יאיר לפיד מסביר בפייסבוק למה הוא לא הלך לכיכר; כנסו ...

יאיר לפיד (צילום: יח"צ)
פעילי המחאה שאירגנו את הצעדות והמחאות שהתקיימו אמש בערים השונות, עשו זאת בדרישה לצדק חברתי וחלוקה נכונה יותר של הכסף. מדובר בדברים דומים לאלו עליהם מדבר יאיר לפיד שמתכוון לרוץ לכנסת עם מפלגת 'יש עתיד', אז איפה הוא היה אתמול?

לפייסבוק של Bizportal - לחץ כאן

בסטטוס שהעלה לפיד בפייסבוק שלו קצת אחרי חצות, כך הוא כתב: "אלפי צעירים יצאו היום לרחובות וצעקו "איפה הכסף?" לא הלכתי לכיכר כדי שהם לא ירגישו שאני מנצל את המחאה למטרות פוליטיות, אבל אוי כמה שהם צודקים. העבדים החדשים מבינים שהכסף שהולך על ממשלה של 36 שרים וסגני שרים, לא מגיע לדיור בר השגה; הכסף שהולך למפלגות סקטוריאליות, לא מגיע למעונות יום; הכסף שהולך על שחיתות שלטונית וסחטנות קואליציונית, לא משמש להורדת יוקר המחיה."
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    לפיד כזה מתוקי ,סימפטי, חלב ודבש ניגר. .
    כפית דבש 14/05/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הפוליטיקאים לא היו מגרשים אותך מהטלויזיה. היית ממשיך לקבל 200000 שח לחודש ומנצל את הטלויזיה לצרכים פוליטיים. מי ממן אותך. אתה שהיית קפיטליסט חי בוילה נוסע בגיפ ושוכר מאבטחים שיגנו עלייך מבנות תשע עשרה.אתה מדבר על דיור בר השגה. תקומתך לא תהיה מהפצת שנאה בין חלקי העם
    סגור
  • 10.
    ללכת. גם ככה אנחנו לא מאמינים לך
    בכל זאת היית צריך 14/05/2012 08:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו כולם אתה גם רוצה לקבל משכרת שמנה לכל החיים על חשבוננו
    סגור
  • 9.
    אני חייב להודות שבלבלת אותי מר לפיד
    גאון 13/05/2012 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכנס בארה" ב לפני כמה ימים נאמת באוזניים קפיטיליסטיות והשמעת להם (כנראה מה שרצו לשמוע ממך תמורת תמיכה) שאתה לא מסכים עם מחאת ומוחי האוהלים ואתה מאמין בשוק חופשי ותחרותי. עכשיו אתה אומר כמה שהם צודקים? אולי בגלל מה שאמרת לא הלכת להפגנות כי לא היה לך פרצוף להראות שם אחרי הדברים שאמרת לאמריקאים. אל תחליף תירוץ!
    סגור
  • 8.
    כמי שהרויח הון עתק בתקשורת הוא גם צריך להצטרף
    גיל 13/05/2012 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למחאה החברתית וליילל שם יחד עם החברה שמחכים להופעות הקיץ של הזמרים חינם אין כסף
    סגור
  • 7.
    נוכל קטן שלי יאיר שמו לקחת כל חודש 200.000 ש"
    ישראלי צברי 13/05/2012 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל חודש גרף מאתיים אלף ש" ח משכורת אנחנו מבינים בדיוק איפה הכסף יאיר נוכל קטן שלי עוד צבוע השייך לעשירון העליון ומנסה לגרוף קופה עלינו מאמד הבינים המחזיק על כתפו את המשק
    סגור
  • הוא עבד בשביל הכסף הזה בחברה פרטית ולא בממשלה (ל"ת)
    אזרח גלילי 13/05/2012 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • משלמים אגרת טלויזה בזיונית (ל"ת)
    זה על חשבוננו 14/05/2012 08:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אני מגיבה כך לא מתוך צרות עין,חלילה,
    לנוחי לתגובתך 13/05/2012 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להפך אני רואה את התמונה הכללית ואם לקחתי את חנויות האופנה כדוגמא אז זה רק לשרת נקודה מסויימת שאני רואה לנכון להבליט, הרי מה ההבדל בין אותם חנויות שכן הציבור מוכן לשלם הון לבין מוצרים אחרים שעולים הון ושהציבור מוכן לצאת כנגדו? מה ההבדל זה רוצה לגרוף רווח והשני רוצה לגרוף רווח וברגע שמזהים שהציבור מוכן לשלם אז התיאבון נפתח לכולם וכולם יעלו לך מחירים וזה לגיטימי הבעיה שהציבור לא מוכן לגלות קשיחות לכל מי שדורש מחירים מופקעים אלא עושה סלקציה.... בנוסף אני חושבת שזה בסדר שאנשים יהנו אבל, במסגרת יכולתם. הרי אתה לא יכול לצפות שאנשים פה יזרקו כסף ואז יבואו ויגידו שחסר כי אם כן יסלח לי כבודו, אבל אני לא מסכימה איתך וזו זכותי המלאה.... בנוסף אתה בחלט צודק לא הייתי צריכה להאשים את הנוער אלא את כל הציבור שמוכן לשלם יקר בלי לעשות כל חשבון, ודבר אחרון לצורך הבהרה אני לא מכלילה בדברי ולו לרגע אחד את אותו פלח ציבור שבאמת אין כי אין לו - לציבור הזה בהחלט מגיעה כל העזרה שאפשר לתת כדי שהם יהיו עצמאים ויחיו בכבוד במדינה שלנו.
    סגור
  • 5.
    והוא נוסע בגיפ יוקרתי...צבוע! (ל"ת)
    צחי 13/05/2012 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עדיין לא צמחו לך כנפיים.
    דחלילון 13/05/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי מיתעלל בך,עשה לך בית ספר לתלמידים מתחילים.שב בלול עוד שנה וחצי.חחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 3.
    אתה מנסה לנצל את המחאה כדי להבחר לכנסת
    רון 13/05/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחח
    סגור
  • 2.
    לא מאמין שאתה בבחירות הבאות לא תכנס לממשלה עם
    אריק 13/05/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    30 שרים.
    סגור
  • 1.
    בוא ליצן נפגין נגד הבנקים ששודדים ועושקים (ל"ת)
    בוא ליצן נפגין 13/05/2012 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני לא מבינה איך אתה קורא להם שהם צודקים..?!!
    ליאיר לפיד... 13/05/2012 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לעומתך לא השתתפתי בשטות הזאת כי לפי דעתי כל אותם צעירים לא מתקדמים כי הם בתרבות הנהנתנית שלהם רק מקבעים את המצב בו אנו נמצאים, ואני מתכוונת לכך שכדאי ותיכנס לקניונים ותראה איך אותם אנשים שאין להם כסף יוצאים עם ערמות של שקיות של מותגים, לזה כן יש להם כסף נכון???? לשבת כל יום בבתי קפה לאכול כל יום בחוץ לזה יש כסף????? אבל להגיע לדירה זה קצת בעייתי היום התרגלו כל העסקים לדרוש מחירים מופקעים כי הצרכנים הרגילו אותם שזה אפשרי. אז לפני שמתחילים עוד חרם נוסח חרם הקוטג' אני מצפה שאנשים יגלו קצת אחריות אישית ויתחילו להחרים את כל חנויות האופנה שדורשות מחירים מטורפים לחתיכת בד מעוצבת... ואז אולי אני יתחיל לחשוב על כך שהם צודקים עד אז אני חושבת שמדובר בנוער מפונק שאין לא סדר עדיפיות נכון!!!!!!!!! ועליך יאיר אני חושבת שקל לך לומר דברים שהציבור מאוד היה רוצה לשמוע חבל רק שמה שרואים משם לא רואים מכאן ובכל אופן אין מצב שאני יאמין לך כי אתה לא אמין בעיניי!!!!
    סגור
  • זה מחמאה בשבילך תמשיכי להיות עבד (ל"ת)
    מטומטמת 14/05/2012 08:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תגידי?? מי משלם מחירים מופקעים ?? הצעירים ???
    נוחי 13/05/2012 10:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלו שאין להם כסף ?? דיי לנסות להאשים את הדור הצעיר ....בזמן שהדורות לפניו רק שותים את משאבי המדור ה 40-60 העמיד פה חברי כנסת ששודדים את המדינה ....אז על איזה צעירים אתץ מדברת ??? קשה לך לראות שאנשים מצליחים להנות גם כשקשה ??
    סגור