15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:43 חיסול שי שירזי: מיכאל לוי הורשע בהריגה - וירצה 24 שנות מאסר

11:47 ביהמ"ש קבע: 4 חודשי מאסר למזכ"ל הסתדרות המורים לשעבר יוסי וסרמן

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נועם שליט: "אנשים שולחים לי הודעות נאצה וקללות - אני לא אתנצח איתם"

הרשתות החברתיות סוערות סביב ההתנהלות של משפחת שליט בעניין האירועים בעזה. גלעד שליט: "אני מתפלל לשלומם של החיילים"
 |  56
הרשת גועשת
Share
הרשתות החברתיות סוערות בימים האחרונים סביב התנהלות משפחת שליט בעניין האירועים בעזה. פוסט שהעלה אדם פרטי שכתב על משפחת שליט - "אנשים קרים וכפויי טובה" עורר אלפי תגובות ושיח בלתי פוסק.


בשיחה עם חדשות 2 Online , התייחס היום (ד') גלעד שליט לראשונה לאירועים אומר כי "כפי שחיילי צה"ל עזרו ותמכו בי בעבר, כך אני מודה להם על הפעילות שלהם היום ועוקב בדאגה אחר המתרחש. אני מתפלל לשלומם של החיילים ומקווה שיחזרו הביתה בשלום, תודה לכם".

מוקדם יותר התייחס אביו של גלעד, נועם שליט, לטענות שהועלו כלפי התנהלות המשפחה ואמר כך - "אני לא מעוניין לייחצן את מה שאנחנו עושים או לא עושים. כשאני הולך לנחם משפחות שכולות, אני לא מדווח על כך לתקשורת ולא מזמין צלמי עיתונות. ובהחלט ניחמתי. גם אנחנו משפחה שכולה, ובארץ אין לאף אחד מונופול על השכול".

לאתר 'כיכר השבת' אמר נועם שליט כי "יש הרבה פוסטים כנגדנו, אין לזה סוף" הוא אומר, "אנחנו אנשים פרטיים ואנחנו לא מפרסמים דברים שאנחנו עושים או לא עושים. אני לא אתחיל להתנצח עם אנשים שכותבים נגדנו". לראיון המלא בכיכר השבת עם נועם שליט - לחץ כאן

עוד אמר נועם שליט: "מי אומר שאנחנו לא הולכים למשפחות של חיילים? רק היום ביקרתי אצל שתי משפחות שכולות מהאזור שלנו שהבנים שלהן נפלו בעזה. אנחנו פשוט לא עושים מזה פרסום. אנחנו לא מביאים צלמים לכל דבר כזה. אנחנו כיום אנשים פרטיים".שליט סיפר ל'כיכר השבת' שהן מקבלים הרבה קללות ונאצות: "מה שקורה ברשתות - אין מה לעשות נגד זה. כל אחד כותב מה שהוא רוצה, בלי חשבון, בלי לבדוק, אין לזה סוף. אם אנשים מפרסמים ביקורת עניינית אני לפעמים עונה, אבל אנשים מנבלים את הפה, שולחים לי הודעות עם נאצות, השמצות וקללות"
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

56 תגובות ב-42 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
42 אייל 12/08/2014 16:47 לא עניין של אף אחד
לכל המבקרים אני מציע לצאת למשפחת שליט מהוריד גלעד היה שבוי ושוחרר, לא מאחל זאת לאף אחד מהגאונים שמאשימים את המשפחה הנ"ל עברו תקופה מאוד קשה שאף אחד מכם לא עבר ומקווה שלא יעבור.
41 אבינועם 08/08/2014 00:31 התנהגות משפחת שליט
תמיד הערכתי את משפחת שליט כמו יתר עמך ישראל על הצניעות האיפוק והאצילות שלהם , גם בצר להם מעולם לא התלהמו או באו בטענות לאנשים עם דעות שונות משלהם , אך נלחמו כמו אריות כמצופה מהורים למען ילדם . אז למה שנבוא אליהם בטענות היום כשהם פועלים בשקט המאפיין אותם . בלי רעש וצלצולים , אולי תתנו למשפחה הזו קצת שקט אחרי כל כך הרבה שנים שלא היה להם רגע של שקט,
40 מאיר 07/08/2014 00:10 מגיע לכם!! שחצנים אגואיסטים
הזלזול שלך בכולם החליא אותנו
39 מה קרה לכם?? 06/08/2014 16:38 בעצמי צפיתי בTV, כשביקר אצל משפחתו של אורון!!! (ל"ת)
38 מה קרה לכם?? 06/08/2014 16:35 בעצמי צפיתי בTV, כשביקר אצל משפחתו של אורון!!! (ל"ת)
37 זכרוני 03/08/2014 12:50 דברי הנאצה והפגיעות המילוליות כנגד משפחת שליט עוברות את
כל גבולות המותר האפשריים במדינה שפויה וחפצת חיים . למרות שהתנגדתי נחרצות לעסקת שליט האומללה נראה לי כי הפעם אנשים ללא כל רסן בפיהם הלכו רחוק מדי והגזימו .... משפחת שליט אינה אשמה בדבר ...לאורך כל תקופת השבי של בנה פעלה ללא לאות כמצופה וכמתחייב מכל משפחה שחלילה הייתה נקלעת למצבה הקשה באותם הימים . מקווה מאד למען עתיד מדינת ישראל שלקח עסקת שליט נלמד היטב ונצרב בתודעת מנהיגי מדינת ישראל והעם . אין כל ספק שעיסקאות מהסוג הזה במדינת ישראל לא יחזרו שנית !!!
36 אילן זהרוני 02/08/2014 11:04 תמיכה בנועם שליט
התנגדתי לעיסקה לשחרור גלעד למרות שההכרה שאין זה נכון התנגשה ברגשות ההזדהות עם משפחת שליט ולבי נחמץ למראה הילד היושב בכלא החמאס. מי שחושב שהוא צריך לשבת ליד ביתו של נועם ולבקר את מעשיו מפני שהמאבק לשחרור גלעד זכה לתמיכת הציבור טועה וקצת מרושע. אפשר לחוש תודה ללוחמים מבלי להשתתף בפסטיבל האוכל והממתקים בגבול הרצועה שכבר עלה לנו בחיי עשרה אנשים, אפשר לדאוג לפצועים מבלי להידחק בין רגלי המשפחות הרופאים והאחיות ואפשר לכאוב את כאבן של המשפחות השכולות מבלי להצטרף להמוני מנחמים שמציפים את בתיהם. כאב שכול אני מזדהה ומבין הרבה יותר ממה שרוב הציבור מבין ואינני מרגיש ייסורי מצפון שאיני נוהג כמותם. נועם שליט רשאי לחיות את חייו בלי מציצנות וביקרות על כל צעד שהוא עושה או לא עושה. הוא זכאי וצריך לפעול לפי הבנתו ומצפונו ולא לפי מה שיכתיב לו טוקבקיסט מתחסד.
35 רונן דקל 31/07/2014 19:29 אני מחזק את ידייך
לכל השופטים למינם תפסיקו עם ההשתלחות הזו שליט עשה את מה שצריך לעשות כדי לשחרר את בנו כל אבא בעולם וכולל המשתלחים היו עושים את הכל כדיי לשחרר הילד שלהם אז תפסיקו לזיין את השכל יום טוב לכולם
34 מיכל 31/07/2014 13:09 די
מה יש לכם השתגעתם ,תניחו למשפחה המסכנה הזאת,הם סבלו מספיק.לא כל אחד שתורם או עוזר מפרסם,אתם מביישים את כולנו במה שאתם עושים למשפחת שליט,דיייי
33 דור 31/07/2014 11:57 פעל בצדק לשחרור בנו אבל היה צריך להתרחק מהזירה הציבורית (ל"ת)
32 מאיפה הרוע הזה?????? 31/07/2014 11:03 ישראלים פסיכופטים מטורפים,תעזבו אותם. הם סבלו מספיק זמן (ל"ת)
31 עזבו אותם בשקט 31/07/2014 10:44 עזבו אותם בשקט (ל"ת)
30 2shon 31/07/2014 10:11 רוצה לחזק ולתמוך במשפחת שליט
למרות שהייתי נגד העסקה,אני שמח וגאה שהיא התבצעה. אחרי כל מה שעברתם,תתמקדו בשיקום המשפחה שזה אומר גם לחזור לאלמוניותכם.מאחל לכם רק טוב,בריאות ואושר.גלעד היה ועודנו,הבן של כולנו.
29 תקוה 31/07/2014 09:32 משפחת שליט היקרה
מר שליט אתה לא צריך להגיש דין וחשבון לאף אחד לאן אתה הולך ולאן אתה בא.תמיד יהיה לאנשים מה ל גיד
28 זה מבחן התוצאה 30/07/2014 22:54 כמה נהרגו בידי משוחררי ה"עסקה" ?
עם כל הכאב האישי של משפחת שליט, ההנהגה שלנו הייתה צריכה לעשות את החשבון של מי שעתידים למות מידי המרצחים ששוחררו. היו תקדימים למשוחררים מעסקאות קודמות והיה ברור שזו שאלה של זמן ולא חוכמה שלאחר מעשה. ברור, כפי שאמרו כמה מהמגיבים פה שברמה האישית כשאסון (שבי בידי חמס) נופל עליך אתה מגיב אחרת. טומי לפיד ז"ל התייחס לזה לפני כמה שנים ואמר שהוא לא היה משחרר אבל כמובן היה דורש אחרת לו היה מדובר במשפחתו. המנהיגים שלנו צריכים היו לראות את התמונה הכוללת.
27 שלומי 30/07/2014 19:45 שליט... אני נגד דברי נאצה וניבולי פה, אבל.....
אותי קוממה בזמנו פנייתך העוקצנית המרומזת לראש הממשלה נתניהו לפיה עשית ניסיון נואל ליחס לו "עסקת נדל"ן" במהלך ניהול המו"מ לשחרור גלעד.....זו הייתה פניה נתעבת ובזויה מצדך וחבל מאוד על כך......
26 חרב המהדי 30/07/2014 18:12 שיחרור גלעד שליט היה טעותתתתתת (ל"ת)
25 שמואל 30/07/2014 17:48 משפחת שליט לא חייבת לאף אחד כלום,תפנימו זאת! (ל"ת)
סאי... 31/07/2014 11:38 היא באמת לא הייתה חייבת.. לשלוח את הליצן הזה לצבא
תקראו תקראו את הראיון שגלעד העניק. ליצן. נוהל חניבעל!! זה מה שהיה צריך לעשות!
מ.מ.א. 31/07/2014 10:01 היא חייבת ועוד איך ...
היא חייבת את מותם של ילדינו בידי משוחררי עסקת בנה גלעד שכזכור ישראל שילמה בדם בניה כדי לשחרר אותו ומי יודע עוד כמה היא תשלם בעקבות הלחץ הציבורי שהמשפחה גייסה והפעילה מול הגורמים המדיניים כדי להשיג את שחרורו של גלעד.....
24 אורי 30/07/2014 16:38 אבן אחת שזרק טיפש לבאר, אלף חכמים לא יוציאו
למשפחת שליט: השתדלו להימנע מדבריו והישארו חזקים.
23 רוני 30/07/2014 15:45 מר שליט, מכיר את הפתגם "עשית ולא פירסמת - לא עשית"? (ל"ת)
22 רן 30/07/2014 15:22 יישר כח למש שליט
מירב התמיכה והעידוד לנועם שליט ומשפחתו.הרוע הנשפך כמים ברשתות הוא אות קין לציבור רחב ומסויים מקרב העם הזה ואני קורא לך להתעלות על הרפש הזה ולהמשיך בדרככם הנבונה
21 שירללר 30/07/2014 15:10 חייל אחד מזוייף לא היה שווה בגללו לשחרר 1200 רוצחים (ל"ת)
20 קקון 30/07/2014 15:03 הלכת לפוליטיקה...יא ..מנחוס...מי מינה אותך? (ל"ת)
19 ישראלי 30/07/2014 15:01 כמה רוע יש בעם הזה
מה רוצים ממשפחת שליט שעבר עליה גיהנום ועל גלעד בפרט,אני בטוח שרוב העם לא מקבל את הרוע הזה שמאפיין חבורת נפולת(שבטוח לא משרתת בצבא ובטוח ילדיהם לא מהקרביים )שהרי אנו יודעים כמה יקרים לנו בנינו ונעשה הכל להחזירם בשלום הביתה,כל התקיפות האלה נגד מש' שליט מאפיינת ציבור זיבלי דוקרים במועדונים נוסח רצח חייל גולני ועבריני שוליים שפיתאום הופכים לאומנים ,אוהבי מולדת,חובשי כיפות שחורות ומנשקי מזוזות,העם לא איתכם! הע עם מש' שליט!!!
18 אני 30/07/2014 15:00 למשפחת שליט
בזמנים הקשים כל העם היה אתכם. וכל העם בכה משמחה כששחררו את גלעד ותודה לאל שכך. כי הוא היה הבן של כל עם ישראל. היום אתה אומר שאתם משפחה פרטית. זה כפיות טובה. במיוחד אחרי מה שעברתם הייתם צריכים להפגין נוכחות , תמיכה ולהראות שאתם חלק מהעם כפי שהעם רואה שאתם חלק ממנו. ואתה לא צריך להזמין צלמים הם נמצאים במקום כל הזמן. אתה צריך רק להגיע ולהראות שאתה חלק...
אלי 30/07/2014 15:40 הם מנחמים משפחות בלי פרסום
הם מנחמים משפחות בלי פרסום
17 לא חבר של חמאס 30/07/2014 14:55 גלעד שליט
היה צריך להשאיר אותו בכלא ולא לשחרר אלף מחבלים
16 בטוח 30/07/2014 14:41 בטח שלחו מעזה חמסניקים אל תתחייס (ל"ת)
15 זו האמת הכואבת 30/07/2014 14:35 שחרור שליט כנגד מרצחים היתה טעות קשה
משחררים אחד ועשרות חיילים מתים אח׳כ בגלל המרצחים ששוחררו.
14 מוטי 30/07/2014 14:27 די למגעילים
אין כבר במה להתעסק בימים כאלה. מספיק עם הגועל הזה שנשפך מאנשים.
13 אהרון 30/07/2014 14:18 חשוב לברר
חשוב לברר מי או אילו גופים מימנו את כול המערך שפעל לשחרור שליט . הקמפיין עלה מיליוני שקלים מאיפה בא הכסף זו השאלה המרכזית וממנה אפשר לגזור את השיח הציבורי
ישראלי 30/07/2014 15:02 אהרן,אתה רציני?כאבא לא תעשה הכל להחזיר בנך הביתה? (ל"ת)
12 tutu 30/07/2014 14:14 מעניין איפה עובד היום נועם שליט? (ל"ת)
11 נועה 30/07/2014 14:13 סתם אנשים רעים אליהם
מה אתם רוצים מהם עזבו אותם בשקט הם לא צריכים כל החיים שלהם להתנצל על זה ששחררו את גלעד אף אחד מכם לא היה רוצה שיקרה לו כזה דבר תתבישו לכם שככה אתם נטפלים לאנשים שגם ככה עברו סבל של שנים תנו להם לחיות בשקט הם לא חייבים כלום ושום דבר לאף אחד מי שעזר להם שזה יהיה מכל הלב ומי שלא פעם הבאה שלא יעזור הם עשו את התעמולה לשחרור שליט בכוחותיהם ובכוחות אנשים טובים
10 kh 30/07/2014 14:10 הרוע יוצא לאנשים גם דרך האוזניים וכנראה גם ממקומות אחר
נועם , תמשיכו בחייכם . אתם לא צריכים להתנצל בפני אף אחד. הרוע של המגיבים שחלקם הגדול לא תרם דבר בחייו חוץ מאשר רעל וארס. שיהיו לכם חיים טובים לכל בני המשפחה בלי יוצא מהכלל.
9 ני די! 30/07/2014 14:05 נרדם, לא נלחם, ונשבה! עסקת שחרור יקרה ומיותרת!
יש אנשים שפשוט צריכים לשבת בשקט.
8 הרבה חיים אבדו בגללה 30/07/2014 13:58 מה רוצים מהם? את העסקה המופקרת עשו הפוליטיקאים (ל"ת)
7 בגדת במי שגיבה אתכם. 30/07/2014 13:56 מילותיך חרוטות לעולם
אתה הבאת על עצמך.. תתבייש.. מילותיך לא ישכחו לעולם.. שבורא עולם יגבה מימך על דם חיילנו שחרפו נפשם בגלל המחבלים ששוחררו.. אתה לא ראוי אפילו ליריקה.. ערבים אחד כמוך יהיו נותנים לך להבין...בז לך.. יש בורא לעולם ודם חיילנו לא מים
מה נסגר איתך?? 30/07/2014 15:58 לא נסחפת בכלל!! איזה פה בית שימוש יש לך. (ל"ת)
ציוני 30/07/2014 15:04 תתביש לך!אני בטוח שגם לא שרתת בצבא וגם לא בנך! (ל"ת)
אני 30/07/2014 15:03 הגזמת לגמרי
מטורף מה שרשמת. תתפלל לאלוהים שלא תכנס לנעליו ולא תחווה את הסבל והיסורים שעובר הורה כשהבן שלו נמצא בידים של חיות מרצחים. מה רצית שנפקיר אותו? תבקש סליחה מאלוהים על מה שאמרת.
6 איתי 30/07/2014 13:56 צודק
הוא אמור לעשות הכול לשחרר את בנו הבן שלו היה חייל ולוחם , ומן הראוי שיטופל וישוחרר , האויב המר לא ישנה את המושגים האנושיים , אבא ואמא תעשו הכול לשחרר את בנכם , והממשלה תקבע עם הצבא מה המחיר שניתן לעמוד בו
5 דוד 30/07/2014 13:49 אף אדם בעולם לא שווה לפדות עבורו 1000 רוצחים (ל"ת)
ציוני 30/07/2014 15:06 על הבן שלך אם הוא עושה צבא בכלל, גם היתה אומר כך? (ל"ת)
4 לא מבין 30/07/2014 13:44 מה רוצים מהם ????????? (ל"ת)
3 מתן 30/07/2014 13:36 האם זה היה שווה לשחרר 1200 טרוריסטים?
ברור שלא, הטרוריסטים ששחררנו כבר חזרו לפעילות בדרגים הגבוהים . והכל בשביל חייל אחד שלא שומעים ממנו שום דבר מלבד מפגשים עם סלבים... אני מקווה שממשלת ישראל השכילה מאז. חייל שמתגייס לצ"הל חייב להבין שהוא עלול לא לחזור.
עזבו אותם בשקט 31/07/2014 10:45 עזבו אותם בשקט שלולית של צפרדעים מצפצפות (ל"ת)
דרומית 30/07/2014 14:33 שווה גם שווה
חיי חייל אחד שווה גם את כל האסירים. שאלוהים לא יעמיד אותך במבחן הסבל והיסורים כשחלילה הבן שלך יהיה בידיים של חיות ואתה תצטרך לוותר עליו. אז אל תהיה גיבור.
אנונימי 30/07/2014 14:21 כן, היה שווה
שידע כל חייל שנופל בשבי, גם אלה שנלחמים עכשיו, שנעשה הכל בשביל להחזיר אותו הביתה.
שרול 30/07/2014 14:18 תגובה מטומטמת לגמרי. אם החייל השבוי
היה אתה או אח שלך האם היית אומר בזמנו - "יאללה שיהרגו אותי העיקר שלא ישחררו מחבלים". לא היית אומר את זה והיית עושה הכל כדי לחזור הביתה להורים שלך. צבוע.
חופשי ומאושר 30/07/2014 13:57 עריק
בגלל זה קמים חכמים כמוני שלעולם לא ייחטפו וכך יהוו עול על המדינה ,אנחנו פשוט לא מתגייסים ואני ספציפית גם לא אגיע לצו8 במידה ותהיה מלחמה כוללת . יוון לא כל כך רחוקה ,סירת מנוע תעשה את העבודה ((:
שי 30/07/2014 13:53 ואם זה חלילה היה הבן שלך? יש מצב שהיית מדבר אחרת
מאוד קל לחוות דעה מתוך מגדל השן בו אתה נמא. לא מאחל לאף אחד לשכול את בנו או חלילה שייחטף. רק בריאות אהבה ושלום חברים.
2 מיכל 30/07/2014 13:20 ככה זם הם בבונים ימניים. אין כלום בין שתי האוזניים.
כל מה דבר שלילי שמצליח להיכנס דרך האוזניים נבהל ובורח מהר החוצה דרך הפה. לפעמים גם באמצעות הידיים.
1 מסקנה 30/07/2014 13:17 לעשות כל דבר עם מצלמה. קדימה לרשת את החיים שלנו
במצלמות . לא רק בכבישים. לא רק תעודת זהות גנטית . להשתיל לכל אחד במדינה גי פי אס. ומשדר שנדע הכל הכל הכל
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש