ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נהגת נסעה 124 קמ"ש, התעצבנה ושברה מצלמת מהירות, כמה כסף תובעת המדינה?

הנהגת שביקשה להעלים ראיות שרפה יחד עם שני גברים מצלמת מהירותעל כביש 4, המדינה לא הייתה מרוצה
מכמונת מהירות, צילום: Bizportal
כדאי לספור עד 10 לפני שמתעצבנים – אישה שנסעה מזכרון יעקב לכיוון חדרה תועדה על ידי מצלמת מהירות בכביש 4 בין צומת בנימינה לאור עקיבא נוהגת במהירות של 124 קמ"ש, במקום בו מוגבלת המהירות ל-90 קמ"ש.

האישה שמה לב שתועדה ויצרה קשר עם גבר וקטין אשר קשרו קשר לפגוע במצלמה על מנת להשמיד את התמונה שתיעדה אותה. הצדדים ניסו להכות במצלמה וכשלא הצליחו שפכו דלק מהבקבוק על בסיס המצלמה והציתו אותו באמצעות מטלית ולאחר מכן עזבו את המקום.

הצדדים הורשעו בביצוע עבירות של עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע , הצתה וניסיון להשמדת ראיה , ובנוסף בנהיגה במהירות בלתי סבירה . כמו כן הטיל בית המשפט על הגבר מאסר בפועל לתקופה של 6 חודשים, מאסר על תנאי לתקופה של 6 חודשים למשך שלוש שנים וקנס בסך 10,000 שקל.

נציין כי הרשעתה של האישה בוטלה ביום מתן גזר דינה ובית המשפט הטיל עליה שעות שירות לקהילה בהיקף של 500 שעות, קנס בסך 25,000 שקל ופסילת רשיון הנהיגה למשך 3 חודשים.

אולם אי הרשעתה של האישה לא מונע מהמדינה להגיש נגדה ונגד שאר המעורבים תביעה אזרחית בהיקף של 120,000 שקל, לפי האומדן הבא: נזקים ישירים המוערכים ב-46,309 שקל כולל מע"מ, ונזקים עקיפים המוערכים ב-73,761 שקל תשלום לחברה שזכתה במכרז הפעלת המצלמות בגין עבודת המצלמה גם לתקופה של 220 יום בה היתה מושבתת ועד שהועברה לעמדה אחרת.
תגובות לכתבה(24):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    פגיעה ברכוש המדינה עולה יותר
    יאיר 29/10/2013 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שפוגעים בך אישית במיוחד חברה שמשלמת הרבה מס .[ כמו חברת סלולר או בנקים ] למדינה פחות אכפת ...
    סגור
  • 18.
    המדינה נגד הציבור! לא פלא שאנשים עוזבים את הארץ.
    ברק 27/10/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מאמללים את הציבור בכול דרך אפשרית. המשטרע אפילו לא מצייתת לשר התחבורה. ומדוע ניתנה לזרוע המבצעת האחריות להציב תמרורים הם לא מוסמכים לעשות כן. למשל בדרך נמיר שני נתיבים מתמזגים מבלי שיקבע איזה מהם מתמזג לאיזה, זאת הוכחה שהמשטרע מנסה לגרום לתאונות. מי הקצין שאישר את הסימון על הכביש.
    סגור
  • 17.
    מדינה מושחתת של גנבים שיושבים בכנסת ומאמללים את האזרחים (ל"ת)
    תום 24/10/2013 20:11
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 16.
    הן לא נענשו על מה שעשו, אלא כי עשו את זה רע! לא מקצועי! (ל"ת)
    משה חזקיה - ביזון 24/10/2013 19:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 15.
    תענוג היה לקרוא איך תפרו את העברינים. חבל שויתרו לה! (ל"ת)
    רק ככה. כל הכבוד. 24/10/2013 18:29
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 14.
    אם היה לי אומץ גם הייתי משמיד אחת (ל"ת)
    אורן 24/10/2013 17:56
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 13.
    כל אחד צריך לשרוף מצלמה אחת ככה הם יעלמו
    אריאל שרון 24/10/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
    5 6
    מישהו בדק בכלל מה האפקטיביות של המצלמות הללו? זה התירוץ של המדינה לשאוב מהאזרח עוד ועוד כסף . המצלמות הללו כלל לא יעילות . כולם נוסעים מהר ומאיטים מעט לפני ומעט אחרי המצלמה ומיד טסים. זו מדינה אוכלת יושבייה כל הכבוד לנהגת ששרפה את המצלמה , כן ירבו כמוהה.
    סגור
  • 12.
    תגידו לי כולם פה על מי אתם עובדים?!-->
    סוחר27 24/10/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה משווה את המצב בבריטניה לארץ? אפשר בכלל להשוות? ראית איך נוהגים שם ואיך פה? השווית את אחוז התאונות הקטלניות בארץ אליהם? אם היינו בסדר ניחא, אבל אנחנו המדינה עם אחוז התאונות הגבוה בעולם. כל הנוער היום על הפנים פה. על מה אתה מדבר?!
    סגור
  • 11.
    בטח מזרחית, שלא תתלונן אצל אמנון לוי (ל"ת)
    אבי - מתנגד למחאה 24/10/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 10.
    זו רק ההתחלה בבריטניה הציבור המוכה הרס מאות מצלמות
    חזי 24/10/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    10 2
    עד שהשלטון האכזר הוריד את המצלמות זה בדיוק מה שיקרה כאן
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    עבירה היא עבירה. אבל לפעמים, עמוק בלב
    יהורמבו 24/10/2013 14:44
    הגב לתגובה זו
    9 3
    יש עבירות, בשקט בשקט, בלי שאף אחד ישמע, אומרים - כל הכבוד. למי לא בא בעצם 25 פעם ביום לנפץ את מצלמות המיסים הללו?
    סגור
  • 8.
    כול הכבוד כן ירבו (ל"ת)
    היחידה עם ביצים 24/10/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • בגלל הגישה הזו מתרבים עבריינים במדינה ויש תאונות קשות,
    אפי 27/10/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כול המדינה עומדת על הרגליים כששומעים על פיגוע שמישהו נפצע ובלי לפגוע בזעויות זה קשה, אבל איפה השכל הישר? אתה מעודד לעבריינות? ואיפה בדיוק היא עוצרת? ב130 קמ"ש? 250 קמ"ש? או בדקירות סכין???
    סגור
  • על זה נאמר בתורה ........ (ל"ת)
    אחד מן הציבור 28/10/2013 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    כן ירבו
    נהג שודים 24/10/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    9 3
    עדיין לא הוכח שנהיגה במהירות מופרזת בדרך בין עירונית גורמת לתאונות. הכי קל לאכוף מהירות ולהעשיר את קופת המדינה.
    סגור
  • לבת היענה, המהירות היא בהחלט גורם לתאונות וקשות. כול
    אפי 27/10/2013 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    התאונות או 99.9% מהן נגרמות בגלל התנהגות אנוש-דיבור בטלפון סלולרי, התעסקות באביזרים או אוכל, מהירות מופרזת ונהגים שעפים על עצמם ובטוחים שהם שולטים במצב וגם אם לא מה אכפת להם??!
    סגור
  • מר ' כן ירבו' כל עוד אלו לא פגעו בילדי
    מה שכן הוכח 24/10/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שתאונות במהירויות גבוהות גרומות לנזקים חמורים בנפש וברכוש
    סגור
  • 6.
    צריך שכל של מלפפון בשביל להתנקש במצלמה על עמוד.
    הם משולש מושלם 24/10/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בכל מקרה התמונה כבר שודרה למרכז.
    סגור
  • 5.
    עונש טוב. אולי זה ירתיע 'חכמים' אחרים
    חי סמינוס 24/10/2013 13:51
    הגב לתגובה זו
    10 6
    ואולי י המהירות תחזור להיות נורמלית. טןלי
    סגור
  • 4.
    "העבריינים המרושעים"...
    מבין עניין 24/10/2013 13:50
    הגב לתגובה זו
    17 1
    כולכם שוכחים כמה המצלמות האלו מתסכלות (יותר מאשר מצילות חיים) וכן... "הצלת חיים" זה מה שמנחה את המשטרה שלנו חלילה וחס לא להכניס 60 מיליון שקל מדוחות...
    סגור
  • 3.
    נהגים חסרי מנוח
    יוסי 24/10/2013 13:32
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סוף מעשה במחשבה תחילה
    סגור
  • 2.
    עונשים ראויים
    המלש 24/10/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    11 8
    סוף סוף השופט קיבל "ביצים" והעניש כראוי את העבריינים הללו. טוב יעשו שופטים אחרים וילמדו שזאת הדרך היחידה להרתעת עבריינים בכל סוגי העבריינות הפלילית.
    סגור
  • צודק! (ל"ת)
    נהג רגוע 24/10/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 1.
    למה להתעצבן , זה בסדר גמור , העונש הולם
    ia 24/10/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    11 8
    העונש מידתי וזה בסדר גמור , אני הייתי מחמיר יותר .
    סגור