בייגה שוחט: "הסיכוי של שלי יחימוביץ' לזכות בבחירות הוא נמוך אך זה אפשרי"

שר האוצר לשעבר ל-Bizportal: "אני בטוח שמי שירכיב את הממשלה יכניס את עניין אישור התקציב כתנאי במסגרת המו"מ הקואליציוני"
 |  (23)
בייגה שוחט
"אני חושב שבהתחשב באלטרנטיבות הקיימות - האלטרנטיבה של הקדמת הבחירות היא האלטרנטיבה הנכונה" אומר ביום שלאחר ההודעה על הקדמת הבחירות בייגה שוחט, מי שהיה שר האוצר מטעם מפלגת העבודה בשיחה עם Bizportal.

"אם הבחירות יהיו לקראת סוף ינואר אני מניח שעד פסח או סוף מרץ ניתן יהיה לאשר את התקציב. אני בטוח שמי שיהיה מועמד לתפקיד ראש הממשלה יכניס את עניין אישור התקציב כתנאי במסגרת המו"מ הקואליציוני שיערך לאחר הבחירות, ולכן התהליך של אישור התקציב יהיה קצר יחסית. התקופה בה נצטרך לראות עבודה לפי תקציב של אחד חלקי 12 תימשך כשלושה חודשים, וזה כבר קרה בעבר. לאחר מכן כבר יהיה תקציב."

על הסיכוי של מפלגת העבודה לזכות בראשות הממשלה או לחזור ולהיות גורם משמעותי בפוליטיקה הישראלית אומר שוחט, "אין ספק ששלי יחימוביץ' משיגה בסקרים תוצאות טובות, אבל מה שחשוב זה האם באמת יהיה לגוש השמאל-מרכז בלוק חוסם. כרגע נראה שהסיכויים שלה לזכות בבחירות הם נמוכים אבל אפשריים. הסיכוי הריאלי יותר שנראה כרגע הוא שנתניהו יזכה בבחירות. השאלה המרכזית היא עד כמה חזק יהיה הבלוק החוסם שיאלץ אותו להגמיש את עמדותיו גם בתחומי הכלכלה וגם בתחומי הביטחון והחברה".

"עדיין מוקדם מדי להעריך כעת איך וכיצד יצביע הבוחר הישראלי, איזה משקל יהיה להפגנות המחאה, איזה משקל יהיה לערבים ולחרדים - בכל אלה יתכנו עוד שינויים גדולים."

"אני באמת לא יודע אם שטייניץ ימשיך להיות שר אוצר במקרה ובנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. על רקע המחלוקות בין שטייניץ לשר הביטחון ברק, השאלה היה גם מה יקרה בבחירות לברק, אם הוא בכלל יעבור את אחוז החסימה. אלו הן החלטות פוליטיות במהותן."
תגובות לכתבה(23):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    שלי שלך,שלך שלי(אמר ביבי לשלי) (ל"ת)
    מאיר 16/10/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    אף אחד לא נולד עם ניסיון להיות ראש ממשלה הליכוד הביתה
    איתן 15/10/2012 08:52
    הגב לתגובה זו
    0 4
    צריך שינוי הליכוד יטיל מיסים כבדים
    סגור
  • 20.
    שלי היא תעשה יותר לעם ביבי הוא קפיטליסת
    ציפי 14/10/2012 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא דועג יותר לטייקונים מובן יותר טוב לעם ליהיה אם שוב יבחר ביבי
    סגור
  • 19.
    הגיע הזמן לשינוי
    ישראלי 14/10/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כל אזרחי המדינה יודעים את דעתה בהקשרים הכלכלים הבחירות בארץ הם בשני נושאים הכלכלי והמדיני אני מציע ששלי תתרכז הענין המדיני יותר ויותר אולי תצליח לשכנא עוד מצבאים בצדקת דרכה בהצלחה
    סגור
  • 18.
    די לביזיון חבל שהזיכרון קצר של הבוחרים הדגני טעה ב1996
    נתי 14/10/2012 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    באמת דגני טעה בגדול ב1996
    סגור
  • 17.
    סיכויי שלי יחימוביץ
    י. 13/10/2012 22:30
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הבעיה איננה רק כישוריה החסרים של הגברת יחמוביץ. הבעיה היא שיש מצביעים עם זכרון ארוך לגבי התנהגות מפלגת העבודה והורתה מפא"י בשנות שלטונה.
    סגור
  • 16.
    בייגה שוחט/ תחזית
    מציאותי 13/10/2012 22:25
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הסיכוי ששלי תזכה הוא בערך כמו שאתה תהפוך לדוגמן צמרת !,אין תחליף לבנימין נתניהו בעתיד הקרוב הנראה לעין, למגינת ליבם של תומכי השמאל!
    סגור
  • 15.
    רק שלי ,אין אלטרנטיבה שפויה מלבדה (ל"ת)
    אלי 12/10/2012 09:36
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • 14.
    אפשרי כמו שאפשר שעד הבחירות ביגה שוחט ישקול 70 ק"ג (ל"ת)
    star 10/10/2012 15:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 13.
    סיכוי שלה כמו לזכות 6 בלוטו
    חיים 10/10/2012 14:42
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סיכוי שלה כמו לזכות 6 בלוטו
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    במקום להזיע בהפגנות-מהפך בבחירות
    יובל 10/10/2012 14:35
    הגב לתגובה זו
    2 6
    שלי תביס את ביבי
    סגור
  • 11.
    שלי תלך עם ביבי היא סתם קשקשנית 2 ראשני צפרדעים (ל"ת)
    אנונימי 10/10/2012 13:56
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 10.
    ביבי וטרכטנברג דפקו את העם 25% מס זה הרבה
    אנונימי 10/10/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
    9 1
    חרא של שלטון. שלי תהרוס עוד יותר את הכלכלה. למצוא מישהו אחר אולי אולמרט יחזור זה יהיה מכה לצמד שלי ביבי ובשלי אין לבטוח היא תלך עם ביבי
    סגור
  • 9.
    די כבר עם דגני ובייגלה וכ' העם שונא את ביבי זו עובדה (ל"ת)
    אנונימי 10/10/2012 13:50
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 8.
    קשקשנית תקשורת מעולם לא הייתה שר זוטר אפילו
    רק הודעות לתקשורת 10/10/2012 13:39
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בזיון שמפלגת העבודה שרואה עצמה מפלגה להנהגת המדינה מעמידה מישהו שלא היה אפילו שר זוטר ובקושי חבר כנסת בלי שום נסיון ניהולי בטחוני מדיני ובממשלה. היא אפילו לא הייתה בראש ועדה רצינית בכנסת. פשוט מביך, ועוד יותר הסלב עם הג'ל שאפילו לא היה חבר כנסת וחושב שהוא יכול לנהל ממשלה
    סגור
  • 7.
    בחירות
    אבי 10/10/2012 13:35
    הגב לתגובה זו
    8 5
    אל אף שהיא אשה סימפטית ורגישה זה יהיה חוסר אחריות לבחור בה להובלת המדינה!!! הדבר נכון גם לגבי הבדיחה הרעה שקוראים לה לפיד
    סגור
  • 6.
    לשלי אין סיכוי וגם לא רצוי שאחת כמוה תהיה היא הרס הכלכל (ל"ת)
    אנונימי 10/10/2012 13:34
    הגב לתגובה זו
    16 5
    סגור
  • 5.
    שלי תזכה בבחירות
    מוש 10/10/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
    6 30
    בהיסטוריה של הבחירות בישראל היו הפתעות ,נא ראו המהפך של 1977,אחרי מחדלים איומים של מפלגת העבודהףמנחם בגין עלה לשלטון,אף אחד לא האמין,זה יראה הפעם,לאור האימפוטנטיות של ממשלת הליכוד שלי תהיה ראש הממשלה.
    סגור
  • ממשלת שמאל ואולמרט עם שתי מלחמות הייתה הרסנית אז חלי..
    חלי פשוט לא מתאימה 10/10/2012 13:41
    הגב לתגובה זו
    7 3
    ממשלה של טירונית כזאת, תתחיל 3 מלחמות
    סגור
  • 4.
    הסיכויים שביבי ינצח גדולים
    לצערי שוחט צודק 10/10/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אין פשוט תחליף שיכול באמת לעמוד מולו לצערי. יחימובץ' הקרובה ביותר לכך אבל הסיכויים שהעם באמת יתן לה מנדט הם קטנים
    סגור
  • 3.
    העם כבר מבין שאסור להצביע ביבי (ל"ת)
    שלי עוד תפתיע 10/10/2012 13:02
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • 2.
    שלי לא תזכה בחיים (ל"ת)
    היית רוצה 10/10/2012 13:01
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 1.
    כל הכתבות האלה לא יעזרו-נתניהו יודע שאין לו מחליף כרגע