ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

רונן צור מגיב: "לא מתכוון לצפות מהצד בלינץ' שעושים לרני רהב, החלטתי לצאת מגטו השתיקה - נחצה פה קו אדום"

היחצ"ן שיגר מכתב חריף, "רוב עמיתי למקצוע אינם פוצים פה, רובם חוששים (ובצדק) מנקמה של כלי התקשורת". צפו במכתב המלא
 |  89
פרשת השבוע
Share
סאגת הכתבה של שרון שפורר ב'דה מארקר' על רני רהב ממשיכה להכות גלים - והיום התייחס לנושא רונן צור, אחד מבעלי משרדי יחסי הציבור הגדולים במדינה, במכתב אשר הועבר לאיציק כגן, יו"ר איגוד יחסי הציבור.


"אני האחרון שיצדיק שימוש בשפה מאיימת כנגד עיתונאים או עורכים", אמר צור בראשית דבריו. "עם זאת בחודשים האחרונים הולכת ומתעצמת תופעת השתלחות חסרת תקדים, אישית ונבזית כנגד יועצי תקשורת המבצעים נאמנה את מלאכתם בהגנה על לקוחותיהם. נראה כי היוצרות התחלפו, וחלק מעמיתינו העיתונאים המנהלים מסע ציבורי נגד איש עסקים או איש ציבור, רואים ביועץ התקשורת הפועל להגנת הלקוח, מעין אויב אישי שיש לפגוע בו בדרך להשגת היעד."

"כלל ידוע הוא ששיחות אינן מוקלטות ואינן משמשות לניגוח הדדי"
צור טוען ש"נחצה קו אדום מהותי במערכת היחסים שבין עיתונאים ליועצי תקשורת. כלל ידוע במערכת היחסים שבין היועצים לבין העיתונאים הוא ששיחות בין הצדדים אינן מוקלטות, אינן מצולמות, אינן מתועדות ואינן משמשות לניגוח הדדי. האם מעתה צריכים הצדדים להיזהר אחד מפני השני? האם צריכה מערכת היחסים לעבור למסגרת חשדנית שבה כל קולגה הוא חוקר פרטי בפוטנציה המתעד את עמיתו ובונה עליו "תיק" לשעת הצורך, כאילו מדובר במעין מאפיה מודרנית?"

"שרבוב שמו של רני רהב לטור הביקורתי של שרון שפורר בפייסבוק על לקוחו נוחי דנקנר, משקף את אי ההבחנה בין מי שעושה את עבודתו (כמו עורך דין, רואה חשבון או סוכן
ביטוח
ביטוח
אמצעי להבטחת תשלום פיצויים על ידי גוף כלשהו במקרה אסון כגון: אובדן רכוש כתוצאה משריפה/ גניבה או במקרה של אובדן חיים.הביטוח מתאפשר באמצעות הפקדת כספים למבטח, המשמשים בעיקרם לפיצוי נפגעים בעת אסון.
ביטוח
) לבין מושא הביקורת. איני מצדיק את הטון המאיים של רני רהב אך באותה נשימה ממש, יש לגנות את הניסיון לפגוע ביועץ התקשורת ולהרתיע אותו בדרך זו מלעשות את עבודתו!"

צור ממשיך: "לא פלא שרוב מוחלט של עמיתיי למקצוע אינם פוצים פה. רובם חוששים (ובצדק) מנקמה של כלי התקשורת, ושל עיתונאים ספציפיים אשר הפכו את המנדט הציבורי שמכוחו פועל העיתון לכלי חיסול חשבונות אישי כנגד מי שאינו מבטא את עמדתם, או שרחמנא ליצלן, מעז לבקר אותם או את מקורביהם. לצערי, חולשת מועצת העיתונות ובתי המשפט באה לביטוי בכך שחלק מעמיתינו הפך את עטו לסכינו, ואת לשונו לחרב חדה הננעצת במי שאינו מתיישר לפי האג'נדה שקבע העיתון.""מסתבר שהכל כשר בעיני העיתונאי"
רונן צור; קרדיט: נוגה ויסמן
"עמידתו של רהב לצד לקוחותיו הולידה שורת ביטויי גנאי מכוערים הנוגעים לחיצוניותו ולדרך התבטאותו כאילו היה זה הדבר החשוב. מסתבר שהכל כשר בעיני העיתונאי בבואו לפגוע ביועץ התקשורת אך אבוי לו ליועץ שיעז לפצות פה. כבעלים של אחד המשרדים הגדולים במדינה, איני מתכוון להביט מן הצד בלינץ' המתבצע בשבועות האחרונים בעמית למקצוע. בגילוי נאות אוכל לומר שרני רהב אינו חבר שלי, מעולם לא נפגשנו לשיחה חברית, בעבר התעמתנו בחריפות על רקע מקצועי ומי שמכיר את שנינו יודע עד כמה אנו רחוקים בראייה המקצועית אחד מן השני, על אף שעמידתנו התקיפה והנחושה לצד לקוחותינו קוממה עלינו עיתונאים אשר אינם מוכנים להשלים עם העובדה שאנו לא רוקדים לפי חלילם."צור אומר כי החליט לצאת מגטו השתיקה שגזרו על עצמם עמיתיו שלדבריו, רבים מהם חוששים לומר דעתם בגלוי מפחד נקמה של כלי התקשורת נגדם. "זו אינה דרכי לשבת מכווץ מפחד ואימה ואני אומר את דעתי ללא מורא וללא פחד בין אם מדובר בלקוח ובין אם מדובר בעמית למקצוע. תמוהה בעיניי מאוד שתיקת האיגוד, היעלמותו והתעלמותו. אין לנו אלא להתקנא באגודת העיתונאים שהתייצבה מייד לצד העיתונאית וגיבתה אותה. ראוי היה לאיגוד לפעול להגנה על העוסקים במקצוע ומוטב מאוחר מאשר אף פעם."

"לנוכח ההקצנה במערכת היחסים שבין עיתונאים ליועצי תקשורת הכוללת איומים הדדיים, הקלטות, חרמות, ושימוש בלשון מבזה אני פונה אליך להסדיר מחדש את כללי הפעולה בענף, למסד את המקצוע ולקבוע יחד עם מועצת העיתונות ואגודת העיתונאים מנגנון חוקי לבירור מחלוקות בין השותפים למקצוע אשר יחייב את כל הצדדים לפעול על פיו, בדומה למנגנון הקיים בלשכת עורכי הדין."

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

89 תגובות ב-70 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
70 קולגה 11/01/2014 11:36 רני רהב תתבייש לך אתה מתנהג כמו רני רהב (ל"ת)
69 זאב 11/01/2014 10:10 אתם מפספסים
רני רהב הוא לא הנקודה שיש להתייחס .אלא צייד של עיתונאים ,אשר מקבלים במה ,להכפיש /לפגוע/לשקר/ולא תמיד להציג תמונה אוביקטיבית ,ואמיתית .הם מחפשים סקופים ,עושים נזק ,ואפילו לא מתנצלים כאשר האמת יוצאת לאור. אין דין ואין דיין בארץ לכל שרבטן בכל מדייה קיימת .די לעזות המצח ולהשמצות אנא דרך ארץ ורגישות.
68 ff 10/01/2014 08:32 הוא נראה כמו נוכל (ל"ת)
67 חיליק 09/01/2014 15:45 צור
אילו חברות מיחצן מר צור?
66 מוטי דר 09/01/2014 15:03 תתבייש
צורת ההיתבטאות של רני רהב מעידה יותר מכל על טיבעו, זה שאתה יוצא להגנתו מעידה גם עליך.
65 דון 09/01/2014 12:25 בטלנים יפה נפש ???
עוד טמטום מהסוג של פליטי "המחאה החברתית" - רני רהב אינה שאלה של לאהוב או לא זה מיקצעו וזו מחוביתו שלו לתת שרות לאנשים ששילמו על כך . אז על מה כל המהומה המגוחכת הזו ? כל הצעה לחרם הינה אוולית ממדרגה ראשונה - מה קשור לחברות שהוא מייצג ומה פשעם בדיוק ??? במה הבטלנים המחרימים בדיוק מיתעסקים חוץ מלהחפיש ולנסות לפגוע במשק הישראלי !!!!
64 אבי 09/01/2014 12:09 רני רהב הוא בריון תיקשורתי אלים, נמאס כבר ממנו.
עצם זה שהוא נהיה סאלב אומרת משהוא על החברה שלנו, והגיע הזמן שהתקשורת שנתנה לו במה שבזכותה הוא מי שהוא היום, תדע גם לעצור את הבריון הזה.
63 יהלום 09/01/2014 10:56 רהב==גאווה==שחצנות==שח-מט לרני
מי אתה רהב-מיקרוב בן דומן-כחוש בן שלולית-חסר מו-חסר השכלה שמעולם לא הציל נפש מישראל-לא ילד חולה-לא קשיש חלש-לא נער נכה ולא רעב או גלמוד -בעל פה מטונף-אף כמו קרנף ושיער מיופיף-לא יהודי -לא מוסרי-לא חברותי שמן בלי חן שכל הזמן רוטן מקרקר-מברבר-ומצרצר בעל מעיים חולים של שור ושכל של חמור שנוער וישבנו בוער ! ! ! לך כבר לבית של הסוהר בברכה יהלום משעול אפעה 12 אילת
62 רק כאן נחצו קוו? 09/01/2014 10:48 ילדים רעבים זה לא קו אדום. אין דיור בר השגה וזה לא קו
אדום. הפערים בארץ הם הגדולים במידנות ה-OECD וזה גם אדום לפי יחצני הטייקונים. גם לא עושק המחירים על מוצרי מזון שגבוהים משמעותית ביחס לאירופה. גם לא עובדי/עבדי קבלן בלי תנאים סוציאליים. רק פגיעה בדובון המפונק ויחצן הטייקונים זה קו אדום. אכן עולם הפוך ומעוות!
61 עידו 09/01/2014 08:30 רונן תפנים, מאסנו ביחצנים שמוכרים לנו גנבים ומושחתים!!!
נמאס לנו מכל אלו שעושקים אותנו שנים ובעזרת יחצנים כמוך מנסים למכור לנו שהשתן שיורד עלנו הוא גשם
חושם 09/01/2014 10:49 ועוד כועסים שאנחנו לא מודים להם על השתן הטעים :) (ל"ת)
60 יוסי 09/01/2014 08:03 רונן צור מייחצן את עצמו
למי שלא הכיר עד עכשיו ,אז רונן צור הוא בעלים של משרד מהגדולים בענף ,כפיים עשית לעצמך פרסומת.
59 בנצי 08/01/2014 21:37 רני אל תדאג הסערה עושה לך רק טוב. (ל"ת)
58 בנצי 08/01/2014 21:35 רני הוא טיפוס אך אני מצדיע לו. בלי פוזות ואמיתי. (ל"ת)
57 דניאלי 08/01/2014 20:39 צור...יש גבול לכל תעלול, והאיומים של רהב חצו כל גבול..
עליך לדעת.... ומי כמוך אכן יודע שאיומים והפחדה כנגד הזולת הם בעצם עבירה פלילית בעליל ולאו דווקא לכאורה....לכן מן הראוי שהקולגה שלך יחדל ממופעי האימה שלו מול כל מצלמה ומיקרופון
56 משה.מ. 08/01/2014 19:25 האיש והאדם רני רהב
אדם יקר שראוי לחבק את האמיתות שלו. התגלה כנאמן לשליחותו גם אם איני מסכים עם התנהלותו של מעבידו.
55 אורי 08/01/2014 19:18 כשמו כן הוא
אל תצפה מהצד. תצפה מהאמצע. הרהב מיצג את כל הנלוז והמכוער בחברה הישראלית. אדם גס רוח שעשה הונו מליקוק למי שנקרא "טייקונים" שהם מצידם גנבו את חסכונותיהם של עמך ישראל..
54 ישראל 08/01/2014 19:11 רני רהב מאוס נמאס לשמוע עליו (ל"ת)
53 דוד 08/01/2014 18:48 הקוזק הנגזל - רני רהב
רני רהב, אדם שאיננו מסוגל להודות בטעות. דיבורו בוטה מאד. הייתי מצפה מאדם קולני ונוטף קלישאות כמוהו שיגלה גם יושר אינטלקטואלי להודות בטעויות. בן אדם שנדחף ומגלה התנהגות בריונית על כל צעד ושעל שלא יתפלא אם יורדים עליו.
52 קושי 08/01/2014 18:38 האם זה לא תפקידו של יועץ התקשורת?
אם יועץ התקשורת, לא מצליח להתמודד עם הכפשת שמו בתקשורת, איזה שירות הוא יכול לתת ללקוחות שלו... כנראה התואר הזה אינו מדויק, והתואר לוביסט מקורב לצלחת יותר הולם את המקצוע המזוויע הנ"ל.
51 גם אוויל מחריש... 08/01/2014 18:09 חוצפן !! (ל"ת)
50 יוסי 08/01/2014 17:14 תעיפו כבר לכל הרוחות את הדבר הזה... די להתעסק בו.
הוא לשווה מילה אחת !!! להשקיע על רני רהב הזה .
49 תחי הצנזורה 08/01/2014 16:38 רהב = יוזנת שיווק. (ל"ת)
48 ררמ 08/01/2014 16:35 ניסיון יפה, אבל הפעם לא יעזור כלום. (ל"ת)
47 ש.י. 08/01/2014 16:30 לתלות את דנקנר הגנב וממילא דגי הרקק יעלמו
העיקר הוא כיצד להרתיע גנבים כמו דנקנר ולא להתיחס לדגי הרקק התקשורת בידי בינוניים ומטה ולכן אין ויכוחים על רמה
46 הישראלי המכוער 08/01/2014 16:17 הנה עוד אחד שיודע מי מורח לו את החמאה
הממותה הדוחה, העילגת והכעורה - רהבית
שרון ב 08/01/2014 16:23 ישראלי מכוער
הבטת פעם בראי? אתה באמת מכוער. "הפוסל במומו פוסל."
45 עדינה עדיני 08/01/2014 16:07 יחצן אלללק...מתנהג כמו קרנף ונראה כמו..זה רהב ! (ל"ת)
44 גיא 08/01/2014 15:11 רהב הולך בדרכו של נוחי דנקנר איזה כיף (ל"ת)
43 עוד.ד 08/01/2014 14:37 יחצן מיחצן יחצן
זה כמו הגונב מגנב פטור?
שרון ב 08/01/2014 16:24 43-עוד.ד
לא. זה כמו האידיוט של אידיוט הוא אידיוט גמור.
42 תגובות 08/01/2014 13:46 מרבית התגובות פה הם נגד רהב. רהב הולך עם האמת שלו
ועם התפקיד שלקח על עצמו. גם אם זה לא מוצא חן בעיני מישהו עובדה שהטייקונים שוכרים אותו ולא את העיתונאית כנראה הם מרוצים ממנו. התגובות הפופוליסטיות פה מבטאות את תסכול הציבור ותו לא את התסכול על הטייקונים יש להפנות לממשלה היא זאת שמינפה אותם ונתנה להם להגיע עד הלום. וגם את אזרחיה היא ממנפת ע"י משכנתאות כשיקרסו פה האזרחים הקטנים מה תגידו? זה אותו דבר שנאת העשירים לא תרמה כלום להפך . רני רהב עושה את עבודתו וכנראה עושה אותה טוב גם אם לא סובלים את סגנונו.
עוד טמבל בשכר 08/01/2014 14:36 ומה בדיוק האמת של רהב?
לאיים על העיתונאים שאם לא יכתבו רק מה שהוא רוצה הוא ישתלח בהם ויכפיש אותם? המושחתים והמלוכלכים לא מבינים מה לא בסדר בקצת לאיים ולהפחיד... שמור לי ואשמור לך כבר לא עובד. שחקו הוגן או שלא תשחקו בכלל !
שרון ב. 08/01/2014 16:27 למכונה "עוד טמבל בשכר"
כולם אצלך מקבלים שכר וטמבלים. מה דעתך, יא טמבל.
41 אזרח. 08/01/2014 13:34 צמד מיותר.
עוף לנו מהעיניים גם אתה וגם החבר המגעיל שלך. אתם מייצגים את כל הרע שצמח כאן במדינה.
40 טיל רעל 08/01/2014 13:09 לאיים מותר על פי צור. תגיד לי מי חבריך ואומר לך מי אתה. (ל"ת)
39 סופו של רני 08/01/2014 12:46 רני רהב נמאסת
רני רהב אדם דוחה, כוחני, שמייצג אצ רוב מה שרע במדינה. המקצוע שלו זה לקחת את כל מה שחולה ומכוער ולהציג אותו כדבר הכי נכון והכי יפה. האיש מוכר זיופים והגיע הזמן שיעלם מהמסך ומהתקשורת.
שרון ב. 08/01/2014 16:30 ל-39
מי שמך שופט מה רע במדינה. אולי אתה, וכל מה שאתה מייצג.
לא שופט 09/01/2014 10:10 רק מביע דעה
אני לא מייצג כלום. אני אדם פרטי, שרני רהב עושה לו בחילה. לא יותר מזה...
38 מוקי 08/01/2014 12:43 עיתונות
הגיע הזמן שהמרצע יצא מהשק , עיתונות =מזמן הפסיקה להיות ,חכמה , אוביקטיבית ..עד בזויה . מי זו שרון שפורר ? עוד עיתונית שפוחדת לכתוב בעיתון שעדין מעסיק אותה ומבזה ללא הרף אדם שיהיה מי שהוא בדף הפיסבוק שלה . בושה וכלימה !!
37 בא 08/01/2014 12:42 השיטה ,תופסים כותרות בכול דרך אפשרית ,אחרי חודש
האנשים לא זוכרים כבר מה קרה בדיוק ,אבל זוכרים את שמות המעורבים .
36 שרון שפירר 08/01/2014 12:30 הוא אמר לה דברים נכונים אם לה מותר לכתוב גם לו מותר
להגיב. כתבה מכתב כאילו בשמו לעובדים . והכפישה אותו ואת עבודתו.
35 yot4u 08/01/2014 12:29 קשה למצוא שניים יותר דוחים מרוני רהב ורונן צור
חבורת הזבל 2
34 חיים 08/01/2014 12:27 שפורר.. עיתונאית קטנה שלי .
הכוחנות של עיתונאים הפכה לאלימות ממש . הם חיים בתחושה שהם מנהלים את העולם ועל פיהם ישק דבר . יש לשים קץ לתופעה נלוזה זו שכל זב חוטם עם מקלדת בשווי 25 ש"ח יכול לחרוץ דינם של נאורים ממנו (כל זאת ללא קשר לרהב ולסיגנונו) שפורר או מי שתהיי טלי קורה מבין עינייך את אדם אחד קטן מאוד מלעצב בכוחנות דעת קהל
33 משה 08/01/2014 12:25 יחצנים הם פרצופם המכוער של "הגזלנים"
אין לתת חסינות מפני ביקורת ליחצנים שמוכרים לנו טינופות או עו"ד שמסבירים לנו שלא היה אונס והילדה בת ה10 נראת כאילו היא בת 20. היחצנים הם הגרועים שבאנשים תמורת בצע כסף ימכרו את נשמתם - למעשה את נשמתם מכרו מזמן.
קרצית רעל 08/01/2014 13:11 סימביוזה של טפילים החיים על חשבוננו. (ל"ת)
בא 08/01/2014 12:48 נראלי שנשמה אפשר להשחית אבל לא למכור ,למטה
מטהרים אותה ואחכ מחזירים לכאן .
32 צבריקו 08/01/2014 12:23 רהב טיפוס לא סימפטי
פרצוף מפגר, שיש לו מהלכים אצל הטיקונים.
31 יויו 08/01/2014 12:21 חחח ואני חשבתי שאיש יחסי "ציבור"
צריך לדעת להתנהל מול "תקשורת" עויינת ככל שתהיה בשביל זה רני רהב מקבל כמה שקלים לא?
30 מנשה 08/01/2014 12:20 רני רהב
אתה לא נבון מה הבעיה שלך לך מותר לאיים על עיתון שמנסה לנסח כתבה עליך שלא נראית לך אז מה מה קרה אסור לפרסם משהו למה הכל וורוד אני מבין שאתה נפגעת שפוטרת מאי די בי אבל זה לגיטימי החברה עברה בעלות ובעל הבית החדש לא רוצה אותך אז מה מותר לו אז בגלל אי רצון שלך ממשהו יורדים כך על אחרים לא יפה מצדך ולא מובן
29 ניני 08/01/2014 12:12 שניכם נוכלים!! (ל"ת)
28 מיקי 08/01/2014 12:06 בלי קשר לרני רהב, דה מרקר עיתון המשרת אגנדה ולא מציאות
כל קשר בינו ובין אובייקטיביות מקרי בהחלט, ה"ישראל היום" של הכלכלה ביחד עם לילה כלכלי של ערוץ 10. חסר כל ערך אמיתי.
27 מבין ומסביר 08/01/2014 12:03 רונן צור בחר דרך להגן למעשה על עצמו כיחצ"ן דרך ליקוק ל
דרך ליקוק לרני רהב על הדרך. כנראה הוא חושש שיחשפו גם את שיטותיו. יחצ"ן של אנסים=הנשיא קצב. מה לא יעשה יחצ"ן תמורת כסף. מי המציא את המקצוע הזה שכל תכליתו ליקוקי תחת לבעלי ממון ושיגור תמונה וידיעות שקריות לתקשורת. אני בז ליחצנים ובמיוחד לרני רהב. כל הכבוד לשרון שפורר ומציגה את פרצופו האמיתי והמכוער.
יחצנים 08/01/2014 12:26 בעולם המסחרי והשיווקי שאנחנו חיים בו צריך יחצן למה לא?
מי שרוצה משלם מכיסו זה לא על חשבון הממשלה גם לממשלה יש דובר שמעת פעם מהדובר דברי חכמה? חוץ משי דובר צהל שבמלחמת המפרץ הגן עלינו מטיל כימי באמצעים פשוטים ש בחלונות ולשתות מים. זה בסדר? רני רהב עושה עבודה טובה ביחצנות יש לו פה גדול והוא לא צדק בדבריו על שלי יחימוביץ?
26 בא 08/01/2014 12:02 שאלה לביזפורטל ,מה זה בדיוק ,מה ניגמרו הבעיות האמתיות (ל"ת)
25 בא 08/01/2014 11:59 קיראו את התגובה שלי ותבינו כמה מעניין אותי
.
24 אותלו 08/01/2014 11:58 הוא הרוויח את זה ביושר
למרות שמעולם לא נפגשתי עם רני רהב, בחיצוניות שלו ובמוחצנות שלו הוא מסמל בעיניי את כל הגועל נפש של המושג יחצנות.
23 ציניקן 08/01/2014 11:57 רונן, איפה המכתב שלך לרהב בו אתה מוחה על איומיו ? (ל"ת)
22 ציניקן 08/01/2014 11:55 רונן, המאפיה האמיתית: רהב המאים על עיתונאי ! (ל"ת)
21 ציניקן 08/01/2014 11:54 הלך החיגר אצל הצולע (ל"ת)
סתלבטן 08/01/2014 12:32 והזרזיר אצל העורב (ל"ת)
20 1 08/01/2014 11:54 כל הכבוד מילים כדורבנות
שאפו לרונן צור וגם לרני רהב . עלה השתן לכל הילדים העתונאים ואחת כמה וכמה לעובדים בדה מרקר .
19 סמדר כהן טרקל 08/01/2014 11:49 רונן , אני מסכימה עם דבריך. בהחלט אמיץ מצדך לכתוב
את הדברים, לנוכח נטייתה של התקשורת (המזוייפת להפליא) להצליף בכל עוצמתה באלה שמעזים להרים את הכפפות.
18 ליחצן כלום!!מושיק 08/01/2014 11:48 עוד יחצן לעיניני זבל הוא הגן על קצב?בעיני רהב לא יכול (ל"ת)
17 אנונימי 08/01/2014 11:45 ולאיים על מישהו שיגמרו לו את הקריירה זה לא מאפיה???
חוצפן!!
ומה היא עשתה? 08/01/2014 13:55 הכפישה אותו ועוד איך למה שהוא ישתוק? (ל"ת)
16 רון 08/01/2014 11:43 רני רהב בלון נפוח שחושב שמותר לו הכל .
הגיע הזמן להיפתר מהבלון הזה ולא לתת לו במה. או לא סלב ואו לא כלום.
15 מנשה נוי 08/01/2014 11:37 נסיים עם השמן הרופס ונתקדם גם אליך. יועץ של התחת. אוכלי
חינם ומרעילי דעת קהל. זה כל מה שאתם. לא מייצרים כלום חוץ מקשקושים והסחות דעת. לך ותמצא לך עבודה אמיתית, עבד נרצע של בעלי ההון שכמותך.
בעלי ההון 08/01/2014 13:54 מה כל כך רע באדם שהצליח מאד? זכותו של אדם להרויח
להצליח ולצבור כסף הכל ביושר וזכותו של אדם לקחת לו יחצן מה הבעיה עם זה? האם הבעיה היא הצלחת העשירים במדינה? מי איפשר להם להגיע לזה? הבנקים? הממשלה? או אלוהים? רני רהב מתפרנס מבעלי ההון וגם עוד המון אנשים מתפרנסים מבעלי ההון . תבדוק מי מתקבל לעבוד במשרדי ממשלה? החכמים? בעלי התארים? לא ולא רק בעלי הקשרים ראה דוגמא של העוזרת של השר שקיבלה עבודה במשכורת עתק על חשבון מי זה? על חשבונך !!!
14 רני רהב 08/01/2014 11:36 כל מילה שהוא אומר בול!!!!!! (ל"ת)
13 רני רהב 08/01/2014 11:34 אומר מה שחלק מהציבור חושב על הנעשה פה והוא צודק
הוא גם נתן מחמאה לכתבת שרון שפורר שהיא אשה יפה חחחח פני סוסה
12 רפי 08/01/2014 11:19 רגע, לעיתונאי אסור להשתלח ואילו לרני רהב מותר? למה?
למה ל'יועץ תקשורת' מותר להשתלח, לשקר, לזרוק לכלוך וזבל על כל מי שבא לו? כי קוראים לו רני רהב והוא נוהג באוטו יקר? רני רהב הוא שקרן בתשלום ולא מתבייש בזה
11 מלי 08/01/2014 11:14 רונן אתה מגן על מטה לחמך ולא באמת על רני רהב הרהבתן
האיש בטוח שהעולם שכוב לרגליו. שהוא החכם באדם. הוא לא מאפשר לאף דובר מולו להשחיל מילה. רק הוא והוא והוא. שלא לדבר על דרך התבטאותו שהיא מתחת לכל ביקורת. שלא לדבר על זה שהוא הבהיר חד משמעית שהתקשורת בכיס שלו והוא יכול להשתמש בה כרצונו. לכן אין לרחם עליו. כשאדם מלא שתן מלבד סכום העתק שהוא הרוויח ובזכות, לפעמים יש דליפה ולפעמים אשד. ואז הוא מבין שהוא רק בן אדם וגם הוא פגיע. זהו.
10 יובל 08/01/2014 11:12 חזיר מגן על חזירון (ל"ת)
ב 08/01/2014 14:55 הפוך...חזירון המגן על חזיר,שניהם מייצגים את הגועל בארץ (ל"ת)
tr 08/01/2014 12:51 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
9 המתעניין 08/01/2014 11:12 רהב בלון נפוח שהאוויר יוצא החוצה לאט אבל בטוח (ל"ת)
8 יוסף 08/01/2014 11:10 סוס מת
רוני רהב הוא סוס מת וככל שנמעיט לדון בו כך המעבר של רני למעמד כאחד האדם יהיה מהיר יותר.
7 אבי - מתנגד למחאה 08/01/2014 11:08 יועץ תקשורת - לשונאי רקטומלי (ל"ת)
6 אבי 08/01/2014 11:03 מזור משכיר לי את בבילון כמו בלון נפוח (ל"ת)
5 אנונימי 08/01/2014 11:01 כוחני ועוד איך !!!
ישבתי בפגישה עם רני רהב - לא נתקלתי באדם יותר כוחני, גס ומתנשא כמו האיש הזה.
4 עיתונאים עלינו 08/01/2014 10:59 לפיד שלי רוזנטל - עיתונאים שעלו לגדולה בהכפשת חברות (ל"ת)
3 ko 08/01/2014 10:58 רהב = התחתית של המיץ של השקית אשפה
ומכאן כל מי שהוא מייצג או תוכנית שבא הוא משתתף גם
2 ארכימדס 08/01/2014 10:58 כלל ידוע הוא במערכת היחסים...
אולי ניתן לך גם חסינות כמו לחבר כנסת ,אתם סתם פלצנים שהשתן עלה לכם לראש ! .ה"פרצוף " שלכם ,והאמיתות שלכם אומרות את הכל .די לציבור ממש נמאס מכם .
הזעם 08/01/2014 13:49 צריך להפנות אותו לממשלה ולא לרני רהב (ל"ת)
יש מספיק זעם לכולם 09/01/2014 11:02 גם לממשלה וגם לכנופייה (ל"ת)
1 יאיר ח. 08/01/2014 10:52 רונן צור ורני רהב - שני עבדים של בעלי ההון
אגב למעוניינים: ההתמחות של רונן צור זה מסע הכפשה מלוכלך ואנונימי.
סוס עץ 08/01/2014 12:19 רונן צור - אל תזיל דמעות תנין
המקצוע שלכם מהווה סכנה אמיתית לציבור. הוא כולל לעיתים תכופות עיוות האמת והצגה מעוותת של העובדות לטובת הלקוחות שלכם ותוך טיוח העובדות והצגה חד צדדית של ענינים. אז נכון - גם אתם צריכים להתפרנס. אבל בין זה ובין עמידה לצד הבלון הנפוח והתנהגות הגובלת בפלילים של עמיתכם יש/ מרחק גדול. היית מיטיב לעשות אם היית ממלא פיך מים ושותק.
עמוס 10/01/2014 01:28 התהפכו היוצרות
למעשה מה שקרה כאן שיועץ התקשורת נפגע מאותם הכלים בהם הטיב להשתמש בעצמו. פתאום התהפכו היוצרות כחרב פפיות על מי שחשב שהעולם לרגליו אך למגינת ליבו יצא כששכרו בהפסדו והוא עירום ועריה ואף נאמר "המלך עירום". יועצי התקשורת בכלל, ורני רהב בפרט מתפרנסים מהצגת דברים מגמתית תוך שימוש בכלים שלמעשה אינם בשליטתם, אך עד אתמול חשבו כי הם שולטים בהם. כך חולפת תהילת עולם לרהבתנים ולחסרי צניעות מנימאלית
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש