תוצאות הסקר! האם המחאה החברתית תחזור בקיץ? כנסו וצפו...

השעון כבר התחלף
השעון הוא כבר שעון קיץ, השמש שוקעת מאוחר יותר והקולות בעניין חזרתה של המחאה החברתית נשמעים יותר ויותר. אז האם באמת אזרחי ישראל שוב יעשו את הבלתי יאמן והפגנות הענק יחזרו לשטוף את רחובות ת"א? בעמוד הפייסבוק של Bizportal העלנו סקר בעניין, לתוצאות - לחץ כאן, תן לייק והגב
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    המחאה צריכה להתחיל אחרי החג ולא לחכות עד הקיץ (ל"ת)
    יעקב 03/04/2012 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    סיסמה חדשה לבחירות,לא כן ליברמן,
    בא 03/04/2012 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם היה כן לא ליברמן ,כן כן ,שב ואל תעשה כלום .עד עכשיו זה הצליח .
    סגור
  • אפשר גם כן כן ליברמן. (ל"ת)
    בא 03/04/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    יש להחליף ציבור ודחוף!!
    אופיר 02/04/2012 19:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלה יכולה להיות כזו או אחרת הכל אותו חרה... שרים וכסף מסתדרים יפה, שמים בכיסים כל מה שיתנו להם... העשירים יתעשרו העניים ימשיכו לחיות על חרבם אבל!! המשוחררים ימשיכו לטוס לטיול אחרי צבא כי ככה זה. איזה שאין להם כסף ימשיכו לסוע על הכביש לבדם כאילו הדלק חינם. בסופר.... אה זה טוב נשים בעגלה. ואת זה אה.... אולי.... טוב גם. לא פלה שאנחנו פריירים!! יציאה לרחובות לא תיתן כלום!!! כלום בפיטה!!! הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם!!!! תפסיקו להוציא הון על במבה ושטראוס אולי תתמתן תתחילו להיתפקח כי האשמים היחידים הם אתם!! הרי יש מי שיקנה אז נעלה בעוד שקל.... ובעוד שקל איזה יופי עדיין קונים נרים עוד אחד לירושה של הבן.... צרכנות נכונה זה הפיתרון היחיד היחיד!! עכשיו בואו נראה אותכם קונים פחות גיבינה כי זה מה יש?! מחפשים עם מי לסוע כדי לחסוך עלויות?! אהההה עכשיו תתלוננו.... תמשיכו נראה מי ישמע אותנו!!!!!!!!! אולי המשיח
    סגור
  • 9.
    יחזור והפעם היא תהיה אלימה - בלי שלמה ארצי
    ערן 02/04/2012 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קילשונים - לפידים - אם אני הייתי באלפיון העליון הייתי בורח עכשיו
    סגור
  • לערן מתשע- אני באלפיון העליון. ואני מחכה לך
    קותי 02/04/2012 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקוצר רוח. רק תבוא. לא מפחדים מהאלימות שלך יא שמאלני. בו
    סגור
  • 8.
    ממשלת ישראל
    יצחק אבני 02/04/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להחליף את הממשלה הרעה שרק דבר אחד מענין אותה וזה איך לגזול כסף מהעם מיסים עקיפים ומעודדים את התיקונים לעלות מחירים כדי לקבל יותר שקלים מעמ
    סגור
  • 7.
    למה שלא תהיה? הקרן לבילעין מממנת, אז תהיה (ל"ת)
    אלון 02/04/2012 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    בקיץ תהיה מלחמה-זה בטוח
    מבין עניין 02/04/2012 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם איראן זה יתחיל, ואלוקים יודע לאן זה יוביל. כל פעם שחשבנו שאנחנו חזקים יותר מכולםםםםםםםםםםםם אכלנו אותה
    סגור
  • 5.
    מחאה לא עוזרת
    מחאה-סתם פלאוורה 02/04/2012 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מחאה שתהיה זה פלאוורה גדולה, סתם קישקוש בלבוש.ללא תוצאות.
    סגור
  • 4.
    עם ישראל פראייר בריבוע
    עם ישראל פראייר כפול 02/04/2012 14:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד ישלם,וימשיך לשלם, רק מחאה אלימה תביא לשינוי,פראיירים לא מתים,מתחלפים.
    סגור
  • צודק ב100% (ל"ת)
    אסף 02/04/2012 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    כן למחאה! לא לפופוליזם ולתעמולת בחירות (ל"ת)
    אלי 02/04/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ניהול כושל=הפסד כספי=העם הפראייר משלם=מחאה!!! (ל"ת)
    מוסדות ציבורי ופרטי 02/04/2012 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צדק חברתי=חרם צרכני=עם ישראל לא פראייר (ל"ת)
    עם ישראל לא פראייר 02/04/2012 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור