הטלטלה בצמרת המשטרה: רונאל פישר חשוד שהציע 150,000 דולר כדי לסגור את התיק לאלון חסן

פרשת שחיתות נחשפת: עו"ד רונאל פישר חשוד כי העביר מידע מודיעיני מחוקרים במשטרה לנחקרים תמורת שוחד. חסן: "מי שחפר לי קבר, אני אקבור אותו בו"
רונאל פישר, צילום: רונן פדידה
הותר לפרסום: עורך הדין רונאל פישר הסתבך בפרשה שמטלטלת את צמרת משטרת ישראל. היום הותר לפרסם באופן חלקי חלק מפרטי הפרשה. פישר חשוד כי העביר מידע מודיעיני מחוקרים במשטרה לנחקרים, תמורת שוחד. אחד מהנחקרים הוא יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן אשר הביא למעצרו של העורך דין במידע שמסר למשטרה שכלל הקלטות והעברת מזומנים.

על פי הדיווחים פישר אמר לחסן כי "תן לי 150 אלף דולר ואני פותר לך את כל הבעיות". העדות של חסן הגיעה לחוקרי מח"ש והובילה לתחילת חקירה סמויה. מעצרו של עורך הדין הוארך בבית המשפט השלום עד מחר.

העובדה שפישר נחשב מקורב מאוד לקצינים בכירים הפכה את הפרשה לכזו שרבים מכנים כ"טלטלה בצמרת המשטרה". לפי שעה לא ידוע על אף אחד מאותם קצינים בכירים שקשור לשוחד לכאורה.

נציין כי בשבוע שעבר פרסם חסן בדף הפייסבוק הודעה בלשון: "... אני מרגיש טוב תודה לאל, רוצה להגיד לכם שכל מה שקורה לנו הוא לטובה גם אם לפעמים אנחנו לא מבינים. כפי שאמרתי תמיד יש רק אמת אחת. לסיום אומר דבר אחד, מי שחפר לי קבר אני אקבור אותו בו..."
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    העיקר שרונאל פישר פורש מצקצק בלשונו כשומר המוסר (ל"ת)
    רונאל פישר פשוט דוחה 06/07/2014 16:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    האם ערוץ-2 יפסיק הופעתו ב-"יזמ" כמו שעשו לאייל גולן...?
    אבי קול 06/07/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    גם אייל גולן היה רק חשוד...!!!
    סגור
  • 13.
    אדם דוחה מקווה שירשיעו את הנוכל (ל"ת)
    טוני 06/07/2014 14:19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 12.
    אלון חסן. מי מגן עליו שלי יחימוביץ ומפלגת האבודה -
    משה ראשל"צ 06/07/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלה המושחתים האמיתיים נוני מוזס תרדוף אותם כנראה נוני חבר של חסן
    סגור
  • משה אל תיתןלעובדות להפריע לך
    אחד 06/07/2014 16:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלי יחימוביץ דווקא גינתה אותו מכל וכל.
    סגור
  • 11.
    מפרשת דן כהן היה ברור כי עבריינים מכל העולם ימצאו מקלט
    בחסות בכירי המשטרה ו 06/07/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרקליטות ועוד...
    סגור
  • 10.
    אלון חסן - "הלוחם בשחיתות" פפחחחחחחח (ל"ת)
    נו באמת, מאמינים לו? 06/07/2014 13:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 9.
    אח שלי נעזור לך להיות חבר כנסת ב שס (ל"ת)
    בוסו 06/07/2014 12:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    ממש חסיד אומות עולם!
    אזרח 06/07/2014 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עוד בסוף הוא לא יקבל כלום מדינה של מושחתים ואינטרסנטים המשטרה אפילו לא יודעת לעבוד ולהביא ראיות לאן הגענו
    סגור
  • 7.
    זה מאוד קשה להצליח כשעם מיוחד מנהל את עצמו (ל"ת)
    מנחם 06/07/2014 12:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    אלון חסן - "צדיק" "הדלקת משואה בהר הרצל" (ל"ת)
    השכן ממול 06/07/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 5.
    אלון חסן - הר של טומאה ושחיתות (הישראלי החדש!)
    רוני 06/07/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    19 2
    ים של סירחון על ימין ועל שמאל שרה נתניהו מנסה להחליף ריהוט הגן על חשבוננו ואוכלת שם גלידה פואד המאפיונר שרוצה להיות נשיא שיטרית "היקר" ודליה איציק מפליציק - עוד נשיאה!!! בושששששהההההההההה!
    סגור
  • 4.
    נראה קישקוש - העו'ד לא יכול להשפיע בכלום כאן.
    אבי. 06/07/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זה בטח העו'ד המרוקאי שמופיע ב טלווזיה [ לא רוצה לומר את שמו.] .
    סגור
  • 3.
    תמות נפשי עם פלישתים . (ל"ת)
    גל 06/07/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    מדינת מאפיה. (ל"ת)
    צחי 06/07/2014 11:22
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 1.
    אלון חסן - לא יעזור לך, תשב בפנים בסוף (ל"ת)
    שכן של אלון 06/07/2014 11:13
    הגב לתגובה זו
    21 3
    סגור