ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

אברי גלעד עונה למגיב שאיחל "סרטן בראש" להילה - צפו בקטע

המיזם עם אברי גלעד (צילום: רונן פדידה), צילום: רונן פדידה
השיח ברשת סביב המבצע בעזה רוגש וגועש, וחלקו הגדול פשוט בלתי נתפס מבחינת עוצמות הכעס כלפי הדעה האחרת. אברי גלעד, מגיש תוכנית 'העולם הבוקר' בערוץ 2 בחר להתייחס לתגובה ספציפית שעלתה בדף הפייסבוק של התוכנית וכוונה להילה קורח שותפתו להגשת התוכנית.

וזו התגובה אליה התייחס גלעד בשידור: "הילה, תקבלי סרטן בראש יא שונאת ישראל. אמן לפני הפסקת האש ייפול לך טיל לראש". בתגובה אמר לו גלעד - "אני לא יודע אם הילה תקבל סרטן או לא, אבל מה שברור לי זה שלך יש סרטן בראש וזה סרטן האלימות וזה הניצחון האמיתי של החמאס עלינו. כל אדם שאומר דעה שטיפה שונה מקבל איחולים הכי גרועים, מוות בדרכים שונות ומשונות. גם אחרי שתיגמר המערכה הזאת, השאלה היא אם בכלל היה שווה להילחם אותה - כשהיחסים בינינו הם כ"כ אלימים. הדברים שיוצאים לנו מהפה ומהמקלדות - הופכים את הקיום שלנו למאוס." צפו בקטע:

תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    אברי גלעד
    יהודה 12/03/2015 20:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי אתה לא רומז את דעותך הפוליטיות מה שכן עושה הילה. כל הכבוד לך
    סגור
  • 17.
    גבר שבגברים
    אבי 15/07/2014 23:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגיע הזמן שהחולרות בתקשורת שמייצגים 2 אחוז מהעם,יתמתנו ויבינו שהם מיעוט מסכן וחולני!!
    סגור
  • 16.
    הילה אוהבים אותך שכל הקללות יתהפכו לברכות אמן (ל"ת)
    אבי גגג 15/07/2014 22:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 15.
    גלעד
    אנונימי 15/07/2014 20:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצטער על האמירה להילה , היום עודד בן עמי ראיין כתב נורווגי שהעלה תמונה בה נראים תושבים בשדרות יושבים וצופים בפגיעות בעזה . ושאל אותו אם הןא מסקר את העימות באוביקטיביות, לצערי הרבה עיתונאים ישראליים מסקרים בצורה לא אוביקטיבית והם מוטים לחלוטין לטובת הצד השני , כן הם החלשים והם הפגיעים ועם כל הצר שבדבר , אני חושב שדאגתכם אמורה להיות קודם כל למדינה ולעם שאתם חיים בקרבו ולא לתושבי עזה שהמנהיגים שלהם מפקירים, אני מקווה שצהל ימשיך במבצע כל עוד יורים על ישראל ,ועם כל הצער שבדבר לא מעניין אותי כמה נפגעים בעזה בין אם מעורבים או לא מעורבים,( מקווה מאוד למועטים)
    סגור
  • 14.
    נמאס ממנה ומהצומי שהיא מתה לקבל כבר שנים
    שי.ע 15/07/2014 20:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    צריך מגישים חדשים הם בלתי נסבלים קצת פחות מאורלי וגיא..
    סגור
  • 13.
    אברי-כמובן שדיברת דברים צודקים ונכונים, אבל...
    בריל מרק 15/07/2014 17:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רק הערה לי: כאיש ימין, אני נתקל באותו הפייסבוק ב SMALLנים אלימים לא פחות. לעיתים אף יותר. המילה היטלר, ניאו פשיסט, ניאו-נאצי, אילו ברכות של ממש. שהילדים שלך ימותו במקום הנער הערבי - זה המינימום. שהאימהות המתנחלות של שלושת הנערים שנרצחו - יהרגו, אמן סלע, זו עוד ברכה. אז הילה, מי שקילל - יצא מברך. זו חירות חופש הביטוי במחוזותינו. לא לדאוג. כל כאלב, יגיע יומו, אמן. נכון שהייתי סולידי? :-( מרק בריל markrin@013.net.il
    סגור
  • אז בשביל מה להישאר ביחד?
    רם שחר 17/07/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמאל ימין מה כבר עוצר אותנו מלהיפרד? אולי צריך בית מקדש בשביל שייחרב?
    סגור
  • 12.
    הצעה!
    שרה 15/07/2014 17:00
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אל תראו את כל התוכניות של הקשקשנים בבוקר. אין טעם להתייחס למה שאברי והכסילה לצדו מדברת. יש תוכניות מעניינות למשל בערוץ ההסטוריה והגיאורפיה וכמובן בערוצי חול. אין טעם להקשיב להם מכלל.
    סגור
  • 11.
    לא צריך בכלל להתיחס לכאלה
    אנונימי 15/07/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אברי עשה טעות שבכלל התיחס לדברים.
    סגור
  • תגובה
    שרה 15/07/2014 17:02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ואני חשבתי שאתה מתכוון שאין להתייחס לאברי ולכסילה שלצדו!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    פחדתי שאברי יתלהם אבל התגובה שלו ראויה ומתורבתת (ל"ת)
    איציק 15/07/2014 15:43
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 9.
    כל מילה בסלע
    אמיר 15/07/2014 15:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני לא מהטוקבקיסטים, אבל באמת איבדנו את הדרך. אברי - מסכים לחלוטין לכל מילה. זה המשך של הרצח המתועב של הנער הערבי.
    סגור
  • 8.
    מדינה לא שפויה
    ציוני שפוי 15/07/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מעניין לדעת כמה מאותם מתלהמים ימניים שירתו ביחידות קרביות במהלך מלחמה . מי שראה חברים נהרגים ו/ או נפצעים מבין שמוטב לעשות כל מאמץ ( ולא מתוך חולשה אלא מתוך תבונה ) לפני שיוצאים למלחמה. כל קרבן מלחמה הינו אבידה לעולמי עד ושבר למשפחה. תחשבו על כך לפני הצהרות המלחמה !!
    סגור
  • 7.
    לאברי גלעד
    מאיר 15/07/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לצערי אתה קצת החלקת חבל שהגבת אתה פשוט בא ונותן במה להזוי אם לא היית מגיב אף אחד אבל אף אחד לא היה מתייחס לזה אז פעם הבאה אנא ממך ככל שאתה כועס אנא אל תתן במה ואל תתייחס אל כאלו הזויים אנא ממך כל טוב לך ולכולם
    סגור
  • 6.
    השיח לא במקרה יצא משליטה
    blond101 15/07/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל המגישים שקוראים לעצמם עייתונאים מועלים בתפקידם הם צריכים להביא לקהל הצופים מידע על מה שקורה ולא מה חושבים מירי רגב גב' שקל גדעון לוי מואב וורדי וכוכבים אחרים. אנחנו כבר בשלב שירדנו מהעצים ומסוגלים לחשוב לבד ולפרשן לבד. אומה שהיא סטרט אף נאשן יש לה מספיק מנת משכל בשביל לחשוב לבד .
    סגור
  • 5.
    אברי גלעד = מירי רגב
    בוגו 15/07/2014 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 9
    אומרים את האמת בצורה כל כך מטומטמת.
    סגור
  • 4.
    אברי במה אתה שונה? אמרת בדיוק כמוהו ! לך יש מיקרופון
    שפוי 15/07/2014 14:25
    הגב לתגובה זו
    9 6
    ולשותפה שלך שתהיה בריאה ותמשיך לשגשג יש כנראה פה גדול!
    סגור
  • 3.
    סרטן בראש
    יפה הסל 15/07/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אברי, כל מילה בסלע. אבל זהו עם ישראל: ימני עד הזוי שמלאני עד לא שפוי ולאה שבאמצע - גם הם מתמעטים. אנחנו בקושי יכולים לבחור את ראש הממשלה הרצוי, אז את העם??? לצערי האלימות נמצאת בכל חלקה טובה וניא רק מקצינה. מדברים על היאוש בעזה... מה עם היאוש שלנו, אצלנו. מהאלימות, מהקיצוניות, מחוסר הסובלנות וממה שביניהם
    סגור
  • 2.
    כל מילה בסלע! עם אלים ערסים ותו לא (ל"ת)
    אברי גלעד 15/07/2014 14:18
    הגב לתגובה זו
    9 7
    סגור
  • 1.
    המאזין צודק היא בוגדת (ל"ת)
    22 15/07/2014 14:06
    הגב לתגובה זו
    7 17
    סגור
  • מי שלא תומך במדינה בכל מצב הוא בוגד? (ל"ת)
    שמואל ברגר 15/07/2014 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור