לפיד על תשדיר ש"ס: "איך אלה שלא משרתים בצבא מעיזים להשמיץ את העולים שמתגייסים לצה"ל"

ראש 'יש עתיד' בפייסבוק: "תשדיר החתונה של ש"ס הוא דוגמה מובהקת של יהדות חשוכה המטיפה לשנאה"
 |  (20)
יאיר לפיד, צילום: יח"צ
תשדיר הבחירות של ש"ס ממשיך לגרור תגובות נזעמות. לאחר שאתמול פנתה ח"כ נינו אבסדזה (עבודה) לוועדת הבחירות בדרישה להוריד את התשדיר, הביע יאיר לפיד, ראש מפלגת 'יש עתיד', בפייסבוק את מורתו לתשדיר המראה חתן המגלה בעת החופה כי כלתו מקבלת את תעודת הגיור בפקס.

"תשדיר החתונה הנלעג של ש"ס ששודר אתמול הוא דוגמא מובהקת של יהדות חשוכה המטיפה לשנאה. איך הם מעיזים לעלוב כך בעולים מברית-המועצות לשעבר? איך אלה שאינם משרתים בצבא מעיזים להשמיץ את אלה שילדיהם מתגייסים לצה"ל באחוזים גבוהים ומגינים על חייהם? איך אלה שהפכו את הבטלה לדת מעיזים לפגוע באזרחים ישראלים שעובדים קשה וכספי המיסים שלהם מממנים את בחורי הישיבות? זוהי אינה יהדות, זוהי גזענות פשוטה ו'יש עתיד' תלחם נגד כל נסיון לפגוע בעולים. אחינו הם", אמר לפיד.

תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    העיקר שהמוסיקה בערבית..
    נחום 09/01/2013 22:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הוויתם של תומכי ש"ס היא אהבה לתרבות הערבית ולמנהגים ערביים כמו למשל בטלנות של אב המשפחה והישענות על כספי ציבור, אישה שפחה שמשרתת אותו, נבערות וחוסר הכרה בקידמה ובערכים מערביים שאותם מייצגת העליה הרוסית כמו למשל מוסר עבודה, רצון ללמוד ולהתקדם, תשלום מיסים מדינה וכו'
    סגור
  • 15.
    מה זה משנה אם בסוף תשב איתם באותה ממשלה? (ל"ת)
    אנונימי 09/01/2013 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    ציבור אחראי=אם לרפות מחלה או לא-לא יבכו מה בישלו
    דוד-ים 09/01/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .ידועה לכולם כל השרים פועלים לפי מה נאמר בידי יועצים 2.באם צריך רפורמה ולסובב פרמידה-בזה שחרידים ימשכו לחמם בכוחות עצמם-האם שילטון יסיעה במתן חכה שהם יתעמצו לדוג דג למזונם,זה אפשרי וגם הקלות במתן השכלה 3.מדינה נתנה ישיר עקיפ שכר מוגזם לא רק לבכירים וגם כאלה שאימו עליה יצביעו או לו בהחלטות 4.האם אומרים שיפשר לתקן השוד בבנקים,חשמל,נמל,מים,תקשורת רשיות ועוד זה לא נכון=פשוט לא רוצים אפילו לא מנסים 5.=כדי לתקן מדינה צריך לעשות כמו גרמניה,הפילו קיר,החליפו מכונות מערב סיבסד עזר למזרח למרות תענות רבות עכשיו כולם מרוצים ========== בעיה שלנו עבודה לא במרכז לתת הטבות יפתחו תעשיה מפעלים באיזורים חשוכים\וחקלאות,בניה,תעשיה יעבדו בנינו אנו ולא זרים רק אם נעבוד נציל הכל אחרת-נזדקק להלואות-בגלל חוב גדול כתפינו\\\ ציבור ראה איך מפלגות שיגעו-את ביבי-ממש זה דפוק כאן-7מיליון-34 מפלגות--וכן בעיה רציני-בטחוני חברתי כלכלי--מי נכנס לשילטון אסור ישב ביציא-העגלה בבוץ למשוך לדחופ-חובה כי זה מזונינו לא רוצים ישקע בביצה
    סגור
  • 13.
    תשדיר לא טוב ל ש"ס
    רוני 09/01/2013 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני יהודי מסורתי שהתכוונתי להצביע ל ש"ס אבל אני נשוי באושר ליהודיה מברית המועצות וכמוני יש הרבה שלא יצביעו לש"ס המגעילים.
    סגור
  • התשדיר הוא על גוייה . ולא על יהודיה מברית המועצות
    אמיר 09/01/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תיעלב . שתחיה באושר לרעייתך . עד 120.
    סגור
  • 12.
    מי שרוצה לעשות למען בוחריו צריך א.להכנס לממשלה ,
    בא 09/01/2013 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ב.לקחת תיקי פנים .ג.להתנגד למיסים חדשים או להגדלת מיסים ישנים ,ד.להזכיר לאוצר את הפלוס בחשבון שלו ,איזה 80 מיליארד דולר זניחים .
    סגור
  • 11.
    לכול המטומטמים שהצביעו לליברמן רק בגלל שהוא רוסי
    בא 09/01/2013 13:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התשדיר בשבילכם ,הנה הנשואים האזרחיים שהוא הבטיח .
    סגור
  • 10.
    זהו אריה דרעי יקיר השמאל!!!שיאכלו את זה (ל"ת)
    מאיר 09/01/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    דיבור בסטיגמות מתאים למתבגרים ולא לאנשים מבוגרים
    בא 09/01/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גועל נפש .גם לפיד תופס כותרות בטיגמות .
    סגור
  • 8.
    בישראל ובאירן אין נשואים אזרחיים ,איזה בושה ,שתי
    בא 09/01/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    3 4
    המדינות היחידות בעולם .שס תופסת כותרות בצורה פרימיטיבית ,הפוליטיקאים הדתיים הכי פרימיטיבים מכולם .
    סגור
  • 7.
    תשדיר מעולה. שחקנים איכותיים מסרים חדים וערכיים.
    אנונימי 09/01/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    8 3
    למה לקנא ??? שלפיד ישתה את הים של עזה ויקנא. לך להתאגרף אולי בזה אתה יותר טוב....
    סגור
  • 6.
    גזענות זה להכליל את כל החרדים ולצור סטיגמה שלילית
    אנונימי 09/01/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לקבוצה שמונה מאות אלפים. לדוגמ אני חרדי ועוד כשמונים אחוזים מחברי ומשפחתי עובדים לפרנסתם ואף אחד לא מממן אותי. בשנת 2010 שילמתי רק מס הכנסה 49000 ש"ח !!!! ובוודאי שמיסים עקיפים כולם משלמים.
    סגור
  • 5.
    חייבים לצאת מהחושך הזה!!
    גיא 09/01/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מפלגת אור - להפרדת מוסדות הדת מהמדינה. שואפת למדינה נאורה ודמוקרטית, אשר תתנהל על פי עקרונות השוויון, ההומניזם, כבוד האדם וחירותו, פלורליזם וסובלנות; ביטול התמיכה הציבורית במערכות החינוך המגזריות הקיימות (כ-70% מתלמידי ישראל לא מתחנכים במערכת החינוך הממלכתי כללי), ויצירת מערכת חינוך שוויונית לכלל אזרחי המדינה, אשר תקנה ערכים הומניים ודמוקרטיים, ותחנך לתבונה, יצירתיות, פתיחות, אהבת האדם, השכלה ומדע. עמוד הפייסבוק: http://www.facebook.com/Or.party מצע המפלגה: http://www.orr.org.il/index.php?option=com_content&view=article&id=1
    סגור
  • תדחוף את הגיגיך הרדודים לאסלה...
    שי 09/01/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הערכים שלך שווים כקליפת השום . על מי אתה עובד ?
    סגור
  • 4.
    צודק לפיד במקרה הזה
    גזענות במסוה מיסכנות 09/01/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    5 8
    אין ספק, גזענות בוטה כנגד עולי רוסיה במסווה של מסכנות.. אלו ש"אין להם". עלק אין להם? איך יהיה להם? לעבוד הם לא רוצים, רק לקבל מכספי המרינות למיניהם שעובדות מבוקר ועד ליל בבתי חוליםף סופרמרקטים, היי טק וכו'
    סגור
  • 3.
    תשדיר מעולה. שנון ומבריק.
    אנונימי 09/01/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    9 3
    שחקנים מעולים . מסרים ברורים . נגד התבוללות . נגד התבוללות נגד התבוללות.
    סגור
  • 2.
    שירות בצה"ל אינו קריטריון ליהדות . נקודה.
    SOLOMON2 09/01/2013 11:12
    הגב לתגובה זו
    7 5
    גם דרוזים בצה"ל אז הם יהודים ??? שטויות במיץ עתיד.
    סגור
  • גם הבדואים משרתים בצבא שיקחו את הבחורות של רמת אביב (ל"ת)
    צבוע הלפיד הזה 09/01/2013 12:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    איך ג'ובניק כמוך מעז לדבר על שוויון בנטל איך איך איך (ל"ת)
    לפיד בלי בושה 09/01/2013 11:03
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • "גובניקים" מחזיקים את צהל (ל"ת)
    dd 09/01/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור