בנימין נתניהו הודיע לשמעון פרס על הרכבת קואליציה: "נוכל להבטיח את הורדת יוקר המחיה ומחירי הדירות"

"אדאג לכך שהממשלה החדשה תפעל למען כלל אזרחי ישראל", כתב ראש הממשלה בדף הפייסבוק שלו לאחר ההודעה
בינימין נתניהו
עכשיו זה רשמי, יש ממשלה למדינת ישראל. לאחר שאתמול (ו') חתם ראש הממשלה בנימין נתניהו על ההסכמים הקואליציוניים עם "יש עתיד" ועם "הבית היהודי", הגיע נתניהו לבית הנשיא בירושלים והודיע לנשיא המדינה, שמעון פרס כי הצליח להרכיב קואליציה. על פי ההערכות, הממשלה ה-33 תושבע בכנסת ביום שני הקרוב.

ראש הממשלה התייחס לחתימה בדף הפייסבוק שלו: "אדאג לכך שהממשלה החדשה תפעל למען כלל אזרחי ישראל, ובראש ובראשונה כדי להבטיח את ביטחון. בעבודה משותפת נוכל להבטיח את השינויים המתבקשים להורדת יוקר המחיה ובפרט את מחירי הדירות בכלל, ולהגביר את השוויון בנטל".

המשא ומתן הקואליציוני ידע עליות ומורדות כאשר ביום ד' האחרון הושגה התקדמות משמעותית שהובילה בסופו של דבר לחתימה על ההסכם. הרב, שי פירון, יהיה שר החינוך הבא בעוד ה"ליכוד ביתנו" יקבל את תיק הפנים. בד בבד, ה"בית היהודי" יקבל עליו את האחריות לועדת הכספים בעוד שהליכוד יזכה לסגן שר נוסף.
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    ביבי:״נוכל להבטיח ......״
    בטוח שתבטיח,בביטחון 17/03/2013 09:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להבטיח תמיד יכולת ותמיד הבטחת. הבעיה היתה בביצוע........ .. אתה שוב מבטיח,יא ביבי ?
    סגור
  • 11.
    עכשיו יהיו פה גזירות - אחרי הבזבוזים והגרעון מישהו צריך
    אנונימי 17/03/2013 07:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשלם על האוברדראפט של הממשלה הזאת. ביבי שיחד את העם (אלו שמצביעים לו= החרדים ) בכספי העם ! עכשיו החגיגיה תיגמר אולי!!!!!! ומי שישלם על הבזבוז והשוחד לקבוצות המועדפות זה שוב אנחנו! הם לא עובדים ואין מה לקחת מהם מקסימום כמה שקלים מקצבת הילדים.
    סגור
  • 10.
    הורדת מחירי הדירות - זה העיקר - זו ההוצאה הגדולה (ל"ת)
    מצפים 17/03/2013 06:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    שרי החינוך לבנת וסער היו אסון לאומי כך יהיה גם פירון (ל"ת)
    אנונימי 17/03/2013 06:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    נתניהו ממשיך לקשקש ולהבטיח הבטחות שלא יקיים כהרגלו
    יענקלה 17/03/2013 05:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כהרגלו נתניהו מבטיח ומבטיח ומבטיח בעודו יודע כי לא יקיים דבר מהבטחותיו, היכן הוא היה בארבע השנים האחרונות שמחירי הדירות עלו ועלו ועלו היכן היא ביוקר המחיה עלה ועלה ועלה, פתאום התעורר???????????? הכל בגלל הגלידה ??????????\ אדם ושיהיה אדם לא ורוצה והקטין את יןוקר המיחיה אינו מוציא בשנה 35000 שח לאיפור בכדי להראות צעיר יותר בפתיחת ישיבות הממשלה ואינו מדביק את שעריתיו ורק בכדי להראות כמה שנים צעיר יותר, מהאיש הזה העם אינו מצפה לדבר מלבד בזבוז כספי המיסים על תועלתו הפרטית
    סגור
  • 7.
    אנשים יופתעו מעוצמת המכה שנתניהו מתכנן להנחית על הנדלן. (ל"ת)
    באגס 16/03/2013 23:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • למה הוא נזכר עכשיו? אחרי שהרבה צעירים אכלו אותה? (ל"ת)
    אנונימי 17/03/2013 07:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ביבי לא ראוי לעמוד בראשות ממשלת ישראל (ל"ת)
    יניב 16/03/2013 23:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לא הצבעתי ביבי אבל יהיר לפיד זה גם לא זה (ל"ת)
    אנונימי 17/03/2013 07:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    אתה כזה אפס שזה לא יאומן!
    אנונימי 16/03/2013 22:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה לי שרוב גדול מאוד של אזרחי המדינה (דוגרי רק 20 מנדטים יש לליכוד) נושמים בהקלה גדולה כשהם מבינים שאחרי הממשלה הזאת לא נצטרך לראות אותך ולסבול את ההתנהגות המניפולטיבית שלך לעולם!
    סגור
  • 4.
    גם משפחות צעירות במרכז זכאיות לדירה - מפירות עמלם (ל"ת)
    לא רק בני עשירים 16/03/2013 22:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שקרניהו. עליות במחירים. (ל"ת)
    מני 16/03/2013 22:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שמענו, שקרנו, קנינו גלידה ב 10000 ש"ח ע"ח משלמי מסים (ל"ת)
    דעתי 16/03/2013 22:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • די עם הגלידה - זה כיבוד לאורחים גם. זה קטנוני להתעסק
    אנונימי 17/03/2013 07:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלידה ובקוטג' מספיק העם התרכז בקוטג' האדיוטי הזה במקום בעיקר. אז ביבי יעבר לכבד את אורחיו בסושי. די כבר עם שטויות
    סגור
  • 1.
    עכשיו ביבי צריך לתקן את הפשלות של הקדנציה שלו
    אנונימי 16/03/2013 21:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו הוא נזכר שיש בועת נדלן? למה אין הסבר איך יש פה גירעון גדול כאשר ביבי פמפם לנו שהמצב שלנו מעולה? למי הוא חילק את הכסף?
    סגור