקה את זאחלקה (בצדק רב כולל ובעיקר - הסגנון) . דרוקר מרחי את סוף ערוץ 10 ובכל מקרה את סופו בערוץ 10 וכנראה מנסה להוכי בחודש האחרון שהוא ראוי להיכלל בנבחרת "הארץ" . אין ספק שלצד גדעון לוי הוא ירגיש מאד נוח לעומת צבי יחזקאלי ואלון בן דוד .
בא 12/08/2014 11:52 זחלתה . (ל"ת)
28 עמי דרום 12/08/2014 11:19 כרגיל הוא צודק ויש לו האומץ לכתוב (ל"ת)
27 ישראל 12/08/2014 11:19 מעניין מי תומך בעיתון הזה שהוא מצליח לשרוד. (ל"ת)
26 מיכל הרשקוביץ 12/08/2014 11:18 מי זה בכלל??
דרוקר??? פרשן פוליטי???? מי זה בכלל ולמה דעתו בכלל חשובה?פתחתי מילון וחיפשתי בערך "פרשן פוליטי "ומצאתי שזה אדם שמתפקידו להציג מציאות פוליטית כפי שהיא ללא משוא פנים או העדפה לשום צד ואם הוא מצגי את דעותיו הוא כבר לא פרשן אלא בעל עיניין...אז תשפטו אתם אם אפשר לקרא לדרוקר השמאלני המובהק פרשן או סתם דעתן שערוץ 10 מעסיק בגלל החטטנות שלו שמביאה כנראה רייטינג לערוץ המסכן שמחפש הישרדות........
25 צחי 12/08/2014 11:17 רביב דרוקר אין לך מושג
כל השנים שאתה והחברים שלך כמו אברמוביץ, מפמפמים לציבור את דאותיכם, ומסתבר שהציבור לא טיפש, ולא חושב כמותכם, כדאי שתעשה חשבון נפש, כל כך הרבה שנים של תעמולת שמאל ללא הצלחה, כנראה שאתה עושה משהו לא טוב. ומה שזה בביתון? עיתון שלא תוקף את בנט, ביבי וליברמן? אתה ואברמוביץ עושים את זה כל הזמן, האינטילגנציה המרושעת שלך לא עוזרת, העם(אספסוף לדעתך כנראה) לא חושב כמוך.
24 חייק 12/08/2014 11:17 דרוקר-- מחפש צומי (ל"ת)
23 חיימק 12/08/2014 11:15 הארץ עיתון של גרמני .. (ל"ת)
22 זהב 12/08/2014 11:15 רביב ...אתה ביביתון יא מניוק קקון (ל"ת)
21 רועי 12/08/2014 11:12 איך עומדים בתור בפתח תקווה לזבל הזה- הביביטון (ל"ת)
20 תחקירן סלקטיבי 12/08/2014 11:12 תחקירך הלכו רחוק-לא ראית מי יושב ממש לידך ? (ל"ת)
19 ישראל 12/08/2014 11:12 דרוקר כולנו יודעים שאתה שמאלני אז תפסיק לזין לנו תשכל (ל"ת)
18 שפטל 12/08/2014 11:09 עוד דוגמא קלאסית למחבל התקשורתי המצוי והבזוי (ל"ת)
17 איריס 12/08/2014 11:08 הארץ
דרוקר, הארץ הוא מזמן לא עיתון אלא אג'נדה. וכל מי או מה שאינו מתיישב עם האג'נדה לא קיים שם. זה בטאון שכולל סילופים קשים, שקרים והטיות, חדשות לבקרים ובעיקר בגרסתו באנגלית שגורמת לישראל נזק קשה יומיומי. לתמוך בביטאון הזה זה לתמוך בחיסול הדמוקרטיה הישראלית באופן אקטיבי.
16 בן עמי הקטן 12/08/2014 11:03 כמו רבים לפניו, רביב יתבגר - יתפקח ויתפכח!!!!
סולחים לך רביב !!!! הרבה לפניך שגו ואחרי שגילו את ההפתעות שהכינו החמס ולמזלנו הצלנו להכשיל את רובן, שינו דעתם!!! כמו כל הצעירים אתה יודע שאתה יודע, ובטוח שאתה מבין הכל. כמו שאמרו חז'ל "חמישים לבינה" הם ידעו מה שאמרו. הגיל מלמד אותנו להבין כל מה שלא הבנו.
מורה לנבוך 12/08/2014 11:29 כתבת יפה חוץ מאשר "חמישים לבינה"! ארבעים הוא לבינה
"חמישים לעיצה"!!! מסכת אבות כא. אם כבר מצטטים מחז"ל, אז נא לדייק.
15 נו באמת 12/08/2014 11:01 הלך הזרזיר אצל העורב
במסדר הכבוד של חנין זועבי
14 מורה לנבוך 12/08/2014 11:01 תגובה אבסורדית לחלוטין!!!
לשיטת "העיתונאי" דרוקר, רק עיתון שפונה נגד הקונצנזוס הוא עיתון ראוי, לא משנה אם הוא טועה, בוגדני או נותן במה למאמרי הבל רוח ושיטנה, העיקר שהוא ביקורתי. עיתון הארץ הוא דמגוגי, משרת גורמים מהשמאל הקיצוני ומאוייבי ישראל והוא איננו חף מרבב אינטרסטני. אבל אל תתנו לעובדות לבלבל את רביב דרוקר, שביקורתו את נתניהו נובעת ממניעי שינאה אישיים שלו לאיש.
מה שהיה - יהיה 12/08/2014 11:54 שוב חוזר הניגון
שבח והלל לליכוד ולביבי - "ענייני" ביקורת על ביבי - "הכל נובע משנאה אישית"......אלוהים,כמה שאתם עלובי החיים.
13 קורא 12/08/2014 10:56 גם להארץ יש אג'נדה משלו והוא לא טוב יותר מאחרים
זה שהוא מתאים לדעות של דרוקר לא עושה אותו טוב מעתונים אחרים.
12 gidi12 12/08/2014 10:56 כמה טפשות בכתבה כל כך קטנה (ל"ת)
11 הסכנה 12/08/2014 10:54 3% מהשמאל הקיצוני שולט בבתי המשפט ובתקשורת (ל"ת)
סתם שאלה 12/08/2014 11:07 אם אכן זה רק 3%, מה זה אומר על ה - 97% ? (ל"ת)
סתם תשובה 12/08/2014 11:15 זה אומר ש97% הם אנשים נאורים יותר (ל"ת)
סתם שאלה 12/08/2014 11:50 תשובתך אליי מבהירה במדוייק אודות ה - 97% (ל"ת)
10 בימים טרופים אלה 12/08/2014 10:52 צודק ב - 100%. ולבחור יש ביצים !!! (ל"ת)
9 עדי 12/08/2014 10:49 ידוע שאתה קשור לקרן החדשה לישראל
ישראל היום הוא העיתון הכי הוגן והגינותו כוללת את נתניהו
8 משה 12/08/2014 10:47 אני ביטלתי את המנוי שלי להארץ - לא אממן תעמולה לחמס (ל"ת)
זקן ירוק 12/08/2014 11:38 העיתון ממומן ע"י אלג'זירה - קטאר רחרת היה נסגר מזמן (ל"ת)
1:1 12/08/2014 11:09 ואני דווקא עשיתי מנוי בעקבות "צוק איתן" (ל"ת)
7 א,ב 12/08/2014 10:46 מדינה של אנטי דמוקרטיה וסתימת פיות לא שונים מהערבים
איכסה של עם
6 פסטרנק 12/08/2014 10:45 רביב בכמה כסף אפשר לקנות אותך?
הבוז לך על התבטאותך כאחרון הטוקבקיסטים מדוע קשה לך לכתוב ישראל היום? ואתה כותב ביביתון? רביב אם את יוסי ביילין קנו אותך אף אחד לא צריך לקנות......
5 לדרוקר הדמגוג 12/08/2014 10:45 הוכח פשוט מי אתה-שמאלני קיצוני טיפש, ולא יותר מזה!
אדם הזוי ובזוי ,בכל מדינה מתוקנת לא היה מוצא עבודה ואף יושב בכלא על אהדה לכל מי תוקף את ארצו!
4 מוטי 12/08/2014 10:44 אחד הפרשנים הכי רדודים שצמחו בישראל (ל"ת)
3 יון 12/08/2014 10:43 שרון
שמואלן וקשקשן.מחפש כותרות .מכין מקום עבודה.....
2 אנונימי 12/08/2014 10:42 רביב דרוקר מוכיח שאינו עיתונאי
סתם אחד שקיבל מקלדת ומשתין דרכה כאילו היתה קטטר
אחד 12/08/2014 11:10 מי שמשתין דרך המקלדת - זה אתה. (ל"ת)
אתה חי בסרט 13/08/2014 16:31 דרוקר הפלצן
סופו ליפול ואף אחד לא יושיט לו יד!
1 ארז 12/08/2014 10:38 צודק!! (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש