ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

דליה איציק מסבירה: כך קניתי את הדירה בת"א, משכנתא של 1.9 מיליון שקלים והלוואות מהאבא ומהאח - הפירוט המלא

איציק מסבירה בצורה ברורה - מאיפה הכסף לדירת היוקרה בת"א שנרכשה ב-4.6 מיליון שקל (עד רמת הסניף בו נלקחה המשכנתא!)
דליה איציק, צילום: בוצ'צ'ו
המירוץ לנשיאות. המועמדת לנשיאות דליה איציק הסבירה היום בפרסום בפייסבוק כיצד מימנה ב-2013 רכישת דירה במגדל גן העיר בתל אביב ב-4.6 מיליון שקל, זאת לאחר שבצל פרשת פואד בן אליעזר - החלו להישמע גם קולות התוהים כיצד הצליחה דליה איציק לרכוש לאחרונה דירה בפרויקט הפאר התל אביבי. אז איציק החליטה להסביר באופן ברור ומפורש - מאיפה הכסף לדירה.

וכך היא כותבת: "היום הנחיתי את רואה החשבון שלי להכין בעבורי בהקדם הצהרת הון מעודכנת, שאותה אפרסם לציבור במלואה (הצהרת ההון האחרונה שלי מהכנסת היא מ-2012, וכבר הוריתי לכנסת למסור העתק ממנה לכל דורש)", אמרה איציק בראשית דבריה. "אני קוראת לכל המועמדים להצטרף אלי ולפרסם את הצהרת ההון שלהם ואת הצהרת הבריאות שלהם בהקדם האפשרי".

"עד להשלמת הנייר הפורמלי, חשוב לי שתדעו שעבדתי כל חיי. כבר בכיתה ד' התחלתי לעזור בכלכלת המשפחה (כיוון שאמי נאלצה לפרנס את שמונת הילדים בעצמה), דרך היותי מורה ועד לתפקידים ציבוריים בכירים בעירית ירושלים, בכנסת ובממשלה ב-26 השנים האחרונות. בעלי ואני חיים עשרות שנים בדירה צנועה בירושלים. בשנת 2009 רכשנו דירת קטנה ב-923 אלף שקל בעיר, מכסף שפדיתי מקרן ההשתלמות בניהול פסגות שלי ושלי בעלי".

"השתמשנו בכסף שחסכנו כל חיינו"
איציק ממשיכה: "בשנה שעברה החלטנו למכור אותה, כדי להשתמש בכסף הזה לרכישת דירה בת"א. כדי לבצע את הקניה, השתמשנו ב-500 אלף שקל שקיבלנו מאביו של בעלי אשר מכר דירה, תיקון בהפרשות פנסיה בגובה 450 אלף שקל, בהלוואה שלקחתי מאחי (כ-750 אלף שקל) ובכל החסכונות של בעלי ושלי (בסביבות מיליון שקל) שחסכנו כל חיינו".

"לאחר מכן לקחנו מבנק לאומי (סניף רמת גן) משכנתא של 1.9 מיליון, שחלקה יוחזר כאשר נשלים את מכירת הדירה בירושלים (הדירה נמצאת בשלבי מכירה סופיים). כל המסמכים הרלוונטיים יימסרו כמובן במסגרת הצהרת ההון. זהו כל הסיפור".

איציק מסבירה כי "כמו רבים מבני דורי אשר עבדו קשה, הגענו ליציבות כלכלית יחסית. אולם העושר הכספי (לא שיש רע בכך) לא עניין אותי, אלא המשך השליחות הציבורית לאורך עשרות שנים. היו שייעצו לי לא 'להגביר את השיח' בנושא, אבל אני מאמינה שלהיפך - אור השמש הוא אכן המחטא הטוב ביותר. כך נהגתי בכל תפקידיי הציבוריים והממלכתיים, וכך אמשיך לנהוג תמיד. כמי שכיהנה כנשיאת המדינה בפועל אני יודעת היטב כי מי שיבחר השבוע להיכנס לבית הנשיא יהיה חייב לחזק באופן מיידי את אמון הציבור במוסד זה. אם אבחר - כך אעשה"
תגובות לכתבה(64):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 58.
    לא נראה טוב
    אורי 15/06/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא בחובות מאד גדולים. לא ייתכן שלא תכננה לעזור לילדים שלה...כנראה שכספים מסויימים מאד הלכו אליהם. לבדוק.
    סגור
  • 57.
    הבשורה המשמחת בפנים !!
    עידן 11/06/2014 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי גם לנו מגיע "תיקון בהפרשות פנסיה 450 א' ש"ח"?
    סגור
  • 56.
    4 מיליון שקלים שה כבר לא להיות עשיר...
    גיא ע. 09/06/2014 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני חשבתי שלזכות ב4 מיליון בלוטו שה להתעשר. אז כנראה שטעיתי. חוץ מזה, בטח יש לה הלוואות מעוד מקומות. נראה מה יצא מהתצהיר שלה. בטח יחקרו גם אותה.
    סגור
  • 55.
    חסר לי יותר ממליון שקל בחישוב. מריח רע מאוד (ל"ת)
    בני 09/06/2014 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    ח"כ איציק
    אלי 09/06/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שיודע לחסוך תמיד יהיה לו ,במיוחד אים אתה עובד מדינה.
    סגור
  • 53.
    האם משתמטת משרות צבאי ראויה להיות נשיאת המדינה??? (ל"ת)
    קובי 09/06/2014 12:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    מה אנחנו ילדים תמימים?
    אלי 09/06/2014 08:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בלי לחשב כלום רואים כמה העניין/ ההסבר כל כך לא רציני וכל כך מתחמק לא הייתי קונה ממך רכב יד שנייה !!!!!
    סגור
  • 51.
    מוטציה פמיניסטית (ל"ת)
    אמיר 08/06/2014 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    מיד ועכשיו
    מיכאל 08/06/2014 19:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני קורא למבקר המדינה לרשות המיסים ולמשטרה לזמן אותה עוד הלילה לחקירה
    סגור
  • 49.
    בחיית דליה
    פולי 08/06/2014 19:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נראה לך שהעם מטומטם.אחי נתן לי ,אבא של בעלי נתן לי,הבנק נתן ולמי לא נשאר??לנו!!! ששדדתם אותנו את וכל כנופיית הפוליטיקאים. וחוץ מזה ברצינות לא הגזמת קצת??נשיאת המדינה?? שכחת את כל מעלליך במשרד התקשורת?? שחררי מאמי שחררי אותנו ממך
    סגור
  • טען עוד
  • 48.
    מענין לנו תתח.... (ל"ת)
    עניני 08/06/2014 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    מוזר- לווה כסף מאח שלה על מנת לקנות דירה שלישית
    טובה 08/06/2014 18:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    איזה אח מלווה כסף לאחותו על מנת שתוכל לקנות דירת פאר שלישית- את באמת חושבת שכולנו כסילים ?
    סגור
  • 46.
    מושחתים
    בונד 08/06/2014 18:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מאמין לה .מסקנה. כולם מושחתים. מה קרה נזכרה פתאום?
    סגור
  • 45.
    אני לא מעריכה את השרים/חברי כנסת/אישי ציבור
    חכמים על חלשים 08/06/2014 18:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שלא חיים בצניעות, שחיים מעל ומעבר לעם שהם רוצים להנהיג, שהם מנקרים עיניים, למה דליה איציק צריכה 3 דירות? לחלק לילדים, למה אני לא יכולה לקבל 1.9 מליון שקלים משכנתא? כי אני לא משתכרת כמו שר/חבר כנסת איש ציבור, מהמיסים שלנו הם מקבלים משכורות, לוקחים משכנתות, קונים בתים שמשלמים את המשכנתא וזה יוצא שהם מקבלים בתים חינם, הבנק נותן משכנתא והבית משלם את המשכנתא ולכם יש מתנות, כי הם משרתים את הציבור חחחחחחחחחח
    סגור
  • 44.
    מתי כבר תהיה פה שקיפות וטוהר מידות כמו פעם ?
    מושחטים נמאסתם ! 08/06/2014 18:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כנראה לעולם לא...האמת היא שישראל של אז כבר שונה מאד היום. היום כבר כל אחד יוצא מבטן אימו כדי לעשות לביתו. הפחד ששולט בנו מתוך החשש הקיומי ומתוך היסטוריית עבר של להיות נרדפים ותמיד על קוצו של חוד החרב המאיים על גרוננו....לצערי זה כאן במדינת היהודים...לפחות בתחושה ובהפחדות הפוליטיקאיים לבל ננוח לרגע ובהיסט מבטנו נופתע שוב...כמו בעבר....ישנה תחושה כאילו כולם גנבים כולם קומבינטורים וזה אצלנו בטבע הישראלי..ייתכן...אך עם זאת...אל לנו לאבד את דעתנו...ולהזכירכם טבע החיים הוא שההיסטוריה תמיד חוזרת על עצמה כל פעם מחדש...פעם למעלה ופעם למטה..
    סגור
  • 43.
    הם לוקחים משכנתות גדולות וקונים בית שמשלם
    חכמים על חלשים 08/06/2014 18:01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    את המשכנתא, לא עולה להם גרוש, הכל מהבנקים, הבית מחזיר את המשכנתא והנה יש להם בית על חשבון הבנק. תנסו אתם לקבל משכנתא על סך 1.9 מליון שקלים????? מתי המנהיגים שלנו יהיו שקופים והוגנים? מתי הם יהיו גם צנועים יותר, למי יש היום 3 דירות? למה לאחת שרוצה להיות נשיאת המדינה צריך להיות 3 דירות/בתים. לא מבינה את זה ולא אבין לעולם, מנצלים את הבנקים למשכנתאות גדולות ויש להם דירות חינם
    סגור
  • 42.
    דליה איציק מועמדת הטייקונים השודדים (ל"ת)
    esheytan 08/06/2014 17:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 41.
    ביטול מוסד הנשיאות
    חגשי בן ציון 08/06/2014 17:11
    הגב לתגובה זו
    11 0
    לא מאמין לה ולא לשיטרית התחמן ....בקשר לריבלין דורנר ושכטמן הלהיטות שלהם להגיע לכס הנשיא נראית לי דוחה ..מה לכם ולכיבודים הנלעגים המלוים את נשיאנו ,חסכו מהעם את ההוצאות המטורפות באחזקת בית הנשיא ויהא לעם הרווחה....
    סגור
  • 40.
    גם אם נאמין לך המשטרה בסוף לא תאמין..תרדי מהשטויות (ל"ת)
    שלמה 08/06/2014 16:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 39.
    מעולם לא סבלתי אותה-אסור לה להיות נשיאה
    שמוליק 08/06/2014 16:48
    הגב לתגובה זו
    17 0
    לא ראשונה לא שניה ולא אף פעם, היא רעה והיא טוכעס לייקר ....
    סגור
  • 38.
    דליה איציק
    דן 08/06/2014 16:43
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לא שכחנו את השיפוץ בבית שלך על חשבון הציבור
    סגור
  • 37.
    אפילו דליה איציק צריכה עזרה מההורים כדי לקנות דירה... (ל"ת)
    מוחה חברתי 08/06/2014 16:41
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 36.
    היא יש לה 2 דירות..ולוקחת .אלוואה.מאבא.זקן..אלווה,חחחחח (ל"ת)
    בא בימים 08/06/2014 16:32
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 35.
    דליה איציק! אפילו מס הכנסה לא מאמין לבדיות האלו...
    ישראלי 08/06/2014 16:26
    הגב לתגובה זו
    13 1
    דליה איציק לא ראויה כלל להיות בתפקיד ציבורי כל שהוא. צביעות, ניצול ציני של כספי צבור, שחתות וביזיון.
    סגור
  • 34.
    ככה זה עובד מהאבא ומאמא (ל"ת)
    הלבנת כספים 08/06/2014 16:23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 33.
    אם היא הנשיאה - אני יורד מהארץ !!!! (ל"ת)
    גידי 08/06/2014 16:20
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 32.
    זה מה שיש לי להגיד על מה שהולך פה. כל משרה צריכה לעבור
    מדינה עלובה 08/06/2014 16:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    פה 7 מדורי גיהנום . תבטלו את מוסד הנשיאות
    סגור
  • 31.
    היו מנהיגים שהלכו לנגב ולגליל ועזרו למדינה ואפילו חילקו
    בא 08/06/2014 16:18
    הגב לתגובה זו
    7 0
    דירות ,אמנם אלה שמאלנים אבל איך שהוא הם דאגו לעם ולא השאירו אותו בידי כוחות השוק .
    סגור
  • 30.
    רק חתן פרס נובל =שכטמן
    אלעד 08/06/2014 16:13
    הגב לתגובה זו
    17 2
    מספיק מספיק מספיק עם אנשים קטנים וחסרי כבוד בינלאומי יש חתן פרס נובל =הוא צריך להיות נשיא כמו חיים וייצמן כמו אפריים קציר מישהו שיביא כבוד לעם ישראל
    סגור
  • מה הקשר נשיא צריך להיות איש פשוט מהעם (ל"ת)
    מה פתאום? 08/06/2014 16:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 29.
    דליה איציק ?
    דליה 08/06/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מגעילה!מגעילה!!מגעילה!!! גועל נפש!!!
    סגור
  • 28.
    פשט...לכי..הביתה..הניחי..לנו (ל"ת)
    מישהו 08/06/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 27.
    עשתה מהלך נכון - כל הכבוד לה
    שלום 08/06/2014 16:10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שקיפות - אני מאמין לה. לפואד אני לא מאמין ולא חושב שהוא אישיות מתאימה להיות נשיא. בכל מקרה אני אחזיק אצבעות לריבלין - הוא הכי מתאים ומגיע לו
    סגור
  • 26.
    י ש ל ה שני דירות וקיבלה "הלוואות מהמשפחה"??????????
    אביב 08/06/2014 16:10
    הגב לתגובה זו
    21 0
    לצורך דירת יוקרה בכיכר המדינה בתל אביב ???? כרגיל מסבנים אותנו ....... תעיפו את הלוביסטים מהכנסת ואז נאמין לכם ונדע שאתם עובדים למען האזרחים ולא למענכם !!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 25.
    כמה ומהיכן היא מחזירה משכנתא על 1.9 מיליון? (ל"ת)
    שקרני 08/06/2014 16:08
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 24.
    איזה שליחות ציבורית? להתחכך עם סבן וטייקונים אחרים!!!!
    ככככ 08/06/2014 16:01
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ההברים הללו אפילו אותך הם לא משכנעים.
    סגור
  • 23.
    דליה שמוציק
    עמיחי 08/06/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    13 1
    אשה רעה מאד .מתנשאת ומתחסדת .היתה מעורבת בלא מעט עסקות ביש ותככים בגופים ציבוריים .כשהיתה שרת התקשורת היא היתה מעורבת ולחצה למינויים לא ראויים ברשות השידור של מכריה ומקורביה .לא לשכוח גם איך היא נהגה והתבטאה נגד נושאי תפקידים בכירים ברשות הדאר ,כדי ללסלקם ולפנות מקום לאנשים מקורבים לה .היא ממילא לא מקובלת ואפילו שנואה בקרב רוב הציבור במדינה.שאלוהים ישמרנו ממנה ומשכמותה .די לנו עם מיס פיגי...
    סגור
  • 22.
    לא מספיק לתת הצהרת הון, צריך לבדוק גם את כשרות מקורותה (ל"ת)
    משה 08/06/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 21.
    בא להקיא
    יוסי 08/06/2014 15:53
    הגב לתגובה זו
    12 3
    די מודה לאלוהים שנתן לבנים שלי שכל ירדו מהר הזבל הזה אל תחזרו אין לכם עתיד כאן
    סגור
  • שלח הילדים למוזיאון בבלגיה.....אוהבים יהודים
    קליפ 08/06/2014 21:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על האש.
    סגור
  • בחו"ל זה בדיוק אותו דבר כמו כאן
    astern 08/06/2014 17:30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רוצה לרדת - רד. אבל אל תבלבל את המוח שבארה"ב או אירופה או כל מקום אחר יש פחות שחיתות.
    סגור
  • אין מה לעשות פה רק לקומץ מקורבים פרזיטים (ל"ת)
    בדיוק 08/06/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    ואני לא יכול לקנות דירת פאר בת"א, גם אם אגרד כל הכסף
    רן, כל חיי עבדתי 08/06/2014 15:52
    הגב לתגובה זו
    4 0
    של משפחתי וקרובי.
    סגור
  • 19.
    הצעת חוק "המלווים"
    אלעד 08/06/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    המלווה ללווה ידרש להגיש גם הוא הצהרת הון ......עכשיו נראה מה יעשו
    סגור
  • 18.
    תפקידים "ציבוריים" אינה עבודה אלא טפילות. קניית הדירה
    יופיטר 08/06/2014 15:50
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בתל אביב היום מעידה על שיקול דעת כלכלי מעוות.. חבר כנסת הלוקח משכנתא הופך לנגוע בשאלת הרבית
    סגור
  • 17.
    היא לא אמרה
    חיים 08/06/2014 15:49
    הגב לתגובה זו
    8 1
    שעזרה לאימא שלה לפרנס אז איך לאבא יש כסף להלוות לה ??????????????????????????? מה רק אח אחד נתן איפה שאר האחים????????????
    סגור
  • 16.
    שמאיר שטרית יתן הצהרת הון מפורטת על כל רכושו ביבנה (ל"ת)
    שי 08/06/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 15.
    מעניין לראות את הוצאות המיחיה החודשיות של איציק.
    טלטל 08/06/2014 15:46
    הגב לתגובה זו
    16 0
    ומהנותר לראות כיצד היא תחזיר ההלוואות שלקחה.איציק אוכלת במסעדות יוקרה,משלמת הון עבור בגדים ועיצוב שער.מעניין מאד יהיה לראות פירוט הוצאות של 3 חודשים אחרונים שלה ושל בעלה ביחס למשכורת ולחובות שלהם.הצהרת הון שהיא רוצה להראות לנו אינה מצביעה על מאומה.ולא משקפת את רמת החיים שהיא חיה.לא שכחנו את הוצאות השיפוץ ושאר הוצאותיה בזמן שהיתה יושבת ראש הכנסת. על ביתה הפרטי.שעכשיו נמכר לאחר שידרוג בכספי הציבור.שתחזיר את רווח ההון מהשיפוץ.דליה איציק היא לא שה תמים.
    סגור
  • 14.
    האם הערבים באותה משכנתא הם אנשי עסקים? (ל"ת)
    שאלה 08/06/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 13.
    לא מעונינים בהסברים. רק שכטמן או דורנר.נמאס מהליכלוך של
    יאיר 08/06/2014 15:43
    הגב לתגובה זו
    10 0
    הפוליטיקאים. אח"כ עוד ימצאו שהופקדו כספים בחשבוןנות של האבא והאח ובכלל היה כאן "סיבוב" של הכסף. די עם "ההסברים". תנו לנו אנשים שלא צריכים להסביר כלום כי הם נקיים מראש.
    סגור
  • 12.
    כל הכבוד,הגיעה לדירת יוקרה בזיעת אפיים
    moshealony1@zahav.ne 08/06/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אכן, לא שרתה בצה"ל, ולא בשרות לאומי, פשוט הספיקה -ממשכורות כעובדת עיריית ירושלים וכחברת כנסת וגם מקצת הלוואות מהמשפחה ומהבנק - להגיע לדירת פאר , גאון פיננסי של ממש הידד לדליה בברכת כל הכבוד
    סגור
  • אנחנו צריכם אותך כ"שרת אוצר" את ממש גאון פיננסי (ל"ת)
    ככככ 08/06/2014 16:04
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 11.
    פאום לכולם יש אח עשיר שנותן הלוואות. (ל"ת)
    אחד 08/06/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 10.
    סיבות למה אסור לבחור בה
    ג'וש 08/06/2014 15:34
    הגב לתגובה זו
    18 0
    -השתמטה מהצבא (טענה כי דתייה...) -תמכה לאורך כל הדרך ביחסי הון-שלטון -שיפצה על חשבון הציבור (למדה את זה מבורג...) -לא אמינה -לא מחוקקת -נחש צפע פחות מפחיד ממנה -בושה למדינה על עצם האפשרות שתהיה נשיאה -יש עוד, פשוט היד התעייפה...
    סגור
  • 9.
    מספיק - לכי הביתה - עדיף לסגור את בית הנשיא.
    איזה בושות. 08/06/2014 15:34
    הגב לתגובה זו
    20 0
    מה כבר עשית ? חוץ מסתם דיבורים. וקיבלת משכורות מנופחות.. יש אחרים.
    סגור
  • 8.
    אנחנו צריכים שכול מנהיגינו יאכלסו מגדלים בתל אביב ,
    בא 08/06/2014 15:28
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הם אפילו לא מבינים מה הם עושים לציונות , מנהיגים תפקידם להנהיג עי דוגמה אישית . הם מנותקים מהכול חוץ מחשבון הבנק שלהם .
    סגור
  • 7.
    לא סביר שתקבל כל כך הרבה כסף הלוואות...זה מסריח
    לא מאמין לאף מילה 08/06/2014 15:17
    הגב לתגובה זו
    20 0
    מהראש ולא יכול להיות שהמדינה תממן אותה זו חוצפה.
    סגור
  • 6.
    למה לא מאמין (ל"ת)
    למה אני לא מאמין לה 08/06/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 5.
    בוואלה.רשום יש לה 3 דירות.מאיר שיטרית יש ,55 מליון אך? (ל"ת)
    ירז 08/06/2014 15:10
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 4.
    "שליחות ציבורית, והשתמטות משרות בצה"ל (ל"ת)
    נגע בעיר 08/06/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 3.
    שיטת הדלת מסתובבבת הלוואתי מאבא ואחי =הלבנת כספים
    חסוי 08/06/2014 15:09
    הגב לתגובה זו
    25 0
    תגידו את מי הם מסבנים כולם פתאום מלווים זה לזה למה לי ף אחד לא מלווה סכומי עתק כאלה זה בדוק כספי שוחד מי ילך לחקור את אביה או אחיה כיצד יש סכומים כאלה ועוד" פתאום מלווים......... שתביא הצהרת הון של אביה ואחיה כיצד הם פתאום מלווים כסף כל נושא ההלוואות לחקירה אישה בגילה ובמעמדה לא יכולה ללות מהבנק....לא מאמין להם הכל קומבינות....
    סגור
  • 2.
    לא..שכחתי,אך ,שיפץ את ביתה,,על חשבון הציבור.לא מדברם (ל"ת)
    ירז 08/06/2014 15:05
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 1.
    אם ככה אז תענוג (ל"ת)
    moshe leibowitz 08/06/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • בציניות הכי גדולה שקיימת (ל"ת)
    moshe leibowitz 08/06/2014 15:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור