רונן צור מגיב: "לא מתכוון לצפות מהצד בלינץ' שעושים לרני רהב, החלטתי לצאת מגטו השתיקה - נחצה פה קו אדום"

היחצ"ן שיגר מכתב חריף, "רוב עמיתי למקצוע אינם פוצים פה, רובם חוששים (ובצדק) מנקמה של כלי התקשורת". צפו במכתב המלא
רני רהב, צילום: ביגי
סאגת הכתבה של שרון שפורר ב"דה מארקר" על רני רהב ממשיכה להכות גלים - והיום התייחס לנושא רונן צור, אחד מבעלי משרדי יחסי הציבור הגדולים במדינה, במכתב אשר הועבר לאיציק כגן, יו"ר איגוד יחסי הציבור.

"אני האחרון שיצדיק שימוש בשפה מאיימת כנגד עיתונאים או עורכים", אמר צור בראשית דבריו. "עם זאת בחודשים האחרונים הולכת ומתעצמת תופעת השתלחות חסרת תקדים, אישית ונבזית כנגד יועצי תקשורת המבצעים נאמנה את מלאכתם בהגנה על לקוחותיהם. נראה כי היוצרות התחלפו, וחלק מעמיתינו העיתונאים המנהלים מסע ציבורי נגד איש עסקים או איש ציבור, רואים ביועץ התקשורת הפועל להגנת הלקוח, מעין אויב אישי שיש לפגוע בו בדרך להשגת היעד."

"כלל ידוע הוא ששיחות אינן מוקלטות ואינן משמשות לניגוח הדדי"
צור טוען ש"נחצה קו אדום מהותי במערכת היחסים שבין עיתונאים ליועצי תקשורת. כלל ידוע במערכת היחסים שבין היועצים לבין העיתונאים הוא ששיחות בין הצדדים אינן מוקלטות, אינן מצולמות, אינן מתועדות ואינן משמשות לניגוח הדדי. האם מעתה צריכים הצדדים להיזהר אחד מפני השני? האם צריכה מערכת היחסים לעבור למסגרת חשדנית שבה כל קולגה הוא חוקר פרטי בפוטנציה המתעד את עמיתו ובונה עליו "תיק" לשעת הצורך, כאילו מדובר במעין מאפיה מודרנית?"

"שרבוב שמו של רני רהב לטור הביקורתי של שרון שפורר בפייסבוק על לקוחו נוחי דנקנר, משקף את אי ההבחנה בין מי שעושה את עבודתו (כמו עורך דין, רואה חשבון או סוכן ) לבין מושא הביקורת. איני מצדיק את הטון המאיים של רני רהב אך באותה נשימה ממש, יש לגנות את הניסיון לפגוע ביועץ התקשורת ולהרתיע אותו בדרך זו מלעשות את עבודתו!"

צור ממשיך: "לא פלא שרוב מוחלט של עמיתיי למקצוע אינם פוצים פה. רובם חוששים (ובצדק) מנקמה של כלי התקשורת, ושל עיתונאים ספציפיים אשר הפכו את המנדט הציבורי שמכוחו פועל העיתון לכלי חיסול חשבונות אישי כנגד מי שאינו מבטא את עמדתם, או שרחמנא ליצלן, מעז לבקר אותם או את מקורביהם. לצערי, חולשת מועצת העיתונות ובתי המשפט באה לביטוי בכך שחלק מעמיתינו הפך את עטו לסכינו, ואת לשונו לחרב חדה הננעצת במי שאינו מתיישר לפי האג"נדה שקבע העיתון."

"מסתבר שהכל כשר בעיני העיתונאי"
רונן צור; קרדיט: נוגה ויסמן
"עמידתו של רהב לצד לקוחותיו הולידה שורת ביטויי גנאי מכוערים הנוגעים לחיצוניותו ולדרך התבטאותו כאילו היה זה הדבר החשוב. מסתבר שהכל כשר בעיני העיתונאי בבואו לפגוע ביועץ התקשורת אך אבוי לו ליועץ שיעז לפצות פה. כבעלים של אחד המשרדים הגדולים במדינה, איני מתכוון להביט מן הצד בלינץ" המתבצע בשבועות האחרונים בעמית למקצוע. בגילוי נאות אוכל לומר שרני רהב אינו חבר שלי, מעולם לא נפגשנו לשיחה חברית, בעבר התעמתנו בחריפות על רקע מקצועי ומי שמכיר את שנינו יודע עד כמה אנו רחוקים בראייה המקצועית אחד מן השני, על אף שעמידתנו התקיפה והנחושה לצד לקוחותינו קוממה עלינו עיתונאים אשר אינם מוכנים להשלים עם העובדה שאנו לא רוקדים לפי חלילם."

צור אומר כי החליט לצאת מגטו השתיקה שגזרו על עצמם עמיתיו שלדבריו, רבים מהם חוששים לומר דעתם בגלוי מפחד נקמה של כלי התקשורת נגדם. "זו אינה דרכי לשבת מכווץ מפחד ואימה ואני אומר את דעתי ללא מורא וללא פחד בין אם מדובר בלקוח ובין אם מדובר בעמית למקצוע. תמוהה בעיניי מאוד שתיקת האיגוד, היעלמותו והתעלמותו. אין לנו אלא להתקנא באגודת העיתונאים שהתייצבה מייד לצד העיתונאית וגיבתה אותה. ראוי היה לאיגוד לפעול להגנה על העוסקים במקצוע ומוטב מאוחר מאשר אף פעם."

"לנוכח ההקצנה במערכת היחסים שבין עיתונאים ליועצי תקשורת הכוללת איומים הדדיים, הקלטות, חרמות, ושימוש בלשון מבזה אני פונה אליך להסדיר מחדש את כללי הפעולה בענף, למסד את המקצוע ולקבוע יחד עם מועצת העיתונות ואגודת העיתונאים מנגנון חוקי לבירור מחלוקות בין השותפים למקצוע אשר יחייב את כל הצדדים לפעול על פיו, בדומה למנגנון הקיים בלשכת עורכי הדין."

תגובות לכתבה(89):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 70.
    רני רהב תתבייש לך אתה מתנהג כמו רני רהב (ל"ת)
    קולגה 11/01/2014 11:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 69.
    אתם מפספסים
    זאב 11/01/2014 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רני רהב הוא לא הנקודה שיש להתייחס .אלא צייד של עיתונאים ,אשר מקבלים במה ,להכפיש /לפגוע/לשקר/ולא תמיד להציג תמונה אוביקטיבית ,ואמיתית .הם מחפשים סקופים ,עושים נזק ,ואפילו לא מתנצלים כאשר האמת יוצאת לאור. אין דין ואין דיין בארץ לכל שרבטן בכל מדייה קיימת .די לעזות המצח ולהשמצות אנא דרך ארץ ורגישות.
    סגור
  • 68.
    הוא נראה כמו נוכל (ל"ת)
    ff 10/01/2014 08:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 67.
    צור
    חיליק 09/01/2014 15:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אילו חברות מיחצן מר צור?
    סגור
  • 66.
    תתבייש
    מוטי דר 09/01/2014 15:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צורת ההיתבטאות של רני רהב מעידה יותר מכל על טיבעו, זה שאתה יוצא להגנתו מעידה גם עליך.
    סגור
  • 65.
    בטלנים יפה נפש ???
    דון 09/01/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עוד טמטום מהסוג של פליטי "המחאה החברתית" - רני רהב אינה שאלה של לאהוב או לא זה מיקצעו וזו מחוביתו שלו לתת שרות לאנשים ששילמו על כך . אז על מה כל המהומה המגוחכת הזו ? כל הצעה לחרם הינה אוולית ממדרגה ראשונה - מה קשור לחברות שהוא מייצג ומה פשעם בדיוק ??? במה הבטלנים המחרימים בדיוק מיתעסקים חוץ מלהחפיש ולנסות לפגוע במשק הישראלי !!!!
    סגור
  • 64.
    רני רהב הוא בריון תיקשורתי אלים, נמאס כבר ממנו.
    אבי 09/01/2014 12:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עצם זה שהוא נהיה סאלב אומרת משהוא על החברה שלנו, והגיע הזמן שהתקשורת שנתנה לו במה שבזכותה הוא מי שהוא היום, תדע גם לעצור את הבריון הזה.
    סגור
  • 63.
    רהב==גאווה==שחצנות==שח-מט לרני
    יהלום 09/01/2014 10:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי אתה רהב-מיקרוב בן דומן-כחוש בן שלולית-חסר מו-חסר השכלה שמעולם לא הציל נפש מישראל-לא ילד חולה-לא קשיש חלש-לא נער נכה ולא רעב או גלמוד -בעל פה מטונף-אף כמו קרנף ושיער מיופיף-לא יהודי -לא מוסרי-לא חברותי שמן בלי חן שכל הזמן רוטן מקרקר-מברבר-ומצרצר בעל מעיים חולים של שור ושכל של חמור שנוער וישבנו בוער ! ! ! לך כבר לבית של הסוהר בברכה יהלום משעול אפעה 12 אילת
    סגור
  • 62.
    ילדים רעבים זה לא קו אדום. אין דיור בר השגה וזה לא קו
    רק כאן נחצו קוו? 09/01/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדום. הפערים בארץ הם הגדולים במידנות ה-OECD וזה גם אדום לפי יחצני הטייקונים. גם לא עושק המחירים על מוצרי מזון שגבוהים משמעותית ביחס לאירופה. גם לא עובדי/עבדי קבלן בלי תנאים סוציאליים. רק פגיעה בדובון המפונק ויחצן הטייקונים זה קו אדום. אכן עולם הפוך ומעוות!
    סגור
  • 61.
    רונן תפנים, מאסנו ביחצנים שמוכרים לנו גנבים ומושחתים!!!
    עידו 09/01/2014 08:30
    הגב לתגובה זו
    10 1
    נמאס לנו מכל אלו שעושקים אותנו שנים ובעזרת יחצנים כמוך מנסים למכור לנו שהשתן שיורד עלנו הוא גשם
    סגור
  • טען עוד
  • ועוד כועסים שאנחנו לא מודים להם על השתן הטעים :) (ל"ת)
    חושם 09/01/2014 10:49
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 60.
    רונן צור מייחצן את עצמו
    יוסי 09/01/2014 08:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למי שלא הכיר עד עכשיו ,אז רונן צור הוא בעלים של משרד מהגדולים בענף ,כפיים עשית לעצמך פרסומת.
    סגור
  • 59.
    רני אל תדאג הסערה עושה לך רק טוב. (ל"ת)
    בנצי 08/01/2014 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 58.
    רני הוא טיפוס אך אני מצדיע לו. בלי פוזות ואמיתי. (ל"ת)
    בנצי 08/01/2014 21:35
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 57.
    צור...יש גבול לכל תעלול, והאיומים של רהב חצו כל גבול..
    דניאלי 08/01/2014 20:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עליך לדעת.... ומי כמוך אכן יודע שאיומים והפחדה כנגד הזולת הם בעצם עבירה פלילית בעליל ולאו דווקא לכאורה....לכן מן הראוי שהקולגה שלך יחדל ממופעי האימה שלו מול כל מצלמה ומיקרופון
    סגור
  • 56.
    האיש והאדם רני רהב
    משה.מ. 08/01/2014 19:25
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אדם יקר שראוי לחבק את האמיתות שלו. התגלה כנאמן לשליחותו גם אם איני מסכים עם התנהלותו של מעבידו.
    סגור
  • 55.
    כשמו כן הוא
    אורי 08/01/2014 19:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אל תצפה מהצד. תצפה מהאמצע. הרהב מיצג את כל הנלוז והמכוער בחברה הישראלית. אדם גס רוח שעשה הונו מליקוק למי שנקרא "טייקונים" שהם מצידם גנבו את חסכונותיהם של עמך ישראל..
    סגור
  • 54.
    רני רהב מאוס נמאס לשמוע עליו (ל"ת)
    ישראל 08/01/2014 19:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 53.
    הקוזק הנגזל - רני רהב
    דוד 08/01/2014 18:48
    הגב לתגובה זו
    7 0
    רני רהב, אדם שאיננו מסוגל להודות בטעות. דיבורו בוטה מאד. הייתי מצפה מאדם קולני ונוטף קלישאות כמוהו שיגלה גם יושר אינטלקטואלי להודות בטעויות. בן אדם שנדחף ומגלה התנהגות בריונית על כל צעד ושעל שלא יתפלא אם יורדים עליו.
    סגור
  • 52.
    האם זה לא תפקידו של יועץ התקשורת?
    קושי 08/01/2014 18:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם יועץ התקשורת, לא מצליח להתמודד עם הכפשת שמו בתקשורת, איזה שירות הוא יכול לתת ללקוחות שלו... כנראה התואר הזה אינו מדויק, והתואר לוביסט מקורב לצלחת יותר הולם את המקצוע המזוויע הנ"ל.
    סגור
  • 51.
    חוצפן !! (ל"ת)
    גם אוויל מחריש... 08/01/2014 18:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 50.
    תעיפו כבר לכל הרוחות את הדבר הזה... די להתעסק בו.
    יוסי 08/01/2014 17:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הוא לשווה מילה אחת !!! להשקיע על רני רהב הזה .
    סגור
  • 49.
    רהב = יוזנת שיווק. (ל"ת)
    תחי הצנזורה 08/01/2014 16:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 48.
    ניסיון יפה, אבל הפעם לא יעזור כלום. (ל"ת)
    ררמ 08/01/2014 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 47.
    לתלות את דנקנר הגנב וממילא דגי הרקק יעלמו
    ש.י. 08/01/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העיקר הוא כיצד להרתיע גנבים כמו דנקנר ולא להתיחס לדגי הרקק התקשורת בידי בינוניים ומטה ולכן אין ויכוחים על רמה
    סגור
  • 46.
    הנה עוד אחד שיודע מי מורח לו את החמאה
    הישראלי המכוער 08/01/2014 16:17
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הממותה הדוחה, העילגת והכעורה - רהבית
    סגור
  • ישראלי מכוער
    שרון ב 08/01/2014 16:23
    הגב לתגובה זו
    1 5
    הבטת פעם בראי? אתה באמת מכוער. "הפוסל במומו פוסל."
    סגור
  • 45.
    יחצן אלללק...מתנהג כמו קרנף ונראה כמו..זה רהב ! (ל"ת)
    עדינה עדיני 08/01/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 44.
    רהב הולך בדרכו של נוחי דנקנר איזה כיף (ל"ת)
    גיא 08/01/2014 15:11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 43.
    יחצן מיחצן יחצן
    עוד.ד 08/01/2014 14:37
    הגב לתגובה זו
    9 1
    זה כמו הגונב מגנב פטור?
    סגור
  • 43-עוד.ד
    שרון ב 08/01/2014 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא. זה כמו האידיוט של אידיוט הוא אידיוט גמור.
    סגור
  • 42.
    מרבית התגובות פה הם נגד רהב. רהב הולך עם האמת שלו
    תגובות 08/01/2014 13:46
    הגב לתגובה זו
    2 16
    ועם התפקיד שלקח על עצמו. גם אם זה לא מוצא חן בעיני מישהו עובדה שהטייקונים שוכרים אותו ולא את העיתונאית כנראה הם מרוצים ממנו. התגובות הפופוליסטיות פה מבטאות את תסכול הציבור ותו לא את התסכול על הטייקונים יש להפנות לממשלה היא זאת שמינפה אותם ונתנה להם להגיע עד הלום. וגם את אזרחיה היא ממנפת ע"י משכנתאות כשיקרסו פה האזרחים הקטנים מה תגידו? זה אותו דבר שנאת העשירים לא תרמה כלום להפך . רני רהב עושה את עבודתו וכנראה עושה אותה טוב גם אם לא סובלים את סגנונו.
    סגור
  • ומה בדיוק האמת של רהב?
    עוד טמבל בשכר 08/01/2014 14:36
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לאיים על העיתונאים שאם לא יכתבו רק מה שהוא רוצה הוא ישתלח בהם ויכפיש אותם? המושחתים והמלוכלכים לא מבינים מה לא בסדר בקצת לאיים ולהפחיד... שמור לי ואשמור לך כבר לא עובד. שחקו הוגן או שלא תשחקו בכלל !
    סגור
  • למכונה "עוד טמבל בשכר"
    שרון ב. 08/01/2014 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כולם אצלך מקבלים שכר וטמבלים. מה דעתך, יא טמבל.
    סגור
  • 41.
    צמד מיותר.
    אזרח. 08/01/2014 13:34
    הגב לתגובה זו
    15 0
    עוף לנו מהעיניים גם אתה וגם החבר המגעיל שלך. אתם מייצגים את כל הרע שצמח כאן במדינה.
    סגור
  • 40.
    לאיים מותר על פי צור. תגיד לי מי חבריך ואומר לך מי אתה. (ל"ת)
    טיל רעל 08/01/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 39.
    רני רהב נמאסת
    סופו של רני 08/01/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    23 0
    רני רהב אדם דוחה, כוחני, שמייצג אצ רוב מה שרע במדינה. המקצוע שלו זה לקחת את כל מה שחולה ומכוער ולהציג אותו כדבר הכי נכון והכי יפה. האיש מוכר זיופים והגיע הזמן שיעלם מהמסך ומהתקשורת.
    סגור
  • ל-39
    שרון ב. 08/01/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מי שמך שופט מה רע במדינה. אולי אתה, וכל מה שאתה מייצג.
    סגור
  • רק מביע דעה
    לא שופט 09/01/2014 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מייצג כלום. אני אדם פרטי, שרני רהב עושה לו בחילה. לא יותר מזה...
    סגור
  • 38.
    עיתונות
    מוקי 08/01/2014 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 7
    הגיע הזמן שהמרצע יצא מהשק , עיתונות =מזמן הפסיקה להיות ,חכמה , אוביקטיבית ..עד בזויה . מי זו שרון שפורר ? עוד עיתונית שפוחדת לכתוב בעיתון שעדין מעסיק אותה ומבזה ללא הרף אדם שיהיה מי שהוא בדף הפיסבוק שלה . בושה וכלימה !!
    סגור
  • 37.
    השיטה ,תופסים כותרות בכול דרך אפשרית ,אחרי חודש
    בא 08/01/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האנשים לא זוכרים כבר מה קרה בדיוק ,אבל זוכרים את שמות המעורבים .
    סגור
  • 36.
    הוא אמר לה דברים נכונים אם לה מותר לכתוב גם לו מותר
    שרון שפירר 08/01/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    2 10
    להגיב. כתבה מכתב כאילו בשמו לעובדים . והכפישה אותו ואת עבודתו.
    סגור
  • 35.
    קשה למצוא שניים יותר דוחים מרוני רהב ורונן צור
    yot4u 08/01/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    14 1
    חבורת הזבל 2
    סגור
  • 34.
    שפורר.. עיתונאית קטנה שלי .
    חיים 08/01/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    4 7
    הכוחנות של עיתונאים הפכה לאלימות ממש . הם חיים בתחושה שהם מנהלים את העולם ועל פיהם ישק דבר . יש לשים קץ לתופעה נלוזה זו שכל זב חוטם עם מקלדת בשווי 25 ש"ח יכול לחרוץ דינם של נאורים ממנו (כל זאת ללא קשר לרהב ולסיגנונו) שפורר או מי שתהיי טלי קורה מבין עינייך את אדם אחד קטן מאוד מלעצב בכוחנות דעת קהל
    סגור
  • 33.
    יחצנים הם פרצופם המכוער של "הגזלנים"
    משה 08/01/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אין לתת חסינות מפני ביקורת ליחצנים שמוכרים לנו טינופות או עו"ד שמסבירים לנו שלא היה אונס והילדה בת ה10 נראת כאילו היא בת 20. היחצנים הם הגרועים שבאנשים תמורת בצע כסף ימכרו את נשמתם - למעשה את נשמתם מכרו מזמן.
    סגור
  • סימביוזה של טפילים החיים על חשבוננו. (ל"ת)
    קרצית רעל 08/01/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • נראלי שנשמה אפשר להשחית אבל לא למכור ,למטה
    בא 08/01/2014 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מטהרים אותה ואחכ מחזירים לכאן .
    סגור
  • 32.
    רהב טיפוס לא סימפטי
    צבריקו 08/01/2014 12:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פרצוף מפגר, שיש לו מהלכים אצל הטיקונים.
    סגור
  • 31.
    חחח ואני חשבתי שאיש יחסי "ציבור"
    יויו 08/01/2014 12:21
    הגב לתגובה זו
    8 0
    צריך לדעת להתנהל מול "תקשורת" עויינת ככל שתהיה בשביל זה רני רהב מקבל כמה שקלים לא?
    סגור
  • 30.
    רני רהב
    מנשה 08/01/2014 12:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה לא נבון מה הבעיה שלך לך מותר לאיים על עיתון שמנסה לנסח כתבה עליך שלא נראית לך אז מה מה קרה אסור לפרסם משהו למה הכל וורוד אני מבין שאתה נפגעת שפוטרת מאי די בי אבל זה לגיטימי החברה עברה בעלות ובעל הבית החדש לא רוצה אותך אז מה מותר לו אז בגלל אי רצון שלך ממשהו יורדים כך על אחרים לא יפה מצדך ולא מובן
    סגור
  • 29.
    שניכם נוכלים!! (ל"ת)
    ניני 08/01/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 28.
    בלי קשר לרני רהב, דה מרקר עיתון המשרת אגנדה ולא מציאות
    מיקי 08/01/2014 12:06
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כל קשר בינו ובין אובייקטיביות מקרי בהחלט, ה"ישראל היום" של הכלכלה ביחד עם לילה כלכלי של ערוץ 10. חסר כל ערך אמיתי.
    סגור
  • 27.
    רונן צור בחר דרך להגן למעשה על עצמו כיחצ"ן דרך ליקוק ל
    מבין ומסביר 08/01/2014 12:03
    הגב לתגובה זו
    16 1
    דרך ליקוק לרני רהב על הדרך. כנראה הוא חושש שיחשפו גם את שיטותיו. יחצ"ן של אנסים=הנשיא קצב. מה לא יעשה יחצ"ן תמורת כסף. מי המציא את המקצוע הזה שכל תכליתו ליקוקי תחת לבעלי ממון ושיגור תמונה וידיעות שקריות לתקשורת. אני בז ליחצנים ובמיוחד לרני רהב. כל הכבוד לשרון שפורר ומציגה את פרצופו האמיתי והמכוער.
    סגור
  • בעולם המסחרי והשיווקי שאנחנו חיים בו צריך יחצן למה לא?
    יחצנים 08/01/2014 12:26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מי שרוצה משלם מכיסו זה לא על חשבון הממשלה גם לממשלה יש דובר שמעת פעם מהדובר דברי חכמה? חוץ משי דובר צהל שבמלחמת המפרץ הגן עלינו מטיל כימי באמצעים פשוטים ש בחלונות ולשתות מים. זה בסדר? רני רהב עושה עבודה טובה ביחצנות יש לו פה גדול והוא לא צדק בדבריו על שלי יחימוביץ?
    סגור
  • 26.
    שאלה לביזפורטל ,מה זה בדיוק ,מה ניגמרו הבעיות האמתיות (ל"ת)
    בא 08/01/2014 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    קיראו את התגובה שלי ותבינו כמה מעניין אותי
    בא 08/01/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    .
    סגור
  • 24.
    הוא הרוויח את זה ביושר
    אותלו 08/01/2014 11:58
    הגב לתגובה זו
    10 1
    למרות שמעולם לא נפגשתי עם רני רהב, בחיצוניות שלו ובמוחצנות שלו הוא מסמל בעיניי את כל הגועל נפש של המושג יחצנות.
    סגור
  • 23.
    רונן, איפה המכתב שלך לרהב בו אתה מוחה על איומיו ? (ל"ת)
    ציניקן 08/01/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 22.
    רונן, המאפיה האמיתית: רהב המאים על עיתונאי ! (ל"ת)
    ציניקן 08/01/2014 11:55
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 21.
    הלך החיגר אצל הצולע (ל"ת)
    ציניקן 08/01/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • והזרזיר אצל העורב (ל"ת)
    סתלבטן 08/01/2014 12:32
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 20.
    כל הכבוד מילים כדורבנות
    1 08/01/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    2 16
    שאפו לרונן צור וגם לרני רהב . עלה השתן לכל הילדים העתונאים ואחת כמה וכמה לעובדים בדה מרקר .
    סגור
  • 19.
    רונן , אני מסכימה עם דבריך. בהחלט אמיץ מצדך לכתוב
    סמדר כהן טרקל 08/01/2014 11:49
    הגב לתגובה זו
    1 14
    את הדברים, לנוכח נטייתה של התקשורת (המזוייפת להפליא) להצליף בכל עוצמתה באלה שמעזים להרים את הכפפות.
    סגור
  • 18.
    עוד יחצן לעיניני זבל הוא הגן על קצב?בעיני רהב לא יכול (ל"ת)
    ליחצן כלום!!מושיק 08/01/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 17.
    ולאיים על מישהו שיגמרו לו את הקריירה זה לא מאפיה???
    אנונימי 08/01/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    14 0
    חוצפן!!
    סגור
  • הכפישה אותו ועוד איך למה שהוא ישתוק? (ל"ת)
    ומה היא עשתה? 08/01/2014 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 16.
    רני רהב בלון נפוח שחושב שמותר לו הכל .
    רון 08/01/2014 11:43
    הגב לתגובה זו
    14 0
    הגיע הזמן להיפתר מהבלון הזה ולא לתת לו במה. או לא סלב ואו לא כלום.
    סגור
  • 15.
    נסיים עם השמן הרופס ונתקדם גם אליך. יועץ של התחת. אוכלי
    מנשה נוי 08/01/2014 11:37
    הגב לתגובה זו
    25 1
    חינם ומרעילי דעת קהל. זה כל מה שאתם. לא מייצרים כלום חוץ מקשקושים והסחות דעת. לך ותמצא לך עבודה אמיתית, עבד נרצע של בעלי ההון שכמותך.
    סגור
  • מה כל כך רע באדם שהצליח מאד? זכותו של אדם להרויח
    בעלי ההון 08/01/2014 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 5
    להצליח ולצבור כסף הכל ביושר וזכותו של אדם לקחת לו יחצן מה הבעיה עם זה? האם הבעיה היא הצלחת העשירים במדינה? מי איפשר להם להגיע לזה? הבנקים? הממשלה? או אלוהים? רני רהב מתפרנס מבעלי ההון וגם עוד המון אנשים מתפרנסים מבעלי ההון . תבדוק מי מתקבל לעבוד במשרדי ממשלה? החכמים? בעלי התארים? לא ולא רק בעלי הקשרים ראה דוגמא של העוזרת של השר שקיבלה עבודה במשכורת עתק על חשבון מי זה? על חשבונך !!!
    סגור
  • 14.
    כל מילה שהוא אומר בול!!!!!! (ל"ת)
    רני רהב 08/01/2014 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 13.
    אומר מה שחלק מהציבור חושב על הנעשה פה והוא צודק
    רני רהב 08/01/2014 11:34
    הגב לתגובה זו
    2 6
    הוא גם נתן מחמאה לכתבת שרון שפורר שהיא אשה יפה חחחח פני סוסה
    סגור
  • 12.
    רגע, לעיתונאי אסור להשתלח ואילו לרני רהב מותר? למה?
    רפי 08/01/2014 11:19
    הגב לתגובה זו
    16 1
    למה ל'יועץ תקשורת' מותר להשתלח, לשקר, לזרוק לכלוך וזבל על כל מי שבא לו? כי קוראים לו רני רהב והוא נוהג באוטו יקר? רני רהב הוא שקרן בתשלום ולא מתבייש בזה
    סגור
  • 11.
    רונן אתה מגן על מטה לחמך ולא באמת על רני רהב הרהבתן
    מלי 08/01/2014 11:14
    הגב לתגובה זו
    26 4
    האיש בטוח שהעולם שכוב לרגליו. שהוא החכם באדם. הוא לא מאפשר לאף דובר מולו להשחיל מילה. רק הוא והוא והוא. שלא לדבר על דרך התבטאותו שהיא מתחת לכל ביקורת. שלא לדבר על זה שהוא הבהיר חד משמעית שהתקשורת בכיס שלו והוא יכול להשתמש בה כרצונו. לכן אין לרחם עליו. כשאדם מלא שתן מלבד סכום העתק שהוא הרוויח ובזכות, לפעמים יש דליפה ולפעמים אשד. ואז הוא מבין שהוא רק בן אדם וגם הוא פגיע. זהו.
    סגור
  • 10.
    חזיר מגן על חזירון (ל"ת)
    יובל 08/01/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור
  • הפוך...חזירון המגן על חזיר,שניהם מייצגים את הגועל בארץ (ל"ת)
    ב 08/01/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    tr 08/01/2014 12:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    רהב בלון נפוח שהאוויר יוצא החוצה לאט אבל בטוח (ל"ת)
    המתעניין 08/01/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
    20 1
    סגור
  • 8.
    סוס מת
    יוסף 08/01/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
    13 1
    רוני רהב הוא סוס מת וככל שנמעיט לדון בו כך המעבר של רני למעמד כאחד האדם יהיה מהיר יותר.
    סגור
  • 7.
    יועץ תקשורת - לשונאי רקטומלי (ל"ת)
    אבי - מתנגד למחאה 08/01/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 6.
    מזור משכיר לי את בבילון כמו בלון נפוח (ל"ת)
    אבי 08/01/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 5.
    כוחני ועוד איך !!!
    אנונימי 08/01/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
    28 2
    ישבתי בפגישה עם רני רהב - לא נתקלתי באדם יותר כוחני, גס ומתנשא כמו האיש הזה.
    סגור
  • 4.
    לפיד שלי רוזנטל - עיתונאים שעלו לגדולה בהכפשת חברות (ל"ת)
    עיתונאים עלינו 08/01/2014 10:59
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 3.
    רהב = התחתית של המיץ של השקית אשפה
    ko 08/01/2014 10:58
    הגב לתגובה זו
    37 1
    ומכאן כל מי שהוא מייצג או תוכנית שבא הוא משתתף גם
    סגור
  • 2.
    כלל ידוע הוא במערכת היחסים...
    ארכימדס 08/01/2014 10:58
    הגב לתגובה זו
    31 2
    אולי ניתן לך גם חסינות כמו לחבר כנסת ,אתם סתם פלצנים שהשתן עלה לכם לראש ! .ה"פרצוף " שלכם ,והאמיתות שלכם אומרות את הכל .די לציבור ממש נמאס מכם .
    סגור
  • צריך להפנות אותו לממשלה ולא לרני רהב (ל"ת)
    הזעם 08/01/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • גם לממשלה וגם לכנופייה (ל"ת)
    יש מספיק זעם לכולם 09/01/2014 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רונן צור ורני רהב - שני עבדים של בעלי ההון
    יאיר ח. 08/01/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
    36 1
    אגב למעוניינים: ההתמחות של רונן צור זה מסע הכפשה מלוכלך ואנונימי.
    סגור
  • רונן צור - אל תזיל דמעות תנין
    סוס עץ 08/01/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    16 1
    המקצוע שלכם מהווה סכנה אמיתית לציבור. הוא כולל לעיתים תכופות עיוות האמת והצגה מעוותת של העובדות לטובת הלקוחות שלכם ותוך טיוח העובדות והצגה חד צדדית של ענינים. אז נכון - גם אתם צריכים להתפרנס. אבל בין זה ובין עמידה לצד הבלון הנפוח והתנהגות הגובלת בפלילים של עמיתכם יש/ מרחק גדול. היית מיטיב לעשות אם היית ממלא פיך מים ושותק.
    סגור
  • התהפכו היוצרות
    עמוס 10/01/2014 01:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למעשה מה שקרה כאן שיועץ התקשורת נפגע מאותם הכלים בהם הטיב להשתמש בעצמו. פתאום התהפכו היוצרות כחרב פפיות על מי שחשב שהעולם לרגליו אך למגינת ליבו יצא כששכרו בהפסדו והוא עירום ועריה ואף נאמר "המלך עירום". יועצי התקשורת בכלל, ורני רהב בפרט מתפרנסים מהצגת דברים מגמתית תוך שימוש בכלים שלמעשה אינם בשליטתם, אך עד אתמול חשבו כי הם שולטים בהם. כך חולפת תהילת עולם לרהבתנים ולחסרי צניעות מנימאלית
    סגור