08:20 לאחר דחיית החנינה של עזריה - ריבלין סופג ביקורת קשה ברשת

08:15 אסיה: הניקיי יורד 0.5%, שנחאי יורד 0.5%

08:14 גרמניה: מרקל נכשלה בהקמת קואליציה - האירו מגיב

18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הפוסט שמסעיר את רשת הפייסבוק: ביקורת על התנהלות משפחת שליט

לפני מספר ימים פרסם אדם פרטי פוסט עם ביקורת על כך שמשפחת שליט לא באה לבקר את משפחות הפצועים והנופלים במבצע 'צוק איתן'. הפוסט זכה לתגובות מעורבות. מה דעתכם?
 |  172
שיח גועש
Share
פוסט אשר פורסם ברשת הפייסבוק לפני שלושה ימים ומותח ביקורת על התנהלותה של משפחתו של גלעד שליט סביב האירועים האחרונים, הולך וצובר תאוצה. הפוסט אשר פורסם בסוף השבוע ע"י אדם פרטי זכה עד כה לכ-2,100 לייקים ולמעלה מ-850 שיתופים ברשת.


"לכבוד משפחת שליט!! עשינו בשבילכם הכל אבל אותכם פעם אחת לא ראינו, לא בטלויזיה ,לא ראינו שבאתם לבקר ,לא פצועי המלחמה ולא לבקר את משפחות הנופלים שבזמנים אחרים אותם אנשים היו לצידכם והכי עצוב שאנו נלחמים נגד אותם אנשים ששחררנו אותם עבור הבן שלכם אתם אנשים קרים וכפויי טובה !!!".

כ-1,000 תגובות קיבל הפוסט עד כה והדעות בין המגיבים חלוקות. בעוד שיש אלו אשר מגנים על משפחת שליט ומבינים את ההתנהלות שלהם לאחר השבי של בנם גלעד ניתן למצוא לא מעט תגובות של הסכמה ותמיכה בכותב.

כך למשל, אחת התומכות במשפחת שליט כתבה: "המשפחה הזו עברה את סיוט חייה תניחו להם לנפשם!!!! גלעד היה בשבי! אולי בשבילו זה מעורר סיוטים או רגשות שהוא מדחיק? מי אתם בכלל לשפוט אותו. המשפחה הזו רוצה שקט. שחררו מהם ותנו להם שקט בלי ביקורות ובלי להכתיב להם מה הם אמורים לעשות".

מנגד, חלק מן המגיבים לא מהססים למתוח את הביקורת על ההתנהלות. אחד מהגולשים כתב ש"כל משוחררי שליט היום יורים על מדינת ישראל...והוא עוד מצדיק חטיפות חיילים...תתבייש נועם... שרצית את תמיכת העם ידעת להגיע ללב של העם ולקבל תמיכה חזקה לשחרור בנך.. איפה אתה היום מר שליט?"
הפוסט שמסעיר את הפייסבוק
הפוסט שמסעיר את הפייסבוק
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

172 תגובות ב-131 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
131 יובל בן יעקב 17/04/2015 19:31 תפסיקו לבלבל להם את המוח, תנו להם לחיות ולהתאושש מהתקופ
יש אנשים שאוהבים לסכסך ולהביא תככים בעם ישראל, תנו למשפחה הזאת לחזור לחיים נורמליים לאחר 5 וחצי של ציפיה וכמעט ייאוש משהותו של גלעד בשבי החמאס, אם האב נועם היה נבחר לכנסת מטעם מפלגת העבודה, זה היה סיפור אחר לגמרי, אז זאת היתה חובתו להחזיר אהבה וחום למשפחות ההרוגים ונפגעי צוק איתן, אך מאחר ומדובר בבן אדם פרטי שמעדיף לצאת מפרסום - תנו לו לחיות עם מצפונו והרגשתו והרגשת כל המשפחה
130 יובל 17/04/2015 19:22 זה צריך לבוא מהלב או מהנשמה - אולי קשה להם עדיין לתמוך
נכון שמשפחת החייל ווקסמן שרצח על ידי שוביו באו למשפחת שליט בתקופת השבי של גלעד שליט, תקופה מאוד ארוכה, אך כנראה שמשפחת שליט עדיין מתאוששת מהשבי הארוך ביותר של חייל ישראל בידי האוייבים ועדיין צריכים תקופת התאוששות מהתקופה הקשה שעברו, ואין להם את הכוחות לתמוך מהלב במשפחות הנפגעים החדשים חדשות לבקרים, כולל נפגעי צוק איתן, אולי הם עושים את הדברים בסתר ולא בפרהייסיה - בצילומי טלויזיה ופרסום.
129 אלי 04/08/2014 19:11 שליט
במדינה מתוקנת שליט לא היה מתקבל כגיבור אלא עומד לדין הלך לשבי בלי להלחם
128 נתן 04/08/2014 08:16 תעזבו אותם במנוחה הם עברו מספיק
מי שמשועמם ואין לו תעסוקה שילך להלחם בעזה
127 צוק איתן 03/08/2014 18:27 החוצפה
אתם רוצים להגיד שהתמונה אמתית ...אני ניגעל מהמשפחה הזאת ...בושה לאחד שכל המדינה דאגה לו ..חבל כל מילה
126 atuk19 03/08/2014 11:35 למה משפחת שליט לא נסעה לפיליפינים לסייע בטיפון?
לא מבין מה הקשר בין משפחת שליט לפצועים. למה הם צריכים לבקר פצועים וללכת להלוויות ולא לטפל בנפגעי הסופה בפיליפינים. הם כן ביקרו כל שנה את משפחות החברים של גלעד שנהרגו בתקרית. . לא ברור לי למה ליצור דיון דיון על פוסט מטומטם שלא קשור לכלום?
125 שולה 02/08/2014 23:12 יש אנשים שתרמו בדם דמם למדינת ישראל
גלעד היה חייל לא בצבא של שכירי חרב אלא בצבא חובה .וזאת היתה חובתה של מדינה תחת כל ממשלה לשחררו.למען המגוייסים והמורל של החיילים המתגייסים.לאף אחד אין זכות לשפוט אותכם.בשום מצב..זכותם לעשות כרצונם .אנשים יקרים
124 מומחה בקנוניות 02/08/2014 22:56 לדעתי הוא מתבייש לבקר את הנפגעים במלחמה
כי בעצם הרי "בגללו" יש יותר הרוגים ופצועים,הרי שחררו ים מחבלים שהוא יחזור. חוץ מזה עכשיו הוא חי את החיים הטובים - מה הוא צריך להכניס ראש בריא למיטה חולה.
123 ריקי 02/08/2014 14:34 הפוסט נכתב בעקבות כתבה שהתראיין אליה מר נועם שליט
מספרים פה רק חצי סיפור וכשאני קראתי את הראיון גם אני חשבתי ככה שאחרי כל מה שעשו בשביל האדון הוא מעז בכלל לדבר בצורה כזו נגד הצבא והממשלה
122 אלי אסיס 02/08/2014 13:09 גילעד שליט
מישפחת שליט היא לא מישפחה פרטית מאז החטיפה היא סמל למאבק של המישפחה וואיחוד העם לשיחרור הבן .ולכן אני חושב שהיה מכובד יותר עם היו יוצאים לתיקשורת עם הצהרת לתמיכה בצהל
121 מודי 02/08/2014 12:30 אולי כי הם בפוסט טראומה ?? שחררו אנשים תנו להם שקט (ל"ת)
120 מיכאל מדינה 02/08/2014 11:21 לא שפויים
תגידו אתם השתגעתם? רדו ממשפחת שליט תנו להם לחיות את חייהם מי אתם שתבקרט אותם? הם לא חייבים להגיב או להיראות. תתעוררו!!! מי הגה את הרעיון של טענות אליהם???
