נופשים ובוכים: 632 אלף ישראלים נסעו לחו"ל באוגוסט - מישהו רואה משבר?

גזירות כלכליות? יוקר מחייה שמכביד? בחודשי הקיץ יולי-אוגוסט נרשמו השנה 1.3מיליון יציאות של ישראליים לחו"ל - עלייה דרמטית של 8%
שדה תעופה, צילום: Getty images Israel
בזמן שהציבור בישראל ממשיך להתלונן על יוקר המחייה בארץ והגזירות האחרונות שהוטלו ע"י שר האוצר, יאיר לפיד, הנתונים ממשיכים להוכיח שכשמדובר בחופשה, הישראלי מכניס את היד לכיס. מנתוני הלמ"ס שפורסמו היום עולה כי בחודש אוגוסט האחרון נרשם שיא במספר היציאות והיוצאים בחודש אחד לחו"ל - 673 אלף ישראלים (מתוכן: 593 אלף היו דרך האוויר, 65 אלף דרך היבשה, והשאר דרך הים). מתוך 673 אלף היציאות שנרשמו באוגוסט, 632 אלף הוא מספר הישראלים שיצאו לפחות פעם אחת.

בהסתכלות על חודשי הקיץ, אז ביולי-אוגוסט נרשמו 1.3 מיליון יציאות ישראלים לחו"ל, עלייה דרמטית של 8% לעומת אותה התקופה ב-2012. בסה"כ מחודש ינואר עד אוגוסט השנה נרשמו 3.3 מיליון יציאות של ישראלים לחו"ל - עלייה של 8% לעומת אותה תקופה אשתקד (כמובן שחלק מאותו מספר אלו ישראלים שיצאו יותר מפעם אחת).
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    מי שבוכה זו התקשורת
    מבין עניין 10/09/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שמת לב לזה!!! כן זו התקשורת שגורמת לכל הלחץ בציבור ולא המציאות עצמה, בסך הכל טוב לחיות כאן, אבל כאשר התקשורת עושה מכל זבוב פיל אז הדברים נראים בהתאם
    סגור
  • 12.
    וכמה חזרו??? (ל"ת)
    אולי 10/09/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 11.
    לא נופשים, בורחים מהבעיות! (ל"ת)
    אלי 10/09/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 10.
    עודף
    דוד 10/09/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העבירו 16 מילארד שקל עודפיים. אז למה קיצצו את קיצבת ילדיים.יש עתיד עים ממשלה כזאת איין כלום.
    סגור
  • 9.
    ברור שנטוס, יותר יקר לנפוש בארץ...
    בן 10/09/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    להיפך, אתם צריכים להציג את אלה שנופשים כאן כנהנתנים מלאים בכסף.
    סגור
  • נכון-כי לנפוש בחול זה יותר זול-והאמת יותר כייף (ל"ת)
    מבין עניין 10/09/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    ניצולבלוף תקשורתי הרצת פראייר לבזבז=איןעתיד לדור הצעיר (ל"ת)
    דמגוגיה הממשלה!!!!!! 10/09/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 7.
    תתעוררו=אין תקווה לדור הצעיר=בריחה יומי לביבבוז ומהארץ! (ל"ת)
    אסון קיום המדינה 10/09/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 6.
    יוקר המחייה
    יוקר המחייה 10/09/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לשאלתך עם רואים משבר התשובה כן תעשה בדיקה יסודית מי האוכלוסיה שנסעה לחול ותיווכך לדעת שרובם עובדי מדינה או חברת החשמל או מקורות או נמלים או אנשי צבא שכל הקבוצה הנל יש לה המון שומנים רזרבות .
    סגור
  • 5.
    זה רק מראה עד כמה יקר בארץ!...
    מנטה 10/09/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מלון סוף שבוע באילת עולה יותר משבוע שלם בבולגריה...
    סגור
  • 4.
    כן אני רואה משבר...
    שגיא 10/09/2013 14:14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כשאנשים לא רואים עתיד מוותרים על הדירה ומתייאשים הם חיים את הרגע ויוצאים לחופשה כי מעבודה כאן לאור היחס בין השכר הממוצע ליוקר המחיה אי אפשר לחיות כאן עדיף לברוח...
    סגור
  • 3.
    אני אומר לך, עאלק מחאה חברתית!
    עמנואל 10/09/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כוח קנייה נשחק... עובדים מתחת לקו העוני... אי אפשר לחיות במדינה הזאת... הצמיחה לא מחלחלת למטה... עוד מעט מסבירים לנו שהמסכנים האלה לא יכולים להרשות לעצמם חופשה בארץ ונאלצים בבכי לטוס לחו"ל כדי לנפוש! המדד האמין ביותר לדעתי של שיפור מצב התושבים הוא כמה הם יכולים להרשות לעצמם ליסוע לחו"ל! ומצבנו בסדר גמור!!
    סגור
  • 2.
    אז לאן יטוסו.? לעזה,ירדן, סוריה,קהיר,לבנון. אילת...?! (ל"ת)
    איציק ר 10/09/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כן טסים לחול כי בארץ יותר יקר והשירות מחורבן. (ל"ת)
    אבי 10/09/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מעמד הבניים-מפוצץ בכסף