ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

טייס לגדעון לוי: "תקעת לי סכין בגב, ספגתי ממך מה שלא ספגתי מאף אויב"

הטייס הגיב במדור 'פז"ם' ב'מאקו': "אני קורא שאני רובוט אכזר ופושע מלחמה, טייסים התקשרו לילדים שלהם להגיד שאבא לא רוצח"
טייס חיל האוויר הישראלי, צילום: Getty images Israel
הטור שהעלה אתמול עיתונאי 'הארץ' גדעון לוי משמיך להכות גלים. תחת הכותרת מאתמול הרעים לטייס השתלח לוי בטייסי חיל האוויר וכינה אותם "גיבורים על חלשים" ותהה "איך אין היום אפילו סרבן אחד מבין טייסי חיל האוויר".

בראיון ל מדור 'פז"ם' באתר מאקו טייס חיל האוויר משיב אש: "יש גבול למה שאפשר להגיד, אני מקריב מעצמי ומדם לבי ומרגיש שתקעו לי סכין בגב... לא פשוט לקרוא בכלי התקשורת דברים כמו הרעים לטייס או שאנחנו רוצחי תינוקות. כל זה בזמן שאנחנו עושים דברים מדהימים כדי לא לפגוע בבלתי מעורבים", אמר טייס לכתב

הטייס ממשיך: "מה זה שווה כל הכתבות על הטייסת כשגדעון לוי כותב כאלה דברים ואף אחד לא עונה ומדבר בשם שלנו". לפי הכתב, דבריו של לוי פגעו בטייסים באופן "בלתי הפיך". "הרעים לטיס ורובוטים ככה הוא קרא לנו. מכשיר טכנולוגי שלוחץ על כפתור השמדה ללא מחשבה. נלחמים מלחמה נקייה וסטרילית ומרחיקים את הדם. ככה הוא אמר עלינו. דווקא מבן אדם משכיל ומבריק כמוך אני מצפה למחשבה לפני שהוא כותב את הדברים. מר לוי היקר אם רק היית יודע איזה מאמצים אנחנו משקיעים כדי שלא ייפגעו בלתי מעורבים, חפים מפשע או אזרחים תמימים. איזה מודיעין מושקע בבחירת המטרה וכמה חיילים וקצינים עובדים על כל מטרה מרמת הטייסת ועד רמת הלהק. אם רק היית יודע איך אנחנו בוחרים את החימוש שלנו כדי שיתאים למלחמה במקום הכי צפוף בעולם".

"מר לוי היקר, זה לא עוצר שם. אתה יודע שאפילו צורת הגיחה שלנו וזוויות התקיפה מושפעות מהדרך שבה אנחנו רוצים שהאמצעי יפגע במטרה ולא בסביבה. חלק מהחברים שלי ביטלו בימים האחרונים תקיפות רגע לפני הביצוע כשהם באוויר רק בגלל שזיהו שם בלתי מעורבים. את זה אנחנו עושים בזמן שמהקוקפיט הבטוח אנחנו רואים את השיגורים לעבר הבתים שלנו. אתה מבין את זה? שאני הטייס הרע כמו שאתה אומר רואה שיגור לכיוון הבית שלי ומבטל את התקיפה כדי שחלילה לא יפגע אף אדם שלא מעורב בלחימה? אתה יודע איזו הרגשה זו?"

"יש עוד כל כך הרבה דברים שאסור לי לספר ורק אנחנו בטייסת מכירים. פעולות ודרכים שבזכות הביצוע לא נפגעים אזרחים. ואז כשאני נוחת מגיחה כזו שראיתי בעיניים שלי את כל השיגורים ולא תקפתי אני קורא את המאמר שלך. של אדם משכיל. קורא שאני רובוט אכזר ופושע מלחמה. ואני, שבעד מדינה דמוקרטית ונלחם למען מדינה כזו, מצטמרר. וכן, גם זועם. את מה שגרמת לי ייקח הרבה שנים להסיר. את העלבון והכעס. אני שנתתי את חיי ועדיין נותן למען המדינה ספגתי ממך מה שלא ספגתי מאף אויב, מי שלא יהיה".

הטייס מספר על תחושותיו מייד לאחר קריאת דבריו של לוי: "תרשה לי לספר לך על היום שהיה לי בטייסת אחרי שקראנו את מה שאתה כתבת. כעסנו. ישבנו בחדר התדריכים ובמגורים וכעסנו. אבל לא סתם כעס. זה היה כעס שמהול בהרבה מאוד עלבון. אנחנו אנשים מאוד מגוונים. אל תהיה מופתע כשאספר לך שיש בנו גם לא מעט אנשי שמאל. גדעון לוי, גם הם לקחו קשה את הדברים שלך. נפגעו וזעמו. אתה לא יודע אבל חלק מאיתנו שיש להם ילדים התקשרו לספר להם שאבא לא רוצח. שאבא עושה הכול בצורה הכי מוסרית".

לקטע המלא באתר פז"מ - לחץ כאן

צפו בתושב אשקלון מתעמת עם גדעון לוי בחדשות ערוץ 2:


כתבות מעניינות נוספות:
רביב דרוקר בבלוג שלו: "כמה דוחה יכולה להיות מירי רגב"
אנליסט דיסקונט מסמן מניית ביומד בשפל - עם פוטנציאל ענק
איילת שקד: "אזרחים לא צריכים לספוג טילים על חשבון הפחד מפגיעה בחיילים"
תגובות לכתבה(467):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 404.
    אל תקרא לאדם שפל "יקר"
    רונן צמח 15/08/2014 00:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גדעון לוי הוא לא יקר, הוא סירחון. הוא מקבל כסף טוב כנראה לעצבן אנשים ולעלות לכותרות על חשבונם של הטייסים הכי טובים בעולם. אוהבים אוהבים את כל הטייסים, אתם דוגמא ומופת למדינת ישראל וחבל שהייצר הרע והגזעני שזורם בדמו של גדעון לוי האדיוט חי בקירבנו . הטובים לטיס !!!
    סגור
  • 403.
    בושה
    תהילה 06/08/2014 08:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שיתבייש לו... כל הכבוד לכם חיילים מקסימים!!
    סגור
  • 402.
    התפוח לא נפל רחוק מהעץ.....
    Eli 05/08/2014 16:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ויקיפדיה: על גדעון לוי ״עיתון הארץ״ ספק אם אביו היה יהודי במאמר בהארץ מיום 19.4.2012 [1] , עולה החשש שאביו כלל לא היה יהודי. "לכאן הגיע אבי כמתבולל כמעט, ואל יהדותו מיעט להתחבר גם בישראל: ספק אם ידע את ההבדל בין שבועות לסוכות." "אפילו שם משפחתו נכתב אחרת מהמקובל - LOEWY" - זהו שם גרמני טיפוסי שאינו מקובל בקרב יהודים. וכן : "אבי נולד בעיירה זאץ שבחבל הסודטים, יקה לכל דבר ועניין. הוא הותיר מאחור את אירופה, את הוריו ואת ארוסתו, את עתידו המובטח כיועץ משפטי מחוזי, "לנדס גריכט ראט", כמו שהיה כתוב במסמכי הפנסיה שקיבל מגרמניה שנים אחרי שהגיע לכאן." - מכאן עולה חשד , שלפי תורת הגזע הנאצית האב כלל לא נחשב ליהודי , ואם כך מרבית הסיכויים שגם לפי ההלכה. ייתכן אף וקיימת וודאות גבוהה שהאב היה פעיל במפלגה הנאצית ובסיפוח חבל הסודטים לגרמניה של היטלר. לגבי יהדותה של אימו אין כל מידע רלוונטי. אני חושב ששאלת מוצאו ויהדותו של גדעון לוי היא עניין רלוונטי , משום שהוא מוצג בעולם כעיתונאי ישראלי יהודי המבקר את המדינה, והצגתו ככזה מקנה אמינות מסויימת לתעשיית השקרים שלו בעיקר בעיני העולם הרחב. יש לשקול הוספ
    סגור
  • 401.
    ביטלתי את המנוי בדה מרקר.אם כולם יעשו כך לא תהיה לו במה
    רון קורן 29/07/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ביטלתי את המנוי בדה מרקר.אם כולם יעשו כך לא תהיה לו במה לכתוב את כל השטויות שלו
    סגור
  • 400.
    מה אני אומר ? שגדעון לוי בוגד, מסית ומניאק
    ג'ננה 29/07/2014 09:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מאחל לו שיסבול מייסורים וממחלות חשוכות מרפא ויתענה שנים רבות עד שיתפגר כמו כלב
    סגור
  • 399.
    עם אהיתה חצי גבר אהיתה הולך לעזה ליום וניראה כמה הם מער
    שי דוד 27/07/2014 19:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה מיץ זבל רקוב איך אשתך נוגעת בך . אמה שלך בוכה כול לילה איך יצא ממנה מזדיין עם ערבים ומוצץ לטרוריסטים אני לו אקרא לך הומו כי להם יש רגשות והם אחלה של אנשים אתה לפחות נהנה כשה הטרוריסטים גמרים לך על הפנים אפילו המשפחה שלך שונאת אותך כולם ראו איך הילד שלך שונא את אבא שלו וממש לא פלא
    סגור
  • 398.
    =
    Asher 26/07/2014 23:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גדעון לוי = חנין זועבי , איך הוא יכול לקרוא לעצמו בכלל לוי , "שמעון ולוי אחים כלי חמס מכורותיהם" הרגו עיר שלמה בגלל שנגעו באחותם .
    סגור
  • 397.
    שלילת אזרחות לבוגדים
    אבלין 26/07/2014 21:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכל מי שלא נאמן למדינת ישראל לשלול את האזרחות! לעיתון ״הארץ״ לתת שם ״ ערבייה״
    סגור
  • הרחב את השלילה גם לעברינים כי זו גם בגידה
    טל 28/07/2014 19:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לפחות שליש אשקלון (והמדינה בכלל) יועברו לרצועת עזה לאחר השלילה..
    סגור
  • 396.
    גדעון לוי הוא יותר טרול ופחות עיתונאי
    מציאותי, דרום 26/07/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא צריך להילחץ ממנו, פשוט להיתעלם ו\או לא לקרוא 'הארץ'.
    סגור
  • טען עוד
  • 395.
    החבר׳ה הטובים ביותר
    סימה 25/07/2014 14:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    גדעון לוי הוא אדם קטן. נראה לי שאפילו הוא כבר מבין ששפיותו מוטלת בספק. מרוב שהוא עוכר ישראל וקם נגד כל דבר אפשרי, הוא כבר לא יכול לסגת. אני לא פוסלת אפשרות שהוא לא ממש בטוח במה שהוא כותב אלא שכאמור אין לו דרך חזרה ואז פרנסתו אף היא מוטלת בספק.
    סגור
  • 394.
    תודה לכל הטיסים - ושהבוגד גדעון לוי יאכל עפר בעזה (ל"ת)
    רונה 24/07/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 393.
    גדעון לוי - נו באמת
    צח 24/07/2014 14:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתם לא רואים שהאיש סה"כ מאמין שאין פרסום שלילי והוא יגיד מה שצריך כדי לתפוס עוד כותרת, אחרי מחוברים אפשר להתייחס אליו ברצינות? הוא אמר, אז אמר, הכי קל להגיד, אבל ההערכה שלנו למי שעושה ולא רק מדבר - פה גדעון נופל, כי הוא לא עשה כלום בחייו מלבד פרובוקציות... אז שיגיד...
    סגור
  • 392.
    גאים בכם! אל תתייחסו לאחד שרוצה תשומי
    שרית 24/07/2014 08:14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עם ישראל גאה בכם! תתעלמו מאחד שמחפש כותרות! גדעון לוי שונא ישראל, אסור לכם לקחת אותו ברצינות! היו חזקים, כל העם בארץ ובתפוצות אתכם ויודעים שאתם עושים עבודת קודש. אין בעולם צבא מוסרי כמו צבא הגנה לישראל. גדעון לוי הוא אדם ממורמר שמחפש תשומת לב- הוא לא משיג אותה באופן חיובי אז לא אכפת לו לקבל תשומת לב שלילית.. העיקר להיות במרכז העניינים. כן , לצערנו יש גם אנשים כאלו שלא יחבלו באמצעים ולא אכפת להם על מי הם דורכים כדי לטפס במעלה ההר. אף אחד לא סופר את דעותיו ולא אכפת לנו מה שהוא אומר- הוא עוכר ישראל ומקומו לא בארצנו. אנחנו צריכים אתכם חזקים וצלולים שם ממעל וגם בשטח. תדעו תמיד שעם ישראל אתכם ומגבה אתכם, אתם לא צריכים להצטדק בפני אנשים חסרי חוט שרדה שאין להם מושג על מה הם מדברים. למי שלא נאה, שיקום ויעזוב. אוהבים אתכם גם כאן באמריקה. מחזקים את ידיכם ותמשיכו לעשות עבודתכם נאמנה מבלי לתת דין וחשבון לאף אחד! אף צבא בעולם לא הצטדק על מעשיו ואין צורך שגם אתם תעשו זאת. אנחנו יודעים באמת אילו מלאכים שומרים עלינו... כמו שנאמר: הטובים לטיס! מברכת אתכם שהקדוש ברוך הוא ישמור על כולכם, אמן!
    סגור
  • 391.
    לבטל את המנויי לעיתון הארץ (ל"ת)
    איתן 24/07/2014 08:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 390.
    אתם, הטייסים, גדולי מגיני ישראל תתעלמו מגדול הבוגדים
    אבנר 23/07/2014 19:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    99% מתושבי ישראל מודים לכם על ההגנה שאתם נותנים להם ואוהבים אותכם בכל ליבם. תתעלמו מהרפש. 1% של רפש. הרפש לוי מעוות את המציאות מגן על התוקפים ותוקף את אלה שעושים הכל למיגור אלפי הטילים שמשוגרים לכיוון אזרחי ישראל באשר הם. אלה הגיבורים שלו: אירן, אל-קעידה ויתר אירגוני הטרור אלופי ההרס. כולל הרס של מדינות ערב. תתקעו להם כמה שיותר חזק ותשמרו על עצמכם גדולי מגיני המדינה. זה מה שאתם: גדולי מגיני המדינה!
    סגור
  • 389.
    גאווה
    דינה 23/07/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טייס מכובד שלי, שמייצג בגאווה עם שלם ובוודאי משפחה אוהבת, ההבדל בנך לבן גדעון לוי פשוט, אתה עושה מלאכתך ולא שמענו עליך מעולם, אפילו לא זכינו לראות את פניך המלאכיות, גדעון לעומת זאת שרגיל לחשוף את פניו ולומר דברים בגלוי ,תהילתו ירדה עם השנים וזה הזמן שבו הוא מוציא את נישקו שירה לעצמו, טייס מלאך שלי קבל חיבוק, אהבה והרבה הרבה גאווה, הכי חשוב שתחזור הביתה בשלום יחד עם כל חיילי צהל, שמאל וימין כאחת, כולם זוכים לשמוע בטירונות בעת מסדר, שמאל ימין שמאל קדימה צעד
    סגור
  • 388.
    להחליף את שם עיתון "הארץ" לעיתון "פלסטין" (ל"ת)
    גדעון לוי בוגד! 23/07/2014 10:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 387.
    גדעון לוי יכול לחפש מי ינענע אותו
    אני 23/07/2014 00:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא הרפש השמאלני הקיצוני שעושה רק רע למדינת ישראל... לא נביע צער שטיל מעזה ימצא את דרכו לביתו.
    סגור
  • 386.
    גדעון לוי - חלאת המין האנושי - להחרים את אל ארד (הארץ)
    משה ראשל"צ 22/07/2014 22:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איזה חוצפה לקרוא לעתון הארץ הרי אתם שונאים אותה - את המערכת להעביר למוקטעה שם יהיו לכם קוראים נלהבים
    סגור
  • 385.
    לכמה ילדים בעזה תקעו רסיס טיל בגב? (ל"ת)
    ציניקן 22/07/2014 18:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 384.
    הייתי מנוי הארץ שנה - שיא הרוע "האינטלקטואלי" !!!
    אריה 22/07/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא יאומן עד כמה רוע שוכן בעיתון זה, והכל בשם הנאורות...
    סגור
  • 383.
    אפליקציית הארץ הוסרה מהאייפון!!
    בת אל 22/07/2014 10:44
    הגב לתגובה זו
    7 0
    טייס יקר המשך בעבודת הקודש שאתה עושה ושומר על אזרחי מדינת ישראל , אנשים כמו גדעון לוי צריכים לקבל רקטה בפנים כדי להבין את המהות של מה שצה"ל עושה.
    סגור
  • 382.
    ניקוי רעלים
    לינדה 21/07/2014 22:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טייסי צה"ל לוחמים באשר אתם אוויר, ים ויבשה חסכו לכם את האנרגיות השליליות של כעס עלבון ופגיעה אף אחד לא שווה את זה אתם וכל עם ישראל יודע איזה צבא מוסרי אתם מייצגים העיתונאי לוי פשוט איש מסכן שגדל עם הרבה באגים האכילו אותו בבית בכפית רעל אני מציעה לכם להקיא אותו הוא ושכמותו לא שווים שתחושו כך שימרו על עצמכם יקרים וגיבורים
    סגור
  • 381.
    להחרים את עתון הארץ , (ל"ת)
    דדי 21/07/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 380.
    עוכרי ישראל ה' ישלם לכל אחד ואחת מכם
    אילנה 21/07/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנחנו מצידעים לכל הטייסים ולכל החיילים ה' ישמור אותכם מכל פגע רע ושונא רע אמןןןן...
    סגור
  • 379.
    סערת הטייסים
    גילה שרון 21/07/2014 09:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גדעון לוי הוא שונא ישראל ושמאלן בזוי.אנו גאים שיש לנו בנים כמוכם,שעושים את עבודת הקודש לשמור על חיי אדם.
    סגור
  • 378.
    חיל האוויר צריך להגיש נגדו תביעה משפטית על לשון הרע במל
    יובל בן-יעקב 21/07/2014 00:51
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לדעתי, פעם לתמיד, חיל האוויר צריך להגיש תביעה משפטית על מליון שקל על לשון הרע נגד גדעון לוי, לא יתכן שעיתונאי ישראלי יכתוב על טייס חיל האוויר של ישראל שהוא רוצח ילדים, זה שהחמאס הופך את האזרחים שלו למגן חי זה במקום להוריד אותם למרתפים התת קרקעיים בשביל להציל אותם הוא לא נותן מיגון בכוונה כדי ליצור פרובוקציה עולמית נגד ישראל
    סגור
  • 377.
    "שמור אותי מאוהביי ומשונאיי אשמר בעצמי"
    אסתר ברסקה 20/07/2014 21:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עיתונאי שפל, עיתון שפל!!!! הם בטוח לא מייצגים את "הארץ" שלי!!! כל כך עצוב! כל כך עלוב! חשוב שנזכור - לא הכל אפשר להגיד בשם הדמוקרטיה.
    סגור
  • 376.
    גדעון לוי
    שמחה ברפמן 20/07/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גדעון לוי אין לך בושה. יש בך הרבה חוצפה. חיילינו, ילדינו, נכדינו לוחמים בדם ליבם, כדי שאתה תוכל להמשיך להתרווח בכורסתך ולירוק רעל וזבל לכוון לוחמינו. יש לך ביקורת? הכתובת היא הקלפי. יש לך ביקורת?- אם אתה בן אדם-המתן לגמר הלחימה. אבל חלאה שכמוך לא יכולה להיות בן אדם!! הבוז לך! במדינה נאורה- היו מעמידים בוגד כמוך אל הקיר!!! כל כלב-יבוא יומו
    סגור
  • 375.
    חיל אויר נגד ילדי עזה : 76-0 (ל"ת)
    ציניקן 20/07/2014 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 374.
    גדעון לוי תתבייש, קח את החברים שלך לעזה!!! (ל"ת)
    אורי 20/07/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 373.
    חולי נפש בתוך מדינתנו
    אליעזר גרינברג 20/07/2014 10:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לטייס היקר , אבקשך לא להתייחס לחולי נפש , ישנם כאלו בתוך מדינתנו כמו הרוצח המטורף שרצח את יצחק רבין ז"ל כמו החולה נפש שאין לך מה לשמוע בכלל חולים כאלו אלא לרחם עליהם , כי רק סוטים חולי נפש ומטורפים ללא כל בינה ושכל ישר יכולים לכתוב דברים כאלו על חיילי צה"ל בכלל או על הטייסים שלנו , ברצוני לומר לך טייס יקר שלי , העם איתך ! אתה הסמל שלנו , אתה עמוד האש לפני המחנה , אתה הטוב שקיים בבני האדם , במילון אבן שושן תחת הגדרה של המילה מוסר צריך לשים תמונה של טייס חיל האוויר הישראלי , כי אין צבא מוסרי יותר בכל העולם ולא יהיה , אחרי שרואים כתבה , שהטייס מודיע שהוא רואה בלתי מעורבים , וההפצצה שלו מבוטלת , למרות שאני יודע בוודאות שבמידה וכן היה מפציץ , אז היה שיגור אחד פחות לישראל , ולמרות שיתכן שבגלל שביטל את ההפצצה רק בגלל זה יתכן שבני משפחתו שלו של הטייס יפגעו במדינת ישראל ...הרי זו באמת אפשרות , ולמרות כל זה טייס שלנו מבטל ולא מפציץ , מהחשש שאולי יפגע בילד פלסטיני . איך אפשר שלא להעריך ולהוקיר ולהכריז בקול גדול שאכן חיל האוויר הישראלי הוא המוסרי ביותר בעולם ! אז תמשיכו בבקשה.
    סגור
  • 372.
    כמה שפל לדבר ככה על הצבא שמגן על החיים שלך על הבית שלך
    שרה 20/07/2014 08:10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פשוט עלוב מה אומרים בשביל לקבל תשומת לב ציבורית. מחזקת את דברי תושב אשקלון. כל הכבוד לטייס המהם שנתן פייט!!!!
    סגור
  • 371.
    תמשיכו לתת בראש (ל"ת)
    דן 20/07/2014 02:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 370.
    גדעון לוי זקוק לתשומי
    אלה 19/07/2014 21:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האיש אינו טיפש אלא זקוק לטיפול.
    סגור
  • 369.
    גדעון הלא מוכר
    נועם 19/07/2014 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גידעון לוי מחפש כותרת ופירסום על חשבון הטובים לטיס והצליח לו , כי עד עכשיו לא ידעתי מיהו . לגידעון לוי הלא יקר בגילך ועדין לא הכרתי אותך מה זה אומר עליך? טוב שלא הכרתי אותך וכבר מקווה לשכוח אותך
    סגור
  • 368.
    לך לעזאזל
    בני 19/07/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לך לעזאזל !! אולי נפציץ אותך מהאויר ואז תרגיש ממש שייך למחבלים האלה! נאלך מגעיל גייז חמישי!!
    סגור
  • 367.
    פסיכופט
    בני 19/07/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנחנו אשמים שמתייחסים לפסיכופט הזה פשוט לא צריך להגיב לו! ואז גם פרנסה לא תהיה לו!
    סגור
  • 366.
    זו התשובה הכי רלוונטית
    זוהר גולן 19/07/2014 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרעים לעיתון הארץ!!! הם הרהוטים, המבריקים והמשכילים שבעולם התקשורת . הם למדו באוניברסיטאות הכי טובות, באו מהבתים הכי טובים. במשך שנים הם מוכשרים לתפקידם :הפגנות בכיכר כנגד חיילינו, תיאטרון איכותי מוטה כנגד אזרחינו, בימוי סרטי דוקו ישירות לקאן כתודה לחיילינו, אימון שרירי עינם השמאלית , רכישת שמיעה סלקטיבית הפוכה וכמובן עבודת הסמינר:עיתונות מעוותת. הם יושבים מאחורי הדלפק , לוחצים על כפתורי המקלדת , האקרים שפורצים לתוך הנשמה, ממש משחק מילים ,גוזרים חיים ומוות של מגיני חייהם שלהם, ממש מזוכיזם לשמו. ממקומם הרם, לא רחוק מהכיכר הידועה הם רואים כל כך אחרת , מכלול נקודות ירוקות, כחולות או אפורות וכמו בפאקמן תקשורתי העורך והקלדן מכוונים למטרה ואז בום- פגיעה . הם כנראה מעולם לא חוו , שלא במסגרת המסקרת,שכול ואובדן או שמא ממרומי מושבם הכל ורוד ולבן. הם מרויחים את לחמם על חשבון שמם של הילדים של כולנו , המקסימים, המגינים , המוסריים וחסרי הישע שכן "במחנה" הוא לא מתחרה , אין להם תקשורת הוגנת או מנחת חדשות מאוזנת ,בקושי עמוד בפייסבוק של מארק. אלו הטובים נחשבים למשכילים, איכותיים איכותיים שעוד יגיעו
    סגור
  • 365.
    מכה קטנה בכנף
    דן חלוץ 19/07/2014 13:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חבל, כל כך חבל שהוא הכתים אתכם ככה
    סגור
  • 364.
    גדעון היקר- אתה לא שווה את הדיו שבו אתה כותב
    ענבל 19/07/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אמא שלי אומרת: גלגלי את הלשון לפני שאת מדברת, ולגדעון אני אומרת: תחמם את האצבעות לפני שאתה כותב משהו, כנראה שאתה חי תחת השפעת סם כלשהו, כשאתה יושב וכותב א דברי הנאצה שלך על חיילנו. יש מישהו שדואג שלא יאונה לך כל רע, שתוכל לכתוב בשקט, שלא יפלו לך טילים על הראש, אבל כנראה ערכים אין לך, אז אין מה לחפש שתכיר תודה לחיילים שלנו. מרחמת עליך, שמה עכשיו, אתה יצאת רוצח עמך, ואתה יצאת הכי שפל. זה הזמן לארוז מזוודה ולטוס וואן ווי טיקט, ומקווה שפה אחד ״ הרוצחים״ שלנו יטיסו אותך לנקודה רחוקה שלא נוכל לסבול יותר את האוויר האנטישמי שלך... ביי תושבת הדרום
    סגור
  • 363.
    מערכת עיתון "הארץ " שמאפשרת פרסום כתבות של הגיס החמישי
    אם מודאגת 18/07/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    קרי גדעון לוי וחבר מרעיו ,היא זאת שצריכה לתת את הדין כי לכתבים שלה אין שיקול דעת אין בוחן מציאות. הם כל הזמן רואים רק את סבלם של העזתים. סבלו של העם היושב בציון אינו מטריד אותם לרגע.
    סגור
  • 362.
    זה אנשים זקנים שנעולים בדעה שלהם
    מתגאה בבן שלו! 17/07/2014 22:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.youtube.com/watch?v=7nwy5H_Tno4
    סגור
  • 361.
    טייס יקר
    מאיר 17/07/2014 19:45
    הגב לתגובה זו
    11 1
    הסר דאגה מליבך כל עם ישראל איתך ואין לך מושג כמה חוות דעת שליליות יש על העיתונאי בפייסבוק אנשים אפילו מקללים אותו המשך לעשות עבודתך נאמנה השם ישמור עליכם
    סגור
  • 360.
    טייס אל תרחם על עצמך, גדעון לוי אמר אמת.אין ערך להפצצות (ל"ת)
    זה לא פותר כלום 17/07/2014 13:54
    הגב לתגובה זו
    1 17
    סגור
  • תתבייש לך
    ישראלית גאה 17/07/2014 23:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גדעון לוי צריך לקחת את עצמו ולצאת מהמדינה הזאת, אין לו מקום כאן אחרי שהוא אומר דבר כזה, שיתבייש לו ושיתבייש העיתון המגעיל הזה שהעיז לפרסם את הכתבה הזוועתית הזאת, הם יושבים בבתים שלהם מוגנים עכשיו בזכות חיל האויר שלנו ובזכות הטייסים שלנו, כולנו גאים בכם אין כמו חיל האויר של מדינת ישראל, לא ראיתי צבא מוסרי כמו של מדינת ישראל, מילא אם איזה בור ממדינה זרה היה כותב כתבה מזעזעת כזאת אז היינו מזועזעים אבל לא נעלבים ולא כועסים כמו שזה מגיע ממישהו מאצלנו פשוט בושה שהבן אדם הזה עדיין נמצא במדינת ישראל. טייסים שלנו תהיו חזקים ותמשיכו עם העבודה הטובה שעשיתם ושאתם עושים כל הזמן כולנו איתכם והלב של כל המדינה איתכם.
    סגור
  • תגובת
    מאיר 17/07/2014 19:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תתבייש לך הטייס שומר על ביתך ומשפחתך גועל נפש
    סגור
  • 359.
    מעתה, מר גדעון לוי מחוק בעיני.
    Noa 17/07/2014 13:51
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לעולם לא אקשיב לו ולא אקר את דבריו יותר. אני גאה בטייסי צה״ל כמו כל עם ישראל, ואני כן כואבת את כאב החפים מפשע בעזה. זה לא סותר אלד את השני. חזקו ואמצו טייסים יקירם, מי יודע אולי אתם וכיפת ברזל הצלתם את מר לוי מפגיעה ישירה....
    סגור
  • 358.
    טייס יקר
    משה הורוביץ 17/07/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
    2 9
    טייס יקר, עזוב את גדעון לוי, גש לרכוש איזו אחוזה במושב שליד בסיס ח"א בו אתה משרת, בנה שם טירה בתוך שכונת הפאר המתהווה מאנשי ח"א ותשכשך בבריכה .... (ועדיף לפני שישאלו מאיפה הכסף.....)
    סגור
  • 357.
    גדעון לוי שמור על פיך
    שמשון 17/07/2014 11:21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    גדעון לוי בוגד בעם היהודי החי בציון מקומו לא איתנו יש גבול למה שאומר בזמן מלחמת קיום שלנו ככל ישראל .
    סגור
  • 356.
    טייס יקר
    אבי 17/07/2014 11:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אל תיפגע. בכל קבוצת אנשים ישנם כאלו עם דעות שונות וקיצוניות כמו גדעון. הוא נמצא בעמדה בה הוא יכול לבטא את דעתו בפומביות רבה. אבל זו רק דעתו. דעות אישיות נקבעות ממספר רב של גורמים ולא ניתנות לשינוי. הדיון הציבורי והתהודה ש"זכה" לה רק תרמו ל"העצמתו בעיניו". לא תוכל לשנות אותו. תצטרך להבין כי מדובר בסך הכל באיש קטן וממורמר. אין ספק כי אתה וחבירך הטייסים וכל העובדים התומכים בכם טכנית ומבצעית מוערכים על ידי העם ועל ידי האומות הסובבות אותנו כי אתם דוגמא ליכולת לשמר אנושיות וצלם אנוש תחת כנפי המלחמה. היו גאים בעשייתכם
    סגור
  • 355.
    עתונאי שפל , לא שווה התייחסות
    רחל פרידמן 17/07/2014 10:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טייסי חיל האויר הם מלח הארץ ואין שווה להם בחברה אני מצדיע להם . בשבילי האדון גדעון לוי אינו אינטלגנטי וחכם כפי שציינת בכתבה , אדם כזה בעת הזו לא כותבים כתבות מהסוג השפל ביותר. מכבדת דעות אבל לא מהסוג הזה.
    סגור
  • 354.
    גדעון לוי, לא יגיע ברמתו לרמת אגל הזיעה של טייסי ח"א.
    אריק 17/07/2014 09:16
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שמאלן, שמחפש כותרות. קוראי "הארץ" לתשומת לבכם.
    סגור
  • 353.
    לא להגיב למאמר שיטנה בוגדני . מחפש כותרות ותו לא.
    אריק 17/07/2014 09:13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עם בוגדים שמאלנים כמו לוי, האויבים של ישראל מוחאים כפיים בהנאה
    סגור
  • 352.
    תגובה לטייס
    אורי 17/07/2014 08:24
    הגב לתגובה זו
    12 1
    טיס יקר, למזלנו אין הרבה אנשים כמו גידעון לוי, ואנחנו, הרוב המכריע של העם אוהבים אתכם ועומדים מאחוריכם כמו קיר איתן!!! בכל עם יש חתרנים. אצלנו יש יותר מהרגיל אך עדיין אנחנו רוב שפוי שתומך בצד הישראלי ולא בצד האויב שלנו. יום נפלא לכולם - ואל תקראו את עיתון הארץ ............
    סגור
  • 351.
    אנשים כמו לוי הזבל הזה צריך לשים בעזה
    אבי 17/07/2014 05:38
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הטייסים שלנו עושים עבודת קודש. ואם הוא כתב של עיתון הארץ אז אני יותר לא יקרא את העיתון הזה עד שהוא עובד שם
    סגור
  • 350.
    גדעון לוי וחנין זועבי= תלכו לעז...זל!!!!!
    עטו 16/07/2014 21:25
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לא סתם אומרים : הטובים לטייס!!!!!!!!!!!!!!!!! אדון גדעון המסריח!!!!!!!!!!!!! לך עתה בני משפחתך וחנין זיבי ביחד לעזה והלוואי טיל של טייס כזה יפגוש אותך!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • אני מציע לגדעון לוי לחיות חודש בשדרות, בטוח שי
    יובל בן-יעקב 21/07/2014 00:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מציע לגדעון לוי ולכל השמאלנים ללכת לגוד באשדוד או בבשדרות מקווה שישנו את דעותיהם או שילכו לעזה
    סגור
  • 349.
    גדעון לוי יקיר השמאל הקיצוניא
    נומי 16/07/2014 19:47
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בל צריך לזכור שכל השמאל הקיצוני זה בסה"כ משהו כמו אלפיים אנשים
    סגור
  • 348.
    הטובים שבטובים
    ענת 16/07/2014 18:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אל לכם להתייחס לאיש הזה. נותנים במה לאנשים שהאבק שאתם וחיילי צה"ל משאירים טוב יותר ממנו. גדעון לוי לא מוצא את עצמו בחברה הישראלית ומשמיע דברי בלע והסתה גרועים יותר מחברי בל"ד (שמהם לא מצופה לדבר אחר). כולי תקווה שיפול בידיהם של אנשי החמאס והם יראו לו הומניות מהי. חיזקו ואימצו, העם כולו איתכם ועם כל חיילי צה"ל
    סגור
  • 347.
    גדעון לוי מבזה את גדעון התנכי הלוחם ללא חת נגד המדיינים (ל"ת)
    בני 16/07/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 346.
    יריקת בוז לגדעון לוי
    מלכה שפרונג 16/07/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אין זו הפעם הראשונה שאני לא מבינה למה עתון הארץ הוא הבמה שלו. כמו שלא הבנתי למה אחמד טיבי היה מוזמן על בסיס קבוע להשמיע את דברי השנאה שלו בטלויזיה הממלכתית.
    סגור
  • 345.
    גדעון לוי ------------> זו הדרך לעזה צא לשלום ----> (ל"ת)
    ענת 16/07/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 344.
    טמבל
    שוחט אורן 16/07/2014 16:13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יא טמבל מסריח תתבייש לפעמים צריך לדעת לשתוק לפני שהזבל יוצא לך מהפה
    סגור
  • 343.
    הארץ?! רק ל״מלקקי נפש״
    מיקי 16/07/2014 16:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וכל הכתבים בה- תקשורת שמאלנית, שמרעיפה חיבה על הפלשתינאים ובכל הכוח מתנגדת וקוטלת את אלה שמנסים לגעת בהם. אבל אתם טייסים של ישראל לכן עושים את עבודתכם למען היהודים!! תמשיכו כך!!!
    סגור
  • 342.
    שילכו כפרה עליכם
    עם ישראל חי 16/07/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    להוקיע אמירות כאלו נגד צהל
    סגור
  • 341.
    גידעון לוי לך כפרה על כול הטיסיים של מדינת ישראל א מ ן (ל"ת)
    shlomit 16/07/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 340.
    אתה גבור
    רחל 16/07/2014 14:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא להיתחס לאדם בוגד
    סגור
  • 339.
    מי שקונה את עיתן הארץ שלא יגלגל עיניים לשמים!!
    ד"ש 16/07/2014 13:36
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עיתון הארץ מתפרנס מהשמצת צה"ל כבר שנות דור. מי שממשיך לקרוא את העיתון כאשר הוא משמיץ אחרים, שלא יהיה מופתע כשזה מגיע אליו.
    סגור
  • 338.
    shame on you gideon levy
    Sir Winston Leonard 16/07/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    "Never in the field of human conflict was so much owed by so many to so few" Sir Winston Leonard Spencer-Churchill
    סגור
  • 337.
    לא להתרגש טייסנו, כדי לבדוק כמה משלמים לו מהאחוד הארופי (ל"ת)
    לוי לא גדעון 16/07/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 336.
    הבעיה במדינה...
    zivdoc 16/07/2014 12:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה הגייס החמישי שבינינו, בגלל זה ישנן חרמות על ישראל. כשישראלים יוצאים כנגד הצבא כל אזרח בעולם יאמר כנראה שמשהו לא טוב קורה שם. כל אחד עם עט יכול לכתוב זאת הבעיה.
    סגור
  • 335.
    סערת הטייסים
    צביה שי 16/07/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גדעון לא מיצג אותנו ולא את עם ישראל זאב בודד. לטייסים הכי אנושיים שיש בחיל האוויר הישראלי כול העולם אתכם תחזרו בשלום לבסיס ולמשפחות שלכם.
    סגור
  • 334.
    הוא כאות הזדהות צריך להיות היום בעזה אבל הוא שפן ורק מד
    ישראלית גאה 16/07/2014 12:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    טייס יקר, הוא באמת לא שווה תגובה בכלל, זבלים כמוהו אין להם מקום בארצנו, שונאי יהודים ואוהבי ערבים מתאים להם להיות היום בעזה באות הזדהות אבל הם שפנים הם יודעים רק לדבר
    סגור
  • 333.
    הטובים לטייס כך ישאר לעולם ועד
    מיכל 16/07/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    טייס יקר ולכל אחיך המשרתים את עמינו נאמנה...את כולנו הרגיזה הכתבה והמילים המנואצות...נראה כי יש בו כל כך הרבה שנאה כלפינו כן יש גבול למה שיכול אדם להוציא מפיו....אנו יודעים מי אתם כי אתם אנחנו ואתם עוד הטובים שביניינו...יש גם הוכחות לביצועיכם ואדם נאור שכמוהו שילך לצפות באלה ולא בתעמולת המסכנות של החמאס...יישר כח ילדים יפים פרחים אמיתיים יש לנו אמון מלא בכם וגאווה עצומה..מחבקת אתכם מעומק ליבי
    סגור
  • 332.
    IDF moral and ethical army in the world
    arik sharon 16/07/2014 11:24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=3818270
    סגור
  • 331.
    הכל מתחיל מהאנטישימיות ומהשנאה שלו למדינת ישראל.
    ישראלי 16/07/2014 11:23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גדעון לוי - מהעיתונאים השפלים ביותר שקמו במדינת ישראל.
    סגור
  • 330.
    לוי הוצא מעם ישראל. עיתון הארץ אל תלכו בעקבותיו (ל"ת)
    חבא 16/07/2014 11:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 329.
    לא לגעת בו חס ושלום!
    tomer007 16/07/2014 11:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין לתת בידי שונאי ישראל עוד "קדוש מעונה," מה שמומלץ זה לתת לעתונאי הנכבד אשרת מעבר חד כיוונית לעזה ...
    סגור
  • 328.
    תודה
    אזרח 16/07/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תודה שאתם מגנים עלינו
    סגור
  • 327.
    טייס יקר, חבל שלא קראת את התגובות לכתבה של גדעון לוי.
    עוזי 16/07/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
    8 0
    טייס יקר, קודם כל תודה לכם ולכל החיילים שעזבו את משפחותיהם כדי להגן על המדינה. חבל שלא התעלמת מדבריו של מר לוי. הם לא ראויים להגיע לעיתון ובטח שלא ראויים להתייחסות. גל תגובות לכתבה של מר לוי שחלקן גסות יותר וחלקן גסות פחות הופיע מיד. עם ישראל אוהב את כל חייליו וכמו שהגבתי אתמול לכתבה: הלוואי ואויבנו תמיד יהיו חלשים מאיתנו.
    סגור
  • 326.
    כל הכבוד לך טייס יקר
    נתי 16/07/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    8 0
    טייס יקר- אתה וחברייך המופלאים שנלחמים ללא לאות בחירוף נפשכם למען כולנו....אל לך ולכם להתרגש מאמירות שטנה בזויות ונלוזות!!! אתם יקרים ומוערכים באנושיותכם ומקצועיותכם וכולנו -רובנו המוחלט עמכם.על ילדיכם ומשפחותיכם להיות גאים בכם ללא "פקפוק" בצדקת דרככם, שמנותבת ע"י מדיניות "הוגנת מידי"...אתם גאווה אמיתית לישראל. חזרו בשלום. וש...יגיע השקט והביטחון.תודה לכם!!!
    סגור
  • 325.
    ראשון
    ארז 16/07/2014 10:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בושה פשוט בושה. בטלו את כלל המינויים בהארץ, אל תקנו את העתון ובפעם הבאה שתפנה אלכם נציגת מכירות שתציעה מנוי תגידו לה שבגלל גדעון לוי ואחרים כמותו אתם את העיתון הזה לא תקנו!!!!
    סגור
  • 324.
    טייסי ח"א
    אילן 16/07/2014 10:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כאחד מכם כולי זעם ! אבל עכשיו המשימה עדיין לא הושלמה... עזבו את דברי השטות של ג.ל ... המשיכו להתמקד בקרב !!! אתם התקווה של כל העם.. - הוא עדיין לא מבין כי בזכות היותכם טובים... אין היום קרבות אוויר... אתם האתראה של מדינת ישראל.... - הטובים לטייס !!
    סגור
  • 323.
    האם כאשר אמבציל פותח פיו, צריך להתייחס לדבריו?
    רונן 16/07/2014 10:19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    גדעון לוי הוא האמבציל. אין להתייחס לרפש שאיש זה כותב . לא רק היום אלה בשום יום. האיש הוא ייצור נאלח שלא שווה יריקה.
    סגור
  • 322.
    טייס יקר, אף אחד שפוי לא לוקח את מר לוי ברצינות.
    הטובים 16/07/2014 10:14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תמשיכו בעבודה הטובה.
    סגור
  • 321.
    גדעון
    שילה 16/07/2014 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל התקופה לא נתנו לו במה הוא חיפש תשומת לב ציבורית אז הוא כתב את הכתבה ההזויה האומללה שאפילו החמס לא מבין איך אפשר לכתוב על הטייסים הטובים והמוסריים בעולם צר לי על העליבות של גדעון לוי
    סגור
  • 320.
    אם המדינה לא תעמיד אותו לדין על המרדה פראיר מי שמשרת בצ (ל"ת)
    לוי לדין על המרדה בפ 16/07/2014 10:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 319.
    זבל נשאר זבל.. הכל בשביל הכסף!!! (ל"ת)
    מכר את נשמתו לשטן 16/07/2014 09:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 318.
    גדעון לוי
    יקי 16/07/2014 09:47
    הגב לתגובה זו
    8 0
    טיס יקר אל תתייחס לאותו ברנש צער בעלי חיים , האיש מסכן מחפש כותרות היות והוא שנוא על העם זאת דרכו היחידה למשוך תשומת לב .רק להבא שאתה יורה תכוון לביתו.
    סגור
  • 317.
    לטייס מיס 1
    ליז 16/07/2014 08:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתם הטייסים שלנו המלאכים ששומרים עלינו ושבורא עולם ישמור עליכם כי מי אנחנו בילעדיכם ולכם עיתונאים וגידעון לוי לכו תחפשו משהו אחר להיתעסק בו כי עם הטייסים שלנו אל תיתעסקו יעכברושים
    סגור
  • 316.
    לטייס מיס 1
    ליז 16/07/2014 08:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתם הטייסים שלנו המלאכים ששומרים עלינו ושבורא עולם ישמור עליכם כי מי אנחנו בילעדיכם ולכם עיתונאים וגידעון לוי לכו תחפשו משהו אחר להיתעסק בו כי עם הטייסים שלנו אל תיתעסקו יעכברושים
    סגור
  • 315.
    עקרון
    אא 16/07/2014 08:05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הינכם אלופי ישראל ! לו יהי וילמדו מיכם מהם ערכים.גאים בכם ומצדיעם לכם. באהבה מלאה
    סגור
  • 314.
    לעיתונאי הקטן, איך אתה ישן בלילה? אתה קשוב לביקורת?
    איציק 16/07/2014 07:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    למה כולם נגד המאמר? למה אתה מושמץ?
    סגור
  • 313.
    אז תסביר 70% לא מעורבים. (ל"ת)
    אסי 16/07/2014 07:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 312.
    עיתון הארץ - עוד מנוי בוטל !!!
    אחד העם 16/07/2014 06:59
    הגב לתגובה זו
    8 0
    גדעון לוי יעודך היה ונשאר "בולס שיקמים".... עוכר ישראל !!!! אתה מבייש את הרעיון - חזון הציוני. באמירותך אתה משמש כדובר החמ"ס תרתי משמע.
    סגור
  • 311.
    Dear Pilot
    Ariela Perl Zonensht 16/07/2014 06:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    I understand your frustration and hurt, and I genuinely sorry for your hurt, bet seriously...You call him "Dear Mr. Levy?" You should concentrate on the positive and surround your self with positive and people that appreciate you, and absolutely ignore people like Mr. Levy...As the reporter of Yediot Mr. Ben Dror Yamini said: There are people that have mental sicknesses, " and therefor we need to feel sorry for them...Keep on doing what you are doing..You are the BEST OF THE BEST and Am Israel is behind you sluting you...With love and respect, Ariela Perl Zonenshtain
    סגור
  • 310.
    גדעון לוי
    ג׳וזי 16/07/2014 05:54
    הגב לתגובה זו
    6 0
    טייס יקר, גדעון לוי לא משכיל ולא מבריק,הוא עיתונאי קטן,תלוש מהמציאות ועושה נזק למדינת ישראל,לטייסים,לצה״ל ולעם ישראל ולמרבה הפלא גם לעם הפלסטיני.המלחמה הזו תמחיש לעם הפלסטיני מי הם מנהיגיו ולאילו חיים ועוני הם גוררים אותו עם הטיפשות והאכזריות הבלתי נתפסים שלהם.גדעון לוי לא מגן עליהם אלא גורם להם נזקים בכך שמצדד במנהיגי החמאס הטרוריסטים.זה לא אדם מבריק,זה אדם שמוחו ורגשותיו מבולבלים והזויים.הוא עושה שרות דב לעם הפלסטיני והרבה הרבה נזקים.
    סגור
  • 309.
    תגובה
    קרן 16/07/2014 04:48
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לא כל מי שהוא משכיל ונימצא קרוב לתקשורת הוא גם חכם מיסתבר שיש כאלו שכשנותנים להם לדבר יוצא שטויות אין כמו הטייסים של חיל האוויר בכל העולם רחמנים בני רחמנים . צר לי לשמוע שלקחתם ללב זה הכל. לא חיבים להתייחס אליו!
    סגור
  • 308.
    תל-אביב
    רות אופנהיימר 16/07/2014 04:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גדעון לוי אתה לא רק שפל אתה ממש כפוי טובה - רק רשע מסוגל להתבטא כך נגד טייסינו המופלאים.
    סגור
  • 307.
    גדעטן לוי
    בקי עינת 16/07/2014 04:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טייס יקר ... נשמה שלי אתם אל תתייחסו לחולה נפש הזה הוא רוצה שתרגישו ככה בבסעאסה אל תתייחסו הוא חולה בראש הוא סובל מאלצהיימר הוא לא בסדר אל תענו לו תעשו את העבודה בשקט בשקט ...
    סגור
  • 306.
    אני מאמין שהוא עשה חשבון נפש וראה כמה הוא טעה
    טטיס 16/07/2014 01:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא זרק שטויות באויר כאילו אין מחר זה מיסוג האנשים שעושים ואח"כ חושבים בידיוק ההפך מטייס שקודם חושב ואח"כ עושה כל הכבוד לכם חיילי חייל האויר על המוסריות הצבא הכי מוסרי בעולם , נכון לפעמים ניפגעים חפים מפשע אבל זה כמו להוציא למישהוא נמק חייבים גם לחתוך בבשר החי ובלי קשר מי שנכתב לו למות מלמעלה ימות בכל אופן אם לא מטיל שפדע אז מרכב שידרוס אותו בכל אופן מי שצריך למות מת אנחנו רק שחקנים בעולם הזה
    סגור
  • 305.
    עיתונאי קטן ומתוסכל
    נורית 16/07/2014 01:20
    הגב לתגובה זו
    10 0
    כל הכבוד לטייסי חיל האוויר, גדעון לוי יכול רק לצחצח לכם את הנעליים לפני הטיסה.
    סגור
  • 304.
    גדעון לוי, מייצג את עצמו.
    רלי 16/07/2014 00:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הוא משאיר את עצמו בתודעה הציבורית, עם דברי בלע, ולא עם דברי חוכמה... גם זו דרך להשאר "רלוונטי". העם נמצא מאחורי כל לוחם וכל מי שעוסק במלאכה. מי שלא טוב לו, שימצא חלופה למדינה.
    סגור
  • 303.
    הרעים לטיס ??? תתבייש לך !!! בזכותם אתה חי וקיים !!!!!
    מלי 16/07/2014 00:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הרעים לטיס ??? תתבייש לך !!!!!!!!!!! בזכותם אתה חי וקיים !!!!!!!!!! בזכות טייסנו הנפלאים, האמיצים, הגיבורים, האנושיים, שמסכנים את חייהם, מקדישים ימים כלילות למען בטחוננו, למען קיומנו - בזכותם את חי וקיים. בזכותם אנו חיים וקיימים. יש הבדל בין להביע דעה שתהיה שונה ואחרת ככל שתהיה לבין להשמיץ, לבטל, לזלזל , להסית !!!!!!!!!!!!!! מה ציפית שהם יכתשו בנו ואנו נשב בחיבוק ידיים ונאמר תודה ??? מדוע אתה לא מביע דעה נחרצת על ארגון הטרור הנבזי שמשתמש בילדים, במשפחות, באנשים, בחולים שמשתמש בהם ושם אותם בקו האש??? יש לך במה אז "תנצל" אותה לאמירה שיש בה משמעות כלפי העולם !!! תאמר לעולם עם מי יש לנו עסק. מי גרם לדמעות הנשפכות על אדמת עזה ? האם ישראל היא שפתחה בירי ? או הנפשעים שחטפו ורצחו שלושה ישראלים ? ? ? תתבייש לך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 302.
    אין צורך להתרגש
    שרון 15/07/2014 23:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עיתון מצוקמק שגם ככה קוראים אותו אולי בקושי 200 איש לאליטת החולמים בהקיץ ולייצרני מרגלים ומדליפי סודות מדינה.
    סגור
  • 301.
    כשיתעלמו ממנו, הביצה ששמה גדעון לוי תתייבש מעצמה (ל"ת)
    עדי 15/07/2014 23:11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 300.
    גדעון לוי משכיל????
    סתם יש לו מזל 15/07/2014 22:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סתם היה לו מזל שהצליח להתברג בעיתון המשקף דעות הזויות וחולניות כמו שלו, כי בלעדי העיתון שהצליח לתפוס כותרות, מי בכלל היה יודע על קיומו של חולה כמו גדעון לוי?
    סגור
  • 299.
    כל הכבוד לצהל שלנו ולטיסים..
    סימה 15/07/2014 22:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל טיס שלנו זה כמו פנינה מלוטשת..הכי גברים מובחרים שיש ..גדעון סער לך הביתה מספיק לך אף אחד לא באמת מעניין הדעות שלך ..תשאיר אותם בשבילך..
    סגור
  • 298.
    מי מתייחס בכלל לעיתון הארץ??? עיתון של החמאס!!! (ל"ת)
    ציונית אדוקה 15/07/2014 22:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 297.
    ערב דב
    izak 15/07/2014 22:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    טייס מתוק השם ישמור אותך מכל רע תיסלח לגדעון לוי הוא שייך לערב רב בתוך ישראל הוא מסכן.
    סגור
  • 296.
    אז איך אתה ישן עתונאי קטן אחרי שפיכת הדם...
    אין לך מקום כאן 15/07/2014 22:27
    הגב לתגובה זו
    14 0
    מזמן מזמן אני עוקב אחרי שנאתך לעם היהודי שחי כאן לך לאיראן תביע את דעותך בחופשיות....
    סגור
  • 295.
    הגנה אווירית
    סיגל 15/07/2014 22:27
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בשנים האחרונות מערך הלחימה האווירי, הוא המערך המוביל את הלחימה ולא בכדי! בראש ובראשונה הוא בא כדי למנוע סיטואציות לחימה מסכנות חיים מצד לוחמנו בשטח, ומצידו השני הוא מערך לחימה ש״רואה״ ומתנהג בתבונה כלפי האוייב וזה כולל מניעה מיותרת של פגיעה באזרחים ככל שניתן. כלפי החמאס קשה לנהוג במלחמה הוגנת מכיוון שהוא משתמש במגן אנושי ונוצרות פגיעות בלתי רצויות , דבר שאין דרך למנוע! די להכנס לקרביים של הלוחמים ולנהל בית משפט שאינו הוגן! כל חייל במקצועו ותפקידו חייב למען עם ישראל להגן ולשמור על המולדת! אף טייס לא יורה על דעת עצמו ומדינת ישראל מעולם לא חירחרה מלחמה מיותרת, חבל לשמוע דברים מכוערים על מי שנותן לנו לישון בשקט.
    סגור
  • 294.
    מסכימה חוץ מנקדה קטנה
    אודיה 15/07/2014 21:58
    הגב לתגובה זו
    19 1
    גדעון לוי לא משכיל. הוא טיפש גמור. מעניין מה יקרה אם יפול לו טיל על הבית. בטח הוא יגיד שזו אשמת המדינה שנפל עליו טיל. שילך לגור איתם ונראה אם הוא יצליח לשרוד שם יום אחד בחיים..... ולטייסים - העם איתכם!!!!!!
    סגור
  • 293.
    כל הכבוד לצהל ולטייסי חיל האוויר
    חגית גונן 15/07/2014 21:57
    הגב לתגובה זו
    15 0
    עבודתכם היא עבודת קודש ! אתם שומרים על כל עם ישראל וגדעון לוי כנראה קורא עיתונים בערבית ולכן לא רואה את האנושיות שיש בחיילי צה"ל אבל מה לעשות . לא כולם מושלמים .
    סגור
  • 292.
    רצוי לקרוא
    נועה 15/07/2014 21:39
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אתם הטייסים הטובים בעולם, מקצועית ומוסרית כאחד. גדעון הזבלון בסה"כ חיפש במה להתבלט בה, הוא חדל אישים, אדם כמוהו צריך להקיא מתוך החברה הישראלית.
    סגור
  • 291.
    עיתון הארץ
    magda 15/07/2014 21:34
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אין מקום לכתבות מורעלות וגועליות בשום עיתון! "הארץ" ראוי שכל קוראיו יבטאו בחריפות את סלידתם וכעסם למקרא כתבתו של עוכר ישראל שאת שמו איני רוצה אף לאיית.
    סגור
  • 290.
    אל תיקח ללב
    אריק 15/07/2014 21:16
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בוודאי אין סרבנים אבל יש טיפש שמדבר 1000 חכמים לא יכולים לבקש סליחה,אבל אתם תמשיכו בשלכם אתם העיינים של המדינה.
    סגור
  • 289.
    למה לקרא את העיתון שלוי כותב בו ?
    1 15/07/2014 20:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מזוכיזם אמיתי
    סגור
  • 288.
    גדעון לוי חלאת אדם פשוט (ל"ת)
    שושה 15/07/2014 20:30
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 287.
    גדעון לוי
    הילה 15/07/2014 20:28
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אז איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן ומגעיל??? איך אתה נרדם רשע
    סגור
  • 286.
    בושה וחרפה
    גליה 15/07/2014 20:17
    הגב לתגובה זו
    10 0
    בושה וחרפה שעיתונאי ישראלי מתבטא כך בעיתון בכלל ובפרט בשעה זו !!!
    סגור
  • 285.
    אין רצח מוסרי
    לוציפר 15/07/2014 20:09
    הגב לתגובה זו
    1 11
    לא משנה איך תסובבו את זה. שפיכות דמים לא מובילה לדבר חיובי
    סגור
  • 284.
    אין יותר טובים מטייסים שלנו!!!!! (ל"ת)
    נטלי 15/07/2014 20:05
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 283.
    מה יעשה לוי אם לא יכתוב לטובת הפלסטינאים הם היחידים
    ani 15/07/2014 19:46
    הגב לתגובה זו
    9 1
    הערבים הם היחידים שעוד מוכנים לשלם לו על שיכתוב מסכן!!! מה יעשה אם לא יכתוב עליהם יהיה מובטל ורעב ללחם חבל על הבמה שאנחנו נותנים לבהמה
    סגור
  • 282.
    למה לא לוקחים תגובה של גדעון לוי - עיתונאי קטן קטן קטן
    ani 15/07/2014 19:44
    הגב לתגובה זו
    5 2
    גזעון לוי זבן
    סגור
  • 281.
    כבוד לטייסי חיל האויר על מוסריותם הגבוהה
    יודית 15/07/2014 19:35
    הגב לתגובה זו
    14 1
    ועל כך שבזכותם אנחנו חיים כאן בלי פחד.
    סגור
  • 280.
    עוכר ישראל
    דוד 15/07/2014 19:21
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מר גדעון לוי...מחרבייך ומשנאייך ממך יצאו....הפסוק נכתב על אחד כמוך מקומך אינו בארץ ישראל ואינך נחשב ברשימת האזרחים הישראלי.....גדעון לוי=חנין זועבי.
    סגור
  • 279.
    רק אהבה ואהדה לטיסים ולכל צהל
    מירי 15/07/2014 19:18
    הגב לתגובה זו
    14 1
    רק אהבה ואהדה לטייסי חיל האויר ולכל צהל גדעון לוי עבור לעזה ושם לא היית יכול לכתוב ולו מילה אחת מכל הרשע שהעלאת שם היית משנה את מצב הצבירה שלך לאבק רק רשע יוצא ממך בוגד
    סגור
  • 278.
    תגובה
    דורון 15/07/2014 18:36
    הגב לתגובה זו
    15 3
    שאלת פעם את הטרוריסטים החמסניקים איך הם ישנים בלילה כבר 15 שנה לאחר לחיצה על הכפתור שמשחרר טילים? שאלת את 18 בני משפחת אל־באטש איך הם ישנים 15 שנה לאחר פעולה של מפקד משטרת עזה, תייסיר אל־באטש למה הם לא עוצרים בעדו? שאלת את 200 ההרוגים שלהם ו- 1000 הפצועים שלהם כדברך למה הם משתפים של החמס גוזרי חיים ומוות? שאלת אותם האם ראיתם את הגופות המרוטשות, הפצועים המדממים, הילדים המבוהלים, הנשים המבועתות וההרס הנורא שזרעתם לאחר הסכמי אוסלו ועד היום? איפה הם? איפה ההתנגדות ההומניטרית של הפלסטינאים כנגד זרע ההרס והחורבן? למה לא? ראינו ולו פעם אחת התנגדות, הפגנה שלהם כנגד מדיניות החמס? האם לנו אזרחי מדינת ישראל אין את זכות הקיום? זה הכל מעשה ידייכם אנשים נאורים, גם לאחר לימודי האקדמיה שלכם נשארתם עלובים, אם הרהרת פעם מה ישראל רוצה לעומת רצון החמס, או אם הטרוריסטים היו מניחים את נשקם, לעומת מצב שישראל היית מניחה את נישקה מה היה קורה?הרי לא היינו קיימים, ומה יש לך כנגד חייליינו הטובים? עם זאת וע'פ זאת צה"ל הינו הצבא החזק והרחמן שיש בעולם, על אפך ועל חמתך,תיתפקח ידידי פתח את עינך למציאות, עם ישראל חי.
    סגור
  • 277.
    גדעון לוי ניזון מתשומת לב.
    אנונימי 15/07/2014 18:35
    הגב לתגובה זו
    13 1
    הבנאדם זקוק לתשומת לב, לא משנה לו כל כך אם היא חיובית או שלילית, העיקר ששמו יאוית נכון. לא ברור לי מדוע הטייס המצוטט וחבריו מקדישים בכלל תשומת לב לדבריו כאשר הם יודעים בדיוק את האמת. התקשורת ששה לראיין אנשים כמוהו, כמו חנין זועבי וכמו מירי רגב ודומיהם אשר ששים לשמש מדי פעם סנסציה, מה שמועיל להם בצורות כאלו ואחרות ומה שמאפשר לתקשורת להפיק כותרות רעשניות.
    סגור
  • 276.
    של נעלייך מעל רגלייך
    ציון 15/07/2014 18:31
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אתה גדעון לוי מטיף לטייסים שאין רגישים מהם למוות של חפים מפשע...תתביש לך ..מי יורה עלנו במטרה להרוג אזרחים...מאיתנו מתגאה בכל פגיעה באזרח חף מפשע ?...ומי אתה שתטיף לנו מוסר .. לך אתה יחד עם כל השנאל הקיצוני לעזה שם מקומך
    סגור
  • 275.
    גדעו את גדעון
    הטוב לטייס 15/07/2014 18:24
    הגב לתגובה זו
    9 1
    גדעון התנתקת מהארץ ומהעם ! רד לגרמניה שם תמצא את שורשי השינאה שלך לעם היהודי, שאין שני לו בהומניות וחמלה על האוייב.
    סגור
  • 274.
    הט... עוד כותב בעיתון ה,ארץ, (ל"ת)
    אליהו 15/07/2014 18:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 273.
    חברים הוא לא הבעיה
    אריק 15/07/2014 18:17
    הגב לתגובה זו
    10 1
    העיתון האנטישמי שמחזיק אותו כמה נבלות עוד קוראים את התעמולה הנאצית שלהם העיתון ממומן ע"י שונאי ישראל
    סגור
  • 272.
    מחפשי תשומת לב
    אורית 15/07/2014 18:08
    הגב לתגובה זו
    17 2
    בכל פעם שיש אירוע בו יש אפשרות להתבלט ולנסות לקבל הכרה, צצים כל מיני אפסים למינהם שאף אחד בדרך כלל לא מתייחס אליהם, זורקים אמירה מעצבנת ומקבלים את ההכרה אליה הם צמאים מעצם התגובה. טייס יקר אתה וכל הטייסים הנפלאים והאמיצים שלנו. תעשו לי טובה, אפס הוא אפס. אל תתייחסו. אוהבים אותכם וגאים בכם
    סגור
  • 271.
    גאה בטייסים כאלה ומתבייש מעיתונאי כגדעון לוי
    אנונימי 15/07/2014 18:02
    הגב לתגובה זו
    20 1
    גדעון לוי, תתבייש לך
    סגור
  • 270.
    עיתונאי צפונבוני
    שי 15/07/2014 17:58
    הגב לתגובה זו
    3 4
    בוא תגור עם משפחתך בשדרות, בנתיבות, או באחד הקיבוצים עוטפי עזה. ואז תכתוב אוליי אחרת.
    סגור
  • 269.
    גדעון לוי משת"פ החמאס
    חיים 15/07/2014 17:56
    הגב לתגובה זו
    10 2
    הלא הוא ידוע כפרובוקטור , אני לא יכול להגיד שאין צורך להתרגש ממנו . כי דבריו מרתיחים ופוגעים , אבל אני מתבייש שיש עיתונאים כמותו בעם ישראל , ראיתי ראיון עם הכתבת הערבייה לוסי ועיתונאי מעזה איך הוא צידד בחמאס שהלא כולנו יודעים מי הם , והכתבת הערבייה הטיחה בו דברים קשים כל כך שטיפה מהם העיתונאי הזה צריך ללמוד טיפה , פשוט מנוול
    סגור
  • 268.
    גדעון מאושר מהמבצע. מאפשר לו לחזור לבמה (ל"ת)
    יוס 15/07/2014 17:49
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 267.
    גדעון לי הוא איש אם נשמה שחורה (ל"ת)
    עמי 15/07/2014 17:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 266.
    אביו היה בשורות הנאצים כיצד הבן (גדעון לוי) ינהג אחרת.
    han543 15/07/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    "זאת היתה הפעם הראשונה ששמחתי שאבי ז"ל אינו בין החיים. געגועי אליו גברו עם השנים, אבל לרגע שמחתי במותו. זה היה כשחבר העביר לי קישור לאתר החדשות רוטר. תחת הכותרת: "שעברו הנאצי של אביו של גדעון לוי מדיר שינה מעיני תומכיו?" זהו מורשתו של גדעון לוי, זיוף יהודי אמיתי, עוכר ישראל, אם האומה הפלשתינית קרובה ללבו שילך הבוגד ויחיה במחיצתם, אירוני הדבר שהוא מועסק בעיתון הארץ, באמת אולי עוברת לו מחשבה הארץ שלנו "בני ערב". בושה לעיתון הארץ, בעליה, מנהליה, עורכיה, ועובדי העיתון, צריך לסגור אתכם לצמיתות, חיל האוויר צריך להוריד אתכם, אתם נזק משווע.
    סגור
  • חבל שלא מפרסמים את העבר שלו, ועוד ביזיון שנותנים לו במה (ל"ת)
    רוני 15/07/2014 22:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 265.
    גדעוןן זבל
    רחל 15/07/2014 17:42
    הגב לתגובה זו
    7 2
    טייס טוב הוא כזה שמכניס את הכתובת של גדעון לוי למחשב המטוס.... חתיכת זבל עוכר ישראל.....
    סגור
  • 264.
    מאוכזב מאד מהטייסים
    אאא 15/07/2014 17:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עצם העובדה שהתייחסתם אליו מראה על חולשה,וזה מדאיג מאד מפני שזה אומר שבשלב ההחלטה האם להרוג מחבל או לא אתם חוששים מפני ביקורת ולפעמים יגרם לכם לא להרוג מחבל רוצח על חשבון יהודי שעתיד לההרג על ידו כמו שקרה בעבר
    סגור
  • חיפה
    עופר 15/07/2014 18:45
    הגב לתגובה זו
    1 4
    תגיד, אתה שומע את עצמך?!!! לך, לך מפה!
    סגור
  • 263.
    קצת מאוכזב מהטייס.
    עצוב ומוזר 15/07/2014 17:24
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אני מאוכזב ממנו כי מילים של ג'וק קטן ודוחה כמו גדעון לוי לא צריכים להשפיע עליו!! מה?? אתה ילד? אם כל חולה נפש מופרע ובוגדני שיגיד לך משהו רע על הפעילות הצודקת והחשובה שלך ישפיע עליך-אולי אתה בחיל הלא נכון!
    סגור
  • 262.
    טייסים נהדרים ובכלל צבא הגנה לישראל.
    דניאל 15/07/2014 17:15
    הגב לתגובה זו
    11 1
    טייסים יקרים ובכלל חיילי צהל ומילואימניקים מדהימים שלנו עם ישראל אוהב אותכם אתם חוד החנית של המדינה ואין בעולם טובים ממכם, אותו טייס אני מקווה שתראה את התגובה שלי וכך תראה אותך גם לילדך שיראו כמה אנחנו אוהבים אותכם תודה לכם על הכל ושוב תודה.
    סגור
  • 261.
    בושה לשבט, מבאס שגם לי קוראים לוי (ל"ת)
    אבירם לוי 15/07/2014 17:04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 260.
    גדעון לוי
    מיכאל 15/07/2014 17:02
    הגב לתגובה זו
    8 2
    מהיום נעודד אנשים להחרים את העיתון אותו אתה מייצג, זו תשובה הולמת לאנשים כמוך שהינם שגרירי חמס והגיהד בארץ, מומלץ לך לעבור לגור בעזה
    סגור
  • 259.
    חבורת מטומטמים
    ארז 15/07/2014 16:50
    הגב לתגובה זו
    6 3
    גדעון לוי רצה לחזור לכותרות ועשה זאת בדרך הכי צפויה שאפשר .. התעלמות מוחלטת מהאיש הרע הזה תהיה הרבה יותר אפקטיבית. שום תגובה, שום ציטוט, כלום. כתבה ב"אל-ארד " שגם כך מספר הקוראים שלו קטן ממספר המקומות בבלומפילד לא עושה נזק כלל ... הנזק בא מההד התקשורתי.
    סגור
  • 258.
    כל מילה שלו נכונה
    ישראלית גאה 15/07/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חיל אוויר זה חיל איכותי עם המון שיקול דעת והמון מוסריות. רוב הטייסים הם שמאלניים אוהבי ארץ ישראל, אמן על כל מדינה בעולם טייסים כמו שיש למדינת ישראל.
    סגור
  • 257.
    חיבוק ענק לחיל האויר. לא לשים לב לקשקשנים נבערים. (ל"ת)
    אוהבים אתכם!!! 15/07/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 256.
    גדעון לוי אדם קטן וחלש
    אפכתית 15/07/2014 16:45
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אין מה להתרגז מאנשים קטנים.. חיילי צהל , טייסי צהל , אתם הנשמה של המדינה אשר אוהבת אתכם ... תשלמו לו חזרה בכך שתעלימו אותו מדל שפתייכם ... טייסי ישראל אתם עושים עבודת קודש ולכן ה' עימכם בכל אשר תהיו ....
    סגור
  • 255.
    אני מתחייב לגדעון לוי , לאחר שהוא יעבור לעזה ש...
    טייס לשעבר 15/07/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גדעון לוי היקר אם ביטחון מדינת ישראל לא חשוב לך - אם ההקרבה והסיכון שלו אם הנחישות שלנו להגן על המולדת אם ההקרבה וההתמדה שהביאה אותנו לתפקיד הזה מה הטעם במדינת ישראל אם אין לה ערך - על. פי דברך
    סגור
  • 254.
    תתבייש לך גדעון לוי
    ללא שם 15/07/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    9 2
    לגדף ולהכפיש!!!! בושה וחרפה שזה אדם שקורא לעצמו "עיתונאי". מעניין מה אתה עושה על מנת להיות אדם מוסרי ועל מנת לקדם שלום במדינה שלנו.
    סגור
  • 253.
    האלופים לטייס
    רבקה מקטובי 15/07/2014 16:39
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כל הכבוד שאפו לא היה ולא יהיו בעולם כמו הטייסים שלנו וטוב שהגבת אני גאה בכם בכל גיחה ונשימה אתם הנשמה של המדינה והמובחרים שבמובחרים כל העם איתכם אני בטוחה מי שישפיל מבטו זה הסורר לוי
    סגור
  • 252.
    טייסים יקרים שלנו . אל תשימו לב אליו כל העם אוהב אתכם
    גדעונה 15/07/2014 16:39
    הגב לתגובה זו
    8 3
    מישהו כתב שמותר לגדעון להגיד את דעתו , אנחנו ארץ דמוקרטית , זה ככה ? האם נכון שגדעון לוי נשוי לערביה ? וכמה זמן שהוא נשוי לה ? עכשיו אפשר להבין למה דבריו הם דברי זבל
    סגור
  • 251.
    גדעון לוי.
    ירושלמי 15/07/2014 16:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    גדעון לוי הוא כמו ח"כ זועבי אשר חייבת להשאיר את ריחה הלא נעים אחת לחודש אחרת היא תיעלם בתהום השיכחה, כך גם מר לוי. האיש פשוט מלא בשינאה עצמית, חבל שכך.
    סגור
  • 250.
    מר גדעון לוי, בפעם הראשונה הצלחת אף להרגיז אותי (ל"ת)
    אמיר 15/07/2014 16:26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 249.
    גידעון לוי קיבל באופן רישמי את תפקיד דובר החמס (ל"ת)
    ליצן 15/07/2014 16:25
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 248.
    הטובים לטייס
    שושי 15/07/2014 16:25
    הגב לתגובה זו
    7 3
    לך לעזאזל גדעון לוי! תשטוף את הפה המסריח שלך טוב טוב לפני שתעז לומר מילה אחת רעה על הצבא שלנו בכלל ועל חיל האוויר בפרט! נבלה מסריחה שכמותך. אל תדאג, אלוהים דואג שאנשים כמוך ימותו מוות אכזרי ואיטי מהול בסבל רב - כי זה מה שמגיע למי שמלכלך על צבא השם!
    סגור
  • 247.
    כמו שלא נפגעת מדבריו של סמי אבו זוהרי אין לך מה להפגע
    דוד 15/07/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מדבריו של גדעון לוי. שניהם דוברי החמאס.
    סגור
  • 246.
    רוצים את הנ.צ. לבית של גדעון לוי? תתרגלו שם הקש בגג. (ל"ת)
    ב 15/07/2014 16:08
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 245.
    סערת הטייסים
    רון 15/07/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יצא המרצע מהשק - גדעון לוי שייך לפלסטין וצריך ללכת יחד עם כל הערבים כאשר יהיו חליופי שטחים
    סגור
  • 244.
    הטייסים הם חיילים ,וחיילים ממלאים פקודות ,הם נלחמים
    בא 15/07/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בשבילינו בכול מקום בלי קשר אם זה אוייב חזק ,או חלש ,, ב73 הם נלחמו באוייב מצוייד היטב בטילי סאם , בזכות הטייסים האלה ושאר חיילי צהל אנחנו חיים כאן .תודה חברה .
    סגור
  • 243.
    מה מתרגשים מכל הדיוט שמביע דעה
    שלמה לוי 15/07/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אז אמר או כתב .לא חסרים בהמות או כלבים שנובחים
    סגור
  • 242.
    גידע-ון. ללא פנים
    מורה ומחנך 15/07/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    גידעון הלא יקר. צא כבר מחיינו. עברתי את גיל ה-60 ובכול מלחמה אתה חוזר על אותן קלישאות. אין בהן מתום. אין בהן מאומה. מה מניע אותך? קנאות. שנאה. אהבת הזר. אהבת האויב. רצון להתבלט בקרב אחיך הערבים? האם מניע כספי? האם שידפון מוחי? האם אין לך פנים? אין לך הורים? אין לך אחים? אין לך משפחה? די בחייך (הקלוקלים) עזוב אותנו. תמצא מקצוע מכובד. תעבוד. תהנה מהחיים בעזה. אוהבים אותך שם מאוד. אנחנו נסתדר בלעדיך אל תדאג.
    סגור
  • 241.
    זיבלון לוי (ל"ת)
    גדעון מי? 15/07/2014 15:49
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 240.
    תתחבר למירי רגב
    ds 15/07/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    3 5
    תתחבר למירי רגב , תחלקו מונית ותעופו קיבינמט לשכונת הוילות בעזה . כשרון הכתיבה שלך מר לוי לא מעניק לך גושפנקא להשתלח באלה העושים מלאכת קודש ומגינים על שרצים כמוך שיוכלו לבלות בתל אביב .אתה והעיתון הזבלי שלך שווים רק לדבר אחד שיש בו חור באמצע
    סגור
  • 239.
    מה שארדואן אומר על ההיא שמזכירה לו את היטלר זה
    בא 15/07/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 3
    פשוט קפקה . אבל גם ארדואן יאהב אותנו אם נמכור לו גז בהנחה קטנה על מחיר השוק .
    סגור
  • 238.
    יש בנינו גם אנשי שמאל :-) שמאלניות זה תנאי קבלה אצלכם!
    ישי 15/07/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גדול. אני מכיר כמה וכמה טייסים ואף אחד מהם הוא לא ימני :-)
    סגור
  • 237.
    הארץ זה עיתון מדע בדיוני , הם לא מחוברים למציאות על
    בא 15/07/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כדור הארץ .
    סגור
  • 236.
    צריך להחרים את העיתון בו הוא כותב
    גורנו 15/07/2014 15:37
    הגב לתגובה זו
    10 1
    צריך להחרים את העיתון שנותן לפוץ הזה לפרסם את דברי ההסתה .עיתון "הארץ" צריך להיקרא עיתון "עזה" .
    סגור
  • 235.
    טייס יקר אל תתייחס מרוב שיעמום וריק גדול. הם מחפשים משמ (ל"ת)
    אלה 15/07/2014 15:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 234.
    למה להתרגש מכתבים שלא מבינים בכלל את תורת הלחימה
    יאיר 15/07/2014 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני בכלל הייתי קורא את המאמר כאילו עוד בדיחה תקשיבו לרוב הכתבים הם ברמה של סמל ראשון בבטאון חיל האוויר ( ל שליין סליחה אבל חייב להמחיש ) או זמרים בלהקת השיריון. למה ככ מתיחסים לכתבים יש 4-5 פרשנים שאפשר להקשיב ברוב המוחלט של המגישים סתם מתלהמים והכתבים זה בכלל לא ראוי להתיחסות אני רק קודקוד בחיל השיריון אבל לכולם זה ברור לא להתיחס ואז לא יהיה סכין בבטן/גב
    סגור
  • 233.
    טייס יקר - כל העם עמכם ואוהבים אתכם.
    מזי 15/07/2014 15:29
    הגב לתגובה זו
    8 2
    זה שגדעון לוי משכיל עדיין לא מרמז שיש לו שכל!!! אולי הוא הלך לאוניברסיטה אבל חלקי פאזל הלימודים עדיין לא הסתדרו לו בראש. הוא טיפש גמור אם הוא יוצא נגד מי שמגן עליו. הוא משהו בסגנון החמאס- חוטף , נהנה ולא יודע גבולות.
    סגור
  • 232.
    לתבוע על הוצאת דיבה (ל"ת)
    הרצל 15/07/2014 15:29
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 231.
    תתנצל!!
    אתי איטח 15/07/2014 15:17
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני מקווה מאוד שגדעון יתנצל ויכתוב התנצלות לכל העם. אין צבא יותר מוסרי מהצבא שלנו . חצוף.
    סגור
  • 230.
    גדעון לוי, הבנתי, אתה צריך להתפרנס ממשהו,
    דורי 15/07/2014 15:16
    הגב לתגובה זו
    7 3
    נו... אז גם שטויות מתפרסמות בעיתון. העיקר שאתה תקבל את המשכורת שלך. רק נראה לי ששכחת, החיליים, הטייסים שלנו, שומרים עליך, כן עליך, ועל כולנו. החיילים/טייסים המדהימים האלה נלחמים עבורך, כדי שאתה תוכל לכתוב את השטויות שלך בעיתון, וכדי שתקבל את המשכרות שלך. אז כן הבנתי, אתה צריך להתפרנס ממשהו. רק חבל שזה משטויות. אז האם הטייסים רעים לטיס!! או שאתה רע בכתיבה שלך.
    סגור
  • 229.
    לטובים ביותר
    רגינה 15/07/2014 15:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא מפחדים או נפגעים מיתוש שבהזדמנות הראשונה מועכים אותו... אתם משמשים לנו לדוגמא ותפארת המדינה...תעמוד איתן ותזקוף ראש... אין לך ממה ל"הידקר"
    סגור
  • 228.
    יפיי נפש מגעילים. כל הכבוד לטיסים שלנו, העם איתכם.
    סמדר 15/07/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    11 2
    בושה וחרפה לכל אלו המתייפיפים כמו היפים נפש גדעון לוי, תתבייש לך נראה אותך חי דקה בדרום. יש לנו מדינה עדינה מדיי שנלחמת באויב טרוריסט בצורה דמוקרטית! מי שמע על דבר כזה? מודיעים לאוכלוסיה העזתית לפני שזורקים פצצה, איפה נשמע דבר כזה הומני במדינות אחרות משתקפות ע"י טרוריסטים. כל הכבוד לחיילנו וכל הכבוד לטיסים שלנו. מעריכים אותכם ואוהבים אותכם
    סגור
  • 227.
    לוי=חאלד משעל לכן אין להחשיב או להתפלא מקשקושיו (ל"ת)
    האירנץ 15/07/2014 15:05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 226.
    לטייס היקר, תמיד היו מזוכיסטים אכולי שנאה עצמית בקרב
    מעיין 15/07/2014 15:02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    עם ישראל, ואחד מהם היה טורקוואמדה המומר שהתעלל ביהודים בספרד דרך האינקוויזיציה. זה לא צריך לפגוע בך שיש מוטציות כמו גדעון לוי המבייש ואינו ראוי לשם אותו הוא נושא בקלון לדראון עולם.
    סגור
  • 225.
    רק נשים וילדים יהודים הרוגים ירגיעו את לוי המנוול (ל"ת)
    הארץ נוסד ע"י חומיני 15/07/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 224.
    העם עם צהל וחיל האוויר מאמינים בכם ואוהבים אתכם גדעון
    אשר 15/07/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לוי עוכר ישראל כלב של החמאס . סליחה אני מבקש סליחה מכל הכלבים על מה שאמרתי
    סגור
  • 223.
    לא יאומן מה גדעון לוי מוכן לעשות בשביל כותרת
    רונן רון 15/07/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    9 2
    בושה שאדם כשה חי בתוכנו ומחליש אותנו מול העולם, אולי שיעבור לגור בעזה!!
    סגור
  • הבנאדם חולה (ל"ת)
    הרצל 15/07/2014 15:29
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 222.
    טייסים, זיכרו: לא נעלבים מבעיטה של חמור.
    שקד 15/07/2014 14:52
    הגב לתגובה זו
    13 2
    טייסים, זיכרו: לא נעלבים מבעיטה של חמור.
    סגור
  • 221.
    הטובים,נאורים,חכמים, ומקסימים לטייס.
    הדס מור 15/07/2014 14:46
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אין לי ובאמת אין לי מילה אחרת להגיד חוץ מתתבייש,אני פשוט מזועזעת,לא להאמין,ולכם הטייסים המשיכו לעשות עבודתכם נאמנה,אנחנו ועם ישראל יותר יותר יותר מאוהבים אתכם.שאלוהים ישמור ויברך אתכם לנצח.
    סגור
  • 220.
    לטייסים
    אבי מכלוף 15/07/2014 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תעשו את העבודה שלכם ואל תתיחסו לחולי רוח שיצא מהמוסד הסגור הוא מחפש צומת לב כי זה מה שחסר לו בבית פסכי זה מה שהוא אני הייתי קורע אותו זורק אותו בתוך עזה ואם יחזור משם שידבר את הדברים שאמר
    סגור
  • 219.
    מי שעדיין מקבל את עיתון הארץ - שיבטל את המנוי
    איריס 15/07/2014 14:45
    הגב לתגובה זו
    8 3
    נראה שרק שמאלנים יפי נפש, קיצוניים, עוכרי המדינה, יתמכו בעיתון. אנשי שמאל רציונלים, מזועזעים מהכתבה. כמו כולנו.
    סגור
  • 218.
    חוצפה
    אבי מכלוף 15/07/2014 14:39
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כנראה אמא שלו ערביה
    סגור
  • 217.
    יש אנשים שבזכותם עם ישראל חי ויש שמחבלים בחיינו
    אריאל 15/07/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 4
    גדעון לוי הוא מסוג האנשים שאחרי יציאת מצרים הציעו לחזור אל סיר הבשר של מצרים - לשם מה לנו החופש כך הם טענו . הוא מאלה שראו מעל שער הכניסה למחנה המוות את אותיות הברזל- "הרבאייט מעכט פראיי " והאמינו שהגיעו למחנה עבודה -לא בזכותם עם ישראל ק3יים - הוא לא המצפון והמוסר שלנו - כי אפשר היה לכתוב על מצפון מוסר אנושיות וחמלה מנקודת מבט ציונית מבינה ותומכת ואפשר לכתוב כמו גדעון לוי שלא טרח להבין לשאול לבדוק לפני שכתב אלא ישר קבע נחרצות שאתם רובוטים וכו' הוא לא ראה בשום שלב של הכתיבה את נקודת המבט היהודית הוא לא חיפש באמת להבין אותנו ואיך אפשר להיות טובים יותר ומוסריים יותר אלא ישר תקף אותכם וזה נובע מעצם היותו מראש מקובע אנטי ישראלי אנטי יהודית - הוא קורח ועדתו שמוכנים לבנות כבר כעת את אליל הזהב החדש שלהם יהיה זה חזיר או חלד משעל העיקר שיהיה לו שקט נפשי תנו לו להצטייר מוסרי וטוב אמפאטי מכולם שיחשבו שהוא סמל השלום אחד מול כולם -לדעתו בנו כולנו אחז טירוף הרצח כולנו רובוטים וגידעון לוי הוא הצדק והטוב בהתגלמותו לוחם נגד הזרם העדרי אלי מוות - לפחות כך הוא רוצה להצטייר. .
    סגור
  • 216.
    גדעון לוי הוא רקב של החברה הישראלית הוא
    ליאור 15/07/2014 14:30
    הגב לתגובה זו
    14 2
    מייצג דעת מיעוט קיצונית (קיצוניות רעה גם לצד השני). הוא מקומם וגרוע מבין כל הלוחמים כי מ"המקום הסטרילי" שלו הוא פוגע במחי עט. פשוט בזיון ובושה של אדם.
    סגור
  • 215.
    מה אתה מתייחס אליו? לא מגיע לקרסוליים שלכם
    אילן 15/07/2014 14:30
    הגב לתגובה זו
    10 3
    אדם ממורמר אתם מלח הארץ! אוהבים אותכם!!! עלוב נפש האיש הזה
    סגור
  • 214.
    טוב עכשיו אני יודע שיש עיתון הארץ וגם שהעיתון מפגר נו.. (ל"ת)
    cvc 15/07/2014 14:26
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 213.
    מכתב לטייס. אל תתרגש מדבריו של קאפו. למד עובדות היסטורי
    יונה 15/07/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    4 3
    היסטוריות ותתעודד בצדק שבמעשיך. מי הם אם כן, הפלסטינים? ועכשיו לעובדות ההיסטוריות על ההתיישבות הערבית בא"י. הידעתם כי המסגד הגדול של עזה היה בית כנסת לפני כמאה שנה? הידעתם כי רוב רובה של אוכלוסיית עזה לפני כ 120 שנה הייתה יהודית ונוצרית? בפרעות 1928 חוסלה הקהילה היהודית של עזה. הקהילה הנוצרית מחוסלת בימים אלו ממש הן ע"י רצח מאמיניה והן ע"י התאסלמות כפויה. בבקשה, צפו במצגת קצרה שהכנתי, בה אני משווה בין שני הארגונים של האו"ם המטפלים בפליטים. ארגון UNHCR המטפל בכל הפליטים בעולם. וארגון UNRWA המטפל אך ורק בפליטים ערבים שנלחמו במדינת ישראל. http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/15774960 ובאנגלית:- http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/15773199 לאחר שמצגת זו הופצה באינטרנט, ארגון אונר"א מצא לנכון לשנות את הגדרת הפליט המוצגת באתר שלו. לפניכם דף של השינויים שנעשו בהגדרת הפליט של UNRWA בשנים האחרונות. שהוא כשלעצמו נסיון כושל של העלמת ראיות מזירת הפשע של הגזענות הפושעת בחדרי האו"ם. http://www.art-gallery-yona.com/Refugees-Definition.html אני מקווה מאוד שמידע זה
    סגור
  • 212.
    לערוץ 2
    מנחם 15/07/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אתם מראיינים אותו לא פעם הלוואי שהשם ידאג לכם כגמולכם על זה שאתם נותנים לו במה בפורומים השונים אצלכם הלוואי שתגיעו למצב פשיטת רגל בגלל זה בכל אופן אני לא רוצה לראות פרסומות יותר אצלכם רק את החדשות ובזמן הפרסומות אני יעסוק בקריאה או כל דבר רק לא להתיחס אליכם זאת מחאתי וכך אפעל להבא
    סגור
  • 211.
    שמאלנים מסריחים
    מירב 15/07/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לכול הטייסים ןהחיילים היקרים שלנו לא להיתיחס לאיש התת רמה הרדוד הזה עם ישראל גאה בכם אוהב אותכם אנחנו איתכם עד סוף הדרך עם יש לו בעיה שיקח איתו את חנין זועבי ושניהם יעופו לעזה אין מקום פה לאנשים אלה מסריחים
    סגור
  • 210.
    סתם זבל כימי
    אוהד 15/07/2014 14:17
    הגב לתגובה זו
    8 4
    מי הוא בכלל.... אז הוא אמר....הוא צריך להתפרנס , אז הוא כותב....
    סגור
  • 209.
    להטיס את הטייס מהטייסת - הוא לא מבין בדמוקרטיה
    דני מאיר 15/07/2014 14:09
    הגב לתגובה זו
    5 20
    טייס קרב שמגיב לדבריו של גדעון לוי הוא טייס אדיוט לא מרוכז במשימתיו ויש להדיחו מתפקידיו! אנחנו עדיין מדינה דמוקרטית - ואל אך דבריו הקשים של גדעון לוי - אין לטייס שמשרת בצבא הגנה לישראל הדמוקרטית - שום זכות של פגיעה בחופש הדיבור כלפי עיתונאי!! עם לצהל יש בעייה עם גדכון לוי יש פקליטות צבאית שיתבעו אותו בבית משפט ! הטייס לא מבין בדמוקרטיה - להטיסו מהטייסת! ואני ממש כועס על דבריו של גדעון לוי - להשמיע דברים כאלה מחלישים בזמן כזה - על ידי ישראלי - פשוט עצוב ! מכעיס ולא שייך! כולי תקווה שהאיש יקבל אהבה מספיקה מכולם - שיתחיל לאהוב את עצמו ואותנו עמו!
    סגור
  • מה זו ההתלמות על הטייסים יש להםאת כלהזכות להיפגע (ל"ת)
    איב 15/07/2014 22:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דני מאיר
    חשוב - עוד 15/07/2014 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בשמך, אתה מאיר את דרכם של נבלות ברשות הרבים, בשם ערכים שאין לך מושג מהם. אמרו חכמים ("של נעליך מעל רגליך" לדבריהם):: "כל המרחם על אכזרים סופו מתאכזר לרחמנים." אך מה אתה מבין, "איש בער לא יידע."
    סגור
  • להעיף
    ללא 15/07/2014 15:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    דמוקרטיה זה לבקר את הממשלה. לא את המבצעים. כל יתר הדברים שכתבת- שטויות!
    סגור
  • 208.
    הגנה על הטיסים
    שלום ציון 15/07/2014 14:05
    הגב לתגובה זו
    9 3
    חרם על עיתון הארץ עד לפיטורים של גדעון
    סגור
  • 207.
    עיתון מפוקפק
    מוטי 15/07/2014 14:05
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מהיום אני לא קורא את עיתון הארץ לעולם. גדעון לוי העלה את רף הסלידה שלי לעיתון לדרגה של הוצאת דיבה . שלטונות החוק חייבים להתייחס לכך . כאמור - עם אגע בעיתון משוקץ זה אי פעם - תשכח ימיני .
    סגור
  • 206.
    הרעים לטיס הטובים לסבון............ (ל"ת)
    הכוונה של "המשכיל" 15/07/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 205.
    מחיקת תגובות
    רחל 15/07/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
    8 2
    תגובות מספר 15 29 85 114 ו 126 לא ראויות לקריאה וכוונתי לשמות הנ"ל מוטי מאייה יואל כלנית ורפי אתם יכולים להצטרף לגדעון לוי ולעבור לחיות בעזה זה המקום המתאים ביותר לחלאות אדם כמוכם ששמכם ימחק מהעולם הזה ובמהרה אמן עלובי נפש האם אתם זוכרים שלגדעון לוי היתה בת זוג פלסתינאי
    סגור
  • 204.
    גאווה
    מצדיעה לכם 15/07/2014 14:03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אין כמוכם תמשיכו בדרך הנאמנה שלכם למדינה ואל תתנו לפושע כזה במה הוא שפל ותת רמה השם ישמור אותכם .
    סגור
  • 203.
    בדיוק דוגמא
    גדעון לוי 15/07/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גדעון לוי הזה הוא בדיוק דוגמא טובה להבדל בין שמאלני לסתם טמבל שאומר מה שבא לו ונהנה מההגדרה כשמאל
    סגור
  • 202.
    העתונאי ההזוי -גדעוןמקבל כסף ע"פ התגובות ודברי הבלע
    הרי 15/07/2014 13:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    את הכסף הוא מקבל מעיתון "הארץ" השמאלני ועוכרי ישראל מאירופה ומדינות ערב..כמוכן ע"פ ידיעות שונות הוא גם ממוצא פלסטיני..לכן..אין צורך להתרגש "מהרפש"-ששמו גדעון לוי..פשוט לא להתייחס..עד שיתאדה..כמו שהשמאל התאדה..
    סגור
  • 201.
    כל פעם ששמאלני אומר משהו כל הקופים המרוקאים קופצים (ל"ת)
    רר 15/07/2014 13:57
    הגב לתגובה זו
    2 14
    סגור
  • חוצפן!
    ללא 15/07/2014 15:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש עוד כמה אשכנזים שאינם שמאלנים!
    סגור
  • זבלון
    חח 15/07/2014 14:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זבלוןן
    סגור
  • 200.
    עוכר ישראל
    מיכל 15/07/2014 13:54
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כל התקשורת שמולאנית אל תתרגש גיבור אתה פשוט גיבור והוא יחד עם חברי הכנסת הערבים להעיף לעזה עוכר ישראל יש להחרים אותו
    סגור
  • 199.
    אתם המלאכים שלנו
    אילנה 15/07/2014 13:53
    הגב לתגובה זו
    11 2
    אל תתייחסו מאנשים פגועים בלי שכל....
    סגור
  • 198.
    טייסים יקרים
    יפה 15/07/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
    7 4
    אל לכם לקחת ללב מאנשים פרו פלסטינים כמו אמנון לוי ..אמנון לוי לא שונה מכול אוייב של מדינת ישראל הוא בדיוק כמו זועבי וחבריה כמו הנייה וחבריו ..אתם טייסים יקרים העלית של המדינה ויחד עם כול צבא הגנה לישראל דואגים לעם לחיות בביטחון.רק שאמנון לוי וחבריו נהנים מהביטחון הזה שאתם והעם השפוי משלמים עליו מחיר כבד
    סגור
  • 197.
    גידעון הבוגד
    בן 15/07/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מעניין לישמוע את התגובה של מירי על הכתבה של גידעון הבוגד
    סגור
  • 196.
    גידעון הבוגד
    בן 15/07/2014 13:44
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מה גידעון עוד חי ???
    סגור
  • 195.
    האם אתה יהודי??ביזיון
    אנונימית 15/07/2014 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שנאת אחים זה הדבר הכי נורא ביהדות. אני מציעה לבעלי העיתון לפטר לאלתר את גדעון לוי ושכמוהו בגלל הפגיעה בטייסים הנהדרים שלנו שמגנים בגופם עלינו וגם עלייך ועל בני משפחתך..אתה נזק לישראל..
    סגור
  • 194.
    גדעון לוי עוכר ישראל
    YG 15/07/2014 13:41
    הגב לתגובה זו
    8 2
    גדעון לוי! אתה לא שמאלן אלא עוכר ישראל חסר הבחנה וחסר גבולות. אני משוכנע שכול השמאל הישראלי השפוי מוקיע אותך.
    סגור
  • 193.
    אַתֶּם מֶלַח הָאָרֶץ
    דודו 15/07/2014 13:39
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גדעון הוא סתם אינפנטיל ואתם מלח הארץ תמשיכו כך
    סגור
  • 192.
    לא אתייחס לגדעון לוי כי חבל על המאמץ
    יס מיניסטר 15/07/2014 13:39
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לך הטייס אומר בפשטות תודה
    סגור
  • 191.
    גדעון לוי, יא נפל שחצן שכמוך, זכותך להביע אז גם לי מותר
    שמוליק 15/07/2014 13:39
    הגב לתגובה זו
    6 3
    גדעון לוי יכול להיות טייס קרב לשעבר או גיבור ישראל מעוטר, ברגע שפולט זבל כזה מהפה, אפשר להצמיד לו את כל אותותיו לכבד ושילך לעזאזל, התחרפן הבנאדם , מעניין את התחת של מי הוא מלקק, יש אנשים שצריך להצילם מפני עצמם. שינסה להבין את הנדרש מביקורות כמו שלי. שרפת עצמך, אידיוט!!
    סגור
  • 190.
    שיחליף שם משפחה!!!
    עידן מ 15/07/2014 13:34
    הגב לתגובה זו
    9 2
    לוי זה לא שם משפחה שמתאים לפלסתינאי תחליף!!! לוי זה שם משפחה העליתה של היהודים טיפש!!!
    סגור
  • שם משפחה
    רבקה מקטובי 15/07/2014 16:42
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שיחליף דחוף לוי אלה היו נבחרי העם הוא ממש מבייש את השם
    סגור
  • 189.
    עיתון הארץ נציגות החמס
    גדי דורון 15/07/2014 13:33
    הגב לתגובה זו
    8 2
    עיתון הארץ נציגות החמס , עיתון ללא שום בקורת ומעצור כאשר מדובר על פגיעה בנו.
    סגור
  • 188.
    מעולם לא חבו כה הרבה אנשים לכה מעט
    benyahoo 15/07/2014 13:33
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הזיותיו של לוקה בנפשו אינן גורעות מאום מהתרומה ההרואית של חיל האוויר לבטחונה של ישראל ואזרחיה. כל מי שמטיל רפש בחילים המסכנים כדי לשמש מגן על אזרחי ישראל מפני רוצחים צמאי דם, ראוי שיבדל עצמו מעם ישראל ויחבור לחבורת הרוצחים המתחבאים במחילות בעזה וחורים אחרים ביהודה ושומרון.
    סגור
  • 187.
    עיתונאי בשרות האוייב
    אנונימי 15/07/2014 13:32
    הגב לתגובה זו
    8 2
    גדעון לוי תתביש לך כתבותיך עוזרות לאוייב. שרותך הינו שרות דוב תפסיק להתיפיף. ראה את הדברים ללא כל השקפתך השמאלנית
    סגור
  • 186.
    גדעון לוי הוא תועמלן בשירות האוייב הפלשתינאי (ל"ת)
    דרור הנאור מרמת גן 15/07/2014 13:31
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 185.
    באמריקה מזמן היה נשפט כבוגד. (ל"ת)
    דוד 15/07/2014 13:31
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 184.
    גדעון - אתה יודע את האמת, אז למה אתה עושה זאת?
    לא משנה 15/07/2014 13:29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גם גדעון לוי יודע שצה"ל הוא הצבא הכי מוסרי בעולם ועושה ככל יכולתו בצורה כירורגית לפגוע רק בחמאס שמשגר טילים לחלקים נרחבים בארץ כדי לרצוח ולהביא גיהינום לכמה שיותר מאיתנו ומשתמש באוכלוסיה כמגנים חיים עליהם ועל טיליהם ביודעם שצה"ל צבא הכי מוסרי וגם כדי לשדר לעולם שיש אצלם הרוגים כדי לגייס את העולם נגדנו, אך העולם מתפכח וב"ה מתרבים תומכינו מבחוץ כולל ערבים, וייתכן שלו קרוביו היו נפגעים חלילה, הוא לא היה טוען כך. והוא יודע או צריך לדעת שצה"ל מגן גם עליו ועל כל אהוביו , ולא נוכל עוד לסבול ירי טילים עלינו ושאין באמת עם מי לדבר. ודי עם דוברי חמאס שלכאורה מתוכנו, המוכיחים את מה שכתוב בתורה על יציאת מצרים - שערב-רב עלה איתם.
    סגור
  • 183.
    זה שגדעון מלומד לא עושה אותו חכם!
    טליה 15/07/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אני לא מבינה למה צריך לקחת דברי הבל של כתב הזוי ,בוגד בעמו ,ללב.דברי בלע שאין צורך להתייחס אליהם כלל.הטייסים עובדים בפינצטה.יישר כח לטייסנו ולכל כוחות הבטחון.
    סגור
  • 182.
    "אל תהיה מופתע כשאספר לך שיש בנו גם לא מעט אנשי שמאל"
    רון 15/07/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לי ברור שכולכם אנשי שמאל, אם היו לוקים אנשים ימין לטיס - העולם היה נראה אחרת .
    סגור
  • 181.
    גדעון לוי תתבייש לך ! (ל"ת)
    מוטי 15/07/2014 13:23
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • 180.
    לא לקנות הארץ !!! (ל"ת)
    אזרח 15/07/2014 13:21
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 179.
    כל הכבוד לטייסי חיל האויר. גאים בכם !!!
    איילת 15/07/2014 13:20
    הגב לתגובה זו
    14 2
    עיתון הארץ הפך לשם גנאי. עיתון ערבי בהחלט.
    סגור
  • 178.
    LOVE ISRAEL LEVY ZUABY (ל"ת)
    HANAN 15/07/2014 13:19
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 177.
    אני חנין זועבי כורעת ברך ומציעה בזאת נישואים לגדעון לוי (ל"ת)
    חנין 15/07/2014 13:17
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 176.
    עתונאי לוי
    אדית 15/07/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גדעון לוי לא ברור גם לעצמו בפני מי הוא רוצה למצוא חן..או שהוא לו נמצא במדינה הנכונה .שילך לעזה ...או שיש בעיה בהבנת הנקרא .נראה אותו חי בעזה אם החמסניקים .שעושקים את בני עמם..אין דמוקרטיה .כמו שלוי מנצל .בלי טעם וריח...ומכער את עיתון הארץ.בגללו אני לו קוראת את העתון......
    סגור
  • 175.
    העלבת עובד ציבור ! והפרעה במילוי תפקידו !
    אנונימי 15/07/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אלו הסעיפים בהם יש להעמיד לדין את עוכר ישראל הקורא לעצמו עיתונאי,
    סגור
  • 174.
    גדעון לוי לכלא!!!מסית!!! כל הכבוד לטייסים!!
    שמשון צ. 15/07/2014 13:13
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הסתה פרועה!!! גדעון לוי צריך להיות בכלא על הסתה בזמן מלחמה! הוא לא משכיל ולא נעליים! הטייסים והחיילים השונים והעם הנפלא שלנו עושה כל מה שביכולתו לתרום לשיפור המצב. לבגוד בעם שלך בזמן מלחמה?!!! בושה שיש לנו אנשים כמוך ועוד בעיתון שמגדיר את עצמו כעיתון לאנשים משכילים! איפה ההנהלה של העיתון?! ולטייסים: תתבעו אותו על הוצאת דיבה ותמשיכו לעשות עבודה נפלאה!
    סגור
  • 173.
    לטייס:בכל חברה יש את החולים והקויזלינג
    שידור חוזר עקב "צבע 15/07/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה אתה מתרגש?.. "יהללוך אחרים..".הנה מה אומר מפקד בריטי על לוחמינו וטייסינו בפרט: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tlmFc1R8evY
    סגור
  • 172.
    עיתונאי או בוגד
    יונתן בראון 15/07/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גועל נפש של עיתונאי .איש חסר רגשות לעמו. את דתו הוא צריך להחליף .המוסלמים לא יקבלו אותו
    סגור
  • 171.
    דבריו של גדעון לוי גובלים בהסתה לרצח (ל"ת)
    יוסי 15/07/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 170.
    גדעון עכן לוי. - גדעון היינץ מתבייש בך ובמורשתך. (ל"ת)
    אזרח שאכפת לו 15/07/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 169.
    העם תומך בטייסים !!!
    רויטל הרשקו 15/07/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    טייסים יקרים ה' ישמור אותכם ,אין לכם מה להיפגע מאחד שמנסה למכור את עצמו ע"י פרובוקציות הוא לא שווה אפילו שנכתוב את שמו , עלוב נפש יקרא שמו בישראל היום. מחזקת את ידיכם שומרי ישראל הצלתם את העם שלכם ועל כך מגיע לכם צל"ש,תודה בשמי ובשם העם!!!
    סגור
  • 168.
    לא אתפלא אם יעשו סיכול ממוקד לגדעון לוי (ל"ת)
    בא לי להקיא ממנו 15/07/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 167.
    ביטול הפצצה-סיכון חיים
    גד 15/07/2014 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין גבורה בהפצצת בתים בעזה- זה נכון הטייסים שרגילים שמרעיפים עליהם הערצה -קשה להם יחד עם זאת ביטול הפצצה בגלל שעלולים להפגע עזתים הוא לא בא בחשבון זה מסכן את תושבי ישראל ועולה הון למשלם המיסים הטייסים לא מהאום והמוסר שלהם מעוות בכלל לא צריך מטוסים מספיק חיל תותחנים ובכלל טייסים שמהללים את גדעון לוי וקוראים הארץ -כנראה קיבוצניקים מורעלים שרוצים צומי מהשמאל וממזכיר הקיבוץ
    סגור
  • 166.
    טייסים יקרים/ות אתם העילית והגאווה בעמנו!!!
    מוטי 15/07/2014 13:05
    הגב לתגובה זו
    11 0
    תמיד יש פירות רקובים בסלסלה יפה, פשוט משליכים אותם החוצה גאים בכם ובכן ואתם פשוט חוד החנית והרוח בגבינו ותודה לכם על הכל!איך שהוא מדבר מדברים חמאס הוא אוייב וחמור מזה הוא אוייב מבית!!!
    סגור
  • 165.
    אם יש שקית זבל אז אתה נמצא בתחתית עם כל המיץ
    שגיא 15/07/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    7 1
    גדעוו לוי דרך אגב אתה נראה כמו אחד הזוי מקווה שאתה מטפל בזה . יש אובר דמוקרטיה במדינה שלנו
    סגור
  • 164.
    בחינם אני לא נוגע העיתון
    אבי 15/07/2014 13:03
    הגב לתגובה זו
    7 1
    העיתון הכי זבל שיש.מחפש קונים
    סגור
  • 163.
    בשם השפיות
    שפוי 15/07/2014 13:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני קורא לגדעון לוי להתעמת בטלויזיה מול הבן דוד בן ה-17 מנצרת של ח"כ זועבי שקרא לה בוגדת במדינה על דבריה שלמעשה היו פחות חמורים ממה שאמר גדעון לוי.....זה יהיה עימות המאה והאבא של הפרדקסים כשיהודי ישראלי ייצג את חמאס וערבי ישראלי יגן על המדינה בה הוא חי
    סגור
  • 162.
    גדעון לא אשם...עמוס שוקן ממערכת הארץ, הוא האשם! (ל"ת)
    מי שמפרסם זאת... 15/07/2014 13:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 161.
    טייס טיפש שמתייחס בכלל לסרח -עודף הזה שכל חבריו מעזה
    גלילי 15/07/2014 13:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ורוקד על דם היהודים המסכנים שאין להם אפילו מדינה קטנטונת בטוחה.
    סגור
  • 160.
    תגובה 114 - היחידה שצועקת המלך הוא עירום.
    תקראו 15/07/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    וגם צודקת
    סגור
  • 159.
    עמוס שוקן . אני איתך גמרתי אל תתקשר אלי יותר! (ל"ת)
    שלמה ההומו 15/07/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 158.
    לכל הטייסים
    מני 15/07/2014 13:00
    הגב לתגובה זו
    14 2
    עם ישראל גאה בעבודה המדהימה שאתם עושים, תמשיכו לעשות את העבודה שלכם על הצד הטוב ביותר, כמו שאתם עושים כבר עכשיו ! תודה על תחושת הביטחון והעבודה הקשה שאתם עושים שם למעלה !!! אין כמוכםםםםם!
    סגור
  • גדעון לוי
    אדית 15/07/2014 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גדעון לוי הפטטי .אתה מרגיז כמו חמס. אגו בשמים שרק מביא נזק לעצמו .אז כנראה את .לו נמצא במדינה הנכונה .מקווה שילדיתיך לא ספגו את השטויות שלך..הם דומים לאמא שלהם שאוהבת את המדינה וחייליה..אפס
    סגור
  • 157.
    עיתון הארץ קן צרעות של גייס חמישי
    אשר שלי 15/07/2014 12:59
    הגב לתגובה זו
    11 4
    רק במדינה כמו שלנו האמצע מלחמה מעזים להשמיץ טייסם שהמדינה חייבת להם הכל בושה
    סגור
  • 156.
    מי זה גדעון לוי בכלל
    אנונימי 15/07/2014 12:58
    הגב לתגובה זו
    8 2
    גדעון לוי הוא אחיה התאום של חנין זועבי, שניהם עושוים פרובוקציות זולות ונמוכות ומעוניינים שמישהו התייחס לקיומם הנפסד. גדעון בזכות מאמריו העבשים והעילגים, בביטאון הזרוע הצבאית של החמאס המכונה "הארץ" נהפך להיות סלב בתוכניות ריאליטי, שם מתגלה פרצופו המחוצקן והזועף ויכול להיות שזועבי תככב בהישרדות.
    סגור
  • גידעון
    בן 15/07/2014 13:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מספיק פלברוס (דיבורים) צריך לעשות לו יום הולדת כמו שמירי רגב אמרה. להרים אותו עם הכיסא ו 1 2 3 להעיף אותו לעזה.
    סגור
  • אתה מדבר על עילגים? בדוק עצמך.
    זועבי 15/07/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ובדוק מדוע הישחלת לנו את שורט לוי. מה יצא לך שזיינת אותנו?
    סגור
  • 155.
    לא צריך להתייחס אל גדעון לוי
    ליאורה 15/07/2014 12:58
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כמנויה וותיקה של הארץ יש כמה כותבים שאני פשוט מדלגת על מאמריהם. הם הנעולים שרואים הכל באופן חד צדדי ובשחור ולבן. בינהם גדעון לוי ומהצד השני של המתרס ישראל הראל ומשה ארנס. לא תזיזו את עמדותיהם הם צרי אופקים וחבל להתרגז בגללם.
    סגור
  • 154.
    לטייס בתמונה כנס - אתה פנוי? אני כן (ל"ת)
    אנונימית 15/07/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • גם אני פנוי
    פנוי אבל בלי כנפיים 15/07/2014 13:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם אני פנוי אם את בעניין... (-:
    סגור
  • אם את גומרת רק מראיית חצי פרצוף...
    טייס(אמיתי) 15/07/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה יהיה שתיראי את כל הפרצוף ואף הגוף? מאחד המשגלים הגדולים בטייסת. כל מה שזז ומראה סביר..אנו תוקעים בכייף...
    סגור
  • 153.
    אבל דייי נו, למה לא מאשפזים אותו כבר? מסכן!
    מלכה 15/07/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הוא זקוק לצומי באופן חולני. על פחות מזה מאשפזים...
    סגור
  • 152.
    גדעון / מוחמד
    חיים מורד 15/07/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
    5 2
    זבללללללללללללללללל
    סגור
  • 151.
    תומך טרור
    מנשה 15/07/2014 12:56
    הגב לתגובה זו
    4 3
    גדעון לוי שכח שגם לפני 67 היה טרור פלשתינאי
    סגור
  • 150.
    הרעה באה מתוכנו
    תמי 15/07/2014 12:53
    הגב לתגובה זו
    2 3
    השומר אחי אנוכי?גדעוןלוי רצה זרקורים וקיבל
    סגור
  • 149.
    לטייס:בכל חברה יש את החולים והקויזלינגים,מה את מתרגש?..
    ייאי 15/07/2014 12:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    "יהללוך אחרים..".הנה מה אומר מפקד בריטי על לומצינו וטייסינו בפרט: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tlmFc1R8evY
    סגור
  • 148.
    גדעון לוי מגונן לכאורה על חלשים מעמד מתחסד !!!
    חיים 15/07/2014 12:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גדעון לוי צריך סיוע נפשי, מגונן לכאורה על חלשים אך עושה זאת מעמדת מתחסד, שזה גרוע מעמדת גאוותן גלויה.
    סגור
  • 147.
    לפי גדעון לוי מותר להרוג יהודים ואסור להם להתגונן (ל"ת)
    דור 15/07/2014 12:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 146.
    גאה בטייסים ובצהל
    דרומית 15/07/2014 12:51
    הגב לתגובה זו
    7 1
    גדעון לוי שמוק לא קטן. חבל שהבחור מאשקלון לא העיף אותו משם. שיתבש לדבר ככה על צבא וטייסים הכי מוסרים בעולם. שיעבור לסוריה , רוסיה, צפון קוריאה וכו' שם הוא יראה מה זה צבא אכזר. להחרים את עיתון הארץ ואותו .
    סגור
  • 145.
    טייס יקר
    אוהבת 15/07/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    5 5
    טייס יקר אל תתיחס לגדעון לוי אדם ממורמר מתוסכל ומתוסבך והוא יודע את זה .
    סגור
  • 144.
    המשך תגובה
    גדעון לוי 15/07/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא יודע על נוהל "הקש בגג" שבו מזהירים את דיירי הבית לפני הפצצתו ונותנים להם מספיק הזמן להתפנות ממנו על ידי זה שיורים טיל קטנטן על הגג של הבית שמרעיד קצת את הבית ומשמש כאות אזהרה שאומר לדיירים להתפנות מהבית ולאחר כמה דקות הבית מופצץ, הוא יודע על שיחות הטלפון שמתקשרים להודיע למשפחה לצאת מהבית כי עומדים להפציץ ולאחר כמה דקות - הבית מופצץ , הוא יודע את כל זה בעל פה - אבל כמובן שכמו כל שונא ישראל אחר הוא לא נותן לעובדות לבלבל אותו. ואני וכל עם ישראל בטוחים ויודעים שאתם משקיעים את מירב המאמצים והמחשבה בעוד דרכים מגוונות איך לא לפגוע באזרחים חפים מפשע. אין עוד חיל אוויר מוסרי כמוכם בעולם, אתם נלחמים במקום הצפוף ביותר בעולם ובכל זאת יש כל כך מעט הרוגים חפים מפשע ביחס לקושי : צפיפות המקום, ביחס לזה שחמאס מבקש מהאזרחים העזתים להיהרג בכוונה כל ידי הפצצות חיל האוויר בכך שהוא אומר להם להישאר בבתים ולא לצאת כדי שיהרגו מההפצצות חיל האוויר ובכך סטטיסטיקת ההרוגים העזתים ה "חפים מפשע" תעלה ותביא שנאה ולחץ בינלאומי על ישראל .
    סגור
  • 143.
    לטייס
    גדעון לוי 15/07/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    טייס יקר שלנו אתה יודע טוב מאוד שגדעון לוי מייצג 0% מדע הקהל הישראלית. רוב/כל אזרחי מדינת ישראל יודעים טוב מאוד שטייסי חיל האוויר הם המוסריים והטובים ביותר בעולם. הדבר היחיד שאני כועס עליו זה שאתה נותן לבן אדם הכי כפוי טובה ולא מוסרי שיש ( גדעון לוי) לערער אותך. לגדעון לוי יש מוסר כפול, מצד אחד הוא דואג לספור כל מחבל או אזרח פלסטיני שנהרג אבל מצד שני שוכח לספור את מספר הטילים, ההרוגים והפצועים אצלנו . אם המאמר שלו היה נכתב בידי חמאס, בידי אחמדיניגאד או בידי כל אדם או ארגון אחר ששונא את מדינת ישראל האם גם אז הייתה לוקח את המאמר ללב? ולכן מאותה סיבה לא צריך להתייחס למאמר של השונא ישראל הזה. אל תיתמם עמוק בפנים גם גדעון לוי יודע שהצבא שלנו הכי מוסרי שיש, הוא יודע על נוהל "הקש בגג" שבו מזהירים את דיירי הבית לפני הפצצתו ונותנים להם מספיק הזמן להתפנות ממנו על ידי זה שיורים טיל קטנטן על הגג של הבית שמרעיד קצת את הבית ומשמש כאות אזהרה שאומר לדיירים להתפנות מהבית ולאחר כמה דקות הבית מופצץ, הוא יודע על שיחות הטלפון שמתקשרים להודיע למשפחה לצאת מהבית כי עומדים להפציץ ולאחר כמה דקות - ה
    סגור
  • 142.
    היועץ המישפטי והמישטרה צריכים לפתוח בחקירה..... (ל"ת)
    חיים 15/07/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 141.
    למה להתיחס לאפס כזה ???????????? (ל"ת)
    יניב 15/07/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 140.
    דמוקרטיה?
    אחמד נימר 15/07/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתם אומרים דמוקרטיה??? ואני שואל....דמוקרטיה?
    סגור
  • 139.
    כל הכבוד לטייסים שישלימו את המשימה! (ל"ת)
    רמי 15/07/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 138.
    מי אתה בכלל גידעון לוי..מקומך לא איתנו ואתה מסיט לשינאה
    חיים 15/07/2014 12:47
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ללוחמים ששומרים עליך...
    סגור
  • 137.
    דברי בלע
    חשוב - עוד 15/07/2014 12:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הציבור השפוי בישראל יכול בקלות רבה לחסל את כל התופעה של השתלטות השמאל הקיצוני על התקשורת (ואני לא מדבר על העיתון ההוא בו כותב ביב השופכין). רייטינג הוא האלוהים שלהם. לא נצפה, כולנו; לא נאזין; ולא נקרא. הרייטיניג יירד לאפס (מלבד חבריהם הומעטים), והכל יתמוטט מול פרצופם. זו דרך הנכונה, כאשר מיעוט מופרע משתלט על העורקים של חיינו.
    סגור
  • 136.
    כל הכבוד. גאים וסומכים עליכם!!!! (ל"ת)
    עינבל 15/07/2014 12:44
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 135.
    מילא שהוא פסיכופט ...אבל " הארץ " נותן לו במה ??? (ל"ת)
    מיק 15/07/2014 12:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 134.
    שמאלן רקוב נפש
    ttyyuu 15/07/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טייס גבור ואציל נפש אל תשים לב לתועמלן חמסניק
    סגור
  • 133.
    טייס יקר ??
    קרן 15/07/2014 12:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתה וחבריך עושים מלאכת קודש! אין אנשים מצפוניים יותר מאיתנו. . נתת את מ יטב שנותיך על מנת ללמוד איך להגן על מדינתך ואתם עושין זאת בצורה הטובה ביותר אולי הטובה מידי.. שכן, עוד נשארים יסורי מצפון חזק ואמץ מברכים אתכם שקב"ה ישמור עליכם ןתחזרו הביתה בשלום????
    סגור
  • 132.
    כל התקשורת הנה כיום ריטינג וגדעון לוי מביא אותה
    גד 15/07/2014 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כאשר אנו מגיבים לכתבה ההזויה של גדעון לווי למעשה אנו משרתים את התקשורת שנתנה לו במה - עתון הארץ שכן זה מעלה את הריטינג. יש להתעלם מכתבותיו של גדעון לוי שיהיו הזויים כמה שיהיו ואז תראו כיצד הוא נעלם מהתקשורת.
    סגור
  • 131.
    בטלו מינוי
    דובי בראל 15/07/2014 12:40
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין לי טענות לגדעון לוי. הוא חריג. מיעוט. טענותיי לעורכי הארץ והבעלים , משפחת שוקן. בשם חופש הביטוי הם נותנים ידם לחריגים.זה גרוע מגרפיטי של אנשיי תג מחיר, שגם לגביהם יש לי סלידה. זהו תג הזויים. לכן, כפי שאבי זכרונו לברכה עשה שנים רבות. בטלו מינוי הארץ.פנו לכל חבר וחבר.
    סגור
  • 130.
    מצדיע לכם !!
    שלום 15/07/2014 12:38
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מצדיע לך ולכל הטייסים וחיילי צה"ל על העבודה שאתם עושים כדי לשמור ולהגן עלינו. על תתייחסו לאדם כמו גדעון לוי , כי הוא לא באמת אדם, הוא חלאה אנושית כפוי טובה. כל העם איתכם, תומך בכם ומחזק אותכם. רק תחזרו בשלום מכל מבצע שתעשו.
    סגור
  • 129.
    להחרים את עיתון הארץ ואת גדעון לוי
    אלי 15/07/2014 12:37
    הגב לתגובה זו
    15 2
    למה לעזאזל אתם נותנים לו במה התקשורת הישראלית מנפחת אותו
    סגור
  • למה להחרים רק את העיתון ואת גדעון לוי?
    לאליהו הנביא 15/07/2014 13:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם תנובה? עם סגולה . איזה חכמה איזה פאר היצירה האלוהית. עם צדיקים אחד אחד .
    סגור
  • 128.
    הטובים לטיס! הטובים להגנה.
    אסתי 15/07/2014 12:35
    הגב לתגובה זו
    7 2
    יש לי המון מה לומר ואחלק את תגובתי לשניים: לגדעון לוי אומר, אינך שווה שמץ התייחסות!! אתה מהיום יותר מתמיד לא קיים! ולך טייס יקר שלנו ולחבריך, הערכה, כבוד, תודה ענקית שבזכותכם ילדיי ישנים בבטחה. אתם המנגנון הראשון שמאפשר לנו בתודעה לישון בשקט. אנחנו אוהבים אתכם מאד!!!
    סגור
  • 127.
    גדעון לוי זועק לעזרה נפשית (ל"ת)
    אתם לא קולטים ? 15/07/2014 12:34
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • גם אתה זקוק להשתלת מוח אין לך שם כלום יא מתלהם (ל"ת)
    פסיכיאטר מחוזי 15/07/2014 13:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 126.
    אם הכל שטויות למה מתרגשים מזה?
    רפי 15/07/2014 12:34
    הגב לתגובה זו
    3 9
    אם כל מה שגדעון לוי כתב זה הבל ורעות רוח ושטויות אז למה כולם, כולל הטייסים הנכבדים כל כך מתרגשים מזה? אפשר להתעלם ממנו וזהו. אבל אולי משהו מציק בכל זאת..
    סגור
  • 125.
    הרעים לטייס
    zohar ran 15/07/2014 12:33
    הגב לתגובה זו
    7 6
    רק אחד שאיבד את הצפון והמצפון מסוגל לכתוב דברים מטופשים כל כך. עדיף שיחליף מקצוע!!
    סגור
  • 124.
    גדעון לוי לא עובר בדיקה של פסיכיאטר מחוזי (ל"ת)
    יעקב 15/07/2014 12:31
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 123.
    גדעון לוי ראוי בכלל לתשומת לב?חהל לקחת דבריו ללב. (ל"ת)
    שמואל 15/07/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 122.
    דברי בלע
    חשוב 15/07/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    7 1
    היצור האנטישמי שאסור אפילו לכנותו בשמו, רק מבקש התייחסות ותגובות. זו דרכם של אנרכיסטים ואנטישמים לכל אור ך ההיסטוריה. אסור להתייחס ולהגיב. ביב שופכין נקי וטהור יותר ממנו. חבל לי על הטייס שהגיב.
    סגור
  • 121.
    גאווה למדינה
    מרים בן חמו 15/07/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אתם הגאווה של עם ישראל אתם וכל החיילים שהשם ישמור עליכם אמן ולא להתייחס לכל אימרה של איזה שמולאני יפי נפש כמו גדעון לוי הוא משקף את החמאס וחבל שהטיל לא פגע בו
    סגור
  • 120.
    לטובים שבננו נא לתבוע אותו על הוצאת דיבה!!!
    מרדכי מוטי אטיה 15/07/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אולי סוף סוף שיבין שיש גבול לדברים ולדיבורים גם בדמוקרטיה....
    סגור
  • 119.
    התבטאות חסרת רגישות באופן קיצוני.
    בן אהרון 15/07/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
    6 1
    החמס יורה רקטות ללא אבחנה ומכוון לריכוזי אוכלוסיה בתקווה לגרום להרג ונזק רב ככל האפשר של אזרחים ״בלתי מעורבים״.
    סגור
  • 118.
    לא להתייחס לא לתת לו במה
    mlh222 15/07/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מדובר באדם חסר תקנה , הזוי ,לא שווה התייחסות
    סגור
  • 117.
    טייס לגדעון לוי: "תקעת לי סכין בגב, ספגתי ממך מה שלא ספ
    חיים 15/07/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מנוול שבמנוולים הגדעון לוי הזה...
    סגור
  • 116.
    לטובים שבננו נא לתבוע אותו על הוצאת דיבה!!!
    מרדכי מוטי אטיה 15/07/2014 12:23
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אולי סוף סוף שיבין שיש גבול לדברים ולדיבורים גם בדמוקרטיה....
    סגור
  • 115.
    לא צריך להתרגש ממה שאומרים גדעון לוי/טלי פחימה
    דוד 15/07/2014 12:22
    הגב לתגובה זו
    11 1
    חנין זועבי/חאלד משעל/חסן נסראללה/הנאו נאצים וכל שאר המיקרובים שבגלל דומיהם נרצחו מליוני יהודים במשך אלפי שנים ללא יכולת להגן על עצמם. יש לציין שמליוני יהודים שנרצחו לא כבשו אף אדמה ולא הקימו שום התנחלות. כידוע היהודים ששיתפו פעולה עם הנאצים נקראו קאפו והיום הם נקראים.....
    סגור
  • 114.
    150 הרוגים ואתם עושים מאמצים? המטרה איננה להסיר את הכתם
    כלנית 15/07/2014 12:21
    הגב לתגובה זו
    6 49
    שגדעון לוי הטיל בכם, אלא להתמודד איתו. אתם מפציצים אוכלוסיה אזרחית, ואסור לעשות זאת. אתם עושים זאת למען המשך המצור והדיכוי של תושבים בעזה. זהו כתם בל ימחה, לא תוכל להסיר אותו ממך ומילדיך. מדוע לא סירבת? אתה רואה רקטות משוגרות אל ביתך? 7 קילו חומר נפץ בהשוואה ל400 שאתה נושא במטוסך? זו המשוואה? זה מה שמנקה את מצפונך? מותר לפלשתינים להתנגד לתנאים הלא אנושיים שכופה עליהם השגרה שישראל כפתה עליהם. אם אסור להם לירות רקטות הנושאות 7 ק"ג חומר נפץ, כיצד זה מותר לך להטיל 400 ק"ג חומר נפץ עליהם? האם יש להם צבא? האם יש להם טילים נגד מטוסים? האם יש להם מקלטים? האם ניתנה להם האפשרות להקים בסיסי צבא? האם רק לך יש זכות להגן על עצמך? אתה מגן על עצמך מהקורבנות שלך, הם מגינים על עצמם מהתנאים האיומים שכפית עליהם, אל תשווה. סרב להמשיך. רק כך תנקה את מצפונך
    סגור
  • מאיזה חללית נפלת לכאן?סתומה אחת
    איב 15/07/2014 22:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה נראה לך? שכל חייל בצ״הל יחליט באיזו משימה להשתתף באיזו לא? מה נראה לך שלטייסים שלנו שמוסרים את חייהם למדינה יש מנדט להחליט לאיזו משימה לא בא להם לצאת? צאי מהסרט שאת חיה בו כי אם זה מה שיהייה את לא תוכלי לשבת כאן ולהגיד את דיברי הטמטום שלך. החמאס הוא זה שצריך לדאוג לשלומם ולרווחתם של תושביו, המיליונים שהחמאס קיבל היה אמור לשמש להקמת מפעלים בתי ספר תאטרון, בתי קולנוע בתי קפה. ולא מנהרות מלאי טילים, אז תפסיקי לבלבל בשכל את ושכמותך לא מבינים כלום מהחיים שלכם. ואת יודעת מה לא טוב לכם כאן עופו. ולכל הטייסים אתם גאוות המדינה, אין לכם שום סיבה להרגיש שמץ של תחושת אשמה. ההפך הוא הנכון בלעדיכם כולנו לא היינו כאן עכשיו, אוהבים ומעריכים אתכם
    סגור
  • ייפול עליך טיל ותדברי אחרת!!
    שמשון צ. 15/07/2014 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גברת קוקוריקו: את לא מבינה שהחמאס זה אירגון טרור?! אם היה להם אפשרות לכבוש את העיר איפה שאת גרה, הם היו עושים ממך קציצות אחרי שהיו מתעללים בך! זה פרא אדם!! אז תפסיקי לסנגר על החמאס! בוגדת!
    סגור
  • את יודעת את האמת, אז למה ומהיכן השנאה הזו?
    לא משנה 15/07/2014 13:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם את יודעת שצה"ל הוא הצבא הכי מוסרי בעולם ועושה ככל יכולתו בצורה כירורגית לפגוע רק בחמאס שמשגר טילים לחלקים נרחבים בארץ כדי לרצוח ולהביא גיהינום לכמה שיותר מאיתנו ומשתמש באוכלוסיה כמגנים חיים עליהם ועל טיליהם ביודעם שצה"ל צבא הכי מוסרי וגם כדי לשדר לעולם שיש אצלם הרוגים כדי לגייס את העולם נגדנו, אך העולם מתפכח וב"ה מתרבים תומכינו מבחוץ כולל ערבים, ואני כמעט בטוח שלו אתה או קרובייך הייתם נפגעים, לא היית טוענת כך. ואת גם יודעת שצה"ל מגן גם עלייך ועל כל אהובייך אם יש כאלה בכלל, ולא נוכל עוד לסבול ירי טילים עלינו ושאין באמת עם מי לדבר. את ועוד קומץ אנשים (אם ניתן לקרוא לכם אנשים) דוברי חמאס שלכאורה מתוכנו, מוכיחים את מה שכתוב בתורה על יציאת מצרים - שערב-רב עלה איתם. תתביישי לך. מעבר לכך, דברייך השפלים כלל לא ראויים לתגובה.
    סגור
  • לכלנית-
    משה 15/07/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מדברייך כלנית עולה שאינך מבינה שהחמס פוגע באזרחינו ללא הבחנה, ואם ננהג כפי שאת מציעה, לא יהיה לנו מענה לכך, ולא נוכל לספק הגנה לאזרחינו. מערכות הנשק שלנו מסוגלות להציע סטריליות ברמה שהן מציעות. זו רמה גבוהה, אך היא אינה מושלמת ומוחלטת. את חייבת להאמין שהצבא שלנו אכן בורר היטב מטרות ושיטות תקיפה ומנסה ככל שרק אפשר לא לפגוע במי שאינו חבלן לוחם. ואת חייבת להבין שהחמס מרוויח מהרג האוכלוסיה בה הוא שולט, והוא מצליח לפעול מתוכם באופן שאנו חייבים להצליח לפגוע בו תוך נסיון מקסימלי לא לפגוע באילו שממש לצידו. אם לא נעשה כך ייפגעו אזרחינו, וחובת המדינה כידוע לך היא להגן על אזרחיה ולא להפקירם. זו מלחמה מכוערת. לא בחרנו בה. אך היא המלחמה שעלינו להילחם בה ולנצח. ונא זכרי שיצאנו מעזה והעזתים יכלו לבחור לפתח את חייהם העצמאיים בתמיכת ישראל, אך הם בחרו בדרך פאנטית קטלנית.
    סגור
  • למשה : למה אתה מתיחס אליה בכלל היא לא שווה התיחסות (ל"ת)
    עמנואל 15/07/2014 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כן רק לנו יש זכות להגן על עצמנו
    עלובת נפש 15/07/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    8 3
    הם אלה שיורים עלינו. אז כן יש זכות להגן. ולגבי ההרוגים , בעיה שלהם , הם מקבלים התראות להתפנות , הם בוחרים לעמוד על הגג ולהתבא מאחורי ילדים. אז מי את שבכלל תשפטי טייס בחיל האוויר או בכלל חייל בצה"ל. את צריכה להגיד תודה שאת בחיים ויש לך בית בזכותם. לבקר אותם זה להיות עלוב נפש. עופי גם את לעזה שם תוכלי להגן על עצמך.
    סגור
  • עוכרת ישראל
    Loly 15/07/2014 12:33
    הגב לתגובה זו
    14 3
    את בושה למדינה!
    סגור
  • כלנית רקובה לגמריי (ל"ת)
    יעקב 15/07/2014 12:31
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 113.
    עיתון הארץ ממומן ע"י החמס ומקבל ממנו תכתיבים!!!! (ל"ת)
    פשוט זבל! 15/07/2014 12:21
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 112.
    גדעון לוי מה כבר ניתן להגיד
    ניר 15/07/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    9 2
    גדעון לוי כבר מזמן לא בקו השפיות ולדעתי צריך ללכת להסתכלות באופן דחוף. כנראה גם שההשתתפות במחוברים עוד יותר דפקה לו את הקופסה והוא עוד יותר התנתק מהמציאות. מה שכן לדעתי יכולה להיות לו זוגיות נפלאה ופורחת עם הפח זבל חנין זועבי.
    סגור
  • 111.
    למאיר : צודק גם אני יחרים את ערוץ 2 אם הם ימשיכו לתת לו (ל"ת)
    ישראל 15/07/2014 12:17
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 110.
    טייס יקר! אל תקרא כל טינופת שכתובה בעתונים
    חני 15/07/2014 12:14
    הגב לתגובה זו
    18 2
    זה מחיר המשטר הדמוקרטי. אתם הטייסים שלנו-האנשים המוסריים בעולם וגדעון לוי צריך להיכנס באופן דחוף לאישפוז או לכלא. שיבחר מה מתאים לו יותר. נורמלי הוא לא וכתב עליכם עם רוע לב וללא שכל בראש. אל תקחו ללב את הטינופת הזה.
    סגור
  • 109.
    בקשה מגדעון לוי
    משה לופו 15/07/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    גדעון, הצלחת להרגיז הרבה ישראלים . אני בטוח שאתה גם יכול לגרום לתושבי המדינה מעט נחת. בקשה קטנה אחת לי אלייך , אתה אדם שנון ופובליצסט מהטובים שיש לנו. אתה תורם ודואג רבות לפלשתינאים וקבלת עלכך גם פרסים. האם אתה מוכן לתרום מעט גם עבור מדינתנו הקטנה ? גם אם אתה מאוד כועס על טייסינו ועל כל דבר שקורה כאן. האם אין ולו אחוז קטנטן של דבר מה שאתה יכול לעזור בו בהסברה הלאומית- האמן לי אם תכתוב מאמר קטן לטובת המדינה - אתה עשוי להרגיש טוב יותר ולו לרגע קטן. אני בטוח במאת האחוזים שאתה יכול, רק השאלה אם תהיה מוכן..? תודה רבה !!
    סגור
  • גדעון לוי לא מעניין את אף אחד
    דרומית 15/07/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גם אם יכתוב אף אחד לא יאמין לו ולא יקרא
    סגור
  • תשובה
    משה לופו 15/07/2014 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לו קהל בעיתון הארץ והמטרה שלי ללכד את השורות ולהושיט לו יד כדי שיתרום גם לטובת המדינה ולא רק להתלונן.אם כל אנשי הרוח יואילו גם לעזור בשעה זו , זה יהיה לטובת כולנו.
    סגור
  • 108.
    להחרים את עיתון הארץ
    טליק 15/07/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
    18 3
    למרות שהוא עיתון מפסיד ובגלל שהוא עיתון מפסיד נותנים לאפס הזה להעלות כזאת כתבה שתייצר רעש כזה גדול-אז למרות ובגלל שזה עיתון שיש לו כמה מאות מנויים ראוי שיהיו לו כמה עשרות מינויים-בושה
    סגור
  • 107.
    מג'מאל לואי, שעברת את שמו ל-גדעון לוי (ל"ת)
    לא כדאי להתרגש 15/07/2014 12:08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • תמיד יהיו קוראים לעתון הזה , הערבים והשמאלנים ....
    אורה 15/07/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואנחנו נאלצים לקרוא חלק ממה שכתוב בעתון באמצעות האינטרנט , WALLA' YNET. זה המצב וזנו מחיר הדמוקרטיה.
    סגור
  • 106.
    להכות את בית הגידול של המסית - הארץ
    Billy_b 15/07/2014 12:08
    הגב לתגובה זו
    15 3
    לבטל מינויים בהארץ.
    סגור
  • 105.
    זה הסיסמא הטובות לטייסים . איזה שובניזים. !!!!! (ל"ת)
    הכי מצחיק 15/07/2014 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 104.
    לכל טייסנו באשר הם
    ישראל 15/07/2014 12:07
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אני פונה אליך כיוצא חיל האוויר ומבין את מה שאתה וחבריך מרגישים, ולכן ברצוני לפנות אליך בבקשה לנסות להתעלם ממה שכתב אותו "עיתונאי", דבריו כוונו בדיוק למה שקרה לכם, לפגוע לשם הפגיעה, דעותיו השמאליות מעוורות אותו מלראות את המציאות כפי שהיא. קשה מאוד לאנשים כדוגמת גדעון לוי, עם המציאות הנגלית לעיניו, קשה לו להתמודד עם העובדה ש"חביביו" יורים על אזרחים תמימים, מדוע מאמריו לא מופנים אליהם אלא אל מי שעושה ימים כלילות כדי למנוע ירי על אזרחים. בבקשה ממך התעלם ממנו ומשכמותו, גם עם חס וחלילה הוא יראה במו עיניו רקטות שיורדות עליו ולע שכניו אתה ושאר חבריך תהיו אשמים בכך, חכה תן לו זמן והוא יתחיל בקרוב לפתח תאוריה (ואף לנסות לשכנע אחרים שכך הדבר) שבכלל הרקטות שנופלות על ראשי אזרחינו האמיצים הם בכלל מתוצרת התעשיה הצבאית ואתם הטייסים מטילים אותם עלינו כדי שיראה שהחמאס יורה, תן לו זמן והוא יהיה מוכן לירות על אזרחינו טילים בעצמו. כתבת שהוא משכיל, ולכן נפגעת עוד יותר, אז לא כך הדבר, אדם משכיל מסוגל לראות את העובדות כפי שהן ולא כפי שהוא רוצה לראות , לנתח אותן ולהגיע למסקנות נכונות, לא כך מר גדעון לוי......
    סגור
  • 103.
    לערוץ 2
    מאיר 15/07/2014 12:05
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אסור לכם אסור לכם להביא אותו לפאנל ערוץ 2 בנושא האח הגדול אם אני רואה אותו מראיינים אותו אני ומשפחתי מחרימים אתכם ערוץ 2 לא פרסומות לא צפיה בכם כלום כלום זהו זה פשוט תפסידו 15 צופים ואני אמשיך ואכפיש את הפאנל הזה אם תראינו אותו עוד פעם זהו מקווה שהבנתם אותי ערוץ 2
    סגור
  • 102.
    יישר כח לטייסים
    אסתר 15/07/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    17 2
    כל הטובים לטייס
    סגור
  • 101.
    מעניין מה משכורתו של גדעון ? יתכן שהוא מחפש פרובוקציות (ל"ת)
    חושב מחוץ לקופסא 15/07/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 100.
    הנ"ל עושה שירות דב לשמאל שפוי, לגטימי והכרחי -
    פלורליסט 15/07/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    האיש, אינטליגנט ככל שהוא, הינו סהרורי רדוף שנאה או/ו פירסום ומזמן איבד איזונים. כפי הנראה הבעיה כאן היא מתחום הפסיכולוגיה/פסיכיאטריה ולכן המהומה מיותרת ועדיף לאפשר לו להיעלם ולשקוע בתהום שכרה לעצמו.
    סגור
  • 99.
    הארץ מפרסם את הכתבות האלה באנגלית כדי להכפיש את ישראל (ל"ת)
    תרומת "הארץ" לחרם 15/07/2014 12:03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 98.
    בושה וחרפה
    אסתר 15/07/2014 12:03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    חתיכת אפס לא שווה התייחסות
    סגור
  • 97.
    עם יהודים כאלה מי צריך איובים?!
    עם עיניים בראש 15/07/2014 12:01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הבעיה העיקרית שלנו שיושבים אנשים ריקניים בחזית התקשורת הישראלית. באף מדינה מתוקנת לא היו נותנים במה כ"כ רחבה לאנשים "יפי נפש" כמותם. אני לא יודעת למה להם לגור פה, יש מדינות רבות בעולם שיקבלו אותם. עוכרי ישראל לא חסרים. אלה הם הערב-רב.
    סגור
  • 96.
    גדעון לוי -כתבתו נגד הטייסים של ח"א
    אבי הרפז 15/07/2014 12:01
    הגב לתגובה זו
    5 3
    עיתון הארץ צריך להתבייש על העסקתו של אנטי ישראלי כמו גדעון לוי. חוץ מלהתאסלם הוא כבר עשה הכל כנגד מדינת ישראל. שנאתו למדינה ולצבאה עברו את גבול הטעם הטוב. נכן, אין לסתום פיות אבל... פיות ביוב?!! למה אנחנו צריכים לסבול את צחנת פיו של גדעון לוי. אני חושב שטייסי ח"א יעשו טוב באם יתבעו את גדעון לוי ואת עיתון הארץ בגין הפצת דברי שקר והוצאת לשון הרע. לעיתון הארץ:- באם תמשיכו להעסיקו ודומים לו תמצאו שהבודדים שיקנו את עיתונכם ויקראו אותו יהיו מספר אנשים הזויים וטיפשים והסיכוי שלקוחות חדשים יצטרפו וירכשו את עיתונכם או מינוי של עיתונכם יילך וייקטן. לפחות אני (שבעבר הייתי לקוח שלכם) אעשה הכל אבל הכל כדי לשכנע את חבריי ומשפחתי שלא לקנות עוד את עיתונכם. אתם כעיתון עושים הכל כדי להשניא את עצמכם על רוב תושבי המדינה. מי ייתן ואחד מהרקטות של החמאס שגדעון כל כך דואג לשלומם יפגעו בו ובמשפחתו. נראה כמה אהבה הוא ייתן להם אז. צר לי שאני נאלץ לרדת לרמותו של שונא ישראל אבל אתם וגדעון בהחלט ראויים לכך. הרווחתם זאת בצדק.
    סגור
  • אבי הרפז
    חשוב - עוד 15/07/2014 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיתון הזה שאינני מכנה אותו בשמו מעולם, קרא לפלשתיניזציה של ישראלץ כן, הבעלים הנוכחי שלו. זה ממש לא "לא לחינם הלך הזרזיר אל העורב..." העיתון הוא בית היוצר של היצור המתועב הזה. הבעיה היא בדיוק העיתון ואותם ערוצי השופכין שנותנים לו במה. הוא זה הוא. זו מהותו.
    סגור
  • 95.
    טעות אחת בידך - אתה מגיב בצורה הגיונית מול פסיכופת (ל"ת)
    לטייס חיל האויר 15/07/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 94.
    הטיסים האלופים
    רותי 15/07/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    8 2
    גדעון לוי שמוק....
    סגור
  • 93.
    לא כל דבר שנאמר ראוי להתייחסות
    גם טייס 15/07/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    8 3
    צר לי לשמוע שחבריי מגיבים לדברים שנאמרו, הרי מדובר בדברי הסתה לסרבנות שתפקיד במשטרה לטפל בהם, ואולי אף נאמרו מאדם שאינו בקו השפיות. אין הצדקה להתייחס לתוכם כך או כך
    סגור
  • 92.
    סתם סמרטוט
    מאיר 15/07/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    8 5
    לטיס הנפגע: נפגעתי כמוך. אבל במחשבה שנייה, מיהו הטיפוס הריק הזה? סתם סמרטוט שכותב ב"סמרטעיתון" (מושאל מדיימון רניון). אסור להתייחס אליו ולא לעיתון שמדפיס את ההבל שהוא מפיק. אנו איתך! מה היינו עושים בלעדיך!
    סגור
  • 91.
    בגל כתבות כאלו שונאים את השמאל כיום
    יעל 15/07/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אין עוד הפסקת אש, עדיים מדממים מהמלחמה וכבר תוקפים את הטייסים שלנו שעושים עבודה מדהימה. זו הסיבה ששונאים את השמאל. תראה קצת ציונות ותמיכה בעם שלנו!!
    סגור
  • 90.
    אשם מי שנותן לו במה ומראיין אותו
    גדעון לוי לא אשם 15/07/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
    12 2
    בשם הדמוקרטיה לכעורה
    סגור
  • 89.
    למה צריך להגיב להתיחס להעלב מאפס וחלאה כמו גדעון לוי
    ממש לא מבין 15/07/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    13 2
    פשוט להתעלם ממנו או לאשפז אותו.
    סגור
  • 88.
    טיפשות לענות לגדעון לוי שילך לגור בעזה
    דש מעזה 15/07/2014 11:53
    הגב לתגובה זו
    12 3
    ויתאסלם ונגמר הסיפור שלו. ושל השמאל האנטיציוני
    סגור
  • 87.
    יישר כח לטייסים
    נורית קלינברגר 15/07/2014 11:52
    הגב לתגובה זו
    18 6
    העיתונות עושה נזקים בפנים ובחוץ לא מהיום. עיתונאים לא אחראיים שחיים טוב במדינה משמיצים אותה ואת האנשים המופקדים על שלומם ושלום ילדיהם. חוצפה תהיה מלה עדינה עבורם. ואתם הטייסים, אל תקחו עיתונאי מטומטם ללב. יש עוד כמוהו אבל לא הם שמכתיבים מה אנחנו, הציבור מרגישים כלפיכם וכלפי מה שאתה עושים. המשיכו בדרככם בנאמנות שאתם מפגינים ובעיקר - שמרו על עצמכם ועלינו. יישר כוחכם.
    סגור
  • העיתונאי לא מטומטם בכלל . (ל"ת)
    למנורית 15/07/2014 12:09
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 86.
    זד-עון לוי לא שווה התייחסות. צר ואוייב הצבור מבפנים.
    ישראלי 15/07/2014 11:52
    הגב לתגובה זו
    7 3
    עיתונאי מלא שנאה לעמו. טרם ראיתי דבר כזה.
    סגור
  • 85.
    ובכל זאת אתם הורגים אזרחים, והרבה
    יואל 15/07/2014 11:51
    הגב לתגובה זו
    2 17
    השתדלות זה נחמד, אבל לך תחיה עם ילדים מתים על המצפון...
    סגור
  • ובכל זאת חמאס ממשיך להשתמש באזרחים כמגן (ל"ת)
    מיכאל 20/07/2014 09:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אתה יודע את האמת, אז למה ומהיכן השנאה הזו?
    לא משנה 15/07/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם אתה יודע שצה"ל הוא הצבא הכי מוסרי בעולם ועושה ככל יכולתו בצורה כירורגית לפגוע רק בחמאס שמשגר טילים לחלקים נרחבים בארץ כדי לרצוח ולהביא גיהינום לכמה שיותר מאיתנו ומשתמש באוכלוסיה כמגנים חיים עליהם ועל טיליהם ביודעם שצה"ל צבא הכי מוסרי וגם כדי לשדר לעולם שיש אצלם הרוגים כדי לגייס את העולם נגדנו, אך העולם מתפכח וב"ה מתרבים תומכינו מבחוץ כולל ערבים, ואני כמעט בטוח שלו אתה או קרוביך הייתם נפגעים, לא היית טוען כך. ואתה גם יודע שלא נוכל עוד לסבול ירי טילים עלינו ושאין באמת עם מי לדבר. אתה ועוד קומץ אנשים דוברי חמאס שלכאורה מתוכנו, מוכיחים את מה שכתוב בתורה על יציאת מצרים - שערב-רב עלה איתם!!!
    סגור
  • דביל-נראה אותך חי אם נופל לך קסאם על הראש (ל"ת)
    דוד 15/07/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • מה זה קשור?
    יואל 15/07/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    באיזה אופן הרג אזרחים עוזר לי? אתה רוצה להתנהג כמו האויבים המנוולים שלך, או להיות משהו אחר?
    סגור
  • יואל
    חשוב - עוד 15/07/2014 13:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה מאד קשור. כל ההיסטוריה היו לנו יהודים כמוך. אוי, כמה זה יפה להצדיק את זה הקם להשמיד אותך. אתה יודע כמה יהודים הצדיקו את הנאצים בשנים 1935-1933? לעולם לא תלמדו. יואל היה נביא בישראל. הוא ידע שני דברים בסיסיים: "בא להורגך השכם להורגו." זה הכלל שהתקבל על ידי כל האנושות. הוא גם ידע דבר נוסף: "עניי עירך קודמים." אך אתה, אני בטוח, לא הבנת ולא תבין דבר. מאז העידן הנאצי מעולם לא לא היה לישראל אויב נורא כמו הפלסטינים, חברת ג'האד המקדשת את הדם ואת המוות.
    סגור
  • 84.
    גדעון לוי יא אפס בשביל קצת רייטינג מכרת את נשמתך לשטן
    אזרח 15/07/2014 11:50
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מאחל לך מרור כל ימי חייך ושלו תזכה לנחת גם מצד הקרובים שלך אמן !!!!!!
    סגור
  • 83.
    הארץ בדרכו של מעריב - סופו מתקרב (ל"ת)
    אבי 15/07/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • כן כן תהרגו כל מי שלא חושב כמוכם ערסים לאומנים (ל"ת)
    לאבי החכמה 15/07/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 82.
    מצוקתו של גדעון לוי
    han543 15/07/2014 11:47
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מה יכול כתב שהולך ונעלם מהנוף הציבורי, מוקצה, וחסר עניין, לטמא דברים מקודשים בעלי ערך, זוהי קריאת מצוקה גדולה יותר מכל "צבע אדום" ששמעתי בשבוע האחרון, הקשיש הישיש והמבודד איבד את דרכו, שיכלו, ואת עמו, מה יותר נורא מזה, יותר מטריד אותי העורכים של עיתון הארץ המחזיקים במפגע שכזה במחוזותיהם, אני עיתון הארץ קראתי, לא קורא עוד ולא יקרא בעתיד. הטובים נשארו לטייס,
    סגור
  • 81.
    הבעיה היא עיתון הארץ שמאפשר כתבות מלוכלכות (ל"ת)
    אור 15/07/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור
  • כן צריך לסתום לכולם את הפה ורצוי לתפור בחוט ברזל
    לחושך 15/07/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בקרוב מחנות חינוך חדשים בנוסח צפון קוריאה
    סגור
  • 80.
    גדעון לוי = זועאבי
    מה יהיה 15/07/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    11 5
    אותו הדבר בדיוק
    סגור
  • 79.
    כלום שהמציא את עצמו מחדש
    rafico3 15/07/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    5 5
    את גדעון לוי איש כבר לא סופר, חבל להשקיע בו אנרגיה ולהתחשב בדעתו ולהגיב. ככל שפחות שמים אליו לב הוא נצרך לפרובוקציות גדולות יותר. כדי שיתייחסו אליו , לגדעון לא חשוב מה אומרים עליו העיקר שידברו עליו. לכן עדיף לתת לאיש לדבר , מבלי להגיב. והרי אמר כבר בן גוריון לא חשוב מה מדברים הגויים, חשוב מה עושים, ואנחנו עושים הכל במקצועיות, במוסריות ובמידה (שלושת הממים). ו"שאפו" לטייסים העושים מלאכתם כך.
    סגור
  • 78.
    להפסיק המינוי להארץ.כי מחרבייך ומהרסייך ממך ייצאו
    אזרח 15/07/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
    9 2
    כשם שאמר הגנרל בארקר-פגעו להם בכיסים.זה מה ששוקן מבין.
    סגור
  • 77.
    גדעון צריך לבקש סליחה בגדול! (ל"ת)
    יעל 15/07/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • לבקש סליחה בגדול
    דרומית 15/07/2014 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולהעיף אותו עם הכיסא לעשות לו יום הולדת כמו שעשתה רגב לזחלקה.
    סגור
  • 76.
    בארהב היו אוסרים עיתונאי כזה בגוואנטנמו כבוגד
    pninaor 15/07/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ומדוע לדעתי הוא בוגד? כי הוא אומר זאת באמצע מלחמת הגנה, אנו המדינה היחידה בעולם המותקפת בטילים. מציעה לעיתון הארץ לנקות את האורוות ולשלוח אותו לעזה.
    סגור
  • 75.
    גדעון לוי
    איתן טופר 15/07/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חתיכת מסריח נאלח . תחול מארה על ראשך הפעם באמת הגזמת.אתה רוצה לכתוב כמה שהפלשתינאים מסכנים , בעיה שלך אני לא קורא הארץ בגללך . אבל להשתלח בטייסי צהל .. מי אתה תעלם כבר....
    סגור
  • 74.
    יש אנשים שהשנאה כלפיהם היא שמזינה אותם
    גדון לוי הוא כזה 15/07/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    10 2
    איש קטן, מריר ומעורר רחמים
    סגור
  • 73.
    חח לטייסים שלנו
    ליאור 15/07/2014 11:41
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אנחנו יודעים שאתם עושים הכול כדי לשמור עלינו מצד אחד וגם כדי לא לפגוע בחפים מפשע מצד שני. ואפילו שאני בטוח שחלק מהחפים לא כל כך חפים אני מחזק את ידיכם וסומך עליכם. אל תושפעו מרעשי רקע של כאלה שהמוסר שלהם מעוות וצבוע ואין להם כבר מה לכתוב אז הם יורים לכל הכיוונים. עלו והצליחו. תודה.
    סגור
  • 72.
    גדעון המלעון הוא בוגד ומשתף פעול עים האויב בשעת מילחמה
    ציון 15/07/2014 11:40
    הגב לתגובה זו
    8 2
    איך החוק וזרועות הביטחון לא מטפלים בו יש גבול לדברים שמותרים בדמוקרטיה
    סגור
  • 71.
    עיתונאי שסרח
    מוטי 15/07/2014 11:40
    הגב לתגובה זו
    8 5
    צריך להחרים את עיתון הארץ ,.את העיתונאי שסרח להחרים מכל כלי התקשורת כולל שלא יופיע בטלויזיה .בהרבה מדינות בעולם לא היה מעיז לכתוב כתבה כזאת. אוי לבושה שבתוכנו גדלים עשבים שוטים כאלה .
    סגור
  • 70.
    גם אני מרגיש שתקעו לי סכין בגב,יש גבול לחופש הביטוי (ל"ת)
    אר 15/07/2014 11:40
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 69.
    גדעון לא אשם
    שוקו 15/07/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הוא סתם סתום מסכן אשם זה שנותן לו במה גם להגיב לדבריו מיותר
    סגור
  • 68.
    ממש צחוק - צריך לפגוע עוד 2 דרגות אחרת הכל יחזור. (ל"ת)
    להחריף בפגיעות. 15/07/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 67.
    גדעון לוי - אולי תיסע לעזה כדי שחבריך יפנקו גם אותך..
    אבישי 15/07/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    8 5
    גדעון לוי, אכן טרגדיה אבל - לא אנו פתחנו במלחמת השחרור, לא אנו הושבנו את הציבור שלנו במחנות פליטים ששים שנה, ולא אנו שולחים גראדים הרסניים לערים מיושבות ללא אבחנה. טייסים מדהימים מסכנים עצמם ומגינים עליך ואתה יורק כבר שנים על עמך ולכוס ממנה אתה שותה. אולי תעשה לכולנו טובה ופשוט תיסע לעזה לפינוק קצר של החמאס? ביטלתי את מנויינו בהארץ הבוקר.
    סגור
  • 66.
    יאללה הגזמתם!! איזה פסיכופט אמר שטות,עשו ממנו איינשטיין
    יריב 15/07/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    7 2
    עיתון הארץ גדעון לוי זועבי טיבי,,כולם טרוריסטים כל אחד בתחומו
    סגור
  • 65.
    נטישת עיתוןם הארץ
    קליין יורם 15/07/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אפילו שהעיתון נחשב פעם למשהו ,כעת הוא מחפש סנסציות דמותו העלובה של לוי.יש לנטוש עיתון מהסוג הזה.
    סגור
  • 64.
    עלבון ממי
    eli krik 15/07/2014 11:38
    הגב לתגובה זו
    3 3
    להעלב זו בחירה . לא נעלבים מטיפשים הנעלב הוא עלוב מאחר שאני מאמין שרוב הטייסים לא עלובים אני גם לא מאמין שנעלבו. לגבי אמנון לוי שלחו לו טיל קרקע חומוס לבית שייחנק כבר הההדביל.
    סגור
  • 63.
    מר גדעון לוי אתה קיים בשל הפרובוקציה,חלש במעש
    חי 15/07/2014 11:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מר גדעון לוי,אנשים עם חזון החותרים לשלום מפורסמים כמוך מנסים לפעול לטובת השלום.אתה צבוע בעיני,מנצל את המצב לפרסום,אתה מרגיש קיים כשביכולתך לעורר פרובוקציות.חבל שכולנו בחולשתנו, נותנים לך במה זאת!
    סגור
  • 62.
    הטובים לטייס
    שי 15/07/2014 11:37
    הגב לתגובה זו
    5 5
    העיתונאי הזה כניראה יש לו ז קטן והוא מתוסכל זה בטוח אז הוא מוציא את הקריזה שלו על הכתב אם לא הטייסים שלנו לא היינו פה שוב הטובים לטייס שים עליו זזזז