ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הקומיקאית ג'ואן ריברס: "אם ניו ג'רזי היתה תוקפת את ניו יורק בטילים, היינו מחסלים אותם" - צפו בקטע

ריברס בת ה-81 הגיעה לשדה התעופה ונשאלה בעניין העימות בין ישראל לחמאס. "אם על NY היו יורים טילים, היינו מחסלים אותם"
 |  27
הוציאה את העצבים
Share
הקומיקאית האמריקנית ג'ואן ריברס יצאה בסוף השבוע באופן ברור וחד משמעי בעד ישראל. ריברס דיברה כאשר היא הגיע לשדה התעופה אבל הבהירה את עמדתה בצורה מנומקת. "אם ניו ג'רזי היתה תוקפת את ניו יורק בטילים, היינו מחסלים אותם".


את הדברים אמרה ריברס לאתר הרכילות האמריקני TMZ. ועוד היא אמרה - "אם היינו שומעים שהם חופרים מנהרות מניו ג'רזי לניו יורק, היינו נפטרים מג'רזי. אתם לא יכולים לירות טילים ולצפות מאנשים לא להגן על עצמם".

כאשר הכתב שואל אותה לגבי אזרחים שנפגעים בעזה, היא משיבה - "אז אל תשימו את נשק בבתים פרטיים!". ואז הכתב שואל - לאן האזחרים אמורים ללכת? כאן ריברס ממש מתעצבנת - "הם התחילו!! הישראלים לא ירו עליהם טילים!! הייתי שם ואני יודעת מה קורה שם. BBC ו-CNN וכל אלה צריכים להתבייש לעצמם".

הכתב עוד מנסה להגיד לה שיש כל מיני ידוענים שתומכים בפלסטינים ומזכיר בין היתר את הזמרת הצעירה סלינה גומז. משיבה לו ריברס - "אווו, סלינה גומז תומכת.... היא בכלל יודעת לאיית את המילה פלסטינים?!?!"

ריברס בת ה-81 נולדה בשם ג'ואן אלכסנדרה מולינסקי. הוריה היו מהגרים יהודים ממוצא רוסי.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

27 תגובות ב-25 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
25 אבי 29/07/2014 01:13 כל הכבוד לה! אשה יקרה וחכמה!
מדהים שהאמריקאים , ברובם, מזהים את המצב הרבה יותר טוב משמאלנים שחיים פה
24 לומסה 28/07/2014 18:12 ג'ואן ריברס היא בן אדם אמיתי, כל הכבוד לה (ל"ת)
23 אנונימית 28/07/2014 11:07 ג׳ואן ריברס
אני מתה על האישה הזאת היא מדהימה
22 shaon 27/07/2014 21:46 Sharon Stone-we want to listen from you ! (ל"ת)
21 יונינה 27/07/2014 21:32 גו'אן ריברס
שאפו לגברת ריבס, חבל שאין עוד אמיצים כמו הגברת, העולם טרם הבין שהיעד הבא זה הם, הכתובת כתובה על הקיר בכל רחבי אירופה וארצות הברית, האם הם עיוורים?תשובתי היא כן, חבורה של אנטישמים יושמים באו"ם בערוצי הטלביזיה השמאלנית, אבל גלגל מסותובב לו , ימים יגידו.
20 אילת שיף 27/07/2014 21:03 אמת לאמיתה
איזה אומץ ויזה דברים.
19 סלינה גומז 27/07/2014 20:44 "That college grand" קרע אותי (ל"ת)
18 יפעת 27/07/2014 18:20 כל הכבוד לה, צריכים עוד כמוה (ל"ת)
17 ני 27/07/2014 14:46 איזה חזקהההה אהבתי (ל"ת)
16 מנתח פלסטי 27/07/2014 14:21 שתחזור לחור החשוך ממנו יצאה (ל"ת)
התבלבלת. תחזור אתה 28/07/2014 22:20 לשם. (ל"ת)
j 27/07/2014 20:21 תתנהג כלפיה בכבוד רב !! (ל"ת)
15 יורם 27/07/2014 13:09 שולח לך נשיקה חמה.
נשיקה חמה לך.!!!
14 שרונה 27/07/2014 12:17 אוהבת אותך
אף אחד לא מעוניין להרוג חפים מפשע אבל כן להגן על עצמו ומשפחתו מאלה הבאים להרוג אותך ג'ן אמרה מה שכולם יודעים .
13 חני 27/07/2014 09:04 פה גדול - אבל חכם!
ג'ואן ריברס דיברה ממש לענין. היא באמת לא פוחדת להגיד כל מה שחושבת ולא איכפת לה שלא זה מה שהצד השני רוצה לשמוע. נשאל את סלינה גומז איפה זה ישראל ועזה-היא אפילו לא יודעת. כן-צריך ללמד אותה גיאוגרפיה. ג'ואן ריברס- T E N!
12 אני 27/07/2014 08:26 שמואלניים, תתביישו! (ל"ת)
11 gg 27/07/2014 08:17 כנראה שעד שמבינים משהו בארה"ב צריך להגיע לגיל 90 (ל"ת)
10 שרית 27/07/2014 06:52 הלוואי שהשמולאנים קיצוניים היו מבינים כמוה
כל הכבוד לה...כן ירבו
9 יעל 27/07/2014 03:23 גין
היא מנחה את משטרת האופנה ומתגאה תמיד בהיותה יהודייה יישר כח עצום אהבתי אותה לפני עכשיו הרבה יותר!!!!!!!!!! והיא גם שנונה.
8 יעל 26/07/2014 23:32 צודקת
היא כל כך צודקת בכל מה שהיא אמרה
7 amira 26/07/2014 23:12 joan i love yue
I fom israel i respekt yue joan tenk yue
6 ג 26/07/2014 22:41 EL EL ISRAEL !! (ל"ת)
5 כ 26/07/2014 22:25 SALINA-YOU ARE NOT SMART (ל"ת)
4 R 26/07/2014 22:16 Will come to Israel ! (ל"ת)
3 כל הכבוד. 26/07/2014 21:54 סוף סוף אחת שאכפת לה מהיהודים בארץ!! (ל"ת)
2 הארץ תתבישו 26/07/2014 21:18 גידעון לוי ועמירה הס שמעתם תתבישו (ל"ת)
1 E 26/07/2014 20:47 Jan - I love you !
You are realy
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש