ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

רביב דרוקר בבלוג שלו: "הרבה זמן לא הזדעזעתי ככה מהתנהגות של חברת כנסת - כמה דוחה יכולה להיות מירי רגב"

הפרשן הפוליטי של ערוץ 10 ראה את הקלטת האירועים בוועדת הפנים והזדעזע. מה אמר לו ח"כ זחאלקה אחרי שנזרק מהדיון?
מירי רגב (יח"צ), צילום: יח"צ
האירוע בוועדת הכספים הבוקר מכה גלים. תקציר אירועים למי שפספס - ח"כ זחלאקה זרק לאוויר את המשפט "ידיו מגואלות בדם", מירי רגב הסיקה שהוא אומר את זה למפכ"ל המשטרה דנינו שלקח חלק בדיון ודרשה מזחאלקה להתנצל. משזה לא הסכים, דרשה רגב מזחאלקה לצאת מהדיון וקראה למאבטחים להוציאו בכוח תוך שהיא צועקת - "תרימו אותו עם הכיסא, תעשו לו יום הולדת, 1-2-3 ותעיפו אותו לעזה".

וכך כותב דרוקר בבלוג שלו : "דיברתי עם ח"כ ג'מאל זחאלקה (בל"ד). רציתי להגיד לו שלא כולם מירי רגב ומוטי יוגב. שיש גם אנשים שפויים במדינה גם באווירה המתלהמת והלאומנית הזאת. עוד לא הספקתי להגיד מילה וזחאלקה התחיל להסביר לי (באפולוגטיות?) שהוא בכלל לא כיוון את הביטוי "ידיך מגואלות בדם" למפכ"ל יוחנן דנינו. הוא זרק את זה כלפי ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי (ההזוי, זה אני אמרתי, לא הוא), שישב לידו ועשה לו פרובוקציות בנוסח "צריך לאסור על הכניסה להר הבית למוסלמים בגלל יידוי האבנים" ו"אנחנו נבנה את הר הבית". לטענת זחאלקה, הוא אמר שלפי ההלכה (היהודית, הוא אפילו התחיל לצטט לי איזה פסוק ממקורותינו, שלמרבה המבוכה, לא הכרתי) מי שידיו מגואלות בדם לא יכול לבנות את בית המקדש, אבל אתם יודעים מה, נגיד שהוא אמר את זה למפכ"ל, האם זה מצדיק את ההתנהגות המגעילה והבהמית של מירי רגב? האם זה מצדיק הוצאה משפילה מהוועדה?"

דרוקר ממשיך וכותב כי "רגב אמרה בתחילת הישיבה שצפויה לנו ישיבה סוערת היום. כנראה שהיא הייתה רעבה קצת לתשומת לב. הרבה זמן לא הזדעזעתי ככה מהתנהגות של חברת כנסת. לחשוב שהדבר הזה היה פעם דובר צה"ל. לא ייאמן."

"השבוע האחרון גבה עד עכשיו את חייהם של כמעט 200 פלשתינים, מהם לפחות 100 אזרחים, כולל ילדים ונשים. חלק מפעולות צה"ל שנויות מאוד במחלוקת. הפצצנו מרכז לנכים. עוד לא ברור למה. הפצצנו את הבית של המפכ"ל הפלשתיני והרגנו עוד 20 אנשים "לא מעורבים" (חלקם כל כך לא מעורבים שהם ילדים ונשים. צה"ל אומר – שמענו חבורת אנשים מתכוננת לשיגור ולכן, הפצצנו. אשמח לשמוע הקלטה כזאת). לא היה נוהל "הקש בגג". מותר למתוח ביקורת על זה?"

"כוחה של הדמוקרטיה הישראלית אמור להיות בדיוק בזה שנותנים לח"כ מסיעה ערבית לכעוס ולהגיד דברים קשים. המפכ"ל דנינו, שטעה לחשוב שהדברים כוונו אליו, לא נראה נסער כל כך, אבל רגב זיהתה הזדמנות. היא נפגעה כמו שאני צנצנת, אבל בדורסנות של מי שהכוח בידיו גרמה לסילוק אלים ומשפיל של זחאלקה מהוועדה שלה כולל אמירות דוחות כמו "תרימו אותו על הכסא כמו בכסא יומהולדת ותעבירו אותו לעזה". מוטי יוגב (לחשוב הוא היה אל"ם בצה"ל? ומזכ"ל בני עקיבא? באמת שאלוהים ישמור אותנו) ניגב עליו את הפלאפון. כן, ניגב עליו את הפלאפון. על זה לא מוציאים מהועדה?"

"למרבה הצער, ח"כ טיבי, חנין ואיציק כהן יושבים שם ושותקים. אני בטוח שהם לא עשו את זה מפחד וברור לי שהם הזדעזעו מהתנהגות רגב. טיבי גם נתן לזה ביטוי מיד אחרי שזחאלקה הוצא מהחדר, אבל בזמן אמת, הם לא הגיבו מהר מספיק. התגובה ההולמת הייתה לצאת ביחד עם זחאלקה ולהשאיר את מבעירת המדורות הפופוליסטית הזאת לבד. דנינו היה יכול להציל את כבודו הרמוס אם היה יוצא להגנת זחאלקה, אבל אף אחד לא קם וכולם נתנו לג'ו מקארתי-רגב הישראלית להמשיך ולהשתולל. "הצל" בטח מחא לה כפיים."

ככה נראו הדברים הבוקר בוועדת הפנים:

"

תגובות לכתבה(275):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 243.
    עיתונאי נוכל כמו אורלי אינס
    חזן אהוד 04/02/2015 23:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבדיקה לא מעמיקה לא מאוזנת בדיוק כמו החקירה המפוברקת על אורלי אינס שהסתירה את האמת אצל רביב רגב רוצח יכול להפוך לנרצח
    סגור
  • 242.
    עוד חכם
    ינשוף 02/08/2014 20:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר דרקר אפס אתה והערוץ שמעסיק אותך אינך ראוי
    סגור
  • 241.
    רביב יא עארס, אתה דווקא מעז לבקר את התנהגותה של רגב..?
    מונו 22/07/2014 12:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרי אתה הוא זה האיש המאוס והדוחה על פני האדמה.. תתבייש לך פרשן נקלה, ושל נעליך מעל פיך מלשאת לשווא את שמה הנערץ של רגב שלנו מהליכוד ....
    סגור
  • 240.
    אני איש ימין שתומך בדרור במאה אחוז
    דורי 22/07/2014 00:44
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מירי רגב היא בהמה בפוליטיקה שלנו וצריך להעיף אותה מהר מהליכוד. היא ערסית שמייצרת ומדרבנת ערסים נוספים במדינה שלנו. אם אתם אוהבים אותה, אז אתם כנראה ערסים בלי שכל. ננקה את הליכוד שלנו מבהמות כמו מירי רגב!
    סגור
  • באיזו מדינה ערבית יהודים יכולים לדבר כמו ח"כ הערבים ?!!
    אריה 22/07/2014 11:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם בכלל לא מעיזים אחרת...אז די כבר עם ההתייפיפות הזו ! עדיף תגובה "ערסית" כלשונך, מאשר עריפת ראש, עינויים וכדומה לא חסר להם...דרוקר מחפש כרגיל את השמים בצד שלנו, ממש עיתונאי "למופת" אובייקטיבי ונאור...האמת הוא הרבה יותר גרוע מ"ערס" עם הארס שלו....
    סגור
  • 239.
    דרקר-לך לרופא אוזניים עיניים-תומך מחבלים וחתרן איכס.. (ל"ת)
    hary 21/07/2014 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 238.
    למרות הסגנון של מירי רגב אני מעדיפה אותה על פני זחאלקה (ל"ת)
    איכפתית 21/07/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 237.
    דרק-ר: אינך מגיע לקרסוליים של מירי רגב
    רמץ 21/07/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עשית מר דרוקר בחייך ולאיזה הישגים הגעת בחייך הקצרים. מלבד חתירתך הבלתי נלאית כנגד כל מה שעושה ממשלה נבחרת וכנסת נבחרת אינך תורם מאומה למדינה.
    סגור
  • 236.
    יומולדת לאביב...
    איה 21/07/2014 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם לך ידרעקר עלוב. יומולדת 1,2,3 ונופפה בלי הכסא לעזה בין ההריסות. רפש. חלאה.
    סגור
  • 235.
    הרבה יותר דוחה להיות רביב דרוקר...הרבה הרבה יותר! (ל"ת)
    רביביניהו 21/07/2014 10:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 234.
    מירי רגב - מת עליך הלוואי עוד 100 כמוך בכנסת ולרביב
    YYYYY 20/07/2014 13:19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מיתגת עצמך ליד גדעון לוי. מקומך בעזה.
    סגור
  • 233.
    לרביב דרוקר
    מיקי 1 20/07/2014 12:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עד לפרסום זה לא הפריעו לי דעותך ,אולם לאחר שקראתי והבנתי שחשובים לך יותר זאחלקה וזועבי ותושבי עזה מהעם שלך שחותף 14 שנה טילים ופיגועים ואתה הולך ומגן על מנוולים שמקבלים משכורות מאתנו ופודגעים בנו החלטתי להפסיק לשמוע לראות ולקרוא אותך כל פעם שתופיע בטלויזיה אני עובר ערוץ המשך בדרכך הנלוזה ותגיע רחוק
    סגור
  • 232.
    מהי הדמוגרפיה
    יוכבד 18/07/2014 19:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    "כוחה של הדמוקרטיה הישראלית אמור להיות בדיוק בזה שנותנים לח"כ מסיעה ערבית לכעוס ולהגיד דברים קשים. "וגם אני בדעה של דרוקר ותומכת ברעיון המרכזי של הדמוקרטיה. איפה הימין שלנו - ששכחו מהי הדמוגרפיה שהיתה אמורה להיות מונחלת לכל העם בציון עוד מזבוטינסקי
    סגור
  • 231.
    לכל התומכים במירי רגב
    דני 18/07/2014 10:42
    הגב לתגובה זו
    4 8
    מגיע לכם שתהיה לכם נציגה כזאת בכנסת. אתם יודעים מה? מגיע לכם שהיא תהיה ראש הממשלה שלכם, ודני דנון שר הביטחון במקום יעלון הסמולני הרופס, מוטי יוגב שר החוץ במקום הרכיכה השמאלנית הזאת ליברמן. זו תהיה ארץ נהדרת. רק אל תשכחו לעשות ביטוח חיים ודרכון זר כי תצטרכו להשתמש באחד מהשניים מהר מאד....
    סגור
  • גבר אחד בטוח מירי יכולה להיות
    דרעקר 21/07/2014 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתוכנית ארץ נהדרת להחליף את גונבת הזרע ורודפת החצאיות אורנה בנאי הרגה אותי מצחוק עם החמש טון פופקורן לעזה תראו כמה היא הומניטרית לתושבי עזה שלא לדבר על ילד הכאפות גמל זחל קקה שמעולם לא חגגו לו יומולדת
    סגור
  • 230.
    לכל התומכים במירי רגב
    דני 18/07/2014 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מגיע לכם שתהיה לכם נציגה כזאת בכנסת. אתם יודעים מה? מגיע לכם שהיא תהיה ראש הממשלה שלכם, ודני דנון שר הביטחון במקום יעלון הסמולני הרופס, מוטי יוגב שר החוץ במקום הרכיכה השמאלנית הזאת ליברמן. זו תהיה ארץ נהדרת. רק אל תשכחו לעשות ביטוח חיים ודרכון זר כי תצטרכו להשתמש באחד מהשניים מהר מאד....
    סגור
  • 229.
    האיש הדוחה זה רביב דרעקר אבל דרעק במלוא מובן המילה
    דרעקר 18/07/2014 10:08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    גם לך אדון דרעק הייתי עושה יומולדת ומעיף אותך מתחום התקשורת.
    סגור
  • 228.
    אחרי המלחמה לסגור את הערוץ המגעיל הזה
    אריק 18/07/2014 08:56
    הגב לתגובה זו
    5 0
    דרוקר יא אפס לך תכתוב בעיתון הארץ
    סגור
  • 227.
    עברתי זריז על 250 תגובות כולם נגד דרוקר- אז מי הזוי פה?
    אלי גל 18/07/2014 01:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מר דרוקר אתה בוגד, אתה זבלן, אתה זבל של החברה הישראלית . איפה המציאו אותך ? בגלל אנשים כמוך לא יכול להיות שלום במזרח התיכון כי בגללך הערבים רוצים להשמיד אותנו- אתה נותן להם את החיזוקים.
    סגור
  • קבל תשובה
    יאיר 21/07/2014 01:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    א. לא כל התגובות נגד דרוקר - אלא רובן. ב. גם היטלר ניצח ברוב עצום בבחירות חופשיות ודמוקרטיות.
    סגור
  • 226.
    "עכשיו אני ימין קיצוני - כשאגיע למעלה אשבור שמאלה"
    ירמיהו 17/07/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ישר מפי הסוסה . ולא פעם אחת .
    סגור
  • 225.
    אני מחרים את התוכניות של דרוקר עוכר ישראל
    דרוקר הבוגד 16/07/2014 23:22
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מחבל כמו שזחאלקה קורא למפכל ידיך מגואלות בדם ודרוקר הזבל הלא אנושי הזה חושב שמירי רגב לא הייתה בסדר על שהייתה מספיק אמיצה חבגן על המפכל ולהעיף את המחבל מהחדר. מעתה אני מחרים את התוכניות של דרוקא עד שהוא לא יתנצל בפני המפכל , בפני מירי רגב ובפני עם ישראל. בעזה או במצריים היו יורים לדרוקר בראש בשידור חי.
    סגור
  • 224.
    דרוקר הספיקר
    מזועזע מדרוקר 16/07/2014 22:03
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מהרסייך ומחריביך ממך יצאו , מספיק לדאוג כל הזמן לצד השני הם לא דואגים לנו הם טובחים ושוחטים ומתעללים ללא הרף וללא סיבה ,רק משום שאנו יהודים . תתחבר לעם שלך אחרי אלפי שנות גלות אנו פה בארץ הקודש שלנו ולא שלהם , תתעוררררררררררררררררר.
    סגור
  • 223.
    רביב לא מזועזע מכך שזחאלקה קורא למפכ"ל רוצח ?
    מזועזעת 16/07/2014 17:28
    הגב לתגובה זו
    10 1
    איזו צביעות וחד צדדיות ולכן לא ראוי להיות פרשן כי הפרשנות שלו חד צדדית.
    סגור
  • 222.
    כמה דוחה יכול להיות כתב?
    noamro 16/07/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מסתבר שאין גבול.
    סגור
  • 221.
    לך חפש
    שוחט אורן 16/07/2014 16:12
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לך חפש מי ינענע אותך רביב תלך כפרה על הציפורן הקטנה שלה יא שמאלני מסריח
    סגור
  • 220.
    שלא כולם רביב דרוקר (ההזוי. את זה אני אמרתי, לא הוא) (ל"ת)
    אני רציתי להגיד לח"כ 16/07/2014 15:37
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 219.
    לקרוא את התגובות - ולהזדעזע
    אחד 16/07/2014 15:15
    הגב לתגובה זו
    3 9
    חברת כנסת בהמית ווולגרית מתבהמת בישיבה, נובחת וצורחת שטויות כמו אחרונת הבסטונרים בשוק, רביב דרוקר מתאר את שארע אחד לאחד.....והאספסוף קם להגן על הסוסה ומגדף את דרוקר.....מדינה של בהמות שלא שונה כמעט בכלום מכל המדינות הסובבות אותנו. מקיא על התוקפים את דרוקר ועל המהללים את הסוסה. (ונא לא להציע לי לארוז את המזוודות)
    סגור
  • אחרי קריאת תגובתך
    ירחמיאל 18/07/2014 13:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני תמה מי הבהמה האמיתית. איזו התלהמות מר אחד. השימוש הנאור שלך במילים: בהמית, וולגרית, מתבהמת, נובחת, צורחת,, אספסוף, סוסה, מדינה של בהמות. אני שואל את עצמי מי אתה? ומה אתה חושב על עצמך ?
    סגור
  • 218.
    תפרסמו מירי רגב שירבו כמוך יא מלכה
    אתר של שמאלנים 16/07/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עוד כמה גברים שיהיו כמוך ועם ישראל יראה אחרת. הפכנו להומואים שמאלנים .אסור להגן על ערבים ולא משנה מה יגידו.קודם אחדות בעם שלנו.
    סגור
  • 217.
    למה שלא תגיב ההפך ועל ההתנהגות של
    הודי קטן 16/07/2014 14:54
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זחאלקה בג'חראק
    סגור
  • 216.
    תמיד רוקד על הדם ומחפש למוטט אנשים .דרייקר
    הודי קטן 16/07/2014 14:52
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אתה אומלל
    סגור
  • 215.
    רביב דרייקר אם היה לך ביצים כמו למירי
    הודי קטן 16/07/2014 14:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שלנו היית גבר ,אופס אבל אתה לא .
    סגור
  • 214.
    מירי רגב - סמל ההידרדרות של מדינת ישראל! (ל"ת)
    אילן 16/07/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 213.
    מירי רגב ודני דנון
    ישראלי 16/07/2014 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 6
    שני ח"כים הזויים. מקווה שבבחירות הבאות יעופו לנו מהפריים.
    סגור
  • 212.
    דרוקר בערוץ 10 רק בגלל שנאתו למדינת ישראל ולאזרחיה.
    ישראלי 16/07/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    דרוקר עיתונאי קטן ושפל. אין להתייחס לדיעותיו הקיצוניות עד כדי גועל ודחיה.
    סגור
  • 211.
    אתה לא אשם
    חוני 16/07/2014 11:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ישבנו מס אנשים לא ימניים במיוחד וכולנו ללא יוצא מן הכלל היינו תמימי דעות לגביך ולגבי ההתנשאות והרדידות שלך .אתה מעורר בחילה .וחלקנו פשוט הפסקנו לראות את ערוץ 10 כי אתה מככב שם .
    סגור
  • 210.
    דרוקר- הפעם אכזבת!
    נתי 16/07/2014 10:44
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני ממש אוהבת לשמוע את דרוקר החייכן הפרשן החכם....אבל היציאה הבוטה נגד מירי רגב אינה נכונה!תהיה הגון כלפי 2 הצדדים אם אתה חושב ליצג "חלק שפוי" ואני לא רואה עצמי קיצונית בכלל אבל מירי רגב פעלה מדם ליבה ועקרונותיה- למה אינך מסוגל כדמוקרט להבין ולכבד ...גם אם אינך מסכים? זו סוג של צביעות !!! אכזבת בגדול!
    סגור
  • 209.
    מר דרוקר:
    shachar1969 16/07/2014 00:52
    הגב לתגובה זו
    7 1
    זה שאתה שמאלני קיצוני לא מתיר לך להעביר ביקורת על הגברת מירי רגב המכובדת , על מה ולמה אתה מתיחס לצהל כמפוקפק? רוצחים לנו 3 ילדים, זה בסדר? שולחים לנו רקטות לכל הארץ , זה בסדר ? אני מאחל לך שמישהו ממשפחתך יפגע על ידי החמס ואז נראה אותך ממשיך לאהוב את מר זחאלכה...גם אותך הייתי מוציא עם כיסא ועושה לך יום הולדת בעזה תתבייש לך ׳יא חתיחת אפס מתנשא השם יקום דמך והלואי שיעשו לך פולסא דנורא בעזה׳ש. כנראה שיש לך מאהב פלסטינאי ועוד לא יצאת מהארון. ה ו מ ו
    סגור
  • 208.
    מרגובה =מירי רגב מחלועהא (ל"ת)
    קופירייטר 15/07/2014 23:59
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 207.
    אנשים כמו המכשפה רגב יביעו לחורבן הארץ (ל"ת)
    סוקרטס 15/07/2014 23:43
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 206.
    זחלאקה - סוס טרויאני
    מישל 15/07/2014 21:44
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תעיפו אותו לעזאזל מהכנסת שלנו
    סגור
  • 205.
    כן ירבו שכמותה בכנסת ישראל
    אחת מראשל"צ 15/07/2014 19:59
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אחת שסוגלת לומר את דבריה ללא חת... במדינות אירופה או ארה"ב לא היתה ניתנת שמצ של אפשרות להתבטאויות כמו של אחמד טיבי..חנין זועבי..צרצור או זחלקה גם אם הם מביעים את קול בוחריהם...
    סגור
  • 204.
    דרוקר...
    אורי 15/07/2014 19:45
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אתה כתב עלוב שיכול לחבור לגדעון לוי ולהסתלק בדיוק לאיפה שכנראה אתם צריכים לחיות סוריה וכאלה .....
    סגור
  • 203.
    בראלי 8 תל אביב
    יפה 15/07/2014 16:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה?? קצת פחות ממך
    סגור
  • 202.
    רביב צוקר ? עתונאי קטן
    ירדנה 15/07/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    10 1
    גם אנחנו לא כולנו משפילים את עצמינו כמו שאתה מושפל עתונאי קטן, מי נותן לך אישור להסביר לזבל זאחלקה שלא כולם הם מירי רגב .עתונאי קטן, מתלקק גדול
    סגור
  • 201.
    רביב צוקר ? עתונאי קטן
    ירדנה 15/07/2014 16:44
    הגב לתגובה זו
    9 0
    גם אנחנו לא כולנו משפילים את עצמינו כמו שאתה מושפל עתונאי קטן, מי נותן לך אישור להסביר לזבל זאחלקה שלא כולם הם מירי רגב .עתונאי קטן, מתלקק גדול
    סגור
  • 200.
    לפחות סקסית (ל"ת)
    גל 15/07/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 199.
    היו"ר וועדה היא פשיסטית . מה ציפית
    משה כהן 15/07/2014 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 13
    אמרה בטלוויזיה -אני שמחה להיות פשיסטית
    סגור
  • 198.
    דרוקר,אתה הזוי שמאלני וחולני!!
    אבי 15/07/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מתפללים שהתקשורת תקרוס קודם ואח"כ עזה!! רק בארץ הזאת,ישלם שני אחוז אנשים שאוהבים את האויב וכולם נמצאים בתקשורת הגועלית שלנו,שבמקומות אחרים הם היו על העץ!!!
    סגור
  • 197.
    רביב דרוקר
    Peres 15/07/2014 14:41
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הבעיה של מדינת ישראל היא , אנשים כמוך ולא הערבים , אילו לא היית אתה ואנשים כמוך קיימים היינו מסתדרים יפה מאד עם הערבים.
    סגור
  • 196.
    מסכן זחאלקה-כ"כ חמוד שברירי וציוני-כמו דרקר וגדעון לוי
    hary 15/07/2014 14:20
    הגב לתגובה זו
    9 0
    תגיעו למחסום ותעברו ל..עזא../זל
    סגור
  • 195.
    דרקר=גדעון לוי ההזוי=גייס חמישי=עוכרי ישראל (ל"ת)
    hary 15/07/2014 14:09
    הגב לתגובה זו
    20 1
    סגור
  • 194.
    רביב דרוקר ה״יקר״
    יהודי 15/07/2014 14:04
    הגב לתגובה זו
    9 0
    שחבר כנסת ובא ופונה כלפי המפכל, מפקד שתפקידו הוא לשמור עליו ״ידייך מגואלות בדם״ זה בסדר? שהוא קורא לו טרוריסט זה מעולה לך לא? שהוא מתפרע צועק ודוחף סדרנים זה בכלל קלאסי נכון? אתה בושה ומה שאתה מייצג זה בושה. אתם עוכרי ישראל. מירי רגב אכפת לך מהמדינה שלנו מהעם הזה. גם אם היא תעשה את זה בדרך לא בדרך. לפחות היא עושה את זה. בקיצור ידידי, הטור הזה מתאים לעיתון ה״ארץ״. בתוכנית שאתה עושה אני לא אצפה יותר. אם חשבתי שאתה חוקר ועיתונאי מעולה. היום אני יודע שאתה בן אדם שפל ומגעיל שבזמן שאנחנו קורעים את התחת בגבול הרצועה ואוכלים כל היום טונה אתה נותן גב למי שקורא לנו ״רוצחים״ משמע,חברי הכנסת הערבים.
    סגור
  • 193.
    האם אין נשים מעורבות? לא ראינו מחבלות? מתאבדות?מנהיגות?
    אנונימי 15/07/2014 14:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה מתיחסים לכל אישה הרוגה כלא מעורבת ? אולי היא תומכת ומלהיבה את סביבתה?
    סגור
  • 192.
    שורה תחתונה לא הייתה הצדקה למלים "מגואלות בדם"
    זחאלקה פרובוקטור 15/07/2014 13:44
    הגב לתגובה זו
    8 0
    יש בהחלט מקום לשאול שאלות לגבי כל הפצצה. הבעייה של השמאל (ועודף נציגיו בתשקורת) שהוא מייד מניח שכל פגיעה בחפים מפשע מקורה בכוונה ולא צירוף מקרים מצער (שהחמאס מביא על עזה) שאזרחים לא התפנו בזמן ממטרה לגיטימית. מישהו בכלל שאל בכנסת מדוע החמאס ממקם את המפקדות ומחסני הטילים בבתי מגורים/מסגדים/מעונות לנכים/בתי ספר ?
    סגור
  • 191.
    במידה ולא תפרסמו לפחות תדעו מה העם חושב על דרקר (ל"ת)
    ושראל 15/07/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 190.
    כל הכבוד לחברת הכנסת מירי רגב ואתה דרקר מגעיל ודוחה
    ושראל 15/07/2014 13:06
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מירי רגב העם בישראל גאה בך כל הכבוד לך וממך דרקר מה אפשר לצפות דרקר נשאר דרקר
    סגור
  • 189.
    מירי רגב בהמה אפריקאית (ל"ת)
    יוסי 15/07/2014 12:59
    הגב לתגובה זו
    2 11
    סגור
  • 188.
    חפיף דרוקר? זה אתה? יש איזה תחזית שלך שהצליחה?
    gri 15/07/2014 12:21
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מסתבר שידיעות אחרונות צדק בתחקיר אחד לפחות....לא סובל אותו ואת היהירות שלו.
    סגור
  • 187.
    מי שצפה בסרטון ראה- התיאור כאן שיקרי לחלוטין
    ש 15/07/2014 12:14
    הגב לתגובה זו
    11 1
    רגב חזרה ודרשה מזחאלקה להתנצל על מה שאמר למפכ"ל, והוא מצידו חזר על דבריו בהתרסה. אז למי הוא התכוון? אין גבול לטמטום ולשקר בדברים של דרוקר. טיבי חנין ושות' ידעו היטב למה הם שותקים, אבל דרוקר כמובן מוכיח מי יודע לאגף אותם וללמד אותם פרק בשנאה לישראל (לשקר לעוות להמציא והכל כמובן מתוך פרשנות, והכי חשוב- בערוץ 0). כל הכבוד לרגב שהגיבה כראוי
    סגור
  • 186.
    רביב קח את גדעון לוי ותתקדמו (ל"ת)
    משה 15/07/2014 12:09
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 185.
    רביב,,אתה דוחה ברמות קשות,,תשאל את אשתך היא תספר לך
    יריב 15/07/2014 11:47
    הגב לתגובה זו
    17 4
    דרוקר,,עיתונאי ציני קטן,,נמצא במיעוט כל הזמן דעותיו שוות כקליפת השום,, להבדיל ממך,,מירי רגב,לא מפחדת לומר את דעת רוב העם, ציונית אמיתית,ולא אפס כמוך יאמר משהו עליה
    סגור
  • 184.
    אני גאה במירי רגב חבל שלא כולם כמוה (ל"ת)
    אמא 15/07/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
    22 5
    סגור
  • 183.
    בתור דביל ששירת במצ"ח, לא תצופה לתת כבוד לדובר צה"ל
    אנונימי 15/07/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    19 3
    אפשר לחשוב מה היית בצה"ל שאתה ככה מחלק ציונים אתה וציונות זה כנראה מושג רחוק, אידיוט.
    סגור
  • 182.
    שונא ישראל
    הבורר 15/07/2014 10:44
    הגב לתגובה זו
    17 3
    חתיכת טינופת. בניגוד למירי שאוהבת את העם ,אתה אוהב ערבים!אתה חושב שאתה תל אביבי גזעי שיודע לדבר....רד חזרה לבור שיצאת ממנו ולך למכון קוסמטיקה,אי אפשר לראות אותך בטלוויזיה אתה כל כך מכוער....
    סגור
  • 181.
    מזל שאתה דעת מיעוט דרוקר, עוד כמוך ואבדנו (ל"ת)
    אנונימי 15/07/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
    19 4
    סגור
  • 180.
    דרוקר - 1,2,3 עם הכסא לעזה, תרגיש בנוח עם החבר החדש
    מיכאל 15/07/2014 10:39
    הגב לתגובה זו
    20 4
    מה אפשר לצפות מאיש שמאל במקבל במה בטלוויזיה ובעיתון? מצאת לך את מי לחזק, ח"כ המייצג דעות שמאל קיצוניות, קצת יותר שמאלניות משלך.
    סגור
  • 179.
    מי שדוחה זה אתה רביב דרוקר
    אפרת 15/07/2014 10:39
    הגב לתגובה זו
    21 5
    מי שמגן על האינטרסים של העם זה לא אתה חתיכת זבל שונא ישראל זאת מירי רגב .לפחות קול אחד שפוי במדינה הזו.
    סגור
  • 178.
    להחליף את העם
    יואב 15/07/2014 10:37
    הגב לתגובה זו
    4 14
    לאור מירי רגב והמלהמים שמתחרים זה בזה מי יותר ימני, ולאור הכסילים שמגנים את דרוקר בטוקבקים כאן ושורפי נערים ערביים - עולהים הבושה והיאוש
    סגור
  • תמשיל להסיט כנגד הימין
    מיכאל 15/07/2014 10:43
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אתה לא שונה מהימנים הקיצוניים שרצחו את הנער הפלסטיני. לא כל הימין קיצוני וחבורה של רוצחים, רק שאתה הופך אותם לכאלו ומכשיר את הקרקע לפעולת נקם, אם כבר שמאלני, תהיה שמאלני עם שכל - לא אידיוט שמשייך רוצחים לכל המרכז המתון והימין הנורמלי
    סגור
  • 177.
    .
    אנונימי 15/07/2014 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כנציגת ציבור ( במקרה הטוב עצמה ) מתנהגת ח"כמירי רגב כזונת ציבור
    סגור
  • 176.
    צודק ב- 100%- מקומה של רגב לא בכנסת אלא בשוק (ל"ת)
    הכנסת היא מראה לעם 15/07/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    5 21
    סגור
  • 175.
    ימין קיצוני
    זאב 15/07/2014 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 12
    למה ימין קיצוני מצוי הוא ערס, אנלפבית, מתבטא בשתי הברות בלבד, מלא שנאה, למה הם לא יכולים להיות בני אדם גם בשעת מבחן. נראה לי שהם שונאים את היהודים יותר מאשר את הערבים.
    סגור
  • 174.
    כמה דוחה מגעיל ושמאלן אתה יכול להיות רביד.
    ian 15/07/2014 09:55
    הגב לתגובה זו
    20 5
    כמה דוחה מגעיל ושמאלן אתה יכול להיות רביד. אתה מגן על אדם שאומר למפכ"ל המשטרה ידך מגועלות בדם ומגנה את היו"רית על שזרקה אותו . אתה שמאלן קטן שמלבה אלימות.
    סגור
  • 173.
    כמה דוחה יכול להיות דרוקר
    solo49 15/07/2014 09:32
    הגב לתגובה זו
    19 4
    אתה באמת חושב שלחברי הכנסת הערבים מותר לזהם את הכנסת בביטויי השיטנה שלהם? אתה לא שומע את ההתבטאויות של חנין זועבי והאחרים? אני לא מצדד בהתנהגות של מירי רגב, אבל הגיע הזמן שמישהו ישים רסן על פיהם של הגייס החמישי שונאי ישראל גם אם זה נעשה בצורה בוטה!!!
    סגור
  • 172.
    דרוקר הבהמי - מקומך עם אחיך בעזה שם תרגיש בבית
    nav 15/07/2014 09:27
    הגב לתגובה זו
    22 5
    אביב דרוקר , כדאי שתבדוק מה המקור שלך סביר להניח שהוא מוסלמי , אחרת לא ניתן להבין את ההזדהות עם אחיך מעזה , אתה רדוד ושפל באופן קיצוני וראוי לכל גינוי.
    סגור
  • 171.
    דרוקר
    גגגג 15/07/2014 09:18
    הגב לתגובה זו
    14 2
    ראיתה את אמנת החמס? ראיתה מה מלמדים את הילדים ברשות הפלסטינית? דרוקר תתעורר, תפסיק עם היפיופ
    סגור
  • 170.
    מירי רגב זבל מזרחי פרחה מכוערת (ל"ת)
    ד'ד 15/07/2014 09:10
    הגב לתגובה זו
    5 25
    סגור
  • 169.
    מי בדיוק התנהג בצורה נבזית?
    תל אביבי 15/07/2014 09:04
    הגב לתגובה זו
    15 2
    יתכן וכל אזרחי המדינה ראו נכון ואתה לא, אבל אין מה לעשות נגד עובדות, ראינו כולנו אתמול את ההתנהגות הדוחה והנבזית של זחאלקה, גם הוא וגם השותפים האחרים שלו שמתנהגים כמו פראי אדם בכנסת, מדברים בצרחות וצעקות, חוץ מהדעות הבעייתיות שלהם, הם עדיין לא הבינו שבמקום כמו הכנסת אמורים להתנהג כמו אנשים מתורבתים ולא כמו שראינו אתמול.
    סגור
  • 168.
    דרוקר-אתה בעד מחבלים.
    אדי 15/07/2014 09:02
    הגב לתגובה זו
    21 3
    אתה אויב מגעיל. שונא ישראל. לך תעשה שלום עם החמאס.
    סגור
  • 167.
    יוגב
    דר קוקר 15/07/2014 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 5
    "לחשוב הוא היה אל"ם בצה"ל? ומזכ"ל בני עקיבא? באמת שאלוהים ישמור אותנו" היה גם בתפקידי פיקוד ביחידות מובחרות. טוב שהוא לא עומד בקריטריונים שלך
    סגור
  • 166.
    דרוקר
    גגג 15/07/2014 08:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דרוקר כדי שתלך לעזה לדברר להם , "שונאייך ומחריבייך ממך יצאו.
    סגור
  • 165.
    הקול השפוי
    גל 15/07/2014 08:16
    הגב לתגובה זו
    3 9
    אוהב אותך דרוקר על האומץ ועל היושרה. הימין הקיצוני משתלט על מדינתנו כמו סרטן .והרוב השפוי דומם . תתעוררו!!!
    סגור
  • 164.
    מירי רגב דוחה
    מירי רגב דוחה 15/07/2014 08:16
    הגב לתגובה זו
    5 12
    מירי רגב דוחה
    סגור
  • 163.
    תמשיך להזדעזע. יזבל שכמוך
    אור 15/07/2014 07:15
    הגב לתגובה זו
    13 5
    אולי רק אחרי שייפול קאסם על המוח שלך אז תזדעזע כמו שצריך!!!! מיקי רגב עושה לכולכם את העבודה!!!!! כמו ליידי אמיתית
    סגור
  • 162.
    לא צופה יותר בערוץ 10 עד שדרקר אף החוצה (ל"ת)
    מ.א 15/07/2014 06:37
    הגב לתגובה זו
    14 5
    סגור
  • לך יאמנייאק לך צא בחוץ אספסוף (ל"ת)
    יצחק 15/07/2014 09:20
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • 161.
    אתה דרוקר או דרעק? חתיכת אפס בוגד לך תתאסלם וזהו (ל"ת)
    אמסלם 15/07/2014 04:24
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 160.
    דרוקר
    רונית 15/07/2014 02:10
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הכתבה חסרת משמעות, כולם יודעים איך מתנהגים פה ערביי ישראל מירי רגב עשתה את חובתה, לא כל דבר מותר בשם הדמוקרטיה, אני ירושלמית כולם ראו איך ערביי ישראל ערביי שמנת הרסו לנו את העיר, כל יום מתחוללות שריפות ענק, הם מבעירים לנו בעיר כל דבר אפשרי, תתעורר ומי מכמוך יודע שכל ערבי אחר שגר במזרח התיכון היה רוצה לחיות בישראל, אז על אתה מדבר בכלל הוא מייצג את אוייבי ישראל וזה לא מפריע לך? לא צורם לך באוזן?אתם אנשי השמאל חושבים שיודעים הכל, ורק לכם החוכמה, זרמנו עם החוכמה שלכם "באוסלו" ולאן הגענו? עכשיו זמנכם אזל, לא ניתן לכם יותר במה, לא תשתיקו אותנו יותר, זהו עד כאן נמאסת עליי יש עוד הרבה מה לכתוב עליך אבל חבל לי לבזבז זמן על אחד כמוך
    סגור
  • 159.
    פסיכי, מזל שאין הרבה כאלה גם ככה זה יותר מדי (ל"ת)
    עידו 15/07/2014 00:26
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 158.
    מירי רקב
    דנה 14/07/2014 23:46
    הגב לתגובה זו
    5 14
    כלומניקית מתלהמת
    סגור
  • 157.
    דרוקר אחת שתים - וגם אותך לעזה!
    יוסי 14/07/2014 23:22
    הגב לתגובה זו
    14 2
    שמאלן קיצוני. יושב ערבי בועדה ומנבל את פיו בצורה גסה וזה לא משנה למי. אגב - הוא ירק ! כן ירק על חה"כ יןגב ובצדק הוא ניגב עליו את הרוק שלו עצמו.
    סגור
  • 156.
    כמה דוחה יכול להיות דרוקר
    חיים 14/07/2014 22:41
    הגב לתגובה זו
    26 6
    פגיעה במפכ"ל המשטרה כמוה כפגיעה בככל השוטרים ובכלל אזרחי ישראל. קנאתו הוציאה אותו מדעתו. כלפי נתניהו וממשלתו. תתפטר ויפה שעה אחת קודם
    סגור
  • 155.
    לקרוא את המגיב מספר 111-מדהים
    רמי 14/07/2014 22:22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כל מילה שלך בסלע-כל הכבוד.אמת אמת
    סגור
  • 154.
    לך כסף... יהודון שרודף כסף אפילו אם יאימו על חיי אזרחי
    רביב בשביל זה משלמים 14/07/2014 22:16
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הארץ (זה כולל כמובן תינוקות וילדים)
    סגור
  • 153.
    כל הכבוד למירי רגב!!!! הייתה צריכה להוציא גם את רביב
    ימני גאה 14/07/2014 22:13
    הגב לתגובה זו
    17 2
    הייתה צריכה להוציא גם את רביב דרוקר החוצה. השמאלנים הם הצרה הגדולה שלנו, יותר מהערבים. לסגור את עתון הארץ. עיתון מקומם, פרופלשתיני
    סגור
  • 152.
    היום יצא רביב דרוקר מהארון - שמאלן קיצוני
    צופה מקרוב 14/07/2014 22:13
    הגב לתגובה זו
    18 2
    בערוץ 10 ראיין הלילה 2 טייסים והתאמץ מאד לחשוף שגדעון לוי בהחלט מצא יורש במדיה . נראה שעם סיום התוכנית הוא ממהר להתקשר לגדעון לוי ולשאול - אייך הייתי ? מברוק לרביב דרוקר על הצטרפותך - מגדעון לוי , אחמד טיבי , מוחמד בארכה ובעיקר ח"כ זחלקה .....
    סגור
  • 151.
    דרוקר מקבל כספים מהקרן החדשה (ל"ת)
    הידען 14/07/2014 22:11
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 150.
    רביב דרוקר
    תומר 14/07/2014 22:04
    הגב לתגובה זו
    7 1
    עוד מיץ של זבל
    סגור
  • 149.
    רביב "הפרשן"
    אבי 14/07/2014 22:01
    הגב לתגובה זו
    10 1
    "הוא ניגב עליו תטלפון"......כי החבר כנסת שאתה כל כך מעריץ בשם הדמוקרטיה כמובן !! ירק כן כן ירק על ח"כ יוגב.......ואפשר לשמוע את זה וגם לראות!!!
    סגור
  • 148.
    אני יודע מי הכי דוחה בענין, וזה המתחסד דרוקר עצמו (ל"ת)
    דור 14/07/2014 21:54
    הגב לתגובה זו
    18 3
    סגור
  • 147.
    מירי רגב, ציפי חוטיני ואיילת שקד - 3 בהמות מגעילות עם
    אבי 14/07/2014 21:36
    הגב לתגובה זו
    7 15
    עיטפה יפה. בושה לכנסת על נשים כאלה.
    סגור
  • אבי גם אותך נזרוק לים בסוף.. אטבח אל יהוד!! (ל"ת)
    מוחמד 14/07/2014 22:12
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 146.
    יושב דרייק אחד כדרוקר, ופוגע-מעליב אל"מ בצהל, לוחם וח"כ
    ישראלי 14/07/2014 21:19
    הגב לתגובה זו
    17 4
    אין לי מילים. העיתונאי הקטן הזה, פשוט, שיחליף את שם משפחתו ל- דרייק...
    סגור
  • 145.
    כל הכבוד לדרוקר. איש אמיץ (ל"ת)
    מגיבי 14/07/2014 21:15
    הגב לתגובה זו
    5 14
    סגור
  • 144.
    כל הכבוד מירי !!!תני לערבושים האלו בראש (ל"ת)
    דן 14/07/2014 21:15
    הגב לתגובה זו
    14 5
    סגור
  • 143.
    רביב דרקר ,רהב וגזעון נבל'ה אותה ערימת זבל (ל"ת)
    פרשננו 14/07/2014 21:11
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 142.
    דרוקר האתניות מלווה אותך בכל דעותיך
    בנימין 14/07/2014 20:55
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אתה לא צריך לכתוב.תגיד מי הנושא ואני אדע מה תכתוב
    סגור
  • 141.
    ריפרפתי על התגובות וניראה
    נתי 14/07/2014 20:50
    הגב לתגובה זו
    10 3
    שדרוקר חייב בדק ביץ עם עצמו. יכול להצטרף למקום שני ברשימה של גדעון לוי מהארץ,וזאץ לא גאווה מר דרוקר.
    סגור
  • 140.
    האמת...די נמאסת. יהיר ושחצן ומלא בעצמו ! פרשן עלאק... (ל"ת)
    רועי 14/07/2014 20:39
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 139.
    הוא מאמין לזחאלקה השפל כאילו לא ראינו למי הוא אמר (ל"ת)
    רמי 14/07/2014 20:27
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 138.
    דרוקר מינפולטבי שקרן רמאי כי אני שמעתי את הדיון
    רמי 14/07/2014 20:24
    הגב לתגובה זו
    14 4
    לך תחפס כותרת אחרת אן לך מה לכתוב אתה כותב שקרים דברים הזויים זה כמו שעשיתה לביבי בזמנו שפכתה את דמו סתם לא שאני אוהב את ביבי אבל אני מתעב שפלים כמוך הזויים ולא מירי רגב הזויה
    סגור
  • 137.
    תסגרו כבר את הערוץ השמאלני הזה (ל"ת)
    אריק 14/07/2014 19:52
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 136.
    דרוקר תמורת הפסקת אש (ל"ת)
    הנייה 14/07/2014 19:51
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 135.
    למי מי אתה דרוקרת?
    קליפ 14/07/2014 19:37
    הגב לתגובה זו
    11 3
    מירי הגיבה בבגרות,נימוס וכיאה!!! השמאל הישראלי עם הישאלי הערבי פועלים למחיקת מדינת היהודים
    סגור
  • 134.
    מגעיל אחד
    אלי 14/07/2014 19:32
    הגב לתגובה זו
    11 3
    דרוקר אתה מגעיל אותי עם הצדקנות שלך והמילה "שפוי" שלך. חברי הכנסת הערביים מזדהים עם החמאס ולך לא איכפת.
    סגור
  • 133.
    דרוקר אתה מניפולטור שחצן שמשחק אותה שיודע הכל
    מי שראה והאזין 14/07/2014 19:29
    הגב לתגובה זו
    16 3
    ובכן אתה עיתונאי קטן ומושתן ולא ראוי להופיע
    סגור
  • 132.
    נראה שדרוקר גמר את הקריירה העיתונאית
    דוד 14/07/2014 19:20
    הגב לתגובה זו
    16 3
    בימים קשים אלה מצא דרוקר לנכון לתקוף את מירי רגב,חברת כנסת שכוכבה עולה מאד בימים אלה.נראה שדרוקר הופך לשנוא ציבור,עד כדי סלידה ממנו ומכתיבתו העיתונאית.עלית על הגל הלא נכון בדרך למדרון המקצועי שלך.עוד לפני מירי רגב תגובותיך בערוץ 10 בימים אלה מעוררות סלידה.אתה בשפל הרייטינג בדרך להפוך לעיתונאי אנונימי.ראה גדעון לוי.
    סגור
  • 131.
    דרוקר ומשקפי הראיה
    שלומי 14/07/2014 19:14
    הגב לתגובה זו
    10 3
    למיטב ידיעתי וזכרוני דרוקר מרכיב משקפי ראיה - מרחוק-וקריאה-מקרוב. יתכן שלא ראינו את אותו קטע וידאו???? רביב, החכ. הערבי עבד עליך בגדול ןכמובן יקשה עלי בעתיד להאמין למילות פרשנותך בערוץ 10 בכל נושא שהוא. אינני איש ימין אך ההגינות מחייבת אותך להיתנצל בפני מירי רגב
    סגור
  • 130.
    מירי רגב הכוכבת
    אילי דן 14/07/2014 19:13
    הגב לתגובה זו
    14 6
    אביב דרוקר מירי רגב צודקת במה שהיא עשתה איך הוא מעיז בכלל לדבר כך על המפכ"ל = חוצפן ממתי ערביי ישראל כל כך אוהבים את הפלסטינאים ?
    סגור
  • 129.
    מירי רגב חברת כנסת מוערכת ואהודה בימים אלה
    ענת 14/07/2014 19:12
    הגב לתגובה זו
    19 5
    רביב דרוקר הנו עיתונאי מחפש רייטינג נעדר כריזמה ומשדר תיסכול. לעומתו מירי רגב מתגלה כחברת כנסת איכפתית מאד,ציונית בנשמה, שמעמידה את החכי"ם משתפי הפעולה עם עזה,במקומם.מי יתן ויירבו כמותה בכנסת ישראל.
    סגור
  • 128.
    לרביב ההזוי-נראה שיקראו לך ידיך מגואלות בדם.מה תעשה.
    yitzak10 14/07/2014 19:09
    הגב לתגובה זו
    20 3
    יפה עשה מוטי יוגב שבמקום לתת לו אגרוף ניקה עליו את הנייד שלו ששמש אותו כסמרטוט תרתי משמע. רביב אתה כל הזמן מנסה לפגוע באנשי הימין עם פה פתוח ושחצן ועוד מבקש שישלמו לך 10 מליון שח להפעלת הערוץ.אני כאיש צבור מתבייש בך ובמעשה הנוכלות שלך בשם היושר והצדק.אבל הגלגל מסתובב ומהשמים משלמים לנו על התנהגותך.
    סגור
  • 127.
    רביב דרוקר - צא לנו מהחיים ותעבור לאל ג'זירה
    MadHuGo 14/07/2014 19:02
    הגב לתגובה זו
    21 5
    כל היום מחפש פרשיות ומגדף אישי ציבור, לצערנו השותף הקצת יותר נסבל שלך הצליח להשתחל לכנסת במפלגתו של יאיר לפיד - אין עתיד, אתה מוזמן כבר עכשיו לנסוע לסקר את המבצע הצבאי של צה"ל מהצד של אל-ג'זירה!
    סגור
  • ביז פורטל!
    שרה 14/07/2014 19:30
    הגב לתגובה זו
    6 2
    תתביישו לכם! אני קוראת את האתר שלכם וגם מנויה על בורסה גרף, צריכה לקרוא כתבה של רביב דרוקר בעתון כלכלי. את מי הוא בכלל מעניין ומי מקשיב לשטויות שלו. באם זה היה מופיע בדה מרקר הייתי מבינה אבל אצלכם. במקום כתבות כלכליות מעניינות אתם מתייחסים אליו? אשמח לתגובתכם.
    סגור
  • 126.
    לפחות הרווחנו את עמדתו הפוליטית של הפרשן (ל"ת)
    בין זאחלקה לדובר צהל 14/07/2014 18:41
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 125.
    רחמי על דרוקר, גם ניתוח ראיה והשתלת שכל כבר לא יעזרו (ל"ת)
    אבישלום 14/07/2014 18:40
    הגב לתגובה זו
    12 6
    סגור
  • 124.
    למה אתר כלכלי נטו נותן במה לשמאלן ?
    1 14/07/2014 18:31
    הגב לתגובה זו
    21 4
    בגלל דרוקר ושכמותו הפסקנו לראות ערוץ 10 אז אתם דוחפים לנו אותו באתר כלכלי ? לא מתאים.
    סגור
  • 123.
    מר' רביב דרוקר מענין שאתה
    blond101 14/07/2014 18:18
    הגב לתגובה זו
    17 3
    באופן עיקבי מזדעזע רק מצד אחד ואפילו לא פעם אחת מהצעד השני? איך זה? זה סיכור הכי אוביקטיבי שאתה מסוגל לתת?
    סגור
  • 122.
    רביב דרוקר
    גבי 14/07/2014 18:12
    הגב לתגובה זו
    9 2
    דרקר
    סגור
  • 121.
    דרוקר - מניפולטור ושמאלן קיצוני שמתחפש לשמאלן
    פנים אמיתיות 14/07/2014 18:09
    הגב לתגובה זו
    17 2
    הרי שומעים בברור את מירי רגב חוזרת ופונה לזאחלקה שיתנצל בפני המפכ"ל מספר פעמים כה רב עד שקשה לספור זאת - למה לא טרח זאחלקה להבהיר שלא התכוון למפכ"ל ? אבל את השאלה הזאת לא טרח דרוקר לחדד ומיהר "לקנות" מזאחלקה את התרוץ בדיעבד שהתכוון ליוגב . היתכן שדרוקר וזאחלקה גם החליפו דאחקה ?
    סגור
  • 120.
    טרוריסטים בכנסת
    אאתתר 14/07/2014 17:44
    הגב לתגובה זו
    16 2
    רביב דרוקר וערוץ 10 לא נתפלא אים נשמע שאתם סניף של אל גזירה עד מתי תלקקו לערבים מה שעכשיו החמאם יורה עלנו זה סוכריות
    סגור
  • 119.
    סרטון הוידאו מדבר בעד עצמו
    אחד העם 14/07/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הוא כן אמר למפכ"ל המשטרה כי ידיו מגואלות בדם
    סגור
  • 118.
    דרוקר דרק בהמה (ל"ת)
    שי 14/07/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    13 5
    סגור
  • 117.
    מגיע לך להיות ראש כנסת (ל"ת)
    רזי 14/07/2014 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 116.
    מצאת על מי להגן יה דרוקר, הוא לא סופר אותך ואותנו ממטר. (ל"ת)
    אבי 14/07/2014 17:32
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 115.
    מירי רגב - אפילו בתור פרה אין לך מקום אצלי ברפת.....
    רפתן 14/07/2014 17:29
    הגב לתגובה זו
    7 27
    פרה - נותנת חלב ואילו את - אפילו חלב אין לך........ סתם בהמה לא מועילה אבל העיקר שהאספסוף מתלהב ממך צורה לך וצורה לאספסוף
    סגור
  • אספסוף
    שרה 14/07/2014 19:15
    הגב לתגובה זו
    7 1
    יש גם הרבה מאד אספסוף בצד שלך וכנראה אתה אחד מהם. לעניין רביב דרוקר מעניין מתי יסגרו את ערוץ 10. מספיק ערוץ אחד לחדשות לא צריך יותר. הרבה יותר מעניין לקרוא ספרים מאשר לשמוע את השטויות שהם פולטים.תעשו כמוני קראו ספרים !!!
    סגור
  • אתה לא רפתן אתה זבוב בקר (ל"ת)
    סמולנים 14/07/2014 18:00
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 114.
    דרוקר הבוגד
    גיל 14/07/2014 17:28
    הגב לתגובה זו
    22 5
    אני הייתי שם גם אותך על כסא 1-2-3 וישר ל....
    סגור
  • סתם כסיל!
    שרה 14/07/2014 19:17
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הוא לא בוגד מה הוא כבר יכול לבגוד? הוא סתם כסיל קשקשן שמתפרנס מברבורים.תעשו כמוני אל תקשיבו להם, קראו ספרים הרבה יותר מעניין.
    סגור
  • 113.
    כבוד לרביב דרוקר ובושה לכל המירים רגבים.....להקיא (ל"ת)
    מאחרוני השפויים 14/07/2014 17:24
    הגב לתגובה זו
    4 25
    סגור
  • 112.
    רביב דרקנר
    אנונימי 14/07/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
    17 4
    רביב הוא כתב מגעיל ואנטי יהודי כל דבר אצלו מקדש כדי לתקוף ימניים חתיכת חריאן אינך מגיע לקרסוליה של חברת הכנסת מירי רגב היא נתנה טת מיטב שנותיה לטובת המדינה ואתה אפס שלא תרם כלום של נעלייך מלוכלך
    סגור
  • 111.
    רוך אל גזה יאכיין(תעוף לעזה בוגד)-דרוקר
    מאיר 14/07/2014 17:15
    הגב לתגובה זו
    31 5
    אין גבול לחוצפה שלך מר דרוקר.לא קראת דוחה לחנין זועבי כשאמרה שהחוטפים והרוצחים המתועבים של שלושת הנערים לא טרוריסטים!!לא אמרת מילה כשחברי הכנסת הערביים קוראים להו נאצים.אתה גיבור ישראל ששירת בצה"ל שקמיסת.אני פשוט מתביש בך ובחבריך מהתקשורת השמאלנית:דרוקר.כספית.סימה קדמון.אמנון אברמוביץ.יונית לוי ועוד ועוד.הדמעות בעניים שלכם על מה שקורה בעזה אתם ממש עצובים.מה זה משנה מה קורה אצלנו.חוצפה הרסתם את המדינה מסכנים שכמותכם.מירי חבל שאין עוד 119 כמוך בכנסת אנחנו מפרנסים את דרוקר והוא משתין על עם ישראל חי.תתביש תתביש תתביש
    סגור
  • אתה בטח קוף מזרחי-בגלל זה אתה מדבר ערבית (ל"ת)
    ד'ד 15/07/2014 09:11
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • ואתה בטח קוף שמאלני או ערבי (ל"ת)
    אפרת 15/07/2014 10:47
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 110.
    עם לביבי היה חצי מהביצים שיש למירי !!!! (ל"ת)
    רפאל 14/07/2014 17:10
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • ההבדל בין ראש הממשלה לבין הבהמה הזו......
    מאחרוני השפויים 14/07/2014 17:27
    הגב לתגובה זו
    3 11
    שלגדף ולהעליב - אין צורך בביצים,צריך רק לנהוג כבהמה. לקבל החלטה של כניסה קרקעית כן/לא - צריך בייצים. חבל שאספסוף (כמוך למשל) נופל שבי אחרי הסוסה הזו.
    סגור
  • 109.
    תראה את כל המגיבים
    הרצל 14/07/2014 17:09
    הגב לתגובה זו
    21 1
    ואולי תחשוב פעמיים לפני שאתה כותב את הארס שלך
    סגור
  • 108.
    אני מתבייש בשבילך (ל"ת)
    הרצל 14/07/2014 17:06
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 107.
    דרוקר
    א.שלמה 14/07/2014 17:01
    הגב לתגובה זו
    10 2
    דרוקר היקר , אני לא מאחל לך להיקלע למצב של של אזור ערבי במדינתנו אנו .אף אם תטייל עם אשתך או חברתך או הילדה שלך ,ותבין איך זה שהם שולחים ידיים לשדיים ולחמוקיים ועל כל ניסיון הגנה שלך אתה תותקף במהרה ע"י חבריו של הערבי ותוך שניות אתה תהיה מחוסר הכרה בלי שתדע מה עבר על זו שהייתה אתך .ואז אולי לא תתקשר לאותו עוכר ישראל בשם זחאלקה וחבר מרעיו שכשיבוא אותו יום שכל הערבים מייחלים לו והם יהיו הרוב במדינה לך יהיה שום זחאלקה שיתקשר אליך ויעודד אותך ,אתה צריך להתעשת ולחדול להגן ולרחם על האכזרים כי לא יישארו לך הרגשות לעזור למסכנים.
    סגור
  • 106.
    כל הכבוד למירי רגב (ל"ת)
    שלום 14/07/2014 16:52
    הגב לתגובה זו
    25 5
    סגור
  • 105.
    דרוקר
    סימה 14/07/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    13 2
    לו היו לנו מליון רגבים לא הייתה יושב היום בערוץ עשר ומנבל את פיך
    סגור
  • 104.
    מירי רגב אלופה! אשה אמיתית!
    יונה 14/07/2014 16:44
    הגב לתגובה זו
    24 5
    כל הכבוד מירי, גאים בך! העם איתך, אל תיתני לקומץ שפלים לבזות אותך!
    סגור
  • 103.
    יש לסיים את עבדתו במיידית חצוף . (ל"ת)
    יניב 14/07/2014 16:43
    הגב לתגובה זו
    17 5
    סגור
  • 102.
    אני לא צופה בערוץ 2 בגלל כול הכתבים השמאלנים ,,,
    אלי 14/07/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    27 5
    וכול התוכניות שלהם, כמו התוכנית של "הפח הגדול" וכו', אבל כשאני צופה רק בערוץ 10 ורואה אותך רביב דרוקר אני מעביר מיד ערוץ אחר ואני כול הזמן מזדעזע מהכתבות המטמטמות שלך , חשבתי שיש כתבים נורמליים בערוץ 10 !!!!!!!
    סגור
  • 101.
    חברת כנסת עם ביצים
    כל הכבוד לחכ רגב 14/07/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
    25 7
    מירי היא מהבודדים שאכפת להם מהמדינה יותר מאשר התדמית של " יפה הנפש " אותה כל שאר חברי הכנסת מטפחים על חשבון חוסנה של מדינת ישראל. כל הכבוד מירי!!
    סגור
  • 100.
    דרוקר בשירות הערבים
    אהרון 14/07/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    35 5
    דרוקר כאחד שעוקב אחריך עוד בהיותך כתב זותר לענייני כלכלה בעיתון מעריב עלי להוקיע את אמירתך המתלהמת כלפי מירי רגב . בהיותך כתב במעריב עשיתה מניפולציות בכתבותיך על ציבור הקבלנים והכנסתה לכתבות שלך מלוא החופן שקרים . אז אנא ממך תפסיק להיתמם אתה לפני שקורא לחברת הכנסת רגב בהמית חזור למקורות שלך היכן שגדלת חיה רעה .
    סגור
  • 99.
    זחלתה . (ל"ת)
    בא 14/07/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 98.
    רביב עיתונאי הגון (ל"ת)
    אנונימי 14/07/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    4 21
    סגור
  • עיתונאי הוגן אה אה אה
    zevv 14/07/2014 19:12
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לא עיתונאי סתם ברברן ונוכל מניפוליטר מצטיין בשנאתו לכל אחד ממרכז ימינה והוגן לכו לתיקים שיש לו במשטרה
    סגור
  • 97.
    הדרק
    מומי 14/07/2014 16:34
    הגב לתגובה זו
    14 5
    לו למוסלמים שכננו היה הכוח שלנו אתה וכל השמאלנים כמוך לא היה נשאר זכר מעם ישראל
    סגור
  • 96.
    רגב עולה ומעולה דרוקר שמולאני תבוסתן
    ליצן 14/07/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    19 5
    יש גבול לדמוקרטיה ויש גבול לייצוג שיש לחס בכנסת את הגבול הזה שמה רגב
    סגור
  • 95.
    רביב דרוקר-גדעון לוי של ערוץ 10
    שלמה 14/07/2014 16:19
    הגב לתגובה זו
    23 4
    אין מה להוסיף
    סגור
  • 94.
    דרוק....= ...דרק (ל"ת)
    TJS 14/07/2014 16:19
    הגב לתגובה זו
    17 5
    סגור
  • 93.
    דרוקר התחמן. כמה שאתם סובלים השמולנים. שקר של התקשורת (ל"ת)
    שמחה 14/07/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    18 5
    סגור
  • 92.
    דרוקר האנטישמי
    לדרוקר 14/07/2014 16:15
    הגב לתגובה זו
    21 7
    כנראה שאתה מגזע מוסלמי
    סגור
  • 91.
    גיס חמישי
    מרקו 14/07/2014 16:15
    הגב לתגובה זו
    20 5
    ערוץ 10 של מימון מסביר הכל
    סגור
  • 90.
    רביב דרוקר שמאלן מכוער נפש (ל"ת)
    רביב דרוקר שמאלן מכו 14/07/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
    25 7
    סגור
  • 89.
    רביב וזחאלקה אכלו מאותו מסטינג? זחאלקה משקר!!!
    משה פרץ 14/07/2014 16:13
    הגב לתגובה זו
    19 3
    את זחאלקה שמזדהה עם החמס, עוד אפשר איך שהוא להבין, אבל רביב דרוקר? אם זחלאקה לא התכוון למפכ"ל דנינו, מדוע לא הבהיר זאת בדיון בוועדה? מירי רגב אמרה לו שיתנצל בפני המפכ"ל, והוא היה צריך לאמר שהוא לא התכוון למפכ"ל. הואיל והוא לא אמר זאת, אלא עמד על דעתו, הוא בוודאות שקרן. לא לחינם הלך זרזיר אצל העורב, רביב וזחאלקה חולקים את אותו מסטינג.
    סגור
  • 88.
    יוגב הזוי וזחאלקה בסדר? .....הבנו ....עם מי יש עסק.
    בעז 14/07/2014 16:13
    הגב לתגובה זו
    15 6
    דרוקר גילה פרצופו האמיתי. אוהב את המחבל זחאלקה, מאמין לו, שונא את עמו ואת עצמו. כמה כואב לו הערבים שמתו בעזה. הצטרף אליהם, מקומך לא כאן עם היהודים....
    סגור
  • 87.
    לדעתי רגב מנהלת רומן סוער עם זחלאקה. (ל"ת)
    מוטל זול-חדר לפי שעה 14/07/2014 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 86.
    הוא אמר לו,תפסתי כותרות כרגיל . (ל"ת)
    בא 14/07/2014 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 85.
    שבערוץ 10 הוא ושאר הכתבים מייצגים את ישראל עדיף חמאס, (ל"ת)
    תנסה להיבחר עיתונאי? 14/07/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 84.
    רביב זועבי
    ד"ר דוד מילר 14/07/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
    17 4
    נראה, רביב, שאתה אותו סוג של טחורים, שמרגישים את קיומם המפריע בדיוק ברגע הכי לא מתאים. אם היית דואג לפצועים וההרוגים של מדינתך מהפגזות חיזבאללה וחאמס במשך שנים רבות, כמו שאתה דואג לעורלה של בן הזונה האומלל זחאלקה, החיים במדינה שלנו היו יותר נעימים.
    סגור
  • 83.
    לדורקר
    טוני פרקר 14/07/2014 16:08
    הגב לתגובה זו
    10 3
    אולי תעבור לתחום הכדורסל כמו אח שלך ולך תאמן את הפועל עזה
    סגור
  • 82.
    רביב דרוקר
    מנחן 14/07/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אפס מאופס. שונא ישראל. חושב שהמונופול על החוכמה ניתן לשמאל. רק מהארץ ותשחרר אותנו מנוכחותך.
    סגור
  • 81.
    מתבייש להזדהות עם אספסוף שמכנה עצמו ימני.
    אחיטויפל 14/07/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
    2 13
    זה מה שבגין יצר על חורבות תורת ז'בוטינסקי. וכך נראה הליכוד המסואב ומתפקדיו. לא פלא שהשפויים פונים לבנט.
    סגור
  • 80.
    דרוקר צריך להתבייש גם אתה מוזמן לעזוב
    045ea78 14/07/2014 16:03
    הגב לתגובה זו
    13 3
    אתה צריך להתבייש שאתה מסכים או מפרשן את דבריו, הדרך של רגב אולי מתלהמת אבל אין בה כדי להפחית מחומרת דבריו של זחלקה
    סגור
  • 79.
    ערוץ 10 צריך להיסגר ביחד עם רביב דרוקר וכל
    יהודה 14/07/2014 16:03
    הגב לתגובה זו
    17 2
    כנופיית גלי צה"ל לשעבר השמאלנים שמנסים להמציא הפסקות אש שלא היו ושהפרשנות שלהם במקרה הטוב בליגה גימל.
    סגור
  • הלוואי מתי? (ל"ת)
    שרה 14/07/2014 19:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 78.
    דרוקר
    איתן טופר 14/07/2014 16:02
    הגב לתגובה זו
    12 2
    דרוקר אתה דוחה, אם אתה מצדיק את הטינופת הזה-זחאלקה. חשבתי שאתה מכוחותינו... זו לא פעם ראשונה שהטנופת הזה מתנהג באלימות , גם עם דן מרגלית היתה לו תקרית אלימה. על מי אתה מגן?
    סגור
  • 77.
    אתה וזחאלקה אותו סחורה . לנפנף אותכם לעזה . (ל"ת)
    שבי 14/07/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • 76.
    לחשוב שהפריחה הזאת הייתה דובר צה"ל- בושה למדינת ישראל (ל"ת)
    משה 14/07/2014 15:59
    הגב לתגובה זו
    7 25
    סגור
  • 75.
    מירי וזחלקה מאותו יצאו מאותו חור שחור.
    אחיטויפל 14/07/2014 15:58
    הגב לתגובה זו
    3 12
    אוי לנו שנבחרי ציבור כך נראים. נב. מי בחר אותה?
    סגור
  • 74.
    סתם חנטריש (ל"ת)
    דרוקו 14/07/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור
  • 73.
    דרוקר
    יקי 14/07/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    18 2
    אתה אדם שפל אם אתה נותן לנבלה הזה לדבר כך כנגד בכיר במשטרה ואתה עוד מגבה אותו. אני חושב שרגב פעלה נכון . הגיע זמן לשים במקום את הנבלות ח"כ הערבים אשר משתמשים בדמוקרטיה לנגח את ישראל. היש בעולם ערבי איש פרלמנט היכול לדבר נגד מדינתו. אנו צריכים את פוטין לשבוע יעשה סדר וילך.
    סגור
  • 72.
    כואב להם שישראל מנצחת את הרוצחים!!! (ל"ת)
    השמאל הדוחה מתעורר 14/07/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    15 3
    סגור
  • 71.
    הפכנו למדינה של ערסים דוחים ולאומנים רגב, בנט, ושקד
    ערסים לאומנים 14/07/2014 15:54
    הגב לתגובה זו
    5 19
    בא לי להקיא
    סגור
  • תוקף בכלי התקשורת את כולם ושונא אותנו
    השמאל הוא הערס! 14/07/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
    8 3
    לא נבחרתם, שבו בשקט!! דרוקר מצדיק את התנהגות הבהמה חסרת החינוך הזאת ותומכת הטרור? מירי רגב את מלכה!
    סגור
  • 70.
    דרוקר - די עם התרפסות. מעט כבוד
    ישראלי ויהודי 14/07/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    22 2
    מר דרוקר איני מכירך אישית, אלא רק את הכתבות שעשו עליך חבריך ושם לא יצאת מקצוען. בכל אופן, מה זו ההתרפסות שלך ושל לא מעט מחבריך לחברי הכנסת הערבים. אתם עיוורים? אינכם חיים בתוך עמנו ורואים את התנהגותם על במת הכנסת, על המרמרה, עד כדי כך אתם סומא? מה אתם מנסים להשיג בהתנהגות ובהגנה על הפלסטינים, חשבת פעם שבאם הם היו מתנהגים כמו כל בן תמותה חייהם היו טובים פי אלף? יש מקום בעולם שאיש פרלמנט עמו הערבים אצלנו היו יוצאים נגד המדינה בה הם חיים ומקבלים משכורת, ביטוח לאומי, דמי לידה, מסתובבים ביננו עם בטחון בשמיים. תעשה טובה לעצמך ולך ופטור אותנו מעונשך.
    סגור
  • 69.
    איך אפשר להשוות את גאולה כהן למירי רגב - ליגות אחרות (ל"ת)
    מוריס אביטן 14/07/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 68.
    מזמן לא הזדעזתי מכתב שמגיב ככה למי שמגנה עליו מפני אויב
    עוד אחד 14/07/2014 15:50
    הגב לתגובה זו
    22 3
    פרובוקטור
    סגור
  • 67.
    אוהב אותך אחי (ל"ת)
    מוחמד 14/07/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    2 17
    סגור
  • עכשיו גרמת לי לשנוא אותו. (ל"ת)
    פאטמה 14/07/2014 16:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 66.
    דרוקר, עוד כישלון בערוץ 10 וכמו אחיו המאמן הכושל בהפועל (ל"ת)
    אוהד הציונים לנצח 14/07/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    20 1
    סגור
  • 65.
    מירי כל הכבוד אנחנו איתך (ל"ת)
    דני 14/07/2014 15:42
    הגב לתגובה זו
    24 4
    סגור
  • 64.
    רביב דרוקר לא מפתיע אותי, הוא מחבב אנשים כמו זחאלקה. (ל"ת)
    אבי 14/07/2014 15:41
    הגב לתגובה זו
    23 1
    סגור
  • 63.
    ביב דרוקר
    יוס 14/07/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
    16 2
    לא אמשיך את כל מילות הגנאי שהטיחו ובצדק בך.ספר לנו היכן תרומתך למדינה ,שרותך הצבאי,אולי בשייטת, ....אתה גורף קופות בערוץ על חשבון האזרח הקטן מאחר ובידך מיקרופון.תירגע...
    סגור
  • ביב דרק(ר) (ל"ת)
    תיקון 14/07/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 62.
    דרוקר
    דינה 14/07/2014 15:38
    הגב לתגובה זו
    30 6
    כל הכבוד מירי יישר כוחך ואתה עוכר ישראל לך לעזה יחד עם חבריך הטרוריסטים. תתבייש לך
    סגור
  • 61.
    רביב,כבר נאמר הפוסל במומו פוסל. לכן טול קורה מבין עיניך (ל"ת)
    שי 14/07/2014 15:38
    הגב לתגובה זו
    22 3
    סגור
  • 60.
    אכזבה
    ציון 14/07/2014 15:37
    הגב לתגובה זו
    27 4
    למר דרוקר החזקתי ממקצועיות שלך אבל הדברים שאתה כותב לא מוסיפים לך כבוד בטח יש לך חשבון אישי אתה בוא נניח שצהל פגע אולי בשוגג באזרחים אתה צריך לגלות הכל אחרי הכל הם שולחים ללא רחמנות טילים כדאי להרוג אותך אותי ואת הילדים שלנו בכל מקום בעולם כתב הוא קודם כל לאומני ודואג לעמו לא ברור לי על מי מגונן תחשוב שוב אולי טעיתה
    סגור
  • 59.
    דרוקר, אתה דרק גדול כמו שמך.
    משה ג. 14/07/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    30 5
    נמאס מהשנאה שמטיפים הערבים בכנסת, זה לא דמוקרטיה זה אנרכיהוצדקה מירי רגב שהעיפה אותו מהישיבה. נמאס לנו מיפי הנפש שלא מרגישים שיורקים לנו על הפרצוף. יש הבדל בין דמוקרטיה להסתה וכדאי שתלמד גם משהו .
    סגור
  • 58.
    ממתי רביב דרוקר משמש "אורים ותומים" (ל"ת)
    afriat 14/07/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    23 3
    סגור
  • 57.
    רביב דרוקר
    קוראת 14/07/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    24 4
    מי זה בכלל החכם הזה אתם נותנים לו כותרת ראשית באתר? שיקשיב היטב לקלטת קודם
    סגור
  • 56.
    לא מאמין שהחלאה העילגת הזאת היתה דוברת צהל !
    יאן 14/07/2014 15:33
    הגב לתגובה זו
    19 26
    לכנסת היא דוקא מתאימה היא מיצגת חלק לא קטן בעם או נכון יותר חלק גדול ממצביעי הליכוד שמתגאים בה !!!
    סגור
  • אתה מסין או שוויץץ יש חוף גם בעזה לך לטבול. (ל"ת)
    יאן 14/07/2014 15:38
    הגב לתגובה זו
    16 5
    סגור
  • 55.
    רביב - אתה לא שונה מגדעון לוי - מירי כל הכבוד אין כמוך
    משה ראשל"צ 14/07/2014 15:32
    הגב לתגובה זו
    29 8
    עוד מחבל תקשורתי מצוי עוכר ישראל
    סגור
  • 54.
    אתה בין השפויים? אוי... אוי...אנו זוכרים את היללות..
    משה 14/07/2014 15:32
    הגב לתגובה זו
    25 3
    שלך במבצע הקודם ( עמוד ענן?).תתבייש לך. אולי תידום... כדי שהארץ תנוח ותשקוט ממך לפחות 20 שנה.
    סגור
  • 53.
    דרוקר
    עמי 14/07/2014 15:31
    הגב לתגובה זו
    25 9
    א. אף אחד לא מינה אותך למבקר . ב. להגיד בהמה על חברת כנסת ששירתה את המדינה בנאמנות ...בושה לכתב כמוך שמנסה להיראות צדיק
    סגור
  • 52.
    לסגור את ערוץ 10 היום !! (ל"ת)
    ממש גיס חמישי 14/07/2014 15:30
    הגב לתגובה זו
    23 6
    סגור
  • 51.
    זה היה קצת אגרסיבי אך הגיע הזמן שמישהו יעמיד אותם במקום
    אנונימי 14/07/2014 15:30
    הגב לתגובה זו
    18 6
    מירי כל הכבוד רביב = יפה נפש, תתבייש לך !!!
    סגור
  • 50.
    מירי המלכה
    גדעון 14/07/2014 15:30
    הגב לתגובה זו
    16 6
    כאחד שגדל בשכנות לערבים בשכונת מוסררה בירושלים אתם פשוט לא יודעים מהו ערבי ערבי זה יצור שונא יהודים בצורה אובססיבית בכל הזדמנות יחפש את הגב שלך כדי לתקוע לך סכין בגב ולאחר מכן לסובב ולכן כל מי שמגן על ערבים שלא יתפלא או שיפנים בהזדמנות ראשונה קודם יטפל בכם
    סגור
  • 49.
    דרוקר מקווה שתיכנס לקרוא
    ירון 14/07/2014 15:29
    הגב לתגובה זו
    21 5
    רביב, עד מתי אנשים כמוך ירקו לנו בפרצוף בשם הדמוקרטיה? עוד התקשרת לח"כ על מנת לשוחח אותו ולהתנצל עאלק. תתבייש לך חתיכת אפס. מי שמך להתנצל בשם מירי רגב. אומנם השפה שלה שכונה ואיך שלא תרצה להגיב אבל לפחות היא לא בורחת ולא עוזרת לאויבים שלנו. אם המדינה הזאת היתה מנוהלת על ידי אנשים כמוך היינו ממזמן נמצאים בים. אתה פשוט בושה וחרפה למדינת ישראל .
    סגור
  • 48.
    איזה זכות דיבור תינתן ליהודי בפרלמנט ערבי?! (ל"ת)
    מעניין 14/07/2014 15:28
    הגב לתגובה זו
    21 4
    סגור
  • 47.
    "רביב דרוקר בבלוג שלו"
    קורא 14/07/2014 15:28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הכותרת עוררה את סקרנותי. ברור שאין מקום להתבטאות כפי שתוארה בכתבה. אבל האם התיאור אמין?
    סגור
  • 46.
    תעשי לי ילד
    יוסי 14/07/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    16 6
    אין מקום לבוגדים דרוקר הביתה פיפי ולישון
    סגור
  • 45.
    האדם האחרון שראוי להגנה הזו הוא זחאלקה (ל"ת)
    מותח גבולות דמוקרטים 14/07/2014 15:26
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 44.
    האם גינית את האלימות כלפי בנט? צביעות ודרוקר במקום אחד (ל"ת)
    רביב דרוקר 14/07/2014 15:23
    הגב לתגובה זו
    19 4
    סגור
  • 43.
    הפטריוטיות ההזויה חוגגת בימים אלו וכל גועל נפש המתרחש
    איש 14/07/2014 15:22
    הגב לתגובה זו
    5 14
    הפטריוטיות ההזויה חוגגת בימים אלו וכל גועל נפש המתרחש בכנסת או בכל מקום אחר עולה לראש שמחתם של הימנים ההזויים.
    סגור
  • 42.
    תזכרו איך דרוקר שיבח את ההתנתקות ולא חשף את האתרוג
    רביב 14/07/2014 15:22
    הגב לתגובה זו
    22 2
    יש לו שפה יפה אך חלולה.
    סגור
  • 41.
    אלק התכוון להזוי, גם עליך זחלמי עבד
    אוהד 14/07/2014 15:21
    הגב לתגובה זו
    17 1
    אם הוא היה מסביר שהוא לא דיבר על המפכל, אבל נראה שהוא אמר בדיוק מה שהוא חשב, ואתה רביב, תתחיל ללמוד ולא תיתן לערבי ללמד אותך, אני הייתי מתבייש
    סגור
  • 40.
    מירי יישר כח !!! רביב = יפה נפש, תתבייש לך !!! (ל"ת)
    sh1111 14/07/2014 15:21
    הגב לתגובה זו
    17 3
    סגור
  • 39.
    די ליפה הנפש
    אוהד ישראל 14/07/2014 15:21
    הגב לתגובה זו
    20 4
    מירי רגב כל הכבוד !!! את היחידה שאומרת את מה שהרבה אנשים במדינת ישראל בממשלתה חושבים אך לא מעזים לומר. אין דרך אחרת לפעול עם ערבים לצערי וכל וויתור או מחווה נתפס כחולשה. רביב במקום לרחם על משפחות הפלסטינים הבוחרים מרצונם החופשי לשמש מגנים אנושיים לפעילי טרור, תרחם ותחוס על בני עמך. ישראל לא יזמה את סבב הלחימה הזה, ישראל עושה ככל יכולתה להימנע מפגיעה בחפים מפשע ואילו חמאס עושה כל יכולתו לפגוע בחפים מפשע - רצח נערים, ילדים ותינוקות במיטתם. דמוקרטיה נועדה לשרת את המדינה ואזרחיה ולא לשמש כלי בידי מי שאינם חפצים בקיומה דוגמת ח"כ זועבי וח"כ זחאלקה. בושה שאנשים כאלה, שונאי ישראל, מקבלים משכורת ממדינה אותה הם רוצים להשמיד
    סגור
  • 38.
    בגלל כתבים כמו רביב הגענו למצב הזה
    שלום 14/07/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    19 6
    תמשיכו לפרגן ולהגן על כל הבוגדים ונראה לאן נגיע
    סגור
  • 37.
    מירי רגב הלוואי שיהיה עוד הרבה כמוהה (ל"ת)
    חזק ואמץ 14/07/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    22 5
    סגור
  • 36.
    דרדס קר
    יסר 14/07/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    12 3
    הכלבים נובחים ו.. דרוקרים ממלאים דגים בעיתונים
    סגור
  • 35.
    רביב דרוקר
    sss 14/07/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    16 3
    אתה מתנהג בצורה מחפירה אתה לא רואה מה קורה מסביב אתה לא רואה את כל הרקטות שנופלות על ראשינו אתה שכחת מי התחיל אתה שכחת שהבלגנו 8 ימים ולא הבלגנו תפסיק להתנהג בתבוסתנות אתה וכל חבריך העיתונאים מערוץ 10 אנחנו יושבים בבית או רצים לממד וכל מה שמדאיג אותך זה הגיס החמישי שיושב בכנסת מי יורה עלינו יום יום שעה שעה עשרות רקטות כל יום מה אתה רוצה שנשב בשקט ולא נעשה כלום שלא נגיב ראית מה קורה בסוריה ובעירק אולי אתה מעדיף לעצום את עיניך מה הייתה מעדיך שיהיו לנו עשרות או מאות הרוגים ואז הייתה מרוצה כל מה שאנחנו האזרחים מבקשים לחיות בשקט ובשלווה שלא יהיו בנינו תבוסתנים כמוך ושאר חבריך בערוץ 10 דרך אגב לא בחרתי ליכוד בקיצור תרגיע
    סגור
  • 34.
    אבל הפעם היא צודקת לגמרי
    רגב יצור דוחה ומגעיל 14/07/2014 15:18
    הגב לתגובה זו
    10 3
    לא יתכן שדמוקרטיה לא תוכל להתגונן. חברי הכנסת הערבים אינם חיות מחמד של העם או של הבוחרים שלהם. יש להם זכות לגיטימית להבעת דעה. אבל אם ח"כ משתמש במילים כאלה לתקוף את רשויות החוק של המדינה וטוען שהוא, במילים יפות, רוצח חפים מפשע (וטענתו לגבי המקדש היא בדיחה) אין לו מקום בכנסת - זו אינה טענה לגיטימית. מותר לך לעלות למקפצה ולקפוץ כמו כולם, אבל אסור לך להשתין לתוך הבריכה שכולנו שוחים בה.
    סגור
  • 33.
    דרוקר - זה מגעיל אותי (ל"ת)
    ronen 14/07/2014 15:18
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 32.
    רביב שונא יהודים מגעיל .מירי רגב לראשות הממשלה אמיצה
    קובי 14/07/2014 15:17
    הגב לתגובה זו
    16 3
    מירי שירבו כמוך מיליונים אז הערבים הטרוריסטים במדינה ובכנסת יבינו מי שולט ושל מי מדינת ישראל ימחקו שונאי היהודים אמן רוצי לרשות הממשלה
    סגור
  • 31.
    דרוקר השפוי היחיד
    יוסי 14/07/2014 15:17
    הגב לתגובה זו
    11 12
    מה אפשר כבר לצפות מיפה נפש, הרואה רק את הצד הנגדי של עם ישראל, כל מה שאצלנו פסול רק הערבים צודקים
    סגור
  • 30.
    כשאתה מופיע בערוץ 10 אני עובר לערוץ אחר
    הכתום 14/07/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    13 2
    אני לא חסיד של מירי רגב אבל בטח ובטח לא מסוגל לשמוע את השטויות שלך רד כבר מהמסך
    סגור
  • 29.
    רביב יישר כח
    זאב 14/07/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    5 15
    רביב דרוקר צודק מירי רגב הזאת בהמה אמיתית להאמין שהיתה דובר צה"ל? איזו מדינה נהיינו בושה וחרפה, זה לא אומר שלא צריך לחסל את החמס אבל אנחנו מאבדים את השפיות וחבל.
    סגור
  • 28.
    כל הכבוד למירי רגב
    יוסי 14/07/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    17 6
    סוף סוף יושבת בכנסת מישהי עם גאווה יהודית ולא מתיוונים כמו דרוקר.....
    סגור
  • 27.
    אם הוא אמר את זה למפכל
    מאיפה שמאלנית 14/07/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    12 2
    בטח שהוא ראוי ליחס הזה. בושה בכלל לביזםורטל שאתם מציגים אג'נדת תמיכת בטרוריסטים. אתם אתר שמתיימר להתרכז בבורסה, תתרכזו בזה ואם יש ידיעה אחרת חשובהב את תדווחו. אל תפרשנו לכם דרךל אחרים. חוצפה
    סגור
  • 26.
    דרוקר תעשה מיזה כתבה וחקירה בערוץ 10 ..חכ ערבים הם
    חיים 14/07/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    18 3
    גיס חמישי בכנסת..המיצרים מצדיקה את ישראל נגד חמס והם מאישימים את חמס הכלבים האלה התחילו עים המילחמה .ומגיע להם לחמס שישראל מכה בהם...
    סגור
  • 25.
    אם היית מודע כמה אתה דוחה, עד כדי להקיא, היית שותק
    בני 14/07/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    16 2
    אם אתה חושב שהסמרטוטיות שלך תוביל אותנו להשלים עם העובדה שאתה מיעוט קטן ומחליא את מדינתנו, הנך רואי לכל מילת גנאי ואינך עומד מול מירי רגב, אתה לא שייך... אתה לא בספירה שלה...
    סגור
  • 24.
    אתה מאמין לזחאלקה? אז למה לא אמר בדיון מי התכוון? (ל"ת)
    פרשננו 14/07/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • 23.
    רביב! אתה אמור להיות פרשן אובייקטיבי !
    ציון 14/07/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    16 3
    ואתה מטפטף ארס בדעותיך הקיצוניות! שחרר אותנו מנוכחותך! אני מהיום מחרים כל שיחה איתך ,ועובר לערוץ אחר.
    סגור
  • 22.
    רביב דרוקר!!! בשיא הרצינות: נימאסת!!!
    מאיר 14/07/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    17 3
    אתה בלתי ניסבל. מאפס הפכת להיות מינוס ולשמוע אותך מפרשן בהכי חובבני זה פשוט ביזבוז זמן של הצופים.
    סגור
  • 21.
    אין חובה לקחת ריבלין לפני ניהול ישיבה, בכנסת?
    מאיר 14/07/2014 15:11
    הגב לתגובה זו
    7 16
    סתם ברברית מצוייה
    סגור
  • צריך להתפשר על הכל ! גם על תל אביב ! דו קיום (ל"ת)
    תל אביב 14/07/2014 15:29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • אני מקווה שאתה ציני!!! (ל"ת)
    אנונימי 16/07/2014 01:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    רביב הרברבן
    יאיר 14/07/2014 15:11
    הגב לתגובה זו
    33 5
    דווקא נהנייתי עד היום מדעותיך ומפרשנויותיך, אך לאור הגנתך על ח"כ עוכר ישראל בזמן מלחמה בתואנה כי אתה מגן הדמוקרטיה..נשברתי. הכיצד אתה מוכן לשמוע דברי נאצות ניבולי פה ושטנה מפי אויביינו היושבים בכנסת ומממשים את זכותם לדמוקרטיה באופן המחפיר ביותר. כן, הם יכולים להביע את דעתם, כן הם יכולים לצעוק, אך להאשים ברצח להכפיש, להשניא ולהנהיג כפועל יוצא את הלאום הערבי היושב בארץ??לא מקובל עלי. טוב עשתה מירי רגב שהגדירה גבולות כהלכה והוציאה אותם אחר כבוד מהישיבה..ודבריה 123 וכו..לא מלבים שינאה ושיטנה כדבריו של זחאלקה הערבי השייך ללאום שפוגע בכל חלקה טובה בעולם בו הם נמצאים. ייטב לו אם ידום וייצג את עמו אצלינו מאשר שיאבד חיים בכל מדינה ערבית מסביביינו. ואנו ממש לא עם סגולה..ובטח לא צריכים להתנהג שונה מאחרים.
    סגור
  • 19.
    תגובה מיוגב
    יחי 14/07/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    23 5
    איפה ההגינות שלא לבקש את תגובת אלמ יוגב ? כנראה הכתב בעצמו מבעיר מדורות וטופל על אחרים
    סגור
  • 18.
    דרוקר
    ציוני 14/07/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
    27 5
    לא מפתיע כי המשת"פ שלהם, התומך בתנועה אנטישמית הפועלת לחיסול מדינת ישראל כמדינה יהדית-ציונית, והמקבל את מימונו מאירופה, מתבטא כפי שמתבטא. זאת, מבלי להתייחס לגישת רגב. הצביעות וההתחסדות הם אבות כל חטאת. העיקר להיראות יפים. על זה נאמר: טובל ושרץ בידו.
    סגור
  • 17.
    מתבייש מהכתבה
    אני 14/07/2014 15:07
    הגב לתגובה זו
    40 4
    רביב דרוקר, אני מתבייש ממך!! איך אתה יכול לכתוב כאלה דברים על חכ רגב ומשבח ומגן את הערבי הגועלי הזה? פשוט מתבייש ממך!
    סגור
  • 16.
    תתבייש לך,גועל נפש! (ל"ת)
    לרביב דרוקר 14/07/2014 15:07
    הגב לתגובה זו
    30 3
    סגור
  • 15.
    רביב דרוקר, שמאלני מגעיל ושקרן כמוך.
    יניב 14/07/2014 15:07
    הגב לתגובה זו
    39 4
    איך אתה מעז לכתוב "זרק לאוויר את המשפט ידיו מגואלות בדם" זה ברור מאוד שהוא אמר את המשפט למפכ"ל מדינת ישראל. בושה איך שאתה כותב שקוף שאתה שמאלני מגעילללל.
    סגור
  • 14.
    תודה רביב ,שהעמדת את הבהמה במקומה (ל"ת)
    שפוי 14/07/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    3 36
    סגור
  • אתה שפוי ? אתה הזוי!!! (ל"ת)
    ציוני אמיתי , 16/07/2014 02:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אתה מגדיר את עצמך שפוי? עוד הומו שכמוך (ל"ת)
    אנונימי 16/07/2014 01:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 13.
    רביב דרוקר
    שוקי 14/07/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    31 4
    פעם שמולאן תמיד שמולאן תעבור לאלגזרה
    סגור
  • 12.
    לא מבין מה לא בסדר. מגיע לזחלקה הרבה יותר מזה
    דוד 14/07/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    34 3
    מוזמנים לראות מי זה זחלאקה: http://www.youtube.com/watch?v=Ae4aF1Cqi2c
    סגור
  • 11.
    רביב היינו שמחים מאוד אם היית עובר צד לעזה - יבוגד
    השפוי 14/07/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    37 6
    שמאלן מגעיל פה לכיכר החתולות ונוריד לך את הזנב ונלך יד ביד למעבר הגבול וניפרד לשלום. כך איתך את כל השמאלנים (שבא לי להקיא עליכם) ותעברו לגור עם העזתים עז ממממממממ עז ממממממממממ שונא אותכם שמאלנים
    סגור
  • 10.
    רביב דרוקר הוא לא יותר מעוד מתיפייף נפש (ל"ת)
    שמיל 14/07/2014 15:02
    הגב לתגובה זו
    33 6
    סגור
  • רביב דרוקר
    שמואל 14/07/2014 15:42
    הגב לתגובה זו
    15 1
    לפי דרוקר כל מי שלא לדעתי הוא הזוי(יוגב) ובהמי(רגב). לפי דרוקר יש בין משימות צה"ל כאלה שהן שנויות במחלוקת, כיוון שלא קבלו מדרוקר את חוות דעתו ואישורו. מכיוון שדרוקר אוהב לחלק ציונים ותארים לחושבים אחרת ממנו, היגיע זמן שנקרא לו בכינוי כמו - מעופף אוהב ערבים. המטקבקים מוזמנים להוסיף כינויים לדרוקר.
    סגור
  • שתול (ל"ת)
    עמרי 15/07/2014 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    איך מונתה לדובת צה"ל
    מעניין 14/07/2014 15:01
    הגב לתגובה זו
    19 19
    כאשר היא הייתה דוברת - הצליחה להפוך את נסראללה לדמות האמינה ביותר במזרח התיכון ...
    סגור
  • 8.
    מירי יישר כח
    משה 14/07/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    32 15
    האמת צריכה להאמר אין כמוך. הבחירות הבאות יעידו !!!!
    סגור
  • מירי רגב היא מאגר אין סופי של ולגאריות סיסמאות וטיפשות (ל"ת)
    משה כהן 14/07/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    6 10
    סגור
  • משה גם בתור עו׳ד וגם תובע אתה גרוע אז שתוק יותר טוב (ל"ת)
    אנונימי 16/07/2014 01:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    רביב דרוקר אתה הבעיה האמיתית כאן...שונא עמו עלוב נפש (ל"ת)
    יעקב 14/07/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    35 8
    סגור
  • 6.
    גם מי שלא אוהב ערבים יודה שמירי רגב פשוט מגעילה בהתנהגו (ל"ת)
    momo 14/07/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    15 23
    סגור
  • 5.
    דרוקר פרשן טוב אבל הפעם כתב שטויות, לא מתאים לו (ל"ת)
    c97085 14/07/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    12 11
    סגור
  • 4.
    פרצופה של מירי רגב היא לצערי פרצופה של המדינה
    שלומי 14/07/2014 14:57
    הגב לתגובה זו
    13 39
    נכון שיש עדיין שפויים במדינה אבל זה מיעט שהולך וניכחד
    סגור
  • שלומי אתה הוא הפרצוף סע לעזה להתייחד עם חבריך הפלסטינאי (ל"ת)
    אנונימי 16/07/2014 01:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אכן כך.
    אזרח 14/07/2014 16:06
    הגב לתגובה זו
    3 21
    אכן צודק. זה הפרצוף של ביבי וזה הפרצוף הנורא של המדינה. רביב אל תתרגש מהפרימיטיבים האלה.
    סגור
  • שמת לב שאתה במיעוט ? יא זבל !!!בטח אתה אזרח עזה?????? (ל"ת)
    ציוני אמיתי , 16/07/2014 02:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • שלומי
    ציוני 14/07/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    18 4
    כמה שאתה צודק. יש לנו מדינה דמוקרטית. אז יש לך אופציות רבות, מבלי ללכת לעזה... לבטח לא למדינות ערב בעלות החירויות וזכויות הפרט. עשה מעשה. אל תשאר לחיות במדינה מגעילה. בכנות, עשה גם לנו טובה - לך. אנחנו נדע להסתדר בלעדיך.
    סגור
  • 3.
    דווקא שווה וחכמה והלוואי עלי..חחחח (ל"ת)
    מאקי 14/07/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • 2.
    יופי אתר חדשות שמאלני נוסף גילינו היום
    יעקב 14/07/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
    41 8
    מאמר של גלאון התקפה נגד רגב מאמר של פינק על הסבל של עזה
    סגור
  • 1.
    יש מגירש בעזה לך בנה וגור שם..... (ל"ת)
    רביבו 14/07/2014 14:53
    הגב לתגובה זו
    32 7
    סגור