08:20 לאחר דחיית החנינה של עזריה - ריבלין סופג ביקורת קשה ברשת

08:15 אסיה: הניקיי יורד 0.5%, שנחאי יורד 0.5%

08:14 גרמניה: מרקל נכשלה בהקמת קואליציה - האירו מגיב

18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

יוזמה בכנסת: פסילת בל"ד של זחאלקה וזועבי, בטענה לקשר עם קטאר

חברי סיעת בל"ד הם ג'מאל זחאלקה, חנין זועבי ובאסל גטאס. יוזמה המהלך היא ח"כ יפעת קריב ממפלגת "יש עתיד"
 |  78
בימי 'צוק איתן'
Share
הסכסוך בין המפלגות הערביות ליהודיות עולה שלב היום אחרי שאתמול היה זה עימות חריף בין טיבי לליברמן . ח"כ יפעת קריב ממפלגת "יש עתיד" הוציאה הבוקר מכתב ליו"ר הכנסת ח"כ יואל (יולי) אדלשטיין וליועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין בקריאה לעצור את כל העברת המידע מהכנסת לחברי הכנסת של סיעת בל"ד, לבדוק את כל מקורות העברת הכספים מחו"ל לבל"ד, לחברי הכנסת שלהם ולמקורביהם ולבדוק את כל מערכות הקשרים בין עזמי בשארה לאזרחים ישראלים. חברי סיעת בל"ד הם ג'מאל זחאלקה, חנין זועבי, באסל גטאס.


וכך אומרת היום קריב, "אנו בעיצומה של מערכה קשה וכואבת במטרה להשיב את השקט לתושבי מדינת ישראל. גם ברגעים אלו, כאשר ליבנו עם התושבים, חיילי צה"ל והמשפחות השכולות, מחובתנו לפעול לפסילת המפלגה והסרת חסינותם של חברי הכנסת מסיעת בל"ד, אשר זוכים בפועל לחסינות קטארית."

במכתב שהעבירה ח"כ קריב ליועץ המשפטי לממשלה מתייחסת קריב קודם כל לקשר שבין קטאר למימון הטרור ואז לקשר שבין קטאר למפלגת בל"ד. "הגורם הממן את תשתית השנאה והרוע הוא משפחת אית'אני, השיח האמיר חמאד, אשתו ובנו. היועץ הבכיר בממשל הקטארי הינו ישראלי, חבר כנסת לשעבר, מדבר את שפתנו, מכיר על בוריה את עבודת הכנסת, הממשלה וההנהגה הישראלית עזמי בשארה הוא האיש. עזמי בשארה הקים וייסד את בל"ד בשנת 1995 לקראת הבחירות לכנסת ה-14. בשנת 2007 הוא נמלט מישראל והוכר כבוגד לאחר שמסר מידע לחיזבאללה על מלחמת לבנון השנייה. ח"כ ג'מאל
זחאלקה ירש את מקומו בהנהגת בל"ד וח"כ חנין זועבי מוכרת כבת טיפוחו."

לסיום כותבת קריב כי "הקשר בין בל"ד לקטאר, לטרור בעזה, להרג חיילנו ופגיעה באזרחנו מתבהר ומסנוור בכאב."

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

78 תגובות ב-77 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
77 רפאל 12/08/2014 12:37 חותרים נגד אושיות המדינה
אני משוכנע שביום שמפלגת בל"ד תפסל ,זה יהיה יום חג למדינה. יש לנו מספיק אוייבים מבחוץ,לא צריכים גם מבפנים,
76 פריים שולמית 10/08/2014 10:23 הנשיא 209 אופקים
כן להוציא מחוץ לחוק. סולידריות נמדדת בשעת מצוקה. שנאה ומרד נגד עם ישראל צריך להוקיע מתוכנו. ואנא זיכרו זאת כל הזמן. עד היום הערבים (לכולם) הוכיחו שהם רוצים להשמיד אותנו ואינם מעונינים בשלום.
75 בצלאל 07/08/2014 07:31 בית אריה
מדינה שחפצה חיים חייבת להוקיע נבחרי ציבור שפוגעים במדינה
74 בר 06/08/2014 14:00 לעשות או לא לעשות זאת השאלה.
מילה לא הייתי מוציא מפי, דבר לא הייתי כותב כנגד הצמד הזה זחאלקה את חנין באם הם היו עושים דבר ולא הקטן ביותר בעבור בני עדתם פה בארץ ישראל, אלו שבחרו בהם, כל עיסוקם של שני המרשעים האלה היה רק להציק, להזיק, לתקוע מקלות וסכינים בגבם של כל אזרחי המדינה שמשלמים להם את משכורתם, בקרב ערביי ישראל יש המון משרתים בצבא, בשב"כ ובשרותי הביטחון השונים, לא אחת קרא להם חנין "בוגדים" כולל השוטר הערבי אותו קיללה בנצרת בבית המשפט, עיסוקה הוא ברווחת חייו של האוייב, בעידודו ובקריאות לאינטיפדה ולמעשי נקם גמו במרמרה.. הם צאצאי עזמי בשארה כך שאין זה פלא, אמרה פעם אימי ניצולת שואה :"כל מה שיוצא מבטן של חתולה בסוף יאכל גם הוא עכברים".. אין כל שוניבין המרגל הנאלח שברח מהארץ לביו חנין וזחאלקה. החוצה ומהר !!!
73 אש צפוני 05/08/2014 14:54 למה אתם נותנים במה לשני הקופים האלה (ל"ת)
72 מרים 05/08/2014 14:17 אחמד טיבי
ומה עם אחמד טיבי המסית? אם יש מסיתים מהצד היהודי שהם ברמה הזו יש להוקיע גם אותם.
71 מזרחי דינה 05/08/2014 12:22 חנין זועבי בוגגת
חייבים לבטל את החסינות ןבנוסף לתבוע את חנין זועבי כבוגדת במדינת ישראל.
70 אתי 04/08/2014 16:23 להדיח את מפלגת בלד מהכנסת
להעמיד את זחלקה ואת חנין זועבי לדין על ההסטה נגד המדינה ןלפסול את המפלגה החמסית ןהאנטישמית מהכנסת, צריך לנקות את הכנסת מהליכלוך.
69 סיגלית צדוק אליוביץ 04/08/2014 14:11 אני בעד להוציא אותם מהכנסת
ביום שלנו יהיו נציגים בכנסת שלהם נוכל לשקול לניציגים בשלנו בנתיים- עופו לנו מההחלטות המדיניות. טרוריסטים!!!
68 תכלת 04/08/2014 12:51 יוזמה מבורכת (ל"ת)
67 עליזה 03/08/2014 16:54 דחוף ביותר
מספיק יש את השמאלנים לפחות אותם להוציא
66 שושי 03/08/2014 08:44 חברי הרוע
הם בעצמם. חברי חזבלאה וחמאס ולדעתי ישנו בשמירה טוב מאוד שעושים עכשיו בדיקה לאן עובר כספים ומאיפה לדעתי המציאו הרבה פרטים. כלה כבוד שלא יהינו בוגדים בכנסת וגם טיבי נראה לא אחד שאוהב את העם הזה ??????
65 דני 02/08/2014 19:33 חייבים לפסול את המפלגת אוייב הזו
הם סוס טרויאני, יושבים בכנסת ישראל - תוך כדי שהם תומכים באוייב ובאופן ודאי גם מעבירים לו מידע. לסגור להם את הבסטה
64 דינה 02/08/2014 09:34 כנסת ישראל
המפלגה הזואת היא סרטן בכנסת ישראל.הטיפול לעקור אותה מהשורש.מהר ככל האפשר אסור להאמין לאנשים שטניים והנורא מכל הם בתוכינו...לסלק ומהר..
63 אביבה מעוז 01/08/2014 16:23 עוכרי ישראל
דמנו בראשנו. בכל מדינה שמכבדת את עצמה לא הייתה פינומימנה כזו מתקיימת, אבסורד לחלוטין. כנסת ישראל וחברייה המכובדים! הקימו זעקה אל תתנו לסרטן הזה להתחפר בנישמותינו. הקיאו את הזבל האנושי הזה הקם עלינו להורגינו.
62 דוד 01/08/2014 10:25 מודיעין
האם הממשל שלנו וישנים ערים לא למדו מהמקרה של באשרה הבוגד קדימה תבטלו את בחינות ולהעיף אותם מהכנסת ומהמדינה לפני שיהיה מאוחר
61 נטליה 01/08/2014 09:56 אין מקום למפלגה טרור בכנסת (ל"ת)
60 סימה טשר 31/07/2014 12:21 תגובה
הגברת הזו ממרידה נגד המדינה עוד שעלתה על ספינת המרירה.כל דבריה סייטנה ושנאה .היא לא מנסה לחבר בין שתי תרבויות שונות.שזה תפקידהלכן היא צריכה להיות מסולקת מידית מהכנסת עוכרת ישראל ותושביה
59 איזי 30/07/2014 23:48 אסור לשלוח אותם לקטאר או למדינות ערב אחרי ההדחה ..
אמרתי כבר מספר לא מבוטל של פעמים ... הם פשוט מרגלים שבאו להשתלם כאן .. היום יש להם המון מידע עלינו ועל הצבא ועל דרך הפעולה שלנו.. הן מבחינה פוליטית והן מבחינה צבאית . הדרך היחידה היא לכלוא אותם לזמן אורך ובלתי מוגבל ולשמור עליהם בחזקה . ברגע שישוחררו (יגורשו) לארצות ערב הם יהיו בדיוק כמו עזמי בשארה מרגלים מוערכים עם תפקיד פוליטי וכהוני , שיצור יתרון גדול מאוד אצל אויבנו . היום הם יגורשו, ומחר הם יכהנו בתפקיד גדול ומשמעותי לנגד בטחון המדינה .
58 ד"ר רון קדם 30/07/2014 06:47 על הדמוקרטיה להגן על עצמה
הדמוקרטיה הינה שילטון העם. היא אחת משיטות השילטון המוצלחות . יחד עם זאת, היא מתקשה להתמודד מול שקרים ומול כוונות להשמידה כי יוצאת מהנחה שהעם יעדיף אותה על כל שילטון אחר. הדמוקרטיה לא מניחה שיש בין ניבחריה גורמי הרס הרוצים לחסל את השילטון באמצעות הכלים שלה. הגיע הזמן שהדמוקרטיה תבנה מנגנונים מותאמים לצו השעה. אי אפשר ליישם את הדמוקרטיה של יוון. על כללי הדמוקרטיה להכיל חוקים המזהים ניסיון לפגוע בא ולנקוט בצעדים בלתי מרצים כלפי המנסים לפגוע בה. חייבת להיות חוקה לכך ובסיס כ״אור לגויים״ כי גם מדינות המערב כולן ילכו לאבדון אם לא יתעוררו ומוטב שעה אחת קודם.
57 אתי רוזמן 29/07/2014 07:57 גם ראשי ממשלה נכנסו לכלא
דמוקרטיה דמוקרטיה וחסינות.. גם ראשי ממשלה וגם נשיאים אשר פשעו וגנבו וחטאו ובגדו בציבור נשפטו ונכנסו לכלא.. האנשים האילו בוגדים במדינה שלנו ובחוצפתם גם לא מופיעים לבית המשפט.. לא מבינה.. העולם הערבי כל כך לא מפותח אבל עדין מתעתע בכולנו ועושים מה שהם רוצים? איפה הצדק והדין.. כאן חייבת הדמוקרטיה של העולם הנאור להכנסלפעולה אחת ולתמיד.. ולהפסיק לתת למדינות אחרות להגנס לנו לתחתונים.. גם מדינות תומכות טירור מקבלות כסף מאמריקה והם לא נותנות לה להכתיב להם את החיים
56 בתאל 28/07/2014 16:47 בוגדים בכנסת ישראל
מבייש את ישראל שבכנסת ישראל שנלחמת בטרור יש מפלגה של טרוריסטים אז איך אפשר לנצח כשהאויב מקבל מידע מבפנים צריך להוציא מיד הבחירות קרובות והעם יגיד את דברו הפעם רק ליברמן אנחנו צריכים ראש ממשלה עם ביצים!!!
55 ש. סטריים 28/07/2014 11:11 באף מדינה בעולם אין מפלגות אחרות מלבד בעלי הארץ!!!
איך יתכן שהגענו למצב כזה צריך לחוקק חוק בכנסת שארץ ישראל שיכת לעם ישראל שלא תהיה אף מפלגה אחרת מלבד בעלי הארץ הזו!!! איך אפשר לנהל ממשלה ביטחון כאשר יושבים בתוכינו בוגדים עוכרי שונאי עם י-שראל
54 נ. סטריים 28/07/2014 11:06 סכנה ליהודים
כל חברי הכנסת הערבים אין להם שום זיכה למען ישראל כל האינטרס שלהם זה להמית עלינו שואה להגדיל לפתח את הישובים שלהם לשלוט עלינו ועל ארצינו כמעט יצא המרצה מהשק ומגלים את פניהם האמיתיות נוכלים בוגדים פושים בתוך הכנסת של עם ישראל אתם קולטים!!!! מעבירים מידע מלכלכים עלינו. מתביישים את החוק פוגיעים בכל חלקה טובה שלנו ושל בנינו ולוחמינו בודאי יש ומיד להעיף אותם מהכנסת
53 נ. סטריים 28/07/2014 10:57 צפת
יפה שעה אחת קודם לסלק אותם נכנסת ישראל!!! בהמצאותם בנינו אנו יורים לעצמינו ברגלים!!!! זה פשע של הממשלה להמשיך להחזיק בהם בכנסת חד משמעית
52 ארז 28/07/2014 01:11 ראוי כי הדמוקרטיה תלמד לשמור על עצמה
זואבי וחבריה , עברו את הגבול הדק בין הזכות לדמוקרטיה ובין שימוש בדמוקרטיה ככלי שיש בו לנגח את כלל הציבור , זואבי וחבריה משתמשים בחיסיון בניגוד לחוק ולמהותו וכי השימוש הציני בפגיעה בציבור שלם תוך שימוש באלימות מילולית ותקיפה גופנית של אנשי ציבור הינה פגיעה בערכי הדמוקרטיה ויש לגנות אותה תוך הסר החסינות שלה והעברת לשיפוט
51 שמעון 27/07/2014 22:25 דחוף
לעשות את זה בהליך מזורז. ימח שמם וזיכרם
50 רחל 27/07/2014 20:40 זחאלקה
כמו שהוציאו את כהנא אין מקום לחנין ולזחאלקה לסלק לסלק ומיד
49 רחל 27/07/2014 20:36 סלוק
שונאי ועוכרי ישראל לסלק את חנין וזחאלקה אסור להשאיר אותם בכנסת ובכלל בארץ
48 חיה 27/07/2014 19:26 בוגדים
מה יותר ברור מזה, עזבי באשרה הינו בוגד וממשיכי דרכו הולכים בעקבותיו הינם בוגדים עלובים ויש להתייחס אליהם בהקדם שלילת אזרחותם וגירושם לעזאזל
47 ירושלמי 27/07/2014 16:29 לשלול ולאסור אותם
להסיר חסינות לתבוע אותם גם כפרטיים
46 shay ben david 27/07/2014 10:21 תכניסו אותם לכלא היהודי
תנו אותם למתנחלים
45 לילי 27/07/2014 08:04 מקווה שזה לא רק דיבורים שיעיפו לכל הרוחות את כל הנחשים
ממליצה להעיף גם את תמר זנדברג עוכרת ישראל מבקרת עכשו את קיברו של ערפת במקום בביתם של חיילנו שנפלו על הגנת הבית שלה
44 לילי 27/07/2014 08:04 מקווה שזה לא רק דיבורים שיעיפו לכל הרוחות את כל הנחשים
ממליצה להעיף גם את תמר זנדברג עוכרת ישראל מבקרת עכשו את קיברו של ערפת במקום בביתם של חיילנו שנפלו על הגנת הבית שלה
43 יונתן 27/07/2014 08:03 פרת
לפסול להעיף כל הכבוד
42 דוד 26/07/2014 22:39 פךקה22
הבגידה כבר קרתה, מה עוד?
41 שלום שלום 26/07/2014 19:15 1, 2, 3... ו.....
להעיף קיבינימט את כל המפלגות של הערבים מכנסת ישראל לצמיתות!!!! לא זכור לי שיש לנו נציגים של המדינה שיושבים בממשלת רמאללה או בממשלת חמאס ויורקים להם בפרצוף על שהם מקבלים כסא לא מוצדק בממשלה שלהם! בקיצור 1, 2, 3 ו...הופ, תעיפו אותם קיבינימט לעזה!!!
40 קול ישראל 26/07/2014 10:45 לשלול אזרחות , לטיבי, זועבי , זחלקה! ולכלא או לגלות ! (ל"ת)
39 אא 25/07/2014 10:04 הביזיון הגדול
הוא שהרועץ המשפטי לא פתח בחקירה כזו מיוזמתו ושבית המשפח העליון סיכל את יוזמת הכנסת בזמנו להעיף את הפושעת
38 אלכס 25/07/2014 03:34 הם בטח עובדים אצל חמאס!
לפטר מיידית מהכנסת! כולל תלונה במשטרה וחקירה!
37 ניר 24/07/2014 11:23 הגיע הזמן!! (ל"ת)
36 יניב 24/07/2014 11:05 לא מתפלא
לא מתפלא,ולא אתפלא שהם חברי הכנסת הערביים שותפים לסוד החמס וכוונותיו ,החזית שלהם כאן אסורה וצריך להוקיע ולהסיר חסינותם לאלתר.ואינני מדבר מכיוון חשיבה גזעני או אחר חלילה הם שותפים לאוייבים,ומסיתים ומרעילים בארץ ובשטחים בחסות דמוקרטיה אמיתית
35 שי 23/07/2014 19:37 בוגדים לכלא!
בוגדים לכלא! בסוריה מזמן היו מטפלים בהם בשיטות פאלפל בפיתה...חייבים להעיף אותם חוקית מהשלטון לצינוק!! בטוח יש משהו בחוק נגד זה, ואם לא אז יש לחקוק חוק שיאפשר זאת!
34 דור 23/07/2014 16:59 בכל העולם הערבי נלחמים בקטאר, רק אצלנו טמטום (ל"ת)
33 שי 23/07/2014 16:54 להעיף לכל הרוחות (ל"ת)
32 דוד 23/07/2014 16:18 עדיף שניראה את הנחשים ולא יתחבאו מתחת לקש
לא צריך לעשות כלום, אנחנו דמוקרטיה ועדיף שנדע באופן גלוי מי הם אויבנו וניתן להם להתבטא חופשי מאשר שירדו למחתרת ויהפכו לנחש מתחת לקש.
31 רז 23/07/2014 15:14 באופן חד משמעי ישנה עילה לפסילת המפלגה בעוון מסירת מידע
.
30 blond101 23/07/2014 11:56 ח"כ הם אימפוטנטים
כל מה שהם מסוגלים לעשות זה להוציא מיכתבים ולפרסם את עצמם בתיקשורת. צריך לחוקק חוק מסיר אזרחות.
29 גל קינן 23/07/2014 11:51 החיילים בחזי ת וחברי הכנסת בבית , מלחמה נגד הנחש שהכנסנ
יאאלה מדינה דמוקרטית , כל מדינה דמוקרטית לא היתה מאפשרת שחרור רסן של השונאים שלנו , שיושבים ומקבלים משכורות מכספי המיסים שלנו , אז תגידו , האם אנחנו באמת שפויים!!!?? חסר לכם כאב ראש, אנחנו יבודים צדיקים בלי עין הרע גם כך יש לכל אחד 10 דעות אבל אנחנו אחים וביננו זאת מחלקות כמו בסנדרין בין 12 השבטים , אבל מהיכן בלאד הגיע לכאן , מאיזה שבט אבוד(השמאלנים ימצאו משהו ), היא והמפלגה החולה הרעה הזאת הגיעה , לאיזה רמה של שפלות מרות שנאה כנגד כל ההויה שלנו , בארצינו מולדתינו ,, ?!!!!!עבד כי ימלוך!!!!
28 איציק 23/07/2014 11:10 זו..ע..בי.....ז...חלקה
מה הפלא שהיא נשארה רוקה?????מי רוצה כזה נחש ????
27 נורית 23/07/2014 10:41 להוציא אותם מחוץ לחוק ולהעיף אותם לקטאר (ל"ת)
26 מוטי 23/07/2014 10:08 יוזמה בכנסת: פסילת בל"ד של זחאלקה וזועבי, בטענה לקשר עם
זועבי נבלה יותר גרועה מחית טרף....
25 איציק 23/07/2014 09:37 רמת הגולן
כמו שהוציאו את כהנא מחוץ לחוק בגלל קיצוניות חייבים להוציא את הארגון טרור הזה מחוץ לחוק
24 ניקול 23/07/2014 09:00 היגיע הזמן...שיעיפו את הטרוריסטים האלה מהכנסת ...
כאילו איכפת להם מהעם הפלסטיני ...איפה הם היו עד עכשיו כשכל החמאס חי בווילות מפוארות ולוקח את כל הכסף לבניית מנהרות...ומה עם הערבים הישראלים ...מה הם עושים בשבילם ??? כלום!!! אז מספיק עם הצביעות שלהם ...הם חמאסניקים ...סוסים טרויאנים בכנסת....!!!
23 מרים 23/07/2014 07:53 מסיתים
למצא את הטיעונים המשפטיים
22 אסנת בר און 23/07/2014 02:59 Asnat19@walla.co.il
לפסול כל מפלגה ערבית. במצרים ירדן וסוריה יש מפלגה יהודית? מספיק להיות יפי נפש מול העולם. אנחנו בעצמינו הורסים לנו
21 דורון 23/07/2014 01:48 טיבי החזיר עובד לשופרסל לאחר שפוטר עקב קריאות אנטישמיות
אל תשכחו לקחת גם אותו!!! ינעל העולם
20 קרן 23/07/2014 01:05 יוזמה פסילה
לא מבינה אחרי בגידת בשארה הם לא הבינו שאסור להאמין בהם?! די הם מעבירים מסרים ומידע לחמאס וצריך לא רק לפבול את האהבלה הזאת והחמור שלה אלא גם לשלול אזרחות ולשגר אותם לסוריה מחלקה ראשונה על רקטה
19 שוהם 22/07/2014 23:04 להעיף את המרגלים האלה עכשיו מהכנסת
למה אנחנו אזרחי ישראל צריכים לשלם את המשכורות שלהם, האמינו לי, יש לי הרבה דברים חשובים יותר לעשות עם הכסף, במקום לשלם לנבלות האלה .
18 ליאת 22/07/2014 22:56 לפסול אותם מיד !!! (ל"ת)
17 איריס ליאני 22/07/2014 21:43 ללא ערבים בכנסת
להעיף את הבוגדים במדינת ישראל מהכנסת לעזה!!!
16 שרון 22/07/2014 21:31 כל הכבוד
שתלך לקיבנימט
15 אלי 22/07/2014 21:15 צריך להוכיח את זה
אם כן אז כן, אבל אם לא, זה רק יחזק אותם.
14 yuri 22/07/2014 21:06 לא צריך יוזמות !!! צריך להעיף אותם לעזה !!!!! (ל"ת)
13 רונן 22/07/2014 21:02 הביתה בוגדים.
צריך לעמיד אותם לדין לפני שהם יברחו לחול. לא יתכן שאנחנו נהקים אירגון טרור בתוך הבית שלנו ועוד בכנסת ישראל שבו יוצאים כל מיני דברים שצריכים לישאר חסויים.
12 מירה 22/07/2014 20:36 בוקר טוב ירושלים.התעוררתם.? (ל"ת)
11 סרגיי 22/07/2014 19:29 להעיף אותם בלאט שום מדינה לא הייתה מרשה את זה בושה (ל"ת)
10 אתי 22/07/2014 18:42 לפסול כל מפלגה שבוגדת במדינה
אני חושבת שאנחנו חיים במדינה שיש מסביבינו המון איבים ואנחנו לא צריכים גם בתוכינו.. לכן אם יש מפלגות ערביות .. אין לי בעיה איתם אבלללל..הם צריכים ליצג את פלג העם שלהם כאן במדינתינו ולא במדינת אויב..ואם הם עושים זאת זה נקרא בגידה במדינה ובמה שהם נשבעו בכנסת ליצג.. אני בעד לפסול כל חבר או חברת כנסת שנוהגים בצורה זו
9 אסתר גנד 22/07/2014 18:34 פסילת באלד חכ זאחלקה חכ זועבי .
ליצור תשתית ראייתית לפסילת שני החכים הנל ,ולהעיף אותם מהכנסת.
8 שרה 22/07/2014 18:26 יוזמה בכנסת
מה יש להגיד? אולי: "בוקר טוב ישראל "?
7 אביגדור 22/07/2014 18:07 יוזמה מעולה
מילים כדורבנות!
6 אלי 22/07/2014 17:59 צריך לפסול את מפלגת בל"ד
המפלגה הזאת עברה כול גבול. והיא מנצלת את הדמוקרטיה במדינה עד כדי גיחוך
5 יפעת בן ברוך 22/07/2014 17:26 חברי הכנסת הערבים בכנסת ישראל הם בוגדים וסכנה למדינה
כבר שנים שאני לא מוצאת את ההיגיון שמנחה את כנסת ישראל וממשלתה כשהם נותנים במה ומקור פרנסה לחברי כנסת ערבים שכול רצונם הוא לראותנו מושמדים ולהשתלט על מדינתנו. חברי הכנסת הערבים עושים שימוש ציני בדמוקרטיה שאנו מנהלים, מנצלים את חסינותם ומסייעים לאויבנו בכול צורה ובכול דרך. אין עם בעולם כולו שהיה מוכן לסבול איוולת כזו, למעט העם בישראל. אך גם לנו נמאס ויותר מכך. אני מקווה שכנסת ישראל תייצג את ישראל - מדינה יהודית ודמוקרטית, ותפסיק לאפשר לסוסים הטרויאנים הללו לחבל בביטחון המדינה ולפגוע באזרחיה. מגיע הרגע בו כול אדם בר דעת אומר - די !!! לא עוד !! ואני משוכנעת כי הרגע הזה כבר כאן. אני קוראת בכאב לכול אזרחי ישראל הנאמנים, ולראשיה של המדינה, לעשות סוף לביזיון הפרלמנטרי הזה. כאזרחית שאוהבת את ארצה וכאימא לשני קצינים בצבא, אינני יכולה לשאת זאת עוד וכול שנותר לי הוא לקוות כי מישהו ישמע את זעקתי שהיא זעקתו של העם היהודי כולו ויעשה לזה סוף.
4 רונית 22/07/2014 17:11 לפסול כמה שיותר מהר!
לשמור על ביטחון פנים זה חשוב לא פחות מלנהל מלחמות בחוץ, עם בוגדים כאלה איך אפשר לסמוך על כל החלטה שמתקבלת בכלל בכנסת??
3 dfdff 22/07/2014 14:42 מתעסקים בזה במקום להוריד את המחירים (ל"ת)
2 מוטי 22/07/2014 14:29 אין כמו עיתות לחץ לחשוף את טפשותם של נבחרינו.
זה מרגש שח"כ קריב למדה שקיימת מדינת קטאר, שיש שם כסף, ושעזמי בשארה גר ועובד בטלוויזיה שלהם. מה בין זה ובין"פסילת" סיעה בכנסת. אין מונח כזה בכלל. יפעת קריב איננה וועדת בחירות מרכזית שפועלת לפני בחירות. אם את חושבת שמישהו עבר עבירה זכותך ללכת להתלונן במשטרה. זה המקסימום שאת יכולה לעשות. נא בררי עם עופר שלח אם את מדברת בשם הסיעה שלך. אני מתקשה להאמין איך הם לא גילו את בורותך או תאוות הפרסום שלך במשך השנתיים שהם מכירים אותך.
יעקב 22/07/2014 15:25 זה חלק מתפיקדה של חברת כנסת ואתה אידיוט לא קטן (ל"ת)
1 בלד היתה חייבת להפסל 22/07/2014 14:16 יש לתקן את החוק ולקבוע תנאים לסילוק חברי כנסת מכהנים (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש