ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

איילת שקד: "אזרחים לא צריכים לספוג טילים על חשבון הפחד מפגיעה בחיילים"

"הפסקת אש ללא השמדת הטילים והמנהרות בעזה תחשב לכישלון". שקד תעלה מחר הצעת חוק שתטיב עם עסקים קטנים, מה היא תכלול?
איילת שקד, צילום: חיים צח_לע"מ
"הדרג הצבאי והמדיני צריכים לפגוע ב-2 האיומים האסטרטגיים שהם מצבור הטילים בעזה והמנהרות מסיני – כל הפסקת אש ללא טיפול באיומים אלה תחשב בכישלון", כך אמרה ח"כ איילת שקד (הבית היהודי) בשיחה עם Bizportal. "ניתן לבצע זאת בדומה למודל הסורי לפירוק הנשק הכימי, אך מאחר ומדובר בארגון טרור רצחני זה לא ייקרה, אז קרקעי הוא הפתרון השני".

בנוגע לחשש שכניסה קרקעית לעזה תוביל לאבדות בקרב חיילינו, אומרת שקד - "הגישה כיום היא שזה בסדר שאזרחים ייספגו טילים ואף חלילה יהרגו כל עוד חיילים לא נפגעים, זה לא צריך להיות כך. בימיי האינתיפאדה השנייה, רק לאחר שנהרגו 1,000 אזרחים אריאל שרון הכניס את צה"ל לגדה במסגרת מבצע 'חומת מגן', ומספר האבדות לא היה גדול. צריך ללמוד מהלקח ההוא ולא לפחד, אני חלילה לא אומרת לכבוש את עזה."

לגבי הרג הילדים בעזה שמעורר את דעת הקהל העולמית נגד ישראל, אומרת שקד כי "צריך להמשיך להסביר, השר נפתלי בנט עושה זאת מצויין – מי שאחראי להרג זה לא ישראל אלא החמאס – הוא עושה שימוש באוכלוסיית עזה כמגן אנושי, למרות שצה"ל אומר להם לפנות את הבתים".

הצעת חוק: "מע"מ על בסיס מזומן"
ח"כ שקד תעלה מחר (ב'), בעקבות המצב הביטחוני שפוגע בעסקים רבים, את הצעת חוק "מע"מ על בסיס מזומן" לוועדת השרים לחקיקה. הצעת החוק מבקשת לתקן מצב קיים בו עסקים קטנים מתבקשים לשלם מע"מ בעת ביצוע העסקה, בעוד שאת תמורת העסקה הם מקבלים רק כעבור מספר חודשים, כנהוג בעסקאות "שוטף פלוס".

התיקון לחוק למעשה מבקש להחיל את התנאים החלים על עסקים נותני שירות, על ספקים המוכרים טובין. עסקים נותני שירות מחויבים במס עם קבלת התמורה ורק על הסכום שהתקבל בפועל (למעט עסקים שמחזור העסקאות שלהם עולה על 15 מיליון שקל). באותו האופן מציעה הצעת החוק להרחיב את הנהנים מתנאים אלו ולהכליל בתוכה גם עסקים יצרניים קטנים בעלי מחזור של עד 10 מיליון שקל בשנה.

שקד טוענת כי "העסקים הקטנים מפסיקים לממן את המדינה. עסק שמחזורו השנתי לא מגלגל מיליוני שקלים לא יכול להרשות לעצמו לשלם מע"מ מראש על עסקאות שבעבורן הוא לא קיבל תמורה. המצב כפי שהוא כיום יוצר מציאות של תלות בבנקים, הלוואות וכניסה לחובות שלא ידוע אם ישולמו. המצב הביטחוני גם הוא פוגע בעסקים רבים, ועוד לפניו למדנו כי חלה ירידה משמעותית במכירות. המשוואה כיום לא מיטיבה עם עסקים קטנים ובינוניים ואף מונעת מאנשים המעוניינים לפתוח עסקים שכאלו להיכנס לשוק. שינוי קטן בחוק יוביל לשינוי גדול במציאות הכלכלית והאישית של אזרחי מדינת ישראל ".
תגובות לכתבה(75):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 56.
    איילת המנובלת
    שוש 15/07/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש רק להתבייש ,כשיהיה לך ילד חייל את כאזרחית ,תסכימי להפגע ורק שילדיך יחזור בשלום מהתופת .את חושבת את עצמך כחכמה ,אבל הוכחת כי את רחוקה מכך .
    סגור
  • 55.
    לוחמי השייטת נפצעו לחינם , תנו לפצצות מהאויר לעבוד (ל"ת)
    ציון 14/07/2014 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 54.
    לאחר שיתחילו לגייס חרדים ובוגרי ישיבות הסדר לשלוש שנים-
    אנונימי 14/07/2014 02:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יהיה לה פיתחון פה.
    סגור
  • 53.
    העגלה הזו עוד תהיה ראש ממשלתנו (ל"ת)
    אנונימי 14/07/2014 01:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 52.
    שקד, גם אם באמת את חושבת כך, מוטב שלא תגלי זאת....
    ש.ש. 13/07/2014 18:38
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אלא שלטיפשות שלך אין בכלל גבולות.... ומסתבר שלא אחת את מברברת עצמך לדעת שלא מדעת
    סגור
  • 51.
    תגידי לממשלה ואל תבלבלי את המוח לאזרחים
    אנונימי 13/07/2014 16:42
    הגב לתגובה זו
    3 2
    על תנסי להתחמק מאחריות אתם יושבים בממשלה
    סגור
  • 50.
    הכישלון הגדול מקשקשקשת
    אנונימי 13/07/2014 15:53
    הגב לתגובה זו
    9 4
    את באמת חתיכת כישלון שלא מבינה כלום בכלום ובטח לא בסוגיות צבאיות,אך בכדי לקבל כותתרות כמה תגובות וכמה לייקים תמכרי הכל, את בנייךגם היתי מוכרת כך , ספיסיטית מכוערתתת
    סגור
  • 49.
    למה לסכן את החיילים שלנו ולהכנס קרקעית?
    אחת שמבינה א 13/07/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    11 4
    בינתיים עושים עבודה טובה מאוד מהאווי ר ופוגעים פגיעות מאוד כואבות בחמאס, ביבי נתניהו והצבא מפעילים שיקול דעת נכון ולא ממהרים לכניסה קרקעית, אם יהיה צורך סומכת עליהם שהם יכנסו בסופו של דבר. אבל עכשו אין סיבה להכנס, להמשיך לתקוף רק מהאוויר.
    סגור
  • אחת שלא מבינה כולום ......
    22 13/07/2014 20:13
    הגב לתגובה זו
    6 4
    צבא הוא גוף שמגן על המדינה ולא האזרח מגן על הצבא כמו ששמאלנית כמוך חושבת
    סגור
  • מה קשור שמאלנית?
    אחד שמבין 13/07/2014 22:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ומה זה קשור למה שהיא אמרה? דווקא נשמע שאתה לא מבין על מה אתה מדבר. ובכל מקרה, עם הגישה הזו, לך תתנדב לצה"ל.
    סגור
  • טען עוד
  • 48.
    את הבן שלך הית שולחת לההרג בשביל כלבים
    אנונימי 13/07/2014 15:42
    הגב לתגובה זו
    9 3
    תגידי מהיכן הביטחון והעזות מצח הזו ,כל זמן שלא מדובר בבנייך תהי מוכנה למסור נפשם לכל דורש, המחשבה והקשלות הבלתי נסבלת שאת בהם מונה להקריב חיילים,בכדי להיות בכותרות ,פשוט בושה למדינה שאילו הן מנהיגהה שהכל מותר בשביל עוד כותרת, אני סמוך ובטוח שאילו הייה מדובר בבנייך לא היית מעזה להציע עצות חצופות כאלו,בושה בושה שאלו הן נבחרנו
    סגור
  • 47.
    בושה שהדבר הזה נהפך להיות נבחר ציבור (ל"ת)
    ישראלה וישראל ישראלי 13/07/2014 15:23
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 46.
    חוסר נוחות האזרחים לא מצדיק הקרבת חילים
    ליצן 13/07/2014 14:58
    הגב לתגובה זו
    12 2
    כאשר עושים את מאזן הדמים אין הבדל בין חייל לאזרח
    סגור
  • בוודאי שיש
    אזרח 13/07/2014 15:11
    הגב לתגובה זו
    6 5
    אזרח הוא אדם תמים. לחייל יש נשק וביכולתו להרוג את מי שמנסה לפגוע בו. האזרח סומך על החייל והשוטר שידאג לבטחונו - אחרת על האזרח לשאת נשק ולהגיב באלימות כלפי כל אלימות המופנית כנגדו. המושג הזה צבא וחיילים קיים כדי להגן על אזרחים. לא להפך.
    סגור
  • 45.
    היא צודקת ב 100%
    אלכס 13/07/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    9 14
    חייל קרבי=לוחם, ומי שמתגייס להיות לוחם יודע את ההשלכות. גם כדי להגיד את מה שאיילת אמרה צריך הרבה מאוד אומץ. ואני אומר את זה בתור אזרח שהיה לוחם שהשתתף במבצע חומת מגן, וסיכנתי את חיי
    סגור
  • 44.
    אין עליך חכמה ,יפה, ואמיצה לומר את האמת (ל"ת)
    אנונימי 13/07/2014 14:46
    הגב לתגובה זו
    7 18
    סגור
  • 43.
    בטח התכוונת
    מומו 13/07/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
    4 1
    "אזרחים לא צריכים לספוג טילים על חשבון הפחד מפגיעה באויב הערבי. צאו מהסרט אין חפים מפשע. יש זרוע לוחם ויש זרוע תומך לחימה. רשת מנהרות נבנתה לא על ידי חייזרים חצי מהרצוע התפרנסה על ידי בניית בניית מנהרות, יצור טילים, הברחת נשק. תנו לצהל להשמיד את האויב הער
    סגור
  • 42.
    איילת , מתנחלת מקשקשת
    תל אביבי 13/07/2014 14:31
    הגב לתגובה זו
    10 12
    מתנחלת הורסת את המדינה כמו הבוס הקרח והמתנחל גם שלך , אמר בנט : הרגתי הרבה ערבים ואין לי בעיה להרוג עוד . למה ?! כי הוא פושע שפל צמא דם , ממשלת גזעניים ופושעים ומתנחלים עוד תהרסו לנו את המדינה !!!
    סגור
  • 41.
    דרום
    משה 13/07/2014 14:31
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בד"כ אני לא מסכים אתה, הפעם צודקת, צבא נועד להגן על אזרחים ולא ההיפך, חיילים נועדו להרוג ולהיהרג למען המולדת ולהגן על אזרחים, זה נשמע ועובר טוב לשמור על חיילים, אולי גם אזרח מת עולה פחות מחייל? ושכולם יחזרו הביתה בשלום
    סגור
  • 40.
    היא אמרה עכשיו שחיילים צריכים למות?!? (ל"ת)
    ff 13/07/2014 14:30
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • לא,היא אמרה שתפקיד החיילים הוא להגן על אזרחים
    אזרח 13/07/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    4 3
    והיא צודקת ב 100%. הסיבה מדוע אזרחים אינם נושאים נשק היא כי יש חיילים ושוטרים שתפקידם לשמור עליהם. בשביל זה האזרחים משלמים מיסים. אם החייל מזהה איום על חייו זכותו המלאה להגיב בכוח, נשק חם ואפילו להרוג את האוייב. בשביל זה הוא חייל.
    סגור
  • 39.
    חמומת המוח והמסיתה הראשית לעימותים (ל"ת)
    אנונימי 13/07/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    9 7
    סגור
  • 38.
    צודקת- ישראל המדינה היחידה שבה חיי אזרחים שווים פחות
    מסכים אתה לשם שינוי 13/07/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    8 4
    מחיי חיילים
    סגור
  • 37.
    של איילת שקר. מסיתה בפומבי ותומכת במלחמות!
    לא את השקרים 13/07/2014 14:24
    הגב לתגובה זו
    9 5
    פרסמה בפייסבוק תמונה של בית קרבות עולה באש ביפו ובפועל נשרף איזה עץ בצד.היא לא מוכנה להפסיק לבנות בשטחים ומצד שני מעבירה חוק נגד שחרור מחבלים. אז מה הברירה? לעשות שלום או לחטוף יהודים. תבינו לבד.
    סגור
  • 36.
    איילת צודקת אפו שיש מוסלמים יש צרות (ל"ת)
    אבי 13/07/2014 14:22
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • אפסים כמוך תלמד לכתוב עיברית (ל"ת)
    אנונימי 14/07/2014 01:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 35.
    איילת שלום אך הבורסה מתנהגת כמו לפנה הסכם שלום
    אבי 13/07/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כך מתנהלת הממשלה כמו הבורסה ליפנה הסכם שלום הבורסה חושבת שיש הסכם שלום הי לו רואה שהמדינה נמצאת במילחמה
    סגור
  • 34.
    אמירה די מטומטמת של מישהי שלא מבינה מלחמה (ל"ת)
    לוחם 13/07/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    10 8
    סגור
  • המלחמה היחידה בלי נפגעים ובלי חיילים הרוגים היא במשחקי
    המחשב בלבד 18/07/2014 01:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה פה? אף אחד לא רוצה חלילה חיילים מתים. אבל בקיצוניות הזו צריך פשוט להוציא את הצבא לחופש, לבקש משכנינו שיתנהגו יפה. כל השיח השתבש, אין חיילים שנהרגים בקרב, יש רק ילדים שנרצחים. ביום הראשון למלחמתה ששת הימים נהרגו, רק בירושלים יותר חיילים מאשר בכל לבנון השנייה והיו רק צהלות נצחון. ב 2006 רק נהי ובכי עם תחושת תבוסה שלא הייתה. רבותי תתעוררו.
    סגור
  • לוחם פחדן כנראה לצערי נפגשתי עם הרבה ...
    22 13/07/2014 20:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כאלה בשרות הצבאי שלי בקרבי
    סגור
  • 33.
    פני מלאך, דעות סטליניסטיות. איזה דיסוננס. (ל"ת)
    מיכאל 13/07/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 32.
    היי ילדה קצת פחות שחצנות לא תזיק לך
    דן 13/07/2014 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את עדיין בחורה צעירה בלי הרבה ניסיון חיים קל לדבר ולנאום אבל את פאתטית.
    סגור
  • 31.
    כותרת אומללה מפי אישה יפה.... (ל"ת)
    יוני מילואימניק עייף 13/07/2014 14:12
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 30.
    איילת - אל תעשי לי ילד (ל"ת)
    הרווק 13/07/2014 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 29.
    כמה יפה כחה טיפשה!!! (ל"ת)
    yan 13/07/2014 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 28.
    היא חולה בראש, אין פה הרוג אחד!
    moshe leibowitz 13/07/2014 13:46
    הגב לתגובה זו
    8 8
    על מה ולמה להיכנס?!
    סגור
  • 27.
    צודקת ב 1000%
    שרון 13/07/2014 13:41
    הגב לתגובה זו
    7 16
    יש לי שלושה ילדים קטנים ועליהם הצבא צריך לשמור!! בשביל מה יש צבא??? להגן על אזרחי המדינה! גם ילדי יהיו חיילים בעתיד ואז גם הם יגנו על האזרחים.
    סגור
  • 26.
    חבל חבל חבל
    pino@enco.co.il 13/07/2014 13:40
    הגב לתגובה זו
    5 4
    גם רזי ברקאי דיבר שדיברת שטויות בקשר לפוסט על בית הקברות ביפו שלא היה ולא נברא . ועכשיו את הכתבה הזאת. מה הפוזיציה שלך למה את מחרחרת מלחמה למה את רוצה שחיילים יהרגו . למה שלא תשתי מים ותרגעי זה רק יכול לעזור.
    סגור
  • 25.
    נותנים במה לשקד כי היא ניראת טוב - לא משנה שמדברת
    דוד 13/07/2014 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שטויות - היא הזועבי של הליכוד.
    סגור
  • 24.
    נראה אותך טיפשה מטפלת בבן משפחה נכה צה"ל מאה אחוז נכות
    דניאל 13/07/2014 13:28
    הגב לתגובה זו
    20 7
    הרבה שנים ואז מבטיח לך שתחשבי אחרת טומטום
    סגור
  • 23.
    הם יעשו טילים ומנהרות חדשות אחכ ,את רואה כמה קל להרוס
    בא 13/07/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    9 4
    לך את התאוריות שלך ,זה סימן שהן לא נכונות .אין לך קשר למציאות .
    סגור
  • 22.
    חולת נפש!!! (ל"ת)
    אבי 13/07/2014 13:25
    הגב לתגובה זו
    19 11
    סגור
  • 21.
    תכלס, היא צודקת (ל"ת)
    רמבו 13/07/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    10 14
    סגור
  • 20.
    היא יפה-וזהוא (ל"ת)
    יוסי 13/07/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • מה זה יפה ? היא מהממת, מעולם לא היה בכנסת ישראל פרח כזה (ל"ת)
    אופיר מ. 13/07/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    אילת שקד בראש הכוח ובידה סיכה חדה!! (ל"ת)
    אנונימי 13/07/2014 13:19
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 18.
    האמת, היא צודקת ואם נחשוב היטב - זה גם הגיוני...
    אוריאל 13/07/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    10 12
    ועוד משהו.. למרות שרובנו מואסים באנשי הקבע שסוחטים את כולנו לטובתם האישית והפנסיה שאין לה אח ורע בעולם, במקרה בן זוגה הוא טייס קרבי, בן קיבוץ, וסביר להניח שלא מהמושחתים מבין אנשי הקבע וכן, היא יודעת על מה היא מדברת...
    סגור
  • האם שרתת בצבא ? (ל"ת)
    אבנר 13/07/2014 14:10
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • אוריאל ,צריך להבין את התמונה הגדולה ,ולכם אין הבנה כזאת
    בא 13/07/2014 13:32
    הגב לתגובה זו
    8 5
    אחרת הייתם שותקים .
    סגור
  • היא ואריאל, השר מייצגים את ישראל היפיפיה (ל"ת)
    אנונימי 14/07/2014 01:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 17.
    כשאני רואה אותה בשכונה אני זז למדרכה השניה
    שרוליק 13/07/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    19 7
    שקד הייתה משתלבת נפלא במיסיסיפי של 1955 . אתמול הופיעה וטענה במפגיע שנשרף בית הקברות היהודי ביפו ( מה שלא קרה, נשרף בית ערבי ליד) היא בוחרת להלהיט את הרוחות, לזרוע שנאה ולחרר ריב ומדון. אישה נאה חיצונית אך כל כך מכוערת בפנים. אכן הפטריוטיות היא מפלטו של הנבל.
    סגור
  • 16.
    תדאגי לגייס את החרדים
    סמ"פ גולני 13/07/2014 13:14
    הגב לתגובה זו
    17 9
    אנו רוצים לראות מודעות אבל בבני ברק
    סגור
  • לא רוצה לראות מודעות אבל בשום מקום
    חילוני 13/07/2014 13:24
    הגב לתגובה זו
    8 4
    אבל אין שום סיבה שאזרח א שמאמין בחבר דימיוני לא ישרת בדיוק כמו חברו האזרח ב, שאיננו מאמין בחבר דימיוני. גם אין שום סיבה שאזרח ב יסבסד במיסיו אזרח א. על אזרח א לצאת לשוק העבודה ולהתפרנס. יש הרבה עבודה בבניין, לא צריך לימודי ליבה כדי להיות פועל וקבלנים אפילו משלמים מצויין, ואין בחורות בביקיני באתרי בנייה.
    סגור
  • 15.
    איילת שקד קודם שיהייה לך בן חייל אח"כ נדבר !!!
    אזרח 13/07/2014 13:14
    הגב לתגובה זו
    20 12
    קרייריסטית צעירה גנדרנית ופולטת שטויות למכביר !!! על חשבון מי את שולחת חיילינו לעזה שהיא מלכודת אחת גדולה ? אני מאחל לך הדאגה של כל אם חייל בישראל ! לכי לעבוד בעבודה יצירתית , עיזבי אותנו מנאומים חוצבי להבות וחסרי מינימום הקרבה !!!
    סגור
  • חייל זה לא ילד קטן
    אזרח 13/07/2014 13:25
    הגב לתגובה זו
    9 11
    איילת צודקת לגמרי - חיי אזרחים קודמים לחיי חיילים.
    סגור
  • 14.
    מדברת מפוזיציה של חסרת ילדים וחסרת בינה (ל"ת)
    אר 13/07/2014 13:10
    הגב לתגובה זו
    15 10
    סגור
  • 13.
    מקשקשת (ל"ת)
    איילת 13/07/2014 13:07
    הגב לתגובה זו
    15 5
    סגור
  • 12.
    צודקת, אין בררה אחרת
    דוד א 13/07/2014 13:05
    הגב לתגובה זו
    13 20
    אני מבין בהחלט שאנשים שיש להם ילדים או כל קרוב מסוג אחר בצבא חושש מאוד.הממשלה צריכה לראות את האינטרס הכללי של תושבי המדינה. מאחל לכל מקבלי ההחלטות במדינה ובראשם ראש הממשלה שיחליטו החלטות נכונות בעזרת השם
    סגור
  • כבודו משרת בצבא? בניו משרתים בצבא? גיבור גדול של צבאהשם (ל"ת)
    ב"ה 13/07/2014 13:20
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • תוספת ל"מבין הנכבד"
    דוד א 13/07/2014 13:35
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לידיעתך אינני דתי. נוסע בשבת, אוכל לא כשר ועוד. אבל שהעובדות לא יפריעו לך לפתח תיאוריות
    סגור
  • 3 שנים שירות סדיר ו30 שנות מילואים
    דוד א 13/07/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    14 2
    והאמן לי . כדאי שלא תשאל מה עשיתי בשירות המילואים. אתה עשוי לעשות במכנסיים, והמבין יבין
    סגור
  • 11.
    אחרייך!!!!!! (ל"ת)
    מייסדת ההשתמטות 13/07/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    17 5
    סגור
  • 10.
    למה את לא מתנדבת להיכנס אישית לעזה עם משפחתך (ל"ת)
    גרנות 13/07/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    20 6
    סגור
  • לא יתנו לה להכנס לעזה יש גבול לסירחון (ל"ת)
    ארז 14/07/2014 01:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    אני מציע שאילת שקד תהיה בראש הכוח!
    אנונימי 13/07/2014 13:02
    הגב לתגובה זו
    21 6
    כזה אומץ ועוז ,זה מה שיתן לחיילי צה"ל את המוטיבציה בדרך לניצחון הגדול!!
    סגור
  • 8.
    איילת - תכניסי את בעלך והבנים שלך לשם. (ל"ת)
    שלומי 13/07/2014 12:57
    הגב לתגובה זו
    20 6
    סגור
  • 7.
    כול הקלפים אצל ביבי ,לך יש הבנה מוגבלת של התמונה
    בא 13/07/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
    12 2
    הגדולה והקטנה ,ולכן יותר טוב לשתוק ולא לתפוס כותרות במצב כזה קשה .
    סגור
  • 6.
    זה שאת ח"כ לא עושה אותך חכמה....
    אזרח 13/07/2014 12:54
    הגב לתגובה זו
    22 5
    תתעסקי בבעיות של זקנים וביטוח לאומי ולא בדברים שאת לא מבינה בהם.
    סגור
  • בדרך כלל זה עושה אותם מושחתים . (ל"ת)
    בא 13/07/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    הימין הקיצוני לא מעריך נכון את אי העמידות לנפגעים
    דורית 13/07/2014 12:54
    הגב לתגובה זו
    13 4
    עם ישראל מרגיש גיבור וחזק ובר מזל. הכל יתהפך במידיות כאשר יתחילו הרוגים
    סגור
  • 4.
    הגברת שכחה שחיילים בישראל הם הילדים של האזרחים הללו (ל"ת)
    בית הרוס 13/07/2014 12:51
    הגב לתגובה זו
    21 6
    סגור
  • חייל זה לא ילד
    אזרח 13/07/2014 13:27
    הגב לתגובה זו
    5 12
    חייל זה אדם בוגר, בן 18+.
    סגור
  • 3.
    גם בכלכלה היא מבינה וכמובן הכל מתאים לתמוך בדעותיה
    הקלקלנית 13/07/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    11 4
    הימניות הקיצוניות. היא ובנט ערסים ימניים
    סגור
  • 2.
    בטח היא צודקת כמובן הבן שלה ישרת בגלי צהל (ל"ת)
    השקדיה פורחת 13/07/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    15 6
    סגור
  • 1.
    אז תכנסי את ראשונה אם את כזאת גיבורה (ל"ת)
    אנונימי 13/07/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    21 4
    סגור