צה"ל חיסל את כל המנהרות? באל-ג'זירה מציגים תמונה אחרת - צפו בוידאו

מבצע "צוק איתן" הסתיים אחרי 29 ימי מלחמה שבהם הושמדו 32 מנהרות טרור
צוק איתן (דובר צה"ל), צילום: דובר צה"ל
אחרי ההתבטאויות הנחרצות של בכירי מערכת הביטחון בדבר חיסול "כל המנהרות ההתקפיות", פרסם אמש כתב רשת אל-ג'זירה, וידאו שבו מוצגת מנהרה התקפית. צפו בכתבה



במסגרת הכתבה העיתונאי תאמר מיסחאל ראיין טרוריסטים מגדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של תנועת החמאס. הפעילים הבהירו שהם יכולים לחזור להילחם בכל רגע אם לא ימולאו דרישותיהם.

במהלך "צוק איתן" שוגרו 3,360 רקטות מרצועת עזה לישראל ו-584 מתוכם יורטו בהצלחה ע"י מערכת "כיפת ברזל". צה"ל תקף 4,762 יעדי טרור ברצועת עזה. למעלה מ-750 מחבלים הרוגים, 32 מנהרות טרור הושמדו, 13 מתוכן חדרו לתוך שטח מדינת ישראל.
תגובות לכתבה(11):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מצטערת עיתון אבל צהל וההנהגה שלנו טוענים במפורש
    גיל 07/08/2014 20:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הם חיסלו את המנהרות עליהם י ד ע ו אף אחד לא טען כי חיסלו את כל המנהרות להיפך הם מדגישים חזור והדגש כי ייתכן ויש עוד ..
    סגור
  • 7.
    טרוריסטים עלובים איפה המנהרה בבת חולים שיפה? (ל"ת)
    אברהם 07/08/2014 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    אל ג'זירה
    שועל 07/08/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה האלה מחרחרי מלחמה. כמו בסרט ג'מס בונד. עושים מלחמה, עושים חדשות , עושים כסף , ועל הדרך מנסים גם להיות ראשונים שמראים לעולםאת הכל
    סגור
  • 5.
    גז נפט וירוסים כימיה קרינה
    אנונימי 07/08/2014 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם אבך מוכרחים להלחם נגדם ואם אנו תל אביבים שמאלנים, לפחות להשאיר קצת ביולוגיה , כימיה, ושאריות מלוכלכות בתוך המנהרות. שיזכרו אותנו.
    סגור
  • 4.
    אוסף של פסיכופטים.
    קורמורן 07/08/2014 12:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא ניתן לעצור אותם עם "תגובה מידתית". אולי גם לא עם תגובה בלתי מידתית. אולי האפשרות שנותרה היא לארגן בשיתוף כל המדינות ההומאניות לכאורה, לארגן מחנה פלוטים ענק בסיני, להציע לנשים, לילדים ולמבוגרים הבלתי מעורבים לעבור לשם ואז לנהל בעזה מלחמה בין כוחות לוחמים ללא מעורבות של אזרחים עזתיים.
    סגור
  • 3.
    צה"ל תקף 4,762 יעדי טרור ברצועת עזה? כמה מהם בתי ספר ?
    ציניקן 07/08/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 9
    בתי חולים ? גני ילדים ? בתים פרטיים ? מרפאות ? כן אני יודע, בכולם (עד לאחרון שבהם) החביאו טילים, טנקים, מטוסים, פצצות אטום...
    סגור
  • ציניקן תבלע ציאניד (ל"ת)
    ציני 08/08/2014 00:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מי בחר בחמס? אתה או אני (ל"ת)
    אברהם 07/08/2014 13:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    לא הבנתי כלום . (ל"ת)
    האמת? 07/08/2014 10:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • גם אני. ומי יודע מתי צולם הקטע? (ל"ת)
    ?? 07/08/2014 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ותודה לך ביבי שאתה מאמין שחיסלת את כל המינהרות !!!! (ל"ת)
    הצלף 07/08/2014 10:27
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור