מיכאלי: "בערוץ 10 מראים כמה נחמד להיות הומו, באיזו זכות הם עושים זאת?"

הח"כ מ'ישראל ביתנו' אמרה בוועדה לקידום מעמד האישה כי לדעתה, "הומואים זה חבר'ה שעברו הטרדות מיניות בגיל צעיר". האזינו להקלטה מגל"צ
 |  (101)
אנסטסיה מיכאלי, צילום: בוצ'אצ'ו
עוד שערורייה מבית היוצר של אנסטסיה מיכאלי, שמאשימה את ערוץ 10 כי הוא מעודד ילדים להפוך להיות הומואים. במהלך דיון בכנסת בנושא קידום מעמד האישה בישראל, העלתה חברת הכנסת מטעם ישראל ביתנו את סוגיית ההומואים.

"לצערי", אמרה ח"כ מיכאלי, "בערוץ 10 אני רואה תכניות עד כמה זה נחמד להיות הומו, ואני צריכה לראות את זה בבית עם הילדים שלי. אני חושבת שהומואים זה חבר'ה שעברו הטרדות מיניות בגיל צעיר. צריך לבדוק מאיפה לערוץ 10 יש את זכות לשדר את הדברים האלה".

ההקלטה מהתכנית 'מה בוער' עם רינו צרור, בגל"צ


מיכאלי הוסיפה גם כי אותם הומואים מתים בגיל 40, "הם מסכנים, צריך לטפל בהם עם אנשי מקצוע - פסיכולוגים". דבריה של ח"כ מיכאלי נחשפו הבוקר בגל"צ.

מערוץ 10 נמסר: ״אנחנו כמובן שמחים שגם ח"כ מיכאלי צופה בערוץ 10 בקביעות יחד עם ילדיה, אך איננו יודעים למה בדיוק היא מתייחסת. ערוץ 10 על פי הגדרתו דוגל בשיוויון זכויות לכל ובמתן ביטוי נאות לכל קבוצות האוכלוסייה, למיעוטים ולפריפריה".

מסיעת 'ישראל ביתנו' נמסר: "דבריה של ח"כ מיכאלי נאמרו על דעתה האישית ואינם מייצגים את דעת המפלגה".
תגובות לכתבה(101):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 78.
    מטומטמת עם תעודות (ל"ת)
    פרימיטיבית וטיפשה 20/07/2012 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 77.
    אף אחד לא הבין את הנקודה..
    גוגה 20/06/2012 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ב ערוץ 10 - או בר רפאלי או הומוים , אין נושאים אחרים - פשות לא קיימים, בעיקר אצל פאי גינס , סליחה, גאי פינס, ועוד פעמיים בערב
    סגור
  • 76.
    ח"כ מיכאלי בושה למדינת ישראל
    פולימר קלמן 17/06/2012 13:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני מתביש כישראלי ,שבשנת 2012 יש חברת כנסת כל כך חסרת אינטליגנציה ריגשית,תפסדידו הרבה קולות בבחירות לכנסת. בית דין של מעלה ישפוט אותך על הדברים האומללים שאת משמיעה.
    סגור
  • 75.
    מיכאלי
    gurban 17/06/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלח אותה עם הסודנים לדרום סודן שם מקומה
    סגור
  • 74.
    היא אמרה את מה שכולם חושבים ולא אומרים (ל"ת)
    גד 16/06/2012 21:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 73.
    אינם מייצגים את דעת המפלגה?
    רוני 16/06/2012 19:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל חבר כנסת יכול לקשקש דברי הבל גזענים, חשוכים ומרושעים ולהשאר "חבר מפלגה" לי אין חברים כאלה. מצד שני, אני לא מפלגה. אנסטסיה, תעשי לעצמך טובה ולכי לנירולוג, כי עושה רושם שמשהו מאוד לא בריא מתפתח במוח שלך.
    סגור
  • 72.
    צודקת 100%. נמאס משטיפת המוח השמאלנית-הומואית (ל"ת)
    של מיעוט צרחן ואלים 16/06/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 71.
    אסור לדבר
    roni 16/06/2012 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מי שנגד התופעה ישר מושמץ וסוקלים אותו, כל הכבוד לח"כ מיכאלי שאמרה בקול רם את מה שהרוב חושב בלב.
    סגור
  • אני אסכם כך הם ההומואים והלסביות אצלם הכל מסביב לסטיות (ל"ת)
    חושב כמוך 17/06/2012 13:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    במפלגה הכל מתואם עם הבוס!
    d&t 15/06/2012 22:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במפלגה של מפגרים הכל מתואם עם בוס. אימפוטנט נתן הורעה והיא מדברת כמו קו קו אני רוסי מכיר את החומר.
    סגור
  • טען עוד
  • 69.
    תכלס....היא די כוסית, לא? (ל"ת)
    סטרייט גאה 14/06/2012 23:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    אחים הומואים
    מרגניתה קלוזנר 14/06/2012 22:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנסטזיה יקרה, אני אם גאה לשני בנים הומואים מקסימים ומוצלחים שמעולם איש מהם לא עבר שום התעללות מינית. אצלנו זה גנטי! הם אינם היחידים במשפחתנו ואנחנו משפחה ברוכת הומואים כפי שמשפחתך ברוכת ילדים, שאגב עדיין מוקדם אולי לדעת מה נטייתם המינית. בתפקידי כיו"ר הועד הארצי של תהל"ה, ארגון התומך בהורי להט"בים שיצאו מן הארון, דברתי בכנסת לפני כשבוע. מה חבל שלא טרחת להאזין לדברי ולדברים שנאמרו ע"י ראשי אירגונים חשובים אחרים בקהילה הגאה. אשמח להפגש אתך בכל עת על-מנת להאיר את עיניך בכל נושא הקשור בקהילה כדי שתוכלי בפעם הבאה לדבר מתוך ידע ואמפטיה במקום מתוך בורות ושיפוטיות שהשתמעו מדבריך הנ"ל.
    סגור
  • 67.
    מבישת
    ריש. מם. 14/06/2012 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בורה ,חצופה ,גסת רוח וחסרת מידות .
    סגור
  • 66.
    שתלך ל....
    רון 14/06/2012 19:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופס! יש כבר עוד ילד!!!
    סגור
  • 65.
    אמרה את האמת ערוץ של הומאים ושמלנאים ........
    רווח 14/06/2012 19:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה אתם כועסים כואב לכם במקום שאתם יושבים עליו אובחל שאתם מדברים איתו יצאתם מהארון אך בסדר אל תגזימו אתם חרגים ויש בכם מום והיא ודקת אל תפתואת החלשים תהיו צנועים בלי כל התהלוכות והחגיגות אתם לא מודל לחיקוי אתם מודל להקיא עליו היא אישה יפה וחכמה ועם הרבה ילדים ואתם מכוערים לרוב קצת טיפשים ומשחקים עם הילדים של השכנים......
    סגור
  • 64.
    אשה עצובה
    אודי פריג' 14/06/2012 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אנסטסיה הלא יקרה, צר לי שאשה במעמדך שאמורה להיות חכמה ומודעת יותר וערנית יותר לחברה ולעובדות ביולוגיות, מתבטאת בצורה טיפשית ובורה. את אשה עצובה וטיפשה ואני מרחם עלייך ובעיקר על אחד או יותר מבנייך שאולי יגדל לאהוב ( בצורה טבעית) את בני מינו. החברה תחבק ותקבל אותו בשמחה. חבל שאת לא...
    סגור
  • 63.
    מאה אחוז מטומטמת (ל"ת)
    הומו 14/06/2012 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 62.
    ישראל ביתנו היא מפלגה חשוכה וגזענית
    הומו ערבי 14/06/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מדהים שיש הומואים שתומכים בחבורת הליצנים האלה. מדהים עוד יותר שיש להם 27 מנדטים של חילונים. ליברמן אשם שהיא נמצאת בכנסת. ביבי אשם שהכניס אותם לממשלה. ומופז אשם שיושב איתם בקואוליציה. ברק סתם אפס אז אי אפשר להאשים אותו בכלום.
    סגור
  • 61.
    אמא שלך מסכנה והילדים שלך !! יבהמהמ!!! (ל"ת)
    אופיר !!!! 14/06/2012 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 60.
    וואו, איזה מזל שאת פה כדי להציל אותנו...איכס (ל"ת)
    בר 14/06/2012 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • WHAT IGNORANCE
    GET REAL 14/06/2012 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    HOW DO PEOPLE LIKE HER GET TO BECOME A MEMBER OF THE KNESSET. I SUPPOSE THERE R A FEWW LIKE HER IN THE KNESSET.WHAT AN IDIOT
    סגור
  • 59.
    מה עוד אסור לראות
    ימנית 14/06/2012 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אחרי שנוריד את ההומוסקסואלים מהטלויזיה, בואו נוריד גם מיעוטים אחרים, תוך כמה זמן נגיע לרוסים לדעתכם? הבורות ממש מפחידה, אולי כדאי שהיא תעבור שיעור ביולוגיה אחד או שניים?
    סגור
  • 58.
    הייתי אומר שהיא צריכה סקס כדי להתפרק קצת. אבל (ל"ת)
    אחרי 8 ילדים.. 14/06/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    אישה בורה ומטומטמת
    אנונימי 14/06/2012 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בושה למדינת ישראל שהמפלצת הזאת חברת כנסת יש לנדות אותה מהאנושות על הדעות החשוכות שלה כבר ידוע לכל אדם משכיל שנטייה מינית טמונה בגנים הלוואי ואלוהים עשה את אחד אם לא יותר משמונת ילדיה הומו-לס-טראנס
    סגור
  • 56.
    אחרי שמונה ילדים
    אופק ספיבק 14/06/2012 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחרי שמונה ילדים , אני מקווה שאחד מהילדים שלה יהיה הומו והיא תקבל את הסריטה של החיים שלה
    סגור
  • 55.
    בורות 2012
    המום 14/06/2012 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כזו טיפשה... מחר הבן שלה יבוא אליה ויגיד לה "אמא אני אוהב גברים"..... נראה את הפרצוף שלה משתנה.. זה לא יאמן שצריך לשמוע מסרים כאלה מפוליטיקאים חילונים וצעירים... גברת, את מפגרת !!!
    סגור
  • 54.
    טיפשה (ל"ת)
    אנונימוס 14/06/2012 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 53.
    נפש
    גועל 14/06/2012 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אלוהים ישמור.. אלו האנשים שיושבים לנו בכנסת..
    סגור
  • 52.
    עוד גזענות מבית ישראל ביתנו (ל"ת)
    KO 14/06/2012 12:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 51.
    מסכנה, מה שהיא עברה שגרם לה לדבר כך.
    איתן 14/06/2012 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל כך הרבה שנאה
    סגור
  • 50.
    טוב היא אחת העלובות מה ציפיתם?
    yuvik 14/06/2012 12:20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הייתי רוצה לקחת כמה חברי כנסת ופשוט להעיף אותם לקבינימט מהמדינה הזאת!
    סגור
  • 49.
    את טיפשה גברת " ח"כ "
    דנית 14/06/2012 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מסכנים הם ממש לא תתביישי לך לדבר ככה בכלל , אין כאן שום קשר לא למחלה ולא לאיזה עבר כלשהו , הסוד הוא המשיכה הבנת פקק!!!!
    סגור
  • 48.
    שבי ותמשיכי לבייץ לך ילדים כפרה
    עומר 14/06/2012 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הציבור של היום הוא לא גזעני .. תאמיני לי שאני יכול לפתוח את הפה על רוסים בדיוק כמוך בהמה
    סגור
  • 47.
    מצב תעשיית בידור בישראל
    הקהל של טלויזיה ישרא 14/06/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכול להיות שעניין הטרדות מיניות בילדות זאת לא סיבה היחידה שנהיים הומו אבל הדבר שבו מיכאלי צודקת ובגדול זה שכל אומןשדרןדוגמןשחקןזמררקדן שני בטלויזיה הישראלית לצערינו או שהוא הומו או שהוא דו מיני,לא חסר זמרים שבמקום לשדר בשירה והופעה שלהם לדור הצעיר של נערים ונערות סמל ודוגמא לגבריות ואינטיליגנציה ודברים יפים אחרים,משדרים בכול הכוח את הנשיות המעצבנת ומעוררת בחילה אצל אנשים נורמליים,שרים בקולות נשיים חסרי אופי ואינטונציות בהתאם,מתלבשים כמו בחורה,זזים בצורה נשית ומוכרים את זה בצורה כזאת:"אם אני הומו אז אני יותר מוכשר מזמר שלא הומו"...מה אתם מתגאים בזה???אם זה קרה לכם תחיו לכם בשלום,אבל בשום אופן אל תמכרו לנו את זה שאתם כשרוניים יותר מנערים הרגילים בגלל זה.אם היו כמה אומנים ענקיים בהיסטוריה שהיו הומואים אז זה לא המקרה שלכם,אף פעם לא תהיו פרדי מרקורי וגורג מייקל רק כי אתם הומואים,אומני ישראל היקרים.
    סגור
  • 46.
    כמה שאת צודקת- נמאס כבר לראות הומואים בכל מקו
    Meital De Razon 14/06/2012 11:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה כבר דוחה שבכל מקום רואים את כל התאווה הזאת בושה בושה בושה, ועוד לתת לגיטימציה לכל זה?
    סגור
  • 45.
    הבעיה לא הומואים ולסביות הבעיה שהם רוצים הכרה כאילו הם
    בנטוב 14/06/2012 11:42
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זוגות נשואים לכל דבר והם מאלצים אונו לקבל אותם כאילו שכך ניבראו בטבע וכך הם צריכים ליחיות ובעינהם זה מקובל ביזמן שהם כאלה מבחירה והם בימקום להצניע את אורח חייהם הם מיתגרים בכלל האוכלוסיה וברוב האוכלוסיה שהיא לא כזאת ומנהלת חיי מישפחה אפשר לכנות אותם שונים או חולים או סוטים אבל הם לא זכאים להכרה ויפה יעשו שיחיו את חייהם בצניעות ובחדרי חדרים ולא ינסו להכריח את כולם לקבל אותם כנורמטיבים בהקשר מישפחתי כמובן
    סגור
  • ....
    חיפאי 14/06/2012 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלת את עצמך .. אם אתה מאמין באלוהים... שאלוהים ברא את כל מה שקיים... גם את ההומואים... עם כל הפירושים וההתנגדויות להומואים - למה להתחבא - אולי גם סטרייטים צריכים להתחבא - כי גם אותם רואים בכל מקום - מתנשקים, מתחרמנים בציבור, וכו' וכו' החברה שלנו חייבת להפתח לשונה מהם... אדם יכול לחשוב שונה, ולהנהג באופן שונה ממך - כל עוד הוא לא פוגע בך !!!
    סגור
  • לגבי אלוקים בוראינו יש לנו תורה מסיני תחפש ותימצא תשובה (ל"ת)
    בנטוב 17/06/2012 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין בעיה עים הומואים ולסביות יש בעיה בפרהסיה ולשיטתך גם
    בנטוב 17/06/2012 12:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פדופילים זכאים ליחיות עים סטיותיהם הם לא עושים דברים רעים הם רק אוהבים ילדים אז תדע לך שהומואים ולסביות וכל הנוספים הם אנשים חולים וחלים מקומם בבית חולים ובבידוד ואים טוב להם עים מחלתם אין בעיה אבל שלא ידביקו את הרחוב ועוד דבר תעשה סקר ותישאל כמה מישפחות היו מוכנים שילדיהם יהיו הומואים לסביות קוקסינלים ופדופילים שאף אחד לא הייה רוצה
    סגור
  • 44.
    הרוב בערוץ 10 הומואים כנראה ולכן להם זה נראה טבעי
    מבין עניין 14/06/2012 11:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה מה יש
    סגור
  • 43.
    יש סיכוי גדול שבין הילדים שלך גמ יהיו הומו! (ל"ת)
    בוריס 14/06/2012 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 42.
    היא הרבה יותר בלונדינית ממה שנראה בתמונה!!!!!!!! (ל"ת)
    yan 14/06/2012 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 41.
    הנה עוד מחקר מומצא
    אסטרינה ט. 14/06/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    טיפשות בלונדיניות שיולדות הרבה ילדים והן חברות כנסת כושלות עם שיער קצר עברו התעללות פיזית ונפשית והן בדר"כ מתאבדות עד גיל 35... כמה קל להמציא דברים, נכון? מטומטמת כזאת זה מדהים. ליברמן- תקן את הטעות שעשית. עדיף כבר חברות כנסת שקרניות שממציאות תארים לעצמן. ליברמן- אתה ידוע בחולשתך לבלונדיניות, אבל זה כבר מוגזם, מה לא ככה?
    סגור
  • 40.
    עם כל הצער ,,,, היא צודקת
    נתן 14/06/2012 11:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הומואים הם אנשים וחולים זה עובדה .... אומנום בדורינו מקבלים אותם כנומרמטיבים אבל זה רק מתוך חמלה ועבודה תקשורתית מרובה ... כל הצדקנים בתוך תוכם לא היו רוצים ילד הומו,,, וכל שנאדיר אותם יותר כך גדל הסיכוי שגם ילדך יהיה כזה
    סגור
  • 39.
    חוכמה
    אריאל 14/06/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא צודקת בקשר לשידור הלא ראוי של תכנים אלו טלויזה זה מכשיר הטימטום ואנשים בתעשיה הזאת קובעים תכנים שאוכלסיה צעירה מושפעת מהם. עדיף לא לשדר אותם.
    סגור
  • 38.
    מעניין האם מטומטמת כזאת משכנעת את הבוחרים ממוצא רוסי (ל"ת)
    טימטום יוצא דופן 14/06/2012 11:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    היא צודקת. איסור משכב זכר הוא כמו איסור משכב בהמה..ורצח
    עדי 14/06/2012 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הומואיות זה התנהגותי. וחברה לא מקבלת כל התנהגות. ובוודאי לא התנהגות מינית לא מוסרית. אם אחד יגיד שהוא נמשך לתינוקות בנות שנתיים. גם את זה נקבל ? לא לדאוג הוא יעשה על זה מצעד .. או אם מישהו יגיד שהוא נמשך לחתולים... אבל האדם מתיר לעצמו מה שהוא רוצה בלי הרבה בלבולים.
    סגור
  • 36.
    טימטום זאת מחלה חשוכת מרפה. אנסטסיה אל תתייאשי (ל"ת)
    היא אריזה ללא תוכן 14/06/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 35.
    היי אנסטסיה...
    אנונימי 14/06/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לפי הסטטיסטיקה עם כמות הילדים שהבאת לעולם יש מצב טוב מאוד שאת מגדלת אחד כזה / אחת כזאת בבית אז כדאי שתתחילי להתמודד....גשי לפסיכולוג הקרוב לביתך או בדקי אם עבר הטרדה מינית... הטמטום בהתגלמותו!!!!
    סגור
  • 34.
    יפה לדובר שלה שפיצצץ פה בתגובות תומכות..
    מאייר 14/06/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סורי, אבל לא קונה את זה. בטח לא כשחצי מהתגובות הן אותו משפט בשינוי של 2-3 מילים. לא שאני הומו או משהו, אבל אני בגישה שברגע שאתה מרשה לעצמך לשלול התנהגות אחת, אתה בדרך ללשלול את כולן. קוראים לזה פאשיזם וזה מאפיין את ליברמן ושות...
    סגור
  • 33.
    הכל נובע מבורות. פשוט תת רמה של חברת כנסת!
    טרנסג'נדרית גאה 14/06/2012 10:57
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מה היא הייתה עושה אם היה לה בן הומו? זו המציאות היום...יש לסביות,הומואים,ביסקסואלים וטרנסג'נדרים. יש משפט שאומר קודם להיות בן אדם...הגברת הזו היא לא אדם לצערי! אני בכלל לא מבינה באיזה זכות היא אומרת דבר כזה.... זו המציאות ןאפשר בהחלט להסתדר איתה!
    סגור
  • במה אתה גאה
    צרלי 14/06/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקרוע על ארבע.זה זאווה.אתה איש חולה.
    סגור
  • חולה חוטא ומחטיא צריך לשלחם לסידרת חינוך באיראן (ל"ת)
    מוסיף לדבריך 17/06/2012 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בורות של מה ? שמשכב זכר אסור כמו משכב בהמה ? (ל"ת)
    עדי 14/06/2012 11:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 32.
    סוף סוף משהי שלא מפחדת לקרוא לילד בשמו.
    אנונימי 14/06/2012 10:54
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אין כמוך! בבחירות הבאות אצביע "ישראל ביתנו" צריך עוד הרבה אנשים חזקים ואמיצים כמוך וכמו ליברמן. נמאס מכל יפיי הנפש למינהם.
    סגור
  • אתקן אותך לסוטים בישמם ולא לילד בישמו שלא ליפגוע בילדים (ל"ת)
    מולי 17/06/2012 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    אבל למה להרוג את הדובר שלך?
    עמית 14/06/2012 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא עובד מספיק קשה עם כל הכוסות מים ? ? עכשיו גם זה ? ? ?
    סגור
  • 30.
    ההומואים התשלטו לנו על המסך, זה כבר מגפה !
    רונית אהרון 14/06/2012 10:47
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כל הכבוד מיכאלי ! סוף סוף מישהי שאומרת את האמת !
    סגור
  • 29.
    איזה בורות , טיפשות , לכי להניק בזה את טובה
    אמיר 14/06/2012 10:44
    הגב לתגובה זו
    2 5
    לא ייאמן ככה להתבטא , מחפשת צומי ורייטינג , אכזבה
    סגור
  • 28.
    מה קורה לה ? הומואים זה אלו שעשו
    א.א. 14/06/2012 10:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעצמם הטרדות ובכלל לא הטרידו אותם..:) סתאם צוחק...מה עם לסביות ? הם נשים שנגעו בהם ? לא נראה לי. זה משהו שהטבע עושה ועדיין לא יודעים מה המקור לנטייה. עניין של כמה חודשים עד שיגלו את הגן האחראי לנטייה המינית, אז אנשים יוכלו לבחור את הנטייה המינית שלהם עם כדור שישלים/יתחבר לגן הזה...
    סגור
  • 27.
    מורידה את הרף לבלונדיניות. ואם הילד שלך יהיה הומו??? (ל"ת)
    אנסטסקי פרימיטיבסקי 14/06/2012 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 26.
    היא צודקת שהומאים זה עיוות אך יש להבין זאת בדרך התורה
    המקור 14/06/2012 10:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    התורה מלמדת אותנו מה העיוות הזה וכיצד הוא נגרם , ומה אסור ומותר אך לא לעוות את ההשקפה על ידי אינטרסים של ארגוני נשים .. אין שום ענין בכל הפרובוקציות שנשים מעוררות בצורה כה עיוורת לפעמים לאמת ..
    סגור
  • 25.
    בושה שיש אנשים כמוה בכנסת, בורה וחסרת ידע. (ל"ת)
    מפגרת כול כך.. 14/06/2012 10:42
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 24.
    מעניין למה כול הרוסיות נותנות
    אביבון 14/06/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אולי כי הם גדלים עם הורים כמו אנסטסיה.
    סגור
  • מבט מהצד 14/06/2012 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הישראליות הרבה יותר פרחות מרוסיות רק בסתר יותר.
    סגור
  • 23.
    במה לבושה
    חנה אימא גאה!!! 14/06/2012 10:36
    הגב לתגובה זו
    2 6
    חשבתי שהגברת מיכאלי יותר פתוחה ומתקדמת!!! חכי עד שאחד מילדיך יבוא ויגיד לך שהוא הומו!!! מה תעשי? תזרקי אותו מהבית נכון? חבל שנותנים במה לאישה כזו ועוד בכנסת ישראל. 
    סגור
  • חנה זה בדיוק העניין ,,,, היא רוצה שיהיו כמה שפחות אמאות
    נתן 14/06/2012 11:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סובלות כמוך ,,,, האמת כמה שהיא קשה אמורה לאמר בקול גדול
    סגור
  • תשובה לנתן
    חנה 14/06/2012 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הייתי סובלת יותר אם הייתה לי בת כמוהה!!! בבן שלי אני גאה והלוואי ויהיו עוד אנשים מדהימים ומוכשרים כמוהו.
    סגור
  • 22.
    ט טי טיפ טיפש טיפשה מיכאלי (ל"ת)
    orenfr 14/06/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 21.
    ואיך זה קשור לכלכלה ? (ל"ת)
    עמית 14/06/2012 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 20.
    מסר ממצעד הגאווה בישראל לממשלת רוסיה
    יאיר תל אביב 14/06/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    2 4
    http://www.youtube.com/watch?v=weaRCFh6aKg&feature=share
    סגור
  • 19.
    חוץ מלעשות ילדים , אין בה כלום. (ל"ת)
    זהבה 14/06/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    2 12
    סגור
  • חוץ מלעשות ילדים?
    ילדים 14/06/2012 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מתומתמת,אן בך כלום את 0.ילדים זה הכל.
    סגור
  • 18.
    ירושלים
    גלעד 14/06/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אם הציטוט מפיה של מיכאלי מדויק אז מדובר בחרפה מהסוג היותר נורא. על סמך מה את שופטת ציבור שלם? מאיפה האינפורמציה הפרמיטיבית על הטרדות מיניות בגיל צעיר? ומה את מרוויחה מכך שאת אומרת שטויות שמאחוריהן אין כל ביסוס מדעי אלא גזענות צרופה. הגיע הזמן לסתום את הפה אנסטסיה. להבין שהמילים שאת פולטת בלי מחשבה פוגעות באנשים ועלולות גם להביא לאלימות מולם. הומואים הם גברים שלא בחרו בכך, זה חלק מהם בגלל מכלול סיבות - וגם הם לא נוטים למות בגיל 40... החיים יפים דווקא. את אישה אפלה ששייכת לזמנים אחרים.
    סגור
  • 17.
    בורה ועם הארץ עם קבלות (ל"ת)
    גדי 14/06/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור
  • 16.
    יש לך 8 ילדים
    לפי הסטטיסטיקה 14/06/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
    4 8
    אחד מכל 10 אנשים הוא הומו - אז בקרוב אצלך!!!
    סגור
  • 15.
    How dare you! (ל"ת)
    primitive parlament 14/06/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 14.
    פשוט מטומטמת (ל"ת)
    כרמילידה 14/06/2012 10:26
    הגב לתגובה זו
    7 13
    סגור
  • 13.
    אנסטסיה תעשי לי ילד בריא (ל"ת)
    מימה 14/06/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 12.
    כל הכבוד. לא לחשוש מלהגיד את האמת. "יש לה ביצים". המשיכ (ל"ת)
    ג'רי 14/06/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
    20 8
    סגור
  • גועל נפש שיש עוד אנשים שמועדדים אותה על זה
    ...... 14/06/2012 10:46
    הגב לתגובה זו
    4 10
    פשוט תתביישו
    סגור
  • תתפלא אבל רוב האנשים חושבים כמוה!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    ד 14/06/2012 11:14
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 11.
    את מביישת באינטיליגציה שלך את עולי בריהמ לשעבר!!!!!!!!! (ל"ת)
    שי 14/06/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
    8 13
    סגור
  • 10.
    חבל
    rikushet 14/06/2012 10:19
    הגב לתגובה זו
    3 11
    תהיי יפה ותשכבי . חבל שאת מהמפלגה שאני בוחר בה. אז לפחות תשכבי ותפסקי
    סגור
  • 9.
    לקרוא את השטויות שלך זה גם סוג של הטרדה (ל"ת)
    הנביא 14/06/2012 10:18
    הגב לתגובה זו
    13 10
    סגור
  • 8.
    מישהו עושה פה הגהה? (ל"ת)
    תעשו כדאי לכם 14/06/2012 10:16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 7.
    כבוד
    אנסטסיה 14/06/2012 10:15
    הגב לתגובה זו
    10 4
    כל הכבוד על האמת והכנות בחוקות הגויים לא תלכו אני בוחר בך בבחירות
    סגור
  • 6.
    צודקת במאה %
    מימה 14/06/2012 10:13
    הגב לתגובה זו
    14 6
    אני עברתי ליטופים כשהיתי נער,היום אני הומו שמקבל.....
    סגור
  • 5.
    מרשימה ונבונה - מילים בסלע (ל"ת)
    כן 14/06/2012 10:12
    הגב לתגובה זו
    15 9
    סגור
  • 4.
    אנסטסיה
    יעקב 14/06/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
    8 7
    הטבע חנן אותה ביופי על חשבון המוח, וחבל....
    סגור
  • 3.
    פסיכית עם קבלות. מתאימה לאברי גילעד (ל"ת)
    חברת כנסת פחחחחחחחחח 14/06/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 2.
    את צודקת.....
    bjoseph1 14/06/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
    14 4
    מתי את מתחילה את הטיפול ?
    סגור
  • 1.
    כמה יפה ככה טפשה (ל"ת)
    a 14/06/2012 10:06
    הגב לתגובה זו
    10 15
    סגור
  • כולם מרוסיה מהנדסים... למה היא לא בחברת החשמל (ל"ת)
    חברה חברה רגע רגע... 16/06/2012 20:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • קשה לקרוא למהנדסת חשמל טפשה. (ל"ת)
    לכל החכמים 14/06/2012 10:41
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • קצר
    rj5334 14/06/2012 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מהנדסת חשמל עם קצר במוח.
    סגור
  • מהנדסת חשמל או כבוד האדם והאזרח
    ..... 14/06/2012 10:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כבוד האדום האזרח יותר חשוב בעיניי וזה רק מראה שהיא אישה בורה וטיפשה זה שהיא מהנדסת חשמל זה רק מראה שהיא צריכה להישאר בעסק הזה ולסתום ת'פה שלה.
    סגור
  • אין שכל אין דאגות!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    מהנסת חשמל עאלק 14/06/2012 11:10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • כבוד לאדם :) אולי טועת בטבע, יש עוד כל מיני סוגי מחלות
    לכל החכמים 14/06/2012 11:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נכון לא נעים לא פשוט לחיות עם זה אבל לא צריך לפתח למחלה כבוד צריך לטפל בה. אני לא רוצה להסביר לילד שרואה מצעד הגאווה שבחור מצד שמאל נותן בתחת לזה ש מימין. אןלי חשבת שזה מטריד אותי מינית- אז על איזה כבוד אתה מדבר.?
    סגור
  • השכלה היא לא מדד לחוכמה (ל"ת)
    גיל 14/06/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • לא מדד! תלוי מה אתה מודד!
    לא חולה. 14/06/2012 15:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם אתה רוצה למדוד רוחב חור בטוסיק או את העובי למה שנכנס לשם, אז זה באמת לא נמדד י"ע מהנדס. פתחתם פה פקולטה לעורכי דין עושקת בלהגן על העיוותי הטבע.
    סגור