צולמה תמונה של רכבו של חולדאי חונה באדום לבן, מה אומר ראש העיר?

ניצן הורוביץ פרסם תמונה של רכבו של חולדאי בפייסבוק: "לכל אחד אחר זה היה עולה יותר מ-600 שקל: הדוח, הגרירה, המונית לחניון הגרר"
ניצן הורביץ, צילום: Bizportal
המאבק לראשות עיריית תל אביב עובר לפסים אישיים: ח"כ ניצן הורוביץ, המתמודד על ראשות העירייה, פרסם היום בפייסבוק את תמונת רכבו של ראש העירייה רון חולדאי חונה באדום לבן ברחוב אדם הכהן בלב העיר.

לפי הורוביץ: ..."ראש העיר, שאגב יש לו חניה שמורה בבניין העירייה 300 מטר משם, והנהג שלו, יצאו מהאוטו והלכו לעיסוקיהם, והמכונית נשארה לחנות בבטחה במקום האסור. בבטחה, אני אומר, כי לא, היא לא נגררה משם, וחולדאי גם לא קיבל דוח. אגב, לכל אחד אחר זה היה עולה יותר מ-600 שקל: הדוח, הגרירה, המונית לחניון הגרר..."

הורוביץ ממשיך: "את התמונה הזו קיבלתי מתושבת שעברה במקום, ראתה את ראש העיר יוצא מהמכונית, התרתחה, וצילמה. דיברתי איתה לפני כמה דקות, וכאילו שמעתי את עצמי ואת המוני התושבים שמתמודדים עם סיוט החנייה בעיר: הרי הפקחים שלו לא מחכים רגע לפני שהם נותנים לנו דוח, אי אפשר אפילו לדבר איתם, אבל במכונית שלו לא נגעו. מה שקרה פה זה שיא החוצפה."

תגובת מטה חולדאי: "זוהי תמונה סטאטית שמסלפת את המציאות. הנהג של ראש העירייה הורידו והמשיך בנסיעה. חבל שקמפיין פוליטי כושל מנוהל על גבו של עובד עירייה מסור ושומר חוק. הנהג לא יצא ולא עזב את הרכב ולכן אין דרך אחרת לתאר את הטענה מלבד שקרית."
רכבו של חולדאי חונה באדום לבן; מתוך עמוד הפייסבוק של ניצן הורוביץ
רכבו של חולדאי חונה באדום לבן; מתוך עמוד הפייסבוק של ניצן הורוביץ


כתבות מעניינות נוספות:
צפו בדירה הכי יקרה בכל אחת מ-15 הערים הגדולות בישראל
"הצעירים לא חייבים להתחיל עם דירת 4.5 חד' בת"א; אפשר בקלות להגיע לכך שדירה תעלה 800 אלף שקל"
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    מה יגידו
    אורי 13/09/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל נהגי המוניות שהפקחים מצלמים אותם בזמן הורדת נוסע ושולחים את הדוח בדואר ראש העיר במקום להגיד תודה לנהגי המוניות שמשרתים את באי עירו עושה כסף על נהגי המוניות הפריארים שעובדים קשה ובא פקח מושחת מצלם את המונית במרחק של 150 מטר ושולח בדואר נהגי מוניות התאגדו וצאו נגד השחיתות פוגעים לכם בפרנסה
    סגור
  • 16.
    הבחירות בת-א ייקח זה שיבטיח להעיף המסתננים (ל"ת)
    פלןרנטין 09/09/2013 05:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    עאלק תמונה סטטית. הארכב כבוי לפי אורות הזנב
    תל אביבי 08/09/2013 22:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם הרכב היה בעצירה לצורך הורדת ראש העיר המחורבן של העיר הזאת, היו דולקים אורות ברקס, או לכל הפחות אורות הזנב, באדום. עושה רושם שמדובר לא רק בעבריןן אלא גם בשקרן.
    סגור
  • 14.
    איפה האורות?
    דודו לייטנר 08/09/2013 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קיים את חוקי התנועה!! כמו שאמר אחד לפני, איפה האורות? זו דוגמה אישית? גם בענין של עסקים שפתוחים בשבת הוא שם פס על בג"צ. תבדקו ותראו שבטח יש עוד דברים לא תקינים (בלשון עדינה) בהתנהלותו...אנחנו התל-אביבים מכירים אותו טוב, גם בצפון תל-אביב!!!
    סגור
  • 13.
    שקרים רבותי שקרים
    עדי 08/09/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן חנה באדום לא חנה באדום מה זה משנה .... הנקודה העיקרית פה היא השקרים ....תרבות השקר של הפוליטיקאים..מחליאה
    סגור
  • 12.
    שהורוביץ יתחייב להחזיר לכלבים ובעליהם את חירותם בעיר ו
    נעיף את החולדה מיד 08/09/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חלאס פקחים בכל חור למרר את חיינו ולהתעלל ביצורים האהובים שלנו שנשלחו לגטאות קשורים בחבלים מחניקים ומופרעים
    סגור
  • 11.
    הורוביץ, זה מה שיש לך להציע?
    תושב ת"א 08/09/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש לי תמונה של הגרביים של חולדאי אותם לא החליף מאז תקיפת הכור העירקי. אז מה? היכן החזון? היכן הבשורה? מצע מלהיב? זה מה שיש לך לומר לי על מנת שאצביע עבורך? אתה חבר בית המחוקקים ומתעסק בשולי התפל!!
    סגור
  • 10.
    הורוביץ לך הבייתה חולדאי מעולה | (ל"ת)
    אין כמו חולדאי | 08/09/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    מה זה משנה איפה הוא חנה....?
    מיקה 08/09/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    היצור הזה צריך ללכת הביתה ממזמן....... ושיחנה איפה שבא לו... חולדה מגעילה
    סגור
  • ילד מה אתה מבין ? (ל"ת)
    אין כמו חולדאי | 08/09/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 8.
    שלם ישלם
    נמרוד 08/09/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חולדאי ..שלם כמה שיותר מהר ..לפני שזה הופך לפרשה...מודה ועוזב ירוחם...ואם לא זה יעלה על גדותיו....עיין ערך יאיר לפיד
    סגור
  • 7.
    כשרכב מונע עוצר - אורות ברקס דולקים
    פקח 08/09/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואיפה האורות בתמונה, הרכב כבוי אז שלא יספרו לכם סיפורים
    סגור
  • צודק 100% (ל"ת)
    מושיקו 09/09/2013 02:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    באדום לבן אין גם עצירה! חולדאי משקר. גם לא סביר שלא י
    יחכו לו לחזרתו 08/09/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לכן חנו באדום לבן
    סגור
  • 5.
    50 אחוז..
    ינון 08/09/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחד נגד אחד תיקו . אבל האם מותר להוריד שם נוסעים...יתכבד ראש העיר ויודיע בדיוק היכן זה היה .ומה הם חוקי העיריה במקום זה
    סגור
  • 4.
    הורביץ מחפש כותרות
    ציון 08/09/2013 14:42
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אם הורביץ נאחז בטענה זו אני ממליץ לו בחם לפרוש מהמרוץ ומוטב כמה שיותר מהר
    סגור
  • 3.
    השקרן הוא דובר העיריה (ל"ת)
    ישראלי 08/09/2013 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ראשון בין *** לא *** שווים. (ל"ת)
    עודד 08/09/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גרירת מכונית ליד הבית