איתן כבל במתקפה חריפה נגד נתניהו: "האם 64 הקורבנות נפלו לשווא?"

רה"מ, הרמטכ"ל ואלוף פיקוד הדרום התרברבו בשבוע שעבר שניצחנו והאיצו בתושבי הדרום לחזור לבתיהם. 100 רקטות נורו מאז
 |  (45)
איתן כבל, צילום: yoseFPhotography
אחרי שהחמאס הבהיר ביום שישי בבוקר לישראל, או יותר נכון למנהיגיה, שאין שום הפסקת אש, יוצא איתן כבל במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "האם 64 הקורבנות נפלו לשווא?", כותב הח"כ ממפלגת העבודה בדף הפייסבוק שלו.

בשבוע שעבר האיצו ראש הממשלה - בנימין נתניהו, הרמטכ"ל - בני גנץ, ואלוף פיקוד דרום - סמי תורג'מן, בתושבי הדרום לחזור לבתיהם. אלא שמאז נורו יותר מ-100 רקטות אל עבר תושבי הדרום. כלומר נכון לרגע זה - מבצע "צוק איתן" - נכשל.

איתן כבל, סמל מחלקה בחטיבת מילואים בצנחנים, מסביר כי "תושבי נחל עוז חוששים לשוב לבתיהם. חבל ארץ בגבולות 48׳ מתדרדר לסכנת נטישה במשמרת שלך, והדבר הנורא הזה כאילו עובר לידך".

מפלגת העבודה תמכה בפעילות ההתקפית של הממשלה בעזה, אך הבהירה לאורך כל הדרך שחייבים לפעול גם בערוץ מדיני עם אבו-מאזן. "הוויכוח בין שמאל לימין כלל לא רלבנטי כאן. כולנו מבולבלים מההתנהלות של ראש הממשלה, איש לא יודע לאן הוא חותר, ועולה החשש הכבד שגם הוא בעצמו אינו יודע", כותב איתן כבל.

איתן כבל הוא חבר בוועדת החוץ והביטחון וגם הוא ידע על הסכנה הגדולה של המנהרות שנחפרו בעזה. כעת הוא אומר: "התחושה היא של דה ז׳ה וו - כאילו חזרנו חודש לאחור ועוד מעט תודיע הממשלה על יציאה למבצע 'צוק איתן'".
תגובות לכתבה(45):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    קשקשן כולו סמל שחושב שהוא גנרל
    Ben 30/08/2014 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכול להיות חבר של רוני דניאל
    סגור
  • 41.
    סוגרים חשבון בביטקוין ולא בדם חללים!
    אבנר 11/08/2014 14:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוקד על דם חיילנו,תוך התעלמות מכאבן הטרי של 64 משפחות שהצטרפו למשפחת השכול.איתן כבל שריד מחבורת פושעי אוסלו,שהמיטו עלינו אסון ו- 2000 קרבנות. אדם שפל ומתועב,כל מי שמשלם בדם יקירנו בסגירת חשבון פוליטי.
    סגור
  • 40.
    כבל הנתעב, מצאצאי אוסלו ומיוצאי חלציה של מפא"י ......
    מ. דור 10/08/2014 18:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    האיש הקטן והעלוב הזה אינו מחמיץ כל הזדמנות כדי להרעיל את סדר היום הציבורי.... מחפש כותרת כמטרה ויורה אל מרכזה את חצי הרעל המשוננים שלו וכך הוא זוכה להיתברג אל מרכז השיח הציבורי ולהראות את פרצופו המחליא
    סגור
  • 39.
    מלוכלך היית ומלוכלך תשאר..!! (ל"ת)
    דוידי 10/08/2014 16:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • כבל החליט להצטרף לחבורת "העארסים" מערוץ 10 ועיתון הארץ (ל"ת)
    שושקה 10/08/2014 18:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 38.
    נמושות
    שון 10/08/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הממשלה הזאת לא יוזמת כלום הכל הגררות אחרי החמאס בדיבורים כולם חזקים במעשים פחות
    סגור
  • 37.
    יאללה הפועל יאללה אודרופ אל ביבי
    דניאל י. בן אבו 10/08/2014 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפשר לחשוב שמפלגת האבודה היא זו שהצילה את עם ישראל בכך שהביאה עלינו את אוסלו שלא נשכח! צביעותם עוברת כל גבול! כשחבריהם בקיבוצים נטשו כרצון החמאס ואני באשדוד ודודתי חסיבה נותרה בשדרות ואומרת: לא אני, לא ילדים שלי יעזבו מפה! אני לא מפחדת מישמעלים עמלקים. ואני חוזר אחריה מילה במילה "מחה תמחה את זכר עמלק מתחת לשמים לא תשכח"
    סגור
  • 36.
    סמל מחלקה זוטר, זה כל מה שהגעת בשירות הצבאי? (ל"ת)
    לאיתן כבל 10/08/2014 10:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 35.
    צריך להמשיך לפנות התנחלויות ולא לשלוח חיילים למות. (ל"ת)
    ריאליסט 10/08/2014 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לא יהיו התנחלויות יתקפו את כ"ס רעננה, חדרה... (ל"ת)
    bizdan 10/08/2014 18:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 34.
    כבל מנוול,יש משפחות מאחורי ה64 חיילים (ל"ת)
    תמכת בהתנתקות ובגללך 10/08/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 33.
    האחריות כחבר הועדה גם שלך אדון כבל !
    איזו חוצפה וחוסר אחר 10/08/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איפה היית חכם לאחר מעשה ? עכשיו תשתוק ותן לסיים את המלאכה !
    סגור
  • 32.
    לדוגמה נאום הכלניות האחרון ,כמו שאמרתי חייבים אנשים
    בא 10/08/2014 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חכמים בראש הצבא ,אי אפשר לעקוף את זה .
    סגור
  • 31.
    איתן כבל, שב בשקט !
    אופיר 10/08/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אפס מאופס
    סגור
  • 30.
    עצוב, אבל נכון
    מתן שובבו 10/08/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אם המבצע מסתיים ככה הפסדנו ובגדול. זה ברור שההסכם של עמוד ענן הוא הנקודת פתיחה שלהם. אז למה יצאנו למבצע? כדי לפוצץ 32 מנהרות... על כל מנהרה נהרגו לנו שני פרחים על כל רקטה שהם יורים, להפציץ את המקום מהאוויר . עד שימאס להם
    סגור
  • 29.
    עוד תופס כותרות ,כמו רבים ורעים לפניו בפוליטיקה או
    בא 10/08/2014 09:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בבידור ,אנחנו לא נולדנו אתמול .
    סגור
  • 28.
    בכלל רמטכל צריך להיות אדם עם פסיכומטרי 700 ומעלה ,וגם
    בא 10/08/2014 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תואר אמיתי במקצועות ריאליים כמו מחשבים או מתמטיקה ,מוזר שבראש חברת היטק תמיד יש אדם חכם עם פסיכומטרי גבוה ,לא זז כלום לכוון הנכון בלי אנשים חכמים .
    סגור
  • 27.
    פוליטרוק מדרגה ג איך אתה הייתה פועל?
    גד 10/08/2014 09:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איתן כבל מתנהל כפוליטרוק מדרגה ג שפרט מלתקוף את הממשלה אינו נותן פתרון. כזכור ראשי מפלגתו החמיאו כל הזמן להתנהלות הממשלה ואף דחקו בה להמנע מכניסה מסיבית לעזה עצמה. אלא אם כן כבל ינהל את החמס אולי ניתן יהיה להגיע לרגיעה. אין הוא קולט שהמלחמה של חמס הנה מלחמת קיום פנים פלסטינאית שמתנהלת על גבנו. החמס חייב להציג הישגים ומזה בדיוק נמנעת הממשלה ועתה אנו בקרב מוחות ובקרב כזה פוליטיקאי ככבל אינו ראוי להשתתף.
    סגור
  • 26.
    אפילו כבל בהלם שקיבל כותרת:)
    khtur 10/08/2014 09:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טל
    סגור
  • 25.
    שרון
    יון 10/08/2014 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מחסידך אך לא מסכים להשתמש בהרוגים למען המדינה ועבורך.מתאים לפיון כמוך בצבר לפטפט מחוסר ידע ומעש.בכל מקום אתה כישלון נחרץ.ומדוע לא ציינת את הפצועים? לשונך חלקלקה וני בז לך.
    סגור
  • 24.
    מי שאל אותך בכלל (ל"ת)
    רפי אלעזר 10/08/2014 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 23.
    שוב יצא הכבל מאיתן.. הקשקשן הידוע המחפש כותרות! (ל"ת)
    דני 10/08/2014 09:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 22.
    רוקד על הדם
    דוד מירושלים 10/08/2014 09:23
    הגב לתגובה זו
    6 1
    איתן כבל רוקד על הדם. למען האמת מעולם לא ציפיתי ממנו ליותר
    סגור
  • 21.
    איתן כבל
    יקי 10/08/2014 09:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה כזה פלספן אתה מדבר יותר מהגובה שלך . אתה פוליטיקאי בגרוש .מה אתה מציע לכבוש את עזה .אתה יושב באולפן פולט שטויות מה אתה היית עושה דמגוג גדול ,אין מושג מה הולך בעזה במקום לשבת בשקט ואת הביקורת להעביר במוסדות הממשלה אתה מחפש כותרות.
    סגור
  • 20.
    עוד פושע אוסלו שמרשה לעצמו לדבר (ל"ת)
    meiryacoby 10/08/2014 09:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 19.
    כבל,גם בצחוק לא אומרים משפט כזה
    נפוליאון 10/08/2014 09:15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אל תעיז אפילו להשתמש במשפט כזה ,גם אים כוונותיך טובות
    סגור
  • 18.
    איני מחסידיך אבל מסכים
    סתם אזרח זקן 10/08/2014 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    איני מחסידיך איתן- ימני בדעותי ורוצה שלום כמו כולם - אבל גילי - 78 - לימדני שעם חלק משכנינו (גם שם העם הפשוט שוחר שלום) חייבים להיות חזקים ואנחנו מפגינים רפיסות ומפציצים "מבנים ואתרים" - הרס מבני השולטים - יהיה יעיל יותר- הם מסתתרים - ימשיכו להסתתר ולא יהיה להם לאן לחזור גם אם בתי שכניהם יהרסו. די לדיבורים - זמן למעשים ולו למען הנופלים.
    סגור
  • 17.
    אזרחים סוג ב (ל"ת)
    ש 10/08/2014 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    ביבי ,לפחות אם אתה מקיף את עצמך באנשים חלשים ,לפחות
    בא 10/08/2014 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שיהיו חכמים ,כמו טייסים או קצינים מממרם ,הם יכולים לעזור לך באמת ,וגם ללמד דבר או שניים ,אי אפשר לעקוף את זה .
    סגור
  • 15.
    זה לא בידי ישראל .זהוא ריב כלכלי בין כנופיות על חלוקת
    לא מבין 10/08/2014 08:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כספי הסיוע הבין לאומי לעזה.החמאס רוצה את המעברים על מנת לגבות "מיסים " ולבזוז את כספי הסיוע לטובת מושחתיו.המצרים לא רוצים את האחים המוסלמים שהרסו את מצריים ומבחינתם שהמלחמה תמשיך על גב חיילי צה"ל.ואבו מאזן והכנופייה המושחתת שלו רוצים את הכסף לעצמם.מובן שיזרקו כמה גרושים להמונים המסכנים.כך שלישראל אין מה לתת זה בכלל לא בידינו.
    סגור
  • 14.
    בלבלן שב בלול חוץ מלצעוק אין כלום ממך
    כבלון 10/08/2014 08:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כלום מכלום. כבר שנים מנסה להתברג, תופש טרמפ על כל טעות ושוב הופ נופל מעל גב הסוס. כדאי שתמצא תעסוקה אחרת בחיים זה לא יעזור אם לא ביבי בטח לא אתה!!
    סגור
  • 13.
    כך מתבטא פוליטיקאי דרג ז
    י. 10/08/2014 08:43
    הגב לתגובה זו
    5 3
    עלוב שכמוך כל מפלגה צריכה להקיא אותך מתוכה מאחר ואתה גורם נזק לעם הזה. אתה פשוט אידיוט גמור.
    סגור
  • 12.
    מתחיל להזכיר את הבלבול לפני ששת הימים
    יהודה 10/08/2014 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשים לימינו של נתניהו את מופז
    סגור
  • 11.
    אף פעם הליכוד לא ידע לנהל מלחמה,זה תפקיד המערך
    אפללו 10/08/2014 08:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נתניהו נראה מבולבל וחסר יכולת לניהול המערכה
    סגור
  • 10.
    חודש אפילו יותר מחודש ימים ...מלחמת יום הכיפורים הארוכה
    אביב 10/08/2014 08:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    במלחמות ישראל ערכה 23 יום ...ביבי בוגי נמשות חוגגים ניצחון על דם 64 חיליים ואלפי עקורים ....והמלחמה נמשכת ....איפו עם ישראל שיתעורר מהטמטום או הפחדנות של ביבי את בוגי....כל ישובי הדרום צריכים לעזוב את הישובים ולהפגין מול ביתם של בוגי את ביבי.....מדינה מופקרת דם החיילים זול וחיי אזרחי הדרום הפקרות ....
    סגור
  • 9.
    איתן כבל..לא לרקוד.על דם חיילים בבקשה ..מגיע לנו .יושרה (ל"ת)
    ירז 10/08/2014 08:33
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 8.
    בוקר טוב אין מתחילת המבצע ביבי לא יודע לאן הוא הולך
    אביב 10/08/2014 08:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ביבי תמיד אבל תמיד היה פחדן ,מעולם לא התמודד אם בעיות ביטחוניות קשות ,היום אנחנו רואים בדיוק איפה הוא נמצא ...בילין יותר החלטי ועקבי ממנו ...דם חיילים נשפך לשווא ,אלפי עקורים מהדרום וביבי ובוגי עדין רצים אחרי הזנב שלהם ......
    סגור
  • 7.
    התשובה היא : כנראה שכן (ל"ת)
    יוסי 10/08/2014 08:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 6.
    השתחרר לו ה..כבל !!
    uridror1 10/08/2014 08:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מנותק מהמציאות האופורטיוניסט , איש ה"עבודה" ( בעיניים..)
    סגור
  • 5.
    קשקשן גדול הכבל הזה אבל הפעם צודק לגמרי ! (ל"ת)
    דורון 10/08/2014 08:18
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 4.
    ראש ממשלה אתה לא תיהיה, מה אתה עשית או תעשה יותר טוב?
    דוד 10/08/2014 08:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתה וכול מפלגת פח העבודה, עניין של זמן עד שתתפרקו.
    סגור
  • 3.
    איתן כבל קשקשן אוכל חינם
    איתן כבל בלון אויר 10/08/2014 07:53
    הגב לתגובה זו
    10 1
    איתן כבל קשקשן אוכל חינם
    סגור
  • אוסלו וההתנתקות (בהובלת כבל) מתפוצץ לכולנו בפנים
    ישראלי 10/08/2014 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבאת המחבלים באוסלו ופתיחת מעברי הגבול בפילדלפי בהמשך להתנתקות הביאו אותנו מצב קשה. הפתרון של כבל הוא שניסוג גם מיהודה ושומרון ואז כולם יהיו שווים ותחת פצמרים ולתושבי עוטף עזה ירגישו כמו כולם.
    סגור
  • 2.
    ישנם שניי דברים שאין להם גבול היקום והטימטום
    נתי 10/08/2014 07:37
    הגב לתגובה זו
    9 2
    איתן כבל אתה טיפש
    סגור
  • 1.
    הפעם גם אני לא מבין מה נתניהו יעלון וגנץ עושים (ל"ת)
    ישראלי 10/08/2014 07:34
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור