ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

סגירת המרכולים בשבת: גילה אלמגור - "איראן כבר כאן, זה מפחיד", אבי כץ: "אנחנו לא מדינת עבדים"

שר הפנים גדעון סער החליט לסגור חלק מהעסקים בתל-אביב. בעלי קופיקס: "לא יקרה שום דבר אם תקנו חלב ביום שישי"
 |  39
עיר עם הפסקה
Share
שר הפנים, גדעון סער, ותושב העיר תל-אביב, החליט לשים קץ לפתיחת מרכולים בשבת למעט מרכזי מסחר גדולים כגון נמל יפו ונמל תל אביב. החלטתו עוררה סערה גדולה בקרב תושבי תל-אביב רבים וכאלה שמתנגדים לכפייה דתית.


מיטל להבי סגנית ראש עיריית תל-אביב וראש מרצ בעיר:

"בשנה האחרונה קודמה חקיקה שמשאירה עצמאות לרשויות המקומיות. אלא שהממשלה לא הפנימה שהעיריות מתנהלות באחריות ומקצועיות. התושבים הם שבחרו את האנשים שקובעים. תל-אביב-יפו עיר ללא הפסקה ויש כללים להפעלת עסקים בשבת. שר הפנים שולח אותנו לנמל ת"א, לנמל יפו ולמתחם התחנה ומאפשר לנו לבצע רכישות בתחנות דלק שבהם עובדים חיילים משוחרים כמקצוע מועדף. זאת ממש צביעות כמו שלילת זכויותנו לתחבורה ציבורית בשבת".

מהרטה ברוך-רון סגנית ראש עיריית תל-אביב וחברת סיעת מרצ:

"החלטת שר הפנים גדעון סער כאילו לקוחה מפרק לא מוצלח ב'משחקי הכס', רק הפעם המאבק הוא בינו ובין נתניהו על גבם של תושבי תל אביב-יפו. המועצה הנבחרת של העיר תל אביב-יפו קיבלה החלטה הנגזרה מפסיקת בג"צ. אין מקום להתערבות שר הפנים בנושא וכל טענותיו הם תירוצים. אם הוא באמת מקדם מדיניות של החלת החוק על כל המדינה אז מדוע אינו סוגר עסקים בנצרת בשבת ומדוע אינו מאפשר נסיעת כלי רכב בבני ברק ובמאה שערים בשבת כמתבקש על פי החוק?". אבי כץ, הבעלים של רשת "קופיקס", אמר הבוקר לגלי צה"ל כי "בעלי המכולות הקטנות לא יכולים להילחם ברשתות הגדולות שמסוגלות לפתוח גם בשבתות. אנחנו לא מדינת עבדים - למה שיעבדו בשבת? רשת הום סנטר לא מקבלת עובדים שלא מסכימים לעבוד בשבת". השחקנית גילה אלמגור, אמרה לעיתנאי ניב רסקין כי "זה נראה כמו החלטה פופוליסטית. תל-אביב ייחודית, מקום שבו חיים זה לצד זה כל הדתות וכל המגזרים. זאת עיר של חופש שכיף להיות בה. איראן כבר כאן - זה מפחיד אותי, זה כמו סרטן, תנו לתל-אביב לנשום בקצב שלה. יש כאן כיף בלתי רגיל. אל תשתלטו על חיינו - תנו לנו לנשום".

אבי כץ: "לא יקרה שום דבר אם תקנו חלב ביום שישי. אתם מקפחים את הזכויות של מי שלא עובד בשבת".

גילה אלמגור: "אני מזמינה אותך לשבת בתל-אביב, זאת עיר אחרת. תן לנו לחיות בשקט ובשמחה אל תקלקלו לנו את תל-אביב. זה אי של שפיות, כיף לקנות חלב בשבת".

שר האוצר יאיר לפיד, תקף אתמול בחריפות את החלטת גדעון סער וכתב בפייסבוק כי "החלטת שר הפנים לסגור את המרכולים בת"א בשבת היא תמוהה ואנחנו מתנגדים לה בכל תוקף. כמו שהדתיים מבקשים סטטוס-קוו בירושלים, מגיע לעיר החילונית ביותר בישראל להישאר פתוחה וללא הפסקה כפי שהיתה במשך שנים רבות. ההחלטה מייצרת עימות מיותר בין דתיים לחילוניים, ולא תורמת לצביון היהודי של המדינה, אלא יוצרת מתחים בעיר שעד עכשיו כולם חיו בה בשלום".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

39 תגובות ב-37 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
37 דן 01/08/2014 09:32 סגירת מרכולים בשבת
מי זו גילה אלמגור שמרשה לעצמה להתלהם על כל דבר שקורה במדינה ש ל ה . לא מתאים לה היא יכולה לבחור לחיות במקום אחר.
36 רינת 30/07/2014 16:24 להפך , זה לשמור על שעות המנוחה של העובדים
יש זלזול בעובדים, למעשה החוק הזה יגן עליהם ויתן להם לנוח. הם עובדים עד מאוחר בלילה וגם בשבתות, מנוצלים מבלי שמשלמים להם שעות נוספות ותעריפי לילה ושבת. חוץ מזה , הגיע הזמן שכל הטפשים לא יקנו איפה שיקר ואחרכך יעשו לנו הפגנות שיקר בישראל!!!!!
35 עוז 21/07/2014 01:29 איזה תל-אביבים עלובים, שקונים במחירי השחיטה של AM PM
ואז בוכים על "יוקר המחייה". לא יקרה כלום אם תקנו אוכל בכל אחד מששת הימים האחרים.
34 אנה 10/07/2014 15:53 גילה לכי כבר הבייתה
מלכת הכביש {פרוצה} את צריכה להיות בגבליה, שם זה אירן מתאים לך בדיוק
33 מלמל 01/07/2014 14:23 נערים נרצחים במועדונים. אלימות עובדים זרים. גניבות
כל זאת לא מפריעה לגברת המכובדת הנ"ל רק אם ישמרו שבת זה הדבר הנורא ביותר שיכול להתרחש במדינה
32 בא 30/06/2014 15:44 צריך לבדוק את המשכורת של גילה . (ל"ת)
31 ינ 30/06/2014 15:28 מה קרה גילה זה הגיע אליך התעוררת (ל"ת)
30 יהודי שלא מפחד 30/06/2014 15:11 כל הכבוד לגדעון סער, מדינה יהודית זו לא רק סיסמא.
השמאל התל אביבי המשתמט הוא עוכר ישראל והיהדות.
29 כל הכבוד סער 30/06/2014 15:01 חולדאי אפס גנב (ל"ת)
28 קצלבאום 30/06/2014 15:01 כפיה דתית
בתור זוג צעיר כדי לרכוש דירה עבדנו גם בשבתות...והקבלן לא שאל אם הכסף חילוני....
27 שרון 30/06/2014 14:59 הכותרת מטעה: פתיחת מרכולים בשבת ! מדינת חוק רק שנוח? (ל"ת)
26 אגמון 30/06/2014 14:54 הסרטן האמיתי הוא קומץ הזוי ה0 מאל !
ערב רב וקומץ הזוי השמאל ההזויים הם , הסרטן האמיתי!
25 גדי ל. 30/06/2014 14:41 תנו לנוח! לא קשור לדת!!
כל השבוע עובדים קשה! בכל מקום בעולם יש יום מנוחה כי זה גם כלכלי וגם מוסרי. אז יצא שזה שבת, אז מה, אל תהיי כזו כבדה. לבן אדם יהיה זמן להיות עם המשפחה, לכייף, לנוח, להתנתק ממירוץ הכסף והלחץ היום יומי. אל תדאגי אלמגור ושאר החבר'ה, אנחנו רחוקים מלהיות אירן.
24 יאיר 30/06/2014 13:55 גילה לא מתאים לך. היא הולכת לבית כנסת
בחגים, שם הרב איש מאוד אהוב על הבריות ומקרב את כולם אף היותו חרדי ליטאי (נין של הרב אריה לוין). היא נמנתה עם הפעילים למען בית הכנסת בעיריה (חלק מתושבי הרחוב היו נגד הבית כנסת וחלק בעד - היא הייתה תומכת נלהבת ). לכן הפלא ופלא התבטאויותיה בעת הזו. אם לא הייתי יודע/מכיר הייתי חושב שהיא שונאת דת, אבל לא כך המצב. גילה חיזרי בך. חוץ מזה את גרה ברוב שקט ונעים שם לא מרגישים רעש והמוניות בשבת, אלא ממש מקט ונעים, אך מה עם כל התושבים שגרים ברחובות יותר הומים? גם אם הם לא דתיים - הם רוצים קצת שקט ומנוחה. (בתל אביב יש לא מעט מבוגרים, זקנים, משפחות ותיקות וכו'. לא כולם בעיר בעד להפוך את תל אביב לאיביזה 2)
23 גיא 30/06/2014 13:48 את עובדת בשבת ??? גם אני רוצה מנוחה
אני לא העבד שימכור לך חלב ביום שבת גם ככה המשכורת עולם 3 זה עבדות לעבוד בלי הפסקה ולראות ריאלטי בערב חחח אני לא הפראייר שלך תמכרי את חלב בשבת
22 א.מ 30/06/2014 13:07 נסי למצוא גב' אלמגור,קיוסק קטן פתוח באירופה ביום א'...
גם שם זה איראן? הם לא רודפי בצע בכיינים .את יום השבתון הזה אנחנו היהודים המצאנו ואותו אנו הראשונים לרמוס ברגל גסה.אני לא דתי אבל השקט חשוב לי כמו להם באירופה.יום אחד של שקט ואחרי זה חזרה לבית המשוגעים.
רונן 30/06/2014 14:30 לא מדוייק
האמת שאירופה המערבית כבר מזמן פועלת אחרת..ימי השבתון שלהם כבר מאופיינים במרכזים פתוחים וחלק מהמדינות אחת לשבועים ימי השבתון פתוחים..אך לדעתי אין בכך כדי להשליך עלינו..וזאת משום השאלה הפשוטה,האם בגלל הצביון היהודי אנו סוגרים או רק בגלל יום שבתון....
21 רוני 30/06/2014 13:07 מתחסדים ארורים
אני בטוח שכל מי שרוצה שיהיה פתוח בשבת - לא עובד בשבת ! אני רוצה לראות שרון חולדאי יבוא לעבוד בשבת - לא.... חס וחלילה הוא רוצה להיות עם בני משפחתו או מנכל ampm מעניין איפה הוא עושה ברביקיו בשבת כשהעובדים שלו מכניסים לו עוד קצת שומן למשכורת חוכמה גדולה לרצות שהחלשים יעבדו בשבילינו בשבת ואנחנו נשב בבית גועל נפש !!!!!! חוצפה !!!!!!
20 אירן ????? 30/06/2014 12:32 גילה בקרוב כיסוי ראש , ד מ ו ג ר פ י ה !
20 שנה להשקעה בחרדים ומתנחלים לא ירדו לטמיון .
19 המאמין 30/06/2014 12:28 חיי נהנתנות של תל אביבים רבתי
אתם לא יכולים רגע אחד בלי נהנתנות ובלי מכולת וחס ושלום בלי סלולרי בהישג יד/עין תלמדו משומרי המסורת והדת שיודעים לדחות סיפוקים ולהיות עם סגולה ויחודי
18 מ.דורית 30/06/2014 12:24 מעניין מה דעתה של אשת השר "הטריה" ..??
או שמא גם היא שותפה לרעיון לפיו "הנסיך" שלה חותר בטריקים שונים לכבוש את משרד ראש הממשלה ולהכשיר עצמה להיות הגברת הראשונה ברחביה במקום שרל'ה "אהובתה"....... חלומות באספמיה
17 למה לא חשבתם על זה 30/06/2014 12:13 תקנו מקרר ותשימו אוכל במקרר לשבת והוא לא יתקלקל (ל"ת)
16 יופיטר שוקי הון 30/06/2014 12:01 גיוס 100 מיליון שח הזרקה לתא 100
972532855155 יופיטר שוקי הון
15 כי הן חושפות הכל... 30/06/2014 11:54 שר הדתות יכול גם להחליט שכל הנשים בת"א ילכו עם בורקה... (ל"ת)
14 דני חילוני מבני ברק 30/06/2014 11:33 למה לא פותחיל את המכולת ע"י הבית שלי בבני ברק?
בעל המכולת ע"י הבית שלי אינו דתי והוא מת לפתוח בשבת כדי להתפרנס קצת יותר, אך הוא יודע שאם יפתח את המכולת בשבת - תוך חצי שעה שורפים לו את העסק... כך זה במדינת אירן..אני מקוה שרון חולדאי לא ישבר ותל אביב תשאר ליברלית כמו שהיא היום.
13 go 30/06/2014 11:12 ויאיר לפיד ממשיך לשבת בממשלה
חדל אישים, איפה העקרונות ? יאיר בבחירות הבאות תקבל 0 מנדטים!
12 גילה "מתלהמת" אלמגור 30/06/2014 10:51 כלומר כל אירופה זה אירן כי שם בימי ראשון הכל סגור לגמרה (ל"ת)
11 מנ 30/06/2014 09:43 בגלל שגילה רוצה לקנות חלב
כל תל אביב צריכה להיות פתוחה בשבת..לעובדים לא מגיע מנוחה . אז רק בשביל גילה בואו נפתח את תל אביב גם בשבת...כמה חרפה ,אין לכם בושה . פעם בשביל חלב היית דופקת בדלת של השכנה....תדפקי גם עכשיו
10 רן 30/06/2014 09:37 מי שרוצה לחיות כמו גוי שילך לגור באירן ושלא יבלבל לנו..
את המוח.אתם התל אביבים רוצים להתנתק מעם ישראל ומשורשיו?
9 אבן 30/06/2014 09:34 אותי מפחיד שגילה אלמגור כאן! (ל"ת)
8 אלי 30/06/2014 09:29 גילה צודקת הפצצה של אירן בדרך לתלאביב על חילול השבת
חולדאי התיר מצעד גאווה בעקבות זאת קבלנו חתיפה של השלושה עכשיו תבוא הפצצה
7 מושון 30/06/2014 09:25 גילה שכחה מאיפה היא באה
זריקת אבנים לבאר שלהם אופייני לאמנים שהצליחו
6 אבי 30/06/2014 09:04 לאבי כץ
אני מציע לך לא להתערב בנושאים גדולים שהם לא לך, תשאיר את הכפייה הדתית ב-ד אמותיך ותהיה בשקט לפני שתחטוף איזה חרם שיגרום לנזק לרשת שלך
חילוני 30/06/2014 12:55 הבעת דעה- תגובה ל 6
תגובתך לדעתי יותר גרועה מהחלטת השר סער. איום של חרם וסתימת פיות זה מתאים לאיראן
5 המשיח 30/06/2014 09:03 עם שלא מכיר בעברו אין לא עתיד (ל"ת)
4 HAKY1 30/06/2014 09:03 לפני שמקשקשים שטויות תלכו לעבוד גם בשבת.חסרי משפחה וילד (ל"ת)
3 גם את הבורסה מתאים ל 30/06/2014 08:51 לפתוח את הבנק בשבת לי זה נוח לסידורים למה לא נראה אותכם (ל"ת)
2 ושם זה לא אירן 30/06/2014 08:47 הרבה מדינות באירופה בשבת סגור כי גם המוכרים רוצים מנוחה (ל"ת)
1 hg 30/06/2014 08:41 אוי גילה גילה
כמה דמגוגיה יא גילה . אני תל אביב כל חיי, ואני מהמעמד הנמוך שצריך לעבוד גם בשבת בשביל להתפרנס ,בשביל שאת תהני לקנות חלב בשבת. אי של שפיות או אגואיזם טהור? כתל אביבי כל חיי אני אומר לך חד משמעית,,,זאת העיר הכי הזויה בעולם. ש 80 אחוזים מתושביה על כדורים . לכי תלמדי קצת תורה תחפשי סרטונים של הרב זמיר כהן ביוטיוב, אולי פספסת את כל החיים שלך בלחיות בבועה במקום להכיר במציאות. עוד אחת.....פככככ
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש