18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ערוץ 10: חמאס הרג 20 פלסטינים שהעזו להפגין נגדו בשל ההרס בעזה

חמאס לא משאיר שום מקום לספק כי כל התנגדות ולו הקלה ביותר לשלטון ארגון הטרור בעזה תענה בהוצאה מיידית להורג
 |  39
מזעזע
Share
כאשר אנחנו עמוק בתוך היום ה-22 למבצע 'צוק איתן', ההרס הרב והמצב ההומניטרי הקשה השורר ברצועה בהיא כמה מתושבי להפנות את זעמם נגד חמאס. זה לא נגמר טוב.


דיווח של אלון בן דוד , הפרשן הצבאי של ערוץ 10, מראה כי אין גבול לאכזריות החמאס כלפי אזרחי עזה. בשכונת שג’אעיה התאספו אתמול בערב עשרות מפגינים ומחו על פעילות חמאס ברצועה, פעילות שהביאה עד כה להרס וחורבן. המפגינים הפנו אצבע מאשימה כלפי החמאס בהידרדרות המצב בעזה.

התגובה לא איחרה לבוא, אנשי חמאס מיהרו לתפוס 20 פלסטינים ובמשפט שדה מהיר הגדירו אותם "משתפי פעולה עם ישראל" - והוציאו אותם להורג ביריות.

נכון להיום אין תיעוד כלשהו לאירועים אך לא מן הנמנע שבהמשך אנו נראה צילומים סלולריים שונים מהאירוע המדובר.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

39 תגובות ב-32 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
32 אמיר 31/07/2014 14:15 העיתונאות הישראלית במיטבה
יש מקור לידיעה הזאת פרט לאלון בן-דוד? עיתונאים בשקל.
31 ביצ'סלאבפלסטיק 30/07/2014 14:12 חמאסניק קשוח עם נשק עתידי המוכר כרוס"ר מיקרו פלסטיקון
פיתוח סודי וייחודי של תעשיית TAU... Toys Are Us
30 אור לגויים 30/07/2014 13:25 צריך לאמץ את השיטה גם בארץ ולהתחיל עם זועבי !
הייתי מצפה מהיהודים שימציאו את השיטה, בעזה השיטה עובדת נהדר, אין פוצה פה ומצפצף !
29 ZIVA 30/07/2014 13:18 אולי זה התיעוד להרג מוסלמים צעירים וחסרי ישע?
שןאה אסלמית https://www.facebook.com/photo.php? v=1477435019161375&set=vb.100006846726308&type=2&theater
28 יריב 30/07/2014 12:57 צה"ל צריך להגן על תושבי עזה מהחמאס
וכך גם צריך להציג את המבצע - מבצע שנועד להפטר מהחמאס למען תושבי ישראל ותושבי עזה שרוצים לחיות בשקט - זה יתקבל הרבה יותר טוב.
27 אריק 30/07/2014 12:13 אני אוהב ערבים (ל"ת)
26 דליה 30/07/2014 12:05 אה-הוציא להורג את אלה שבחרו בו??? (ל"ת)
25 אנונימי 30/07/2014 12:03 !!!!!!!!!!!!!!!!
לפרסם בכל העולם במלוא העוצמה התקשורתית
24 המצרים ניצלו מזה 30/07/2014 11:02 דמוקרטיה ערבית, בחירות חד פעמיות (ל"ת)
23 חנין זובי 30/07/2014 10:21 לכי תגני על אחייך יה בוגדתת (ל"ת)
22 זהבה נדבקת באבולה? 30/07/2014 10:21 זהבה גלאון, את ממש בטוחה שתרצי לדבר איתם? (ל"ת)
21 מוחמד דף 30/07/2014 09:59 זה כי בתולות של שהידים שלנו לא יהיה להם אבטלה. (ל"ת)
20 deleted 30/07/2014 04:58 הצלחה מה היא
למוחמד דף מאחלים הרבה הצלחות ונצחונות כאלה
19 deleted 30/07/2014 04:49 הכסף לאן
קטאר תוכל מעתה לחשוב להשקיע בדברים מועילים לעזתים ,זה פשע לתת כסף ולא לפקוח עליו לאן הולך ,שנאה ליהודים מעבירה אותם על דעתם
18 יקי 30/07/2014 01:51 עוד כמה שנים גם ימנים יתנהגו ככה אל שמאלנים בתוך ישראל. (ל"ת)
אתה צודק רק ש... 30/07/2014 12:09 60 שנה השמאלנים מנסים לעזור לערבים לעשות את זה ליהודים (ל"ת)
17 שי 30/07/2014 00:40 ברוך השם שהם הורגים את האנשים שלהם גם בזמן מלחמה (ל"ת)
16 הלוי 29/07/2014 22:27 חומר טוב
אם זה המצב, מדוע לא עושים מזה כותרות. חומר טוב להסברה.
15 אפילו חיות שומרות על 29/07/2014 22:26 אורנה גילה גדעון לוי - מקווה שתתפכחו. הגיע הזמן (ל"ת)
מוחמד גלאון 30/07/2014 06:58 לא תצליחו לבלב את השמאלנים עם עובדות
השמאלנים תומכי חמס, בגלל שהדיחו אותם מהשלטון בבושת פנים, החל מהבחירות ב- 1977 הם נגד המדינה, ובעד הטרור של הפלסטינים, מכך, שהעובדות לא מעניינות אותם.
14 עופר 29/07/2014 21:13 ואיפה אירגון בצלם? כשלא מדובר בישראל הם
ממלאים פיהם זבל...אופס! מים
13 החברים 29/07/2014 21:07 לשלוח אליהם את גדעון לוי ועמירה הס (ל"ת)
12 חשראל 29/07/2014 21:00 להשיג בכל מחיר הוכחות מצולמות, ולהציג לעולם !!! (ל"ת)
11 אם אנחנו 29/07/2014 20:49 רוצים לנצח במלחמה הזו חייבים חייבים להביא
הוכחות לכך, ןלא להפסיק פשוט לא להפסיק, להראות לעולם ומבטיח לכם שננצח בדעת הקהל
10 שאלת השאלות??. 29/07/2014 20:46 כל הערבים שגרים בישראל תתחילו מהר להגיד תודה שאתם במדינ
במדינה יהודית ודמוקרטית (או שתקבלו זכויות וחובות ולא תהיו כגיס חמישי ובוגדים או שתפנימו את זה שהעם בישראל זו עובדה ולא תקבלו אתזה ותעופו מכאן לאחת מעשרות המדינות הערביות שבעולם)
9 ישראל 29/07/2014 20:45 אבל אלו 20 הרוגים שייכנסו לספירה הכללית של חפים מפשע
שנהרגו במלחמה, וכולם ישכחו מי הרג אותם. יטענו שנהרגו על ידי צה"ל. צריך להשיג עדויות מוצקות למה שקרה שם.
8 מחמוד 29/07/2014 20:43 חלאות
תפסיקו להעליב חיות. אפילו חיות טרף לא מתנהגות ככה!
7 החברים של גידעון 29/07/2014 20:38 נשמע מה יש לגדעון לוי ועמירה הס להצדיק את חברהם הנאורים (ל"ת)
6 ברבחמאס 29/07/2014 20:38 חנין זועבי - תגובתך??? "שקר, זוהי תעמולה ישראלית" בוגדת (ל"ת)
5 Israel 29/07/2014 20:24 To show to world who is Hammas (ל"ת)
4 מתאים לנו 29/07/2014 20:16 תמשיכו להרוג את אחיכם שכל העולם יראה וישמע חיות טרף (ל"ת)
3 ציון 29/07/2014 19:59 החמס טרוריסטים ליהודים ופושעים לפלסטינים טרגדיה קשה (ל"ת)
2 כרמילידה 29/07/2014 19:49 מעולה! עושים לנו את עבודת ההסברה. עם של חיות (ל"ת)
1 1 29/07/2014 19:17 סתם הרהור
חבל שחנין זו,,, לא היתה בהפגנה ,
ר.א. 29/07/2014 19:45 היא יכולה להפגין רק אצלנו כאשר אין סיכון לחיים שלה (ל"ת)
צביקה 29/07/2014 20:36 נו באמת.. מה כבר היה קורה. מקסימום היו לוקחים ממנה
את הזכות להשתתף בדיוני החמאס לחצי שנה. חחחחחחחח.
תתעוררו כבר!!! 29/07/2014 22:19 אורנה, גילה - עדיין אוהבות ערבים ומתביישות כישראליות? (ל"ת)
זה החמאס השטני 29/07/2014 22:18 לזימון לחקירה היא לא באה אבל היא רוצה בג"ץ. זבל (ל"ת)
זה החמאס השטני 29/07/2014 22:15 לזימון לחקירה היא לא באה אבל היא רוצה בג"ץ. זבל (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש