ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

מזל כפול: מילא שני טפסי לוטו עם אותם המספרים וזכה בסכום ענקי

הזוכה, תושב השרון בן 60 מילא לאורך השנים טופס לוטו עם מספרים קבועים. בסוף היה הזוכה היחיד
 |  25
הסתדר בחיים
Share
שיחק לו המזל - תושב השרון בשנות ה-60 לחייו זכה ב-28 מיליון שקל. הזוכה מילא לאורך שנים טופס לוטו עם מספרים קבועים בהתאם לתאריכי הלידה של בני משפחתו. השבוע, החליט למלא טופס נוסף עם אותם מספרים קבועים ושלח את שניהם.


הבוקר, ניגש לדוכן של מפעל הפיס ומייד הבחין בשלט שתלה המוכרן על הדוכן עם המספרים הזוכים מההגרלה אמש. "מייד זיהיתי את המספרים הקבועים שלי והבנתי שזכיתי בפרס הגדול. לא ידעתי בשלב הזה שאני זוכה יחיד ושאני אחלוק את הפרס עם עצמי. בד"כ אני ממלא טופס דאבל לוטו, השבוע החלטתי למלא טפסים רגילים וכנראה שכך זה היה צריך להיות ואני שמח על הזכייה."

שי לירז מנהל מותג לוטו במפעל הפיס הסביר:" בתום ההגרלה אמש ידענו שיש 2 זוכים בהגרלת הלוטו, אבל לא העלנו על דעתנו ששני הזוכים הם למעשה אדם אחד שמילא שני טפסים שונים עם אותם המספרים בדיוק. אילו היה מדובר בשני אנשים שונים, כל אחד מהם היה זוכה ב 14 מיליון שקלים. במקרה הספציפי הזה, הזוכה בחר למלא שני טפסים עם אותם מספרים , כך שהוא חולק את הפרס עם עצמו ולא עם אף אחד אחר."


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

25 תגובות ב-16 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
16 ריאליסט 16/02/2014 21:07 תמיד ממלא דאבל ודווקא הפעם לא? לוקשים של הפיס
כל המפעל קומבינה הזאת מסריח כל הזוכים ממלאים רגיל ומה קורה עם החצי של הדאבל? עולה באש? למה לא עובר לשבוע הבא? מפעל הפיס זה מס.
15 משה 16/02/2014 18:42 מקום שזורם בו כסף רב ורק מקורבים עובדים בו לא יכול-
להיות ישר והגון ,
14 אמיר 16/02/2014 18:38 והוא אפילו לא יודע מה זה אופציות מעוף או טאואר...
עכשיו הוא יאכל הרבה עוף ולא יצטרך אופציות מעוף
13 מאיר 16/02/2014 17:39 אהבתי (ל"ת)
12 מיכאל 16/02/2014 17:21 ועדת חקירה
יש להחליף את כל האנשים שעובדים בלוטו אחת לשנה לפחות. אני לא אומר תפטר אותם אלה תעביר תפקידים וכולם בלי יוצא מהכלל
11 טל 16/02/2014 16:04 באותו מחיר יכל למלא דאבל 56 מליון זכיה (ל"ת)
10 איזה שטויות 16/02/2014 15:51 הרי ממלאים 4 ספרות ת.ז . אז איך לא ידעו שזה אותו האדם ?
עובדים עלינו !!
אלון 16/02/2014 18:32 זה רק לברור במקרה של חקירות מס (ל"ת)
חכם מה הוא אומר 16/02/2014 18:22 אין שכל אין דאגות
מקישים רק 4 ספרות אחרונות,,,אבל...לא חשבת שמס' ת.ז הוא יותר מ-4 ספרות כך שיתכן שלמרות ארבע הספרות האחרונות הזהות מדובר בקומבינציות שונות כך שמדובר בשני אנשים
9 בא 16/02/2014 15:49 נראה כמו אב לתאומים .לא וטוב . (ל"ת)
8 יעקב 16/02/2014 15:48 מפעל הפיס הנוכלים של המדינה (ל"ת)
7 בא לוטוב 16/02/2014 15:48 מליון אחרים זכו בכלום ,זה המצב הקבוע .תופסים כותרות
בלוטוב .
6 עמיר 16/02/2014 15:25 לא מאמין לסיפורים של מפעל הפיס
הם מושחטים, מתנהלים כמו מאפיה בשיות החוק. לא אוכל את הסיפור הזה
5 מנש 16/02/2014 15:23 נראה לכם שמישהו יתן ככה סתם מיליונים שהוא יכול לקחת
אין בלוטו דבר וחצי דבר .לכיוון האזרח התמים שמאמין שאפשר לזכות
4 שאלה 16/02/2014 15:06 בשבוע הבא הסיפור הבא מבית האגדות של הלוטו-כנסו ותיראו!
מילא טופס לוטו, גילה לאחר ההגרלה שישנו זוכה אחד. חיפש את הטופס וגילה שאשתו בטעות זרקה לפח-הלך לפח הזבל הראשי וגילה שרבע שעה לפני משאית הזבל לקחה את האשפה-נכנס לאוטו עם תחתונים בשיא הקור ורדף אחרי המשאית טרם כניסתה למזבלה העירונית-הצליח להדביק את המשאית בדקה ה-90. נכנס עמוק לתוך משאית הזבל עם כל הפח ומצא להפתעתו את הטופס שלו עם קליפת עגבניה מקולקלת-נסע היישר למשרדי הלוטו וזיהם להם שם את כל המשרדים שבמילא כבר מזוהמים לפני כן מריקבון. תירשמו זה הסיפור של שבוע הבא.
אלון 16/02/2014 18:34 מכיר מישהי שבאמת נסעה אחרי האוטו זבל עד המזבלה
אחרי שבעלה זרק 2 כסאות ישנים...
ליאון 16/02/2014 15:31 חחח אתה ענק! קראת אותי מצחוק. תבורך הרבה בריאות אמן (ל"ת)
3 הצחקתם אותי 16/02/2014 15:02 סיפור יפה המציאו הלוטו בכדי לקדם פרסום ע"ח הפראיירים!!!
לא היה ולא נברא-כל שבוע הם ממציאים סיפורים הזויים על בחור בן 35 שיש לו משכנתא על דירה ולקח 15 מיליון ש"ח בזכייה-הכל על מנת לפתות את הפראיירים למלא גם כן-איזה פסיכולוגיה מכוערת עושים הלוטו לאנשים-אל תקנו את השטויות האלה.
2 עמוס 16/02/2014 14:59 נמאס כבר מהפרסומות של מפעל הפייס מושחטים תתביישו (ל"ת)
1 קנאי 16/02/2014 14:40 אז בעצם הוא הפסיד - סתם מילא שני טפסים !
אם היה ממלא רק טופס אחד היה זוכה ממילא באותו סכום וחוסך את עלות שליחת הטפס השני - איזה פראיר - איזה מסכן
דודי 16/02/2014 21:25 אבל במידה והיה זוכה נוסף
הוא היה מקבל 2/3 והשני היה מקבל שליש
ג'וני 16/02/2014 15:05 איזה מסכן?
ממש רחמנות על האדם.. :-)
ממש לא 16/02/2014 15:03 חכם או מזל?
אם היה זוכה שלישי אז במקום לקבל 50/50 הוא היה מקבל שתי שליש , והזוכה האחר רק שליש. גם חכם וגם מזל