פלאפון עונה לגולן: השיקה שתי חבילות חבילות חדשות ליוצאים לחו"ל

פלאפון שוב נכנעת לתחרות ומציגה תוכנית מחו"ל לישראל החל מ- 1 שקל. מוקדם יותר הבוקר: גולן טלקום השיקה את התוכנית שמציעה מחיר של 35 אג' מאירופה ו-99 אג' מארה"ב
התחרות בעיצומה
ענף הסלולר רותח והתחרות מביאה את החברות לצאת בהצעות חדשות מידי יום ביומו. יום לאחר השקת חבילת האנלימיטד החדשה לשיחות בישראל ב-99 שקל בלבד, ובתשובה לחבילה שהושקה מוקדם יותר היום מצד גולן טלקום, פלאפון מקבוצת בזק -0.07% בזק 436.7 -0.07% בזק בסיס:437 פתיחה:441 גבוה:441.3 נמוך:434.2 תמורה:18,112,826 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , משיקה שתי חבילות חדשות ליוצאים לחו"ל.

החבילה הראשונה היא בתעריף ידוע מראש של שקל לדקה נכנסת או יוצאת, SMS או מגה גלישה בחו"ל והחבילה השנייה היא חבילה קטנה יותר בתעריף ידוע מראש של 2 שקל לדקה נכנסת או יוצאת, SMS או מגה גלישה בחו"ל. בחבילות החדשות תעריף היחידה מעבר לחבילה, זהה לתעריף היחידה אשר בתוך החבילה.

מוקדם יותר הבוקר, גולן טלקום הודיעה על השקת שירותי הסלולר בחו"ל (International Roaming), בתג המחיר שנקבע, זאת לאחר שלראשונה בישראל הציגה את חבילת ה"הכל כלול" במחיר של פחות מ-100 שקלים לחודש.

המחיר הוא על פי דקת שיחה בלבד- 35 אג" מאירופה ו-99 אג" מארה"ב לישראל. ההצעה כוללת את המדינות הבאות באירופה: אוסטריה, בלגיה, צ"כיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, הולנד, פולין, פורטוגל, רומניה, ספרד, שוודיה, בריטניה. המחיר הגבוה הוא לשיחה מארה"ב, מניו זילנד ומאוסטרליה.

התמחור לפי דקת שיחה מונע מצב בו חבילות המשולמות מראש גוררת חוסר ניצול מלא וביזבוז, או לחילופין חריגה המביאה לתשלום של תעריף יקר יותר לכל דקה נוספת. ברירת המחדל של השירות בגולן טלקום היא פתיחה של השיחות הקוליות וחסימה אוטומטית של ה- DATA.
תגובות לכתבה(12):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    כל הכבוד לגולן.איפה הייתם עד עכשיו???
    גולן נותן להם מכה 18/07/2012 00:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מורידה בפניו את הכובע.
    סגור
  • 7.
    החזירות היא שמנעה תחרות בין חברות הסלולר.
    אנונימי 17/07/2012 19:46
    הגב לתגובה זו
    6 1
    למה אותם חברות שהתנהגו כמונופול ללא תחרות יכולים כעת לתת מחירים כל כך הגיוניים ? הדרך הנכונה לחזור לרווחיות היא במציאת מוצרים חדשים לשיווק.
    סגור
  • 6.
    אורנג - דקה 28.5 ש"ח לארה"ב 17.5 נכנסת (ל"ת)
    אבי 17/07/2012 16:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 5.
    35 אג'? בפלאפון המחיר מיוון 22 שקל לדקה (13 במבצע שלהם) (ל"ת)
    פשוט לא יאומן 17/07/2012 14:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד !!! (ל"ת)
    shayp 17/07/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 3.
    גולן מניעים קדימה את כל החברות האחרות (ל"ת)
    משה 17/07/2012 11:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    מה חדש ?
    odedlavi 17/07/2012 10:55
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אלו המחירים שהם פרסמו מההתחלה. הצרה היא שהם לא הפעילו את זה עדיין וכל הזמן דוחים. אשתי בארה"ב ומכיוון שעברנו לגולן אין לה תקשורת.
    סגור
  • אישתך יכולה לקנות מכשיר מקומי של חברת virgine mobile
    משקיע ותיק 17/07/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואז לפנות לחברה שנקרת בזקום, תבדוק בגוגל והיא יכולה לקבל מספר מקומי דרך חברה זו, ולדבר במכשיר שקנתה בחול עשיתי את זה זה מצוין מקווה שעזרתי
    סגור
  • מה חדש ?
    kmi 17/07/2012 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    kvar oved
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד ל- גולן טלקום, תצליחו על מה שעשיתם למעננו. (ל"ת)
    אביניו 17/07/2012 10:49
    הגב לתגובה זו
    18 2
    סגור
  • למענך? למען הרווח האישי שלו!
    דני 17/07/2012 11:40
    הגב לתגובה זו
    4 6
    לא רק שזה לא פסול, זה חיובי, כי אין שום זכות קיום למיזם לא רווחי שלא נותן פיצוי לבעליו והמשקיעיו על הסיכון (כן, במיזם עסקי יש סיכון רב וזאת הסיבה היחידה ש-99.9% מהאוכ' לעולם לא תקים משהוא בעצמה אלא רק תבכה על מר גורלה ותקנא בבודדים שכן הצליחו, ובעיקר באלו שתשמע עליהם שגם שרדו ושיגשגו). לאחר שהנ"ל נאמר, ברור שגולן לא עושה כלום בשבילך או בשביל אף אחד אחר (בהנחה שהוא אדם שפוי), הוא עושה את זה כדי להצליח בעצמו ולעצמו, ופשוט יש לו מערכת יח"צ נפלאה והוא זיהה מיידית את הנאת הקיטורים של הישראלי המצוי, הקנאה במי שהצליח (והרצון להכשיל מי שהצליח, לא חלילה להתאמץ להיות כמו זה שהצליח) וכו'. בשורה התחתונה, המחירים נשארו די דומים, היום זה בסביבות ה-100 ש"ח לחודש בממוצע ללא החזרי מכשירים בעוד שלפני שנה זה היה 130-140 ש"ח כולל החזרי מכשירים, מה שבפועל אפילו מקזז את עלות המחיר העודפת שנגבתה (הפרש של 40 ש"ח לחודש זה בקושי 1440 ש"ח ל-36 שזה פחות משווי כל סמרטפון נורמלי גם שלא ע"י היבואנים הרשמיים). אבל למה לתת לעובדות לבלבל את הישראלי הטמבל המצוי הטיפוסי? למען הגילוי הנאות, יש לי שני קווים בגולן, 15 בסלקו
    סגור
  • שטויות