ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מנתח: מניית מעו"ף שצפויה לפרוץ לשיא כל הזמנים - צפו בראיון

המנתח הטכני של Bizportal בוחן את המדדים המובילים בארה"ב ובת"א, מסתכל על עוצת המגמה ומסתכל גם על סקטור ספציפי
 |  22
זווית טכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

22 תגובות ב-16 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
16 דוד 30/04/2014 19:54 אם אני היתי בעל הבית לא היתה
כי אתה כול הזמן מתעה את הציבור מה אם 580 האם זה בדררך
15 יעקב 27/04/2014 10:15 אתה כישלון מר גורביץ-תודה בכך. (ל"ת)
14 ידעוני גדעוני 26/04/2014 11:55 משתמשים כאן הרבה באחד המשפטים ואני תוהה באיזה ומה מידת
הנכונות של כל אחד מהארבעה ובעיקר באחד הספציפי שמלווה את אייל רבות. 1)כל עליה לצורך עליה. 2)כל ירידה לצורך ירידה. 3)כל עליה לצורך ירידה. 4)כל ירידה לצורך עליה. לי נראה שמספר 3 הוא הנכון ביותר. אבל, כמדומני, אייל אימץ לעצמו את מספר 4.
13 הכריש 26/04/2014 10:17 אייל אתה חי בסרט
אם אתה ממשיך לפיל שוב את הציבור לא שכחים את ה580 של מדד 25 שכול פעם אתה אומר עילה וזה ירד שוב אתה חוזר על הדבר שוב שהבורסה בסי נגמר אם הסכמה השלום הכיון הןא למטה
12 נועם 26/04/2014 09:41 מר אייל
אבקש בכל לשון של בקשה לנתח את כיל , הניתוח יעזור לי לקבל החלטות להמשך.
11 רוזנטל מנהל תיקים 25/04/2014 23:59 אני משוכנע שביום א עליות חדות ולמה?
הארביטראז אומנם שלילי חזק אבל המעופניקים יטיסו את מדד הבנקים ב11 אחוזים ואת כיל כמו שכתב כאן מישהו חכם ב 17 אחוז לפחות בגלל רצונה ויכולתה להשתלט על שוק האשלג העולמי ובין היתר ירכשו את אורקלי ופוטאש ומונסנטו ועוד כמה חברות קטנות של 45 מליארד דולר האחת. האם התסריט לא נראה הגיוני ויביא לפיצוצים?
10 מייקל רומני 25/04/2014 23:49 למי שמוכן להשיב ולעזור.
אייל אמר משפט מאד חכם שהוא נוהג להגיד כל הזמן, אבל איני זוכר אם אמר כל עליה לצורך עליה או אמר כל ירידה לצורך ירידה או אמר כל ירידה לצורך עליה או אמר שכל עליה לצורך ירידה. אלו מילים חכמות מאד וכל האפשרויות הן חכמות ועשויות להניב ריווחי ענק. אבל איזו אפשרות הכי ראלית ומעשית? דבר נוסף הוא דיבר על עליות חדות ורצופות למשך שנים ארוכות או דיבר על ירידות קשות למשך שנים רבות? שתי האפשרויות מעשיות וחכמות מאד, אבל איזו הנכונה? בטוח רמז בין השורות. ולבסוף, האם אנו הולכים להתעשר או להפסיד את כספנו? אודה לאייל עם הגרפים המופלאים שיתן תשובה סופית ומוחלטת עד יום ראשון לפני המסח כדי שנדע מה לעשות.
9 יופיטר שוקי הון 25/04/2014 18:36 המוסדיים שקל לא מאשריים לי אשראי לתל אביב 100 למה?
למה הם ככה? אני סוחר מקצועי בשוק ההון הישראלי ובעל חברה למסחר
8 cill 25/04/2014 18:15 ביום א
1)אייל אמר שכל הפרמטרים נהדרים. 2)יעלו את כיל 15 אחוז כדי לאזן.
7 א 25/04/2014 17:49 אייל ויוסף
יאללה...חברושס...נא להראות לנו את התגובות המוסלקות...מה קרה? מה קורה? מה יקרה ויהיה אתכם? ריבוי החבאת תגובות נקיות ונאותות מעלות תהיות..!
6 גבי 25/04/2014 17:25 אייל, מה קורה עם כלל ביוטכנולוגיה?
שינוי מגמה או ירידה לצורך עליה?
5 שי 25/04/2014 16:25 טכני זה פאסה קומפוזה (ל"ת)
4 1......120 א.....ת 25/04/2014 16:25 אייל צ'מע אחלה שיר שחיברה והלחינה הגדולם נעמי שמר
...ולפעמים החגיגה נגמרת כבוי אורות החצוצרה אומרת שלום לכנורות אשמורת תיכונה נושקת לשלישית נקום מחר בבוקר ולהתחיל מבראשית... לקום מחר בבוקר עם שיר חדש בלב לשיר אותו בכח לשיר אותו בכאב.... שבת טובה ומבורכת.
ד"ר טליה 26/04/2014 11:41 לאיציק
1)השיר שהזכרת בתגובתך מהווה נכסי צאן ברזל בשירה ובתרבות העברית. 2)אם אתה רומז בתגובה לסיום תקופה יפה בשווקי ההון? אתה ממש צודק(אולי...כרגיל...) 3)אוהבת אותך ואת כל חבורתכם ..ואציין שהקשר הכמו משפחתי בשנים האחרונות , הוא כמו יין ישן וטוב שרק משתבח עם השנים....
ד"ר טליה 25/04/2014 22:32 איציק או חניבעל או א...ת או 1...120 או סתם א.
1)סליחה אם חשפתי את הזהויות. 2)אני מאושרת על היום שהיכרתי אותך ואת 99 חבריך המופלאים והפכנו (יחד עם אברטון והרב ימיני שאימצנו) למשפחה ענקית... 3)להזכירך, אני ואברטון לא נכנע לקו מז'ינו או החומה הסינית שבניתם סביבכם...אנו "דורשים " להסתפח ולהיות חבורת ה 102. 4)יש בליבי אהבה רבה לכו.....לכם.....!
3 רוני 25/04/2014 12:56 אייל, מה עם כלל ביוטכנולוגיה?
יום אחרי שדיברת התרסקה, תן תשובה בחייך, להישאר? למכור? שבת שלום
2 יופיטר שוקיי הון 25/04/2014 09:56 אני ממנסה לגייס 15 מיליון שח להזהרקה ל תל אביב 100 LONG
בבקשה סיוע מיידי החברה שלי נקראת "יופיטר שוקי הון" 972532855155 בבקשה מתחנן סייעו לי לגייס ההון!!להזרקה לתל אביב !!100 ו 25!!
יעקב 25/04/2014 15:05 יופיטר חולה נפש
לא נימאס לך דפוק
הרמס שוקי הון 25/04/2014 11:22 אני מנסה לגיים 90 מליון שח להזרקה לוריד ואל נותנים לי (ל"ת)
1 מגע הקסם של גורי 25/04/2014 08:19 כל מניה שהוא ממליץ לקנות מתרסקת ראו המלצותיו על
איזיציפ בזמנו, ועל כלל ביוטכנולוגיה. ..... עכשיו התור של בזק להתרסק. חכו להתרסקות ואז תקנו
לבכיין 25/04/2014 10:08 לשיטתך-יש לך עכשיו עוד 3 מניות שאתה יכול לעשות שורט
אתה שומע אותו ומתלונן.. תפסיק להתבכיין!! אף אחד לא מחייב אותך לשמוע אותו ולהסכים איתו
לשורטיסט החכם 25/04/2014 11:21 מי מתבייכן? רק ציינתי מה קרה יום אחרי המלצותיו ב 2
המניות הנ"ל. מה הקשר בין לשמוע אותו לבין להתלונן.? אם לא אשמע אותו איך אתלונך לשיטתך? שמעתי אותו ולפעמים אסכים איתו ולפעמים לא.. מה רע בזה?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש