מטחנת הכסף של המשטרה: 8 מצלמות חדשות נוספו - צפו במיקומים

משטרת ישראל הודיעה היום על הוספת 8 מצלמות חדשות שיתווספו ל-14 הקיימות. צפו ברשימת המיקומים של עמדות רמזור
מכמונת מהירות, (צילום: אריאל אטיאס)
נהגים היזהרו: החל מהיום (ד') עומדות לראשות משטרת ישראל 22 מצלמות תנועה אוטומטיות חכמות, זאת כחלק מפרויקט מערך האכיפה האלקטרונית האוטומטית.

משטרת ישראל הודיעה על הוספת 8 מצלמות חדשות, כך שכעת בידי משטרת התנועה 16 מצלמות רמזור בצמתים הבודקות גם מהירות ו-6 מצלמות מהירות ייעודית. עד סוף השנה מתכננים במשטרה להקים מערך שיכלול לא פחות מאשר 60 מצלמות.

בתוך כך, פרסמה המשטרה נתונים על עבודת המצלמות בשלושת החודשים האחרונים מהם עולה, כי הופקו במסגרת הפרוייקט 11,162 דוחות שונים לנהגים, מהם 803 בגין חציית צומת באור אדום, 4,021 דוחות בגין מהירות מופרזת בצומת ו-6,338 דוחות בגין נהיגה במהירות מופרזת בכביש פתוח. הקנסות שחולקו הזרימו לקופת המשטרה - 3.392 מיליון שקל.

מצלמות המהירות: כביש 65: מחלף עירון - צומת מגידו; כביש 44: רמלה - צומת חולון; כביש 784: צומת מנדא - צומת יודפת; כביש 4 (צפון): צומת הרואה - צומת פורדייס; כביש 4 (צפון): צומת אלומים - נהריה.

רמזור - מחוז צפון: צומת חנה (לכיוון מערב); צומת אבליים (לכיוון דרום); צומת אחיהוד (לכיוון מזרח); צומת נחל חדרה (לכיוון מערב); צומת יבור (לכיוון דרום); צומת שפיה (לכיוון מערב).

רמזור - מחוז מרכז: צומת השבעה (לכיוון מערב); צומת מורשה (לכיוון צפון); צומת הוד השרון (לכיוון דרום); צומת בית דגן (לכיוון מזרח); צומת השרון (לכיוון דרום); צומת נווה ימין (לכיוון דרום); צומת גינתון (לכיוון דרום); צומת חגור (לכיוון צפון).

רמזור - מחוז דרום: צומת גבעתי (לכיוון מערב); צומת אמונים (לכיוון דרום); צומת פלוגות (לכיוון צפון); צומת בית קמה (לכיוון דרום); צומת חטיבת הנגב (לכיוון צפון); צומת ברכיה (לכיוון דרום); צומת מלאכי (לכיוון דרום); צומת אבא הלל (לכיוון דרום).

מאתר משטרת ישראל
מאתר משטרת ישראל
תגובות לכתבה(26):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    בזה הם גדולים
    אלאל 24/06/2012 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במניעת עבריינות=אפסים
    סגור
  • 19.
    פופוליזם זול של עורך האתר
    אוביקטיבי 22/06/2012 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה שהעובדות יבלבלו אותך? העובדה שהכסף לא הולך למשטרה לדוגמא? העובדה שיש ירידה של עשרות אחוזים בתאונות ובניפגעים? העובדה שהמשטרה כמדיניות נתנה השנה חצי מכמות הדוחות בשנה שעברה? ושכל הנתונים בכתבה שלך באו בשקיפות מלאה מהמשטרה? נמוך זול ומזלזל בציבור האינטיליגנט
    סגור
  • 18.
    בכביש אייה חכם לא צודק
    החכם 21/06/2012 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להשתדל למנוע את האסונות בכבישים בתאונות דרכים נהרגו יותר ממלחמות ישראל
    סגור
  • 17.
    ככה זה שיש בארץ שלטון גזל עושק שקר מושחת (ל"ת)
    עליביבי 21/06/2012 00:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    שוטרים שמנים מפחדים מערבים ישראלי
    קליפ 20/06/2012 23:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מפחדים מבדואים ישראלים.השוטר השמן,חסר ערך,אב כרס,פחדן ושפוט של בתי משפט שלא נותנים לא ליפעול.הבג"צ ניצח.הלכה המדינה
    סגור
  • 15.
    זה מה בעצם הם היודעים הכי טוב לעושות וזה היעוד של משטרת (ל"ת)
    מיקימאוס 20/06/2012 23:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    המשטרה מגייסת כסף לפצות קורבנות של חוסר יעילותה (ל"ת)
    פיקח היום 20/06/2012 23:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    מדינה של דוחות חניה ודוחות משטרה
    לא משנה 20/06/2012 19:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תמיד אמרתי למי שרצה לשמוע .שענף הכנסה מ"ס 2 לאחר מ.ע.מ הם דוחות לנהגים מהעיריה והמשטרה.מדינה אוכלת יושביה ןנהגיה
    סגור
  • 12.
    שטייניץ - דר' לפילוסופיה זה המוח הכי עקום שיכול להיות
    יהודי 20/06/2012 18:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוכחה? שר האוצר שלנו, שעומד מאחורי כל ההתחכמויות והמניפולציה שנופלו עלינו בזמן האחרון, כולל במיוחד המצלמות האלה. נקודת האור היחידה בו שהוא ימני.
    סגור
  • 11.
    ר"ג
    אנונימי 20/06/2012 17:44
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שודדים.במקום נוכחות המשמשת להתראה.מכניסים את היד לכיסים של האזרח.
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    משטרה - כעסק מרוויח
    pesahn 20/06/2012 14:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יביא לריקבון מתמשך של משטרה
    סגור
  • 9.
    נהגים הזהרו
    ניסו 20/06/2012 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לבקש לשפט לגרום עומס על בתי משפט,
    סגור
  • 8.
    כך מתמודדים עם הבעיה באירופה
    משה 20/06/2012 14:23
    הגב לתגובה זו
    2 4
    http://www.speedcam.co.uk/gatso2.htm
    סגור
  • איזה יופי של תמונות אני מאמין שגם אצלנו זה יגיע מתי (ל"ת)
    שהוא למצב הזה 21/06/2012 00:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    אם כולם יבקשו להישפט בתי המשפט יקרסו ואז ירדו מאיתנו...
    cvc 20/06/2012 14:14
    הגב לתגובה זו
    4 6
    תכחישו שנסעתם מהר ותבקשו הוכחה בבית המשפט הדיון יידחה לעוד מספר שנים ואולי גם יתבטל מקסימום תשלמו את הקנס המקורי.
    סגור
  • 6.
    השוטרים כבר לא נראים בשטח אז מצלמות הם תחליף להכנסות.
    איציק ר 20/06/2012 14:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תשימו מצלמות בצמתים שיש שם שלט "עצור" או חוסר איתות.אבל למנוע מאיתנו לנסוע מהר ?.לא חבל על רכבים איכותיים ומהירים? איך אפשר לנהוג במהירות 70 קמ"ש.? חבל שצארלי צאפלין לא חי עכשיו,היה עושה אחלה קטעים.
    סגור
  • 5.
    למה יש תאונות זה בגלל הדוחות הנהגים לאחר הדוח הם נהגים
    דוד 20/06/2012 13:54
    הגב לתגובה זו
    2 5
    לאחר שבנאדם מכבל דוח הוא נהג מבלבל למה בשטחים אן דוחות וגם אן תאונות מדינה של גנבים
    סגור
  • 4.
    זה מס נוסף נטו על הנהגים בישראל ! ממשלת ביבי-מס ! (ל"ת)
    אלון 20/06/2012 13:52
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 3.
    מדינה מעולה מנהלים חרא ביבי לשליטון א הוא השילטון שכחתי (ל"ת)
    אנונימי 20/06/2012 13:50
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 2.
    אם יש כל כך הרבה מצלמות, אז למה אנחנו צריכים לממן מאות
    suhs 20/06/2012 13:21
    הגב לתגובה זו
    17 7
    אם יש כל כך הרבה מצלמות, אז למה אנחנו צריכים לממן מאות שוטרי תנועה?
    סגור
  • 1.
    6 נקודות ו 850 שח על 117 קמש בכביש שמותר 90
    דורון 20/06/2012 13:18
    הגב לתגובה זו
    20 16
    כביש ואדי ערה ק"מ 22 בשעת לילה. פשוט מסחטת כספים. שוד בחשיכה. אם ימשיכו כך עוד חודשיים שלושה כולם בשלילת רשיון ובקורסי הכשרה. אני נוהג כבר 45 שנה. מעולם לא היתה לי ולא הייתי מעורב בתאונת דרכים. נוהג במהירות שמתאימה לתנאי הדרך. מעולם לא עבתי באדום ולא חציתי קו לבן. עוקף בזהירות. רואה כל הזמן בדרכים נהגים שמתפרעיםץ. נהגים עצבניים. אז דווקא על מהירות הם נטפלים. שלפחות יעשו הצמדה למספר התאונות בהן היה הנהג מעורב.
    סגור
  • גנבת רק 30% יותר ממה שמותר
    תפסו אותך 20/06/2012 23:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חוק זה חוק!!!!!!!!
    סגור
  • סע כחוק!
    ניצן 20/06/2012 14:12
    הגב לתגובה זו
    8 9
    אדוני יסלח לי, אני נוהג כ- 40 שנה ולא תפסו אותי על מהירות היות ואיני נוסע יותר מהר מהמותר פלוס/מינוס 5% ! תשתדל לסוע כחוק ותראה שתצליח, בטח אתה נוסע בדרך כלל כ- 110-120 וקר הפעם צילמו אותך. חודש טוב
    סגור
  • לא תפסו אותך על מהירות 40 שנה
    קובי 21/06/2012 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם היית מעורב בתאונות ב-40 שנה הנ"ל? האם אתה עדיין נוסע בפורד מלפני 40 שנה? הרי המהירות המותרת לא עלתה, למה לקנות רכב חדש ומודרני יותר?
    סגור
  • ומה האסון הגדול לנסוע בכביש מהיר דו מסלולי 110-120? (ל"ת)
    כך כולם צריכים לנסוע 20/06/2012 15:57
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • את אלה שנוסעים ממש מהר הם לא תופסים