18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

בנט בראיון לאלג'זירה: "קטאר, בעלת הערוץ שלכם, הורגת ילדים בעזה עם רבע מיליארד דולר שהיא מעבירה לחמאס"

"מאות מיליוני מוסלמים קיצוניים רוצים למחוק אותנו מעל פני האדמה, כולל תחנת אל ג'זירה" - איך הוא מציע להעניש את קטאר?
 |  114
לא נשאר חייב
Share
שר הכלכלה נפתלי בנט התראיין לכתב ערוץ אל-ג'זירה באנגלית ולא נשאר חייב כאשר נשאל מדוע המהלך הצבאי של ישראל כל כך גרוע ומדוע נהרגו 256 ילדים.


"המהלך הצבאי דווקא הולך טוב מאוד", השיב בנט למראיין והמשיך - "אתה יודע מי עומד מאחורי חמאס? קטאר, הבעלים של הערוץ שלכם. היא מממנת הרג יומיומי של ילדים, היא העבירה לחמאס רבע מיליון דולר. צריכים להפסיק לממן את חמאס והדרך הטובה ביותר לעשות זאת זה לקחת ממנה את גביע העולם בכדורגל".

המראיין ניסה להכשיל את בנט בדבריו ושאל אותו אם קטאר אינה חלק מהפתרון למצב, לאחר שנפגשה יחד עם טורקיה בפריז כדי לדון בהסכם הפסקת אש.

בנט השיב: "זה מאוד מעניין, מצד אחד אתה מממן טרור, ומצד שני אתה מדבר על שלום. מי שמממן טרוריסט כמו חאלד משעל לא יכול לדבר על שלום".

המראיין לא הרפה ושאל את בנט אם אינו חושש שההיסטוריה תשפוט אותו בביצוע פשעי מלחמה: בנט - "החשש היחיד שלי הוא איך ההיסטוריה תשפוט אותנו על האחריות שלנו לקיומה של מדינה יהודית והגנה על עצמנו מפני מאות מיליוני מוסלמים קיצוניים שרוצים למחוק אותנו מעל פני האדמה, כולל התחנה שאתה מייצג". צפו בראיון: כתבות מעניינות נוספות:
צוק איתן מרסק את שוק הנדל"ן: צניחה של עד 75% במתעניינים בדירות חדשות
גוזלן: "מלחמת לבנון השנייה פגעה מאוד בתוצר" - איך צוק איתן ישפיע?
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

114 תגובות ב-100 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
100 אבי 07/08/2014 22:04 בנט היית ענק יישר כול (ל"ת)
99 בנט לא יעבוד עלי 05/08/2014 13:30 הכל בגלל הפשיזם והחמאס הימני יהודי שהשתלט על המדינה. (ל"ת)
98 א 04/08/2014 19:02 בנט היה מצוין למעט בנקודה אחת שענה לא טוב
הוא נשאל מדוע לא משתמשים בחימוש מדויק אם יש לנו כזה, והיה צריך להשיב את האמת פשוט - שמשתמשים בחימוש מדויק, והמון. בכל זאת, כשאתה פוגע בחלון שממנו שיגרו טיל נ.ט. ויש שם גם אשה וילד שהחמאס מחזיק כמגן אנושי, הם ימותו. זה לא משנה כמה מדויק החימוש.
97 cc 04/08/2014 14:47 בכל מקום שראיתי אותו מתראיין הוא יצא טמבל נפוח מעצמו (ל"ת)
96 ארז 04/08/2014 09:09 אכן עושה עבודה טובה! (ל"ת)
95 אורי 03/08/2014 22:12 בחירות הבאות אני ובנט נתחשבן על הוצאות דלק
בנט זה אח
94 הלבן שבעיניים 03/08/2014 20:03 ל-76
מאגרי יש לך באגי.....
93 ROSANA GURGEL 03/08/2014 19:23 ZANAGURGEL@YAHOO.COM.BR
ISRAEL HAS THE RIGHT TO DEFEND ITS PEOPLE!
92 אנונימי 03/08/2014 12:52 בנט , אריאל אורי וליברמן עם החברה ישר להאג (ל"ת)
91 ציניקן 03/08/2014 00:48 אם בנט היה ערבי, היה מכחיש את השואה (ל"ת)
90 אביבה 02/08/2014 14:04 בנט ניצח את אלז׳זירה
סוף סוף בנט מוכיח שהוא יודע לענות לעניין הלוואי שכל חבריי הכנסת ידעוו להסביר לעולם את המצב של של העם בישראל.
89 גלית 02/08/2014 14:00 בנט צריך להתראיין יותר בעולם! כל הכבוד על הראיון המרשים (ל"ת)
88 ישרסקי 02/08/2014 11:57 אלגיזרה ערוץ מסיץ ומדיח (ל"ת)
87 תמר 01/08/2014 22:25 יופי של ראיון
תשובות קונקרטיות עקביות וברורות. כל הכבוד.
86 אלכס 01/08/2014 20:28 כרגיל, בנט נותן ראיונות מעולים! הוא עונה בלי להתבלבל..
ובאנגלית מצויינת! תמשיך ככה ואל תפול במלכודות שהם מנסים להציב לך! כל הילדים ההרוגים בעזה הם על ראשו של חמאס!
85 שוקו 01/08/2014 10:37 גאון ! (ל"ת)
84 יעל 01/08/2014 07:45 ארהב ואירופה.סוחרות נשק רצחניות!
שואבות נפט מקטאר ומערב הסעודית במחיר מוזל ומסכסכות פה,כדי שנהרוג אחד את השני וכדי שערביי המזרח התיכון הענייםלא יכבשו את מדינות הנפט העשירות
83 דודו 01/08/2014 01:10 נפטלי בנט אתה תותח! מדבר ישר ולעניין עם אנגלית מצוינת (ל"ת)
82 נפתלי (לא בנט) :-) 31/07/2014 21:41 נפתלי בנט תותח
ולא רק הוא. איך שהוא הכניס למראיין הדרעק הזה. ישר כח.
משה 02/08/2014 20:52 נפטלי בנט (ל"ת)
יוסי אש 01/08/2014 23:25 נפתלי מלך
כל הכבוד מיצג אותנו חכם יפה ולעינין המשך כך בכל הכח אתה באמת ראוי להיות בראש מנהיג חכם ונחמד
81 tutit 31/07/2014 20:40 wow!!! so proud! finally someone that knows how to re! (ל"ת)
80 צבי 31/07/2014 20:01 ראיון מצויין (ל"ת)
79 אבי קריות 31/07/2014 16:19 בנט אתה פשוט ענק (ל"ת)
78 זרי 31/07/2014 15:52 כל הכבוד (ל"ת)
77 יוסי 31/07/2014 15:52 מנהיג אמיתי...חד וחריף ..
פוטנציאל לראש ממשלה שנחוש להגנת המולדת.
76 מאגי 31/07/2014 14:08 התשובות שלו ממש חלשות ולא משכנעות (ל"ת)
מאגי הקוסמת 04/08/2014 18:08 מאגי אולי תעשי איזה מאג (קסם) וזה יעזור?? (ל"ת)
75 עופר 31/07/2014 12:31 מעולה
אהבתי את קור הרוח במהלך הראיון בנט לא ניגרר לפרובוקציות של האנטישמי שמשכורתו משולמת ע"י מממני טרוריסטים.. כמו שאמר ידידי כאן..רק שלא יתקלקל
74 באלבד מאישם 31/07/2014 11:32 כאיש שמאל שלא סובל את בנט אני חייב להודות
שהוא נתן ריאיון מצוין.
אסתר 01/08/2014 22:29 בנט
מעולה בנט ראיון יוצא מהכלל חריף פוגע ומדוייק!
73 שגיא 31/07/2014 09:49 אלוהים מישהו צריך להגיד לו להפסיק ללכת לראיונות
הוא פשוט גרוע הוא אולי טוב בעיניים ישראליות, אבל בעיניים בינלאומיות הבן אדם פשוט עושה לנו נזק! לא עונה לשאלות ששואלים אותו. חוזר על מנטרה שהיא לא רלוונטית עבור תושבים בינלאומיים ופשוט נשמע כאילו הוא מישהו שיש לו מה להסתיר.
משה 02/08/2014 20:46 רעיון של נפתלי בנט
אני לא יודע מי אתה אתה נראה כמו נפולת של נמושות אני גדלתי כשמאלני עד היום בחרתי במפלגת העבודה ומה אגיד לך השר בנט עונה כמו שהוא חושב ומה שרוב הישראלים חושבים ומה שאני חושב אם זה היה תלוי בי הייתי מחסל את החמאס מהאויר עם פצצות יותר גדולות בכדי לגמור אותם שום ביקורת על ממשלת ישראל אין לך זכות להעביר . אלה עם הייתה תושב של הדרום אז סתום את הפה אם אין לך דברים טובים להגיד
אלונה 31/07/2014 14:36 קדימה נראה אותך עונה נכון על כל השאלות המטומטמות האלה
בכוונה הוא לא עונה לו על השאלה שנשאלת, כי המראיין תקוע סביב נושא אחד בלבד וזה לא משנה מה בנט עונה לו הוא חוזר על אותה המנטרה! בנט מצווין בכל הראיונות האלה!
דני 31/07/2014 12:33 תגיד אתה גר כאן?
המראיין לא מפסיק עם המנטרה של 256 ילדים, כשבנט עונה לו לעניין שהם מגן אנושי של החמאס המראיין פשוט חוזר על זה 4-5 פעמים, 256 ילדים 256 ילדים 256 ילדים 256 ילדים. זה שחמאס הצמידו לתינוקת 12 מטעני חבלה ליד בית ממולכד לא מזיז לו בכלל וכנראה גם לא לך, וגם זה שחאלד משעל גר בדוחא, וכנראה גם לא זה שהאמיר אל ת'אני מממן את החמאס. כל זה בסדר גמור העיקר שהקפוצ'ינו שלך יהיה חם מספיק ושלא תפסיד את האימון ביוגה. נכון מאמי?
טל 31/07/2014 12:30 מישהו צריך להגיד לך לדבר פחות
כי אתה מברבר שטויות בשצף, הבנת הנקרא ? הוא ענה בדיוק על מה ששאל אותו המראיין מה שקרה זה שהמראיין החליט להתעלם מהתשובות.
ברק 31/07/2014 11:46 אולי אתה גר בחול או משהו
לי כתושב אשדוד לא איכפת בכלל מה העולם יגיד כי תמיד הוא ימצא מה להגיד לא צריך להתרפס לאומות העולם כדיי שמדינה עצמאית וריבונית כמו ישראל תוכל להגן על עצמה מפני ירי טילים ... כ200 טילים ויותר על עיר הנמל המרכזית שלך זה סיבה מספיק טובה לתקוף
72 גאח 31/07/2014 08:41 שאפו!המראיין מהווה דוגמא פמטסטית לשמאל הישראלי ולארס הנ (ל"ת)
71 כרמית 31/07/2014 08:39 כל הכבוד!!!
כל הכבוד!!!
70 עופר 31/07/2014 08:32 מלך!!!!!!!
אין עליו על הבנט הזה. המראיין הזה צריך גם לחטוף איזה טיל מונחה איך שהוא עוזב את התחנה בדרך הביתה. נקניק!
69 עידו 31/07/2014 08:26 סוף סוף מפסיקים להתרפס. (ל"ת)
68 דן 31/07/2014 08:23 כל הכבוד לאיפוק ולנחישות שלו
מעביר את המסר בדיוק כפי שצריך ולא נרתע מכלום !!!
67 עופר 31/07/2014 08:23 מיום ליום אני מחבב את בנט יותר ויותר
הוא מדבר בנחישות ולא מוכן לקבל בולשיט מהמראיינים, וגם לא מנסה להיות פוליטיקלי קורקט. הוא אומר את הדברים כפי שהם. האגרסיביות של המראיינים פשוט עולה על כל דמיון - כאילו אנחנו הצד היחיד בקונפליקט הזה. אף אחד מהם לא מביע דאגה לגבי מה שקורה, או עלול היה לקרות אלמלא כיפת ברזל, בישראל.
66 שרון 31/07/2014 03:26 איזה אלוף, צריך להיות ראש ממשלה (ל"ת)
65 צח 31/07/2014 02:28 בנט - היחידי מבין נציגי ישראל שמדבר לעניין...
אצל כל השאר תשמעו רק משפטים סתמיים כמו "ידו הארוכה של צה"ל תדע..." וכיו"ב. וחבל. למילים יש כח, גם מול עולם ציני ואינטרסנטי
64 רוניתשלחנויות 31/07/2014 01:40 אחלה
כל מילה דבש. בני אתה תותח
63 שאול המשורר 31/07/2014 01:24 ראיון נהדר ! כל הכבוד ! (ל"ת)
62 דרור 31/07/2014 00:01 הטילים שיורים על ישראל זה פשע מלחמה
הוא מדבר עלינו כפושעים? ומה מטרת הטילים אם לא להרוג? אולי לטעמו אנחנו פושעים שמצליחים ליירט את הטילים שלהם?
61 עידו 30/07/2014 23:46 לא משנה כמה הסביר לו בנט, המראיין כל שנייה מזכיר את ..
הילדים, יעני בכוח לחפש אותנו שאנחונו לא בסדר. בנט אתה תותח!
60 2 30/07/2014 23:00 תותח!!!
נפתלי בנט! העם אוהב אותך!! מאז שאתה בפוליטיקה הצד הימני והשפוי במדינה הולך וגדל...תודה!
59 מורן, ת״א 30/07/2014 22:53 בנט פשוט מצוין
הוא צריך להיות שר החוץ!!! תותח
58 עדן 30/07/2014 22:29 חמאס
הייתי מוסיף שדובר החמאס אומר מעל כל במה אפשרית שהן רוצים להרוג אותנו מה לא ברור!!!!
57 thzhe 30/07/2014 21:38 רק שלא תתקלקל לנו ...כמו שקרה ל"קוסם" (ל"ת)
56 אביגיל 30/07/2014 20:50 לפחות מישהו שיודע לענות בלי פחד (ל"ת)
55 ליאת 30/07/2014 19:49 נפתלי בנט גבר!!!!!
יש לו יותר במה להתגאות מכל הממשלה יחד! ברור שהוא יהיה ראש הממשלה הבא!!!
54 גיל 30/07/2014 19:41 לא משהו
נשמע כמו תגובות מאוד הגיוניות אבל זו בדיוק הבעיה של ההסברה שלנו. רוב האנשים שרואים את זה מתחברים לרגש שלהם ולא להגיון הם שומעים מעל 200 ילדים הרוגים וזה כואב להם. תגובה הולמת היא לנסות ולהבהיר להם איך מרגישים הילדים בישראל שצריכים לחיות לצד הטרור ולדבר מהלב ולא מההגיון - עובדה, זה לא עובד
נתי 30/07/2014 23:28 הבעיה היא
שלא משנה איך מרגישים הילדים אצלינו או מה קורה לילדים אצלינו זה לא משתווה לילד מת.
53 גיא 30/07/2014 19:39 נפתלי בנט, מלך ההסברה הישראלית! (ל"ת)
מאיר אליהו 31/07/2014 03:57 דברים שרואים מכאן לא רואים משם
גם נתניהו בזמנו היה מלך ההסברה (גם היום)אבל כשאתה צריך להחליט החלטות מול אמריקה -האום אירופה וגם מהבית אז אתה מדבר אחרת
52 ליאור כהן 30/07/2014 19:37 בגלל זה בחרתי בך
אתה שולף התשובות הכי מהיר אין עליך
51 יאיר צארום 30/07/2014 19:26 נפתלי לראשות הממשלה
הכוכב נגד רצונו של המצב הנוכחי ביבי הבובה צריך לקחת ממנו שיעורים איך לדבר עם התקשורת העולמית ובמיוחד עם אוהב החמאס חוסיין אובמה כרגע הוא מריונטה שלו
50 שוקי 30/07/2014 19:00 ראש הממשלה הבא! (ל"ת)
49 חחחחחחחחחחח 30/07/2014 19:00 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק בנט
48 - 30/07/2014 19:00 מעולה!!! (ל"ת)
47 מעיין 30/07/2014 18:50 מראיין חצוף!!
ממשיך לדבר על הילדים שמתו בעזה, בזמן שהם מתו באשמתם של חמאס שממקמים את הרקטות והמשגרים שלהם ליד הילדים בבתי ספר, גנים, בתי חולים וכל מקום שיש בו אזרחים ואף יורה מאותם מקומות תוך סיכון הילדים והאזרחים. נזכיר למראיין המגמתי שבניגוד אלינו, החמאס מנסים לכוון ולהרוג ילדים ואזרחים בכוונה תחילה וכי לולא הייתה קיימת כיפת ברזל, הם גם היו מצליחים להרוג מאות ילדים ואזרחים.
46 מוטי 30/07/2014 18:41 נפתלי - אחלה !!! (ל"ת)
45 כוכבה 30/07/2014 17:07 לא פלא שבחרתי בך!!!
דברים כדורבנות הוא לא יכל לך עם השאלות החוזרות עם ישראל חי לנצח
44 מייטי מאוס 30/07/2014 17:04 כל הכבוד. חידד מסרים מול האוייב (ל"ת)
43 אסנת גינת 30/07/2014 16:24 נפתלי בנט ראש הממשלה הבא
למה אתם לא מדפיסים את הכתבה שלי?
42 רויטל 30/07/2014 16:21 אלוף
נפתלי בנט אין כמוך ! צריך עוד הרבה אנשים כמוך בממשל שלנו
41 אסנת גינת 30/07/2014 16:19 נפתלי בנט ראש הממשלה הבא.
הנאום של נפתלי בנט ,היה מדהים הוא ענה בחוכמה ובאיפוק על כל שאלה , ישר ולעיניין, הוא פשוט גדול.! הוא יהיה ראש הממשלה הבא!
40 גמרתי עם ביבי 30/07/2014 16:04 ליכודניק שרוף
כל חיי הצבעתי ליכוד. לא עוד!! ביבי הססן, מכבסה של מילים ויוביל אותנו לאבדון. רק בנט או ליברמן
39 טלי 30/07/2014 16:03 ידעתי במי לבחור
חזק ! ענייני ורהוט ! יישר כח !!
38 שמואלי מוריס 30/07/2014 15:07 בנט
ביבי צא לחופשה קצרה לתן לבנט לנהל את הענינים
37 ניסים 30/07/2014 14:11 בנט מדבר לעניין ביבי גמגמן (ל"ת)
36 יאן 30/07/2014 14:07 בנט מתראין כמו נתניהו רק יותר חכם ואמין!! (ל"ת)
35 ערן 30/07/2014 13:31 כל הכבוד...ראיון מצויין (ל"ת)
34 יריב 30/07/2014 12:55 בנט יצא מצויין, רהוט, ברור ולא מתנצל כשלא צריך (ל"ת)
33 אבי שמול 30/07/2014 12:49 בנט התותח , המנהיג הבא של ישראל , כל הכבוד אוהב אותך. (ל"ת)
32 ישראל 30/07/2014 12:44 הנואם הכי טוב שקם לארץ ישראל
מאז אבא אבן לא נשמע דובר כה רהוט ברור וחד שישמיע את קולינו בעולם. תודה לך נפתלי בנט על השירות שאתה עושה לכולנו , גם אלה שבחרו בך וגם אלה שאולי מצטערים שלא בחרו בך ועוד יבחרו.
31 בן 30/07/2014 12:20 בנט ראש הממשלה הבא !! (ל"ת)
30 יהודיה גאה 30/07/2014 12:17 בנט לשלטון
אין צורך להוסיף על מה שכל היהודים היקרים כתבו פה,רק שאלה אחת מעסיקה אותי ברשותך..למה למהההה שר הכלכלה ולא שר הבטחון? טוב יודע מה? לראשות הממשלה במיידי!!!!!
29 בנט להסברה הישראלית 30/07/2014 12:13 בנט הוא בנימין נתניהו הבא של ישראל. יופי של ראיון רהוט
בנט הוא ישיר רהוט ואינו חושש לייצג את עמדת ישראל בצורה שאינה מגומגמת כפי שפוליטיקאים אחדים עושים בראיונות בחו"ל. הוא אינו זע על כסאו הוא שולט ברטוריקה המתאימה ויוצא חוצץ בלי להניד עפעף ובלי לגמגם.. יופי של ראיון יופי של הסברה של הקייס הישראלי. למנות אותו לשר ההסברה של ממשלת ישראל מיד!
בעז 30/07/2014 13:07 זה בדיוק החשש. עוד בובה אמריקנית שמתחפשת ל"ימני". (ל"ת)
28 פלג 30/07/2014 12:09 אלוף דיברת יפה מאוד! אוהב אותך אחי (ל"ת)
27 דן 30/07/2014 11:39 בנט , אדם איכותי ופוליטיקאי משכמו ומעלה
מלח הארץ ונותן הסברה מעולה , אנחנו חייבים אותו בתור ראש ממשלה ואת ליברמן בתור שר בטחון ואני בטוח שפני התמונה ישתנו לטובה - לפחות בתחום הבטחוני .
26 רמי 30/07/2014 11:25 הרצות הברית יכולה לגמור את זה בדקה
פשוט לבוא למנהיג הקטרי ולהגיד לא עד פה לא רק שלא נישמור עלייךה גם נכבוש אותךה ואז זה ניגמר נקודה סוף הכסף יותר חשוב להרצות הברית הפרוטקשן כביכול
25 רמי 30/07/2014 11:22 בנט יצאתה גדול רק שכחתה להגיד להם דבר אחד
אם כול הצבאות בעולם היו מתנהגים כך עם אירגוני טרור העולם לא היה נראה כך הבעיה היא אחרת הם כלפי חוץ מראים כאילו אכפת להם כי הם מפחדים מהמוסלמים בצרפת בבריסל בשבדיה בנורוגייה מצד שני תהיי בטוח שחלקם מאוד שמח שאנחנו פוגעים בטרור וההסטוריה תשפוט אותנו לפי זה שנחסל את הטרור
24 דנה 30/07/2014 11:21 כל הכבוד! (ל"ת)
23 ko 30/07/2014 10:59 עכשיו לך לCNN ותדבר על רצח מתנגי חמאס
ע"י חמאס - כי על זה הם לא מדווחים
22 שמעוןא 30/07/2014 10:41 כל הכבוד לבנט
כך צריך לדבר בלי לגמגם
21 דוד טאג 30/07/2014 10:38 כל הכבוד- סוף סוף יש מישהו שיודע לדבר
אני מודה שלא סבלתי את מה שאתה מייצג אך ככשמעתי אותך מדבר בראיון שינית את דעתי כלפיך עכשיו צריך לדבר באותה צורה עם מיסטר אובמה האינטרסנט שמוביל לשחורות
20 תראו כמה מראיין יכול 30/07/2014 09:50 כבוד לבנט, ככה צריך לענות למנוולים האלה (ל"ת)
19 ציון 30/07/2014 09:41 גדול !! ענק !! ייצגת את ישראל בכבוד ! שאפו ! (ל"ת)
18 שרול 30/07/2014 09:28 פשוט אלוף
לכל שאלה הכניס למראיין ולא נתן לו למשוך אותו לכיוון לא מתאים.
17 דד 30/07/2014 09:23 בנט ליצן-אונסים אותו בראיונות (ל"ת)
16 משה 30/07/2014 08:34 כל הכבוד-משתחווה לך (ל"ת)
15 שימו לב 30/07/2014 07:34 לאנגלית של בנט לעומת האנגלית של פרופ שטיינמץ חחחח (ל"ת)
14 משה 30/07/2014 07:30 מעולה !
פשוט מעולה ! הטיעונים, השפה , אי נפילה למלכודת ״ילדי עזה המסכנים״ יישר כח !
13 ברמן 30/07/2014 07:20 שהעולם ישפוט אותנו
אני מאוד רוצה שהעולם ישפוט אותנו! האלטרנטיבה הפחות טובה היא שהמטורפים יהרגנו אותנו. את מי אז העולם ישפוט???
12 בכר 30/07/2014 07:09 רשל"צ
חבל שיש רק אחד כמו בנט. כן,יש לחסל את החמאס בכל דרך אפשרית בלי לעשות חשבון לאף אחד. לפי מספר מדינות בעולם זה לא משנה איך נגיב לחמאס בכל מקרה נהיה אשמים אז לפחות שתהיה להם סיבה.
11 אורי 30/07/2014 05:18 השר בנט תודה לך ושנישמע בשורות טובות
החלמה מהירה לפצועים תחומים למשפחות
10 ירמיהו 30/07/2014 02:00 יצא מלך . למרות שבד"כ אני לא סובל אותו , את דעותיו ,
את המפלגה שלו ואת דיילת שקד
9 אפי 30/07/2014 01:05 כל הכבוד לבנט ולעם ישראל חי וקיים (ל"ת)
8 רואה את הנולד 30/07/2014 00:59 נפתלי בנט - פרשן , מייצג ומשווק מספר אחד של מדינת ישראל
ללא מילים, הראיון מדבר בעד עצמו. נפתלי ! אתה גדול ! למרות שאין אני נמנה על מלפגתו של נפתלי או על הצד הימני של המפה הפוליטית, אין לי שום ספק בצדקת דרכינו ובניהול המשובח של חברי הקבינט ובראשם נתניהו. לצערי ולמרות שמדובר במלחמה שטובי בנינו נהרגים בה, המאבק מול העולם הנו "משחק שחמט" שבו אנו נידרשים מחד להצדיק את דרכינו ומאידך לעשות הכל כדי להשיג את המטרה וכל זה בראייה צופה פני עתיד ובהליכה זהירה בין הטיפות. עד כה ישר כח לעושים במלאכה.
7 דרומי 30/07/2014 00:29 נפתלי בנט היה צריך להיות שר החוץ!
הרוסי שלנו לא מדבר ולא עושה דבר כדי ליצג אותנו בעולם
6 דוד 30/07/2014 00:22 הסברה מוצלחת הפעם
לעומת רעיונות קודמים שלא כ"כ צלחו
5 מוטי 30/07/2014 00:17 בנט, פשוט היית גדול
המשך להסביר את עמדת ישראל בכל כלי התקשורת העולמיים
4 יוסי קמחי 29/07/2014 23:53 תותח (ל"ת)
3 מוטי 29/07/2014 23:47 בנט נמצא בהתקף מאני חמור.
הוא ממש משתדל לסכסך אותנו עם כל העולם. צריך לאשפז אותו. בהוראת הפסיכיאטר המחוזי בעילה של סיכון סביבתו.
הצלף 30/07/2014 09:18 מלחמת עולם 3 חייבת להיות כנסו ביצים גדולות
להתחיל מלחמת עולם 3 מקטר שם הבעיה המוסלמית ביבי חייב ביצים גדולות מאוד ואמיצות מאוד ולהגיד עכשיו להתחיל מלחמת עולם 3 ל 100 שנה ומכאן תבוא השקט קאטר היא מושכת בחוטים ללא ספק יש לה מיליארדים של נפט אין לה כמעט צבא וחייב לשלוח לעברה שיירה של מטוסי קרב F15 F16 וכו להנחית מכה קשה על קאטר בפגיעות ישירות ולשטח את ארמון המלוכה ולהרוג את משעל התוצאה : חלאד משעל מת העולם יהיה בהלם קרב נקודת הרתעה חזקה מאוד ומסר ברור לעולם הערבי או שזה יילך לשקט או שזה יילך למלחמת עולם 3 העולם המערבי נגד הערבים והמוסלמים כולם והגיע הזמן לזעזוע אמיתי וכן אני מוכן להפסיד את חיי תמורת שקט לתווך ארוך מאשר שילדי ימותו בעזה שוב ושוב הגיע הזמן לחורבן
ניר 30/07/2014 07:25 התקף
בנט מדבר לעניין. זאת האמת כפשוטה. ולמרבה הצער הוא דייק כמעט בהכל. אולי לא דיפלומטי אבל ראוי.
2 רן 29/07/2014 23:43 בנט - יהודי גאה - לימדו ממנו איך מיייצגים את האמת שלנו (ל"ת)
1 ליזה 29/07/2014 23:39 יישר כח נפתלי בנט-האם מחבלי אלגזירה ישדרו זאת?!! (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש