18:36 ירידות קלות בוול סטריט: אפל מאבדת עוד 1.7%, מדד הפחד קופץ 4% >>

18:26 טסלה משלימה ירידה של 8% מהשיא בתחילת שבוע, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של קרן הגידור הגדולה בעולם הגיע השבוע לטריליון דולר >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נועם חומסקי: "ישראל ביצעה בעזה זוועה מבעיתה, סאדיסטית ורצחנית"

הפרופסור היהודי מאוניברסיטת MIT, שידוע בכתיבתו השמאלנית רדיקלית, תוקף בחריפות את ישראל - צפו בראיון הוידאו
 |  99
בעד החמאס ונגד ישראל
Share
פעיל השמאל הקיצוני, נועם חומסקי, תוקף שוב את ישראל. במסגרת ראיון בארה"ב לערוץ חדשות קטן ואידיאולוגי בשם "Democracy Now" ב-7 באוגוסט אמר על מבצע "צוק איתן" כי "זאת זוועה מבעיתה, סאדיסטית, אכזרית ורצחנית שביצעה ישראל ללא שום תואנה מהימנה".




אברם נועם חומסקי (86) הוא פרופסור לבלשנות במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) שבעיר קיימברידג' ליד בוסטון.

חומסקי נחשב לפעיל שמאל קיצוני. במאי 2006 הוא נפגש בביירות עם מזכ"ל חזבאללה, חסן נסראללה ואמר כי הסיבות להחזקת הנשק של חזבאללה מוצדקות. בשנת 2013 שכנע את הפיזקאי סטיבן הוקינג להחרים את ישראל.

בשנת 2010 ניסה חומסקי להיכנס לישראל דרך גשר אלנבי, אך ישראל מנעה זאת ממנו. חומסקי היה אמור להרצות באוניברסיטת ביר-זית.עוד אמר חומסקי בראיון כי פעם בכמה זמן "ישראל יורה בדגים בבריכה כדי לוודא שהחיות יישארו בשקט בכלוב שהיא בנתה להם". לטענתו ארגון החמאס שומר על תנאי הפסקת האש ואילו ישראל היא זאת שמפרה. חומסקי נשאל מדוע ישראל תקפה את החמאס?

תשובתו: "ישראל זעמה על הסכם האחדות בין החמאס והפת"ח ורצח שלושת הנערים בגדה המערבית שימש הזדמנות לישראל לצאת למתקפה".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

99 תגובות ב-92 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
92 קפוסטה יעקב 18/08/2014 09:36 מי ומה אתה אברם-חמאסקי ?
אברם נועם חומסקי הוא פרופסור לבלשנות . בלשן ?? אז... לאותיות ולמילים יש משמעות , עומק וכוונה !!! א. אברם - ולא אברהם כי אין לו אלוהים ! ב. חומסקי - מלשון חמאס ?! נועם - לשם חיפוי על כל השאר !! אז מי ומה אתה ? אנרכיסט ? אנגטי שמי ? שונא ישראל ? שמאלן רדיקלי ללא גבולות ? או שמא הכל נכון ??? נכון הכל נכון !!!
91 ציון 14/08/2014 11:10 מעניין בשם מישפחתו ובשמו אפשר לצרף חומיני חמס (ל"ת)
90 ציון 14/08/2014 10:49 דיבה רעה ישראל נילחמה בטרור ואת הזוועה יקירך מהחמס עשו (ל"ת)
89 אנטי טרור 14/08/2014 10:03 אם באמת היה אכפת לו מילדי עזה...
אם למישהו באמת איכפת מילדי עזה הם היו עושים משהו בינלאומי נגד החמאס, שלא רק משתמש בילדים כמגן אנושי, אלא ממש מקריב אותם... אותו אחד שמפנה את ה"אש" כלפי ישראל, גם הוא מקריב את ילדי עזה למען מטרה נעלה יותר מחייהם והיא השמדת ישראל והתחזקות החמאס והאיסלם בארץ ובעולם. חומסקי, צר לי אבל לא אכפת לך מילדי עזה. אכפת לך מאינטרסים פוליטיים שאני באופן אישי לא מצליחה להבין... בקיצור, אתה טרוריסט בדיוק כמו החמאס... רק שאתה לא יורה טילים אלא יורה ריקושטים של מלחמת תעמולה, זדונית, שקרית ואיומה!
88 קוראת 13/08/2014 18:11 בטוח שהוא מדבר על ישראל??? איזו שנאה ושקרים! (ל"ת)
87 פרופסור נובל 13/08/2014 16:54 אנחנו גרועים מהיטלר?רצחנו יותר משישה מיליון פלשתינים? (ל"ת)
86 מירב זוהר קמחי 13/08/2014 09:29 פשוט חולה נפש!!!!!!!חבל שנותנים לבהמה הזה במה!
עם כאלה אנשים לא צריך אוייבים
85 בריזיט 13/08/2014 08:41 חמאס יהודי
כניראה אתה לא גר באזור בו הנכדים והילדים שלנו עוברים את הזוועות והסדסטיות כי אולי אין לך נכדים ולא ילדים אני לא מיתפלא שאנשים כמוך מדברים ככה ומציע לך תעבור לארץ אחרת כי אין לך שכל אם נדמה לך שהחמאס יגן עליך אתה ראשון שהם יוציאו לכיתת יורים ולמרות שאני שמולנית כי אין לנו ארץ אחרת וצבא חזק
84 nimiz 12/08/2014 14:44 הוא לא "שמאלןרדיקלי" אלא ימני ניאו נאצי שמטיף להחזרת
היהודים לכבשנים של אירופה.
83 מלי 12/08/2014 13:41 נועם מי?
לא ברור למה מייחסים חשיבות לאדם שמזמן לא שייך לחברה הישראלית ושהוא מזמן מזמן בריטי ולכן מין הסתם לא שייך לשום צד בחברה הישראלית לא לשמאל ולא לימין. אי לכך, ברור מאליו שהוא נוקט את דעת הרוב במדינה בה הוא חי - נגד ישראל כי מין הסתם אם יביע דעה אחרת לא יוכל להמשיך לחיות ולעבוד באנגליה. נועם לך לך לשלום עזוב אותנו בשקט אתה וכל נפולת הנמושות שמרימה עכשיו את קולה עדיף שתשתקו או בואו לגור בארץ ולחוות את החוויות שאנחו חווים, אנחנו פה לא כדי לשמור עבורכם על ארץ ישראל אנחנו פה כדי לחיות פה ולחיות בשקט כמו שאתם חיים שם. בינתיים.
82 בעד עיתונות 12/08/2014 13:39 כלב נשך אדם - לא חדשות, אדם נשך כלב - חדשות
לספר לנו שנועם חומסקי חושב שישראל היא סדיסטית ורצחנית ובכל פסח אופה מצות עם דם של נערים מוסלמים - זה לא חדשות. זו תנועה אינסינטיבית בשבילו - למה זה מופיע באתר חדשות כלכליות? בביזפורטל היום יש כתבות על מה אמרו גדעון לוי, דרוקר, זועבי - וכל זה שכל אחד יודע מה יש להם להגיד עוד לפני שאמרו. והכל הכל תחת הכותרת "חדשות שוק ההון" חברים מביזפורטל היכן העיתונאות? אתם שופר או אתר חדשותי בעריכה עיתונאית?
81 biz portal 12/08/2014 13:07 זרע חמס
נועם חומסקי כנראה הוא מזרע חמס שימו לב לשם משפחתו מבחינתנו הוא יכול ללכת להלחם יחד אתם נגדנו או שבעצם הוא כבר עושה זאת דרך המילים אז יאלה שילך כבר לעזה נראה איזה קבלת פנים יעשו לו שם
80 אבי קול 12/08/2014 12:23 נועם חומסקי איפה אתה חי? זו בגידה בעמך ויש כמוך רבים!!!
נועם חומסקי איפה אתה חי? זו בגידה בעמך ויש כמוך יהודים בישראל בעולם הזויים ולצערי רבים ...שפוגעים בעמם...מסיתים נגד מדינתם בעולם...מבחינתי אתה פרופסור טיפש...שאינך יודע מה לעשות עם עצמך חוץ מלתקוף את מדינתך שממינה ועל חשבונה את השכלתך ומשכורתך בושה וחרפה לך ולאקדמיים כמוך- עמך נלחם נגד טרור רצחני...מיליונים התקפו בטילים ועוטף עזה במשך 14 שנים חיילים נתנו את חייהם למענך ולמעם העם והמדינה ואתה פרופסור חסר מצפון ודעת תוקף את מדינתך שמאפשרת לך לחיות בביטחון !!!
79 הקרן החדשה לישראל 12/08/2014 12:04 נועם,הצ'ק בדרך אליך (ל"ת)
ציון 14/08/2014 10:52 עים קטאר ופיזור הכספים שלה עכל יכול להיות (ל"ת)
78 yona 12/08/2014 07:40 All Chomsky's concept is built on lies.
More than 10 years ago I made a short presentation on two UN organizations dealing with refugees. UNHCR organization caring for refugees from around the world. And UNRWA organization who cares for Arab refugees who fought against the Jewish state - Israel. http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/15773199 Here is also a page of the changes made to UNRWA's refugee definition in recent years after I published the presentation http://www.art-gallery-yona.com/Refugees-Definition.html Out of the work on the presentation I learned that the UN through UNRWA, which is used as an arm of the United Nations, promotes violence, is a factor for not resolving the conflict and transmits and stores actual war material against Israel. Is this not a crime against humanity? Without UNRWA, there would not exist "Palestinian refugees." Without UNRWA, there would not be the requirement of the "right of return". Without UNRWA, all the refugees in the world would receive the same conditions and t
77 אני 12/08/2014 07:20 אולי בטור מדען אתה סוג ז'. אז אתה מתנחם בשמאלניות שלך (ל"ת)
76 אמנון 12/08/2014 06:52 על סמים
זה חוקי מה שאתה מעשן.????
75 אוטוטו זה מגיע 12/08/2014 04:05 הוא בן 86 אז תרגיעו (ל"ת)
74 נאווה חידקל 12/08/2014 01:34 שימו לב - שם משפחתו הוא חמס - אל תלכו רחוק
מסכן - יומו קרוב - ומה שמחכה לו שם למעלה - אוי - מסכן - רחמים עליו
73 נאווה חידקל 12/08/2014 01:31 למי ששואל אם הוא יהודי - ברור שלא - הוא
הוא פשוט משתמש בשם של יהודי כדי לאמר שמישהו משלנו אומר את מה שהוא מנסה לאמר - בקיצור מחפש לגיטימציה לטיפשות שלו - הוא ערברב - הוא לא יהודי - אז אל תתרגשו הוא כמו כל השונאים שלנו שיוצאים בפרופגנדה שיקרית - הוא חלק מהם - אז אל תאמרו בושה שהוא יהודי - כי הוא לא
72 נאווה חידקל 12/08/2014 01:28 נועם - מסכן - חולה נפש - מה אתם רוצים ממנו?
הוא פשוט סאדיסט וזו הדרך היחידה שלו לבטא את המחלה שלו - אז בבקשה תרחמו עליו - שוב - הוא לא אשם - הוא צריך טיפול פסיכיאטרי
71 דונלד דאק 11/08/2014 23:50 אני לא מבין מה יש להתיחס לאחד כזה
בעוד שנה שנתים הכלב המצורע הזה ילך לישון עם הדגים.ויריח את הפרחים מלמטה ואני ישמח לברר היכן הוא קבור.ויסע במיוחד לקבר שלו.ויעשה את צרכי על קברו.הרי רואים שכל ההתבטאויות שלו הם לא רציונליות.דוגמה:צוק איתן" כי "זאת זוועה מבעיתה, סאדיסטית, אכזרית ורצחנית שביצעה ישראל ללא שום תואנה מהימנה".עוד דוגמה "ישראל יורה בדגים בבריכה כדי לוודא שהחיות יישארו בשקט בכלוב שהיא בנתה להם". לטענתו ארגון החמאס שומר על תנאי הפסקת האש ואילו ישראל היא זאת שמפרה.את זה אומר בן אדם שפוי נו כל בית חולים לחולי נפש היה שמח לאשפז אותו.
70 אבי 11/08/2014 21:43 אני מקווה שתחווה על בשרך את הצער שאתה גורם לעמך (ל"ת)
69 נועם חמאסקי 11/08/2014 20:54 זועבי, תתחתני איתי...
נכון שגדעון לוי הציע לך להתחתן אבל אני יותר אנטישמי ממנו... אני גם יותר טיפש ממנו ובגלל זה כדאי לך...
68 ME 11/08/2014 20:51 GIVE HAMAS VICTORY
Give Hamas Victory - They need more GAZAN's Death : The ISLAM 's terrorists driving force is human blood - the ISLAM's children and women blood: The more the better, the more their victory!! That is how they fill their personal bank accounts. They need more bloodshed -therefore, we need to save the Gazans from their terrorists - the Hamas terrorists. Free Gaza from Terrorists!! The Hamas driving force is human blood - GAZANS human blood - Obama, UK and EU being their ally, is funding the spread of terror to corner small children to become rape victims to terrorists who have no age limit to their Islamic pedophilia. Your tax money is being used for this evil. The West must BAN all trade, weapons sales, travels, visas, investment to and from Muslim countries to end this barbarism. Muslims are not happy They’re not happy in Gaza They're not happy in Egypt They're not happy in Libya They're not happy in Morocco They're not happy in Iran They're not happy in Iraq They're not happy in Yem
67 אני 11/08/2014 20:17 אני מתביישת שאתה יהודי! (ל"ת)
66 יהודה 11/08/2014 20:00 יש לנו מדינה אחת ועם אחד אבל
כמה שמאלנים מטומטמים חכמולוגים שרוצים להרוס גם את מה שקיים. כל העולם נגדנו וגם אתם מהבית שלנו רוצים לעזור לאויבינו עד מתי ? כואב לי באמת ובתמים
65 יהודה 11/08/2014 19:57 שמאלן בחו״ל נכון? מה עם השמאלנים מהבית? (ל"ת)
64 ראל000026 11/08/2014 19:34 אני נותן נקודת זכות הוא לא שמע על הטילים והמנהרות
שהטילים מכוונים למרכז הארץ לאוכלוסיה אזרחית ושהטילים יצאו מבתי חולים ומבתים טוב זקן סנילי .טוב כנראה חומוסקי כמו חמסכני
63 מעוז 11/08/2014 19:31 אנשים מסכנים שבטוח סבלו התעללות בילדות ונשארו מתוסכלים
תבדקו טוב טוב בהסטוריה של כל אחד מהשמאל הקיצוני תגלו שאלה ילדים מגודלים שנשארו מתוסכלים מארוע טראומטי שהיה להם בילדות אונס ,התעללות מינית או מכות אין סוף מאבא רודן או נידוי חברתי קיצוני שהשאיר אותם מתוסבכים ולא נשאר להם אלא "להתנקם " בחברה שגידלה וטיפחה אותם אין מה לעשות
62 aviril 11/08/2014 19:11 אתה בן 86 ויומך קרב...
...אני לא חי באשליה שלא יהיה לך תחליף אוטו אנטישמי מנבל כלשהו ממוצא יהודי...אבל אתה משום מה מוחזק לא רק בעיני עצמך אינטלקטואל..אינטלקטואל אתה לא ! כי מאינטלקטואל מצפים שיהיה לו יושר אינטלקטואלי... ולך אין.. אבל מה ? יש לך מטען עצום של רוע ..
61 זהר רן 11/08/2014 19:02 חומניסקי
צר לי שלא נתנו לו להכנס לארץ , אני הייתי מכניס אותו ושולח אותו ללא מיגון לעוטף עזה, אחרי זה נראה אותו מדבר עם רסיסים בגוף!!!!!
60 יוסי 11/08/2014 18:47 אתה יהודי ?
אני מבין שהפלסטינים יותר יקרים ללבך מהיהודים ! איפה היית כשהם ירו רקטות ופצצות מרגמה על אזרחי ישראל בכוונת מכוון ? לא שמענו אותך אז. העובדות לא מבלבלות אותך בכלל ! אפילו מדיה אנטי ישראלית כמו ה-BBC והניו יורק טיימס מודים שהנתונים לגבי מספר הקורבנות הלא מעורבים (אין שם הרבה לא מעורבים הרי 70% מהם בחרו בחמס) מוגזם בכל קנה מידה . אני מקווה שקולך יישמע גם בעתיד רק ברשתות זניחות ואולי בכלל לא.
59 YYYYY 11/08/2014 18:19 מנחם אותי הגיל שלו... ימות בקרוב ו..
שלא יקבר בארץ!!!
58 אור 11/08/2014 18:12 בושה למדינה!!!!
שיש אנשים כאלה בתוכה.
57 משה ראשל"צ 11/08/2014 18:08 כל הכבוד שלא נותנים לחלאת המין האנושי לטמא את הארץ
שישאר לעולמים קבור בגולה על אלה נאמר שלא יקומו בתחיית המתים
56 רמי 11/08/2014 17:55 מה התם נותנים במה לאחד כזה?
מה אן לכם כבר מה לכתוב ?
55 לא מזיזם לו 11/08/2014 17:55 10,000 נסיונות לרצח אזרחים שמבצעים הפלשתינים (ל"ת)
54 אלי 11/08/2014 17:53 קשה להיות יהודי בסגל האוניברסיטאות בארה"ב, הוא בחר בדרך
של השמצה קיצונית של ישראל כדי שיהיה מקובל יותר בקרב האחרים.
53 תל אביבי 11/08/2014 17:42 האיש הזה וחבריו הם בושה וחרפה לכל ישראל
אני גאה בחיילים שלנו אני גאה ברוב העם שלנו שהתאחד בזמן מלחמה ואני מתבייש בחולי רוח המדברים ופועלים נגדנו בארץ ובחו'ל ומסבים נזקים עצומים למדינת ישראל ועם ישראל מבחינתי אנשים כאלה הם אוייבים בדיוק כמו הערבים המדברים בדיוק כמו השמאל הקיצוני .
52 בלה בלה 11/08/2014 17:41 נועם
לא נשאר לך הרבה לחיות זרוק את מה שנותר לך עם ישראל עם חזק יותר מנבלה כמוך מצורע
51 גבריאל 11/08/2014 17:38 עוכר ישראל
עכבר תבוא לגור בעוטף עזה ונראה אותך גיבור נמושה ואתה מוזמן לשלוח את הילדים שלך לשרת בצה״ל לפני שהחמאס מגייס אותם.
50 יורם קליין 11/08/2014 17:24 "סאדיסטית ורצחנית"
לא יודע מי נתן לך במה להתבטא ,היה עדיף שתמלא את פיך מים. מי שעשה מעשה זוועה בעמו זה חמס ולא אנחנו ,אני מניח שהכותב שאינני מעוניין אפילו לרשום את שמו סה"כ רצה תשומת לב. הנה לו תשומת לב: "בוש וכלימה " היה עדיף שתקפוץ לים במקום שתדבר.
49 ישראל שלום 11/08/2014 16:33 המצורעים
ל מצורע וזב חוטם בינינו, כמו גם ברחבי העולם, מכסה את ערוותו ומתהדר בנוצות המזויפות של "זכויות אדם", בעוד אשר כוונתו לאשורה היא להאדיר את משנתו הפוליטית האישית תוך אחיזת עיני המתבונן. הזלזול בתבונתו והגיונו הבריא של הציבור הינו כה גדול, עד כי הבנתם של "לוחמי הזכויות"-בפרוטה אינה מגעת להשיג כי יצר הקיום האינסטינקטיבי של כל יצור חי הינו ראש וראשון בקיומו. מפאת שמעמידים "זכויות אדם" לפני יצר הקיום הקמאי, הרי שזוכים הם לקיתונות של בוז וסלידה טבעית בידי כל שעיניו בראשו. ומכאן, זה המעמיד "זכויות" לפני "חיים", זכאי בהחלט לתיוג מוצדק של בעל אישיות רופפת ובעייתית. אין האמור לעיל בא לגרוס כי בכל מקרה ומקרה יהיו זכויות האזרח נופלות מהזכות לחיים, אך בהחלט באים אנו לומר כי יש לשקול בסרגל מידתי רגיש ביותר את שני המוטיבים הללו באורח מאזן ומידתי, כאשר בכל מקרה של איזון מושלם בין השניים הרי הזכות לחיים תמיד תקבל עדיפות על הזכות לזכויות. "הקרן לישראל חדשה" ודובריה, כולל כל הארגונים שוטמי ישראל הממומנים על ידה, עושים שימוש נכלולי וציני, כקרדום לחפור בו, במושג "זכויות אדם" וברי לכן כי מוציאים שם רע לכל
48 ישראלית 11/08/2014 16:32 איך?
מעבר לעובדה, שלדעתי ל פרופסור יש הפרעות אישיות קשות (personality disorders) , אני תוהה,איך נותנים לאדם מסוכן כזה לחמך את הנוער שלנו??????????
47 יוסי 11/08/2014 16:07 חלאה (ל"ת)
46 יוסי אורן 11/08/2014 16:00 נועם חומסקי האנטישמי
קראתי את דבריך ומתפלא אני איך אתה בכלל פרופסור מרצה ומביע דעה מבלי לבדוק או לחוות את מה שקורה פה במדינה ורוצה לצטט לך מהמקורות כי בגלל שנאת אחים חרב בית המקדש ומכיון שאתה כל כך שונא את עמך עצתי לך תתאסלם ותנסה את הצד השני של המתרס שם אין מקום להבעת דעה שם אתה חושב ואומר מה שהם רוצים לשמוע ושמחתי שחוק השבות פסח עליך תחייה בנכר אתה וצאצאך לעד בנכר
45 שמאל בעומק זו בגידה 11/08/2014 15:41 הוא יכול להיות יקיר עיתון הארץ ואונ' חיפה וב"ש ות"א (ל"ת)
44 שלום העולם בסכנה ! 11/08/2014 15:24 הם יורים רקטות שנים על אזרחים תמימים
חומסקי למה על זה לא טענת ? האיסלאם הזה הגיע לביתך בארה"ב , כל העולם החופשי בסכנה . . ישראל רוצה שלום ודו קיום בשלום אבל מדברים על חיות שמקדשות את המוות והורגות אחת את השניה . הסתכל סביב וראה . העולם יושב על חבית אבק שרפה . יפי הנפש לא יקבלו בונוסים מהרוצחים האלה .העולם חייב להתגייס , ההסטוריה חוזרת .
43 מוטי טימור 11/08/2014 15:21 תגובה חמה
לך לכל הרוחות ותהיה לכפרה על כל חיילי צה'ל.
אמן 11/08/2014 19:14 ואמן (ל"ת)
42 יב 11/08/2014 15:09 ע"פ שם משפחתו בהיגוי אשכנזי כנראה בן חמאס (ל"ת)
41 מייק 11/08/2014 15:05 חומסקי יה כלב בן כלב
מנוול עוכר ישראל
40 הצלף 11/08/2014 14:48 ומה דעאש עושים ניקיון וללבת האנושות איך אתה משווה ??? (ל"ת)
39 דני 11/08/2014 14:39 מדוע אתם נותנים במה לאדם הזוי זה? עדיף להתעלם ממנו
ההתעלמות היא הדרך הטובה ביותר שרעיונותיו ההזוים יעבדו בתהום הנשייה
38 ימימה 11/08/2014 14:38 למה ציפתם מהיהודון שהוא חברו הטוב של נאסרללה!!!! (ל"ת)
37 ron 11/08/2014 14:35 איך ההומו המזדקן הזה יודע? היה בעזה? (ל"ת)
36 מירי 11/08/2014 14:33 עשב בר
פרי באושים שגדל בגינתנו.איך זה קרה?
35 אבי 11/08/2014 14:30 חומסקי. מעניין למה
מעניין למה כל שונאי ישראל הקיצוניים ביותר מכירים ומצוטטים אותך . מעניין למה .
34 בא 11/08/2014 14:07 בקשר לארדואן ,יצורים כמוהו מוצאים או בכלא או בשלטון
בדרך כלל .משתמש במנוע האנטישמי לתפוס את השלטון ,פוליטיקאים דתיים הכי פרימיטיבים וגם המצביעים שלהם .
33 לא להתייחס אליו !!! 11/08/2014 14:06 הניחו לנועם... גם כלבים נובחים סופם שישתתקו וישתקו... (ל"ת)
32 rafico3 11/08/2014 14:02 תראה ותבין
http://youtu.be/xnjFFY4z8fk מר נעם חומסקי, לפני שאתה פותח את הפה תפתח את העניים. יש לך משפטים ואתה דוחף אותם בכל מקום בלא קשר למציאות ועובדות. הגיע הזמן שתפקח את העיניים ותאמר חטאתי עוויתי פשעתי
31 בא 11/08/2014 13:55 בקשר למיתוס שחורבן בית 2 קרה בגלל שנאת חינם , אפילו אם
כול העם היה מאוחד היינו מפסידים לאימפריה הרומאית ,באותה תקופה הרומאים כפו דת אחידה לכול האימפריה ,אותו דבר עשו באנגליה , המרד היה בלתי נימנע שכן אבותינו סרבו לוותר על הדת היהודית .
בא 11/08/2014 14:01 אני מצטער . (ל"ת)
30 בא 11/08/2014 13:50 אנטישמי.תופס כמה כותרות למכור את הספרים שלו . (ל"ת)
29 חומסקי אותיות חמס בש 11/08/2014 13:32 ם מה הפלא זה מערב רב זרע עמלק יא מגעיל עלק פרופסור
אינטליגנט יש לו מוח רקוב שונא ישראל הזבל הזה
28 רות 11/08/2014 13:30 תעזבו אותו
הוא זקן ורע לו בחיים...
גדי ח. 11/08/2014 20:59 אז שיעזוב אותנו וינוח לתמיד... (ל"ת)
27 אזרח 11/08/2014 13:30 מי בכלל רוצה לדעת מה האיש הבזוי הזה חושב.
הוא חיי וקיים מהבמה שאתרים, עיתונאים וכלי תקשורת נותנת לכל הפלצה שלו.
26 היכן הצדק? 11/08/2014 13:26 מדוע הוא לא מתנער מחמס שיורים מתוך קבוצת ילדים? (ל"ת)
25 חיים 11/08/2014 13:22 כל כלב יבוא יומו
יהודי?סתם פרופסור מטומטם שכנראה קיבל תואר בטימטום
24 חני 11/08/2014 13:19 נועם חומסקי הוא באמת אדם קיים? הוא נורמלי?
ההגדרות של נועם חומסקי הם מההפטרה כנראה. הוא לא נורמלי וממציא דברים בגנות ישראל. איך אדם לכאורה תרבותי, לכאורה חכם - מסוגל להמציא שטויות כמו שונאי ישראלי? הוא שונא את עצמו?-וזה נקרא אדם נורמלי??? כי מהרסייך ובונייך ממך יצאו. כנראה שתמיד זה היה כך.
23 כפיר 11/08/2014 13:09 פרופ דמיקולו
כנראה שסובל ממשהו .לך תדע
22 אופיר מ. 11/08/2014 13:08 נועם חומסקי - אני מאחל לך מוות איטי ובייסורים קשים !
אני מצטער שכך יצא לי הכותרת, אך אתה מביא כותרת זאת עליך !
צלול 11/08/2014 14:03 גם אני (ל"ת)
21 אנונימי 11/08/2014 13:03 גם פה יש לנו מספיק שמאלנים אנרכיסטים מרושעים (ל"ת)
20 צוק איתן 11/08/2014 12:58 מאיפה מצליחים למצוא כל כך הרבה אפסים מגעילים ???
לשלוח אותו לעזה לתגבר את החמאס כמגן אנושי , שם הוא באמת יראה את הזוועות שהחמאס עושה - מקרוב.
19 חומסקי שטויות בע"מ 11/08/2014 12:55 למה אתם נותנים לו במה בכלל ?
הוא בכלל לא רלוונטי , חבל על הזמן שבזבזתם עליו
18 שמאלנים זה אתם 11/08/2014 12:53 זה פרצופו של השמאל- רשע טהור ושנאה מזוקקת (ל"ת)
שמאל 11/08/2014 13:11 אם זה פרצופו של השמאל, אז ברוך גולדשטיין הוא פרצופו של
הימין.
17 ישראל 11/08/2014 12:46 בעירק נהרגו יותר ממאה אלף-מר נועם ובסוריה.... (ל"ת)
16 חיים 11/08/2014 12:45 אנשים כמוך הם אפוד המגן של הטרור
תרומתם של אנשים כמוך לרצח המתחולל בעולם היא גדולה לאין ערוך, כך שאין שוני בין העט והפה שלך לכלי הנשק של החמס או כל ארגון טרור אחר
גדי ח. 11/08/2014 21:00 איפה הוא גר?...
המוסד צריך לטפל בסוכנים כמוהו!!!
15 שמעון 11/08/2014 12:34 עזה
לדעתי אתה כבר עם שני רגליים בקבר אולי תלך כבר אתה נזק אדיר לאנושות זקן מטורלל אפילו אנטלגנציה אין בך אדיוט מדופלם רק כותרות מחפש
14 חיכנו לך 11/08/2014 12:33 כמובן
זה היה רק עניין של זמן לפני שהוא פותח את הפה. לידעתך, האיסלם הרדיקאלי לא ידלג עלייך למרות ההתיפיפות שלך.
13 דע"ש 11/08/2014 12:18 יסמרטוט- תכף נסיים בעירק ונקפוץ לבקר גם אותך (ל"ת)
12 שון 11/08/2014 12:08 שישיאר שם
החוצפה שלו שיבוא ל יומיים בעוטף עזה ונרא איך ידבר לאחר מכן
11 דוד 11/08/2014 12:06 פרופ
כל כתבה עים עזה . הכותב צרייך ליהיות אחד שגר בעוטף עזה הוא 40 קילומטר מעזה שזה דקה ולא 15 שניות. זמן . שיבוא הוא מוזמן. אני מקוה שהוא יודע לרוץ טוב .עים לא אין סיבוב נוסף.
10 טוטי 11/08/2014 12:00 מציע לשלוח אותו לעזה, לעזור להם שם ולתמוך במסכנים שם.
אחרי שיראה את חינוך הילדים, את האמהות שנותנות נזק לילדיהן ושולחות לעמוד בקו האש ולהגן על הגברים מאחור, על זה שהציעו לתושבי עזה להתפנות משם והם סרבו- אולי יבין, או לא- סבירות גבוה שבכלל ימות שם חחח
9 איריס 11/08/2014 11:58 חרא מזוקק (ל"ת)
8 איש 11/08/2014 11:57 מתוסבך-גיס חמישי (ל"ת)
7 איציק 11/08/2014 11:50 עוד אידיוט עם תואר.
לא מעניין מה הוא אומר. עוד טמבל סנילי שמשום מה ממהרים לצטט אותו.
6 dudielias 11/08/2014 11:50 אדם רשע. לא שווה אפילו את התגובה הזאת (ל"ת)
5 יקי 11/08/2014 11:49 חומני(סקי)
עוד בן זונה מדבר , ומה שעשה אסד או דאהש זה מותר כי זה בין הערבים. מטומטם כבר לא יהיה .
4 מוטי 11/08/2014 11:49 עוד הזוי
איך יתכן שישראל האחים שלו ,תמיד אשמים והשונאים שלנו תמיד צודקים? אדם מגעיל