119 דוד 02/08/2014 11:11 ה"גיבור" שליט. טוב שלא קיבל צל"ש על עליבותו בקרב (ל"ת)
118 אסף עמרם 02/08/2014 10:35 כותב הפוסט
אני כותב פה מתוך תחושה שהרבה אנשים לא הצליחו להבין את המסר פה אין לי שום דבר אישי נגד משפחת שליט אני מעריך ומכבד ככל האדם באתי לצעוק את צעקתי שבלי אחדות של כל העם אחדות מלאה אין לנו זכות להיות פה אני מברך את משפחת שליט על ההחלטה שלה לצאת לתקשורת ומאחל להם את הטוב ביותר
117 T 02/08/2014 10:27 עמרם נראה חי שאפילו לצבא לא התגייסת. תתבייש לך תניחו ל (ל"ת)
116 ששון 02/08/2014 10:18 גלעד שליט
תתביישו לכם - גלעד נשאר סמל - ואתם מנסים ליצור סדק בחברה.. למה אתם מצפים ? להצהרות בעינין החטוף -? עכשיו ? תפסיקו עם זה - זה לא ילך לכם
115 אבי 02/08/2014 09:55 להניח למשפחת שליט
הקמפיין התקשורתי לשחרור שליט,הגדיל את המחיר לעסקה. התוצאה חיילים הרוגים,קצין חטוף. עודד בן עמי ספר כל יום את הימים שגלעד בבית.בזיון
114 מושיקו 01/08/2014 21:16 הם עכשיו עושים לביתם למדו מהמנהיגים שלנו (ל"ת)
113 מירי 01/08/2014 19:24 מה זה הטמטום הזה?
למה לתת במה למטומטם שמחפש עם מי לריב ואת מי להשמיץ? מה קורה לכם? לא מספיקה לכם המלחמה? תתעסקו באהבה ובחמלה. דיי לרמה הנמוכה בעמנו. בבקשה דיי. רק אהבה מביאה אהבה
112 חנה 01/08/2014 18:07 השתגעתם
לא נשאר על מי לכעוס הניחו לגלעד ולמשפחתו תנו להם זמן להתאושש מהטראומות שלהם הם אינם אנשים ציבוריים הניחו להם רוצים ידברו לא רוצים זכותם בואו נלמד לכבד את זכותם לא לדבר מש' שליט החזיקו מעמד
111 אלי 01/08/2014 12:10 בעיני החמאס חטיפת חייל תחשב לניצחון במערכה
מעניין מאיפוא בא להם הרעיון ההזוי הזה.
110 דודו 01/08/2014 10:25 כל אחד צריך לבדוק עצמו איך חבורה של יחצ"נים
הצליחה לשבש את דעתו, ולהשפיע קשות על שיקול דעתו. הילד של כולנו ... פחחחח
109 נתי 31/07/2014 21:41 מעניין מאד מה עושה אסף עמרם בחייו הפרטיים? מתנדב במד"א?
מתנדב בזק"א? לוחם בהנדסה קרבית? או עוד קשקשן שחייב להטיף לכול העולם מוסר בעוד הוא כלומניק?
108 שניידר לריסה 31/07/2014 19:19 תגידו עם ישראל -נפלתם על הראש?
זה ביזיון מה שעושים למשפחת שליט. Nה אתם רוצים מהאנשים שקיבלו את הדבר הכי יקר שלהם בחזרה -שיקברו אותו כדי לרצות אותכם? די! תפסיקו להסית. אנחנו יהודים -שכחתם? אל תהפכו את עצמכם לחיות.
107 איציק 31/07/2014 16:26 שליט....
חייל ..??? שזרק את נישקו......הרים ידיים...והכניס את המדינה לבוץ עמוק....ועוד חזר עם קבלת פנים כגיבור...דרגות....ושטיח אדום...???????
106 ס. יהודית 31/07/2014 14:15 משפחת שליט
"אל תשפטו אדם עד אשר תעמדו במקומו". כזכור לי, בעת פרשת חטיפת גלעד, גם אז המשפחה לא מיהרה וחיפשה פרסום באמצעות התקשורת ומיעטה להתבטא גם ביושביהם באוהלם. האב נועם שמר על צניעות ורגעי מבוכה רבים באותה עת וכמובן כשפנו אליו באותן שעות וימים קשים, אמר את אשר על ליבו בקצרה, עניינית וללא חיפוש פרסום. דברים אינם באים על פרתונם בזבנג וגמרנו, יש שמצבים מסויימים מחזירים אותך להתמודדות בתמונות העבר ואל לנו לשפוט - ואים מישהו מעלה על דעתו כי משפחה זו אדישה לאותם חיילים ומשפחותיהם. הדברים באים לידי ביטוי כל אחד בדרכו ואיזו רגישות עולה פה יותר "לסגור" חשבונות - הניחו להם!
105 שרה דדון - בן דהן 31/07/2014 12:41 כולם מתייחסים ל"טפל ושוכחים את העיקר"
די, מספיק לחטט ולבקר כל אחד. אף אחד לא יכול להיות במקום השני. בואו ונתפלל לשלום צה"ל שיחזרו בריאים ושלמים.. ותניחו לשטויות ולביקורות... "הניחו לטפל והתמקדו בעיקר".
104 יעל וייס 31/07/2014 10:59 מה קורה לכם
יצאתי לרחובות למען שחרור גלעד בגלל הרעיון ולא למען גלעד או משפחתו אותם לא הכרתי. למה אתם מצפים? אנחנו תורמים למען עצמנו. מי שתורם ומתחשבן- לזאת לא יקרא תרומה.
103 תאור מצב 31/07/2014 10:38 חטיפת חילים
כשהחמס הוכיח לכולם שעלידי חטיפת חייל יכול לקבל מה שרוצה ממשלת ישראל מה לנו שנלין שהם ממשיכים בקו זה גם היום ?
102 avshalom oved 31/07/2014 10:01 גלעד שליט = סמל שנסדק
אף פעם לא חשבתי שגלעד שליט "שווה" ואת המחיר ששילמנו על מנת להחזירו,, אני חושב שיש כנראה מעטים במדינה ש"שווים" את המחיר מכיוון שהמחיר באמת יקר . כשהבן שלי קצין בצבא שאל אותי למה אני חושב שחייבים להחזיר את שליט, עניתי משום שזה חשוב לכלל החיילים שנלחמים ויוצאים לקרב וחלקם ימותו, וחלקם יפלו בשבי, והם חייבים לדעת שנחזיר אותם, ואמונות ונוהגים כאלה הופכים לסמלים של המדינה , "עמוד האש " שלפיו צועדים וממשיכים, ואלה מהנכסים החשובים שלנו כאומה. צר לי שמשפחת שליט לא השכילה להבין את גודל השעה ואת המשמעות העצומה לאקטים סמלים מצדם כמו ביקור אצל המשפחות, לא רק שזה לא היה פוגע בסמלי המדינה, זה היה מחזק אותם , את המשפחות של שלושת הנערים שנרצחו, ואת שאר המשפחות שהקריבו את היקר להם מכל , ולהם כבר לא נשאר מזל לקבל את יקיריהם בחזרה
Carol 31/07/2014 18:54 מוג לב / גיבור
סליחה למשפחת שליט חובה כלפי כל העם ! ולא רק כלפי משפחות הנופלים כמו שידעו לגייס את כל העם למאבק לטובת בנם שדרך אגב כלל וכלל לא נחשב לגיבור ישראל (חייל שנכנע לאויב ללא אפילו ניסיון להיאבק על חייו מבחינתי אינו גיבור אלא מוג לב!!) וזוהי שעת האמת להחזיר לעם וללוחמיו האמיתיים מני מעט ממה שקבלו ממנו בשעותיהם הקשות
101 פלוני 31/07/2014 09:33 זה מטורף לפגוע בפרטיותו של שבוי משוחרר ומשפחתו!
לא יאמן - ניסיון להפוך את השבויים שהוחזרו לבעלי חובות ציבוריות????????? אולי גם על הדרך.... לחייב חיילים פצועים ונכים להתנדב בבתי חולים??????? צריך להשקיע מחשבה לפני שאמירות כאלו משוחררות לרשות הרבים...ממש לא מכובד לדעתי.
100 םם 30/07/2014 23:26 פפפ
שיחטפו את האח השני שלו ומאחל לא שירקב שם
Bogii 02/08/2014 08:16 על זה נאמר אם הטיפשות הייתה מחלה כואבת אז כל
החיים שלך היית בגבס שתהיה לי בריא חסר בינה שכמוך
אייל 31/07/2014 20:43 המום, מאיפה כול השנאה והארס הזה?אתה כועס ושונא את החמאס
יופי. מה זה קשור בכלל לגלעד שליט? ירדתם לגמרי מהפסים???
nkh 31/07/2014 08:29 ואז תרגיש יותר טוב?
"כמה רוע אפשר לבלוע. אבא תרחם אבא תרחם...." כל המגיבים המרושעים יודעים הכל. מה גלעד עושה, מה נועם עושה.מה יש לכם בקישקס. לכו תעשו חוקן ינקו לכם קצת את הרשעות ואולי תתחילו לחיות טוב.
99 יעקב 30/07/2014 22:40 אפילו את משפחות החטופים הם לא,ביקרו (ל"ת)
אייל 31/07/2014 20:45 כול אחד פה מומחה לא רק איך לנהל את המלחמה והמדינה, אלא
גם איך צריך שבוי מלחמה להתנהג. אני לא מאחל לך שתדע מה מרגיש ומה עבר שבוי מלחמה, אבל קצת קצת תתבייש ותשתוק.
98 יוסי 30/07/2014 21:08 דייי . מספיק ! חסר לנו מלחמות ? כנסו בבקשה
שלום לכולם ! אנחנו באמצע מלחמה ? אף אחד לא מושלם כולל אותי .ברגעים אלו איבדנו שלושה מחיילנו. לפעמים השתיקה יפה ומצליחה. אין לנו זכות לבקר אף אחד .כולל אנשים שדעתם הזוייה .עבדתי קשה ותמכתי לשחרור גלעד שליט ולא מצטער . לאיש שהקים את הדושיח הזה אדם נבזה. מחופש לבנאדם שאכפת לו . דיי לפוסטים הזוהים ודיי למלחמה בנינו. צהל חייב לנצח . באו נעודד אותו להצלחה ולא לדו שיח מכוער
97 דניאלי 30/07/2014 21:03 משפ' שליט אתם חייבים הסבר לנוכח הטענות העולות כלפיכם
הרי לא יעלה על הדעת שכאשר מדובר בשחרור גלעד שלכם אתם תגייסו את כל כלי התקשורת ובסיוע העם כדי לשלם לחמאס מחיר כבד מנשוא עבור שחרור הבן....בעוד שכאשר מדובר בחטיפה ורצח נערים בני משפ' אחרות ,פתאום קולכם נדם ואתם נעלמים מהתקשורת...איפה אתם..??
יהודים מודאגים!!! 03/08/2014 15:31 הם קבלו הרבה כסף מהקרן לישראל חדשה לממן את ההפגנות והלח
והלחץ על העם והממשלה! כן, האיחוד האירופי מימן את הלחץ, על מנת שנשחרר אלפי מחבלים!
96 אמנון 30/07/2014 20:38 תניחו להם
אני חושב שהם עברו מספיק לא צריך להטריד אותם יותר...הם לא בחרו בזה
95 לבנה 30/07/2014 20:25 די כבר עם השנאה העצמית הזו...די!!! (ל"ת)
94 אמיר 30/07/2014 16:50 מה החתתנות הזאת?
עזבו אותם בשקט! שיעשו מה שבא להם. דווקא בתקופה כזאת לשפוט בצורה כזאת נוקבת? איזה דחיפת אף - ישראלים מומחים בזה! מגעיל..
עברית שפה יפה 05/08/2014 16:04 חטטנות ולא חתתנות
אבל דעתך כדעתי
93 ישראלי 30/07/2014 14:00 אל תשפוט אדם עד שתגיע למקומו, ורוב הטוענים והצעקנים הם:
במרבית המקרים ג'ובניקים / משתמטים. רוב הקרביים לא היו טוענים כך. הכי חורה לי שיש "ימניים" הצועקים לכבוש את עזה ולהרוג את הערבים שלא שירתו יום בצבא ואם שירתו היו ג'ובניקים בעיתיים. שלא יהיה לכם ספק- אני הייתי קרבי ובני שירת כקרבי וכעת הוא במילואים בצו 8. אז "ימניים גיבורים" שלא נלחמים עכשיו בעזה שיסתמו את פיהם.
אייל 31/07/2014 20:47 אתה צודק, הראשונים לצעוק בעד כניסה לעזה ולא לצאת הם
ג'ובניקים ארסים משתמטים.
92 מוטי 30/07/2014 13:45 מספיק
מספיק להשחיר את כל העולם.מצאתם אויב חדש להטפל אליו? משפחת שליט? די נימאס
91 tooty 30/07/2014 12:43 בלבול מוח!!
כל הקמפיין של נועם שליט לשחרור בנו היה קמפיין פרטי. זה לא היה מאהבת ישראל/אהבת צה"ל/ערכיות כלשהי/מוסר כלשהו. כבר אז היה ברור לכולם ששחרור אלף מחבלים תמורת בנו יסכן באופן ברור אלפי אזרחים ישראלים. זה לא עניין אותו אז וזה לא מעניין אותו היום. וגלעד בכלל לא מבין על מה המהומה. הוא מבלה לו להנאתו.
90 אפרת 30/07/2014 12:43 אולי תטפסו על עץ אחר? למשפחת שליט זכות לאנונימיות!
מענין מה הם האנשים הטפשים, המשועממים והרעים התעקשים לעסוק בנושאים שלא נוגעים להם? כולנו שמחים שגלעד שליט חזר , ולו ולמשפחתו יש את מלוא הזכות לנהוג כפי שהם רואים לנכון, ולאיש אין את הזכות להעביר עליהם בקורת.
זכות לאנונימיות... 04/08/2014 00:01 האם אביו של גלעד לא רצה להיות חבר כנסת? (ל"ת)
89 רוכב אופניים 30/07/2014 12:43 פוסט מיותר. תעזבו בשקט את המשפחה המיוסרת הזאת.
תפסיקו להתלהם. המשפחה הזאת לא חייבת כלום לאף אחד. חבל שהאתר הזה נותן במה למתלהמים
88 מספיק. די כבר 30/07/2014 11:43 תעזבו כבר את משפחת שליט במנוחה. הם מספיק סבלו שנים (ל"ת)
87 משפחת שליט 30/07/2014 10:37 משפחת שליט- בושו והכלמו!
אסף עמרם כתב מה שרבים מאתנו חושבים בסתר לבם. אכן משפחה קרה ומנוכרת! לאורך כל החודש האחרון חיפשנו את פניהם או לפחות את התייחסותם למצב העגום אליו נקלענו כעם. אנו כעם התגייסנו ופעלנו ככל יכולתנו להביא לשחרורו של בנם הם כרגע בוחרים פשוט להתעלם ! יש להם המון מה ללמוד ממשפחות שלושת החטופים ! פשוט התנהגותם מבזה אותנו !
T 02/08/2014 10:28 רבים מסוגך תתבייש לך מה אתה עשית בשביל המדינה (ל"ת)
אייל 31/07/2014 20:50 מי אתה ומה אתה שתכתיב למישהו לעשות מה שנראה לך,
ולא! עם ישראל ממש לא חושב מה שמוחך הקודח ומלא השנאה חושב. אתה כועס? לך תלחם בעזה באוייבים האמיתיים שלנו, אבל בשביל זה אתה לא מספיק גיבור, לכתוב גידופים ונאצות בעילום שם כן! ממש גיבור. חלאת אדם.
שרה 30/07/2014 12:10 לא כל אחד בנוי להביא עוגות לחיילים פצועים, הניחו להם (ל"ת)
איכס 30/07/2014 11:56 בוש והכלם אתה. חלאת המין האנושי! (ל"ת)
86 אבי 30/07/2014 10:28 נועם שליט
הצלחת לגרום לעם כולו להרגיש שבנך הוא בן של כולנו. אפילו הצלחת לעשות מזה הון פוליטי בהתגייסותך למפלגה בליווי המדיה. חובה עליך היום להוכיח לעם שהיה איתך כי גם אתה איתנו. לך בקר משפחות שכולות ופצועי צהל - זאת חובתך המוסרית
אייל 31/07/2014 20:51 מה הבעיה שלך? אתה רוצה לבקר פצועים? לך תבקר ותפסיק
להכתיב לאחרים מה לעשות, וביננו קודם לך לשרת בצבא ואז תבין כמה דברים. פרזיט חמום מוח ואטום.
85 שוש 30/07/2014 10:19 איפה תתרומתם
לקרובת המשפחה ,אל תתממי המשפחה הזאת לא רוצה שקט הרי כהוכחה אב המשפחה רצה להכנס לפוליטיקה שם לא היה שקט לו ,הוא היה חשוף 24 שעות ביממה ,פשוט אנשים נצלנים ,וחסרי בושה ,דווקא עכשיו במצבינו הקשה ,היינו רוצים לראות את המשפחה הזו תומכת כמו שתמכו בה לאורך כל הדרך עד לשחרורו של גלעד ,ובלי תרוצים .
84 נורית סטריים 30/07/2014 10:19 "אל תדון את חבריך עד שתגיע למקומו"
שח''ו לא נתנסה בשבי'ה בטוחני שהמשפחה עדין עוברת דברים לא פשוטים, הבן עובר דברים לא פשוטים יש מקום רק ללמד זכות! ואל לנו תשכח שכוחינו באחדותינו במיוחד בימים קשים אילו. עם המון חששות פחדים וכו' ננסה רק לתמוך אחד בשני ולתת עוצמה לחזית זה מה שחשוב בעיתות כאלה
83 כוכב 30/07/2014 09:18 תגובה...
רק אלוהים הוא דיין האמת ואל לאף אדם לשפוט במקומו. מי אנחנו בכלל שנעביר ביקורת? שכל אדם יביט במראה ויתמודד עם דבשתו, מספיק להתערב ולמתוח ביקורת על חיי אחרים. מה כל כך משעמם במדינה כרגע? מדינת ישראל עשתה בשביל גלעד את מה שמאז ומתמיד עשתה למען כל השבויים. הוא לא יוצא מן הכלל, הוא רק השבוי האחרון החרוט בזיכרוננו. כיצד שאר משפחות השבויים מגיבים בימים אלו מישהו בדק? ואולי המקרה הפך אותם לשמאלנים קיצוניים אשר בכלל לא תומכים במה שקורה? אולי בכלל גלעד ומשפחתו מנועים ע״י דרגים בכירים בשילטון מלהביע דעה לגבי מה שקורה? נוחו קצת וסעו לשאוף אויר צח בים
82 סימונה 30/07/2014 09:16 תגובה
מר שליט אמר שאם הוא היה ערבי היה חוטף חיילים . אם כל כך רע לו מדינת ישראל אף אחד לא מחזיק אותו בארץ הוא יכול לעבור לגור בעזה ( אם בכלל ישאירו אותו בחיים החיות האלה )
81 אביב 30/07/2014 08:48 משפחת שליט
אני בין אלה שחושבים שצריך להניח למשפחה הזו לנפשה. כשבנם היה בשבי הם עשו מה שכל הורה שפוי היה עושה. הם לא ביקשו את התהילה והפרסום. הם לדעתי עברו מספיק טראומות ומכאובים ומחפשים את השקט והאנונימיות הם לא חייבים לנו כלום
80 אורית ששון 30/07/2014 04:26 שיכחה
משפחת שליט כבר הגיבה בכך שאמרה אם היינו פלאסטיניים גם אנחנו היינו חוטפים חייל אני עד היום מברכת בנרות שבת אלוהים תודה שהחזרת את גלעד שליט בריא ושלם צר לי על התגובה שלהם הם במיוחד היו אמורים לשתוק אין להם זכות דיבור ממש בושה וחוצפה אם הם כל כך מזדהים עם העם הפלאסטיני שיעלו לעולה את הבן שלהם
עוד אחד! 30/07/2014 12:24 גם אתה קראת כותרת ולא המשכת הלאה.... (ל"ת)
79 רועי 30/07/2014 02:18 פשוט עם של אידיוטים.. רובו ליתר דיוק
אני מנסה להבין אולי זה השיעמום שגורם לכם להגיד דברים כאלה ? או אם לא אז מה הסיבה? תנו למשפחה הזאת לחיות אל תחפשו החזר על ה״טובה״ שעשיתם למענה
78 גגג 30/07/2014 00:22 לשלול אזרחות למשפחת שליט החלאות (ל"ת)
אילן 31/07/2014 11:17 המגיב כך לא ראוי להיקרא אדם!!! (ל"ת)
יעל 30/07/2014 14:10 תתבייש לך. (ל"ת)
יוסי 30/07/2014 07:49 גם אויל מחריש כחכם ייחשב
ספר משלי יז, כח. גגג היקר תבדוק בדחיפות מה פירוש הפסוק
77 המומחה 30/07/2014 00:16 צריך להתמקד בלחימה בחמאס וחיסולם
גלעד שליט מעולם לא הביעה כל דעה פוליטית, אביו צריך לא להגיב, וגם לא לערב פוליטיקה, מדינת ישראל עשתה את הדבר הנכון, לשחרורו כולנו עמדנו מאחוריו ואני שמח שככה. כל עוד הוא פרווה לא כל דעה זה בסדר גמור, כנראה מבין שאין עם מי לדבר בצד השני ,
76 סתם אחד 29/07/2014 22:48 תנו לו לחיות בשקט, הוא כבר את שלו נתן.
הוא לא חייב כלום לאף אחד.
75 איתן טופר 29/07/2014 20:58 בושה
אם זה נכון תתביישו לכם כפויי טובה
74 אזרח 29/07/2014 20:41 נועם שליט האדם הכי כפוי טובה במדינה (ל"ת)
כל כאלב ביגי יומו 05/08/2014 16:06 בוא נראה אותך רק חצי מהזמן בשבי ואיך תתנהל (ל"ת)
73 קפטן קירק 29/07/2014 20:27 חבל....
היו צריכים להשאיר אותך אצל ג'עברי אתה בושה לצה"ל.........
72 פי 10 מארס 29/07/2014 20:19 תנו להם לחיות אל תהיו כלבים (ל"ת)
אני 30/07/2014 08:54 תפסיקו להעליב כלבים-החיה הכי נאמנה לאדם כפוי טובה (ל"ת)
71 שרי 29/07/2014 20:11 די. איזה אנשים מרים. תנו לאנשים לחיות בשקט (ל"ת)
70 ימני שפוי 29/07/2014 20:10 ימני שפוי
הטענות נגד משפחת שליט מקוממות ומופנות לכיוון הלא נכון. בן אדם שבן משפחתו נחטף, חושב קודם כל איך להחזיר אותו, זוהי תגובה מתבקשת של כל אחד מאיתנו לסיטואציה הזאת. את הביקורת יש להפנות בראש ובראשונה לממשלה, על שלא הפעילה לחץ על החמאס (להפסיק לפנק את האסירים, מעצר מינהלי לכל אסיר שסיים את עונשו, עד לשחרורו של גלעד וכיו"ב). לחץ זה יכול היה להחזיר את גלעד מהר יותר ומבלי לשחרר מחבלים. גם לתקשורת, שדרשה מראש הממשלה לשחרר מחבלים, תוך חוסר הבנה באיזה אזור אנחנו חיים, ולא נתנה מספיק ביטוי למי שהציעו אלטרנטיבות, יש חלק במצב הזה.
69 .... 29/07/2014 20:06 בזיון
עם ישראל ירדתם מהפסים לחלוטין. מלחמת מדיה מטופשת וחולנית!!! כל פעם שאני במקרה נתקלת בפוסט כזה בא לי לנער את כולכם ולהזכיר לכם שאתם בני אדם, עם אחד. איזה מין דבר זה?! מי אתה, חוצפן שלא נראה כמותו, שתגיד למשפחה איך הם אמורים להתנהג! בין אם עברה מה שעברה ובין אם לא. אכזבה גדולה מאוד ההתנהגות ברשתות. קצת איפוק וכבוד עצמי, ובכלל לעם ישראל.
68 לי 29/07/2014 19:56 הוא לא חייב להם כלום
סליחה, משפחת שליט וגלעד שליט בפרט אינו שר חכ או נשיא המדינה ואין לו שום חובה כלפי משפחות הנופלים עם כל הצער שבדבר. אם כבר החובה היא על המדינה כלפי המשפחות ולא ההפך. תנו לשליט לחיות בשקט בלי להעיר את זכרונות העבר והטראומות שאני בטוחה שמתמודד איתם עד עצם היום הזה.
67 ירדנה 29/07/2014 18:58 לא לבחור בו כמועמד של מפלגת העבודה
הוא הצטרף למפלגת העבודה, ורצה עוד להיבחר לתפקיד בתנועה זו ,או הם רצו בהצטרפותו כדי להתקשט בו , יש להחרים את המפלגה וכל מפלגה שתצרף אותו אליה.
66 גרמה 29/07/2014 18:58 קחו אותו תביאו תאלף מחבלים בחזרה (ל"ת)
אייל 31/07/2014 20:53 אתה לא יותר טוב מהם, ודרך המחשבה שלך רדודה ומלאת שנאה (ל"ת)
65 ניקיי לוי 29/07/2014 18:43 משפחת שליט
כל העם עמד ובכה עליך גלעד , עד ששוחררת ספרנו ימים והתפללנו תפילות בכל בית כנסת בארץ ובעולם, איפה אתם היום? ללכת לבקר פצועים לבקר משפחות שכולות, חלק גדול מאנשי החמס שנלחמים היום בנו הם אנשים ששחררו והיו שותפים לחטיפת גלעד. אז צאו החוצה ושיהיו שותפים לכאב של כל עם ישראל.
אייל 31/07/2014 20:54 ואיפה אתה כשהחיילים נלחמים בעזה? מישהו בודק את השתמטויו (ל"ת)
64 ראובן 29/07/2014 18:32 שליט שמלאנים
הרי זה ידוע שהמשפחה שמאלנים בעד הערבים
63 צפון 29/07/2014 18:21 זכותו להביע את דעתו
יכול להיות שהם לא מרגישים צורך כזה, לגיטימי אם כי מוזר.
62 ????? 29/07/2014 18:20 משפחת שליט
צודק לחלוטין, משפחת שליט לא רואה אף אחד מלבד את עצמה ואת האנטרסים שלה, לא יפה
61 קובי 29/07/2014 18:17 יכלו להתפרץ לטקס יום העצמאות אבל לבקר פצועים לא?
משפחה של קומוניסטים זבל
60 רוני 29/07/2014 18:12 התנהגות מבישה
לצערי- הצדק במילים אלה, בושה לכם ולך גלעד להתנער ולהתעלם בימים אלה מהנעשה כאן. מן הראוי היה שתבקרו חייל אחד תניחו פרח על קבר טרי ותבקרו משפחה שכולה,העם היה איתכם במשך שנים,תמך בכם, עמד בצמתים בחורף ובקייץ ולאחר שיחרורך גלעד מהשבי של המרצחים שרוצים להשמידנו. הפנת עורף הפכת למותג ,, מנוכר מהעם ומלוחמיו,אני אישית מתבייש בך גלעד ובמשפחתך ומאידך שמח שנעלמתם ואינכם חלק העם הזה. אתם כפויי טובה. תתביישו
59 אליחנן מלכיור 29/07/2014 17:51 פוסט מיותר
הפוסט הזה מיותר ,מי שכתב אותו משרת את החמאס ,וגורם לריב ומדון בעצמו ,שיעשה מעשה וילך בעצמו לעזור לפצועים במקום לבקר אחרים
58 לללל 29/07/2014 17:49 משפחת שליט
אס עמרם צודק..
57 נינה 29/07/2014 17:36 כמה שהוא צודק
וכמה מיותר היה לשחרר את החיות האלה בשביל האפס של משפחת שליט!
56 גיא 29/07/2014 17:04 אסף עמרם אתה אדיוט!
5 שנים של סיוט הכי רע שיכול להיות עבר על המשפחה הזאת, מה אתה מצפה מהם? למה לחפש אשמים? יותר נכון לך להתגייס ולא להשתמט
55 שמש 29/07/2014 17:00 שליט תרם את שלו
בעצם זה שהוא העסיק את החמס חמש וחצי שנים, היה להם פחות פנאי להתעסק בפיגועים, ויתכן שיש יהודים שניצלו בזכות זה.
54 בלבול מוח 29/07/2014 16:51 הדי הדלק של התקשורת
תפסיקו לבלבל לאזרחים במדינה את המוח כבר צריך לערוך ועדת חקירה על המטחנה של הרפש שנקראת התקשורת בישראל פשוט להתבייש ברמה אליה ירדתם שאתם בכלל מציגים את השטויות הללו
53 האמת 29/07/2014 16:46 אני דווקא זוכר את משפחת שליט מודה לכל דובר צרפתית בעולם (ל"ת)
52 עמנואל 29/07/2014 16:44 צר לי עליכם - לא-נעים ולא נועם
גם אני תהיתי, כבר לפני חודש כאשר עדיין חשבנו ש-3 הבנים בחיים, איפה אתם? איך זה שלא שמענו את האבא, והאימא - מה יש, באדמת יו"ש לא מוכנים לדרוך? להזדהות עם בנים של משפחות דתיות/מתנחלים אתם לא מוכנים? צר לי עליכם, מאוד לא מתאים לי התנהגותכם!!!! עמנואל
51 אן 29/07/2014 16:07 קראתי את המקור: 61 תגובות ולא יותר! סתם מזריקים רעל
בהפצת הפוסט המרושע הזה שאין לו כל ביסוס של ידיעה , מה אתם יודעים בכלל מה עובר על מש' שליט? הם לא סבלו מספיק?? חבל שכל עשב שוטה שכותב איזה "פוסט" של הכפשה מנוצל על ידכם "ישראמדיה" ועוד כמה אתרים שמחפשים רייטינג, בשיטת הכותרת "הפוסט שמסעיר את הרשת" תוך יצירת עוד ויכוח-סרק . מה כבר יודע/ים הכותב אסף עמרם ועורכי האתרים שמפיצים את הפוסט המרושע הזה? אבקשכם להסיר את הכתבה הזו.
50 תתרכזו בקיים 29/07/2014 16:03 עם ישראל מנהל פנקסנות- די לחפש מלחמות!
הבעתם תמיכה במשפחת שליט בשעה קשה. עשיתם את זה כדי לקבל משהו שאתם לא יודעים להגדיר בחזרה? ובכלל, מה אתם יודעים על שיקוליו של נעם שליט. לו היה יוצא לתקשורת חלקכם היה מתלהם ואומר שבגללו יש מחבלים משוחררים והיה דורש שישתוק. עדיף שאת כל האנרגיה הזאת תמקדו במורל גבוה לחיילים ולעורף. די לחפש מלחמות!
49 יששכר 29/07/2014 15:55 מה ענינו של מישהוא מה משפחת שליט עושה
לא עושה. הם אנשים פרטיים. ירצו לבקר, יבקרו ואם לא ירצו לא יבקרו. זה ענינם בלבד. תפסיקו להתעסק בשטויות.
48 "אסף עמרם" 29/07/2014 15:28 מה אתם מקשיבים לבנאדם שכותב את השם שלו בפייסבוק בעברי? (ל"ת)
47 אנונימי 29/07/2014 15:15 גלעד שליט
לצערי הרב אני נוטה להסכים
46 האמת הפשוטה 29/07/2014 15:02 אסף עמרם צודק (ל"ת)
45 קרן 29/07/2014 14:55 אשקלון
אני חושבת ובטוחה שאם הבן שלי היה בשבי 5 שנים ולבסוף אבו מאזן היה משחרר אותו הייתי אסירת תודה אבל לנועם שליט לא קיימת המילה תודה אלא רק הכפשה של ראש הממשלה שעשה מעשה נועז ושיחרר את בנו תמורת 1500 רוצחים ובכל זאת הוא משמיץ אותו????לא להאמין כפוי טובה
מיסו 31/07/2014 21:07 את יודעת מה קרן? אני ממליץ שתתנסי בחוויה המתקנת הזו ואז
נשמע ממך עוד כמה פניני חוכמה, והפעם מבוססים על ניסיון אישי....
44 לי בונד 29/07/2014 14:46 שישארו בבית
יותר טוב שישארו בבית, שלא יורידו את המצב רוח לכולם
43 דודו 29/07/2014 14:38 תניחו למשפחת שליט
הם לא אנשי ציבור, הם לא מחפשים את הפרסום בכח, הם רק רוצים שקט ושהסיוט שעבר עליהם ישכח. בשביל ביקורים ותנחומים יש לנו שרים, רה"מ, נשיא ורמטכ"ל. תעזבו אותם בשקט אנשים רעים.
אתי 29/07/2014 15:11 משפחת שליט
דודו להניח להם אבל האבא נועם נתן ראיון בחול שאם הוא היה חמאס גם היה חוטף חייל אז מה אתה אומר
42 אפרת 29/07/2014 14:30 ככה זה מרוקאים-אנשים שפלים (ל"ת)
מתנאל 30/07/2014 01:36 מתנאל
מה ישלכם יא שונאי יהודים.. יורים כמה טילים אתם מאבדים צלם אדם.. זה מה שהמחבלים רוצים שיקרה.. שנהיה פרודים בדעתינו
לי 29/07/2014 18:07 אפרת אם ככה אז מה זה אומר עליך ? (ל"ת)
שני 29/07/2014 17:38 ככה זה אשכנזים - כפויי טובה, אגואיסטים ואנוכיים... אם
הם לא נבחרו למפלגת העבודה אז הם לא יגיעו לנחם אף משפחה אבלה של חייל...
מיסו 31/07/2014 21:06 אני רק חושב על כול הנשמות השחורות הללו שהיו מתעוררות
כמו אריות ג'ובניקים אם המשפחה הייתה מעזה לבקר פצועים, איזו התנפלות הייתה אז על החוצפה שלהם. אנשיפ שמלאים רוע ושנאה מוצאים בכול מקום את הכתובת והתירוץ ושפוך מהמרירות שלהם.
41 ee 29/07/2014 14:28 אסף עמרם-מזרחי מרוקאי מה ציפיתם שיכתוב? (ל"ת)
לי 29/07/2014 18:08 שאתה סמרטוט לבן? (ל"ת)
40 דויד 29/07/2014 14:26 ביקורת בונה ?
חסרי אויבים אנו ? מילים חריפות שלא צריכות להאמר בתקופה זאת של המערכה.
39 מולי 29/07/2014 14:25 עזבו אותם בשקט גם ככה הם עברו תקופה מזעזעת (ל"ת)
38 קסניה 29/07/2014 14:17 הכתבה
מה הוא מיתערב ביכלל מאיפה לו לדעת עם הם באו לבקר חיילים או בוא לנחם משפחות .. חמוד תתעסק בחיים שלך ולא של אחרים .. אוקי אולי הם לא רוצים ויש להם סיבה לכך מה עכשיו צריך לקלל אותו ולדבר לא יפה תיסתקל על עצמך מיסכן שאין לו במה להתעסק בחיים איכס איזו רמה האנשים מגיעים תגיד עוד שניה שהוא צריך לנשק לך תרגליים עזבו אותו בשקט !
37 חני 29/07/2014 14:06 הם אנשים פרטיים ורצונם-כבודם
מר רוצים ממשפחת שליט? הילד בבית וזה העיקר. היתר-לא עניין של אף אחד. הם לא חייבים דבר לאיש וינהלו את חייהם כראות עיניהם. נא לרדת מהם. הם אנשים פרטיים ולא "שייכים" לאף אחד.
36 אנונימי 29/07/2014 13:45 הטיפשים ששחררו מחבלים אשמים
בשכונה בה אנו גרים אי אפשר לשחרר 1000 תמורת חטוף אחד. ארה"ב לא מנהלת מו"מ עם טרוריסטים וכששחררה 5 תמורת אחד ארה"ב רעשה. גילעד שליט לא חייב דו"ח לאסף עמרם. אסף ועוד מאות אלפי טיפשים שהפכו חטיפה של חייל אחד לאסון לאומי הם אלה שצריכים להבין שישראל יכולה לחיות עם חטופים. כניעה לחוטפים רק תביא עוד טרור ועוד חטיפות.
35 pini 29/07/2014 13:43 משפחת שליט
מאיפה כותב הפוסט שואב את החוצפה לבקר את המשפחה ממש מה משפחת שליט חושבת זו הבעיה הפרטית שלה-את המחיר היא כבר שילמה נועם ניסה לרוץ לפוליטיקה וכשל בגדול רצינו אותו כלוחם למען בנו-מה דעותי?ממש לא מענין בקיצור כל כותבי הפוסטים תרדו ממנו
34 lik 29/07/2014 13:32 מהיום הראשון סלדתי מהאיש הזה נועם שליט לא שווה פוסט (ל"ת)
33 יעל רוזן לוזון 29/07/2014 13:15 הם לא מעניינים
תניחו להם
32 מזל 29/07/2014 13:09 יש להם חוב מוסרי למדינה וחבל שהם מתעלמים . (ל"ת)
31 ירון 29/07/2014 13:08 הבעיה רק בנעם שליט
גלעד לא חייב לאף אחד , האבא נעם כן - והוא עוד חשב לרוץ לכנסת , פשוט איש שהפרסום שיבש עליו את דעתו , כפוי טובה למשפחת וורטהיימר , שילמו עליו משכורות שנים ואז שגלעד חזר עזב את מקום העבודה
30 לסחור 29/07/2014 13:02 ולזה אני קורא קפיטליזם. שילמו לך, עכשיו תחזיר. (ל"ת)
29 הדס 29/07/2014 12:52 רצון האדם
אין לצפות מהאחר לבקר או להראות את פרצופו מצד אחד אף אחד לא חייב כלום לשני , צד שני אומר שבמידה והם היו באים לבקר אז גם שם היו יכולות להיות חילוקי דעות וכעס מכל מיני גורמים. עדיף שלא יראו את הפרצוף שלהם כך אני חושבת לפחות.
28 ahnh 29/07/2014 12:47 הם לא חייבים כלום
אבל מן הראוי שיעשו זאת אגב זה מדהים כמה האנשים האלה כ"כ שונים מהמנטליות הישראלית
אופריים 29/07/2014 14:47 אתה מתכוון שהם לא בבונים מזרחיים? (ל"ת)
27 משה 29/07/2014 12:23 תגובה
לא שמעתי שהוא בעד חטיפת חיילים אבל אם זה נכון שיתבייש לו ומבחינתי הוא עוכר ישראל ולא מגיע לו לחיות פה.
26 ישראלי 29/07/2014 12:21 ראוי היה שיקחו חלק בחיזוק הלוחמים, משפחות הנפגעים ועוד.
אנחנו עשינו למען גלעד ושמחים שהוא איתנו כאן. ההורים יכולים מעט להחזיר לעם את מה שקיבלו כשהיו צריכים. מעט אמפטיה וחיבוק ללוחמים, לפצועים ולמשפחות הנפגעים. אנחנו עם אחד, מלוכד. ונמשיך להיות כך.
25 נעם שליט בוגד 29/07/2014 12:21 גלעד היה חייל רע ביצע מגוון עבירות והפקרה שהובילו
לחטיפתו לכלא למספר שנים
יצאו ממנהרה ירו בטנק 04/08/2014 00:07 מה אתה מקשקש? איזה הפקרה טמבל?
את אבא שלו איני מסמפט.
BIBI 29/07/2014 13:06 רגלעד ומשפחתו לא אשמים! רק BB אשם! (ל"ת)
24 כהן 29/07/2014 12:19 לא חייבים כלום
כיום הם אזרחים ככל אזרח, האם כל האזרחים במדינה הולך לניחום אבלים ולביקור פצועים, לא גם הם לא חייבים כלום לאף אחד.
23 יעלה לוי 29/07/2014 12:17 אנשים לא נחמדים ממש לא מבינים ת נפש האדם כנראה (ל"ת)
22 יעקב מעוז 29/07/2014 12:15 הפוסט והתגובות משני הצדדים מחפירים (ל"ת)
21 העם אשם 29/07/2014 11:53 אחרי שגלעד חזר עשיתם לו פסטיבל. הם אכן אנשים קרים (ל"ת)
20 אמיר מכלוף 29/07/2014 11:53 כמה שטויות באדם אחד. כמה שעמום. פרובוקציה עלובה.
אני קורא את הפוסט העלוב וחסר כל ההגיון הזה, של אסף עמרם, ומשתומם על עצם השעמום והרצון לקבל כותרות שאוחזים את אחינו תושבי ישראל, מדי פעם לפעם. האם אדון עמרם הוא נביא, או שמא חוזה? או אולי ידעוני? האם הוא יודע מה המצב הנוכחי של משפחת שליט? אולי אין ביכולתם להגיע לנחם אף אחד מהשכולים או לעודד פצועים בגלל בעיות אישיות? או רפואיות? או סתם מסיבות לוגסטיות שלא מאפשרות להם? ובכלל, מי קבע שמי שהולך לנחם משפחות, או מגיע לבתי חולים לעודד פצועים, או נוסע לגבול לספק מזון וציוד לחיילים, הוא אדם טוב יותר ממי שלא עושה זאת? או שהוא מזדהה יותר וכואב יותר ממי שלא נוהג כך? כמה שטויות. אבל זו המדינה שלנו. בעיתות מלחמה, כל פלוץ נהיה פרשן, כל עילג - שהקשר בינו לבין יכולת ורבלית שואף לאפס אם בכלל - נהיה הוגה דעות בפייסבוק, ולו בשל הרצון היחידי, הכמעט תמידי: לקבל תשומת לב, ועוד לייק, ועוד שיתוף. מי שמך בכלל למלך, שתגיד למישהו: "איפה אתה, למה אתה לא מנחם או לא מתראיין"? כן, אפילו אם זה למשפחה שהקרבנו בשבילה 1027 רוצחים נתעבים? ומדבר אדם שלא חשוד בנטיותיו שמאליות, בלשון המעטה, ויעידו חבריי.
נועם 29/07/2014 18:25 ת'כלס נכון.
מה רוצים מגלעד והמשפחה שלו? עוד סיבה שלא באו לאיזור עזה: פחדו מטילים. אפשר לדעת למה? איזה שטויות לא להאמין מה אנשים כותבים. רק חבל על כל תשומת הלב הזאת שהאסף עמרם הזה קיבל.
מגרון 29/07/2014 13:11 כל מילה בסלע
וגם אני ימני אחי
19 אנונימי 29/07/2014 11:51 רבותי, מנהלת כאן מלחמת תרבות בין בני אור לבני חושך
מי שלא יודע,למד או השכיל משתמש בפה המלוכלך ובידיים המטונפות שלו, בעוד הצד הנאור עונה הפוסטים ובהפגנות. יש כאן הרבה יותר מדיעה פוליטית, מאחר ואם אין לך יכולתנלישוב אין חך גם דיעה פוליטית. האויב הוא הזמין הקרוב, בשעה שמהאוייב האמיתי הם בורחים עם הטייבס למטה.
18 אנונימי 29/07/2014 11:37 כל איש או פוסט קטן מקבל פה ידיעה ? שיעסוק בחייו, אם יש (ל"ת)
17 שמרית 29/07/2014 11:34 ישראלים מרושעים, טיפשים ותאבי ריב!!
המשפחה הזו נאלצה לשרוד תופת. בקושי רב אפשר להיוותר שפויים אחרי 3.5 שנות אי וודאות. תנו להם לחיות חייהם בשקט ובשלווה. ממש כפי שראוי להם. אתם חושבים שאין להם פוסט טראומה????? איש לא מינה אתכם לשופטי מוסר. הלוואי ובני שליט יחיו בשלווה ובאושר ולא בכאב. א-מ-ן
ל 17 29/07/2014 11:58 הם בפוסט טראומה? זה לא הפריע לאבא לנסות להיבחר לכנסת
זה לא נראה כמו אנשים שחיים בפוסט טראומה ובכאב. את קרובת משפחה?
16 מנחם 29/07/2014 11:34 עזבו את גלעד..אבל אבא שלו יכול לרוץ לכנסת ? ולא לבקר חל (ל"ת)
אנונימי 29/07/2014 11:52 מאיפה אתה יודע ? אתה עוקב אחריו ? (ל"ת)
15 t 29/07/2014 11:28 בוטה אבל נכון,מי יודע כמה חיילים איבדנו מהמחבלים ששחררו
משפחה דוחה
14 שירה 29/07/2014 11:25 ביזפורטל מה נסגר איתכם?
לא ברור לי הטעם לתת במה לפוסט תת רמה שכזה, ועוד להתייחס לתגובות הטוקבקיסטים.
שיר - רע 29/07/2014 11:55 את בעצמך תת רמה (ל"ת)
13 באגסי סיגל 29/07/2014 11:24 לא כל שיט שמופיע ברשת, אמור להגיע לעמודי החדשות!
אתם רוצים להיות אתר רציני אז תהיו רציניים לפני שתהפכו לאיזה עמרי חיון.
12 יעקב 29/07/2014 11:24 שליט האבא איש קר מאוד גם כלפי משפחתו..מי שמכיר יודע (ל"ת)
11 שלום 29/07/2014 11:21 בושה ורוע לב (ל"ת)
10 א. 29/07/2014 11:20 הפסקת אש
בתמורה להפסקת אש אנחנו נחזיר את גלעד שליט ואבא שלו נועם ונקבל בחזרה 1100 מחבלים עסקה הגונה לכל הדעות
זאב 29/07/2014 13:01 מטומטם
ב"ה - אפילו בתור בדיחה זה לא מצחיק, אין גבול לטמטום, נמסור אותך לחמס אולי תדביק אותם בטמטום שלך, אמן ב"ה.
9 חזי 29/07/2014 10:54 ישראלים מפגרים
נתנו אכשיב מקבלים
8 סיסו 29/07/2014 10:54 אני לא אתפלא אם הם ירדו מהארץ. (ל"ת)
מיסו 31/07/2014 20:59 אתם יודעים למה ישראלים לא עושים סקס ברחוב?כי מייד יעצרו
כולם ויתחילו להסביר להם איך צריך לעשות ומה צריך לעשות. עם של מומחים ולא מעט מטומטמים ובעיקר חצופים חסרי מוח וכבוד לזולת.
גבי 29/07/2014 11:23 עם כל הביקורת על איך הם צריכים לחיות, זה לא יהיה מפתיע (ל"ת)
7 חיזקיהו יהויכין שפיל 29/07/2014 10:45 צודק הם באמת
אנשים מסכנים תניחו להם... איכס
6 יון 29/07/2014 10:41 בריחת השליט
בושו וייכלמו על ההתנהגות והמסתור תחת שקט משפחתי.זו העת לתמוך במשפחות החיילים,לוחמים ופצועים ולצערנו עבורכם גם הרוגים.פנו זמן מעיסוקכם הפרטיים כפי שאנו תרמנו למענכם.
5 אבי 29/07/2014 10:35 אן תגובה הכל נכון (ל"ת)
4 בוגי 29/07/2014 10:27 "והמשכיל בעת הזו ידום" אוייש כמה שזה חשוב עכשיו
חלאס מכל הסיפורים האלה עכשיו באמצע המלחמה
3 ליאור 29/07/2014 10:16 נו באמת נגמרו הנושאים הכלכליים? (ל"ת)
2 הצלף 29/07/2014 10:16 לפחות היו צריכים לבוא למשפחת אורון החייל שנחטף ולתמוך (ל"ת)
1 אנונימי 29/07/2014 10:14 במה אנשים קטנים מתעסקים?
עזוב אותם לנפשם
יעל 29/07/2014 14:57 דייי!
איפה אהבת ישראל?חטטנים!!!!!!תניחו להם,הם סבלו מספיק!!!!!!!!!!!!!!!!איך מישהו בכלל מעז להעלות פוסט כזה?כל חייל שחס וחלילה היה נקורה לו משהו כזה,כל העם היה נרתם.מאיפה ההתחשבנויות המוזרות האלה?היה נס שגלעד שליט חזר ושהוא חי ואף אחד לא יודע מה הוא עבר בתקופת השבי!!!!!!אף אחד רק הוא עם עצמו אז עכשו הוא צריך גם את התגובות "המחזקות" לריפוי ממחוויה הנוראית?אל תדון אדם עד שתגיע למקומו ואני לא מאחלת לאף אחד את המקום הזה,אז תתעסקו בדברים אחרים, ה באהבת ישראל,בתפילות במעשים טובים,הדיבורים האלו מחלישים את כולנו ועכשו שאנחנו בימים של בין המצרים"ומבכים את חורבן בית המקדש..צריך להזכיר לכם מדוע נחרב בית המקדש???על שנאת חינם!!!תרדו אבל מהררר מהמקום אליו טפסתם תבקשו סליחה אולי עוד תקבלו מחילה. רק כשאנו מאוחדים נצליח כמה הוכחות עוד תבקשו???????
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש