18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

טיבי: "מהקוקפיט הממוזג, הילדים נקרעו לגזרים באמצעות טילים"

 |  37
הגיב בפייסבוק
Share
האירוע בו נהרגו 4 הילדים בחוף עזה, אשר בצה"ל מוגדר כאירוע טרגי, ממשיך להכות גלים זה קרה אתמול בשעה 16:00 כאשר לטענת הפלסטינים, הילדים נהרגו כתוצאה מתקיפת מפקדה של הקומנדו הימי של חמאס על ידי ספינות חיל הים. ח"כ אחמד טיבי העלה בפייסבוק שלו סטטוס בו הוא מביע את דעתו על המקרה, ועל הסיטואציה כולה.


וכך כותב טיבי: "מהקוקפיט הממוזג, למעלה בין העננים והרגשת הכמעט אלוהים הוא המשיך . ונטל להם את החיים. אלוהים..! הטייס שב בשלום לבסיסו. זרק את הקסדה , נח על הכורסה ונהנה מסונטת הסערה של בטהובן. עישן את הסיגריה שלו , שם ערוץ2 וראה כתבה על ילד יהודי עצוב שנבצר ממנו ללכת היום לחוג ריקודים. קם כועס והפטיר: הפלסטינים הברברים האלה מונעים מילדינו ללכת לחוג ריקודים. עאהד, מוחמד , אסמעיל וזכרייה נקרעו לגזרים באמצעות הטילים של מטוסו של אחד הטייסים ׳המוסריים׳ בעולם. מבלי אפילו ליהנות בעתיד מהשיר ׳מאווטני׳".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

37 תגובות ב-35 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
35 גיא 20/07/2014 09:29 ההורים של הילדים רצו חמאס!!לא אנחנו!!!
אדון טיבי, היותך אדם משכיל המיטיב להתבטא, שוכח בהתבטאויותיו דבר אחד קטן, הוא בחר להיות חבר כנסת בישראל,אנשי עזה בחרו להיות כפופים לשלטון חמאס,למה אף בעם אינו מסביר זאת לפלסטינים?כמו שאתה מדבר באופן רהוט ושנון לעם ישראל , למה אתה לא פונה לעם הפלסטיני ומסביר לו שאלו התוצאות של בחירת חמאס, ושהוא טעה בבחירתו בחמאס, בניגוד אליך שבחרת ללקק דבש על חשבון משלם המיסים הישראלי. תסביר את דבריך לעזתים, לנו אין לך מה להסביר או להוסיף, אנחנו מממנים במיסים שלנו את האויר שאתה נושם.לא רוצים לשמוע אותך, תלך לדבר ברדיו חמאס!!!
34 אנונימי 19/07/2014 22:45 דמגוגיה זולה
אחמד!!! כדאי שתקרא בעיון את אמנת החמאס ותבין סוף סוף מול מי אנו נלחמים.
33 עופר 19/07/2014 21:49 טיבי אנטישמי קטן הוצאת את הלשון מהתחת של בשאר אסד
אחמד טיבי מתרפס ידוע בפני השליטים הערביים הרצחניים ביותר, שרצחו במכוון רבבות ילדים ערבים . הגזען השמנמן והנמוך מעולם לא גינה פגיעה ביהודים ולא מזיז אף שערה בשפמו המדובלל, שערי מדינת ישראל מופגזות , תראו באיזו שנאה הוא פלט את המילים "ילד יהודי"
32 לא מייצג את הערבים 19/07/2014 21:27 מהקוקפיט במקלדת הממוזגת מסית הערבי ורוצח חיילים (ל"ת)
31 [אל] בומה ,,, 19/07/2014 14:03 איך נקניק כמוך טיפל בנשים ?
איך תחמן ושקרן כמוך טיפל בנשים ? מי האידיוט שהסמיך נקניק להיות רופא.? האם כרופא תוכל להסביר לנו מדוע בגנים שלכם הערביים המוסלמים אתם שקרנים פתלוגיים ,תחמנים, אגרסיביים ??
30 ש.מ 19/07/2014 13:25 יא טיבי,בקוקפיט אין מזגן,כי כשאנחנו מפציצים מ 20 אלף
רגל,לא צריך מיזוג
29 חנין זועבי 18/07/2014 19:26 מתי תמות כבר אחמד טיבי?? אתה לוקח לי את תפקיד הזונה!! (ל"ת)
28 שמשון 18/07/2014 11:40 רוע לב ועיוות לשמו. הרי טיבי יודע את האמת.
השיפלות של טיבי נובעת מזה שהוא יודע טוב מאוד שישראל אינה רוצה לפגוע בחפים מפשע ואף פועלת רבות כדי להציל חיים של ילדים וסתם אזרחים. הוא יודע מצוין שכאשר נפגעים אזרחים זוהי תוצאה של תקלה או טעות. זאת לעומת ירי חמאסי שמטרתו היא הריגת יהודים באשר הם יהודים. הוא יודע אך נמנע מלעשות את ההבחנה. זוהי שיפלות של פוליטיקאי ציניקן .
27 אריק 18/07/2014 08:26 טיבי חביבי, אתה יודע היטב האמת, אבל אתה פוליטיקאי
ובוחריך הערבים, מצפים שתהיה מיליטנטי. אני חושה שאתה אינטיליגנט, ולכן בתוכך אתה די מתבייש בדבריך משום שאתה יודע שיש הבדל תהומי במחיר חיי אדם בין המנהיגים בישראל, לבין רוצחי החמס
26 יוסי 18/07/2014 07:01 אין גאה ממני שזה מה שקרה אדון מחבל (ל"ת)
25 אחמאר טיבי 17/07/2014 23:54 יא אחמאר טיבי כמה אתה סלפן דפוק
זה לא מהקוקפיט יא אהבל שכמוך אבל בשביל שזה יראה יותר בומבסטי אתה אוהב לשרבט ולערבב ולהכניס מין שאינו במינו תגיד יא אחמאר מה אתה אומר על הילדים בסוריה שסובלים מכוויות של חל"כ כימי הקטע שבסוף אנחנו נבין שאי אפשר לחיות עם טיפוסים כמוך בארץ
24 לטיבי השקרן 17/07/2014 23:27 ומה חמאס עושה?!
יורה אלפי טילים לישראל בשביל זיקוקים באוויר? לא!!! כדי לרצוח אזרחים תמימים! ולהבדיל צה"ל שפוגע במחבלים ובודק אין ספור כדי לא לפגוע באזרחים אבל החאמסניקים הפחדנים מתחבאים באוכלוסיה! אז אל תהיה שקרן טיבי כיבוש אין!!! את עזה עזבנו לפני שנים ועדיין אנחנו נותנים להם מים וחשמל וכו'
23 דוד 17/07/2014 23:24 קורבנות השלום..
קורבנות השלום..
22 אסנת 17/07/2014 23:15 האם שאלת את עצמך פעם
למה החמאס בכלל מפגיז ישובים במדינת ישראל ? הרי הם עושים כל מאמץ לפגוע דווקא באזרחים ואילו היו מצליחים לפגוע בגן ילדים זו היתה בשבילם הצלחה אדירה . אל תשקר לעצמך , טיבי . ישראל יצאה מעזה ואילו החמאס היו מפנים משאבים לבנייה וצמיחה במקום לשחיתות והתחמשות גם הילדים האלו יכלו להמשיך ולשחק בים !!!! אבל מטרתם היתה וככל הנראה תישאר מלחמה ועוד מלחמה ועוד מלחמה .
21 איתן 17/07/2014 21:39 אחמד טיבי - אזרח כבוד של החמס ,
באיזו מדינה ערבית יכולת לדבר נגד השלטון כפי שאתה עושה יום יום ,אתה וחברתך חנין זובי גייס חמישי,איזה מדינה ערבית יכולה לאפשר לכם לפגוע באמון ובחופש הביטוי כפי שאתה וחברתך נוהגים ,
20 זכרוני 17/07/2014 21:24 מר אחמד טיבי הנכבד ...שאלה לי אליך ...
מדוע שלא תסתובב בחוף הים של עזה ותסקר את חיל האויר בזמן פעולה אמיתי ? באותה הזדמנות אין בעיה לצרף לסיור שלך את כל חבריך הערבים מהכנסת ... אין לי כל ספק שמאד מאד תהנו ואולי בהמשך היום יחכו לכם גם 70 בתולות ערביות מדהימות ביופין .
19 אורי 17/07/2014 20:43 אחמד טיבי עמלק
אחמד טיבי עמלק - מארצנו הסטלק.
18 רגל פה רגל שם 17/07/2014 20:32 טיבי חי בלוקסוס ורגשי האשם גורמים לו לשחק אותה חמסניק (ל"ת)
17 אתה שותק כמו דג 17/07/2014 20:28 כשהחמאס משגר רקטות כדי לקרוע את ילדי ישראל לגזרים (ל"ת)
שותק כמו כריש 17/07/2014 21:50 אם יגיד מילה המוסריים מהחאמס ישחטו אותו מיד (ל"ת)
16 אלי 17/07/2014 19:51 אחמד טיביהגיע זמן שתשתוק כשרצחו ילדים יהודים לא פתחת
את הפה שלך אז תסתום את הפה עכשיו מספיק אוטובוסים פצצתם עם ילדים ותינוקות ערבי מ
15 מזכיר לך ? 17/07/2014 19:23 גבלס אמר: ככל שהשקר גדול יותר ככה יאמינו לו יותר
גייס חמישי שמנצל את הדמוקרטיה שלנו להפצת נאצה ושקרים מניפולטיבי חסר רסן אל תתיחסו אליו
14 ליכודניק 17/07/2014 19:13 יא טיבי אחמד
מעניין איך תגיב כשהחמאס ירה עלייך טיל לבית של ילדייך...
13 רועי 17/07/2014 19:06 לא הבנתי הוא כועס כי יש מזגן במטוס?!
לך לדבר עם אסד שהוא שוטח אתכם כבר כמה שנים אתה לא מדבר , שהמצרים מוצאים להורג את מי שהם רוצים בכמיות אין לך בעיה... שהחמאס הורג אנשי פתח בכיכרות לא אמרת מילה.. אבל המזגן במטוס??? זה כבר שבר אותך.. צביעות ערבית
12 אזרח ישראלי 17/07/2014 19:04 מי אשם ?
ליבי עם החללים החפים מפשע . אך לבקר בצורה צבועה זה קל מאד. למה רק להאשים אותנו ? אף מילת ביקורת על החמאס ?? הם מחזיקים את עמם כבני ערובה ומקריבים אותם על מזבח האינטרסים. אין כיבוש בעזה. גם המצור הוא לא מלא : אוכל ודלק ושאר מצרכים חיוניים נכנסים לרצועה גם תוך הקרבות אלא אם כן הפלסטינים מפגיזים את השיירות. החשמל נותק ע"י טילי החמאס. מעניין שאין ביקורת על המצרים שסגרו את מעבר רפיח. לא שמענו אף מילה על הסבל של האזרח הישראלי. האובייקטיביות היא חד צדדית וצבועה
11 אבנר - ראשל"צ 17/07/2014 18:54 טיבי - המדיח והמסית
עד מתי תמשיך להסית נגד מדינת ישראל בחסות הדמוקרטיה שלנו שהעשירה אותך ואת חבריך כפויי הטובה?! בסוריה נרצחו 20,000 ילדים בדם קר ע"י אחיהם המוסלמים ולא שמענו ממך ומחבריך הצבועים (זועבי, צרצור, בארכה, זחאלקה וכו') אפילו מילת גנאי אחת. אתה שהלכת לנשק את ידיו של קדאפי רוצח ההמונים בא להטיף לנו מוסר? יכול להיות שאתה בכלל משת"פ , אחרת אינני מבין איך אתה מתהלך חופשי
לחתוך לטיבי תזיבי 17/07/2014 21:57 יש לשלוח את טיבי לסדרת מוסר בעיראק סוריה ועזה (ל"ת)
10 מ.אריאל 17/07/2014 18:41 אני מציע לטיבי שיהיה מגן חי לחמאס במקום הילדים
וכך יחסוך לנו את חייהם של הילדים...גם חנין זובי וזחאלקה יכולים להצטרף
9 חיים 17/07/2014 18:30 הילדים של הסכמי אוסלו הם המחבלים החמסניקים של היום
ראינו שמערכת החינוך של הפלסטינים ללא יוצא מין בכלל מחנכת להשמדת ישראל לפי הסרט ניתן לראות שהילדים לא סתם רצו, משהוא כיוון אותם, קורבנות השלום
8 אזרח 17/07/2014 18:18 אחמר טיזי כל הזמן עסוק בלהשמיץ ולהאשים את ישראל כפוי טו
טובה כלפי מדינת ישראל והדמוקרטיה והבוחרים הערביים ישראלים שבוחרים בו ובמיפלגתו ולא מקבלים תמורה וניגררים על ידו לויכוחים שלא מועילים ומזיקים למיגזר הערבי בישראל ואחר כך הם מיתלוננים על הפליה ומידור
7 מאבחן מצבים פסיכוטים 17/07/2014 18:10 אחמד הזוי- חיל הים ירה לחוף - לא טייס. תחליף כדורים (ל"ת)
6 רודף שלום 17/07/2014 17:53 אחמד ידידי, ומה אתה עשית על מנת למנוע את הטרגדיה?
כמה ילדים מהפזורה הבדואית או מעזה הזמנת להתארח בביתך או בכפרים בצפון? תקן אותי אם אני טועה - אבל בתרבות שלך סכסוכים נפתרים בדם. אני צודק? תסכים איתי שבעשור האחרון המוסלמים רצחו יותר מוסלמים מעל אויב אחר שלהם? תסכים איתי שבעת מלחמה לשחק בחוץ זה חוסר אחריות? נראה לך שאצלנו זה קורה? בקיצור ידידי - הפוזות שלך לא עושות עללינו רושם, ואני קורא לך להצטרף אלי לראות כיצד ביחד אנחנו יכולים להקל את הסבל של ילדי עזה - התבוא?
5 מאוכזב שוב 17/07/2014 17:43 גייס חמישי (ל"ת)
4 אנטיבי 17/07/2014 17:19 בינתיים מי ששמע מוזיקה
אחרי שהוציא את שלושת החטופים להורג במכונית היו החברים שלך מהחמס. הצלחת להכעיס אותי, זבל!
3 יא טיבי 17/07/2014 16:46 איפה
אתה שנהרגים מאות ואלפי ילדים עירקים ? מאיפה אתה שיורים על 3 ילדים ישראלים שנחטפו וצוחקים על כך ?יש לך מוסר סלקטיבי ? או סתם מוסר של מוסלמי רגיל שחושב שיש להרוג את הכופרים .
2 גגג 17/07/2014 16:39 טיבי
ירדתה לשפל חדש , אם אתה חס על הילדים למה לא ביקשתה מהניה להפסיק את ירי הטילים מעזה.
1 שי 17/07/2014 16:28 אחמד קל לראות רק את הצד שלך
שכחת שהחברים שלך לא קיבלו את החלטת האום 1948. שהתחילו מלחמה אחרי מלחמה. שכחת שבמשך שנים החברים שלך משקיעים כספים במקום בשלום במלחמה ובנשק. תראה את החברה הישראלית ואת איכות החיים פהותראה את הערבים לאן הם הגיעו. סוס טרויאני זה אתה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש