עלה ירוק: "נחשוף 18 מועמדים לכנסת אשר צורכים קנביס היום או צרכו בעבר"

ארבע עשר הינם חברי כנסת מכהנים. מספר 6 ברשימת עלה ירוק: "אגדל עציצי קנביס בלשכתי ואחלק את התוצרת לחולים שבקשתם לקנביס רפואי סורבה"
קנאביס, צילום: Getty images Israel
מפלגת 'עלה ירוק' אשר דוגלת בלגליזציה של קנביס חושפת היום קלף אשר עשויה לסייע לה בבחירות הבאות. במפלגה רוצים לחשוף רשימה של שמונה עשר מועמדים ברשימות המתמודדות לכנסת אשר צורכים קנביס היום או בעבר והכחישו זאת באופן מפורט. במפלגה מציינים כי מתוך הרשימה, ארבעה-עשר הינם של חברי כנסת מכהנים.

בשיחה עם Bizportal מסביר דובר במפלגה כי לא בטוח האם חשיפת שמות המועמדים תתבצע לפני הבחירות או לאחריהן. עם זאת, ככל הנראה מדובר בטקטיקה עבור משא ומתן קואליציוני. "לו הייתה בחברי הכנסת מעט יושרה, הם היו ניגשים לתחנת המשטרה ומבקשים שיפתח להם תיק פלילי. ברשותנו ראיות שונות לרבות ראיונות מצולמים עם עדי ראייה".

נכון להיום, במדינת ישראל ישנו חוק אשר אוסר על עישון קנביס. בעלה ירוק מציינים כי החוק גורס כי מעל ל-700,000 אזרחים בישרל הם עבריינים פליליים, זאת בשל צריכת קנביס. במפלגת עלה ירוק מנסים להוביל תהליך לגליזציה של הנושא. סקרים אחרונים שנערכו מצביעים כי המפלגה מתנדנדת סביב אחוז החסימה.

מס' 6 ברשימה, דר' מיכאל גולן מסר: "המידע שבידנו אומנם מדהים בצביעות העולה ממנו, אבל בכלל לא מפתיע. ברור כי חוק שהציבור לא מכבד בהיקף כה גדול אינו חוק צודק. במיוחד נוכח העוול האיום שמתבצע כלפי 100,000 חולים אשר נמנע מהם קנאביס רפואי על ידי משרד הבריאות. כשאבחר לכנסת, בעזרת הציבור הליברלי בישראל, בכוונתי לגדל עציצי קנאביס בלשכתי ולחלק את תוצריהם לחולים שסורבה בקשתם לקנאביס רפואי".

תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    מצחיק
    abusalo 13/01/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ממה עושים רעש, מזה שהגמלים אוכלים בדרום ואחר כך עושים חחחחח... זה דבר טוב
    סגור
  • 15.
    כולה חשיש על מה הרעש?? הריי זה נראה שכל ה-120 אוכלים (ל"ת)
    אקסטות!!! 13/01/2013 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    איך 18 ? לש"ס יש רק 11 מנדטים... (ל"ת)
    חיפאי 13/01/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 13.
    עלה ירוק היחידים שיפעלו להורדת המס על הבורסה (ל"ת)
    חיים 13/01/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    כשמאותגר עלים כזה נוהג בכביש ,אני מקווה שהמשפחה של
    בא 13/01/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    תומכי עלה ירוק לא תהיה באיזור ,זה לא מצחיק .ואתם מצביעי עלה ירוק חכמים מאוד קטנים .
    סגור
  • 11.
    מאותגרי עלי הזיה ,או מאותגרי עלים ,למה מסוממים . (ל"ת)
    בא 13/01/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 10.
    אלכוהול זה סם פי 1000 יותר מסוכן .הגראס הוא טבעי והוכח
    Dor 13/01/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    9 1
    שיש לו מאפניים שעוזרים להקל על הרבה חוליים וכאבים.
    סגור
  • 9.
    רק לבוחרי עלה ירקרק ,לא לשכוח ת ז ,ושם משפחה כשבאים
    בא 13/01/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 7
    להצביע ,וגם שם פרטי .וגם כתובת מגורים חשוב לזכור .סתם אים תלכו לאיבוד לא קשור לבחירות .
    סגור
  • 8.
    ממש הפתעה
    אי 13/01/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לדעתי עדיף חברי כנסת חששינקים מאשר גנבי צווארון לבן המציפים את הכנסת
    סגור
  • 7.
    יופי--אנחנו בשוויץ
    ראובן 13/01/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
    2 6
    נגמרו הבעיות במדינה ונבחר במסוממי החשיש
    סגור
  • 6.
    רק עלה ירוק
    ריספקט 13/01/2013 14:10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הגיע הזמן להפסיק עם הצביעות. רוצים לגליזציה. לא רוצים להיות עבריינים! אני שם "קנ" בקלפי! רק עלה ירוק!
    סגור
  • 5.
    מצביע לכם !
    סטלון 13/01/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יאללה תחשפו את כולם
    סגור
  • 4.
    מצדד בהם הלוואי ויבחורו
    אלון 13/01/2013 14:00
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לכל האלה הצועקים כמו עדר שהם מסוממים, דווקא הם האנשים השפויים היחידים פה...
    סגור
  • 3.
    כתבה מצוינת בעיתון כלכלי. מי שלא רואה את זה עיוור... (ל"ת)
    יון 13/01/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    למה אתם מחכים פרסמו כבר עכשיו !!!
    יוסי 13/01/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    13 0
    ממילא כל ה-120 נראים מסטולים טיכו
    סגור
  • איבדו את הרשימה . (ל"ת)
    בא 13/01/2013 14:18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 1.
    הפעם אני מצביע להם (ל"ת)
    תותחים 13/01/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור