חולדאי: "לא אאפשר אוהלים ברוטשילד, התושבים סבלו מעשיית צרכים בחצרות"

כך אמר ראש עיריית תל אביב בגלי צה"ל הבוקר. "אני מאוד מקווה שבבחירות הקרובות יצביעו עבור האנשים הנכונים בכנסת והם שייכים למפלגת העבודה"
רון חולדאי (צילום: דובר עיריית ת"א)
"אני לא אאפשר הקמת אוהלים בשדרות רוטשילד, אך אאפשר בגן וולווסקי ליד תחנת רכבת מרכז", כך אמר הבוקר רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב. בגלי צה"ל. "השכנים בשדרות רוטשילד סבלו מעשיית צרכים בחצרותיהם, המחאה היא לגיטימית וחשוב שיהיו הפגנות, ואאפשר אותן ברחבת הסינימטק ובכיכר רבין."

חולדאי הוסיף כי המשטר בישראל גורם לאנשים במעמד הביניים להיות יותר עניים. "אני לא שייך לקומוניסטים שאומרים להחריב את העולם הישן, שינוי נעשה בדרך לגיטימית וכך יוצרים שינוי בתודעה, אני מאוד מקווה שבבחירות הקרובות יצביעו עבור האנשים הנכונים בכנסת והם שייכים למפלגת העבודה."

בנוגע לסוגיית התחבורה ציבורית בשבת טען חולדאי כי יש תחבורה ציבורית בשבת בתל אביב, אך זו תחבורה יקרה. "לא מדובר רק בתל אביב, הבעייה היא שתושב פתח תקווה לא יכול להגיע להתרחץ בים בשבת. אני בעד זה שמסחר ועבודה לא יהיו, אך בילוי ופנאי מחייבים תחבורה ציבורית גם בשבת."

בנוגע למצוקת העובדים הזרים בעיר, אשר הגיעה לשיאה עם זריקת בקבוק תבערה בשכונת שפירא בסוף השבוע, אמר חולדאי: "אי אפשר להשאיר את פצצת הזמן הזאת, נתנו חינוך והקמנו מרכז סיוע, התמודדנו עם הבעיה, אולם זה מעבר לכוחותיה של העירייה, אם לא נותנים להם לעבוד אז מישהו צריך לפרנס אותם, אחרת הם ייפנו לאלימות. בשיטה הקיימת אנו מחמירים את הבעיה - גם המסכנים מאפריקה סובלים וגם המסכנים תושבי העיר סובלים."
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    שיהיו נטל על ההורים שלהם ולא על האוכלוסיה
    --- 02/05/2012 01:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שלא נולד בתל אביב, אין לו דירה בבעלותו בתל אביב או שההורים שלו לא מתגוררים בתל אביב, גם אם הוא שוכר דירה בתל אביב, לא ראוי שיפגין בתל אביב - לעצור את המפגינים הלא תל אביבים שמשתמשים בכוח.
    סגור
  • 14.
    תושבי תל אביב עם התושבים הכי מזוכיסטים בארץ
    ככ 30/04/2012 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים בעיר שהיא חבית של חרא וממנים כל שנה ראש עיר שהוא פשוט מתעלל בתושבים.
    סגור
  • 13.
    מתי התרח הזה יחזיר ציוד, ונפטר ממנו
    שלמה 30/04/2012 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואז ניתן כבוד לצעירים שמוחים כנגד קשישים שבעים,
    סגור
  • 12.
    טוב מאד- בטלנים ומשועממים הביתה
    ככ 30/04/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שהיה שם זה לא מחאה אלא בומבמלה על כל המשתמע מכך מעירה בת 20 שיושבת חצי ערומה ומבסוטית מעצמה כאילו אין מחר זה מחאה זה? עם אהבל
    סגור
  • 11.
    אז תקים להם שירותים ציבוריים (ל"ת)
    מיכאל 30/04/2012 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    תטפל קודם בחרא ופיפי של הכלבים שהרסו לנו את
    עמי מקסימוס 30/04/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החיים בעיר אי אפשר ללכת במדרכות כל היום נביחות איכות החיים שלנו ירדה ריח של שתן בכל מקום בעלי כלבים שלא דואגים לאסוף את הקקי שלהם ולדאוג לאלף אותם שלא יפריעו לשכנים העיר הפכה לכלביידה של צעירים שלא מבינים כלום בגידול בעלי חיים אח" כ הולכים להפגין כי אין כסף אבל בשביל כלבים יש כסף
    סגור
  • ל10
    כלב 30/04/2012 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הבעיה בגידול כלבים תגיד לי נראה לי שאתה שונא בע" ח קצת לא? מה עם קצת רגישות? אם היית הומלס לא היית רוצה שיאמצו אותך?? יאללה לך תחפש משהו אחר להתלונן עליו יא פאטתי מכל הצרות שיש לנו אתה שם עין צרה על הכלבים
    סגור
  • אז תיקח הומלס במקום כלב עם אתה כל כך הומני
    עמי מקסימוס 30/04/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש גם הרבה רעבים שבאו מסודן תאמין לי אנשים זרוקים ברחוב זה מאוד יתאים לתגובה הצבועה שלך
    סגור
  • 9.
    פרו-מושחתים=ניהול כושל=העם הפראייר משלם=מחאה (ל"ת)
    ראש העיר ת" א=מושחת 30/04/2012 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    למה אתה דואג רק לתושבי רוטשילד?
    צפנת פענח 30/04/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון חולדאי, למה אתה דואג רק לתושבי רוטשילד, כאשר בו-בזמן בכל העיר שורצות חולדות? האמנם סיבת התעלמותך השיטתית ממטרד קבוע ומסוכן זה נעוצה בנפוטיזם ובקלנטריזם שלך?
    סגור
  • 7.
    חולדאי חלק מהבעיה בתל אביב במיוחד בדיור תאפ
    בדבכט 30/04/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרו לצעירים להכנס לעיר תאפשרו פיצול דירות בחוק בלי בעיות ותאשרו דירות קטנות יותר לרווקים העיר רוצה צעירים וצריכה צעירים אחרת כולם יברחו מכאן
    סגור
  • 6.
    אם המחאה תשכפל את מה שנעשה בשנה הבאה היא תכשל
    ההחלטה לטובת המחאה.. 30/04/2012 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש להעלות מדרגה ולשנות את הגישה על מנת שציבורים נוספים ושונים יצטרפו הפעם יש לפעול בירושליים ליד בית ראש הממשלה והכנסת בדרכים חדשות ומשעותיות יותר .....
    סגור
  • 5.
    אני ראיתי את דפנה מחרבנת (ל"ת)
    האמת 30/04/2012 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רגע ! זה היה מזהב או כמו של כולנו ? (ל"ת)
    ??? 30/04/2012 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היה מסריח יותר משלי.
    האמת 30/04/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודע למה יש לה חרא עם ריח חריף
    סגור
  • 4.
    ראש עיר מגעיל ומושחת..
    ימין 30/04/2012 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולדאי לך חפש מי ינענע אותך. אנחנו בטוחים שנצביע אבל תיהיה בטוח שזה לא יהיה עבור העבודה!!! יא שמאלני מגעיל תעוף כבר מהעירייה של ת" א!! רק ימין קיצוני יפתור את הבעיות כאןןןןןן!!!!!!!!!
    סגור
  • 3.
    שדפני ליף תעבור ללוד כמו שמולי (ל"ת)
    צודק 30/04/2012 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    דואג לעשירים בלבד, מתי תדאג כבר לצעירים? (ל"ת)
    חזיר קפיטליסטי 30/04/2012 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שיקים מרכזי קליטה לעובדים זרים גם בצפון