ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

לא להאמין: צפו בתרגיל שוולף בליצר מ-CNN עשה לדובר החמאס

אוסאמה חמדאן, מבכירי החמאס התראיין לרשת האמריקנית והופתע כאשר הוצגו לו דברים שאמר לפני כן בשפה הערבית לרשת "אל קודס"
 |  32
הבליץ על החמאס
Share
מי שצופה בדוברים של החמאס ברשתות הזרות באנגלית עלול לחשוב בטעות שמדובר בארגון צדקה שוחר שלום. הם תמיד מדברים במתינות, רהיטות ותוך הסתכלות על הסבל האנושי של האוכלוסיה. אלא שבערוצים בערבית הם מדברים בשפה "מעט" שונה. וולף בליצר, כתב בכיר ברשת CNN, הכין אמש מלכודת בשידור חי לאוסאמה חמדאן, דובר החמאס שהתראיין מדוחא, בירת קטאר. רשת CNN לחלוטין אינה נחשבת לאוהדת לישראל. הנה עיקרי הדברים:




תרגום דבריו של אוסאמה חמדאן לתחנת 'אל קודס': "כולנו זוכרים איך היהודים שחטו נוצרים כדי לערבב את דמם עם המצות הקדושות שלהם. זה לא פרי הדמיון או איזה סרט, אלא עובדה המתועדת אפילו בספרים שלהם".

בשורה התחתונה, בניגוד למרבית העיתונאים הזרים ש"בולעים" כל מה שדוברי ארגון הטרור מספרים להם באנגלית. וולף בליצר הכין שיעור בית ובדק מה בכיר החמאס אמר לפני כן בערבית בראיון לרשת "אל קודס".

לקטע המלא:
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-27 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
27 David hcohen 10/09/2014 19:59 הכתב ההודי הרשים כנראה הוא מחצי שבט מנשה שבהודו
צו וחובה להעלותם לארץ אבותיהם ישראל .
26 שירה 11/08/2014 07:29 איזה תרגיל????
המנחה יצא מגמגם, בקושי הוציא מילה מהפה. בזמן שדובר החמאס קיבל במה להפיץ את כל השקרים שלו ללא שום הפרעה. מנחה חסר אופי לחלוטין!
25 משה חזן 10/08/2014 11:47 האידיוט האולטימטיווי
העולם אוויל כי ה---נפט ה---פנט זה רק היפוך האותיות בדיוק כמו ההבדל בין עברי ל---ערבי
24 שירה 10/08/2014 09:33 לוולף בליצר החביב
צודק חמדאן הוא לא התחיל את עלילות הדם נגדינו בשל עלילות דם אלה נרצחו באירופה של אש אלפי יהודים היום הנוצרים פוחדים מהמוסלמים ומנסים להפיל עליהם את הדברים שנאמרו כולכם אנטישמים וכשנוח לכם פתאום אתם בעדנו , אם זה לא היה עצוב כל כך זה היה ממש מצחיק - יש צדק היסטורי בשמם כל נרצחינו שהמוסלמים מחזירים כעת לנוצרים ברחבי העולם
23 שולה 10/08/2014 00:57 בליצר הובס. כמו ההסברה הישראלית
הכתבה הזאת בעצם משקפת את "ההסברה" הישראלית-יהודית, לעומת ההסברה הערבית-מוסלמית-חמאסית וכו. על כל מילה שבליצר הוציא מהפה, עוסמה חמדן הוציא 100. זו היתה יכולה הזדמנות עצומה ושעתו היפה של בליצר ידידינו משכבר הימים להשחיל מילה או שתיים על היהודים וההסטוריה שלנו כעם נרדף. אך בליצר התעקש שוב ושוב ושוב על עניין הדם והמצות, שאני חושבת שגם חמדן לא מאמין בזה. טו-שה. שוב הובסנו. השתקפות רעה מאד של מחנות ההסברה. בעיקר מפני שבליצר ידוע ומוכר בעולם כיהודי חם, עיתונאי שנון וכו, אך דווקא פה נגמרו לו המילים-תרתי משמע. אז אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו איזוביי הקיר. שנשאל אותו ?
22 איילת 09/08/2014 11:39 רואים בשפת הגוף של החמדאן הזה שהוא משקר. (ל"ת)
21 פליקס מלול 09/08/2014 02:47 וולף בליצר
אנחנו צריכים ללמד את החמס ואת כל מי שמאמין בהם לשאול את עצמם: עד מתי טישפתו עוול ובני רשעים תהיו הבעיה היא מה מבין חמור במרק פירות הוכחה חיה :אוסמה חמדן וכל אלה שנושאים את שמו...
20 איתי א. 08/08/2014 02:21 וזה פירוש המושג "עלילת דם"
לילדים שלא ידעו. תעמולה של הנוצרים לפני מאות שנים נגד היהודים.
19 איפה שר חוץ? 07/08/2014 10:52 תרבות של שקר, ויש כאלה שמאמינים (ל"ת)
18 bjoseph1 07/08/2014 01:34 דם או עיזים
הקטע של הדם הכל ממוחו הקודח והדפוק של הדובר של החמאס מצד שני ראיתם את הסרטון ששלושה פלשתינאים בעזה מקיימים יחסי מין עם עז, יותר נכון אונסים את העז. זה ממש חולני.
17 מוטי אל מפלגתי 06/08/2014 23:07 האמת והשקר כמקשה אחת
לצערי כל הדוברים הישראלים לא מסוגלים לשכנעה את אירופה. כל מה שהם עושים זה נזק ועוד נזק לישראל. נער רהוט בן שש עשרה יוכל להציג לעולם ובעיקר לאירופים את האמת כפי שהיא. מר נתניהו! חומר למחשבה!
16 צחי כהן 06/08/2014 18:05 תרגיל טוב
אני הבנתי שדובר החמאס טוען אבל "מישהו אמר" מטומטמם כמוהו לא ראיתיי כל מה שנכנס מאוזן אחת יוצא מהפה בלי לבדוק ואני יגיד שערבים ברמאדן היו אונסים קטינות בנות 3 בביתם ומרעיבין אותם הנה לכם אמירה לכו תפיצו מיתוס
15 תומר 06/08/2014 16:04 נתן במה לכל השקרים שלו
איזה תרגיל פה בדיוק?
14 רפי 06/08/2014 10:50 שמעתי ולא הבנתי איזה תרגיל היה פה, רק דובר החמס דיבר. (ל"ת)
rinat 06/08/2014 15:12 שום בליץ ושום כלום!
החמדאן הזה עמד היטב מול מה שכאילו ניסה לעשות לו וולפי. ובמקום להתווכח איתו על הדברים שאמר על נושא הג'נוסייד, ניסה לעקוץ אותו על רצח נוצרים כדי להשתמש בדם להכנת מצות. סתם ראיון שלא עושה לנו טוב, כרגיל.
13 lucas007 06/08/2014 10:28 אמבוש
צריך תמיד לשמור על חומרים שנאמרים מגורמים איסלמיים קיצוניים כמו גם האחרים והבליץ של בליצר פעל כמו "שועל"
12 אילן שלגי 05/08/2014 22:17 זאב ברק
וולף בליצר היה פעם זאב ברק.
11 אני 05/08/2014 20:33 כתה חננה (ל"ת)
10 זה מסנטה פה 05/08/2014 19:16 להאמין לערבי זה כמו להאמין שאריה רעב לא יאכל אותך
בקוראן כתוב שזה ראוי לשקר עבור מוסלמי כשהמצב מצריך את זה, "אין לנו בעיה עם היהודים" פחחח באמנה שלהם כתוב שצריך להרוג את כל היהודים על מי הוא עובד?
9 א 05/08/2014 18:01 בושה לפרסם בלי תרגום
זה לא עובד ככה, אתר ברמה הזאת לא יכול לפרסם ללא תרגום, זה זלזול בגולשים
ב 06/08/2014 03:24 אולי כדי לגולשים ללמוד אנגלית (ל"ת)
יש תרגום 06/08/2014 02:34 יש כתוביות באנגלית (ל"ת)
רינת 05/08/2014 23:42 בושה שאתה לא יודע אנגלית (ל"ת)
8 אנטישמיות קלאסית 05/08/2014 14:55 חבל רק שאחרי שהקרין לו את זה הניח לו להתחמק מתשובה (ל"ת)
7 שימי 05/08/2014 14:54 לא תרגיל ולא נעליים
במשך 11 וחצי דקות ראיתי את הסרטון בציפיה לתרגיל המביק והדבר היחיד שאני לוקח מכאן זה שבליצר הוא מראיין חסר עמוד שידרה. נציג החמאס מגדף את מדינת ישראל במשך 10 דקות בלי שהמראין "המבריק" מפריע לו או מציין שכל מה שיוצא לו מהפה זה פרופוגנדה ערסית. גם אחרי שבליצר חושף את הסרטון הוא לא עומד על שלו וממשיך לתת לאורח שלו להכתיב את הקצב עם עוד שטויות. עצוב
6 משכין שלום 05/08/2014 14:37 איך ג'נוסייד? מ67 עד ימינו רק מתרבים היום יש 1.8 מיליון
אם ישראל עושה רצח עם אז היא נכשלה במשימה כי הם רק מתרבים!!!
5 אמיר 05/08/2014 14:34 חווית הגלישה באתר שלכם מאנדרואיד פשוט איומה (ל"ת)
4 כמה שטויות 05/08/2014 13:59 האמת-אנחנו עושים חומוס מדם וצפרדע וכינים... (ל"ת)
3 איפה הנחת? 05/08/2014 13:29 טוב העיקר שהכתב מרוצה מעצמו.אותי זה לא מצחיק... (ל"ת)
2 מיטל ירושלים 05/08/2014 13:07 תתרגמו!!! לא כולם מבינים ערבית (ל"ת)
עירני 06/08/2014 14:21 את רצינית איתי? הוא מתורגם לאנגלית.... לא מספיק?
בנוסף כתוב לך תירגום של המילים בערבית בתוך הכתבה עצמה.... עצלנית.
1 שמאל להאג 05/08/2014 13:01 לא יעזור כלום
להיות נגד ישראל ולא משנה כמה חפים מפשע נהרגים (בהנחה שהיא מנסה להוריד את המספר) זה להיות נגד העולם החופשי, להיות בעד גזענות ואנטישמיות, להיות בעד המשך דיכוי נשים, התעללות בילדים ורדיפת חד מיניים. לא יעזור לכם, שמאלנים לא יקרים שלי, לא מספיק שדעאש עכשיו כבר מגיע ללבנון ולירדן, אתם רוצים לתת עוד מדינה לתרבות שבה לרצוח יהודים זו מצווה, מדינה שתהיה 2 דקות מפ"ת ו-5 דקות מנל התעופה שלנו.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש