ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נועם חומסקי: "ישראל ביצעה בעזה זוועה מבעיתה, סאדיסטית ורצחנית"

הפרופסור היהודי מאוניברסיטת MIT, שידוע בכתיבתו השמאלנית רדיקלית, תוקף בחריפות את ישראל - צפו בראיון הוידאו
נעם חומסקי, צילום: Getty images Israel
פעיל השמאל הקיצוני, נועם חומסקי, תוקף שוב את ישראל. במסגרת ראיון בארה"ב לערוץ חדשות קטן ואידיאולוגי בשם "Democracy Now" ב-7 באוגוסט אמר על מבצע "צוק איתן" כי "זאת זוועה מבעיתה, סאדיסטית, אכזרית ורצחנית שביצעה ישראל ללא שום תואנה מהימנה".



אברם נועם חומסקי (86) הוא פרופסור לבלשנות במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) שבעיר קיימברידג' ליד בוסטון.

חומסקי נחשב לפעיל שמאל קיצוני. במאי 2006 הוא נפגש בביירות עם מזכ"ל חזבאללה, חסן נסראללה ואמר כי הסיבות להחזקת הנשק של חזבאללה מוצדקות. בשנת 2013 שכנע את הפיזקאי סטיבן הוקינג להחרים את ישראל.

בשנת 2010 ניסה חומסקי להיכנס לישראל דרך גשר אלנבי, אך ישראל מנעה זאת ממנו. חומסקי היה אמור להרצות באוניברסיטת ביר-זית.

עוד אמר חומסקי בראיון כי פעם בכמה זמן "ישראל יורה בדגים בבריכה כדי לוודא שהחיות יישארו בשקט בכלוב שהיא בנתה להם". לטענתו ארגון החמאס שומר על תנאי הפסקת האש ואילו ישראל היא זאת שמפרה.

חומסקי נשאל מדוע ישראל תקפה את החמאס?

תשובתו: "ישראל זעמה על הסכם האחדות בין החמאס והפת"ח ורצח שלושת הנערים בגדה המערבית שימש הזדמנות לישראל לצאת למתקפה".
תגובות לכתבה(99):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 92.
    מי ומה אתה אברם-חמאסקי ?
    קפוסטה יעקב 18/08/2014 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברם נועם חומסקי הוא פרופסור לבלשנות . בלשן ?? אז... לאותיות ולמילים יש משמעות , עומק וכוונה !!! א. אברם - ולא אברהם כי אין לו אלוהים ! ב. חומסקי - מלשון חמאס ?! נועם - לשם חיפוי על כל השאר !! אז מי ומה אתה ? אנרכיסט ? אנגטי שמי ? שונא ישראל ? שמאלן רדיקלי ללא גבולות ? או שמא הכל נכון ??? נכון הכל נכון !!!
    סגור
  • 91.
    מעניין בשם מישפחתו ובשמו אפשר לצרף חומיני חמס (ל"ת)
    ציון 14/08/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 90.
    דיבה רעה ישראל נילחמה בטרור ואת הזוועה יקירך מהחמס עשו (ל"ת)
    ציון 14/08/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 89.
    אם באמת היה אכפת לו מילדי עזה...
    אנטי טרור 14/08/2014 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם למישהו באמת איכפת מילדי עזה הם היו עושים משהו בינלאומי נגד החמאס, שלא רק משתמש בילדים כמגן אנושי, אלא ממש מקריב אותם... אותו אחד שמפנה את ה"אש" כלפי ישראל, גם הוא מקריב את ילדי עזה למען מטרה נעלה יותר מחייהם והיא השמדת ישראל והתחזקות החמאס והאיסלם בארץ ובעולם. חומסקי, צר לי אבל לא אכפת לך מילדי עזה. אכפת לך מאינטרסים פוליטיים שאני באופן אישי לא מצליחה להבין... בקיצור, אתה טרוריסט בדיוק כמו החמאס... רק שאתה לא יורה טילים אלא יורה ריקושטים של מלחמת תעמולה, זדונית, שקרית ואיומה!
    סגור
  • 88.
    בטוח שהוא מדבר על ישראל??? איזו שנאה ושקרים! (ל"ת)
    קוראת 13/08/2014 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 87.
    אנחנו גרועים מהיטלר?רצחנו יותר משישה מיליון פלשתינים? (ל"ת)
    פרופסור נובל 13/08/2014 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 86.
    פשוט חולה נפש!!!!!!!חבל שנותנים לבהמה הזה במה!
    מירב זוהר קמחי 13/08/2014 09:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עם כאלה אנשים לא צריך אוייבים
    סגור
  • 85.
    חמאס יהודי
    בריזיט 13/08/2014 08:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כניראה אתה לא גר באזור בו הנכדים והילדים שלנו עוברים את הזוועות והסדסטיות כי אולי אין לך נכדים ולא ילדים אני לא מיתפלא שאנשים כמוך מדברים ככה ומציע לך תעבור לארץ אחרת כי אין לך שכל אם נדמה לך שהחמאס יגן עליך אתה ראשון שהם יוציאו לכיתת יורים ולמרות שאני שמולנית כי אין לנו ארץ אחרת וצבא חזק
    סגור
  • 84.
    הוא לא "שמאלןרדיקלי" אלא ימני ניאו נאצי שמטיף להחזרת
    nimiz 12/08/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היהודים לכבשנים של אירופה.
    סגור
  • 83.
    נועם מי?
    מלי 12/08/2014 13:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא ברור למה מייחסים חשיבות לאדם שמזמן לא שייך לחברה הישראלית ושהוא מזמן מזמן בריטי ולכן מין הסתם לא שייך לשום צד בחברה הישראלית לא לשמאל ולא לימין. אי לכך, ברור מאליו שהוא נוקט את דעת הרוב במדינה בה הוא חי - נגד ישראל כי מין הסתם אם יביע דעה אחרת לא יוכל להמשיך לחיות ולעבוד באנגליה. נועם לך לך לשלום עזוב אותנו בשקט אתה וכל נפולת הנמושות שמרימה עכשיו את קולה עדיף שתשתקו או בואו לגור בארץ ולחוות את החוויות שאנחו חווים, אנחנו פה לא כדי לשמור עבורכם על ארץ ישראל אנחנו פה כדי לחיות פה ולחיות בשקט כמו שאתם חיים שם. בינתיים.
    סגור
  • טען עוד
  • 82.
    כלב נשך אדם - לא חדשות, אדם נשך כלב - חדשות
    בעד עיתונות 12/08/2014 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לספר לנו שנועם חומסקי חושב שישראל היא סדיסטית ורצחנית ובכל פסח אופה מצות עם דם של נערים מוסלמים - זה לא חדשות. זו תנועה אינסינטיבית בשבילו - למה זה מופיע באתר חדשות כלכליות? בביזפורטל היום יש כתבות על מה אמרו גדעון לוי, דרוקר, זועבי - וכל זה שכל אחד יודע מה יש להם להגיד עוד לפני שאמרו. והכל הכל תחת הכותרת "חדשות שוק ההון" חברים מביזפורטל היכן העיתונאות? אתם שופר או אתר חדשותי בעריכה עיתונאית?
    סגור
  • 81.
    זרע חמס
    biz portal 12/08/2014 13:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נועם חומסקי כנראה הוא מזרע חמס שימו לב לשם משפחתו מבחינתנו הוא יכול ללכת להלחם יחד אתם נגדנו או שבעצם הוא כבר עושה זאת דרך המילים אז יאלה שילך כבר לעזה נראה איזה קבלת פנים יעשו לו שם
    סגור
  • 80.
    נועם חומסקי איפה אתה חי? זו בגידה בעמך ויש כמוך רבים!!!
    אבי קול 12/08/2014 12:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נועם חומסקי איפה אתה חי? זו בגידה בעמך ויש כמוך יהודים בישראל בעולם הזויים ולצערי רבים ...שפוגעים בעמם...מסיתים נגד מדינתם בעולם...מבחינתי אתה פרופסור טיפש...שאינך יודע מה לעשות עם עצמך חוץ מלתקוף את מדינתך שממינה ועל חשבונה את השכלתך ומשכורתך בושה וחרפה לך ולאקדמיים כמוך- עמך נלחם נגד טרור רצחני...מיליונים התקפו בטילים ועוטף עזה במשך 14 שנים חיילים נתנו את חייהם למענך ולמעם העם והמדינה ואתה פרופסור חסר מצפון ודעת תוקף את מדינתך שמאפשרת לך לחיות בביטחון !!!
    סגור
  • 79.
    נועם,הצ'ק בדרך אליך (ל"ת)
    הקרן החדשה לישראל 12/08/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • עים קטאר ופיזור הכספים שלה עכל יכול להיות (ל"ת)
    ציון 14/08/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 78.
    All Chomsky's concept is built on lies.
    yona 12/08/2014 07:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    More than 10 years ago I made a short presentation on two UN organizations dealing with refugees. UNHCR organization caring for refugees from around the world. And UNRWA organization who cares for Arab refugees who fought against the Jewish state - Israel. http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/15773199 Here is also a page of the changes made to UNRWA's refugee definition in recent years after I published the presentation http://www.art-gallery-yona.com/Refugees-Definition.html Out of the work on the presentation I learned that the UN through UNRWA, which is used as an arm of the United Nations, promotes violence, is a factor for not resolving the conflict and transmits and stores actual war material against Israel. Is this not a crime against humanity? Without UNRWA, there would not exist "Palestinian refugees." Without UNRWA, there would not be the requirement of the "right of return". Without UNRWA, all the refugees in the world would receive the same conditions and t
    סגור
  • 77.
    אולי בטור מדען אתה סוג ז'. אז אתה מתנחם בשמאלניות שלך (ל"ת)
    אני 12/08/2014 07:20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 76.
    על סמים
    אמנון 12/08/2014 06:52
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה חוקי מה שאתה מעשן.????
    סגור
  • 75.
    הוא בן 86 אז תרגיעו (ל"ת)
    אוטוטו זה מגיע 12/08/2014 04:05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 74.
    שימו לב - שם משפחתו הוא חמס - אל תלכו רחוק
    נאווה חידקל 12/08/2014 01:34
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מסכן - יומו קרוב - ומה שמחכה לו שם למעלה - אוי - מסכן - רחמים עליו
    סגור
  • 73.
    למי ששואל אם הוא יהודי - ברור שלא - הוא
    נאווה חידקל 12/08/2014 01:31
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הוא פשוט משתמש בשם של יהודי כדי לאמר שמישהו משלנו אומר את מה שהוא מנסה לאמר - בקיצור מחפש לגיטימציה לטיפשות שלו - הוא ערברב - הוא לא יהודי - אז אל תתרגשו הוא כמו כל השונאים שלנו שיוצאים בפרופגנדה שיקרית - הוא חלק מהם - אז אל תאמרו בושה שהוא יהודי - כי הוא לא
    סגור
  • 72.
    נועם - מסכן - חולה נפש - מה אתם רוצים ממנו?
    נאווה חידקל 12/08/2014 01:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא פשוט סאדיסט וזו הדרך היחידה שלו לבטא את המחלה שלו - אז בבקשה תרחמו עליו - שוב - הוא לא אשם - הוא צריך טיפול פסיכיאטרי
    סגור
  • 71.
    אני לא מבין מה יש להתיחס לאחד כזה
    דונלד דאק 11/08/2014 23:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בעוד שנה שנתים הכלב המצורע הזה ילך לישון עם הדגים.ויריח את הפרחים מלמטה ואני ישמח לברר היכן הוא קבור.ויסע במיוחד לקבר שלו.ויעשה את צרכי על קברו.הרי רואים שכל ההתבטאויות שלו הם לא רציונליות.דוגמה:צוק איתן" כי "זאת זוועה מבעיתה, סאדיסטית, אכזרית ורצחנית שביצעה ישראל ללא שום תואנה מהימנה".עוד דוגמה "ישראל יורה בדגים בבריכה כדי לוודא שהחיות יישארו בשקט בכלוב שהיא בנתה להם". לטענתו ארגון החמאס שומר על תנאי הפסקת האש ואילו ישראל היא זאת שמפרה.את זה אומר בן אדם שפוי נו כל בית חולים לחולי נפש היה שמח לאשפז אותו.
    סגור
  • 70.
    אני מקווה שתחווה על בשרך את הצער שאתה גורם לעמך (ל"ת)
    אבי 11/08/2014 21:43
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 69.
    זועבי, תתחתני איתי...
    נועם חמאסקי 11/08/2014 20:54
    הגב לתגובה זו
    6 1
    נכון שגדעון לוי הציע לך להתחתן אבל אני יותר אנטישמי ממנו... אני גם יותר טיפש ממנו ובגלל זה כדאי לך...
    סגור
  • 68.
    GIVE HAMAS VICTORY
    ME 11/08/2014 20:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    Give Hamas Victory - They need more GAZAN's Death : The ISLAM 's terrorists driving force is human blood - the ISLAM's children and women blood: The more the better, the more their victory!! That is how they fill their personal bank accounts. They need more bloodshed -therefore, we need to save the Gazans from their terrorists - the Hamas terrorists. Free Gaza from Terrorists!! The Hamas driving force is human blood - GAZANS human blood - Obama, UK and EU being their ally, is funding the spread of terror to corner small children to become rape victims to terrorists who have no age limit to their Islamic pedophilia. Your tax money is being used for this evil. The West must BAN all trade, weapons sales, travels, visas, investment to and from Muslim countries to end this barbarism. Muslims are not happy They’re not happy in Gaza They're not happy in Egypt They're not happy in Libya They're not happy in Morocco They're not happy in Iran They're not happy in Iraq They're not happy in Yem
    סגור
  • 67.
    אני מתביישת שאתה יהודי! (ל"ת)
    אני 11/08/2014 20:17
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 66.
    יש לנו מדינה אחת ועם אחד אבל
    יהודה 11/08/2014 20:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כמה שמאלנים מטומטמים חכמולוגים שרוצים להרוס גם את מה שקיים. כל העולם נגדנו וגם אתם מהבית שלנו רוצים לעזור לאויבינו עד מתי ? כואב לי באמת ובתמים
    סגור
  • 65.
    שמאלן בחו״ל נכון? מה עם השמאלנים מהבית? (ל"ת)
    יהודה 11/08/2014 19:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 64.
    אני נותן נקודת זכות הוא לא שמע על הטילים והמנהרות
    ראל000026 11/08/2014 19:34
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שהטילים מכוונים למרכז הארץ לאוכלוסיה אזרחית ושהטילים יצאו מבתי חולים ומבתים טוב זקן סנילי .טוב כנראה חומוסקי כמו חמסכני
    סגור
  • 63.
    אנשים מסכנים שבטוח סבלו התעללות בילדות ונשארו מתוסכלים
    מעוז 11/08/2014 19:31
    הגב לתגובה זו
    7 1
    תבדקו טוב טוב בהסטוריה של כל אחד מהשמאל הקיצוני תגלו שאלה ילדים מגודלים שנשארו מתוסכלים מארוע טראומטי שהיה להם בילדות אונס ,התעללות מינית או מכות אין סוף מאבא רודן או נידוי חברתי קיצוני שהשאיר אותם מתוסבכים ולא נשאר להם אלא "להתנקם " בחברה שגידלה וטיפחה אותם אין מה לעשות
    סגור
  • 62.
    אתה בן 86 ויומך קרב...
    aviril 11/08/2014 19:11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ...אני לא חי באשליה שלא יהיה לך תחליף אוטו אנטישמי מנבל כלשהו ממוצא יהודי...אבל אתה משום מה מוחזק לא רק בעיני עצמך אינטלקטואל..אינטלקטואל אתה לא ! כי מאינטלקטואל מצפים שיהיה לו יושר אינטלקטואלי... ולך אין.. אבל מה ? יש לך מטען עצום של רוע ..
    סגור
  • 61.
    חומניסקי
    זהר רן 11/08/2014 19:02
    הגב לתגובה זו
    7 2
    צר לי שלא נתנו לו להכנס לארץ , אני הייתי מכניס אותו ושולח אותו ללא מיגון לעוטף עזה, אחרי זה נראה אותו מדבר עם רסיסים בגוף!!!!!
    סגור
  • 60.
    אתה יהודי ?
    יוסי 11/08/2014 18:47
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני מבין שהפלסטינים יותר יקרים ללבך מהיהודים ! איפה היית כשהם ירו רקטות ופצצות מרגמה על אזרחי ישראל בכוונת מכוון ? לא שמענו אותך אז. העובדות לא מבלבלות אותך בכלל ! אפילו מדיה אנטי ישראלית כמו ה-BBC והניו יורק טיימס מודים שהנתונים לגבי מספר הקורבנות הלא מעורבים (אין שם הרבה לא מעורבים הרי 70% מהם בחרו בחמס) מוגזם בכל קנה מידה . אני מקווה שקולך יישמע גם בעתיד רק ברשתות זניחות ואולי בכלל לא.
    סגור
  • 59.
    מנחם אותי הגיל שלו... ימות בקרוב ו..
    YYYYY 11/08/2014 18:19
    הגב לתגובה זו
    8 2
    שלא יקבר בארץ!!!
    סגור
  • 58.
    בושה למדינה!!!!
    אור 11/08/2014 18:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שיש אנשים כאלה בתוכה.
    סגור
  • 57.
    כל הכבוד שלא נותנים לחלאת המין האנושי לטמא את הארץ
    משה ראשל"צ 11/08/2014 18:08
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שישאר לעולמים קבור בגולה על אלה נאמר שלא יקומו בתחיית המתים
    סגור
  • 56.
    מה התם נותנים במה לאחד כזה?
    רמי 11/08/2014 17:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה אן לכם כבר מה לכתוב ?
    סגור
  • 55.
    10,000 נסיונות לרצח אזרחים שמבצעים הפלשתינים (ל"ת)
    לא מזיזם לו 11/08/2014 17:55
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 54.
    קשה להיות יהודי בסגל האוניברסיטאות בארה"ב, הוא בחר בדרך
    אלי 11/08/2014 17:53
    הגב לתגובה זו
    6 0
    של השמצה קיצונית של ישראל כדי שיהיה מקובל יותר בקרב האחרים.
    סגור
  • 53.
    האיש הזה וחבריו הם בושה וחרפה לכל ישראל
    תל אביבי 11/08/2014 17:42
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני גאה בחיילים שלנו אני גאה ברוב העם שלנו שהתאחד בזמן מלחמה ואני מתבייש בחולי רוח המדברים ופועלים נגדנו בארץ ובחו'ל ומסבים נזקים עצומים למדינת ישראל ועם ישראל מבחינתי אנשים כאלה הם אוייבים בדיוק כמו הערבים המדברים בדיוק כמו השמאל הקיצוני .
    סגור
  • 52.
    נועם
    בלה בלה 11/08/2014 17:41
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא נשאר לך הרבה לחיות זרוק את מה שנותר לך עם ישראל עם חזק יותר מנבלה כמוך מצורע
    סגור
  • 51.
    עוכר ישראל
    גבריאל 11/08/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עכבר תבוא לגור בעוטף עזה ונראה אותך גיבור נמושה ואתה מוזמן לשלוח את הילדים שלך לשרת בצה״ל לפני שהחמאס מגייס אותם.
    סגור
  • 50.
    "סאדיסטית ורצחנית"
    יורם קליין 11/08/2014 17:24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא יודע מי נתן לך במה להתבטא ,היה עדיף שתמלא את פיך מים. מי שעשה מעשה זוועה בעמו זה חמס ולא אנחנו ,אני מניח שהכותב שאינני מעוניין אפילו לרשום את שמו סה"כ רצה תשומת לב. הנה לו תשומת לב: "בוש וכלימה " היה עדיף שתקפוץ לים במקום שתדבר.
    סגור
  • 49.
    המצורעים
    ישראל שלום 11/08/2014 16:33
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ל מצורע וזב חוטם בינינו, כמו גם ברחבי העולם, מכסה את ערוותו ומתהדר בנוצות המזויפות של "זכויות אדם", בעוד אשר כוונתו לאשורה היא להאדיר את משנתו הפוליטית האישית תוך אחיזת עיני המתבונן. הזלזול בתבונתו והגיונו הבריא של הציבור הינו כה גדול, עד כי הבנתם של "לוחמי הזכויות"-בפרוטה אינה מגעת להשיג כי יצר הקיום האינסטינקטיבי של כל יצור חי הינו ראש וראשון בקיומו. מפאת שמעמידים "זכויות אדם" לפני יצר הקיום הקמאי, הרי שזוכים הם לקיתונות של בוז וסלידה טבעית בידי כל שעיניו בראשו. ומכאן, זה המעמיד "זכויות" לפני "חיים", זכאי בהחלט לתיוג מוצדק של בעל אישיות רופפת ובעייתית. אין האמור לעיל בא לגרוס כי בכל מקרה ומקרה יהיו זכויות האזרח נופלות מהזכות לחיים, אך בהחלט באים אנו לומר כי יש לשקול בסרגל מידתי רגיש ביותר את שני המוטיבים הללו באורח מאזן ומידתי, כאשר בכל מקרה של איזון מושלם בין השניים הרי הזכות לחיים תמיד תקבל עדיפות על הזכות לזכויות. "הקרן לישראל חדשה" ודובריה, כולל כל הארגונים שוטמי ישראל הממומנים על ידה, עושים שימוש נכלולי וציני, כקרדום לחפור בו, במושג "זכויות אדם" וברי לכן כי מוציאים שם רע לכל
    סגור
  • 48.
    איך?
    ישראלית 11/08/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מעבר לעובדה, שלדעתי ל פרופסור יש הפרעות אישיות קשות (personality disorders) , אני תוהה,איך נותנים לאדם מסוכן כזה לחמך את הנוער שלנו??????????
    סגור
  • 47.
    חלאה (ל"ת)
    יוסי 11/08/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 46.
    נועם חומסקי האנטישמי
    יוסי אורן 11/08/2014 16:00
    הגב לתגובה זו
    9 0
    קראתי את דבריך ומתפלא אני איך אתה בכלל פרופסור מרצה ומביע דעה מבלי לבדוק או לחוות את מה שקורה פה במדינה ורוצה לצטט לך מהמקורות כי בגלל שנאת אחים חרב בית המקדש ומכיון שאתה כל כך שונא את עמך עצתי לך תתאסלם ותנסה את הצד השני של המתרס שם אין מקום להבעת דעה שם אתה חושב ואומר מה שהם רוצים לשמוע ושמחתי שחוק השבות פסח עליך תחייה בנכר אתה וצאצאך לעד בנכר
    סגור
  • 45.
    הוא יכול להיות יקיר עיתון הארץ ואונ' חיפה וב"ש ות"א (ל"ת)
    שמאל בעומק זו בגידה 11/08/2014 15:41
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 44.
    הם יורים רקטות שנים על אזרחים תמימים
    שלום העולם בסכנה ! 11/08/2014 15:24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חומסקי למה על זה לא טענת ? האיסלאם הזה הגיע לביתך בארה"ב , כל העולם החופשי בסכנה . . ישראל רוצה שלום ודו קיום בשלום אבל מדברים על חיות שמקדשות את המוות והורגות אחת את השניה . הסתכל סביב וראה . העולם יושב על חבית אבק שרפה . יפי הנפש לא יקבלו בונוסים מהרוצחים האלה .העולם חייב להתגייס , ההסטוריה חוזרת .
    סגור
  • 43.
    תגובה חמה
    מוטי טימור 11/08/2014 15:21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לך לכל הרוחות ותהיה לכפרה על כל חיילי צה'ל.
    סגור
  • ואמן (ל"ת)
    אמן 11/08/2014 19:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 42.
    ע"פ שם משפחתו בהיגוי אשכנזי כנראה בן חמאס (ל"ת)
    יב 11/08/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 41.
    חומסקי יה כלב בן כלב
    מייק 11/08/2014 15:05
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מנוול עוכר ישראל
    סגור
  • 40.
    ומה דעאש עושים ניקיון וללבת האנושות איך אתה משווה ??? (ל"ת)
    הצלף 11/08/2014 14:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 39.
    מדוע אתם נותנים במה לאדם הזוי זה? עדיף להתעלם ממנו
    דני 11/08/2014 14:39
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ההתעלמות היא הדרך הטובה ביותר שרעיונותיו ההזוים יעבדו בתהום הנשייה
    סגור
  • 38.
    למה ציפתם מהיהודון שהוא חברו הטוב של נאסרללה!!!! (ל"ת)
    ימימה 11/08/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 37.
    איך ההומו המזדקן הזה יודע? היה בעזה? (ל"ת)
    ron 11/08/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 36.
    עשב בר
    מירי 11/08/2014 14:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פרי באושים שגדל בגינתנו.איך זה קרה?
    סגור
  • 35.
    חומסקי. מעניין למה
    אבי 11/08/2014 14:30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מעניין למה כל שונאי ישראל הקיצוניים ביותר מכירים ומצוטטים אותך . מעניין למה .
    סגור
  • 34.
    בקשר לארדואן ,יצורים כמוהו מוצאים או בכלא או בשלטון
    בא 11/08/2014 14:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בדרך כלל .משתמש במנוע האנטישמי לתפוס את השלטון ,פוליטיקאים דתיים הכי פרימיטיבים וגם המצביעים שלהם .
    סגור
  • 33.
    הניחו לנועם... גם כלבים נובחים סופם שישתתקו וישתקו... (ל"ת)
    לא להתייחס אליו !!! 11/08/2014 14:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 32.
    תראה ותבין
    rafico3 11/08/2014 14:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    http://youtu.be/xnjFFY4z8fk מר נעם חומסקי, לפני שאתה פותח את הפה תפתח את העניים. יש לך משפטים ואתה דוחף אותם בכל מקום בלא קשר למציאות ועובדות. הגיע הזמן שתפקח את העיניים ותאמר חטאתי עוויתי פשעתי
    סגור
  • 31.
    בקשר למיתוס שחורבן בית 2 קרה בגלל שנאת חינם , אפילו אם
    בא 11/08/2014 13:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כול העם היה מאוחד היינו מפסידים לאימפריה הרומאית ,באותה תקופה הרומאים כפו דת אחידה לכול האימפריה ,אותו דבר עשו באנגליה , המרד היה בלתי נימנע שכן אבותינו סרבו לוותר על הדת היהודית .
    סגור
  • אני מצטער . (ל"ת)
    בא 11/08/2014 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    אנטישמי.תופס כמה כותרות למכור את הספרים שלו . (ל"ת)
    בא 11/08/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 29.
    ם מה הפלא זה מערב רב זרע עמלק יא מגעיל עלק פרופסור
    חומסקי אותיות חמס בש 11/08/2014 13:32
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אינטליגנט יש לו מוח רקוב שונא ישראל הזבל הזה
    סגור
  • 28.
    תעזבו אותו
    רות 11/08/2014 13:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הוא זקן ורע לו בחיים...
    סגור
  • אז שיעזוב אותנו וינוח לתמיד... (ל"ת)
    גדי ח. 11/08/2014 20:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 27.
    מי בכלל רוצה לדעת מה האיש הבזוי הזה חושב.
    אזרח 11/08/2014 13:30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הוא חיי וקיים מהבמה שאתרים, עיתונאים וכלי תקשורת נותנת לכל הפלצה שלו.
    סגור
  • 26.
    מדוע הוא לא מתנער מחמס שיורים מתוך קבוצת ילדים? (ל"ת)
    היכן הצדק? 11/08/2014 13:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 25.
    כל כלב יבוא יומו
    חיים 11/08/2014 13:22
    הגב לתגובה זו
    8 0
    יהודי?סתם פרופסור מטומטם שכנראה קיבל תואר בטימטום
    סגור
  • 24.
    נועם חומסקי הוא באמת אדם קיים? הוא נורמלי?
    חני 11/08/2014 13:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ההגדרות של נועם חומסקי הם מההפטרה כנראה. הוא לא נורמלי וממציא דברים בגנות ישראל. איך אדם לכאורה תרבותי, לכאורה חכם - מסוגל להמציא שטויות כמו שונאי ישראלי? הוא שונא את עצמו?-וזה נקרא אדם נורמלי??? כי מהרסייך ובונייך ממך יצאו. כנראה שתמיד זה היה כך.
    סגור
  • 23.
    פרופ דמיקולו
    כפיר 11/08/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כנראה שסובל ממשהו .לך תדע
    סגור
  • 22.
    נועם חומסקי - אני מאחל לך מוות איטי ובייסורים קשים !
    אופיר מ. 11/08/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אני מצטער שכך יצא לי הכותרת, אך אתה מביא כותרת זאת עליך !
    סגור
  • גם אני (ל"ת)
    צלול 11/08/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    גם פה יש לנו מספיק שמאלנים אנרכיסטים מרושעים (ל"ת)
    אנונימי 11/08/2014 13:03
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 20.
    מאיפה מצליחים למצוא כל כך הרבה אפסים מגעילים ???
    צוק איתן 11/08/2014 12:58
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לשלוח אותו לעזה לתגבר את החמאס כמגן אנושי , שם הוא באמת יראה את הזוועות שהחמאס עושה - מקרוב.
    סגור
  • 19.
    למה אתם נותנים לו במה בכלל ?
    חומסקי שטויות בע"מ 11/08/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
    10 0
    הוא בכלל לא רלוונטי , חבל על הזמן שבזבזתם עליו
    סגור
  • 18.
    זה פרצופו של השמאל- רשע טהור ושנאה מזוקקת (ל"ת)
    שמאלנים זה אתם 11/08/2014 12:53
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • אם זה פרצופו של השמאל, אז ברוך גולדשטיין הוא פרצופו של
    שמאל 11/08/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    2 10
    הימין.
    סגור
  • 17.
    בעירק נהרגו יותר ממאה אלף-מר נועם ובסוריה.... (ל"ת)
    ישראל 11/08/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 16.
    אנשים כמוך הם אפוד המגן של הטרור
    חיים 11/08/2014 12:45
    הגב לתגובה זו
    8 0
    תרומתם של אנשים כמוך לרצח המתחולל בעולם היא גדולה לאין ערוך, כך שאין שוני בין העט והפה שלך לכלי הנשק של החמס או כל ארגון טרור אחר
    סגור
  • איפה הוא גר?...
    גדי ח. 11/08/2014 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המוסד צריך לטפל בסוכנים כמוהו!!!
    סגור
  • 15.
    עזה
    שמעון 11/08/2014 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי אתה כבר עם שני רגליים בקבר אולי תלך כבר אתה נזק אדיר לאנושות זקן מטורלל אפילו אנטלגנציה אין בך אדיוט מדופלם רק כותרות מחפש
    סגור
  • 14.
    כמובן
    חיכנו לך 11/08/2014 12:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה היה רק עניין של זמן לפני שהוא פותח את הפה. לידעתך, האיסלם הרדיקאלי לא ידלג עלייך למרות ההתיפיפות שלך.
    סגור
  • 13.
    יסמרטוט- תכף נסיים בעירק ונקפוץ לבקר גם אותך (ל"ת)
    דע"ש 11/08/2014 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 12.
    שישיאר שם
    שון 11/08/2014 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החוצפה שלו שיבוא ל יומיים בעוטף עזה ונרא איך ידבר לאחר מכן
    סגור
  • 11.
    פרופ
    דוד 11/08/2014 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל כתבה עים עזה . הכותב צרייך ליהיות אחד שגר בעוטף עזה הוא 40 קילומטר מעזה שזה דקה ולא 15 שניות. זמן . שיבוא הוא מוזמן. אני מקוה שהוא יודע לרוץ טוב .עים לא אין סיבוב נוסף.
    סגור
  • 10.
    מציע לשלוח אותו לעזה, לעזור להם שם ולתמוך במסכנים שם.
    טוטי 11/08/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אחרי שיראה את חינוך הילדים, את האמהות שנותנות נזק לילדיהן ושולחות לעמוד בקו האש ולהגן על הגברים מאחור, על זה שהציעו לתושבי עזה להתפנות משם והם סרבו- אולי יבין, או לא- סבירות גבוה שבכלל ימות שם חחח
    סגור
  • 9.
    חרא מזוקק (ל"ת)
    איריס 11/08/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 8.
    מתוסבך-גיס חמישי (ל"ת)
    איש 11/08/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 7.
    עוד אידיוט עם תואר.
    איציק 11/08/2014 11:50
    הגב לתגובה זו
    11 1
    לא מעניין מה הוא אומר. עוד טמבל סנילי שמשום מה ממהרים לצטט אותו.
    סגור
  • 6.
    אדם רשע. לא שווה אפילו את התגובה הזאת (ל"ת)
    dudielias 11/08/2014 11:50
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 5.
    חומני(סקי)
    יקי 11/08/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עוד בן זונה מדבר , ומה שעשה אסד או דאהש זה מותר כי זה בין הערבים. מטומטם כבר לא יהיה .
    סגור
  • 4.
    עוד הזוי
    מוטי 11/08/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
    7 0
    איך יתכן שישראל האחים שלו ,תמיד אשמים והשונאים שלנו תמיד צודקים? אדם מגעיל
    סגור
  • 3.
    נועם
    חסידה 11/08/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
    10 0
    נועם מלבד השם שלך שהוא נעים לשמיעה מה עוד ניתן לומר עליך. לבוא לשפוט את ישראל בידיעה שאתה יושב לך בארהב ולא סובל את בסבלם של תושבי עוטף עזה ובכלל תושבי מדינת ישראל. את ההסלמה פתחו החמאס ולא ישראל. חמאס יורה בכל יום רקטות על ישראל . החמאס את 5 המיליארדים שהשקיעו למטרות מלחמה את זה אינך מציין. רק חבל שהוא לא לומדים מהער. במקום לבנות את עזה ולהפריח אותה הם גורמים לטרור גם בגבולותיה. נראה לי שלמרות דילך המתקדם לא שינית כיוון כלל. קל לתקוף את ישראל. היסטוריה חוזרת. אנשים כמוך שמתגוררים בשלווה בביתם באים תקופים. מתי לאחרונה באת או חיית אפילו לצד האוייב על מנת לחוש אכן על בשרך מה שכולם חשים. מעניין אותי להבין מדיוע אני לא שומעת אותך על הרצח של הזיידים על ידי דארש בימים אלה. אתה מתמקד בישראל כי אתה חוש שיש לך זכות כיהודי להביע את דעתך ולתקוף אותה. אתם ואנשי נטורי קרתא חברתם לנושא שהינכם בטוחים שהתקשורת אוהבת להתעסק בו וזה נותן להם הד ובמה. לא שמעתי אותך מסביר את נושא האומות המאוחדות ואונרא המשמשים את המחבלים במיקום לשיגור רקטות לישראל בידיעה שיש שם אנשים. אפילו המצרים סוגרים את הגבול לעזתים
    סגור
  • 2.
    פרופסור
    אבי 11/08/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
    10 0
    זקן מטומטם.......סקלרוזה השטלתה במוחו הנבוב
    סגור
  • 1.
    שילך לעזה (ל"ת)
    uzi 11/08/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור