פלסטיני אמיץ: "חמאס רוצח את עמו - קטאר נותנת כסף להרוג יהודים"

כך אמר האקטיביסט הפלסטיני מודר זהראן ברשת OAN: "חמאס מבצע רצח עם, זה עוד ארגון כמו דאע"ש ואל-קאעידה"
 |  (18)
הריסות עזה, צילום: Getty images Israel
לא כל יום שומעים פלסטיני שמותח ביקורת כל כך חריפה על החמאס - מודר זהראן, אקטיביסט פוליטי פלסטיני ירדני, הנמצא כיום בגלות בלונדון, אומר לדבריו את מה שרוב הפלסטינים בעזה חוששים לומר:

"חמאס רצח עם, מדובר בעוד ארגון כמו דאע"ש ואל קאעידה. הם טוענים שהם מגינים על החלשים, אך בפועל הרגו 35 מתנגדים בעזה. כל ההרס הגיע מהחמאס לא מישראל. רוב אנשי עזה הם נגד החמאס, הוא לא לוחם בשביל העם הפלסטיני, הוא לוחם בגלל שקטאר נותנת לו כסף להרוג יהודים. ארצות הברית מקבלת את זה כי לקטאר יש נפט שהיא צריכה".

צפו בראיון ברשת OAN האמריקנית:


כתבות מעניינות נוספות:
"חמאס יתבע מישראל פיצויים על הנזקים בעזה" - איך ישראל צריכה להתנהל?
ליברמן: "לא נבליג יותר על התבטאויותיו חסרות הרסן של ארדואן, ישראל תגיב"
תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    חובה להפיץ (ל"ת)
    קורמורן 18/08/2014 16:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    ישראל הורגת בערבים באמצעות נשק וכסף אמרקאי - מה ההבדל ? (ל"ת)
    ישראלי אמיץ 17/08/2014 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    אין צורך בהסברה ישראלית אחרי ראיון כזה (ל"ת)
    חיים 15/08/2014 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    ארה"ב משתפת פעולה עם קטאר..זה שקוף
    גייס חמישי 12/08/2014 11:31
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הרי יש עיסקאות נשק במיליארדים
    סגור
  • 13.
    האומץ להגיד את האמת גדול מהאומץ להילחם בקרב (ל"ת)
    ליצן 12/08/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 12.
    קול שפוי אחד בים של נאורות מזויפת לא ישנה דבר.
    האו"ם שותף לטרור 12/08/2014 10:25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    העולם אוהב לשנוא יהודים והוא ימשיך לשנוא יהודים גם אם הבורא בכבודו ובעצמו יופיע מו עיניהם של כל אנשי העולם ויכריז שאין דתות וכולם שווים. זו שנאה לשם שנאה. צריך לקבל זאת ולעשות מה שטוב לישראל בלי לחשוב על הנאורים.
    סגור
  • 11.
    סודי
    אדיוט שלילי 11/08/2014 21:00
    הגב לתגובה זו
    4 3
    למה לא מזכרים בכתבה הזאת את מלך ירדן הכול בגללו הנבלה הארורה הזאת
    סגור
  • 10.
    צריך לגיס אותו למערכת ההסברה של ישראל
    יעקב 11/08/2014 19:55
    הגב לתגובה זו
    8 0
    האיש יודע להסביר יותר טוב מכל הגנרלים בדימוס והפרשנים שהופיעו בתקשורת אצלנו ודיברו שטויות.
    סגור
  • 9.
    לפרסם בכל העולם וגם באו"ם!!
    דוד כל. 11/08/2014 18:13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    צריך שהפלסטינים יחסלו בעצמם את החמאס ולא ישאירו ממנו זכר. איך הם יעשו את זה? על ידי לינץ' במנהיגיו או מסירת מידע על מיקומם לעולם ולישראל וכך ראש הנחש יקוצץ ואולי יהיה להם שלטון יותר נורמלי מבפנים, ללא קשר לרדיקלים מהאיסלם. או שיבואו הגולים מחו"ל עם גיבוי מהאו"ם וישלטו. אבל בלי החמאס ובלי אבו מאזן.
    סגור
  • 8.
    האמת העירמה ארהב דו פרצופית
    ורד,רביבו 11/08/2014 18:04
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ארהב דו פרצופית הכל אינטרסים
    סגור
  • 7.
    שימו לב איך המתרגם האנטישמי לא תירגם בכתוביות את המלה
    גיא 11/08/2014 17:16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חמאס. שימו תרגום באנגלית לקטע כל פעם שהבחור הערבי אומר חמאס זב לא מופיע בכתוביות . סתם עוד מתרגם נבלה
    סגור
  • 6.
    מסכן..... אני מקווה שהוא יראה את המחר. (ל"ת)
    דואגת 11/08/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    קאטר היא המושכת בחוטים מאחורי הגב בארה"ב
    פיני 11/08/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
    14 1
    לכן היא לא נתנה לנו להשמיד את חמאס. צריכים למצוא תחליף לנפט ולהחזיר את כל שליטי המדבר למערות כי חוץ משנא ואידיאולוגיה דתית חזויה הם לא תורמיםכלום לרווחת העולם.
    סגור
  • 4.
    לפרסם את זה בכל העולם!!
    לירון 11/08/2014 15:59
    הגב לתגובה זו
    18 0
    בשעה טובה מישהו שפוי שהחליט לקום, מגיעה לו במה בינלאומית
    סגור
  • 3.
    מה יש לגלאון ולאמנון לוי ודומהם להגיד על דבריו של מודר (ל"ת)
    ציון 11/08/2014 15:18
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 2.
    כמו שכתבתי ,שלום יהיה רק כשיגמר הנפט במזרח הטחון . (ל"ת)
    בא 11/08/2014 15:11
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • כל העולם יודע וזוכר מה שכתבת..... (ל"ת)
    אין צורך להזכיר 11/08/2014 16:10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    פשוט לא יאמן!!!
    שמוליק אטו 11/08/2014 15:07
    הגב לתגובה זו
    18 2
    צריך להראות את זה בכל העולם!
    סגור