ליברמן: "לא נבליג יותר על התבטאויותיו חסרות הרסן של ארדואן, ישראל תגיב"

"מקווים כי מסכת ההתקפות תיפסק". על איומי החמאס לשוב לתקוף מחר ב-8:00: "זו סחיטה, ישראל לוקחת זאת בחשבון"
 |  (21)
אביגדור ליברמן, צילום: Getty images Israel
עם הכניסה ליומה השלישי של הפסקת האש, נשמעים קולות איום מחמאס שישוב לשגר רקטות לעבר ישראל החל ממחר בבוקר בשעה 8:00.

לאור הודעה זו, שר החוץ אביגדור ליברמן הזהיר בשיחה אמש עם מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי כי הודעת הפלסטינים היא סחיטה וישראל לוקחת זאת בחשבון ומוכנה לכל אפשרות. תוך כך, ליברמן הודה למזכיר המדינה "תמיכתה הבלתי מסוייגת של ארצות הברית בישראל, במהלך הדיון שהתקיים אתמול במועצת הביטחון של האו"ם, ועל-כך שבזכות העבודה המשותפת נמנעה קבלת החלטה אנטי-ישראלית מחייבת".

לגבי התבטאויותיו חסרות הרסן של ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, אמר ליברמן: "עד היום הבלגנו על ההשתלחויות וההתבטאויות הקשות של ארדואן נגד ישראל, ואנו מקווים כי עד מועד הבחירות בטורקיה ביום ראשון הקרוב מסכת ההתקפות כבר תיפסק - אבל אם זה לא יקרה, ישראל תגיב לכך".

נציין שביום ראשון הקרוב יתקיימו הבחריות לנשיאות טורקיה. השבוע קיים ארדואן עצרת בחירות מול קהל של עשרות אלפים באיסטנבול במהלכה תקף את ישראל באופן אגרסיבי במיוחד כשאמר: "בדיוק כמו היטלר שרצה לכונן גזע אחיד, ישראל רודפת כיום אחר אותה מטרה."

ארדואן התייחס למכתב שקיבל מהנציגות היהודית בקונגרס האמריקני ובו דרישה להחזיר את הפרס שקיבל ב-2004 שקיבל אז על פעילותו במזרח התיכון. "ההתאחדות היהודות בארה"ב איימה עליי במכתב הזה, אני אענה להם בנפרד, אבל אני אומר לכם פה היום - ישראל הורגת אמהות פלסטיניות בכדי שהן לא יוכלו ללדת. ישראל הורגת תינוקות בכדי שלא יגדלו. ישראל הורגת גברים בכדי שלא יוכלו להגן על מדינתם."

תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    עזבו אותו!..הוא כלב שתלוי בארה"ב... (ל"ת)
    אובאמה.. 08/08/2014 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    2 אידיוטים!!..גם זה...וגם זה... (ל"ת)
    ביבי מציג: 08/08/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    עוד אידיוט (ל"ת)
    בועז 07/08/2014 19:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    נדמה לי שהטורקים שחטו 1.5 מיליון ארמנים? (ל"ת)
    פיני 07/08/2014 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 15.
    תביעה בהאג על התבטאויות אנטי-ציוניות.
    רז 07/08/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    .
    סגור
  • 14.
    כלב נובח לא נושך
    ארז 07/08/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כמה תמונות מהטבח שעשה בכורדים והוא יורד מהעץ
    סגור
  • 13.
    טיפש! אם רצינו רביעיית f16 יכולה להרוג מאות בגיחה אחת! (ל"ת)
    א.מ 07/08/2014 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    לא נישכח ולא ניסלח
    הבורר 07/08/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יהודים יקרים אחים שלי,אסור לנסוע לתורכיה גם בחינם!!!ארדואן החזיר הוא שונא ישראל שהשם יקח אותו אמן,,והפעם לא יעזור להם שהמחבלים בעזה יתנו להם פרנסה.אנחנו לאאאאא נוסעים לתורכיה לעולם!!!!
    סגור
  • 11.
    דביל תחזיר את השגריר. הוא מיותר שם!!! (ל"ת)
    אזרח 07/08/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 10.
    גם כן התורכים האלה...הברזים שלהם לא שווים גרוש (ל"ת)
    מולי 07/08/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    ארדואן וה-AKP אחים המוסלמים, היו ונשארים. לא ידעת? (ל"ת)
    פול 07/08/2014 12:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    נירון על הבוספורוס
    משה 07/08/2014 11:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ארדואן מטורף ואכול שינאה. האש שהוא מבעיר תאכל אותו ואת התורכים המטומטמים שמצביעים לו. עד שיפול הוא עלול להזיק כמו נירון וכמו היטלר בו הוא מאוהב.
    סגור
  • 7.
    ארדואן משתמש באנטישמיות כדי לתפוס כותרות ולהיבחר
    בא 07/08/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מחדש ,זאת השיטה הרגילה אצלו .
    סגור
  • 6.
    מזכיר את הימים של אחמינג'ד שהיו קללות הדדיות (ל"ת)
    אנונימי 07/08/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    במקום איומים תרים מערך הסברה בינ"ל יעיל ורחב הקף
    פוטיניהו 07/08/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ועדיף שתעסוק בענינים השייכים למשרדך במקום להתעסק בארדואן ודומיו שאף אחד בעולם לא סופר אותו ממטר. ובכלל תגיד תודה שיצאת זכאי ושלא הואשמת בעבירות אחרות.
    סגור
  • 4.
    תומך בלירבמן אך מה תעשה ישראל? תפסיק לרכוש (ל"ת)
    מנות קרב מטורקיה? 07/08/2014 10:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • צריך להעמיד את ארדואן במקום, אך אין קשר לרכישות ועסקים.
    רז 07/08/2014 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כמה שלא הייתי רוצה לרכוש מהם דבר, טורקיה היא היצואנית החמישית בגודלה בעולם (כן , כן). אפשר לעשות מה שקרוי "שלום קר", ושהיחסים בינינו יהיו רק על בסיס מכונית\מזון\מוצרי חשמל\רהיטים שהם מייצרים ואנחנו קונים (מה שקורה בפועל).
    סגור
  • 3.
    ארדואן מטורף ואכול שינאה לישראל וליהודים גם היטלר ימח ש
    ציון 07/08/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שמו וזיכרו בגיהנום התחיל את מסעו למילחמה ולהרג והשמדה בהצהרות מסיטות כאלה ואחרות והשאר ידוע רק שהיום העולם שונה ולא יתן לארדואן צמא הדם לעשות ולשחזר את מעשיו של מקבילו המוכר לשימצה
    סגור
  • 2.
    ליברמן שוב פקה פקה פקה
    ko 07/08/2014 10:51
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מדבר יותר מהגובה שלו ובסוף (כרגיל) לא עושה כלום !!!
    סגור
  • 1.
    חוץ מלקשקש הוא לא יכול לעשות כלום. רק להחריף את המצב
    מה ליברמן יעשה? 07/08/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עדיף שישתוק. ישראל צריכה לעשות קמפיין הסברה בכל העולם זאת התשובה הנכונה
    סגור
  • רמת גן