רעידת אדמה ב'עבודה': עמיר פורץ פורש, ועובר ל'תנועה' של לבני

הסכסוך בין פרץ ליו"ר העבודה יחימוביץ', מביא לרעידת אדמה פוליטית. פרץ: "חוויתי שנאת חינם מהבית הפוליטי שלי, ולמה? כי רדפתי שלום"
עמיר פרץ, צילום: בוצ'צ'ו
מערכת הבחירות לא מפסיקה להפתיע. כחודש וחצי לפני הבחירות ובדקה ה-90 לפני הגשת הרשימות לכנסת (הלילה ב-22:00) הסכסוך בין עמיר פרץ ליו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', מביא לרעידת אדמה פוליטית. עמיר פרץ מודיע היום (ה') על הצטרפותו ל"תנועה" של ציפי ליבני וישובץ במקום השלישי ברשימה לאחר עמרם מצנע שגם כיהן בעבר כיו"ר מפלגת העבודה.

עמיר פרץ שנבחר במקום השלישי ברשימת העבודה, נוטש את הבית הפוליטי שלו, בשל המתיחות החריפה עם יו"ר המפלגה. פרץ בלט בהיעדרו משני כינוסי המפלגה האחרונים, הכינוס בו הוצגה הרשימה של העבודה לכנסת והכינוס בו הוצגה התוכנית הכלכלית. שלי יחימוביץ' שסירבה להיפגש עימו, קיבלה את ההודעה הדרמטית רק דקות לפני מסיבת העיתונאים.

פרץ אמר היום: "שלי יחימוביץ' קיבלה ממני את כל הגיבוי ותמיד דחתה את היד המושטת. מפלגה היא כמו רכבת, הפעם הקטר שנבחר הוא הצדק החברתי וטוב שכך אבל אין מספיק קרונות בכדי שהאזרחים יעלו עליה".

פרץ תולה את חציית הקווים שלו בשל ההתרחשויות לאחר לאחר הראיון עם רינה מצליח בערוץ 2. במהלך הראיון הצהיר פרץ כי מפלגת העבודה לא תיכנס לממשלה של בנימין נתניהו לאחר הבחירות. "הראיון הוביל לסערה גדולה. חוויתי שנאת חינם מהבית הפוליטי שלי בשל רדיפתי אחר השלום".

"החלטתי לחבור לציפי ליבני למען הליכה משותפת במאבק על עתיד המדינה. החלטתי לוותר על מקומי במפלגה השנייה בגודלה, על פי הסקרים, ולהיות מספר 3 ברשימת 'התנועה'; ליחימוביץ' אין זכות לותר על החזון המדיני; נקים כיפת ברזל מדינית וחברתית.".

"התרגיל המסריח של כל הזמנים"

תגובת "יש עתיד" של יאיר לפיד למהלך לא אחרה להגיע: "לבני מובילה את התרגיל המסריח של כל הזמנים, הפוליטיקה הישנה במירעה. 'התנועה' הולכת והופכת לעיר מקלט לכל המפסידים במפלגות המוצא שלהם. זהו אופורטוניזם פוליטי בשיא כיעורו שלא יחזיק מעמד יום אחרי הבחירות. אין ללבני ואנשיה שום מכנה משותף מלבד הכמיהה הבלתי ניתנת לסיפוק לכיסא."
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    רק עם כיסויים על המשקפת אפשר לראות ציפי "נקית כפים"
    שמואל 06/12/2012 13:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא שכחנו את חוסר השקיפות המוחלטת בנהול הכספים המושחת של קדימה כשהיתה יושבת ראש. ובנוסף לא שכחנו את חוסר תפקודה כשהיתה יו"ר האפוזיציה אבל: מצא מין את מינו. כשלא נבחרה ליו"ר קדימה פרשה לתנועה. כשפרץ לא מצליח בעבודה גם הוא פורש לתנועה. אז אם עד היום חשבנו שקדימה היתה מוקד השחיתות הפוליטית ו"מדינת אופורטיוניטה", אז התנועה המגונה בדרכה להוביל בתחום השחיתות
    סגור
  • 22.
    אמיץ מאוד
    צבי 06/12/2012 13:14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    איני ממעריצי לבני ופרץ .כל הכבוד שהחלטה וביצוע נעשה לפני הבחירות .הבוחרים הם אשר יבחרו מעשה דמוקרטי שוב כל הכבוד
    סגור
  • 21.
    הקשקשנית שלי נתנה לכולם תפקידים ולמס 2 לא!
    אנונימי 06/12/2012 13:01
    הגב לתגובה זו
    5 4
    למה הוא צריך להיות עם אחת כזו שתקעה לו סכין בגב? הוא זה שרומם אותה והפך אותה למה שהיא הוא עשה טעות ושילם עליה. אז למה לא ליבני? שלי אשה חסרת אחריות שתהרוס לכם את הכלכלה תגדיל לכם מיסים ותהיו יותר עניים אם אתם לא יודעים אז במקום 25% על הבורסה תקבלו 30%!
    סגור
  • 20.
    ישששששש מצוין. העיקר לזרוק את הביבי (ל"ת)
    רן. ב. 06/12/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • יששששששששששש מצוין,רק ביב יהיה ראש הממשלה הבא ! (ל"ת)
    השמאל מתפרק לגזרים 06/12/2012 13:04
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 19.
    ומה יקרה לתומכים בו ?? (ל"ת)
    revavot 06/12/2012 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מסריח? מסריח זה מי שמוכן להצטרף לקואליציה עם ביבי. (ל"ת)
    גלי 06/12/2012 12:18
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • הבנתי... כלומר הכל מותר והכל בסדר... רק לא ביבי ?! אבל (ל"ת)
    רק ביבי יהיה רוה"מ ! 06/12/2012 12:43
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 17.
    מסתבר שרבין טעה...
    טעות של אות אחת... 06/12/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אני חושב שהכינוי "חתרן בלתי נילאה" שייך לפרץ ולא לפרס... עכשיו הוא יעשה זאת ב"תנועה"... כלומר לא בעמידה או בישיבה...
    סגור
  • פרס הייה מורו ורבו= ופרץ תלמידו =ושלי תלמידתו של פרץ == (ל"ת)
    בנטוב 06/12/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    פרץ עסקן קטן
    פסטר 06/12/2012 12:01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הוא היה חייב לאמר את ההיפך ממה שאומרת שלי ולא משנה מה היא אומרת. זאת מתוך קנאה להצלחתה. במקום לחבור אליה ולהציג לעם מפלגה מאוחדת ועוצמתית הוא מתעסק בפוליטיקה קטנה ובפלגנות. עדיף שילך וישאיר מפלגת עבודה נקייה. לפיד צודק בגדול!!
    סגור
  • 15.
    אם מי פרץ לא רב? לא חשוב מאיזה ..
    תנחום 06/12/2012 12:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עיני V.פואדV.ברקV.ויש עוד רבים וטובים. האם האיש הזה היחיד צדיק בסדום. הוא שעל ראש הגנב בוער הקובע.
    סגור
  • 14.
    כולכם גזענים! הוא צודק במקום זה אתם נתפסים למרוקאיות
    אנונימי 06/12/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתם מדינה גזענית!!!!!!! נ
    סגור
  • 13.
    מסריח- כולכם מסריחים מימין ומשמאל (ל"ת)
    אין עתיד 06/12/2012 11:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 12.
    קולולולולו....יש שמחה לימין...מיסיס קלין מסריחה בגדול (ל"ת)
    אני 06/12/2012 11:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 11.
    רק להוסיף את אולמרט, ויש לנו צוות כישלון מלחמת לבנון 3
    אלי 06/12/2012 11:20
    הגב לתגובה זו
    7 2
    (ולא שכחתי את זכותו של פרץ לכיפת ברזל) זה עדיין לא עושה אותו לא למדינאי גדול ובטח לא למצביא גדול, סך הכל אדם קטן קטן שעלה לגדולה בזכות וועדי עובדים גדולים במשק.
    סגור
  • לא עמוד ענן זאת ההצלחה שלנו חחחחח ביבי הביתה זהו די (ל"ת)
    כלכלן 06/12/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 10.
    כל הכבוד לו שלי התנכלה לו (ל"ת)
    אנונימי 06/12/2012 11:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 9.
    לפיד מביא בשורה חדשה? סה"כ רוצה שלטון
    אנונימי 06/12/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זוכרים איך טומי לפיד היה נגד החרדים? בסוף ישב איתם. ולא צייץ כלום ולא עשה כלום להפסיק את העובדה שהחרדים יושבים בישיבות מקבלים כספים ולא עושים צבא.
    סגור
  • מה הקשר ...
    שי 06/12/2012 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי קשר למי אני מצביע... עוד לא החלטתי למי לתת את קולי...אין קשר בין מה אביו עשה לבין מה שהוא. תשפוט אותו על פי מעשיו ולא על פי מעשם של אחרים
    סגור
  • 8.
    רק שלא יחזור הבכיין (ל"ת)
    הנביא 06/12/2012 11:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    התנועה של לבני=סרסור הצמרת של המדינה
    ישראלי מאוכזב 06/12/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כל צמרת של הזונות הגיעו אליה
    סגור
  • 6.
    תודה, עמיר ! רק "הבית היהודי" !!!! (ל"ת)
    צבי 06/12/2012 10:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    האיש פלגן סדרתי. קח איתך את אופנהיימר
    יליד הארץ 06/12/2012 10:50
    הגב לתגובה זו
    10 4
    ומיכאלי. שמלבני יעברו למר'צ. אולי אפילו איתך.
    סגור
  • 4.
    תיסמונת דוד לוי
    נתי 06/12/2012 10:49
    הגב לתגובה זו
    8 4
    מרוקאם אנשיי כבוד ונקמני אל תיתרגשי שלי
    סגור
  • 3.
    קול ששון וקול שמחה נו......אז בכל זאת השד והעצבים ק
    yl 06/12/2012 10:38
    הגב לתגובה זו
    5 3
    נו אז מה יש להגיד העובדות גדולות מ כל מחקר הגנים נצחו ולא יכלו להתאפק מר פרץ בטוח יקבל זר פרחים ענק הגדול בחייו ששיחרר את מפלגת העבודה מהכבוד המרוקאי שאגב ניסה לצרף את כל בני משפחתו לגוב בכנסת עצוב לראות אדם בשפלותו במיוחד לאור הברכות האמתיות שקיבל מכל ציבור העם ללא הבדר מפלגתי
    סגור
  • 2.
    פרץ. ליבני
    פלמון המשקיע 06/12/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מפתיע ועלוב. מראה כמה מפלגות מרכז השמאל לא רציניות. השיקול האישי והאגו הם הדברים החשובים להם. המהלך יחזק את הימין.
    סגור
  • 1.
    שלי אומרת "ברוך שפטרנו". (ל"ת)
    oraemunna 06/12/2012 10:34
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור