18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

רני רהב: "גדעון, הפעם טעית ובגדול. תוריד את היד מגיבורי ישראל!"

 |  32
עוד סערה
Share
סערה רודפת סערה בישראל. והפעם זה הטור של גדעון לוי ב'הארץ' תחת הכותרת - "הרעים לטייס". לוי טועם בטור כי פעילות הטייסים שהם כביכול הכי טובים, הם בעצם עושים עכשיו את המעשים הכי רעים, הכי אכזריים והכי מתועבים. "הם יושבים בקוק־פיט ולוחצים על כפתורים וג'וי־סטיקים, משחק מלחמה. גוזרי חיים ומוות, ממקומם הרם בשמים הם רואים רק נקודות שחורות מתרוצצות בבהלה, נסות על נפשן".


היחצ"ן רני רהב בחר להגיב: "גדעון יקר, אני אוהב אותך באופן אישי ואני חושב שחשוב שיש אדם כמוך בינינו. חשוב שמישהו ירים זעקה מעת לעת. אתה אדם נאור ובאמת מאמין שהעולם יכול לחיות בשלום אבל גדעון יקר מאוד, באמת יקר, הפעם טעית ובגדול! טייסינו הם מלח הארץ, האנשים הטובים האנשים שבזכותם לא נכניס כוחות רגליים לעזה ונקבל 300 חיילים בארונות."

"גדעון אין ברירה הפעם באמת אנו הצודקים, הפעם באמת הגיע הזמן שתושבי עזה יצאו לרחובות גם אם הם מסכנים את חייהם. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפוך את ישראל לבוסניה והכל בגלל אנשים קיצוניים שגרים בעזה! נראה אותך יוצא לעזה בעצמך לנסות לעשות משהו עם חיות האדם האלה! שנינו יודעים הרי שחי לא תחזור משם ואני הראשון שאצטער על כך וזאת משום שאני באמת אוהב אותך ובטוח שאתה מתכוון לטוב, אבל גדעון הפעם זה הילדים שלך ושלי, הפעם זה הילדים של כולנו. הפעם הם בכוחות ענק של טילים שמתקיפים אותנו והפעם אין ברירה. כל תושבי עזה שרוצים לקבל הגנה מוזמנים לעבור את הגבול על מנת שלא נפחד מבית הדין לפשעי מלחמה ונוכל לחסל את הרוצחים המתועבים האלה! גדעון הפעם אין ברירה!!! אנא תוריד את היד מגיבורי ישראל, מלח הארץ, טייסי חיל האוויר טהורי הלב והנשמה. הם מצילי החיים של עם ישראל! אנא גדעון תתנצל בפניהם, מגיע להם שתעשה את זה וזאת משום שאני מכיר אותך, אתה אדם טוב. אנא גדעון בשם הילדים שלנו כי אין לנו ארץ אחרת."

"נ.ב. גדעון הייתי מצפה ממך לא לכתוב מאמר זה בשעת מלחמה כשכל מדינתנו מותקפת. הייתי מצפה ממך לגנות באותה חריפות את חיות האדם ששולחים מאות טילים על ישראל."
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 אלי לוי 21/07/2014 22:54 גדעון לוי
אתה בושת העם היהודי. נאלח ובזוי שפל ורשע. אל תעז להתבטא כך על גיבורי ישראל. אין לך הצדקה לחיות כאן עוד דקה. שחרר אותנו. לך לעזה ותתחבר עם אהובי ליבך
30 אתי לוי 21/07/2014 18:05 חלאת המין האנושי!! לסלק אותו ומיד לעזאזל!! (ל"ת)
29 ארז 17/07/2014 11:26 אני מוכן להלחם על זכותו של גדעון לוי ...
לסתום את הפה
28 דוד 16/07/2014 14:27 גדעון לוי תתבייש, גם אתה וגם העיתון שלך
בושה וחרפה לצאת נגד טייסי צהל שנושאים על גבם את כל המערכה. כדי שתיצור גלים וישמעו אותך בכלל אתה מקריב את כל מה שחשוב וכל מה שמאחד את העם זה. כמו שנאמר: סייג לחכמה שתיקה. ואתה לא שותק. אני מגיב כאן ולא בכתבה שלך בהארץ רק בגלל שעיתון שנותן במה לעיתונאים כמוך לא יקבל ממני אפילו לא 5 ש"ח לחודש. פשוט בושה
27 עם ישראל חי 15/07/2014 23:13 בגידה במדינה
אזרחים ובמיוחד אנשי תקשורת שמתבטאים נגד המדינה צריכים להישפט כחוק על בגידה!
26 Peres 15/07/2014 21:05 גדעון
אתה אישיות בלתי רצויה בארץ,הערבים הם לא בעיה, אפשר לחיות אתם בשלום,אבל אתה הוא הבעיה.
25 יוסי 15/07/2014 16:17 תפסיקו להתחנף אליו. הוא לא נאור אלא גזען שונא יהודים (ל"ת)
24 י. 15/07/2014 08:49 גדעון לוי האיש דעותיו והתנהגותו
אדם זה מסוכסך עם החברה הישראלית כבר שנים. מאחר ואין כלפיו כבוד הוא בועט בכל דבר אפשרי כדי להדגיש את הבוז שהוא חש לחברה זו.
23 garoda 15/07/2014 08:30 מה ברל כצנלסון היה אומר על גדעון לוי
"... היש עם בעמים אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל יסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אוייב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות? אכן, ברוסיה ב-1881, בעצם ימי הפרעות, ישבו בנים ובנות לעם ישראל והדפיסו בחשאי מתוך מסירות נפש, פרוקלמציות, הקוראות לפוגרומים, מתוך תקווה שהדם היהודי שישפך יעזור להתקוממותו של המוז'יק הרוסי. אכן יודעת ההיסטוריה העברית כל מני רנגטים ודגנרטים. צורות של שמד. כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על-ידי יסורי הדורות ומשא הנפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו, של 'עבדות בתוך המהפכה', ויטרפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינים שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפיגיון שבמזרח - אל ידע מצפוננו שקט." ~ נאום 1 במאי 1936; פורסם בדבר 4 במאי 1936
22 גדעון לוי=בכיר בחמאס 15/07/2014 08:18 או שלוי טפש כפוי טובה מגעיל או שהוא חמסניק בכיר (ל"ת)
21 רני 15/07/2014 05:50 רני לך תנקה את הקקי של זמרי התחת שלך קודם כל (ל"ת)
20 פליקס 14/07/2014 22:54 גדעון לוי עוכר ישראל שיעבור לגור בעזה (ל"ת)
19 rafico3 14/07/2014 22:46 עושה כותרת
מה לא יעשה אדם כדי לחדור לתודעה. כמנוי ותיק של עיתון הארץ ,יש שני טורים שהפסקתי לקרוא מזה מספר שנים. הראשון שבהם הוא גדעון לוי. גם היום ראיתי את הטור ולא קראתי אותו. והנה כולכם נפלתם למלכודת שטמן לכם גדעון. ובזכות מחאתכם, זכה האיש להופיע בטלויזיה יעני האיש המוסרי ואנשים מגיבים ושומעים. האיש נמושה , אבד מזמן את הצפון ואינו ראוי לתגובה. הוא מתגרה ויוצר פרובקציות, כדי להיות בכותרות. אז דיר באלכום תעזבו אותו שידבר, לא חשוב מה הוא מדבר, חשוב מה עושים, והטייסים עושים זאת מקצועי, מוסרי , ומידתי.
עופר 15/07/2014 09:30 לא עדיף להתנתק מעיתון הארץ? (ל"ת)
18 אש 14/07/2014 21:23 למינים ולמלשינים
בס"ד כבר נאמר גייס חמישי מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו ,על כאלי יצורים עלובים דבר הנביא ,לצערי תמיד היו בישראל את אותם ,שידעו לכתוב כל כך טוב נגד מדינתם ,יש ארצות שעל כתיבה כזו שולחים לגרדום ,אבל מה לנו כי נלין כאשר יושב חבר כנסת ערבי ואומר למפכל ידיך מגואלות בדם היכן הגענו ,והגברת חנין שאומרת שהם החמס לא טרוריסטים ועוד ועוד,צריך להקים מפלגה שהרעיון הכללי שלה יהיה מי שכותב או בגד בעמו מייד לכלא שם מקומו אבל כנראה שלא נראה זאת עד לשלב שבו ניגאל על ידי משיח צדקינו אמן ואמן
17 העירקי מהשרון 14/07/2014 21:17 גדעון ורני שניכם טועים
גדעון הטעות שלך היא בהגדרתם של הטייסים הישראלים כרעים נראה לי שאתה צריך לעבור על סרטוני ההפצצה של כלל המדינות האחרונות רק שהפציצו טייסי: ארה"ב , רוסיה, סוריה וכל השאר ולראות איזה הבדל יש בין טייסינו לטייסיהם..... ורני אתה טועה מאחר ומי שם אותך כאסטרטג צבאי / מפקד פיקוד דרום /מפקד זרוע היבשה /רמטכל שאתה מחליט כי ייהרגו לנו לא פחות מ- 300 חיילים מאיפה הבאת את המספר הזה??.. בקיצור שניכם טועים ובגדול זוהי עת שצריך לתת לצהל לעשות את שלו והכי טוב שיש
16 בני 14/07/2014 20:23 גדעון לוי
רני רהב גם אתה כנראה השתגעת לגמרי או לקחת משהו לא טוב..... למי אתה מלקק בדיוק לעוכר ישראל שבמקום להודות לטייסים ושאר החיילים ששומרים לו על התחת והפה המלוכלך הוא יושב ומשמיץ אותם? לדרעק והכפוי טובה הזה אתה מלקק? לא נשאר לך טיפת כבוד עצמי?????
15 יש גבול 14/07/2014 19:58 גדעון, עברת את כל הגבולות. אני בניגוד לרהב לא אוהב אותך (ל"ת)
14 hreuven 14/07/2014 19:47 איך אפשר לאהוב שרץ?
רהב טעית בכוונה טובה
13 שלא יתנצל 14/07/2014 19:45 שיעבור לגור בעזה
יפנקו אותו
12 יוסף בוכריס 14/07/2014 19:21 כל הכבוד
רני אתם ממש גדול ישר כח
11 חיים 14/07/2014 19:14 רני רהב: "גדעון, הפעם טעית ובגדול. תוריד את היד מגיבורי
נשלח את גדעון לוי לעזה חי נראה עם הוא חוזר...
10 דוד ציוני 14/07/2014 19:14 גדעון השתגעת!!! אתה עם החמאס!!!
במדינות אחרות כמו סוריה, לבנון ומצרים, מזמן היו מפרקים אותם. תפסיק לקטרג על הטייסים! תגיד תודה שלא מכניסים אותך לכלא על הסתה פרועה!! תתבייש לך!! החמאס פה האויב ולא החברים שלנו במטוסים!!! כל אחד עוזר לפי יכולתו: יש את החיילים הלוחמים בשבילנו בצבא, יש כאלה שלומדים ומתפללים, יש כאלה בהסברה לתקשורת. אבל אתה בוגד בעם שלנו!!! בושה שיש אנשים כמוך!!!
9 ממסר פחת 14/07/2014 19:12 רני - לך תגן על נוכי. חסרה לו כ"ב (ל"ת)
8 בנצי 14/07/2014 19:11 מה לא עושים בשביל פופולריות,? אה ,רני החנפן הציבורי (ל"ת)
7 yud 14/07/2014 19:04 אמור לי מי חבריך
מר רהב למה אתה חושב שצריך להגיב לדברי הבל ובכך לתת להם עוד פרסום יש 25 איש שקוראים את העיתון שלו וחושבים כמוהו למה לתת לזה עוד פרסום הרי ברור שהוא מנסה כמה שיות קיצוני כדי להצדיק את קיומו איזה דברי חכמה בדיוק שמענו מהאיש הזה כך שצריך להשאיר אותו סגור בשמורה שלו
6 המדינה שולחת אותם מה 14/07/2014 18:49 אתה רוצה מהטייסים יא אפס (ל"ת)
5 jo 14/07/2014 18:21 עיתון הארץ זה עיתון של החמאס
היחידים שקוראים אותו זה חמאס ופלצנים. אבא שלי, שכל חייו מצביע עבודה חושב שהעיתון הזה מוגזם בפרו ערביות ובאנטי ישראל שלו
4 מוטי 14/07/2014 18:19 הטור שלו הוא תחמושת עבור מכונת התעמולה של האנטישמים
האירופה ובשמאל הישראלי. אילו עלילות דם!!! בשם הקורבנות של מכונת ההשמדה הנאצית תפסיקו עם ההסתה נגד העם היהודי בארצו. טוב שהוא לא כותב שחילים יהודים אוכלים ילדים פלסטינאים, אולי זה יהיה בטור הבא שלו. אין שום דבר דומה בין המלחמה שלנו על הזכום לחיות בשקט ובשלווה לבין השמדת עם. אין שום דבר בין הרצון שלנו לחיות בביטחה לבין משטר האפרטהיד של דרום אפריקה. מדובר בדמגוגיה מתועבת!!! הוצאת דברים מהקשרם ושקרים. סילוף העובדות וסילוף המציאות. אם הוא כול כך דואג לפלסטינאים שילך לחיות בעזה. שטח כבוש איו יכו להיות מדינת אפרטהיד לפי אף הגדרה שהיא. מדובר בבורות. רק בור יטען שכול היהודים הם אירופאים שכבשו את הארץ ושהפלסטינאים הם האוכלוסיה המקורית, אילו הם שני שקרים במשפט אחד. השמאל משקר!!! אני קורא לגדעון לוי שקרן!!! במילי שלהם הם נותנים תחמושת לאילו שרוצים להשמיד אותנו.
3 אריה 14/07/2014 17:50 לוי מתפרנס ממשרת פרקליט השטן. (ל"ת)
2 ציון 14/07/2014 17:46 רני..עזוב,הוא לא מסוגל אחרת!
בינקותו גדעון לוי ינק מפיטמת החלב של פטימה אמו של מוחמד,את השינאה התהומית שיש לו לעם היהודי! הנח לו,רני. הנח לנפשו הדוויה ..חסר תקנה ונטול רגש לאומי ופטריוטי.
1 ירז 14/07/2014 17:43 דיי..גדעון .אתה כותב את כל זה .רק בגלל כסף ..שמשלמים.לך (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש