22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

אברי גלעד עונה למגיב שאיחל "סרטן בראש" להילה - צפו בקטע

 |  21
השיח יצא משליטה
Share
השיח ברשת סביב המבצע בעזה רוגש וגועש, וחלקו הגדול פשוט בלתי נתפס מבחינת עוצמות הכעס כלפי הדעה האחרת. אברי גלעד, מגיש תוכנית 'העולם הבוקר' בערוץ 2 בחר להתייחס לתגובה ספציפית שעלתה בדף הפייסבוק של התוכנית וכוונה להילה קורח שותפתו להגשת התוכנית.


וזו התגובה אליה התייחס גלעד בשידור: "הילה, תקבלי סרטן בראש יא שונאת ישראל. אמן לפני הפסקת האש ייפול לך טיל לראש". בתגובה אמר לו גלעד - "אני לא יודע אם הילה תקבל סרטן או לא, אבל מה שברור לי זה שלך יש סרטן בראש וזה סרטן האלימות וזה הניצחון האמיתי של החמאס עלינו. כל אדם שאומר דעה שטיפה שונה מקבל איחולים הכי גרועים, מוות בדרכים שונות ומשונות. גם אחרי שתיגמר המערכה הזאת, השאלה היא אם בכלל היה שווה להילחם אותה - כשהיחסים בינינו הם כ"כ אלימים. הדברים שיוצאים לנו מהפה ומהמקלדות - הופכים את הקיום שלנו למאוס." צפו בקטע:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

21 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 יהודה 12/03/2015 20:02 אברי גלעד
אברי אתה לא רומז את דעותך הפוליטיות מה שכן עושה הילה. כל הכבוד לך
17 אבי 15/07/2014 23:39 גבר שבגברים
הגיע הזמן שהחולרות בתקשורת שמייצגים 2 אחוז מהעם,יתמתנו ויבינו שהם מיעוט מסכן וחולני!!
16 אבי גגג 15/07/2014 22:01 הילה אוהבים אותך שכל הקללות יתהפכו לברכות אמן (ל"ת)
15 אנונימי 15/07/2014 20:14 גלעד
מצטער על האמירה להילה , היום עודד בן עמי ראיין כתב נורווגי שהעלה תמונה בה נראים תושבים בשדרות יושבים וצופים בפגיעות בעזה . ושאל אותו אם הןא מסקר את העימות באוביקטיביות, לצערי הרבה עיתונאים ישראליים מסקרים בצורה לא אוביקטיבית והם מוטים לחלוטין לטובת הצד השני , כן הם החלשים והם הפגיעים ועם כל הצר שבדבר , אני חושב שדאגתכם אמורה להיות קודם כל למדינה ולעם שאתם חיים בקרבו ולא לתושבי עזה שהמנהיגים שלהם מפקירים, אני מקווה שצהל ימשיך במבצע כל עוד יורים על ישראל ,ועם כל הצער שבדבר לא מעניין אותי כמה נפגעים בעזה בין אם מעורבים או לא מעורבים,( מקווה מאוד למועטים)
14 שי.ע 15/07/2014 20:06 נמאס ממנה ומהצומי שהיא מתה לקבל כבר שנים
צריך מגישים חדשים הם בלתי נסבלים קצת פחות מאורלי וגיא..
13 בריל מרק 15/07/2014 17:39 אברי-כמובן שדיברת דברים צודקים ונכונים, אבל...
רק הערה לי: כאיש ימין, אני נתקל באותו הפייסבוק ב SMALLנים אלימים לא פחות. לעיתים אף יותר. המילה היטלר, ניאו פשיסט, ניאו-נאצי, אילו ברכות של ממש. שהילדים שלך ימותו במקום הנער הערבי - זה המינימום. שהאימהות המתנחלות של שלושת הנערים שנרצחו - יהרגו, אמן סלע, זו עוד ברכה. אז הילה, מי שקילל - יצא מברך. זו חירות חופש הביטוי במחוזותינו. לא לדאוג. כל כאלב, יגיע יומו, אמן. נכון שהייתי סולידי? :-( מרק בריל markrin@013.net.il
רם שחר 17/07/2014 10:52 אז בשביל מה להישאר ביחד?
שמאל ימין מה כבר עוצר אותנו מלהיפרד? אולי צריך בית מקדש בשביל שייחרב?
12 שרה 15/07/2014 17:00 הצעה!
אל תראו את כל התוכניות של הקשקשנים בבוקר. אין טעם להתייחס למה שאברי והכסילה לצדו מדברת. יש תוכניות מעניינות למשל בערוץ ההסטוריה והגיאורפיה וכמובן בערוצי חול. אין טעם להקשיב להם מכלל.
11 אנונימי 15/07/2014 15:56 לא צריך בכלל להתיחס לכאלה
אברי עשה טעות שבכלל התיחס לדברים.
שרה 15/07/2014 17:02 תגובה
ואני חשבתי שאתה מתכוון שאין להתייחס לאברי ולכסילה שלצדו!!!
10 איציק 15/07/2014 15:43 פחדתי שאברי יתלהם אבל התגובה שלו ראויה ומתורבתת (ל"ת)
9 אמיר 15/07/2014 15:37 כל מילה בסלע
אני לא מהטוקבקיסטים, אבל באמת איבדנו את הדרך. אברי - מסכים לחלוטין לכל מילה. זה המשך של הרצח המתועב של הנער הערבי.
8 ציוני שפוי 15/07/2014 15:08 מדינה לא שפויה
מעניין לדעת כמה מאותם מתלהמים ימניים שירתו ביחידות קרביות במהלך מלחמה . מי שראה חברים נהרגים ו/ או נפצעים מבין שמוטב לעשות כל מאמץ ( ולא מתוך חולשה אלא מתוך תבונה ) לפני שיוצאים למלחמה. כל קרבן מלחמה הינו אבידה לעולמי עד ושבר למשפחה. תחשבו על כך לפני הצהרות המלחמה !!
7 מאיר 15/07/2014 14:44 לאברי גלעד
לצערי אתה קצת החלקת חבל שהגבת אתה פשוט בא ונותן במה להזוי אם לא היית מגיב אף אחד אבל אף אחד לא היה מתייחס לזה אז פעם הבאה אנא ממך ככל שאתה כועס אנא אל תתן במה ואל תתייחס אל כאלו הזויים אנא ממך כל טוב לך ולכולם
6 blond101 15/07/2014 14:44 השיח לא במקרה יצא משליטה
כל המגישים שקוראים לעצמם עייתונאים מועלים בתפקידם הם צריכים להביא לקהל הצופים מידע על מה שקורה ולא מה חושבים מירי רגב גב' שקל גדעון לוי מואב וורדי וכוכבים אחרים. אנחנו כבר בשלב שירדנו מהעצים ומסוגלים לחשוב לבד ולפרשן לבד. אומה שהיא סטרט אף נאשן יש לה מספיק מנת משכל בשביל לחשוב לבד .
5 בוגו 15/07/2014 14:39 אברי גלעד = מירי רגב
אומרים את האמת בצורה כל כך מטומטמת.
4 שפוי 15/07/2014 14:25 אברי במה אתה שונה? אמרת בדיוק כמוהו ! לך יש מיקרופון
ולשותפה שלך שתהיה בריאה ותמשיך לשגשג יש כנראה פה גדול!
3 יפה הסל 15/07/2014 14:23 סרטן בראש
אברי, כל מילה בסלע. אבל זהו עם ישראל: ימני עד הזוי שמלאני עד לא שפוי ולאה שבאמצע - גם הם מתמעטים. אנחנו בקושי יכולים לבחור את ראש הממשלה הרצוי, אז את העם??? לצערי האלימות נמצאת בכל חלקה טובה וניא רק מקצינה. מדברים על היאוש בעזה... מה עם היאוש שלנו, אצלנו. מהאלימות, מהקיצוניות, מחוסר הסובלנות וממה שביניהם
2 אברי גלעד 15/07/2014 14:18 כל מילה בסלע! עם אלים ערסים ותו לא (ל"ת)
1 22 15/07/2014 14:06 המאזין צודק היא בוגדת (ל"ת)
שמואל ברגר 15/07/2014 17:52 מי שלא תומך במדינה בכל מצב הוא בוגד? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש