ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

צפו בקטע: חנין זועבי מסולקת ממסעדה - "למה קפה מגיע רק לכם?"

 |  49
הסערה נמשכת
Share
אחרי הסערה שעוררה חנין זועבי סביב פרשת הצעירים החטופים, חברת הכנסת מרגישה את הרחוב הישראלי - והוא לא ממש מקבל את התבטאויותיה.


הסרטון פורסם בעמוד הפייסבוק "גם אני בעד הדחת חנין זועבי", דרך קבוצת הווטסאפ "ווצאפ כ"ס". עד כה זכה הסרטון ל-1,200 שיתופים ולמעל 4,000 'לייקים'. מרבית המגיבים לסטטוס תמכו בבעל המסעדה שכביכול גירש את זועבי, למרות שזה לא מה שעולה מהסרטון. היו אלו יושבי המסעדה שקראו לה "בוגדת".

בסרטון ניתן לראות שיושבי המסעדה הם אלו שקוראים קריאות כנגד זועבי בעוד בעל המסעדה מנסה להרגיע. האירוע ככל הנראה התרחש ביום שני האחרון בקפה ארומה בצומת כפר קרע שבואדי ערה.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

49 תגובות ב-39 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
39 א.ב. 08/07/2014 14:24 צפת
מי שאינו מתייחס אלי כבוגדת, לא רואה בה אזרחית ישראלית. חומר למחשבה.
38 ציוני 30/06/2014 13:11 מה אתם רוצים מזועבי ?
כל הכבוד לדמוקרטיה הישראלית. אי של היגיון בתוך עולם מטורף שסובב אותה. אני לא מאשים את זועבי. היא פלסטינית ולא יוצאת אגודת אוהבי ציון . לפחות היא לא צבועה. מצד שני כנוצריה, כדאי שתחשוב קצת על מה היה עולה בגורלה אילו הייתה נופלת בידי אחיה מדעאש !!
37 דינה נסים 30/06/2014 11:25 זועבי
איזה פנים יש לה להכנס לבית קפה- חצופה. אני הייתי מתביישת להכנס לבית קפה אחרי כול כך רע שהיא עשתה
36 Gvili52 28/06/2014 16:17 היא מבינה את השפה הזו טוב מאוד (ל"ת)
35 דינה 27/06/2014 19:51 זועבי
שתואכל רעל אישה רעה ובזויה.
34 זאב 27/06/2014 14:20 את בוגדת , לא איך קוראים לו
חנין זועבי, את בוגדת בעם הפלשתיני שלך. את חיה במדינת ישראל הגזענית עם האפרטהייד, במקום לחיות בקרב אחיך הפלשתינים הסובלים כל יום. את צריכה לחיות שם ואז תוכלי להאשים בבגידה את איך קוראים לו...
33 צחי 26/06/2014 21:25 לא מבין למה בוגדת ממתי היא ההיתה איתנו (ל"ת)
32 אלון 26/06/2014 14:19 גזענות. היא בסך הכל ביקשה קפה. ואני מאיתמר. (ל"ת)
31 אלכס 26/06/2014 13:34 בכל מדינה נורמלית היו זורקים אותה
לפחות לשכנים
30 ציון 26/06/2014 11:48 חנין זובי מיתנהגת כמו אחת מ70 הבתולות המובטחות לשהידים (ל"ת)
29 משה 26/06/2014 10:29 תקשורת
התקשורת נותנים לה במה להביע את עמדותיה. צריך להחרים אותה בכל כלי התקשורת ולא לתת לה להביע את עמדותהה .
28 משה 26/06/2014 10:26 גיס חמישי
בארצות ערב אחת כמוה היתה תלויה בכיכר העיר.
27 מוטי 26/06/2014 08:26 חילופי אוכלוסין
אם יגיע היום הזה שבו נגיע להסכם עם הפלשתינאים חייבים לעשות חילופי תושבים. כל היהודים כאן. הערבים כולל אזרחי ישראל-שם.
26 sami567 25/06/2014 22:30 חנין זועבי
המילה בגידה מתאימה לאזרח המדינה , ואילו חנין זועבי רואה את עצמה אזרחית של מדינת פלסטין, לדעתי צריך להראות את הדרך לשם, ולשלול ממנה את האזרחות הישראלית.
25 אחמד 25/06/2014 20:08 זועבי
כערבי אני אומר לכם את האמת האישה הזו עברה כל גבול לא רק זה היא גם חצופה ולפחות איתי היא בכלל לא מייצגת האישה הזו כל הזמן מנסה לעכר ולקלקל את היחסים בין יהודים וערבים במדינה
24 דליה 25/06/2014 19:21 הכותרת-שיקרית במכוון-בעל המסעדה לא גירש אותה
מצפיה בסרטון הקצר - אחד מאורחי המסעדה שישב ביחד עם חבריו אמר לה שהיא בוגדת ושתלך לעזה וכו' . חבריו הרגיעו אותו ובעל המסעדה נראה מושיב אותה ומבקש מהבחור להרגע. זו האמת. לדעתי צריך לתת לה להרגיש רע אבל בטח לא לצלם ולתת כותרת לא נכונה שהופכת אותה לקורבן, כי האישה הזו עובדת בלהקים שערוריה, אחרת מי יזכור מה עשתה למען ערביי ישראל ????
23 אבו סיף 25/06/2014 18:41 אשה קטנה מול מעצמה של חוליגנים (ל"ת)
אני 30/06/2014 12:20 לרסס אותם כל עוד הם קטנים (ל"ת)
אנונימי 25/06/2014 23:27 אבו סיף
כנראה מזמן לא הסתכלת במראה
22 חכ קראה למרד עממי וי 25/06/2014 15:42 יושבת בכנסת -בעזה איראן וסוריה היו תולים אותה
פה משלמים לה משכורת -לכי לעזה יא בוגדת
21 tamoy 25/06/2014 15:39 לגרש אותה מבית קפה זה לרדת לרמה לא לעינין
לגרש אותה מבית הקפה זה לא רציני, זאת ירידה לרמה של הארצות והעמים אותם היא משרתת. זהו מחיר הדמוקרטיה שבה נציגי האוייב יושבים בבית המחוקקים. אגב היא לא יותר גרועה מכמה יהודים שיושבים שם. מזיק וחסר תועלתלרדת ק לרמה שלהם. מי שגרש אותה מבית הקפה והתווכח איתה משרת אותה ואת מטרותיה.
20 קמי 25/06/2014 15:31 שתלך לבית קפה בעזה! (ל"ת)
19 פראירים 25/06/2014 14:59 יורים לעצמכם ברגל (כנסו)
אתם כל הזמן מרימים לזועבי להנחתה. מספיק. אתם נותנים לה את הבמה שהיא כל לך משוועת לה. תתעלמו ממנה.
א 25/06/2014 18:19 איזה עצה של גן חובה - זה לא עוזר להתעלם מזבלים (ל"ת)
18 בא 25/06/2014 14:57 אוכלת מחרבנת ועושה פרובוקציות , וככה ניבחרת .
היא התחתנה עם .....עצמה .
17 גמרנו השביתה של הרעב 25/06/2014 14:51 הבוגדת זובי 500 אסירים חמים עליך נא להתנהג
בפתיחות (אנחנו עם מקל לא נוגעים בך )
16 טוב מאד. ככה ייעשה! 25/06/2014 14:44 לא ברור איך יש מסעדות שעוד נותנות לה להיכנס. שתאכל בעזה (ל"ת)
15 בא 25/06/2014 14:40 עוד פעם תופסת כותרות ,מה אתם ילדים . (ל"ת)
14 ציניקן 25/06/2014 14:27 מסעדה "לא ליהודים, לא לכושים, לא לזועבי" (ל"ת)
13 למה ציפיתם? 25/06/2014 14:25 היא כזאת . אנחנו פה 2 מדינות אחת בתוך השניה
2 עמים . שלא לדבר על היהודים שמחולקים לאשכנזים ספרדים עשירים עניים וכו. לייבוביץ צדק כשאמר שהכיבוש משחית נהפכנו לעם של בהמות כל בעל ארומה בהמה לא פחות מזועבי
12 מיכל 25/06/2014 14:23 כף רגלי לא תדרוך בארומה הזה. (ל"ת)
היא מחבלת מה את מגינ 25/06/2014 15:44 מגנה עליה (ל"ת)
לכי לעזה את והיא 25/06/2014 15:35 יי (ל"ת)
11 אנונימי 25/06/2014 14:19 כך צריך לעשות לכל עוכרי ישראל שעושים
שימוש בדמוקרטיה לצרכיהם, ומצד שני הם מייצגים את כל מה שנראה ונחשב כאנטי ישראלי. הייתי מצפה מח"כית נאורה שכמותה, שתציע את עצמה ככופר לחוטפים במקום שלושת הילדים התמימים.
בא 25/06/2014 14:53 נכון ,היא מקבלת כאן פרסום בחינם ,ואתם משחקים לידיה ,
הכול זה פרובוקציות עלובות .
10 רחמים אין 25/06/2014 14:11 אין לה רגש אמהי לכן זועקת (ל"ת)
אמא יקרה לי 25/06/2014 14:21 אני לילדים שלי לא הייתי נותנת לעלות על טרמפ בלילה
אמא טובה דואגת שהבן שלה יחזור הביתה בשלום ולכן אני כאמא טרחתי ב 12 בלילה להחזיר את ילדיי .
ישראל 25/06/2014 14:49 מה?!
את רצינית? ילד שנוסע בטרמפ זה כי אין לו אפשרות אחרת. לא יאומן... נשמע לך הגיוני שמהשומרון הורה יגיע לחברון לקחת ילד פעמיים בשבוע?!
לישראל 25/06/2014 15:04 כן ועוד כן יגיע 10 פעים לאיסוף את הילדים גם אם צריך מאי
מאילת .ילדים זה צחוק? הקמצנות הורגת כמי שמכיר את הנפשות הפועלות מאזורים אלו מלאים כסף ומקבצים את היד. לא פעם אני אוסף ילדים ומזהיר אותם לבל יעלו על טרמפים. צריך לקרוא לילד בשמו ההורים אשמים.למי שיש טענות כלפיי שישתה מים קרים .בנתיים הילדים אלו שנפגעו וחארם עליהם שיחזרו הבייתה בשלום אמן
אחד 25/06/2014 16:04 צודק , סוף סוף מישהו אומר את האמת, ההורים אשמים
שנתנו לילדים לנסוע בטרמפים, בלילה, באזור עוין ומסוכן. אני במקור מהגליל המערבי, אזור לא מסוכן, וכשהיינו נערים, מעולם הורי לא אפשרו לנו לקחת טרמפים בכביש באמצע הלילה. אם היה צריך היו מסיעים אותנו
9 דוד ל. 25/06/2014 14:05 נראה אותה מדברת חופשי כך מגד אסאד...
מרושעת! חצופה שמדברת על נערים תמימים שנחטפו על ידי רוצחים צמאי דם! נראה אותך מדברת כך בתור ערבייה בסוריה נגד אסד, או באחת המדינות "הנאורות" של האחים שלך! הדמוקרטיה עלתה לה לראש והיא בוגדת במדינה! צריך להכניס אותה לכלא ומהר בשם החוק!!! מה שהיא עושה זה הסתה פרועה נגד חפים מפשע!!!
8 יג 25/06/2014 13:48 מה שהכי הורג אותי זה שאני צריך לפרנס חלאה כזאת!!! (ל"ת)
7 שלום 25/06/2014 13:44 חבל על האנרגיה
לא כבוד גדול להתייחס אליה !!! גם תירקו לה על הפנים תתענג כאילו זה בושם!!!!
6 לפרסם את זה בבקשה 25/06/2014 13:37 למה למה ככה ? זה לא מספיק
היה צריך להכנס באבו אבוהה נעל העולם גייס חמישי מקבלת משכורת מהמיסים שלנו, מסריחה גיפה .
5 מארקו 25/06/2014 13:36 בכל מדינה נורמלית זועבי הייתה לכל הפחות נזרקת מהכנסת
איך יש גישה לזועבי למסדרונות הכנסת כאשר תומכת במוצהר בחמאס ובג'יהאד שכל תאוותם היא רצח, דם והתעללות בגופות ? מדוע זועבי אינה נמצאת בחדרי חקירות יום ולילה?
4 zukr 25/06/2014 13:36 נהדר, כל הכבוד, (ל"ת)
3 מה יש לדבר? 25/06/2014 13:34 העם מתאים למנהיגיו. מדינה של צחצחים עם כסף (ל"ת)
2 דחלימוחי 25/06/2014 13:33 כל הכבוד
יישר כוח