נתניהו על ארוע ההצתה העצמית: "מדובר בטרגדיה אישית גדולה"

ראש הממשלה התייחס הבוקר בישיבת שרי הליכוד לאירוע הקשה ביותר עד כה במסגרת המחאה החברתית, כאשר משה סילמן הצית עצמו במהלך הפגנת המחאה בת"א
 |  (16)
בנימין נתניהו (צילום: בוצ'צ'ו)
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר בישיבת שרי הליכוד לאירוע הקשה ביותר עד כה במסגרת המחאה החברתית, כאשר משה סילמן הצית עצמו במהלך הפגנת המחאה בת"א.

ראש הממשלה אמר: "מדובר בטרגדיה אישית גדולה. אני מאחל למשה רפואה שלמה. ביקשתי משר הרווחה ושר השיכון לבדוק את העניין".

אתמול, במהלך הפגנת אלפים ברחובות תל אביב, שציינה שנה לפרוץ המחאה החברתית, הצית אתמול את עצמו משה סילמן כאקט של יאוש וכעת הוא מאושפז במצב אנוש וסובל מכוויות במרבית חלקי גופו.

לפני שהצית את עצמו פיזר סילמן בסביבתו מכתב האשמה חריף כנגד גורמים הבכירים בממשלת ישראל ובראשם ראש הממשלה ושר האוצר. המכתב פורסם במלואו במרבית כלי התקשורת הכתובה והאלקטרונית בישראל, אך בעיתון "ישראל היום", המזוהה עם הממשלה הנוכחית, בחרו להשמיט את הפיסקה הנוגעת ישירות להאשמת ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר.

ממכתב שכותרתו: "מדינת ישראל גנבה אותי ושדדה אותי - השאירה אותי חסר כלום", הושמטה ב"ישראל היום" הפסקה: "אני מאשים את מדינת ישראל. את ביבי נתניהו ושטיינץ הנבלות על ההשפלה שהאזרחים המוחלשים עוברים יום יום, שלוקחים מהעניים ונותנים לעשירים ולעובדי המדינה".

תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    ביבי זה לא אישי זה כלל ארצי (ל"ת)
    דניאל 15/07/2012 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    מעשה נואש למול אטימות לב
    מיכאל קרן-אור 15/07/2012 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היאוש אינו של אחד אלא של הרבה אזרחים שאיבדו כל תקווה. הממשלה חייבת לעשות חשבון נפש אמיתי ולפעול לתיקון המצב ולא להסתפק בתשלום מס שפתיים.
    סגור
  • 13.
    ישראל היום
    רפי 15/07/2012 12:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העיתון ישראל היום הוא כמו העיתון פרבדה. שופר התעמולה של השלטון הנלוז
    סגור
  • 12.
    ביבי והחתול הפסנתרן מדושן העונג
    יאיר 15/07/2012 12:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שהנכים שבתו בקדנציה שלו וזעקו לקצת עזרה והתחשבות והוא האטום לא שם פס עליהם. את התשובה יקבלו בקלפי.
    סגור
  • 11.
    מנסיוני המר יש בעיה עם פקידי המוסדות.
    נילי 15/07/2012 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הממשלתיים .הפקידים האלה כנראה מתופעלים ע"י האוצר בשכר נמוך ולא תמיד עושים את עבודתם נאמנה כלפי האזרח . לא פעם נתקלתי בפקידים שזועמים סתם על הציבור ללא סיבה ! לדעתי האוצר צריך קודם כול למיין את הפקידים האלה שיתאימ לתפקיד ציבורי : אורך רוח עין טובה וסבר פנים יפות ומרגיעות ולשלוח אותם לקורסים של יחסי ציבור . מעל הכול שישתדלו לעזור לאזרח אפילו אם יצטרכו להתחכך לפעמים עם הממונים עליהם ! צריך פשוט נשמה לעבוד עם הציבור !
    סגור
  • 10.
    מחירי דירות ושכירות בשמים ,אנטי ציוני . (ל"ת)
    בא 15/07/2012 11:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    ביבי אני איתך אץה תותח
    אנטי מחאה 15/07/2012 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יש חבורה של כלומניקים אפסים שלא עובדים וחושבים שהכל מגיע להם. אל תתיחס תהיה חזק מי שאפס נשאר אפס
    סגור
  • כשהשלטון טועה,קשה להיות צודק.
    כותב 15/07/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להבדיל מאפס כמוך...(הבן אדם היה סבל)
    סגור
  • 8.
    תעלה את שכר המינ אטום שכמותך (ל"ת)
    תגביל את השכירות 15/07/2012 11:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    תפסיק למזער את האסונות, "מדובר בטרגדיה אישית ..."
    נילי 15/07/2012 11:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא מדובר כאן במקרה בודד ! מה אתם אתם רוצים בדיוק שכולם יציתו את עצמם ?
    סגור
  • 6.
    נכון זה טרגדיה אישית שנתמכה עי הממשלה שלך
    ישראלי 15/07/2012 11:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הממשלה שלך גרמה לאותו אדם מסכן להגיע למצא שכזה בז שנהול המידנה שלךללא חמלה ורק פינוקים לעשירון העליון
    סגור
  • 5.
    נכון זה טרגדיה אישית שנתמכה עי הממשלה שלך
    ישראלי 15/07/2012 11:19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הממשלה שלך גרמה לאותו אדם מסכן להגיע למצא שכזה בז שנהול המידנה שלךללא חמלה ורק פינוקים לעשירון העליון
    סגור
  • 4.
    די להסתה!
    drongo 15/07/2012 11:17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כאילו שביבי אשם שבחור פשט את הרגל ונקלע לחובות.
    סגור
  • 3.
    דמעות התנין של השחקן הוליוודי (ל"ת)
    הספירה לאחור 15/07/2012 11:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 2.
    ביבי חושב שכולם ...מטומטמים ..זה לא אישי זה מדניות של