ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

חוסר רגישות: בר רפאלי שלא שירתה בצה"ל שוב מצליחה לעצבן

בתמונה שהעלתה הדוגמנית המצליחה ברשת האינסטגרם הצליחה בר לעורר את רגשותיהם של העוקבים אחריה
 |  32
צוק איתן
Share
בצמוד לתמונה אותה בר רפאלי העלתה כשהיא נראית בביקיני בחוף הים הופיע ציטוט של אברהם לינקולן: "אין דרך מכובדת להרוג, אין דרך עדינה להרוס, אין שום דבר טוב במלחמה, למעט סיומה" כאשר בסיום הוסיפה "עצרו את הטרור".


עוקבים רבים פירשו זאת כהתרסה כנגד פעולות צבא הגנה לישראל בעזה במסגרת מבצע 'צוק איתן' והביעו את מורם רוחם בתגובותיהם. אחד הגולשים כתב לבר: " את אולי יפה אבל טיפשה. ככה לא מדברים בזמן מלחמה". גולשת נוספת הוסיפה: "אין דרך טובה להרוג, אבל אם מישהו היה בא להרוג אותך היית נכנעת? הצבא עושה את העבודה הזו בשביל שאת ואני נוכל לחיות כאן.."

הדוגמנית הבינלאומית כבר הצליחה בעבר לעורר את זעמם של אזרחי מדינה ישראל בזכות התבטאויות קודמות שלה כדוגמת: "המשפט הכי טיפשי ששמעתי בחיי הוא טוב למות בעד ארצנו" או "עדיף לגור בניו יורק".


לינק לדף האינסטגרם המדובר
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-29 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
29 ארורה 30/07/2014 14:02 ארורה
שתתביש לה.. מבלה במעדונים וחיילנו מחרפים נפשם
28 גבי18 23/07/2014 23:59 התחתנה בגיל 18 אם החבר של ההורים שהיה בן 43
ההורים תכננו לבת שלהם קריירה על חש' הצבא ומצאו טריק בדמות נישואים אם החבר שלהם שהיה בן 43 ולאחר ששוחררה מהצבא בעקבות הנישואים התגרשה..
27 DB500 23/07/2014 22:57 יאללה כל בדרן סוג ז' יש לו במה
יאללה כל בדרן סוג ז' יש לו במה ומלהג את טיפשותו, וזאת היפה, אומרים והטיפשה, אפילו הקציצה דיקפריו זרק אותה מצטטים אותה מראינים אותה , באמת הניחו לה ולנו .בסדר פרסמו את תמונותיה, במוסכים תולים אותם בשרותים .
26 Q 23/07/2014 22:25 תפסיקו לתת לה במה (ל"ת)
25 פסל" 23/07/2014 13:17 ביגלל שאת גרושה לא הולך לך .להתחתן ולהיתגרש צהל לא בושה (ל"ת)
24 פסל, 23/07/2014 13:13 הגב גרושה ולא גויסה לצהל למה לא כותבים על זה בכל העולם
התחתנה והתגרשה העיקר לא להתגייס לצבא מתבייש בך
23 איתן 22/07/2014 10:28 שתמשיך לשכב עם גויים ותעזוב אותנו בשקט. (ל"ת)
22 אחלה תמונה... 21/07/2014 19:48 יא ישראלים נמוכי מצח! הכוונה בדיוק הפוכה.תקראו שוב. (ל"ת)
ריק המוח 23/07/2014 10:09 אז זה נכתב על ידך? (ל"ת)
21 שמעון 21/07/2014 16:40 "הקם להרגך השכם להרגו "
עם כול הכבוד בציטוטים תמיד יש חזקים יותר.
20 ibmoshe 18/07/2014 12:30 הלך הרוח
מצער, אבל זה הלך הרוח השולט. אלה שמלאו את ראשינו בכל מיני ססמאות (שאני בטוח שהאמינו בהן), עודדו אותנו לשפוך את דמינו (הססמאות נראו כנכונות) לקחו את כספינו אותו תרמנו למען מטרה נעלה (בהחלט האמנו במה שנאמר לנו), מנצלים את המצב וכבר ציינתי, שמבטיחים לנו חיי נצח כי פריירים לא מתים. אז בר רפאלי, לא רוצה חיי נצח, היא מעדיפה להיות עם הנותנים. אז מה לכם כי תלינו, נותנים לך? תיקח. אנחנו המצאנו את השיטה, אם בהפריח ססמאות ואים בהסכמה בשתיקה והליכה בעקבותיהן,
19 צוק איתן 17/07/2014 06:53 היא התכוונה לעצור את הטרור של החאמס ! (ל"ת)
18 מרציאנו 17/07/2014 05:08 הכיעור והטיפשות לא הולכים ביחד. יפה את כך ,טיפשה מלא (ל"ת)
17 מרציאנו 17/07/2014 05:03 הכיעור והטיפשות לא הולכים ביחד. יפה את כך ,טיפשה מלא (ל"ת)
16 ישראלי אמיתי 16/07/2014 23:55 בר, עופי לנו מהעיניים. יש יפות ממך ועם אופי.
משתמטת. לפחות סתמי את פיך ואת...
15 אספסוף - נמאסתם 16/07/2014 22:19 למקרא התגובות ברור דבר אחד
עמשראל אכול קנאה חולנית. איכסה
14 יים 16/07/2014 22:10 חוסר רגישות: בר רפאלי שלא שירתה בצה"ל שוב מצליחה לעצבן
היופי חולף.... הטיפשות נשארת...
13 מארק 16/07/2014 22:09 ז ו נ ה !!!!! (ל"ת)
12 רווקה זקנה 16/07/2014 21:48 הטמטום מאפיל על היופי (ל"ת)
11 sami_e 16/07/2014 21:28 מה רוצים ממנה בדיוק?
מה בדיוק מרגיז בתגובה שלה? התגובה שלה היתה נכונה, בנאלית ופטריוטית. לתקוף אותה על כך זה באמת מקרה של עצבים רופפים ושיפוט לקוי
אריק בר 16/07/2014 22:21 רוצים רק דבר אחד......
..... בלונדיניות צריכות לשתוק ......................
10 המגורה 16/07/2014 21:16 עזבו שטויות וראו איזה בוב סייד מפואר (ל"ת)
9 עדיף 16/07/2014 21:15 עדיף שתלכי לשרותים לשחרר את הלחץ בבטן ....איכס (ל"ת)
8 משה ב 16/07/2014 21:11 עם כאלה-המדינה לא היתה קמה. (ל"ת)
7 אנונימי 16/07/2014 20:52 אין שכל אין דאגות וגם יופי אין מטומטמת (ל"ת)
6 אנונימי 16/07/2014 20:36 מה מרגיז פה חוץ מהכותרת -ישראל נגד הרג הכל נכון (ל"ת)
5 מזועזע 16/07/2014 20:28 יש יופי אין שכל
זה הצדק האלוהי
4 חיים 16/07/2014 20:27 לא לצרוך מוצרים שבר מפרסמת (ל"ת)
3 אנונימי 16/07/2014 19:45 איחסססססססססססססס (ל"ת)
2 לוג 16/07/2014 19:33 אבל זה נכון - הדבר הטוב היחיד במלחמה זה סיום
יותר טוב שלא תהיה בכלל. זהה מה שכולנו רוצים. שיהיה שקט ומעזה לא ירו טילים ואנו גם לא נירה עליהם.
אוריאל 23/07/2014 10:15 גמר
זה נכון, בכל מקום הדבר הטוב זה הסיום .
1 יום-טוב ארגזי 16/07/2014 19:05 זאתי לא נראית לי המסמר הכי חד בעיפרון... חחחח...
יאללה מותק, תתחתני כבר או משהו ותתחפפי לנו מהעיניים כבר, זמנך עבר... חחחח...
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש