ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

לא יאמן: ח"כ מירי רגב נעלבה מתגובה בפייסבוק והלכה למשטרה - הנה הפרטים

בזמן שהרשתות החברתיות גועשות והשיח לא בדיוק שומר על טעם טוב, דווקא ח"כ מירי רגב החליטה להיעלב
מירי רגב (יח"צ), צילום: יח"צ
הרשתות החברתיות געשו בחודש האחרון סביב 'צוק איתן'. חלק מהשיח היה ענייני ותרבותי, וחלק אחר (ולא קטן) היה תוקפני עד אלים להחריד. אנשים כמו אורנה בנאי ואפילו נועם שליט ספגו קללות, גידופים ואיומים ונאלצו להתמודד. והנה באה ח"כ מירי רגב, בוחרת להיעלב ואפילו ללכת למשטרה - כי ללכלך על סתם אזרח זה בסדר, אבל להעליב חברת כנסת?!

וכך מספר האזרח גילי גולן: בשעה 8:00 הבוקר (יום ג') הוא קיבל טלפון ממשטרת ישראל ובו דרישה להתייצב לחקירה בשעה 20:00. כששאל גילי מה הסיבה, ענה לו השוטר שהוא אינו יכול למסור לו מידע. בשעה 20:00 התייצב גילי במשטרה, השוטר הקריא לו את זכויותיו (זכות השתיקה והזכות לעורך דין). ואז אמר לו - ״אתה חשוד בהעלבת עובד ציבור!״. "אני" ענה לו גילי, "את מי העלבתי? מתי??"

השוטר ענה: "חברת הכנסת מירי רגב הגישה נגדך תלונה כי העלבת אותה בפייסבוק וקראת לה ״זו** עלובה״. השוטר גם הציג בפניו את הראיות (דף הפייסבוק של מירי רגב ובו נמצאת התגובה). "מה יש לך לומר?" שאל השוטר,
וגילי השיב - ״מירי רגב העליבה את שמעון פרס ברבים, ואמרה ש'זמנו עבר' על כן קראתי לה זו** עלובה. אני לא חוזר בי מהדברים ואני עומד מאחורי הדברים שאמרתי ב-100 אחוז״ .

השוטר המשיך: "האם פנית לשמעון פרס ואמרת לו שיתלונן נגדה במשטרה?". וגילי ענה לו - "לא. אבל אני מתכוון לפנות היא צריכה להתבייש לדבר ככה על פרס". השוטר: ״זה לא עיניינך. תן להם להסתדר ביניהם. מה אתה מתערב?" גילי ״נעלבתי בשם פרס״.

מפה גילי מספר שהשוטר צילם אותו, ולקח טביעת אצבעות ואמר לו - אני משחרר אותך בערבות של 5,000 שקל. אתה מצווה לא להתקרב ולא לפנות למירי רגב 14 יום!״. גילי - "בסדר. מבטיח."

בשיחה עם Bizportal מספר הערב גילי: "כשקיבלתי את הטלפון מהמשטרה בבוקר הייתי בשוק, ממש בהלם. השוטר אמר לי שאני צריך להגיע ל"חקירה דחופה" ולא הסכים למסור לי שום פרט. הייתי המום, כל היום לא הצלחתי להתרכז, אפילו פניתי לעורך דין להתייעצות - הוא דיבר איתי על זכות השתיקה וכאלה. הייתי בלחץ אדיר. ובגלל מה?? לא יאמן."

ואנחנו אומרים: זה בסדר שח"כ מירי רגב החליטה לעשות מעשה בכל הקשור לסגנון הדיבור בפייסבוק. אבל ראשית נאמר שהתגובה של גילי באופן יחסי למה שראינו בפייסבוק בשבועות האחרונים - זה הרע במיעוטו (כלומר עניינית אבל עם קללה מיותרת). ושנית, אם כבר לטפל בנושא - למה דווקא כשזה מעליב אותך מירי רגב ולא כשזה סתם אנשים שמקבלים איומים על חייהם, קללות נוראיות ואיחולים למוות בייסורים. אהה, כי את חברת כנסת, נכון - נו טוב...

על מה כל הסיפור? הנה הסטטוסים הרלוונטיים

תגובות לכתבה(214):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 173.
    די בשנאת החינם
    ורד 19/06/2015 20:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן זה בסדר גמור!!! ומוטב שילמדו לקח כל שמאלנים הלא מתורבתים ש"שצחזיקים" מעצמם נאורים, איך הוא העז לכנות אותה בקללה מגונה זו? באיזו זכות הוא מגנה אותה כך??? כדאי שילמדולקח כל אותם חסרי תרבות שמרשים לעצמם לומר הכל ללא חשיבה וחשוב יותר - די בשנאת החינם חברים!
    סגור
  • 172.
    די בשנאת החינם
    ורד 19/06/2015 20:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן זה בסדר גמור!!! ומוטב שילמדו לקח כל שמאלנים הלא מתורבתים ש"שצחזיקים" מעצמם נאורים, איך הוא העז לכנות אותה בקללה מגונה זו? באיזו זכות הוא מגנה אותה כך??? כדאי שילמדולקח כל אותם חסרי תרבות שמרשים לעצמם לומר הכל ללא חשיבה וחשוב יותר - די בשנאת החינם חברים!
    סגור
  • 171.
    זו אני, לא היא ;-) (ל"ת)
    מירי הזונה 28/08/2014 08:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 170.
    אין עליה
    אחלן אחלן 25/08/2014 23:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב עשית יא תותחית ??
    סגור
  • 169.
    חבל
    אילן עוזרי 12/08/2014 01:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו עם מעולה שיורה לעצמו )לפעמים( ברגל
    סגור
  • 168.
    קראתי כמה דברים שהיא כתבה בפייסבוק - והיא באמת אנלפבתית (ל"ת)
    בוקובסקי 11/08/2014 23:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 167.
    במקום לתבוע אותו -היה צריך לשלוח אליו פסיכיאטר
    אלון 10/08/2014 11:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שיטפל בבעיות הנפשיות של השמאל ההזוי שהמיט עלינו חרפה מאז הסכמי אוסלו האומללים. לדעתי גם רגב לא היתה צריכה להתייחס לפרס שכבר לא רלוונטי. הבעיה של השמאל הישראלי זה החולי הנפשי שהוא שרוי בו שכמה שרוצחים את עמנו ומפירים הפסקת אש -תמיד יחפש דרך לפגוע בביטחון ישראל ע"י גיבוב של שטויות והזיות על הסכמים ,הסדרים שכל פעם מתנפצות על חלל המציאות בדמות פצועים והרוגים.
    סגור
  • 166.
    עוטף עזה
    דורון 10/08/2014 08:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מירי רגב עלובה, בכיינית ונעלבת כרונית. היא לצערי המיצוי של העם הזה.
    סגור
  • 165.
    להעניש בחומרה (ל"ת)
    ע 09/08/2014 23:21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 164.
    מירי אל תיעלבי מעלובים, בוז להם (ל"ת)
    ישראלי 09/08/2014 08:59
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • טען עוד
  • 163.
    גילי גולן צודק! כל מה שהוא אמר נכון (ל"ת)
    לימור 09/08/2014 08:35
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 162.
    הסיפור לא הזוי בכלל ואסור להתייחס לכך בקלות דעת
    ארז 07/08/2014 17:22
    הגב לתגובה זו
    7 5
    קללה כגון זו גם אם הייתה נאמרת לסתם עובר אורח הינה פגיעה בשמו הטוב ומהווה עילה לתביעה, לא כל שכן כלפי עובד ציבור ובמקרה הזה נבחר ציבור.
    סגור
  • 161.
    רגב כל הכבוד (ל"ת)
    שי 07/08/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    6 10
    סגור
  • 160.
    ישראל זו מדינת חוק. ומי שעובר על החוק שיענש !!
    אחד 07/08/2014 16:28
    הגב לתגובה זו
    3 13
    מה הכתב כל כך המום ? יש כאלו אנשים ("שמאלנים") שלהם מותר לעבור על החוק מתי שבא להם ? הלוואי שישב בכלא !
    סגור
  • 159.
    תל אביב
    דוד 07/08/2014 16:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טוב עשתה ח"כ רגב ששמה סוף למנבלי הפה כמו אדון גולן. ברור לכולנו שאם מישהו מהשורה היה מתלונן השטרה היתה מסלקת אותו מהתחנה בבושת פנים, כך שהעובדה שאיש ציבור טורח לטפל באלימות המילולית המופרזת נכונה טטב שבוצעה. אגב העובדה שכתבתם בכתבה "שהח"כ נעלבה" היא מסקנה שלכם ולא עובדה. אינני יודע מי שמכם לשופט, אבל לדעניות דעתי בכך אתם חוטאים בדיוק באותו חטא של האדון גולן ושל הח"כ רגב. מסיקים מסקנות ולא עוסקים בעובדות. חבל......
    סגור
  • 158.
    מירי צודקת !!! אסור להסכים לתרבות הקופיזם !!! (ל"ת)
    אמיר 07/08/2014 13:53
    הגב לתגובה זו
    6 7
    סגור
  • 157.
    מירי את גוררת את כל ישראל לרמת שיח מאד נמוכה
    אחד העם 07/08/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    17 8
    בסוף החברים היחידים שיתמכו בך יהיו ג'וג'ו הדייג שהציג את עצמו כחבר טוב של פרס ועכשיו הוא מעדיף להגן על הצעקנות והאלימות הישראלית. עד כמה עוד ניתן לרדת??
    סגור
  • 156.
    צודקת לגמרי בתלונה. והוא עוד מדבר על פה ג'ורה (ל"ת)
    מור 07/08/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    6 12
    סגור
  • 155.
    מי שלא שולט על הסוגרים שלו שישלם (ל"ת)
    מנחם 07/08/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 154.
    איזו צביעות מצד חנין זועבי הישראלית, מירי רקב
    יובל שפיר 07/08/2014 10:33
    הגב לתגובה זו
    17 9
    עם פניני לשון שזכורות ממשטרים אפלים, כמו 'סרטן בגוף האומה', מלכת האספסוף קיבלה כותרת נוספת. אגב מירי, אם את רוצה את מוזמנת להגיש נגדי תלונה במשטרה. הטוקבק הזה חמור ביותר. נ.ב. סליחה כבוד השופט, כתבתי רקב בטעות, האור ג' נמצאת ליד האות ק' במקלדת.
    סגור
  • 153.
    חבל שלא היית בהלם ובשוק לפני שניבלת את הפה
    מנחם 07/08/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ואז כל זה לא היה קורה
    סגור
  • 152.
    איש חשובה שעושה רבות למען המדינה
    מנחם 07/08/2014 09:31
    הגב לתגובה זו
    4 12
    כל הכבוד לחברת הכנסת שעושה רבות למען המדינה אפשר לחלוק מותר שהדעות יהיו שונות אבל בין זה ובין לנבל את הפה על עובד ציבור אחרי שיהיו כמה שעיר לעזאזל והוא לא שעיר לעזאזל השאר אני מקווה שילמדו וכן לפעמים צריך לסתום את הפה למי שלא שומר על דו שיח תרבותי לפי דעתי הקללות מגיעות אחרי שבתקשורת עושים צחוק מח"כים ומראש הממשלה אם זה חרצופים ואם זה ארץ נהדרת אם אפשר לצחוק למה לא לקלל צריך לשים סוף לתרבות דיבור זו ואולי הגיע הזמן לחוקק איזה חוק או כמו שאת עשית לאכוף את החוק הקיים אני צופה הרבה בערוץ הכנסת טוב שייש אנשים /נשים כמוך בכנסת כל הכבוד על העבודה המבורכת מעניין אותי אם הערבות של 5000 שח חוזרים אליו מתי שהוא או הלך פייפל ומקוה שאם זה הלך פייפל שהוא ואנשים כמותו למדו את הלקח האמת לי אין בעיה שמשהוא יקלל אותי קללות נמרצות בתנאי שאחר כך אני מקבל 5000 שח כבר חזל אמרו סייג לחוכמה שתיקה ומוות וחיים ביד הלשון ועוד הרבה משפטים וכן גם אויל מחריש חכם יחשב
    סגור
  • 151.
    מגיע לו
    יוחאי 06/08/2014 23:44
    הגב לתגובה זו
    4 10
    שילך לחפש
    סגור
  • 150.
    ועל זה נאמר אין שכל אין דאגות, הדאגות שלנו נבחרת ציבור? (ל"ת)
    אורן 06/08/2014 23:35
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 149.
    וולגרית לאומנית צעקנית שתלטנית גזענית בלתי נסבלת
    משה חיים 06/08/2014 22:51
    הגב לתגובה זו
    27 10
    יאללה תתבעי
    סגור
  • אבל זו לא הנקודה כאן. לא קוראים לזולת "זונה עלובה".
    ינון 07/08/2014 02:45
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שיחשוב על דבריו בפעם הבאה לפני שהוא כותב.
    סגור
  • 148.
    מירי רגב
    קרן 06/08/2014 22:31
    הגב לתגובה זו
    5 12
    מירי את אלופה את מדהימה ואל לך להתייחס לאנשים שהם תת רמה וירודים שכלית ואנושית ובקשר לגילי אולי אמא שלו זונה בגלל זה הוא מרשה לנבל את פיו ברבים ועוד לחברת כנסת אמיתית שרק מביאה כבוד למדינה מירי אנחנו אוהבים אותך
    סגור
  • 147.
    אולי לא הייתי מכנה אותה בשמות אבל יש גבול ...
    מוטי 06/08/2014 21:17
    הגב לתגובה זו
    14 3
    רגב מוציאה שם רע לחבריה בכנסת והיא די מבזה אותנו אזרחי ישראל ואפילו אותי שאני כקצין מילואים בצ.ה.ל בוש ונכלם על סגנונה הנחות. , אשה ששירתה כקצינה בצבא ושפתה כה רעועה ואמירותיה כל כך אלימים ובוטים !
    סגור
  • 146.
    איך אתם חושבים הגיעה מירי רגב להיות דוברת צה"ל
    משה 06/08/2014 21:07
    הגב לתגובה זו
    14 5
    פתחה רגליים לכל מיני גנרלים , הייתי עושה אותה גם היום
    סגור
  • תשאל את איציק מרדכי, את מי הוא מקדם מי לא (ל"ת)
    זה איך. 05/05/2017 02:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם אתה צריך לחטוף תביעה עם קנס גדול
    KAMPOS 09/08/2014 00:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתחבא מאחרי המקלדת וזורע רעל יש לך אצבעות שמסריחות את המקלדת בטינופת שאתה מקליד
    סגור
  • היא מיצתה טוב טוב את הגנרלים האלה, כולל את גנרל הגנרלים (ל"ת)
    מיכה 07/08/2014 00:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 145.
    איזה גבר!!! (ל"ת)
    אא 06/08/2014 19:40
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 144.
    הפוסל במומו פוסל
    צבי 06/08/2014 18:52
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ועל זה נאמר, ובלי להזכיר שמות, ובלי להגיד למי הכוונה ומי האומר ומי השומע: הפוסל, במומו פוסל.
    סגור
  • 143.
    מר גולן הנכבד ,הדברים שכתבת בפוסט מחייבים את המשטרה להע
    אחד 06/08/2014 18:43
    הגב לתגובה זו
    9 7
    אדון גולן יש לך פה של פח זבל ומקומך בכלא ,המשטרה חייבת להעמידו לדין והשופט להכניסו לכלא כדי להפסיק את הערסיידה הישראלית
    סגור
  • אם זה ככה , אז מירי צריכה לשבת לידו או עליו (ל"ת)
    רועי 06/08/2014 21:19
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 142.
    איזה בושה!!!! באותו שבוע שחברה שלה חנין לא הגיע לחקירה
    ניני 06/08/2014 18:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    על אותו אישום לא הגיע חנין זועבי ולא כינים ולא חקירות ולא ערבויות !!! בושה למערכת ולמירי רגב גם כן , הוכחת קטנוניות וקטנות מידות !!!!
    סגור
  • 141.
    בפני החוק... כולל שמאלנים. נגמרו ההטבות סוף סוף!! (ל"ת)
    אין מישהו חסין 06/08/2014 17:53
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 140.
    ביזפורטל אתר בזוי ירדתם מתחת למיץ של הזבל
    בושה לביזפורטל על פר 06/08/2014 17:48
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני מפסיק מהיום להיכנס לאתר הבזוי הזה ביזפורטל
    סגור
  • 139.
    אם זו היתה תלונה של איזה שמאלנית
    גידי 06/08/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
    6 2
    פמנסטית אז יוסי פינק לא היה כותב "לא יאמן " לא מבין מה לא יאמן כאן זכותה של מירי רגב להגיש תלונה ואפילו חובתה.
    סגור
  • 138.
    מירי רגב, צאי לנו מהעיניים ומחיי הציבור. את מזהמת אותם (ל"ת)
    נחום 06/08/2014 16:59
    הגב לתגובה זו
    12 10
    סגור
  • נחום תחזור לבקבוק ותנדנד למישהו אחר. שמאלן מסריח (ל"ת)
    בוגד 06/08/2014 17:40
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור
  • אתה באמת בוגד... מנסה להשמיד את הדמוקרטיה שלנו.. (ל"ת)
    יואב 06/08/2014 19:19
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • ענקי רוח מרשימים שכמותכם. רוצים בוטנים ובננות? (ל"ת)
    ליואב ולבוגד 07/08/2014 00:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 137.
    מירי רגב
    אבי 06/08/2014 16:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שלא תחשוב שרק היא יכולה להשתלח ולהתלהם הגיע הזמן שגם יהודיציוני שלא שייך לאגף הימיני הקיצוני יוכל להביע את דעתו ללא התלהמות!
    סגור
  • 136.
    אני אוהבת אותך, גילי גולן! חזק ואמץ! כל שפויי העם איתך! (ל"ת)
    דינה 06/08/2014 16:54
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • נכון כל לוקחי הסמים שנשארו שפויים איתך... (ל"ת)
    דינה ברזילי 06/08/2014 17:41
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 135.
    טוב מאוד-הגיע הזמן לסתום לשמאל את הפה
    גילי 06/08/2014 16:42
    הגב לתגובה זו
    5 5
    הסתתם במשך עשורים עם כלי התקשורת שנמצאים בחזקה בלעדית שלכם. אורנה בנאי "הקורבן" הייתה שיא הוולגריות, ההסתה, הרדידות-לכו קיבינימט זבלים.
    סגור
  • 134.
    לא זונה אבל בהחלט עלובה. והמשטרה יצאה עוד יותר עלובה (ל"ת)
    רונן 06/08/2014 16:20
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור
  • 133.
    תקשורת צבועה
    אבי 06/08/2014 16:17
    הגב לתגובה זו
    5 2
    תגידו, אין גבול לצביעות? אני לא תומך של מירי רגב, אבל במקום ליילל כל הזמן בתקשורת הוא פשוט הלכה למשטרה להתלונן. מה גם זה אסור לה? כל הכבוד למשטרה שעשתה את עבודתה
    סגור
  • 132.
    מירי רקב סתם בהמה מטומטמת.
    חיים שכאלה 06/08/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    14 12
    הגיע הזמן לקרוא לה בהמה בכל פעם שהיא פותחת את הפה או מוזכרת, בכנסת ובכל מקום אחר. יהי 'בהמה' שם משפחתה.
    סגור
  • ואתה שמאלן הזוי ומסריח אפילו לדיר חזירים לא היית מתקבל (ל"ת)
    בדיחות שכאלה 06/08/2014 17:43
    הגב לתגובה זו
    8 10
    סגור
  • 131.
    צריך לכתוב לה "יא מירי רגב" - זה מספיק מעליב (ל"ת)
    אמיר 06/08/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • 130.
    במילים יפות
    מאיר שנקר 06/08/2014 15:22
    הגב לתגובה זו
    5 2
    דעתי היא שמירי רגב אישה לא חכמה בכלל. לדעתי, רמת הדיבור שלה ירודה, רמת המוסר שלה ירודה, ובאופן כללי, לדעתי, כל מה שמעניין את מירי רגב זה מירי רגב. מוכן לעמוד על דוכן הנאשמים ולחזור על דברי. עצוב לי לראות אנשים כמו מירי רגב בכנסת.
    סגור
  • מאיר בוא איתי לדיר החזירים בעזה תקבל מספוא והרבה דשן (ל"ת)
    חזיר יבלות 06/08/2014 17:43
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 129.
    מירי רגב את ז**ה עלובה!!!! (ל"ת)
    לא רושם שלא תתלונני 06/08/2014 14:59
    הגב לתגובה זו
    13 7
    סגור
  • פחדן.פחדן..ח.ח.ח.חח (ל"ת)
    סוף סוף שמאלן שפוי 06/08/2014 17:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 128.
    SHE IS and WAS RIGHT when doing what she did
    Moshe 06/08/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    5 6
    Gili Golan SHAME ON YOU you little shit.
    סגור
  • 127.
    עלובה (ל"ת)
    איש 06/08/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 126.
    טוב מאוד עשתה! עכשיו להתלונן נגדה על כל ניבולי הפה שלה! (ל"ת)
    דורית 06/08/2014 14:12
    הגב לתגובה זו
    14 6
    סגור
  • היכן טוטו והיכן הדחליל ?? סתמי יסתומה (ל"ת)
    דורותי (ארץ עוץ) 06/08/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 125.
    כותרת דמגוגית
    אורי פז 06/08/2014 13:44
    הגב לתגובה זו
    6 2
    התלונה שלה מוצדקת לגמרי. לא סובל אותה, מתעב אותה והיא עדיין צודקת.
    סגור
  • 124.
    תגובות מוזמנות של ביזפורטל
    גדי 06/08/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
    9 2
    לא נראה הגיוני מספר המגיבים נגד רגב
    סגור
  • 123.
    מירי רגב - הדבר הנמוך ביותר, הוולגרי, הצעקני
    דידי 06/08/2014 12:53
    הגב לתגובה זו
    19 10
    הגזעני והמגעיל שבארץ......
    סגור
  • 122.
    מירי רגב שתלך לעזעזל סתימת פיות זה מאה הקודמת לא היום (ל"ת)
    חרב המהדי 06/08/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    12 10
    סגור
  • מחפשת כותרת
    ש 06/08/2014 22:27
    הגב לתגובה זו
    2 7
    לא ראו אותה מספיק אז מברברת ואומרים מה חמור מבין במרק פירות והמבין יבין
    סגור
  • 121.
    טוב מאד עשתה.צריך להפסיק את דו השיח של כל הערסים. (ל"ת)
    רואה בלי חשבון 06/08/2014 12:35
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 120.
    הליכוד לעזה
    ליכוד זבל 06/08/2014 12:32
    הגב לתגובה זו
    6 5
    בול חברי הכנסת מהליכוד הם בינוניים ומתה שלא הייתי נותן להם לנהל קיוסק זו הסיבה שמרבית הציבור סובל מרמת הניהול הכושלת בכול התחומים
    סגור
  • אין כבר מרצ לעבוד.. לך חפש!! (ל"ת)
    עבודה מסריחה 06/08/2014 17:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 119.
    יאללה זהבה גלאון,תני לערסים בראש! (ל"ת)
    הגיע הזמן 06/08/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 118.
    מה הבעיה פה? מירי רגב היא באמת שרמוטה עלובה
    שימי פרסקי 06/08/2014 12:21
    הגב לתגובה זו
    27 16
    ואם היא רוצה להתלונן נגדי -- בבקשה. שתריח לי.
    סגור
  • אני מגיש תלונה בשמה נגדך
    יואב 06/08/2014 13:21
    הגב לתגובה זו
    9 1
    חכה לטלפון
    סגור
  • רגע, דיברת עם השרמוטות? ביקשת מהן להגיש תלונה? (ל"ת)
    אני 06/08/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 117.
    ניבול פה
    מומי 06/08/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
    5 2
    למירי אם הייתי במקומך הייתי מגישה נגדו תביעת פיצויים על הוצאת דיבה רק דרך כיסו ילמד לקח
    סגור
  • 116.
    ומה עם הפשעים שהיא מבצעת?
    מיכל 06/08/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
    12 12
    מקללת , מגדפת, צועקת? אה , לה מותר! ככה זה בשלטון הדיקטטורי שלה.
    סגור
  • בואי ונקים מחאה חברתית נגד הדמוקרטיה במזרח התיכון (ל"ת)
    מיכל יאללה בלאגן 06/08/2014 17:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 115.
    מגיע לו
    שחר 06/08/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    11 6
    חבל שלא עושים חוק של קנס 1000 שקל על התבטאויות כאלה,אולי יהיה פה תרבות דיבור בעידן האינטרנט. כל ערס מדבר כמו בהמה,מאיים ברצח,בקללות,ויש אנשים שנעלבים מזה.. 100 שקל קנס או חודש במעצר ואנשים יתחילו להתיישר
    סגור
  • 114.
    כל הכבוד למירי רגב
    אסנת 06/08/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    10 13
    כל אזרח אחר שנפגע מהעלבות יכול לפנות למשטרה ולהתלונן זה שמירי עשתה זאת לא אומר שזה רק בגלל שהיא חברת כנסת, אלא זה רק בגלל שהיא פנתה.אורנה בנאי ורבים אחרים?! יכולים גם הם לפנות. מירי רגב אלופההה והיחידה שבאמת דואגת לארץ שלנו! המתנגדים לה לדעתי לא צריכים להשתחרר בעברות של חמש אלף אלא לשלול להם את האזרחות!
    סגור
  • 113.
    למה אין תגובה של מירי רגב? (ל"ת)
    קשיש עם פטיש 06/08/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 112.
    אתם מבינים ומעודדים אלימות ???
    יואב 06/08/2014 11:33
    הגב לתגובה זו
    6 1
    נכון שמדובר במגיב אקראי, אבל כל הזמן אנחנו שומעים בתקשורת תלונות וזעזוע על האלימות וההתלהמות ברשת. וכשסופסוף מישהי מגישה תלונה, אתם מלגלגים על זה, ומשתפים פעולה עם ה "תימהון" הגדול- למה התלוננו עליו. כל מגיב אלים או מכפיש צריך לקחת בחשבון שתוגש נגדו תלונה.
    סגור
  • 111.
    אבל מה שהוא אמר זה נכון (ל"ת)
    אבי 06/08/2014 11:30
    הגב לתגובה זו
    6 11
    סגור
  • בגללך קופת המדינה מתרוקנת מהר!! (ל"ת)
    אבי בזבזני 06/08/2014 17:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 110.
    בדיחה של חברת כנסת שכל היום בארועים של חברי מרכז הליכוד (ל"ת)
    תום 06/08/2014 11:29
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • 109.
    משטרה עלובה חבל שעם העבריינים האמיתיים לא מתעסקים ככה (ל"ת)
    תום 06/08/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 108.
    יוסי פינק אתה חצוף
    1 06/08/2014 11:26
    הגב לתגובה זו
    7 6
    אולי שכחת אבל אתר ביזפורטל הוא אתר כלכלי ולא מקום להבעת דיעה אישית שלך על ארועים שונים ובטח לא מעניינת אותנו האידיאולגיה של ובמי אתה תומך ומי הזוי בעיניך. אם אתה צודק לך תתווכח עם רגב פנים מול פנים ולא על גבי אתר זה שאגב אני נמנה עם בעלי המניות בחברת האם שלו.
    סגור
  • 107.
    לא חסיד שלה -אבל בושה איזה סגנון יש גבול לניבולי פה (ל"ת)
    אזרח 06/08/2014 11:19
    הגב לתגובה זו
    13 6
    סגור
  • 106.
    מצטרף לבקשה לתיקון הכתבה
    ליוסי פינק הכתב 06/08/2014 11:15
    הגב לתגובה זו
    10 7
    אין שום דבר הזוי בלחנך אנשים בוגרים לקחת אחריות על מעשיהם ואני מציע לצוות האתר של ביזפורטל להקפיד ולבדוק יותר את הכתבות שמפרסמים הכתבים שלכם, כי משתמע מכך, לפחות במקרה הזה שאתם מעודדים אלימות ברשת
    סגור
  • 105.
    היא צודקת. שאנשים יקחו אחריות על המעשים שלהם!
    אזרח שומר חוק 06/08/2014 11:09
    הגב לתגובה זו
    16 6
    במיוחד כל יפי הנפש שמסתתרים מאחורי המקלדת. הסגנון של ח"כ רגב הוא לא דבר שצריך להתפאר בו וגם היא צריכה להיזהר שלא לעבור את גבול הטעם הטוב. אבל לקרוא לה זו** עלובה זה פשע ואני מקווה שהוא יפנים את זה אחרי שהוא יתן את הדין על כך
    סגור
  • 104.
    פרס צדק במאה אחוז, כעבור ימים ספורים צה"ל יצא מעזה. (ל"ת)
    יוסף 06/08/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 103.
    איזה מטומטם מגיב בשמו? (ל"ת)
    dd 06/08/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 102.
    למה לא לדבר על המשטרה ששיתפה פעולה לקחת טביעת אצבע ממי
    tr 06/08/2014 10:58
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מכולנו לפתוח תיק כמו לעבריינים לכולנו למה לא משתפים של הימין הקיצוני והמכוער
    סגור
  • 101.
    גילי גולן ביצע פשע שנאה, שישלם על כך
    משה פרץ 06/08/2014 10:57
    הגב לתגובה זו
    12 14
    הרשתות החברתיות הם זירת קרב, ומי שמשליך פצצות זבל לרשת, ובמיוחד על נבחרי ועובדי ציבור, שלא יופתע כאשר הסירחון נדבק בו. חכמים היזהרו בדבריכם, קל וחומר שוטים.
    סגור
  • 100.
    אכן עלובה
    משה 06/08/2014 10:56
    הגב לתגובה זו
    15 11
    אל אלוהים איך הדבר הזה היה דובר צה"ל ????
    סגור
  • 99.
    תיאור אמיתי של ליכודניקית "שורשית" (ל"ת)
    העם עם ה"גולן" 06/08/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • 98.
    זה לא זאת שאמרה לזחאלקקה "שיעוף לעזה"
    המושיע 06/08/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    9 5
    הבחורה יש לה פה ג'ורה ומדברת מלוכלך על כל מי שלא נראה לה. במשכן הכנסת קיללה וגידפה ח"כים ערבים לא פעם. רק לפני שבועים זרקה ח"כ ערבי ואמרה לו "תעשו לו יום הולדת" ותזרקו אותו לעזה, זה לא התבטאות קשה? אפשר להוציא את מירי מהשכונה, אך אי אפשר להוציא את השכונה ממנה. גועל נפש של ח"כית שמקללת ומגדפת באופן קבוע. צריך לתבוע אותה על כל הדברים האלו.
    סגור
  • 97.
    גילי גולן- נאצות וקללות. אפילו שמעון פרס מתבייש בך. בוז
    ישראלי 06/08/2014 10:54
    הגב לתגובה זו
    11 3
    טוב עשתה ח"כ מירי רגב. גם אני לא הייתי שותק. צריך "לרסן " את האנשים מסוגו של גילי גולן.
    סגור
  • 96.
    גילי - יצאת כל כך קטן
    יוני 06/08/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
    10 7
    מגיע לך.
    סגור
  • 95.
    למה להגיד לה זונה? למה הילדים שלה צריכים לראות את זה?
    משיח 06/08/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    13 6
    למה לקלל? אתה יכול להעביר ביקורת סבבה אין מי יעצור אותך אבל להגיד לכל עם ישראל שהיא זונה? למה? יש אנשים ברחוב שאם היית מקלל אותם ואומר להם זונה היו שוחטים אותך החיים והמוות ביד הלשון.
    סגור
  • הוא קילל אותה כי הוא שוביניסא שונא נשים
    רונית 06/08/2014 11:40
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לא יכול לראות אשה בפקיד מפתח
    סגור
  • 94.
    לפי הפה שלך
    אחד מהעם 06/08/2014 10:46
    הגב לתגובה זו
    4 2
    על כל מילה שהוצאת הקנס היה צריך להיות מאה אלף שקלים,חוצפן עלוב.
    סגור
  • 93.
    כמה טמטום באישה אחת. תשלחו משטרה. (ל"ת)
    אורי 06/08/2014 10:44
    הגב לתגובה זו
    12 11
    סגור
  • 92.
    השפה שמשתמשים בה בתגובות היא תת רמה !
    solo49 06/08/2014 10:42
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ניתן וצריך להגיב על דברים שנאמרים, אבל אפשר לומר זאת בנחרצות ועדיין בצורה תרבותית! מי שמנבל את פיו (או עטו) סימן שכושר הביטוי שלו עלוב !
    סגור
  • 91.
    מירי צודקת.זיהומי הפה מיותרים.קדמונינו אמרו "כל הפוסל..
    רן 06/08/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
    11 10
    במומו פוסל".לבקר מותר, אך לנבל את הפה אסור.אני הייתי תובע אותו גם על הוצאת דיבה ולשון הרע.מפריע לכם שאשה מגנה על עצמה וזכויותיה?
    סגור
  • 90.
    מירי רגב אכן הח"כית הכי עלובה בהיסטוריה
    gooffy 06/08/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
    20 14
    איך נשאדם שהיה דובר צהל הכי גרוע בהיסטוריה בכלל הגיע לאיפה שהיא הגיע (יעני לאולפן של אמנון לוי)
    סגור
  • ואתה ואני ביחד לא מגיעים לאבק שמתעופף באוויר...ח.ח.ח (ל"ת)
    יוסי 06/08/2014 17:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 89.
    המשטרה היתה צריכה ליזום מעקב אחר התבטאויות לא נאותות (ל"ת)
    ולתבוע! 06/08/2014 10:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 88.
    והמטומטמת הזאת היתה דובר צהל - בושה לצהל ולמדינה
    פליקס 06/08/2014 10:17
    הגב לתגובה זו
    18 11
    האישה הזאת וולגרית , וחסרת מעצורים. רצה מבית לבית מברית לברית ומברמצווה לבר צווה ומחתונה לחתונה והכול לחברי מרכז או לחברים של חברי מרכז . מידי פעם אני פוגש אותה באירועים האלה ושואל את עצמי . איך היצור הזה היתה דובר צהל ? האם צהל עד כדי כך מטומטם? איך אישה כזאת יכולה לייצג בבונים בכנסת? אני הייתי חבר מרכז ליכוד ואני היום מתבייש ביצורים שנכנסו למרכז והיא "רוקדת סמבה איתם" מתאימה להם .בסוף היא עוד תהיה שרת הבריאות.
    סגור
  • 87.
    ניתן להעביר בקורת אבל לקלל בצורה כל כך נמוכה
    שי 06/08/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    11 4
    המדינה צריכה לתבוע אותו על הורדת רמת אזרחיה
    סגור
  • 86.
    מירי תיכבשי את עזה אל תהיי פריארית! (ל"ת)
    יוני 06/08/2014 09:52
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 85.
    מירי רגב את פוליטיקאית עלובה מטומטמת גסת רוח ורפת שכל
    משטרת ישראל מוזמנת 06/08/2014 09:52
    הגב לתגובה זו
    27 16
    למצוא גם אותי
    סגור
  • שמאלן מתלהם.. תשאיר פרטים בנייד ונחזור.פחדן!!! (ל"ת)
    חח.ח.ח..ח 06/08/2014 17:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 84.
    מירי, תיכנסי בו בכל הכוח לא יתכן שאדם יגיד מילים קשות
    גליה 06/08/2014 09:42
    הגב לתגובה זו
    18 19
    בציבור, אני כלל לא מזדהה עם דעותייך. אבל הגיע הזמן לעשות סדר באיך שאנשים מרשים לעצמם להתבטא את חייבת את לנו, לכל הנשים שגברים גסים פוגעים בהם ללא בושה
    סגור
  • בסה"כ מחפשת כותרות . אישה ריקה מתוכן (ל"ת)
    זכריה איש ליכוד 06/08/2014 10:20
    הגב לתגובה זו
    16 11
    סגור
  • 83.
    מה הוא אמר ?, בסה"כ הכל נכון (ל"ת)
    רן 06/08/2014 09:39
    הגב לתגובה זו
    13 15
    סגור
  • 82.
    יוסי פינק
    נתי יוסף 06/08/2014 09:39
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אני עוקב אחרייך בתור עורך זה לא סיפור הזוי זה ממש לא מנומס תעלה קצת את הרמה של האתר.
    סגור
  • 81.
    מירי רגב אשה חכמה
    gzur 06/08/2014 09:37
    הגב לתגובה זו
    17 17
    מי אתה שתקלל שמאלני הזוי ודוחה אתה יכול להגיד את דעתך בנימוס ולא להצטרף לחמאס
    סגור
  • 80.
    מירי רגב
    ידידיה 06/08/2014 09:34
    הגב לתגובה זו
    10 3
    זה אתראה לפייסבוק שאפשר להתלונן על פגיעה בשם הטוב..גם בפייסבוק.
    סגור
  • 79.
    מירי רגב - בדיחה עצובה
    שרון 06/08/2014 09:05
    הגב לתגובה זו
    22 13
    את מבזה את הימין
    סגור
  • 78.
    טוב מאד, שילמד לא לנבל את פיו
    שגיא 06/08/2014 09:03
    הגב לתגובה זו
    21 10
    מעניין אם היה לו את האומץ להגיד לה את זה בפנים ולא כמו פחדן מאחורי מקלדת.
    סגור
  • 77.
    הייתי מביע את דעתי על ח"כ רגב,אבל היא עלולה להגיש תלונה (ל"ת)
    אנונימי 06/08/2014 09:03
    הגב לתגובה זו
    19 10
    סגור
  • 76.
    "מוות באיסורים"??? שהכתב ילמד עברית!!!!
    נטע 06/08/2014 09:01
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מוות בייסורים. מצידי אל תפרסמו את התגובה אבל תתקנו את השגיאה המבישה
    סגור
  • 75.
    בשורה לפני האחרונה כתוב "מוות באיסורים"
    לא הבנתי 06/08/2014 08:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מישהו יכול להסביר לי מה הכוונה
    סגור
  • 74.
    היא נעלבה מהמילה ג'ורה
    מידע פנים 06/08/2014 08:56
    הגב לתגובה זו
    11 5
    כי הפה שלה מפיק 'מרגליות'
    סגור
  • 73.
    מירי המלכה
    שי 06/08/2014 08:49
    הגב לתגובה זו
    6 11
    גילי גולן יא אפס
    סגור
  • 72.
    שמעון פרס איש דמים
    רפאל 06/08/2014 08:47
    הגב לתגובה זו
    6 9
    אין גבול לחוצפה ולדיברי הבגידה של האיש הזה שמעון פרס תם זמנך עדיין הקורבנות של אסכמי אוסלו על ידך אתה בוגד בשרות האויב
    סגור
  • 71.
    עכשיו האידיוט עם פה הג'ורה יחשוב פעמיים כשהוא מנבל @#$
    לפחות כוכביות לשים 06/08/2014 08:45
    הגב לתגובה זו
    12 9
    כל גיבורי המקלדת עם הזעם העצור יחשבו פעמיים או ישתמשו בכוכביות.
    סגור
  • 70.
    גילי פגע בלא משים בזונות.
    איציק 06/08/2014 08:43
    הגב לתגובה זו
    17 4
    גילי פגע בלא משים בנשים העוסקות בזנות. תארו לעצמכם שהוא היה מכנה אחת מהן בכינוי "מירי ר..". היא היתה מכסחת אותו.
    סגור
  • 69.
    הגיע הזמן!!!!
    yan 06/08/2014 08:38
    הגב לתגובה זו
    15 2
    לא סובל את מירי רגב אבל מצדיק את צעדה הגיע הזמן שמישהוא יסתום את הפה לכל חסרי התרבות!!!
    סגור
  • 68.
    אני מבינה שלמשטרה אין כבר מה לעשות (ל"ת)
    סיבוני 06/08/2014 08:35
    הגב לתגובה זו
    12 7
    סגור
  • 67.
    לגמרי צוזקת
    גיא 06/08/2014 08:31
    הגב לתגובה זו
    16 7
    הוא לא רק כתב לה זונה! וטוב שאנשים שאפילו לא מתחבאים מאחורי מקלדת (הוא כתב בשמו המלא) בשביל להתלהם ולהרוס את תרבות הדיון יפחדו קצת ממעשיהם. אני *לא סובל* את רגב אבל בזה היא צודקת
    סגור
  • 66.
    למה בעצם מירי מקבלת פנסיה צבאית?
    אזרח משלם מיסים 06/08/2014 08:28
    הגב לתגובה זו
    22 3
    מירי, אישה צעירה, באמצע החיים, המשתכרת פנטסטי באזרחות, נהנית משום מה מפנסיה צבאית, על חשבוננו. למה? הגיע הזמן להפסיק את תשלומי הפנסיה ל"פנסיונרים הצעירים", כמו מירי רגב, בוגי יעלון, גבי אשכנזי, דן חלוץ, רון חולדאי, נחמן שי ואחרים. לפחות לאלה המשתכרים כפול ומעלה מהשכר הממוצע במשק. יש לבטל את הפנסיה במיידי! בדיוק כפי שהעלו לכולנו את גיל הפנסיה. מדובר בחלק גדול מתקציב משרד הביטחון, הממומן בכספי המיסים שלנו. אני מתנגד לשלם פנסיה צבאית למירי רגב, לפני גיל 67.
    סגור
  • פנסיה רק ללוחמים שסיכנו חייהםלמען המדינה ולא לפקידים או (ל"ת)
    שמוליק 06/08/2014 09:48
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • זה רק 37000 שקל לחודש. אל תהיה קטנוני (ל"ת)
    מוטי 06/08/2014 09:34
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • ???????
    ש 06/08/2014 22:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם הפנסיה הצבאית?
    סגור
  • 65.
    לקרוא למירי רגב זונה זה להעליב את מקצוע הזנות!
    רונן 06/08/2014 08:25
    הגב לתגובה זו
    13 7
    אני לא מאמין שיש אדם אחד בעולם שיהיה מוכן לשלם כסף בכדי להיות לבד בחושך עם מירי רגב.
    סגור
  • 64.
    לא לעניין לגמרי איך שהוא כינה אותה -פשוט ביזיון.
    יהודי שאיכפת לו 06/08/2014 08:22
    הגב לתגובה זו
    18 7
    בושה וחרפה שאדם בוגר מקלל ככה חברת כנסת ועוד אחת שנונתנת את נשמתה למען עם ישראל. המלל הציבורי חייב להשתנות , חייבים לחזור ל"מה ששנוא עליך לא תעשה לחברך " , "ואהבת לרעך כמוך". יום טוב לכל בית ישראל!
    סגור
  • כאשר חבר כנסת מוזיל את עצמו וכך משווק את **כבודו**
    YL 06/08/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
    5 3
    זו התמורה הצפויה כעובדה לא תשמע הערות כאלו על חברות כנסת אחרות ש שומרות על כבוד השפה העיברית
    סגור
  • 63.
    ח״כ הוא לא עובד ציבור, הוא שליח ציבור שנבחר ע״י הציבור
    דמוקרטיה 06/08/2014 08:16
    הגב לתגובה זו
    6 6
    ואי לכך לא ניתן להאשים את האזרח בסעיף זה. ח״כ שנבחר ע״י הציבור גם צריך לקחת בחשבון ביקורת בוטה. לדעתי אישום כזה לא יחזיק מים בבית משפט...
    סגור
  • 62.
    כל הכבוד מירי (ל"ת)
    בני 06/08/2014 08:09
    הגב לתגובה זו
    19 11
    סגור
  • 61.
    שמואלן נחות גילי גולן (ל"ת)
    22 06/08/2014 08:00
    הגב לתגובה זו
    14 14
    סגור
  • 60.
    איני מעריך את התבטאויותיה של מירי רגב
    יוסי 06/08/2014 07:56
    הגב לתגובה זו
    20 5
    אבל ממש לא ייתכן שגילי גולן (או כל אחד אחר) יכתוב בצורה כזאת ברשת - אני מקווה שיחטוף קנס סמלי של 1000 ₪. אפשר לכתוב דברי ביקורת גם בלי להשתמש בביטויים כל כך נמוכים. אם הוא חושב שהוא הגן ככה על שמעון פרס- הוא טועה !
    סגור
  • 59.
    האשה הכי טיפשה בארץבושה (ל"ת)
    ליאור 06/08/2014 07:54
    הגב לתגובה זו
    14 17
    סגור
  • 58.
    שלא במתכוון עשתה שרות מעולה
    שרי 06/08/2014 07:48
    הגב לתגובה זו
    12 4
    לאלה שסופגים איומים והשמצות מתלהמי הימין. שכולם יתחילו להגיש תלונות למשטרה
    סגור
  • 57.
    תקראו . צודק בכל מילה שאמר (ל"ת)
    תגובה 18 06/08/2014 07:38
    הגב לתגובה זו
    11 9
    סגור
  • 56.
    ימות המשיח
    אותלו 06/08/2014 07:31
    הגב לתגובה זו
    5 8
    אוי אוי אוי, מירי רגב נעלבה אני פשוט המום. ומילה רעה למשטרה, כנראה שבאמת אין לכם כבר מה לעשות, כל הפשע במדינה מוגר, ורק נשאר לטפל בתלונה של אותה מירי רגב. אכן ימות המשיח
    סגור
  • 55.
    מצחיק שזה בא ממנה. היא גסת רוח, אלימה מילולית
    ולא חכמה במיוחד 06/08/2014 07:30
    הגב לתגובה זו
    18 12
    לא ניתן שלא לתהות כיצד התקדמה בצה"ל. תתבעי אותי.
    סגור
  • 54.
    יאללה שיעשו לו יומולדת 1 2 3 והופ לכלא!!!
    אנונימי 06/08/2014 07:29
    הגב לתגובה זו
    18 7
    כפיים למירי!!!! איזה סתומה..
    סגור
  • 53.
    קיבל מה שמגיע לו! למה סתם לכנות אותה זונה? מה היא עובדת
    רודף הצדק 06/08/2014 07:24
    הגב לתגובה זו
    12 8
    בזה? שיגיד שגם זמנה עבר, ויגיד שהיא עלובה, אבל כינה זונה? אז מגיע לו.
    סגור
  • 52.
    אין חסינות למי שיושב אחרי המקלדת
    מגיע לו 06/08/2014 07:13
    הגב לתגובה זו
    15 4
    הפעם לשם שינוי אני מסכים עם מירי רגב (זה לא קורה הרבה)
    סגור
  • 51.
    תראו מי תובעת.
    cinege 06/08/2014 06:48
    הגב לתגובה זו
    22 10
    מירי הבלטה שלא מסוגלת לשים רסן לפיה. האישה שמבישת את הכנסת חדשות לבקרים.
    סגור
  • 50.
    גילי צדק בכל מילה שאמר על מירי רגב. (ל"ת)
    העלובה הנעלבת 06/08/2014 06:31
    הגב לתגובה זו
    16 17
    סגור
  • 49.
    מירי רגב מכבדת את המדינה, יש הרבה מאוד מה ללמוד ממנה (ל"ת)
    המומחה 06/08/2014 06:26
    הגב לתגובה זו
    19 19
    סגור
  • 48.
    טוב מאד
    טוב מאד 06/08/2014 06:18
    הגב לתגובה זו
    15 7
    טוב מאד שהגישה נגדו תלונה. הרבה אנשים מרשים לעצמם לכתוב בסגנון בוטה מאד ולא קרה כלום אם יעמידו אותו קצת במקום. נראה לי שהוא יחשוב פעמיים בפעם הבאה. מצד שני, מניח שגם מירי רגב חוותה משהו שהיא מעניקה באופן חופשי לאחרים. מקווה שהתחושות האלה יגרמו לה לקצת ריסון.
    סגור
  • 47.
    המילה זו** מיותרת לחלוטין. לא מדברים כך לאישה.
    יעקב 06/08/2014 06:16
    הגב לתגובה זו
    21 5
    יתר הדברים שכתב אינם מעידים על אינטליגנציה מפותחת. לפי התמונה שלו ניכר בו שהוא מכוער
    סגור
  • 46.
    חוצפה של רגב עם הפה הכי מלוכלך במזרח התיכון! (ל"ת)
    עילגת מקצועית! 06/08/2014 05:46
    הגב לתגובה זו
    16 13
    סגור
  • 45.
    דרך אגב אני ממליצה לכולם לקרוא את הספר
    תל אביבית 06/08/2014 05:27
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סיפורן של הקורטיזנות - סוזן גריפין. זהו סיפורן של נשים ששימשו יצאניות צמרת באירופה לא ויתרו על רצונותיהן האישיים היו נועזות ועצמאיות חלקן היו סופרות ושחקניות וצברו עושר והשכלה.
    סגור
  • 44.
    אכן , יש לו פה גדול. למה לקרוא לה זונה? הבעיה היא
    פה גדול 06/08/2014 05:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שעל אשה תמיד אומרים זונה כשרוצים להעליב אותה. ועל גבר לא קראתי או שמעתי שמדברים ככה.
    סגור
  • 43.
    הלו בכתבה למעלה לא סיפרו שכתבת מילים של תל ברוך
    אורי 06/08/2014 05:13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אלק נעלב בשם שמעון פרספחחחחחחחחחח
    סגור
  • 42.
    מלים בסלע
    משה 06/08/2014 04:09
    הגב לתגובה זו
    8 7
    בןשה למדינה שזאת חברת כנסת עם פה מלוכלך ןמסריח
    סגור
  • 41.
    עלובה זה מילה עדינה מאוצר המילים של גילי
    דן ה 06/08/2014 03:45
    הגב לתגובה זו
    12 5
    מקריאת כל התגובה של גילי מגיע לו
    סגור
  • 40.
    היא שייכת למגזר שבא עם רגש נחיתות מובנה חזק ביותר
    שרוליק 06/08/2014 03:27
    הגב לתגובה זו
    10 7
    הומור ובמיוחד הומור עצמי הם תכונות חלשות באותו מגזר, כבוד וכיבודים לעומת זאת דומיננטיים. אז מה הפלא.
    סגור
  • 39.
    מה "לא יאמן" לא הבנתי? מה זה הכותרת הזאת ?
    ג 06/08/2014 02:20
    הגב לתגובה זו
    8 6
    מה לא יאמן בזה?
    סגור
  • 38.
    נקווה שיחטוף 50 אלך קנס לפחות (ל"ת)
    זה מה שלמדת משמעון? 06/08/2014 02:19
    הגב לתגובה זו
    10 11
    סגור
  • 37.
    ככה ייעשה לאיש המנבל פיו כנגד מירי התרבותית והנאורה! (ל"ת)
    אנונימי 06/08/2014 02:15
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור
  • 36.
    יש לו פה ממש מלוכלך לדברן הזה... (ל"ת)
    להכניסו לכלאבוש... 06/08/2014 02:10
    הגב לתגובה זו
    12 9
    סגור
  • 35.
    מה זה "איחולים למוות באיסורים"????? (ל"ת)
    הכתב שלא יודע לכתוב 06/08/2014 02:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 34.
    שמאלני מצוי עם אלימות מילולית מרושעת
    יוני 06/08/2014 02:07
    הגב לתגובה זו
    8 12
    לא קשה להיווכח כי פרס הוא אנלפבית, בור ועם הארץ, תבחנו אותו. פרס לא מיצה את עצמו, לא עשה דבר. פרס מיצה אותנו, יותר נכון ניצל אותנו והביאנו לעברי פי פחת, שוד ושבר
    סגור
  • 33.
    כל הכבוד למירי רגב! הגיע הזמן לטפל בכל חולה הנפש ברשת
    יוסי 06/08/2014 02:00
    הגב לתגובה זו
    11 11
    אפשר לומר שזה תוצאה של הדהלגיטמציה שעושה התקשורת למירי רגב. גם אם לא מסכימים לדעותיה ולסגנון. בסהכ מדברת לעניין!!
    סגור
  • 32.
    צודקת אין היתר לכנות אנשי ציבור במילים כאלה
    א 06/08/2014 01:49
    הגב לתגובה זו
    10 8
    ללא קשר לעמדה
    סגור
  • 31.
    מצוין. צריך להעמיד את האנשים האלה במקומם. חסרי תרבות.
    דן 06/08/2014 01:04
    הגב לתגובה זו
    12 8
    וזה שרגב פועלת רק כשזה נוגע לה, אני חושב שזו חולשה אנושית שקיימת אצל כל אחד מאיתנו. אגב, לא כותבים "מוות באיסורים"...
    סגור
  • 30.
    שיקבל כתב אישום פלילי ועבריין פלילי כבר יזחל בתחנונים (ל"ת)
    פני השמאל בקיצוני 06/08/2014 01:01
    הגב לתגובה זו
    11 9
    סגור
  • 29.
    יש נושא אחד שהוא טאבו: מיניות האישה (ל"ת)
    bizdan 06/08/2014 00:58
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 28.
    סתם פרחה עם פה ג'ורה (ל"ת)
    דן 06/08/2014 00:54
    הגב לתגובה זו
    18 10
    סגור
  • אבל עם פנסיה צבאית, על חשבונך
    אזרח משלם מיסים 06/08/2014 08:30
    הגב לתגובה זו
    11 3
    למה? הגיע הזמן לבטל את הפנסיה הצבאית ל"פנסיונרים הצעירים", לפני גיל 67.
    סגור
  • יש הבדל בין לוחמים לג'ובניקים.
    גם אני משלם מיסים 06/08/2014 09:47
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אנשי משרדים ודומיהם שישרתו עד 67. לוחמים ותומכי לחימה, כל שנה עובדים כמו 3 שנים. אי אפשר להשוות משפטן/עו"ד/מינהלן/תקציבאי וכו' שכל יום בית ועובדים במשרד ממוזג ללוחם בקבע שישן באוהל, עובד 20 שעות ביממה ומגיע הביתה פעם בשבועיים.
    סגור
  • 27.
    אני לא סובל את מירי רגב
    אריק 06/08/2014 00:48
    הגב לתגובה זו
    21 4
    אבל היא עשתה בדיוק את מה שהיא צריכה לעשות, האלימות ברשת הפכה לבלתי נסבלת
    סגור
  • 26.
    בדרכ אנשים נעלבים רק מאמת. אז תעשי חשבון נפש (ל"ת)
    ריאליסט 06/08/2014 00:43
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור
  • 25.
    שני את שם משפחתך לזועבי חח (ל"ת)
    אם יש למירי רגב אומץ 06/08/2014 00:41
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 24.
    אם הייתי מירי גם הייתי מתלוננת נגדכם לא רק נגדו
    מאיה 06/08/2014 00:34
    הגב לתגובה זו
    9 12
    על כך שפרסמתם את הדברים. מירי יכולה גם לתבוע אתכם על לשון הרע. הלוואי שהיא תעשה את זה.
    סגור
  • את מבינה במשפטים . פרסמי כתובת וטלפון תכף נבוא
    למאיה 06/08/2014 07:36
    הגב לתגובה זו
    4 5
    בהמוננו לקבל עצה
    סגור
  • 23.
    מירי רגב אישה חמודה שעושה מה שמוצאת לנכון
    תול 06/08/2014 00:26
    הגב לתגובה זו
    10 14
    בלי לדפוק חשבון לאף אחד ובלי להתייפייף חכ"ית שלא מתחנפת, לא מתנחמדת ולא מתייחצנת פועלת כל הזמן { אולי לא תמיד בחוכמה} אבל תמיד יעילה ומעשית. הלוואי שכל החכ"ים יעבדו קשה כמוה . מעריכה אותה! כל הכבוד לך בלי קשר לתלונה
    סגור
  • לא מתחנפת? לא מתנחמדת? לא מתייחצנת?
    חחחחחח..... 06/08/2014 08:39
    הגב לתגובה זו
    9 2
    באותה נחישות, להיטות ומסירות שבה דיבררה את ההיתנתקות, היא מתלהמת, מנבלת את פיה, משתלחת בלשונה ומסיתה מאז נבחרה לכנסת - כשפניה לבוחרים הקיצוניים ביותר. כל מה שהיא עושה זו התחנפות והתייחצנות, בציפייה לגזור קופון פוליטי.
    סגור
  • זה לא מעיד על אינטילגנציה רגשית גבוהה. ואין להתפעל
    בלי לדפוק חשבון 06/08/2014 07:37
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מהתנהגות כזאת . וגם תגובתך לא מעידה על אינטילגנציה גבוהה
    סגור
  • 22.
    העלבת ח"כ
    eli1234 06/08/2014 00:11
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אם הייתי ח"כ והיו כותבים עלי ככה, גם אני הייתי מגיש תלונה למשטרה. ולגבי הכותב - כל הפוסל במומו פוסל.
    סגור
  • 21.
    מירי רגב זקוקה לאיבחון. באמת. (ל"ת)
    וואלה 06/08/2014 00:10
    הגב לתגובה זו
    15 6
    סגור
  • 20.
    משטרה טיפשה -- להעיף את הליצן שמנהל את המשטרה (ל"ת)
    פרס 06/08/2014 00:04
    הגב לתגובה זו
    15 5
    סגור
  • 19.
    היא לא מייצגת את הימין
    ימני מתורבת 06/08/2014 00:02
    הגב לתגובה זו
    4 12
    בגלל ההתלהמות שלה עוד נוצר הרושם שאנחנו ברברים כמוה. קודם שתכבד אנשים שהביאו כבוד למדינה לפני שהיא מגישה תלונה על העלבת איש ציבור!!!
    סגור
  • 18.
    לא לעולם חוסן
    YL 05/08/2014 23:47
    הגב לתגובה זו
    11 4
    אם תשאל עובר אורח מי לדעתך בכנסת מדבר בשפת השוק ומי לדעתך התהגותו הציבורית אינה מכבדת את מעמד הכנסת ולבטח לא את עברה הצבאי מירי רגב תקבל מקום של כבוד כל זה ללא שיכות ל מפלגה זו או אחרת לא פעם הציבור כולו חושב בינו לבן עצמו זו היתה בקבע? הבחורה הזו הגיע ל היות דוברת צהל ועוד בדרגות קצונה ללא ספק על כך חובה להקים ועדת חקירה איך קרה שהפשפש עלה למעלה
    סגור
  • 17.
    ואם 10000 איש יגידו שהיא סתומה היא תגיש 10000 תלונות ?
    רןני. א 05/08/2014 23:44
    הגב לתגובה זו
    14 4
    בחיים לא דמעתי על דבר כזה . כנראה אנו בדרכה של צפון קוריאה
    סגור
  • לא, סתומה זאת לא קללה. (ל"ת)
    יוסף 06/08/2014 13:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • כן (ל"ת)
    אנונימי 06/08/2014 08:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 16.
    אבל היא באמת זXXה (ל"ת)
    דני דין 05/08/2014 23:44
    הגב לתגובה זו
    12 7
    סגור
  • באמת? ספר! (ל"ת)
    יגאל 06/08/2014 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    צודקת ב 100% אחוז
    mknafo 05/08/2014 23:40
    הגב לתגובה זו
    9 6
    יש גבול כמה אפשר לנבל את הפה באמצעות המקלדת ועוד בפרהסיה. אני מסיר את הכובע בפני חברת הכנסת הגב' מירי רגב, שאזרה עוז והגישה נגדו תלונה במשטרה. כעת שיתמודד עם תיק פלילי, להערכתי הוא לא ייסגר מחוסר עניין ציבורי. ממליץ לגב' רגב גם להגיש נגדו גם תביעה אזרחית.
    סגור
  • 14.
    מזלי שהגברת לא מייצגת אותי ולא את דעותי
    fromovitch 05/08/2014 23:32
    הגב לתגובה זו
    10 3
    גם להגיב צריך לדעת, שמעון פרס יודע איך ומתי להגיב ואינו זקוק למליצי יושר בעלי פיות מלוכלכים. ובאשר לגב' המכובדה, אוי לה למפלגת השלטון שכאלה הם חכ"יה שמרשים לעצמם ללהג על נשיא מדינת ישראל. לשים את הגברת "המכובדה" ברמה אחת עם נשיא המדינה שמעון פרס, לא בדיוק מתאים בלשון המעטה.
    סגור
  • 13.
    מרים רגב היא אפסית !! היא והליכוד ראויים זה לזו (ל"ת)
    בושה לאינטלגנציה 05/08/2014 23:28
    הגב לתגובה זו
    20 5
    סגור
  • 12.
    את
    מירי רגב 05/08/2014 23:27
    הגב לתגובה זו
    11 6
    לא זץץה את סתם טיפשה גסת רוח נמוכת שכל עם סטייל של כרובית
    סגור
  • 11.
    ואם חכ הזונה חנין זועבי תגיש תלונה נגדי עכשיו (ל"ת)
    דוד 05/08/2014 23:19
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 10.
    כנראה שהג'ורה שייכת לגילי !
    צדק 05/08/2014 23:14
    הגב לתגובה זו
    37 22
    טוב מאד שהכניסו לפישר הזה ! נראה אותו עכשיו גבר - גבר !
    סגור
  • 9.
    כל מי שמדבר בצורה כזו מגיע לו-ללא קשר העמדה הפוליטית (ל"ת)
    מגיע לו 05/08/2014 23:14
    הגב לתגובה זו
    37 13
    סגור
  • 8.
    הפוסל במומו פוסל (ל"ת)
    ננ 05/08/2014 23:14
    הגב לתגובה זו
    15 5
    סגור
  • 7.
    ובזכות זה שיש לה חסינות אי אפשר לתבוע אותה על הרבה דברי
    טא 05/08/2014 23:11
    הגב לתגובה זו
    27 13
    דברים שהוציאה מהפה
    סגור
  • היא הגיבה בצורה ראויה
    אנונימי 06/08/2014 08:48
    הגב לתגובה זו
    4 9
    היא לא קיללה ולא איחלה לו למות. היא ביטאה רחשי לב של רבים בציבור שנקעה נפשם מההתבטאויות של פרס ושמחים שהוא סיים את תפקידו. את הנזקים שהוא גרם לנו בשנים האחרונות (הבתחלה הוא היה בסדר גמור) אנחנו עוד נצטרך לסבול עוד שנים רבות
    סגור
  • 6.
    מיריל'לה
    ללא 05/08/2014 23:07
    הגב לתגובה זו
    24 12
    מתאים לה . ציפי לבני או דליה איציק לא היו מגיבות בכלל. מתחת לכבודן.
    סגור
  • 5.
    מה שכתב לא ראוי אבל ממש לא היה מקום לזמנו לחקירה פלילית
    שתתבע אותו בבית משפט 05/08/2014 22:55
    הגב לתגובה זו
    38 20
    הזוי שעל דבר כזה זימנו אזרח למשטרה. שמירי רגב תתכבד ותגיש נגדו תביעה כספית ותוכיח שכתב עליה לשון הרע ופגע בשמה הטוב. לא ייתכן שהמשטרה תשמש לסתימת פיות נגד נבחרי ציבור שנעלבים (או בכלל), אלא אם מדובר בהסתה, וזה כמובן לא מקרה כזה.
    סגור
  • היא עשתה מה שהיה צריך לעשות-להגיש תלונה
    noamro 06/08/2014 08:45
    הגב לתגובה זו
    6 6
    מפה והלאה המשטרה מטפלת.
    סגור
  • למה לקרוא לה זונה מילא יכל להגיד טפשה לא חכמה וכו
    זונה זה מעליב 06/08/2014 05:23
    הגב לתגובה זו
    8 3
    ועל זה אפשר היה להתווכח. אבל זונה?
    סגור
  • 4.
    ירושלים
    י 05/08/2014 22:50
    הגב לתגובה זו
    20 25
    זכותה להגיש תלונה כל הכבוד לראש ממשלת ישראל הבאה מירי רגב
    סגור
  • "מירי רגב" לראשות הממשלה
    בוטמן 06/08/2014 01:20
    הגב לתגובה זו
    10 10
    אם מירי רגב תזכה חלילה בראשות הממשלה או בתפקיד שרה אזי ממשלת ישראל תיראה כמו "ביתר ירושליים"
    סגור
  • 3.
    צודק ב 100% (ל"ת)
    מתן 05/08/2014 22:46
    הגב לתגובה זו
    20 22
    סגור
  • 2.
    תגובה לת גובתכם על מירי רגב
    טל 05/08/2014 22:45
    הגב לתגובה זו
    34 20
    אתם הזויים, מירי רגב צודקת במליון אחוז - לא הצגתם את דברי הגועל הקרח והמאוס כהלכה. פשוט השמטתם את שרשרת הקללות של סרסור ברח הירקון שהעלה על הכתב. ואני הייתי פוסקת לו 50000 ש"ח קנס ומדיחה אותו מהפייסבוק!
    סגור
  • אני הייתי מוציא אותו להורג!!@#%$!#$^
    לא-נמושה 06/08/2014 06:09
    הגב לתגובה זו
    3 9
    פי אלף יותר רגב לישראל
    סגור
  • 1.
    הנה הכלומניקית העלובה הרויחה שיזכירו את שמה (ל"ת)
    ארנון 05/08/2014 22:44
    הגב לתגובה זו
    43 43
    סגור
  • תגובה נכונה