ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

רמי לוי: "הפוליטיקאים באירופה רוצים את הקולות של המוסלמים"

מנגד אמר בני לנדא באותו ראיון בגלי צה"ל כי: "אנו מתריעים על איום שקיים בעולם שלא נוכל למכור בעתיד מוצרים שלנו"
רמי לוי, צילום: bizportal
איש העסקים רמי לוי, סירב להצטרף לעצומה של אנשי עסקים הקוראת לראש הממשלה להאיץ את תהליך השלום. בראיון לגלי צה"ל הבוקר הוא אמר כי "כל עם ישראל רוצה שלום אבל צריך שיהיה גם ביטחון. עושים שלום בלי לחץ, צריך שגם הצד השני יראה שהוא רוצה שלום".

רמי לוי הסביר לרזי ברקאי שהסכים בתחילה לחתום על העצומה, אך הטקסט שונה, ולוי סירב לבסוף לחתום. "לא מקובל עלי שיגידו שאם אין הסכם אנו מדינה לא דמוקרטית. אנו אנשי עסקים ולא פוילטיקאים. נתמוך ברעיון של שתי מדינות לשני עמים, אך בלי לחץ על ראש הממשלה".

מנגד, אמר איש העסקים בני לנדא: "מי שמייצא ומעסיק אנשים רגיש למה שקורה בשווקים. אין עדיין השפעה כלכלית של חרם, אך יש איום על החוסן הכלכלי וזה גם חוסן הבטחוני. אנו מתריעים על איום שקיים בעולם שלא נוכל למכור בעתיד מוצרים שלנו. היצואנים מודאגים שהדלתות ייסגרו".

רמי לוי: "יש כאן אינטרס אירופאי - הפוליטיקאים רוצים את הקולות של המוסלמים באירופה. יש להם תסכול פנימי והם מוצאים אותו עלינו. לא צריך להפעיל לחץ על אף אחד, אלא לתמוך במנהיגים שלנו בתהליך השלום שלא יפגע בבטחון. אומרים שזה צ'אנס אחרון לשלום, אך למעשה תמיד יהיה צ'אנס נוסף".
תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    תתפלאו, הם אכן רוצים את הקולות של המוסלמים. מה לא בסדר? (ל"ת)
    אהרון עם העפרון 04/02/2014 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מבחינתי לך לפוליטיקה....
    YYYYY 03/02/2014 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי גם אנחנו נעשה חרם על הפליסטינאים. וגם לא ניתן לאירופאים דריסת רגל כאן!!!
    סגור
  • 15.
    כל הכבוד לרמי לוי - לא מפחד מי - מה יגידו?
    המבין בכלכלה 02/02/2014 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל יורשה לי להציע חרם נגדי!!! כן גם אנחנו יכולים להציק. יש להקים ועדה ממלכתית עם מציגי ציבור, ואם בנק בנורווגיה מחרים את בנק הפעלים - ישראל תחרים אותו! ואת כל מי שתומך בו, אירפה הטרם תדעי כי אבדה אירופה? לכל זוג יש בממוצע 1.5 ילדים. בו בזמן שלמהגרי העבודה באירופה יש כ 5 ילדים. אחוז האבטלה בדרום אירופה מגיע ל 15-12%! האירופאים "מבינים" בכסף - ושם יש לפגוע בהם. כמובן שיש להניח שהעם הישראלי בגלות ישכיל ויצטרף לחרם. הבעיה שאין מי שיוליך מהלך כזה, אוי כחלון היכן אתה???
    סגור
  • 14.
    הפעם רמי צודק
    star3 02/02/2014 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מסכים לדעתו של רמי לוי, אכן התחזקות האסלים באירופה לא עובדת לטובת ישראל. האסלם יוצר לחץ ע"י הקמת לובי לרעת ישראל. סוחט את חברי הפרלמט
    סגור
  • 13.
    למדינה פלסטינית יגיעו מליוני פלסטינים ,זה גרוע בשבילינו
    בא 02/02/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    קרי הוא לשונו של אובמה ,שהוא מוסלמי ולא בצד שלנו .
    סגור
  • 12.
    לא מבין באיזה אנשים חיים?
    Kshsk 02/02/2014 12:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה שהם לא מפסיקים לזרוק גראדים וקסאמים זה נראה בעינהם שלום?
    סגור
  • 11.
    סוף סוף קול שפוי - כל הכבוד! (ל"ת)
    אחד מהעם 02/02/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 10.
    עם ירידות השערים ימשכו פיטורים המוניים בהייטק הציוני !!
    אנונימי 02/02/2014 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ביי ביי רמת החיל !!!!
    סגור
  • 9.
    כל הכבוד לרמי לוי!!! (ל"ת)
    פטריוט 02/02/2014 10:55
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 8.
    עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. (ל"ת)
    הינו כבר בסרט הזה 02/02/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 7.
    רמי תפתח בבקשה סניף בקרית אתא.. הכל כאן יקר!!! (ל"ת)
    בקשה. 02/02/2014 10:37
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 6.
    הוא חושב שהוא לא יפגע מהחרם?
    רמי לוי 02/02/2014 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 10
    עוד אגואיסיט עם 7 סופרים שחושב שהוא אימפריה
    סגור
  • הוא אימפריה !! מה יש לחשוב ???
    נוחי 02/02/2014 10:35
    הגב לתגובה זו
    12 1
    נראה שגם לך יש תסכולים ......הדבר האחרון שאפשר לומר עליו זה אגואיסט ....
    סגור
  • 5.
    עם של פרשנים (ל"ת)
    חנן קריסטל 02/02/2014 10:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 4.
    ויתורים יגבירו את הלחץ.
    שוקי 02/02/2014 10:15
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אם יותרו לקרי עדיין ישארו מוסלמים באירופה. איתם לא עושים כל הסכם. ויתורים לא יפתרו דבר. ההפך נכון. לא צריך לותר ולא לעשות הנחות..
    סגור
  • 3.
    הפוליטיקאים רוצים את הקולות של המוסלמים באירופה. -צודק
    צודק 02/02/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    18 1
    הפוליטיקאים רוצים את הקולות של המוסלמים באירופה. יש להם תסכול פנימי והם מוצאים אותו עלינו.
    סגור
  • 2.
    מנסים להפעיל לחץ כדי שנוותר. אבו מאזן מרוצה (ל"ת)
    אני 02/02/2014 09:55
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד רמי לוי מבין טוב את המציאות ולא מטלטל ברוח (ל"ת)
    אזרח 02/02/2014 09:41
    הגב לתגובה זו
    19 2
    סגור