התייקרות מטאורית: החל מיום ראשון - הדלק מזנק לשיא של 8.15 שקלים לליטר; גם הפעם נתניהו יתערב ברגע האחרון?

בלילה בין יום שבת ליום ראשון יעודכן מחיר הדלק מעלה וזה הולך להיות כואב מאוד לצרכנים. מתחילת 2012 הדלק התייקר ב-71 אג' לליטר
(קרדיט: Getty images Israel)
בצל המתיחות עם אירן: הנהגים הישראלים ישלמו החל מיום ראשון הקרוב מחיר שיא של 8.15 שקל לליטר כאשר יבקשו לתדלק בשירות מלא - עלייה של 20 אגורות מהחודש הקודם.

משרד האנרגיה והמים הודיע היום (ה'), כי מחיר ליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי יעלה ב-2.85% ויעמוד על 7.94 שקלים לליטר בחודש אפריל.

מתחילת 2012 התייקר מחירו של ליטר בנזין ב-71 אגורות וזאת לאחר הפחתה של 10 אגורות שבוצעה בעקבות התערבותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ברגע האחרון בחודש שעבר. הצו עליו נתניהו היה להפחתת מס הבלו למשך חודשיים.

העלייה שתיכנס לתוקף בלילה בין יום שבת ליום ראשון הקרוב נבעה כולה מהעלייה במחיר הנפט העולמי בצל המתיחות הגוברת עם אירן. מחיר חבית הנפט טיפס וגרר עלייה של 7.83% במחיר רכיב ה-CIF LAVERA בדלק, הנגזר ממחירי הנפט בעולם. מנגד, במהלך החודש האחרון שער הדולר נחלש ב-2.23% וקיזז מעל מן העלייה במחירים.
תגובות לכתבה(11):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    To #9
    doe 29/03/2012 21:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Because in the USA, the gas price per liter is about 4 NIS. Not 8 NIS!
    סגור
  • 9.
    why do people in Israel think
    jon 29/03/2012 16:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    that this is an Israeli problem?!? google " gas price" for crying out loud
    סגור
  • 8.
    לשיר לפי מילות השיר
    כווווווולם לשיר 29/03/2012 16:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אני.האחד שאותכם דופק.אתם כל כך מטומטמים.ממילא תצביעו לי.זה אני.אותכם אייבש ואחנוק.את כספכם לא נפסיק לגנוב ואתם לי מאמינים.ימטומטמים.זה אני שהבטחתי מיסים להוריד .זה אני שאותכם לרחוב אוריד.זה אני.לי ממילא מטומטמים תצביעו .זה אני אף אחד אותי לא יפחיד.זה אני.היידה ביבי.היידה שרה.היידה לשכת עבודה.היידה לעבוד כמו חמוריםאני על חשנונכם חוגג עם סיגרים.זה אני.בבוניהו.דש ממני לכוווווווווווווווווווווווווולם.אין דבר.תתפלשו בבוץ .תיחנקו.אני טס עם מיטה צמודה.ואל תשכחו בבחירות להצביע ביבי.כי רק הללללליכוד יכככככול.להרוס אתכם.
    סגור
  • 7.
    עושים מיליארדים ע" ח העם הפראייר=מחאה=חרם צרכן (ל"ת)
    בנק,אוצר,ממשל גנבים 29/03/2012 16:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    תיסמונת האישה המוכה
    אלי 29/03/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך בדיוק אנחנו בדיוק כמו אןתה אישה מסכנה מסכנה ומטומטמת שמסכימה שיכו אותה מכים בנו מנהיגנו הנבבובים והחלולים ואנחנו שותקים הם טוענים שאין ברירה מחיר הנפט עולה אני מזכיר לכם הם נוסעים בחינם על חשבוננו
    סגור
  • 5.
    טוב מאד
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 29/03/2012 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    50 שח לליטר.רק אז העם המזוכיסטי הזה אולי יתעורר ויחליף את הליכוד ההזוי הזה.נבלות.
    סגור
  • 4.
    Millennial Media טסה ב-100% ביום המסחר הראשון
    שימו לב 29/03/2012 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלה
    סגור
  • 3.
    צריכים לחתוך במס ב-50% (ל"ת)
    שלום 29/03/2012 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • במצב לא טוב. הבועה תתרסק ואיתה כל הכלכלה (ל"ת)
    זה רק מראה שהמשק 29/03/2012 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פשוט לא יאמן. 8.15 שקלים לליטר???
    אביחיים 29/03/2012 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבין מה קורה פה. אין לי יותר כח. יורד מהמדינה
    סגור
  • 1.
    שטייניץ לך הבייתה (ל"ת)
    אבי 29/03/2012 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור