ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

מטח כבד על ישראל: פיצוצים נשמעו בת"א ובשרון - צפו בסרטונים

צוק איתן, צילום: Getty images Israel
מתקפת הטילים על ישראל לא נפסקת זה היום הרביעי. אחרי שהלילה נרשם מטח טילים לכיוון חיפה וחדרה והבוקר ספגה תחנת דלק באשדוד פגיעה ישירה - אזעקות נשמעו הבוקר גם בת"א והערים הצמודות לה. תושבים מדווחים על דולות נפץ חזקים מאוד.

בתקרית בתחנת הדלק באשדוד, אדם אחד נפצע קשה ועוד 5 נפצעו קל. מדובר בטיל שפגע במכלית שעמדה בתחנת הדלק. לגבי המטח לת"א, הדיווחים הם על 3 יירוטים של מערכת כיפת ברזל.

בסרטון - הפגיעה הבוקר במכלית בתחנת דלק באשדוד:



בסרטון - פגיעה של טיל ברכב חונה באשדוד (אתמול בשעות ערב):

תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    צפו יש להם קונספרציה מאחורי צפו המבין יבין (ל"ת)
    רמי 11/07/2014 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    אבומאזין הכין שטח\למרות מיקוש מילקוד כן שליטה-בשטח
    דוד 11/07/2014 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדור הרגעה אינו פותר בעיה\צריך לתפוס שטח{אולי יביא הסכם} 1.ראיתי שידור תורכי-אותו שידור בשירות ארדואן-כמו נסרללה אדם שחור יושב וחושב קונציפיה של שגעון גדלות 2.כל העולם עם פה פעור איך ישראל בלמה שיגור טילים עלייה אך כמו משחק גרמניה ברזיל או פורתוגל קבוצה ואוחדיה בכו ורצו טיפת רחמנות 3.אי אפשר להמתין מחלה ממירה אחרי כדור ירגע לאחר מכן שוב יחזור כעבים ישתק את כל מערכותיו 4.סעדת אמר וכתב-נעשה שלום ואז הם יוכלו אחד את שני עזה היה שטחה של מצריים-להטיל אחריות עלייה כולל ים עושים כל זה אחרי תופסים חלק כל שהוא מעזה{אפילו אבומאזין הכין שטח עבורינו}
    סגור
  • 11.
    בינתיים בגוש דן רגיעה, הסיכוי להיפגעות קרוב לאפס
    שמטוב 10/07/2014 22:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הסיכוי להיפגעות קרוב לאפס אם נמצאים במבנה מסיבי, חוץ מקומות עליונות. בהשמע אזעקה נכנסים לאיזור מוגן פחות או יותר עד הרגיעה או השמעות פיצוצים (לאחר הפיצוץ אין ממה לפחד).
    סגור
  • פשוט כל הכבוד לחמאס
    55 תווים 11/07/2014 14:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עושים אחלה עבודה
    סגור
  • 10.
    מבצע " צקצוק שפתיים "
    א.דודי 10/07/2014 20:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה השם המתאים למצב ההזוי,הבלתי נסבל והבלתי נסלח (נחשו נא למי הכוונה ?!) השורר עד כה בכל רחבי המדינה , ללא יוצא מן הכלל . שמות אפשריים נוספים: "קריצת עיניים" , "הורדת ידיים", "בלבול מוחות " - וכיוצא בזה .
    סגור
  • 9.
    ...עכשיו אנחנו מבינים את תושבי הדרום...
    עופר מגן 10/07/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נו, אמרנו שמזמן היה צריך לפתור את הבעיה של הטילים בדרום. אנחנו במרכז עכשיו מקבלים טעימה של מה שיש כבר 13 שנה בדרום. החמאס הטיפשים בסוף יזרקו טילים ללבנון מרוב רצונם להראות שיש להם טילים ארוכי טווח...:-) בואו נטפטף לחמאס בחזרה עוד כמה חפצים מעופפים מכל הסוגים וגם נעזור להם להכין בורות כדי לשתול עצים..:-) תושבי עזה, תשימו אטמי אוזניים בין 2-4 בצהריים כשתלכו לישון...ג'וג'ו והחבר'ה באים לביקור עם רעשנים...
    סגור
  • 8.
    בשביל מה הביטוח "החרידה" ? לא יכולים להסתפק ב-"נשמעה"
    י 10/07/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה זה טוב? באיזה צד אתם שלהם או שלנו ?
    סגור
  • אפילו זה לא (ל"ת)
    גם בקושי נשמעה. 11/07/2014 18:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    אולי משא ומתן...
    יפה נפש 10/07/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אולי נשב איתם למשא ומתן נוסיף שטחים שנחזיר את תל אביב יפו ועוד . אה מה אתם אומרים..... זה יגמר ?
    סגור
  • כן (ל"ת)
    55 תווים 11/07/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    מ יודע,אולי ככה יסתלקו מהגרי העבודה מדרום ת"א...
    אני 10/07/2014 11:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לדעתי, כמה מפחידים ככה פחדנים. עוד כמה טילים ודרום ת"א נקיה מהמכה הזאת.
    סגור
  • מה פתאום הסודנים יעזבו ראש הממשלה שלהם ישתתף במבצע
    אני ואתה 11/07/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשחרר אותנו מחמאס
    סגור
  • 5.
    למה "החרידה" ? מספיק
    אריה 10/07/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להיות דרמטי כל כך. אנו כבר ביום השלישי ללחימה וכבר היו אזעקות בתל-אביב. צריך להרגיע ולהמשיך בשגרת החיים.
    סגור
  • 4.
    "החרידה"? לא נסחפתם בכלל... (ל"ת)
    קורא 10/07/2014 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    החרידה? אתם רציניים?
    אמנות ההפחדה 10/07/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איפה ראיתם אזרחים היסטריים, איזו צורה זו להחליט שאנחנו מוחרדים ולתת עוד מוטיבציה לאויבים שלנו. מילא אם זה היה נכון אבלזהזה ממש לא. פשוט שקר בראשית שלכם
    סגור
  • 2.
    "צוק איתן" חחחח תנו להם צוק בתחת....
    יקנטון 10/07/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בשמות ובהגנה אנחנו מעולים
    סגור
  • טוב (ל"ת)
    55 תווים 11/07/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לכול אזרחי ישראל ,תהיו חזקים .זה יעבור . (ל"ת)
    בא 09/07/2014 09:05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור